نوشته شده توسط : shadi

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق کودک

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق کودک: روان شناسان معتقدند که رنگ ها تاثیر فوق العاده ایی بر احساسات و حالات روحی و روانی افراد دارند.

برخی از رنگ های خاصیت استرس زدایی و ارامبخش دارند و برخی از رنگ ها نیز منجر به افزایش ضربان قلب و ترشح آدرنالین می شوند و فرد را هیجان زده می کنند.

بسیاری از روان شناسان بر تاثیر رنگها بر روان انسان تاکید داشته و گاهی از آنها برای مقاصد درمانی استفاده ی کنند.

بنابراین توجه به رنگ ها در خانه و یا محل کار  از اهمیت بالای برخوردار است.در صورتی که قصد دارید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید حتما به رنگها وخواص آنها دقت کنید.

یکی از مهمترین بخش های خانه ،اتاق کودک شماست.این اتاق فضایی است که قرار ست کودک دلبند شما در آن غذا بخورد، استراحت کند ، بازی  کند ،یاد بگیرد و رشد کند.

بنابراین برای انتخاب هر یک از وسایل و اجزای اتاق کودک باید دقت بالایی به خرج داد.یک اتاق کودک هر قدر که لوکس و زیبا و شیک طراحی شده باشد اگر از اصول اولیه روانشناسی رنگ ها و قوانین فنگ شویی پیروی نکند میتواند برای سلامتی کودک مضر باشد و بر روح و روان او و اعتماد به نفس وی در آینده تاثیر منفی بگذارد.

پس شما به عنوان والدین کودک موظفید با انتخابهایی صحیح ومناسب آینده کودک خود را تضمین کنید.

تابلوهایی با تم کودکانه

تابلو یکی از بهترین وسایلی است  که می توان با استفاده از آن به اتاق کودک دلبندتان روح ببخشید و آن را شاد و جذاب کنید.

تابلوها از جمله وسائلی هستند که قطعا بر روحیه کودک تاثیر گاشته و می توانند آنها و خوشحال کنند و یا بر عکس باعث افسردگی و با ترس در آنها شوند.

برای اینکه به اتاق کودکتان فضصایی کودکانه ببخشید پیشنهاد می کنیم از چند تابلوی زیبا با تم کودکانه استفاده کنید.

مثلا چند تابلو از کاراکتر های کارتونی شاد و جذاب را انتخاب کنید و آنها را در کنار هم بر روی  دیوار بالای تخت کودکان نصب کنید.

همچنین می توانید این تابلوها را در سرتاسر دیوارهای موجود در اتاق پخش کنید.نوع چیدمان تابلوها بر روی دیورا به ذوق و سلیقه شما بستگی دارد.

اما در انتخاب تابلو ها دقت کنید.هر چه تابلوها شادتر باشند و در آنها از رنگ های شاد و جاب بیشتر استفاده شده باشد ،قطعا کودکی شادتر خواهید داشت.

برای انتخاب تابلوی اتاق کودک به جنسیت کودکتان توجه کنید

معمولا هنگام خرید سیسمونی و  لباس ها و اسباب بازی های کودکتان، آنها را بر اساس جنیسیت کودک انتخاب می کنند.

رنگ هایی مثل صورتی روشن مخصوص دختران و رنگ هایی مث آبی روشن مخصوص پسران است.پیشنهاد می کنیم در انتخاب وسایل مربوط به اتاق کودکتان نیز بر همین اساس عمل کنید.

در صورتی که فرزند شما پسر است حتی اگر نوزاد است حتما از تابلوهای دیواری با تم پسرانه استفاده کنید  برای دختران نیز به همین شکل عمل کنید.

نوع وسایل موجود در اتاق کودک و حی رنگ وسایل کودک می تواند بر حس دختر بودن و پسر بودن کودک تاثیر بگذارد و این حس را در وی تقویت کند.

می توانید برای اتاق پسر خود از تابلوهایی با کاراکتر کارتونی پسرانه مثل بن تن و سوپرمن و برای اتاق دختران از تابلوهایی با کاراکترهی کارتونی دخترانه مثل باربی و … استفاده کنید.

مطمئن باشید کودکتان با این تابلوها ارتباط برقرار می کنند و شاید به قدرب به آنها وابسته شوند که دلشان بخواهد تا سن نوجوانی شان آنها را حفظ کنند.

پس کاری نکنید که پسر ۶ساله تان به خاطر اینکه تابلوی باربی در اتاقش دارد از طرف هم سالانش مورد تمسخر قرار گیرد.

این موضوع اگرچه ساده به نظر می رسد اما می تواند تاثیر بسیار زیادی بر میزان اعتماد به نفس فرزند شما بگذارد و آینده وی را از بین ببرد.

پیشنهاد می کنیم به وب سایت رویامد سری بزنید و از میان تنوع بالای تابلوهای کودکانه ،تابلوهای مناسب و البته زیبایی را برای کودکتان انتخاب نمایید.

تابلوهایی با تصویر حیوانات

شاید در فیلم ها دیده باشید که کودکان کوچک چقدر راحت با سگ ها و گربه ها و حتی مارها دوست می شوند و بدون ترس به آنها نزدیک می شوند و یا حتی در آغوش آنها به خواب می روند.

در واقع  کودکان از همان ابتدا با حیوانات ارتباط خوبی برقرار می کنند.این به این دلیل  است که آنها هنوز با ترس آشنا نشده اند .

می توان گفت ترس حسی است که بخشی از آن اکتسابی است.مثلا اگر شما از گربه بترسید احتمال زیاید دارد که این ترس را به کودک خود متقل کنید به طوریکه بعد از مدتی متوجه می شوید که او هم از گربه می ترسد.

به هر حال حیوانات از جمله چیزهایی هستند که کودکان بدانها علاقه نشان داده و نسبت به آنها حس کنجکاوی بالایی دارند.

شاید بخواهید فرزند دلبندتان را از همان ابتدا با حیوانات آشنا کنید.پیشنهاد می کنم از تابلوهایی با طرح حیوانات برای اناق کودکتان استفاده کنید.

بدین تریتب شب ها قبل از خواب می توانید با استفاده از این تابلوها برای کودکتان قصه سرایی کنید و کم کم آو را با حیوانات و اسامی آنها آشنا کنید.

تابلوهایی با طرح حروف الف با

تابلوهایی با طرح حروف الف با می توانند گزینه مناسبی برای تزئین دیوارهای اتاق کودک باشند.چند تابلوی بامزه و جالب با رنگ هایی شاد و خیره کننده می تواند بر روحیه فرزند دلبند شما تاثیر فوق العاده ایی بگذارید.

میتوانید حروف مربط به اسم کودکتان را انتخاب کرده و با چیدن آنها درکنار هم  طرح اسم فرزندتان را بر روی دیوار ایجاد کنید.

این تابلوها اگرچه جنبه تزئینی دارند می توانند به شما در اموزش و رشد فکری کودکتان نیز کمک کنند.به خاطر داشته باشید که کودک چیزهایی را که از همان ابتدا با آنها برخورد دارد تا بزرگسالی  به خاطر می سپارد.

پس در انتخاب تابلوهای اتاق کودکتان دقت کنید.یک تابلوی رنگارنگ و شاد می تواند در ذهن کودکتان خاطره ایی بسازد که بایادآوری آن در سنین بزرگسالی حس شادی و طراوت را با خود به  همراه داشته باشد.

تصور کنید که وقتی کودک بودید یک تابلوی سیاه و سفید با طرحی وهم آلود و یا طرحی از یکی از کاراکترهای کارتونی ترسناک و خشن را  در اتاق خود داشتید که مدام جلوی چشمتان بود.آیا در سن بزرگسالی از به خطار آوردن دوران کودکیتان احساس شادی و نشاط خواهید داشت؟ آیا دلتان برای اتاق بچگی هایتان تنگ خواهد شد؟ قطعا این تصاویر نامناسب می تواند تصویر هر کسی را از دوران کودکیش خراب کند.

پیشنهاد می کنم وب سایت رویامد مراجعه کنید و از تابلوهای دلشنین و زیبای آن دیدن کنید.قطعا در میان تنوع بالای تابلوهای کودکانه می توایند گزینه مناسی با روحیه فرزند دلبندتان را پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

نکاتی درباره تزئین دکور داخلی منزل با استفاده از تابلوهای دیواری

نکاتی درباره تزئین دکور داخلی منزل با استفاده از تابلوهای دیواری: تابلوهای دیواری یکی از کاربردی ترین و البته موثرترین اشیاء برای تزئین منزل است.مهمترین بخش در این کار انتخاب دیوار مناسب برای تزئین است.

شاید بخواهید بخش های از خانه را به طور برجسته تر نشان بدهید.پس بهترین دیواری که می توانید ذوق و سلیقه خود را بر روی آن پیاده سازی کنید ،پیدا کنید.

ذهنیت خود را بر روی دیوار خانه پیاده کنید

هر کسی ذوق و سلیقه و انتخاب منحصر به فرد خود را  دارد.باید بدانید که انتخاب های متفاوت ما در طول روز از سلیقه و شخصیت منحصر به فرد ما نشات می گیرد.

شاید سلیقه ما مورد پسند همه افراد نباشد اما ما به عنوان یک انسان باید تفاوت های موجود در سلیقه و شخصیتمان را بپیذریم چون دنیا با تمام این تفاوت هاست که زیباتر و جذاب تر می شود.

تصور کنید که همه مردم یک منطقه یک سلیقه یکسان داشته باشند .در نتیجه انتخاب هایی مشابه هم دارند. در چنین جامعه ایی قطعا جذابیتی وجود ندارد و این جامعه تبدیل به یک فضای مرده و بی روح و ثابت و بی تحرک  می شود.

در صورتی که این تفاوت سلیقه ها و تفاوت های شخصیتی می تواند از یک جامعه ساده و بی روح یک جامعه دینامیک و خلاق و زاینده بسازد.

پس به ذهنیت خود احترام بگذارید.این ویژگی های شخصیتی شما هستند که در انتخابهایتان تجلی پیدا می کنند.در نتیجه ذهن خود را آزاد بگذارید و در انتخاب تابلوهای دیواری خانه تان محدودیت های فرضی که ساخته استاندارها ی ساخته شده به دست خودمان هستند را کنار بگذارید .

ریسک کنید و بهترین تابلویی که نمایانگر بخشی از شخصیت خودتان هست را انتخاب کنید. هنگام انتخاب تابلوی نقاشی خط به رنگ آمیزی وسایل موجود در اتاق پذیرایی خود دقت کنید.

یادتان باشد میان کلیه اقلام تزئیناتی موجود در یک اتاق باید هارمونی رنگ و طرح وجود داشته باشد.رعایت کردن این اصل مهم می تواند به اتاق شما جلوه ایی حرفه ایی و مدرن ببخشد.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به شعر و ادبیات علاقه دارید می توانید یک تابلوی زیبا از شعری مشهور و به یاد ماندنی را انتخاب کنید.

برای انتخاب شعری که روی تابلو نوشته می شود حساسیت زیادی به خرج بدهید چون این جملات دقیقا نشان دهنده طرز تفکر و شخصیت شما و همچنین دغدغه  های شما هستند.

پس بهترین انتخاب خود راانجام بدهید.یک تابلوی نقاشی خط می تواند گزینه مناسبی برای اتاق پذیرایی شما باشد.پیشنهاد می کنم به وب سایت رویامد سری بزنید و از تابلوهای نقاشی خط این وب سایت دیدن کنید.

بهترین جمله یا شعری که به شخصیت و دغدغه های شما مربوط است را انتخاب کنید و از خرید مطمئن خود لذت ببرید.

اگر در اتاق پذیرای تان مبلمان استیل با رنگ طلایی یا نقره ایی دارید بهتر است از تابلوی نقشیا خط با رنگ غالب طلایی یا نقره ایی استفاده.این ترکیب بی نظیر فضای اتاق پذیرایی شما مجلل و با شکوه می کند.

شاید فکر کنید که یک تابلوی نقاشی خط ظاهری سنتی داشته و با مبلمان مدرن شما همخوانی ندارد.خبر خوب اینکه ترکیب یک تابلوی نقاشی خط با مبلمان ال شکل و مدرن شما ،ظاهری مدرن و جذبا خواهد داشت که چشم هر بیننده ایی را به خود جذب می کند.

این تعادل ایجاد شده میان طرح سنتی و مدرن برای هر کسی جذاب و خوشایند است.پیشنهاد می کنم این ترکیب و خاص را امتحان کنید.

یک گالری دیواری بسازید

در زیبایی و جذابیت تابلوهای دیواری بزرگ و شاخص هیچ شکی نیست.شما با انتخاب یک تابلوی دیواری بزرگ می توایند فضای کل اتاق را به تخسیر خود در آورید و اتاق را در ذهنیت یکپارچه خود غرق کنید.

یک تابلوی بزرگ و دیدنی در اتاق پذیرایی که بخش زیادی از دیوار را اشغال کرده است به نقطه عطف اتاق  تبدیل می شود  و ویزگی های شخاص خود را در فضای اتاق پراکنده می کند.حالا نظرتان در مورد قابها و تابلوهای کوچک چیست؟

شاید ایده ها و علاقه مندی های متفاوتی داشته باشید یا به طور همزمان از چندین تابلوی مختلف با زمینه های متفاوت خوشتان بیاید.

نگران نباشید!دیورا اتاق پذیرایی تان متعلق به شماست و شما آزادید تا هر آنچه در ذهنتان دارید را بر روی آن پیاده کنید.هر چند عدد تابلویی که دوست دارید در سایزهای مختلف و طرح های مختلف را انتخاب کنید .

اگرچه در انتخاب طرح ها آزاد هستید اما توجه داشته باشید که هارمونی و تناسب میان آنها را حفظ کنید.حالا می توانید آنها با نظم در کنار هم بر روی دیوار نصب کنید.

این یک گالری زیبا و دیدین است که هر بخش از آن می تواند نشان دهنده بخشی از ویژگی های شخصیتی شما باشد و ذهنیت شما را به بیننده منتقل کند.

شاید همه تابلوها به طور یکجا برای همگان جذاب نباشند اما هر کدام از آنها می تواند توجه یک فرد را به خود جلب کند.پس ریسک کنید و در انتخاب تابلوهای مختلف با طرح های خاص و متفاوت درنگ نکنید.زاد هستید آ

تابلوهای تزئینی نورانی را امتحان کنید

این روزها یکی از مدرن ترین و جدیدترین روشهای تزئین دیوار ،استفاده از تابلوهای تزئینی نورانی یا لایت باکس ها  است.

این تابلوهای زیبا و دوست داشتنی دارای چندین  ال ای دی بوده و با استفاده از باطری و یا برق کار می کنند.

می توانید یکی از تابلوهای مدرن و زیبا را بای اتاق پذیرایی خود انتخاب کنید  و با کم کردن نور اتاق ، از نورپردازی زیبای این تابلوها برای ایجاد فضایی رمانتیک و شیک و مدرن لذت ببرید.

در صورت یکه دیوارهای اتاق پذیرایی تان به رنگ تیره است و با کاغذ دیواری تیره رنگ تزئین شده است، استفاده از یکی از این تابلوهای نورانی می تواند گزینه مناسبی باشد.

یک تابلوی نورانی با عکس واقعی برج ایفل که بخش هایی از آن با ال ای دی روشن می شود می تواندبرای اتاق خوبتان مناسب باشد.

همچنین نوجوانان به خصوص پسران از اینکه یک تابلوی نورانی با عکس واقعی از یک فولکس واگن به رنگ هایی شاد در اتاق خواب خود داشته باشند و شبها چراغ های مشاین فولکس خود را روشن کنند، استقبال می کنند.

می توانید یک طرح زیبا مثلا عکسی زیبا از یک شهر پر از نور و روشنایی را برای اتاق پذیرایی تان  انتخاب کنید و از این تابلوی نورانی لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

استفاده از تابلوی بزرگ با قاب چوبی

استفاده از تابلوی بزرگ با قاب چوبی: فرض کنید تخت مناسبی برای اتاق خواب خود انتخاب کرده اید. و از یک ست روتختی زیبا و جذاب برای تخت خود استفاده کرده اید.

آباژورهایی با رنگ هماهنگ با رنگ دیوارها نیز انتخاب کرده اید.اما هنوز هم احساس می کنید که یک چیزی در اتاق خواب شما کم است.

خوب به اطراف نگاه کنید.با وجود این همه وسایل زیبا و گران قیمت بازهم اتاق شما بی روح و ساده و خسته کننده است؟ بله ! شما در اتاق خواب خود یک فضای خالی و ساده دارید که باید آن را با چیزی پر کنید.

دیوار بالای تخت خواب شما فضای بسیار مناسبی است که با کمی دقت و سلیقه می توانید با استفاده از آن به اتاق خواب خود فضایی رمانتیک و زیبا و آرامش بخش هدیه بدهید.

این دیوار ساده و خالی فضای مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید ذوق و سلیقه هنری خود ر به عرصه نمایش بگذارید و اتاق خواب خود را به زیباترین شکل ممکن تزئین کنید.

در ادامه به ایده هایی اشاره می کنیم که می توانید با استفاده از آنها دیوار اتاق خواب خود را تغییر بدهید:

  • برای دیوار بالای تخت خود رنگ مناسبی انتخاب کنید:

برای دیوار بالای تخت ،یک رنگ زیبا و دلنشین و البته پر جنب و جوش انتخاب کنید.این به شما بستگی دارد.

شاید شما از رنگ آبی ،صورتی یا بنفش یا .. خوشتان بیاید.این شما هستید که قرار است مدت زیادی از زمان آرامش و استراحت خود را در این اتاق بگذرانید.

البته درانتخاب رنگ دیوار بالای دقت زیادی به خرج بدهید.چون این رنگ باید با رنگ کلیه وسایل موجود در تاق هماهنگی داشته باشد.

همچنین از رنگ هایی همچون قرمز استفاده نکنید چون قطعا بر میزان آرامش شما تاثیر منفی خواهد داشت.

  • یک فرش طرح دار را به جای تابلو بر روی دیوار آویزان کنید

می توانید از تابلوهای دیواری مختلفی برای دیوار بالای تختتان استفاده کنید.اما نظرتان در مورد یک قالیچه با طرحی زیبا و جذاب چیست؟

یک قالیچه زیبا با طرحی سنتی و جذاب می تواند پای آثار هنری فاخر را به اتاق خواب شما باز کند.قطعا هر کسی از دین چنین اتاقی به وجد خواهد آمد.

  • یک استیکر دیواری با طرح نقشه جهان انتخاب کنید

یکی از انتخاب های جالب و مدرن برای دیوار بالای تخت خواب ، استفاده از یک استیکر بزرگ دیورای با طرح نقشه جهان است.

برای این کار می توانید از یک پرده نیز با طرحی مشابه نیز استفاده کنید.بهتر است کوسنی با طرح مرتبط با استیکر نیز تهیه کنید.این اتاق خواب می تواند یک فضای دلچسب و هیجان انگیز برای مردان جوان باشد.

  • از یک تابلوی بزرگ با قاب چوبی استفاده کنید

می توانید یک تابلوی بزرگ با طرح دلخواهتان انتخاب کنید.بهتر است این تابلوی زیبا و جذاب یک قاب چوبی بزرگ نیز داشته باشد.به این ترتیب یک اثر هنری فاخر با ظاهری کلاسیک ،اتاق خواب شما را دگرگون خواهد کرد.

  • یگ گالری دیواری درست کنید

می توانید تمام وسایل و اشیائ مورد علاقه خود را بر روی دیوار بالای تختتان نصب کنید.از عکس های دوران کودکیتان گرفته تا عکس های عروسی پدرو ومادرتان و نقاشی های خواهر کوچکتان و بشقابی که مادربزرگتان به شما هدیه داده است.

این دیوار متعلق به شماست و شما حق دارید از هر چیزی که خوشحالتان می کند برای تزئین دیوار بالای تختتان استفاده کنید.

گاهی قرار دادن تعداد زیادی قاب عکس قدیمی در کار چند تابلوی نقاشی کوچک ، برای شما یک گالری دیواری جذاب و البته نوستالژیک بسازد.

  • نظرتان در مورد یک تابلوی دیواری افقی چیست؟

یک تابلوی دیوای افقی برای دیورا بالای تخت می تواند گزینه مناسبی برای اتاق خواب شما باشد.برای این کار می توانید یک تابلوی دیواری با ابعاد مناسب تختتان انتخاب کنید.

یک تابلوی دیواری با سایزی بین ۲ الی ۱۲ سانتی متر کمتر از عرض تختتان انتخاب کنید.

  • از تابلوهای مشبک فلزی استفاده کنید

تابلوهای مشبک فلزی می توانند به شما حس وجود چند پنجره کوچک در اتاق خواب را بدهد.به این تابلوهای زیبای فلزی با رح سبز نگاه کنید.

هماهنگی رنگ طرح وسط تابلوها با کوسن ها ،هارمونی جالب و فوق العاده ایی در اتاق خواب ایجاد کرده است.

  • تابلوهای عمودی می توانند جذابیت خاصی به اتاق خواب شما هدیه ببخشند

می توانید از و یا سه تابلوی عمودی زیبا و جذاب در کنار هم استفاده کنید.سعی کنید این تابلوهای جذاب را به صورت متقارن و با فاصله ایی یکسان در کنار هم نصب کنید.

در این صورت شما تابلوهایی در اتاق خوابتان خواهید که انگار فقط و فقط برای شما ساخته شده اند.مزمئنا هر کسی از داشتن یک اتاق خواب منحصر به فرد خاص هیجان زده خواهد شد.

  • آیا از اتاق خوابی با دیوارهای مشکی خوشتان می آید؟

رنگ مشکی برای دیوارهای اتاق خواب، یک انتخاب چالش برانگیز است .چون اگر از اکسسوری ها و وسال تزینی مناسبی استفاده نکنید و اگر اتاق نورگیر کافی نداشته باشد ،اتاق خواب شما به فضایی دلگیر ویا حتی وهم آلود تبدیل خواهد شد.

اما اگر همه مواردی که بدان اشاره شد رعایت َشود،رنگ مشکی می تواند به اتاق خواب شما ظاهری شک و مدرن ببخشد.

برای دیوارهای مشکی اتاقتان پیشنهاد  می کنم از یک تابلوی عمودی بزرگ با طرحی خاص و رنگارنگ استفاده کنید.

می تواند به وب سایت رویامد سری بزنید و از میان تنوع بالای تابلوهای دیواری با سایز بزرگ،یک انتخاب جذاب و نموه برای خود داشته باشید.

 دیوار چوبی را با تابلوهای رنگی ست کنید

خوبی دیوارهای چوبی یا به رنگ چوب این است که با هر تابلویی ست می شوند.

برای یک اتاق خواب با نورگیر عالی و فضایی بزرگ و دلباز ،بهترین انتخاب ،تابلوهایی با طرح های طبیعی و رنارنگ و جذاب است.این یک اتاق خواب لوکس و رویایی است که هر کرسی آرزو دارد صبح چشمانش را در آن باز کند.

  • فضای لوکس اتاق خوابتان را با یک تابلوی طرح گل کامل کنید

اتاق خواب لوکس و زیبای شما فقط یک تابلوی دیواری بزرگ با طرح گل را کم دارد.با این انتخاب زیبا و جذاب می توانید فضای لوکسی به اتاق خوابتان ببخشید.

می توانید  از نور خورشید برای نورپردازی این تابلوی بزرگ و زیبا که بخش مهمی از اتاق شما محسوب می شود استفاده کنید.

قطعا در طول روز این تابلوی زیبا و بزرگ نقطه مرکزی اتاق خواب شما خواهد بود و شما در غرق در فضای جذاب خود کرد.

برای اینکه فضای خوابی دلچسب و زیبا و جذاب و یا لوکس داشته باشید پیشنهاد می کنم به وب سایت رویامد سری بزنید و از میان تابلوهای بی نظیری که وجود دارد یک تابلوی منحصر به فرد و زیبا برای انتخاب کنید.

خواهید دید که این انتخاب برای شما چه آرامش و حس خوبی را به ارمغان خواهد آورد.



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

کادو برای تولد پسر

می توان با خرید کادو برای تولد پسر او را غافلگیر کرد که با این کار توانسته اید او را خوشحال کنید. کادو خریدن برای پسرها کاری بسیار سخت است باید سلیقه ها و علایق او را شناخت تا بتوان هدیه ای مناسب برایش تهیه نمود. در اینجا ما به شما چند ایده جذاب و هیجان انگیز را پیشنهاد می دهیم تا بتوانید یک کادوی مناسب را تهیه کنید.

 

خرید هدیه برای تولد پسر یکی از کارهای خوب و پسندیده است. اگر می خواهید کادو تولد تهیه کنید باید نکاتی را درباره پسر مورد نظر بدانید تا بهترین هدیه را خریداری نمایید.

پسر ها نیز مانند دختران سلایق مختص به خود را دارند و برای تهیه کادو تولد باید دقت کافی به خرج داد، اگر سلیقه او را بدانید می توانید یک هدیه خاص برایش تهیه نمایید.

خرید کادو تولد برای دیگران باعث شادی و خوشحالی آن ها می شود، در ضرب المثلی ایرانی آمده است که دندان اسب پیشکشی را نمی شمارند اما در بیشتر مواقع فقط در ضرب المثل صدق می کند و در دنیای واقعی همه چیز متفاوت است.

باید به فکر خرید یک کادو تولد برای پسر که خاص باشد بگردید اگرچه نیاز به وقت زیادی دارد اما مطمئناً بعد از رضایت طرف مقابل خستگی از تنتان در می رود.

بهترین کادو برای تولد پسر کدام است؟

کادو برای تولد پسر چیز بخرم؟ مهم‌ترین سؤالی است که همیشه با خرید کادو برای شخص مورد نظر به ذهنمان خطور می کند. خرید کادو و هدیه تولید یکی از قدیمی ترین رسوم ایرانیان است که این کار باعث ایجاد دوستی و مهربانی بیشتر بین مردم شده است.

تهیه کادو تولد مخصوصاً برای پسر ها با توجه به خصوصیات اخلاقی و سلیقه های متفاوت کاری بسیار سخت است. اگر می خواهید کادوی تولد برای پسر خاص و لاکچری باشد باید سعی کنید با توجه به نوع خصوصیات اخلاقی او کادو تهیه نمایید تا بتوانید با خرید هدیه شخص مورد نظر را خوشحال کنید.

معرفی ایده های جذاب و هیجان انگیز کادو برای پسر

برای خرید کادو  پسرانه باید چندین فاکتور را در نظر بگیریم. اول از هر چیزی نباید خرید کادو از سر اجبار باشد، پس این کار باید با حوصله تمام انجام شود. نکته قابل توجه اینجاست که نباید روز تولد را فراموش کرد چون به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

خرید هدیه باید طوری باشد که او کاملاً با عشق از کادو نگهداری نماید. اگر این اتفاق بیفتد پس در خرید هدیه موفق بوده ایم و در این صورت توانسته ایم باعث خوشحالی طرف مقابل شویم.

خرید هدیه تولد برای پسر اگر خاص باشد می تواند آن هدیه را از سایر هدایا متمایز کند. برای هدیه روز تولد لازم نیست که حتماً هزینه زیادی را صرف کرد، می توان روز منحصر به فردی را برای او رقم زد مثلاً او را به مکان دلخواهش برد و صد البته با یک کادو این برنامه را تکمیل کرد. مهم‌ترین کاری که می توان در روز تولد شخص مورد نظر انجام داد خوشحال کردن اوست.

هدایای ورزشی و فیتنس به عنوان کادو برای تولد پسر

یکی از زیباترین برنامه هایی که در جشن تولد برگزار می شود زمانی است که کادو تولد را هدیه می دهند. چه حسی زیبا و با صفا است وقتی به کسی که دوست دارید هدیه می دهید تا او را خوشحال کنید.

پس باید تمام تلاش خود را در تهیه هدیه به کار ببریم تا بتوانیم بدین وسیله طرف مورد نظر را خوشحال کنیم؛ اما در این راستا سؤالی برای اکثر مردم به وجود می آید که کادو برای تولد پسر چیز بخرم؟

اگر پسر مورد نظر اهل ورزش و بدن‌سازی است هدایای زیادی وجود دارند که می توانید برای آن‌ها تهیه کنید، کیف ورزشی، دمبل، لباس ورزشی یا اگر در خانه ورزش می کنند می توانید یک میله بارفیکس به آن ها کادو داد. غیر از این موارد می توان وسایل ورزش مورد علاقه اش را به او هدیه داد.

اسباب بازی ها بهترین کادو برای تولد پسر

اگر فرد مورد نظر جز آن دسته از پسرهایی است که اهل بازی است، در این راستا وسایل بازی جذابی وجود دارند که می تواند به نوع خود یک هدیه کاملاً مناسب باشد.

مثلاً یک سبد بسکتبال کوچک در منزل می تواند گزینه ای مناسبی باشد تا هر وقت که بی حوصله بودند به داخل سبد توپ پرتاب کنند. همچنین یک هلیکوپتر کنترلی هم می تواند هیجان انگیزترین هدیه برای پسر باشد.

مرد ها و پسر ها هر دو دوست دارند پرواز کنند برای همین این هلیکوپتر ها می توانند هدیه بسیار مناسب برای آن ها باشد. کار کردن با آن کار نسبتاً سختی است ولی مقداری چالش برای پسر ها خالی از لطف نیست.

خرید هدفون بهترین کادو پسرانه

اگر احساس می کنید خرید کادو پسر انه کار سختی است یا هر سال با این سؤال که چه هدیه ای مناسب برای روز تولد شان بخرم روبرو می شوید ما شما را راهنمایی می کنیم.

پس از فرصت ها استفاده کنید و چیزی که طرف مقابلتان را خوشحال می کند به آن ها هدیه دهید.

اگر شخص مورد نظر عاشق موسیقی است پس یک وسیله خوب برای بهتر شنیدن آن می تواند یک کادو خاص و مفید برای پسر ها باشد. یک هدفون می تواند تجربه متفاوتی از گوش کردن به موسیقی را ایجاد کند.

همچنین می توان پسر ها را با یک هدفون بی سیم زمانی که ورزش می کنند علاوه بر پخش موسیقی، قابلیت برقراری ارتباط را نیز داشته باشد حسابی خوشحال کرد.

کارت هدیه ایده آل ترین کادو برای تولد پسر

اگر می خواهید کادو برای تولد پسر را تهیه کنید بهتر است سلایق او را بدانید تا بتوانید یک هدیه جذاب و مورد پسند برایش تهیه کنید. با کنار رفتن همه گزینه ها کارت هدیه می تواند بهترین گزینه ایده آل کادوی تولد برای پسر باشد. ت

حقیق کنید که معمولاً از چه جاهایی می کند، یک کارت خرید از آن فروشگاه را برایش هدیه بگیرید. میزان ارتباط و صمیمیت، مقدار پولی که هزینه می کنید و مبلغی را که برای خرید کادو صرف می کنید را در نظر بگیرید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

کادو برای آقایان

کادو برای آقایانآیا می دانید که سبک هایی از کادو برای آقایان آن ها را خوشحال و شگفت انگیز می کند؟ اگر شما هم همانند بقیه این احساس را دارید که خرید کادو برای آقایان بسیار سخت و یک معمای حل نشدنی است و نمی دانید بهترین هدیه برای آنان در مناسبت های مختلف چیست پیشنهاد می کنیم این مقاله ما را حتماً مطالعه کنید تا بدون تردید و دودلی و در کمترین زمان ممکن بهترین نوع کادو را برای آنان تهیه کنید.

بهترین کادو برای آقایان چیست؟

درست است که در بسیاری مواقع خرید کادو مردانه به مناسبت های مختلف، خانم ها را به چالش می اندازد اما می توان گفت هدیه دادن یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که می تواند آن ها را خوشحال کند.

شاید در نگاه اول این گونه به نظر برسد که آقایان از موضوع دریافت کادو واکنش بسیار ساده و معمولی نشان می دهند اما اگر در بطن ماجرا وارد شویم آنگاه متوجه می شویم که واقعیت چیز دیگری است.

در واقع هدیه دادن به آقایان نه تنها آن ها را بسیار خوشحال و شگفت زده می کند بلکه می توان به این شیوه از زحمات آنان در موقعیت های مختلف قدردانی کرد. به شرطی که بتوانیم کادویی کاربردی و درخور نیازی را برایشان تهیه کنیم.

بهترین کادو برای آقایان خجالتی

آیا می دانید بهترین کادو برای آقایان خجالتی کدام است؟ آیا از تأثیرات خرید کادو برای آقایان خجالتی مطلع هستید؟ شاید گفتن این جمله که هیچ کادویی در بازار وجود ندارد که بتوان با آن آقایان مشکل پسند را راضی نگه داشت اندکی تعجب برانگیز باشد اما واقعیت دارد.

شاید به همین دلیل که همه خانم ها بر این باور هستند که یکی از مشکل ترین کارهای دنیا خرید هدیه برای آقایان است. اما آیا این جمله میتواند در مورد آقایان خجالتی و کم رو نیز صدق کند؟

فرقی نمی کند هدیه گیرنده و کسی که قرار است به مناسب های مختلف برایش کادویی خریداری کنید آقا باشد یا خانم. در هر صورت افراد کم رو و خجالتی بسیار کمتر از دیگران حرف می زنند.

از آنجایی که این افراد دارای اعتماد به نفس کمتری هستند پس فهمیدن این موضوع که آن ها چه سلیقه ای دارند و از چه هدایایی بیشتر خوششان می آید تا حدودی سخت و غیر قابل درک باشد.

پس بهتر است با چنین ذهنیتی نسبت به خرید بهترین کادو برای آقایان خجالتی اقدام کنید و به این باشید که چگونه می توانید معمای چه هدیه ای را می توانید به آن ها تقدیم کنید که دوستش داشته باشند را حل کنید.

اگر می خواهید با دادن هدیه ای به آقایان خجالتی، حسی خوب و متفاوت را در آن ها ایجاد کنید به طوری که نامتان را برای همیشه در ذهنشان به ثبت برسانید پیشنهاد می کنیم کتاب و موزیک پلیر را در لیست هدایای انتخابی تان قرار دهید.

زیرا این دسته از افراد معمولاً زمان تنهایی بیشتری دارند و این مدت زمان را بیشتر به مطالعه کتاب و گوش دادن به موسیقی می گذرانند.

بهترین کادو برای آقایان سخت گیر و جدی کدام است؟

زمانی که صحبت از خرید هدیه سخت گیر و جدی به میان می آید این تصور بر ذهنمان حاکم می گردد که هیچ چیزی نمی تواند آن ها را خوشحال و راضی کند.

شاید دلیل اصلی این طرز فکر این باشد که آقایان جدی به هیچ وجه نمی توانند احساسات خود را به اطرافیان خود ابراز کنند. از طرفی هم چون در زندگی شان خط مشی و هدف ثابتی دارند بنابراین ایده های محدودی برای خرید کادو برایشان وجود دارد.

پس بهترین کار برای خرید هدیه برای آقایان سخت گیر و جدی این است که در وهله اول با شخصیت و احساسات درونی شان نفوذ کنید.

به عبارتی ساده تر سعی کنید شیوه های راه یابی به سلیقه و علاقه شان را پیدا کنید و بدانید از چه چیزهایی خوششان می آید. مثلاً دقت کنید که اگر اهل ورزش کردن هستند

برایشان یک وسیله ورزشی خوب و کارآمد تهیه کنید. یا اگر به حوزه های هنری مختلف علاقه مند است می توانید ایده های جذاب و متنوعی را برای خرید هدیه مورد علاقه اش در نظر بگیرید.

بهترین کادو برای آقایان ولخرج کدام است؟

از آنجایی که ولخرج ها (فرقی نمی کند آقا باشد یا خانم) افرادی هستند که در نهایت خوش بین بودن، بدون هیچ حساب و کتابی خرید می کنند و به هیچ امنیت و مدیریتی به هنگام خرج کردن پول هایشان اعتقادی ندارند لذا تا حدودی می توان گفت خرید بهترین کادو برای آنان راحت و بی دردسر تر است.

فقط کافی است برای خرید هدیه مناسب و مورد علاقه شان کمی سر کیسه را شل کنید. زیرا این دسته از افراد بیشتر به هدایای گران قیمت و تجملاتی علاقه دارند و تنها این دسته از هدایا است که می تواند آن ها را غافلگیر و هیجان زده سازد.

ایده های جالب و جذابی که می توانید برای خرید بهترین کادو برای آقایان ولخرج در نظر بگیرد خرید یک تابلو هنری شیک و لاکچری گران قیمت و یا یک ساعت گران قیمت با دستبند چرمی اصل است. چنین هدایایی می توانند فرد هدیه گیرنده را به شدت خوشحال و هیجان زده کند.

کادو برای آقایان حساب گر

باید گفت برای خرید کادو برای آقایان حساب گر دستتان برای هدایای متنوع و جذاب باز است. چرا که این دسته از آقایان به دلیل حسابگر بودنشان و اینکه زیاد اهل خرج کردن نیستند هر نوع هدیه کاربردی را می پسندند. اما اگر نمی خواهید با کادویی که تقدیمشان می کنید آن ها را رنجیده خاطر کنید پیشنهاد می کنیم لوازم غیر قابل استفاده و به نوعی تزئینی را انتخاب نکنید

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

کادو ازدواج

کادو ازدواج چی بخرم؟ این سؤال معمولاً در مواقعی در ذهن زوج ها نقش می بندد که کم کم به سالگرد ازدواج خود نزدیک می شوند و هیچ ایده ای برای خرید کادو در نظر ندارند.

بدون شک سالگرد ازدواج برای تمامی زوج ها یکی از متفاوت ترین روزهای زندگی شان است. هریک از آن ها دوست دارند برای چنین روزی برنامه های متنوع و متفاوتی داشته باشند که با دادن هدیه به یکدیگر لحظات خاطره انگیزی را برای هم رقم زنند.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که سالگرد ازدواجتان نزدیک است و دلتان می خواهد هدیه ای بی نظیر و ویژه را به همسر خود تقدیم کنید پیشنهاد می کنیم حتماً این بخش از مقاله ما را تا اتمام شدن آن مطالعه کنید تا ایده های بسیار جذاب و نابی را برای خرید هدیه ازدواج پیدا کنید.

بهترین کادو ازدواج چیست؟

از نظر بسیاری از زوج ها بهترین کادو ازدواج تعابیر و تفاسیر متفاوتی دارد. اما در حالت کلی هر یک از آن ها می خواهند با خرید چنین هدیه ای عشق و علاقه خود را به بهترین شکل ممکن به طرف مقابلشان ابراز کنند و با این کار پیوند عاطفی را که از مدت ها قبل با یکدیگر بسته اند تقویت نمایند.

در حقیقت هدیه ازدواج هرچه که باشد در هر سایز و اندازه ای که باشد نقش مبرهنی را در هرچه رؤیایی تر کردن روز سالگرد ازدواج ایفا می کند.

اکنون که به فرا رسیدن روز سالگرد ازدواجتان چیزی نماند حتماً تا به حال متوجه شده اید که همسرتان به چه چیزی نیاز دارد و یا اینکه در آرزوی خرید چه وسیله ای است.

حتی اگر به چنین موضوعی هم پی نبرده باشید با شناختی که از وی پیدا کرده اید تا حدود بسیاری می توانید سلیقه اش را شناخته و هدیه ای جذاب برایش تهیه کنید.

پس اکنون زمان آن رسیده که آستین هایتان را بالا برده و کادویی ناب و شگفت انگیز که می تواند او را به وجد آورد تهیه کنید و با تمامی عشق و علاقه تان آن را تقدیمش نمایید.

البته نیازی نیست که حتماً هدیه ای گران قیمت و سنگین تهیه کنید زیرا تنها با صرف هزینه ای کم هم می توانید همسرتان را به بهترین شکل ممکن غافلگیر کنید تا برای همیشه چنین روز متفاوتی در ذهنش بماند. در ادامه ما را همراهی کنید تا ایده هایی جذاب و زیبا را در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی ایده های عالی برای بهترین کادو ازدواج

دکوراسیونی رمانتیک و عاشقانه بهترین کادو ازدواج

اگر بخواهیم بهترین هدیه را برای کادو ازدواج یا همان کادو سالگرد ازدواج در نظر بگیریم یک طراحی شیک و بی نظیر برای دکوراسیون منزل می تواند گزینه ایده آلی باشد.

اگر شما جزء خانم های خوش سلیقه ای هستید که الان در حال خواندن این قسمت از مقاله ما هستید می توانید به نحوی فضای منزلتان را تزئین کنید که به طرز ناباورانه ای همسرتان را شگفت زده کنید.

شاید از نظر خیلی ها انجام چنین کاری به معنای یک هدیه تلقی نشود اما اگر در بطن انجام کار وارد شوید می دانید که چنین طراحی شیک و زیبا تا چه اندازه می تواند طرف مقابلتان را خوشحال و شگفت زده کند.

البته نیاز است خلاقیت بسیاری را چاشنی این کار کنید. برای جذابیت هرچه بیشتر می توانید از کاغذهای رنگی برای درست کردن شکل های زیبا استفاده کرده و آن ها را روی دیوار بچسبانید.

همچنین می توانید پیام های عاشقانه و محبت آمیزی را نوشته و آن ها را به شکل بنر در بیاورید و به گوشه هایی از منزل خود بچسبانید.

ماگ با عکس دو نفره بهترین ایده برای کادو ازدواج

حتی اگر جزء افرادی هستید که می خواهید برای سالگرد ازدواج یکی از عزیزانتان کادو ازدواج مناسبی تهیه کنید ما به شما یک پیشنهاد جالب و مهیج داریم.

شیک ترین و جذاب ترین هدیه ای که می توانید تهیه کنید و با این کار خود عزیزانتان را غافلگیر کنید این است که ماگ های دو نفره ای که در بازار انواع مدل های عاشقانه آن وجود دارد خریداری کنید.

البته برای اینکه کارتان را در متفاوت نشان دادن هدیه تان تمام کنید می توانید عکس های دو نفره زوج مد نظرتان را به صورت دیجیتالی آماده کرده و بر روی ماگ ها بچسبانید. ما به شما قول می دهیم کسانی که برایشان این کادو ازدواج را در نظر گرفته اید به شدت از هدیه تان استقبال می کنند.

پخش آهنگ اختصاصی در رادیو

در میان خانم ها و آقایان کسانی وجود دارند که علاقه زیادی به گوش دادن رادیو و برنامه های رادیویی نشان می دهند. اگر طرف مقابل شما جزء این دسته از افراد است می توانید یک برنامه اختصاصی را به مناسبت کادو ازدواج برایش تدارک دیده و آن را در رادیو پخش کنید.

ایده ای که ما برای دادن چنین هدیه ای در نظر گرفته ایم این است که می توانید یک آهنگ مورد علاقه او یا آهنگی که برایش تداعی شیرین ترین خاطره اش است را به همراه بردن اسمش در رادیو پخش کنید. البته به شرطی که مطمئن شوید که در زمان پخش آن، طرف مقابلتان به رادیو گوش خواهد داد.

تدارک یک سفر به یاد ماندنی

همیشه کادو دادن آن ها کادو ازدواج در یک هدیه فیزیکی خلاصه نمی شود. گاهی اوقات تدارک دیدن یک سفر کوتاه مدت عاشقانه می تواند چندین برابر طرف مقابلتان را غافلگیر کند.

ایده جالب برای انتخاب چنین هدیه ای این است که یکی از خاطره انگیزترین مکان های دوران آشنایتان را در نظر گرفته و با دعوت همسرتان به آن مکان همان حس و حال عاشقانه را در وجودش زنده کنید. این ایده جذاب برای کسانی که می خواهد سالگرد ازدواج یکی از عزیزانشان را تبریک بگویند هم بسیار مناسب است.

شما عزیزان جهت خرید هدیه میتوانید به سایت ویستور مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

کادو ارزان

کادو ارزان : ما در این مطلب خود قصد داریم اطلاعاتی را برای شما فراهم کنیم که اگر تصمیم به خرید کادو ارزان قیمت گرفته اید تردید و دودلی را کنار گذاشته و بتوانید زیبا ترین کادوی ممکن را برای فرد مورد نظر خود خریداری کنید.

قبل از هر چیزی اجازه دهید به این موضوع مهم اشاره کنیم که هدف اصلی ما از نوشتن این مطلب این است که نشان دهید کادوهای ارزان قیمت به معنای کادوهای از مد افتاده و معمولی نیستند.

نکته مهم دیگر این است که نقش قیمت و هزینه در برابر کیفیت هدیه ای که قرار است خریداری شود بسیار پر رنگ است. به همین خاطر است که همواره در تعیین ارزش آن نقش والایی دارد.

چرا کادو ارزان من زیاد به چشم نمی آید؟

به هنگام خرید هدیه قیمت به این فکر کنید که به جشن تولد یکی از صمیمی ترین دوستتان دعوت شده اید و می خواهید چیزی را برای خود انتخاب کنید که اول از همه به آن نیاز دارد و سلیقه اش با آن هدیه همخوانی دارد.

حتی به هنگام خرید به این فکر کنید که ممکن است چیزی که شما برای او در نظر گرفته اید موجبات بهبود شرایط فعلی او را به بهترین شکل ممکن فراهم آورد. اگر چنین تصوراتی را به هنگام خرید کادو ارزان در نظر داشته باشید یقیناً به نتایج مطلوب تری دست خواهید یافت.

کادو ارزان قیمت

بسیار اتفاق می افتد که در طول سال برای یکی از نزدیکان صمیمی خود کادو می خریم. از کادوهای تولد گرفته تا هدیه والنتاین، عیدی، سالگرد ازدواج و… که تمامی آن ها را با دنیایی از عشق و محبت تهیه می کنیم.

گاهی اوقات شرایط به گونه ای است که نمی توانیم قیمت های بالایی بابت خرید آن ها پرداخت کنیم. آیا به نظر شما در چنین شرایطی خرید کادو ارزان علاقه ترین کار نیست؟ آیا شما هم این‌گونه فکر می کنید که ممکن است کادو ارزانی که خریده اید به چشم اطرافیانتان نمی آید؟ در پاسخ به این سؤالات جا دارد این جمله را بیان کنیم که کادو هرچه که باشد مردم اسب پیشکشی را دندانش را نمی شمارند. اجازه دهید ما در این جا راه کارهایی را برای خرید هدیه ارزان به شما پیشنهاد دهیم که با به کارگیری هریک از آن ها به هنگام خرید، مطمئناً ارزش هدیه تان بالا می رود و دیگران نگران این قضیه نیستید که چرا هدیه ارزان من به چشم نمی آید.

ترفندهای ساده برای انتخاب کادو ارزان

در تمامی فرهنگ های مختلف کادو دادن نشانه ابزار علاقه و محبت به فرد هدیه گیرنده است. در میان ایرانیان نیز این فرهنگ به طرز قابل ملاحظه ای به چشم می خورد و برای آن احترام و ارزش ویژه ای قائل اند.

با تمامی این تفاصیل ممکن است کادو ارزان قیمت اندکی وجه و ارزش پایین تری دارد. اما آیا در واقعیت این گونه است؟ واقعیت رسم بر این است که افرادی که هدیه ای به مناسبت مختلف به آن ها ارزانی شده است به قیمت و کمیت آن نگاه نمی کنند. این فرد هدیه گیرنده است که بایستی با مهر و محبت خود ارزش و کیفیت هدیه ای که داده است را افزایش دهد.

اگر شما هم به تازگی مناسبتی در پیش دارید که بایستی برای شخص مورد نظر خود هدیه ای ارزنده خریداری کنید اما بودجه کافی برای آن در نظر نگرفته اید با ما همراه باشید تا راه کارهای مناسب و درخور نیازی را پیش پایتان قرار دهیم.

خلاقیت به خرج دهید

فرقی نمی کند کادو ارزان قیمت را برای فرد هدیه گیرنده در نظر گرفته اید یا اینکه می خواهید هدیه ای گران قیمت به او دهید. در هر صورت این خلاقیت است که می تواند جذابیت هدیه شما را نشان دهد.

حتی اگر مبلغ بالایی را بابت هدیه ای پرداخت کنید ولی تزئینات آن بسیار ساده و معمولی باشد نه تنها از ارزش کادو خریداری شده تان کاسته می شود بلکه نمی توانید طرف مقابلتان را هم هیجان زده کنید.

اما اگر کمی خلاقیت به خرج دهید و از کاغذ کادوهای شیک و جذاب برای بسته بندی آن الهام بگیرید دیگر نگران این نیستید که کادو ارزان شما به چشم نیاید. حتی می توانید از گل یا یک روبان شیک برای بسته بندی هدیه خود استفاده کنید و یک کارت همراه با نوشته زیبا را لای آن قرار دهید.

هدیه مناسبی را انتخاب کنید

گاهی اوقات مشخص کردن مناسبت خرید هدیه موجب می شود تا برنامه ریزی بهتری برای خرید آن داشته باشیم. چرا که با تنوعی از انواع هدایای شیک و زیبا رو به رو می شویم که مسلماً در میان آن هدایای مقرون به صرفه ای هم به چشم می خورد.

به عنوان مثال اگر می خواهید کادویی مناسب برای سالگرد ازدواج تهیه کنید می توانید عکس هدیه گیرنده و همسرش را چاپ کرده و بر روی یک قاب عکس شیک و متفاوت قرار دهید.

این‌گونه نه تنها هدیه شما ارزان قیمت به چشم نمی خورد بلکه فرد هدیه گیرنده به این فکر فرو خواهد رفت که شما تا چه اندازه برای تدارک هدیه او در چنین روز مهمی چقدر وقت و انرژی گذاشته اید. مسلماً از چنین هدیه ای شگفت زده خواهد شد.

خودتان وارد عمل شوید

اگر نمی خواهید کادو ارزان قیمت خریداری کنید و احساس می کنید با هزینه کم نمی توانید هدیه ای شایسته خریداری کنید و از طرفی هم خلاقیت کافی برای درست کردن یک هدیه زیبا را دارید می توانید خودتان وارد عمل شوید. به عنوان مثال اگر نقاش ماهری هستید و هر طرح و نقشی برایتان عین آب خوردن است می توانید یک تابلو نقاشی شیک و زیبا کشیده و به فرد مورد نظرتان هدیه دهید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه میتوانید به سایت ویستور مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

کادو ارزان برای مرد

کادو ارزان برای مردوقتی که حرف خرید کادو ارزان برای مرد پیش کشیده می شوند همیشه لوازم ساده ای همچون جوراب و زیر پیراهن در ذهنمان تداعی می شود. اما آیا این کادوهای تکراری می تواند برای یک آقا مهیج و شگفت انگیز باشد؟

انتخاب و خرید کادو برای مردان به ویژه اگر یکی از عزیزترین و مهم ترین مرد زندگی تان هم باشد چیزی است که باید هیچ گاه آن فراموش کرد یا به تعویق انداخت.

زمانی که در چنین شرایطی قرار می گیرید قطعاً دلتان می خواهد چیزی را خریداری کنید که باب سلیقه شان باشد و از آن خوششان بیاید.

اما سؤال اینجا است که کادو ارزان برای مرد می توان کادو جذاب برای آنان باشد؟ آیا چنین کادوهایی می تواند عشق و محبت بین طرفین را تقویت کرده و روابطشان را محکم تر کند؟

اگر چنین سؤالاتی در رابطه با هدیه ارزان برای مرد در ذهنتان نقش بسته است پیشنهاد می کنیم این مقاله ما را حتماً مطالعه کنید. زیرا ما در این مطلب خود می خواهیم ایده های عالی برای خرید چنین هدایایی در اختیارتان قرار دهیم.

همه چیز درباره خرید کادو ارزان برای مرد

شاید شنیدن خرید هدیه ارزان برای مرد برای بسیاری از خانم ها اندکی وسوسه برانگیز باشد. درست است که در بیشتر مواقع این خانم ها هستند که هدیه دریافت می کنند و کمتر پیش می آید که خودشان به همسرانشان هدیه ای تقدیم کنند.

معمولاً آقایان برخلاف خانم ها از هدیه های کاربردی و درخور نیازشان خوششان می آید. اما گاهی اوقات به خاطر گران بودن اجناس مورد نیاز آن و کمبود وقت از سوی خانم ها و نیز به دلیل برداشت نادرستی که از کادوهای ارزان می شود تهیه هدایای متنوع برای آقایان با مشکلاتی مواجه می شود.

هدف ما از نوشتن این مطلب این است که راه کارها و ایده های جذابی برای خرید هدیه ارزان برای مرد ارائه دهیم تا با این کار خود راه کارهایی را برای رفع مشکل گرانی اجناس و همچنین طرز فکر خریداران ارائه دهیم.

قبل از هرچیزی باید بدانیم که مفهوم کادو ارزان برای مرد صرفاً به معنی هدایای بی معنی و بی کیفیت نیست. در واقع منظور این است که با صرف هزینه های معقول و مقرون به صرفه که با اندکی چاشنی خلاقیت ادغام شده است بتوانیم هدایایی را برای طرف مقابلمان تهیه کنیم که هم مورد پسندش واقع شود و هم با نیاز و سلیقه اش مطابقت داشته باشد. در ادامه به معرفی ایده های جذاب می پردازیم.

معرفی ایده های عالی برای خرید کادو ارزان برای مرد

این روزها فروشگاه های گوناگون بسیاری در زمینه فروش کادو ارزان برای مرد فعالیت دارند که از میان آنان می توان هدایایی با کیفیت و برای مناسبت های مختلف اعم از روز تولد، روز والنتاین، سالگرد ازدواج و… خریداری کرد.

اگر می خواهید تجربه دلپذیری از خرید خود داشته باشید و هدیه مورد نظرتان از لحاظ کیفیتی و ظاهری مطلوبیت بالایی داشته باشد بایستی حتماً از اعتبار مرکز خرید آن اطمینان حاصل کنید. با هم نگاهی می اندازیم به چند ایده جذاب و منحصر به فرد که یقیناً آقایان بسیاری از آن استقبال می کنند.

گردنبند استیل با طرح و فرم زیبا و منحصر به فرد نه تنها در زمره کادو ارزان برای مرد قرار دارد بلکه از آن دسته هدایایی است که برای هر مردی شیک و قابل تحسین است. فقط کافی است با اندکی صرف وقت و گردش در بازار به جست وجوی جنس مورد نظر خود بپردازید. به این طریق می توانید در کمال ناباوری مدل های متنوع و با کیفیتی از این گردن بند را مطابق سلیقه طرف مقابلتان خریداری کنید.

بی آنکه بهای زیادی هم بابت آن پرداخت نمایید. معمولاً مدل هایی از این هدیه که در قیمت های ارزان تر عرضه می شوند بدون جعبه می باشند.

اما نمی توان این مورد را عامل نگرانی و دغدغه خود دانست. زیرا تنها با خرید یک جعبه کادویی شیک و زیبا نه تنها می توانید هدیه خود را زیباتر و شکیل تر کنید بلکه ارزش کیفی آن را نیز افزایش دهید.

نگهدارنده گوشی تلفن همراه

هولدر موبایل یا همان نگهدارنده های تلفن همراه یکی دیگر از لوازم بسیار کاربردی برای آقایان است که همواره و در هر شرایطی از آن استقبال می کنند. کارایی زیاد این محصول سبب شده تا به یکی از وسایل مورد نیاز آن ها مبدل گردد.

بنابراین شما می توانید در میان مدل های متنوع، خلاقانه و با کیفیت هولدر مورد دلخواه فرد مورد نظرتان را خریداری کرده و آن را در نهایت زیبایی و جذابیت به او تقدیم کنید.

لازم به گفتن است این مدل هدیه در دسته کادو ارزان برای مرد قرار گرفته است. به همین خاطر و به دلیل کاربرد همه گیر آن، بسیار مورد استقبال آقایان قرار گرفته است.

ست پاپیون و دکمه سر دست

پیشنهاد دیگر ما برای خرید کادو ارزان قیمت برای مرد خرید ست پاپیون و دکمه سر دست است. شاید در نگاه اول خرید چنین هدیه ای بسیار ساده و معمولی به نظر رسد. اما وقتی سری به فروشگاه لباس مردانه بزنید مدل های متنوع، شیک و بسیار جذابی را مشاهده می کنید که تماماً در کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه به فروش می رسند. در واقع این ست های ارزان قیمت در زمره کادوهای پرکاربرد برای آقایان قرار گرفته که می توانند از آن در انواع مهمانی های مختلف استفاده کنند.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

کادو ارزان برای دختر

کادو ارزان برای دختر : به جرات می توان گفت خرید کادو ارزان برای دختر نوجوان نیاز به دقت و تزئینات بیشتری دارد. زیرا یک دختر خانم چه کودک باشد و چه نوجوان دارای روحیات حساس و شکننده ای است و همواره با تحولات ذهنی بسیاری روبه رو است.

پس به خاطر داشتن چنین خلقیاتی باید به هنگام تهیه کادو برای او حسابی حواستان را جمع کنید. اما سؤال اینجا است که می تواند کادو ارزان برای دختر تهیه کرد که باب سلیقه و نیازش باشد؟ از دید یک دختر نوجوان بهترین کادو چیست که بتواند آن را یادگاری ارزشمند و همیشگی بداند؟ ما در این مقاله خود می خواهیم توضیحات مفصلی بر روی مبحث بهترین کادو ارزان برای دختر داشته باشید و در ادامه هم ایده های عالی برای خرید یک کادو ارزان برای دختر به شما پیشنهاد می کنیم. پس برای اطلاعات بیشتر دراین باره می توانید ما را تا اتمام شدن این مطلب همراهی کنید.

کادو دادن از گذشته های دور تا به امروز موضوع بسیار جذاب و دوست داشتنی بوده که همواره لحظاتی شاد و متفاوت را با خود به ارمغان می آورد. این مقوله که مورد پسند تمامی افراد در قشرهای گوناگون است راحتی می تواند به شکل حیرت انگیز و پیچیده ای تعاملات انسانی را تقویت کرده و موجبات ارتقا کیفیت آن را فراهم آورد. به طبع کادو ارزان برای دختر جدای از قیمت آن از این قاعده مستثنی نیست. همان‌طور که می دانیم امروزه خرید کادو به بخشی از فرهنگ روزمره ما تبدیل شده است. از آنجایی که دختران نوجوان در زمره اولین کسانی هستند از فرهنگ و مدهای روز پیروی می کنند پس خرید هدیه می تواند به طرز قابل ملاحظه ای بر روحیات و احساسات آن ها تأثیر بسزایی بگذارد.

بهترین کادو ارزان برای دختر

در مقاله های قبلی شما مطالب جذاب و شنیدنی بسیاری در رابطه با موضوعات مختلف کادو مطالعه کردید. اکنون جا دارد مطالب جالبی درباره بهترین کادو ارزان برای دختر برایتان بیان کنیم. دختر خانم ها همیشه جزء رده اول لیست افرادی هستند که موقع دریافت هدیه ذوق متفاوت و مهیجی از خود نشان می دهند. اما از آنجایی که ممکن است هر یک از آن ها دارای ذوق و سلیقه متفاوت باشند. پس این احتمال وجود دارد احساسات آن ها با هر نوع کادویی برانگیخته نشود و به عبارتی نتوانیم آن ها را با همه نوع هدیه غافلگیر کنیم. بنابراین باید به شما بگوییم که برای انتخاب یک کادو مناسب برای آن ها با اندکی سختی مواجه هستید.

شاید بسیاری از افراد به ویژه مادران به هنگام خرید هدیه برای دختر خود نقش بودجه را بسیار پر رنگ بدانند. اما در واقع اینگونه نیست و قیمت تعیین کننده جذابیت و کارایی هدیه ای که می خرید نیست. بنابراین سعی کنید بدون توجه به توانایی مالی خود کادویی شیک و متفاوت را برای دخترتان خریداری کنید. از طرفی هم توجه به این نکته بسیار مهم است که درست است دختر خانم ها با دریافت هدیه روز دختر یا هدیه تولد بسیار خوشحال و شگفت زده می شوند اما تهیه هدیه برای آنان حتماً نیازی به مناسبت یا بهانه ندارد. پس اگر می خواهید برای دختر یا خواهر خود کادو مناسب سلیقه او خریداری کنید پیشنهاد می کنیم از هر فرصتی برای تهیه هدیه ارزان برای دختر استفاده کنید.

ایده های جالب برای خرید کادو ارزان برای دختر

  • دستبند الهام بخش: شاید خرید دستبند الهام بخش به عنوان کادو برای دختر اندکی تعجب برانگیز باشد و این احساس در ما ایجاد شود که نمی توانیم با چنین هدیه ای طرف مقابلمان را خوشحال سازیم. اما در حقیقت باید گفت جذابیت و متفاوت بودن این هدیه جدای از قیمت های منصفانه آن می تواند در همان نگاه اول فرد هدیه گیرنده را به تحسین وا دارد. این مدل دستبند نه تنها می تواند برای مچ دست بسیار جذاب و شیک به نظر آید بلکه موجبات انتقال انرژی مثبت به دختر خانم ها را نیز فراهم می آورد. شما می توانید با تهیه یک دستبند الهام بخش زیبا و منحصر به فرد و حک کردن یک جمله صمیمانه بر روی آن خواهر یا دخترتان را به طرز ناباورانه ای غافلگیر کنید.
  • بالشتک مهتابی: یکی دیگر از پیشنهادات جالبی که می توانیم برای خرید کادو ارزان برای دختر در نظر بگیریم بالشتک مهتابی است. به جرات می توان گفت این مدل کادو یک هدیه دخترانه کاملاً متفاوت و منحصر به فرد است که با انواع سلیقه های مختلف همخوانی دارد. دلیل اصلی آن هم این است که مطابق تکنولوژی های روز طراحی شده است. چراغ های ال ای دی تعبیه شده در درون این بالشتک ها فضای بصری شیک و دوست داشتنی را به هنگام تاریکی شب به وجود می آورند.
  • عروسک پشمالوی بزرگ: قریب به اکثریت دختر خانم ها علاقه شدیدی به عروسک پشمالوی بزرگ دارند. اگرچه این علاقه در تمامی آن ها صدق نمی کند اما برای آن دسته دیگر هیچ کادو گران قیمتی نمی تواند به اندازه یک عروسک پشمالوی بزرگ آن ها را خوشحال و هیجاناتشان را تحریک سازد. اگر شما هم دختری شیرین و دوست داشتنی دارید که می خواهید هدیه ای باب سلیقه او برایش تهیه کنید پیشنهاد می کنیم حتماً این مدل کادو ارزان برای دختر را در لیست هدایای خود قرار دهید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای خانم ها میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

بهترین هدیه مردانه برای روز پدر

بهترین هدیه مردانه برای روز پدر: تصمیم‌گیری در مورد هدیه روز پدر می‌تواند آسان‌ترین و دشوارترین تصمیم برای یک فرد باشد. آسان از این لحاظ که شما قطعا شناخت خوبی از روحیات و علایق پدر خود دارید.

و البته سخت چون شما احتمالا بارها و بارها برای پدر خود هدایایی تهیه کرده‌اید و پیدا کردن یک ایده جدید جهت قدردانی از پدر خود ممکن است دشوار باشد.

اگرچه در انتخاب هدیه برای پدرها می‌توانید از ایده‌های مختلف هدیه برای استفاده کنید اما ممکن است بخواهید بدانید چه چیزهایی برای این منظور مناسب‌ترند. در این مطلب می‌خواهیم به برخی موارد که شاید تا کنون به عنوان کادو مناسب روز پدر مورد توجه شما قرار نگرفته‌اند بپردازیم.

۱- خواب راحت را به عنوان هدیه روز پدر خود انتخاب کنید!

روش‌های مختلفی برای حل مشکل به خواب رفتن افراد توصیه می‌شوند که یکی از بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها گوش کردن به موسیقی‌ها و یا نوفه‌های مخصوص این موضوع می‌باشد.

اسپیکرها و سایر پخش کننده‌های متداول عموما عملکرد مناسبی در این زمینه ندارند و معمولا استفاده از هدفون یا هدست توصیه می‌شوند که استفاده از آن‌ها در هنگام خواب خود مخل آسایش است.

اما امروزه محصولات دیجیتال ویژه همچون پخش کننده‌های Google Home به خوبی این مسئله را مد نظر قرار داده و قابلیت پخش نویز سفید، صداهای طبیعت و سایر اصوات آرامش‌بخش را ارائه می‌دهند. چنین محصولاتی می‌توانند از کاندیداهای بهترین هدیه روز پدر باشند.

۲- هدیه روز پدر بامزه و کاربردی برای پدرهای اهل مطالعه

شاید یک درصد هم به این فکر نکرده باشید که می‌توانید برای روز پدر یک استند نگهدارنده عینک تهیه کنید. برای یک پدر اهل مطالعه (و بعضی وقت‌ها هم پدری که زیاد دنبال عینکش می‌گردد)، خریدن این وسیله خلاقانه و بامزه برای نگهداری عینک می‌تواند ایده خوبی باشد.

حتی می‌توانید ذوق بیشتری به خرج داده و مدل‌های مخصوص با ایده‌های ابتکاری خودتان برای این منظور سفارش دهید.

۳- انواع ماساژور را فراموش نکنید!

با گذر سن نیاز به لوازمی جهت کاهش مشکلات جسمانی و افزایش آرامش بیشتر احساس می‌شود. در انتخاب هدیه روز پدر از انواع ماساژورهای الکتریکی، حرکتی، لرزشی و ضربه‌ای و البته صندلی‌های ماساژ غافل نشوید.

خوشبختانه گزینه‌های متعددی در بازار وجود دارند و شما می‌توانید با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی خود و سن و وضعیت جسمانی پدر هدیه‌ای عالی، کاربردی و به یادماندنی تهیه کنید.

    ۴- بازی‌های فکری به عنوان هدیه روز پدر عالی هستند.

بازی‌های فکری اگر درست انتخاب شوند به طور کلی گزینه مناسبی به عنوان هدیه برای آقایان محسوب می‌شوند. اغلب آقایان علاقه بسیاری به بازی‌های همچون شطرنج و حل پازل‌های متناسب با سن‌شان دارند.

ولی در مورد پدرها که اندکی پا به سن گذاشته‌اند، این گونه هدایا کمی فراتر از خوب هستند! چراکه به جز جنبه سرگرم کننده، از ضعف حافظه در سنین سالخوردگی و سایر مشکلات شایع این دوران نیز جلوگیری می‌کنند.

بازی‌ها و سرگرمی‌های فکری مخصوصی نیز برای این رده‌های سنین طراحی و تولید می‌شوند که می‌توانند انتخاب به‌جایی به عنوان هدیه روز پدر باشند.

۵- آلبوم عکس خانوادگی: یک هدیه مناسب برای روز پدر

به طور کلی آلبوم فانتزی خالی، هدیه مناسب برای آقایان محسوب نمی‌شود. ولی یک آلبوم سفارشی مخصوص پر از عکس‌های خانوادگی که توسط خودتان گلچین شده باشند، چه طور؟ حداقل پدرها از دریافت چنین هدیه‌ای خوشحال خواهند شد.

می‌توانید یک آلبوم زیبا متناسب با سلیقه پدر خود سفارش دهید که اسم او یا نام خانوادگی‌تان روی آن حک شده باشد. و بعد عکس‌های پرخاطره و زیبای خانوادگی را گردآوری کنید. هدیه روز پدر منحصربه‌فرد شما آماده است!

۶- آرامش با موسیقی، یک انتخاب ایده‌آل به عنوان هدیه روز پدر

پدرها گرایش زیادی به گوش کردن به رادیو و موسیقی دارند و لوازم صوتی همواره می‌توانند از بهترین گزینه‌های هدیه روز پدر باشند. اسپیکرهای هوشمند جدید با قابلیت‌های ویژه نظیر امکان اتصال و کنترل از طریق تلفن‌های همراه هوشمند، ابعاد و وزن مناسب، و کیفیت عالی به خوبی جای لوازم کلاسیک پخش صوتی را برای پدرتان پر خواهند کرد.

۷- کفش‌های راحتی و لوازم سفری: از بهترین گزینه‌های هدیه روز پدر برای باباهای بازنشسته!

پیاده‌روی از برنامه‌های ثابت روزانه اکثر پدرهایی است که بازنشسته شده‌اند. یک جفت کفش راحتی سبک، استاندارد و باکیفیت می‌تواند هدیه مناسبی برای این پدرها باشد.

همچنین گشت و گذار در طبیعت و تعامل با دوستان نیز از جمله فعالیت‌های مورد علاقه اغلب آقایان محسوب می‌شود که با کاهش بار فعالیت‌های کاری می‌توانند بیشتر به آن بپردازند.

می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه و نوع فعالیت‌هایی که پدرتان انجام می‌دهد لوازمی در این زمینه نظیر کوله‌پشتی، لباس‌های ورزشی و … را نیز به عنوان هدیه روز پدر انتخاب کنید.

توصیه آخر

در این مطلب به معرفی تعدادی از هدایا که می‌توانید به عنوان هدیه روز پدر انتخاب کنید پرداختیم. به طور کلی در انتخاب و خرید هدیه برای پدرها علاوه بر انواع لوازم مردانه که می‌توانند هدیه مناسب برای آقایان محسوب شوند، می‌توانید تمرکز بیشتری روی لوازم مرتبط با سلامتی، آرامش و بهداشت جسمی و روحی که از ملزومات حتمی رده‌های سنی بالا هستند داشته باشید.

انتخاب انواع ماساژورها، کفش‌های راحتی، بازی‌های فکری و سرگرم کننده، محصولات خواب و … برای این منظور می‌تواند عالی باشد. گردآوری مجموعه‌های خاطره‌انگیز همچون آلبوم عکس یا مجموعه‌ای از موسیقی‌ها و برنامه‌های قدیمی مورد علاقه پدرتان نیز می‌تواند ایده‌ای جالب برای تهیه یک هدیه منحصر به ‌فرد در روز پدر باشد.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

انتخاب هدیه روز تولد برای آقایان

انتخاب هدیه روز تولد برای آقایان: روز تولد هر شخص برای او روز ویژه‌ای است و اطرافیان او همواره سعی می‌کنند با انتخاب بهترین هدایا در شادی او سهیم باشند. در انتخاب هدیه روز تولد برای آقایان باور عمومی آن است که آقایان هدایای کاربردی‌تر را بیشتر می‌پسندند. این مطلب تا حدی صحت دارد اما باید حواسمان باشد که در این زمینه دچار افراط نشویم و هدایای‌مان کسل کننده یا حتی ناراحت کننده نباشند. در ادامه به برخی نکات مهم و �نباید‌ها� در این زمینه اشاره می‌کنیم.

 هدایای مداخله‌گر! اولین خط قرمز در انتخاب هدیه روز تولد برای آقایان

منظور از هدایای مداخله‌گر دقیقا چیست؟! هدیه هایی که می‌توانند نصیحت یا توصیه غیرمستقیم محسوب شوند! به عنوان مثال خرید لوازم لاغری به عنوان هدیه روز تولد برای آقایانی که اضافه وزن دارند می‌توانند این پیام را داشته باشد که کمی ورزش کن! این لیست می‌تواند گسترده‌تر شود مانند پک‌های مراقبت از مو، مکمل‌ها، لباس‌هایی که او معمولا نمی‌پوشد و مواردی از این قبیل.

همه ما می‌دانیم که دریافت چنین هدایایی چقدر می‌تواند ناراحت کننده باشد، اما گاه ممکن است به دلیل افراط در کاربردگرایی از ابعاد روحی هدیه غافل شده و دچار اشتباه شویم یا اینکه به کلی از پیام پنهان هدیه خود غافل باشیم.

 

هدایای ملال‌آور به عنوان هدیه روز تولد برای آقایان دست کمی از هدایای مداخله‌گر ندارند!

ممکن است فکر کنیم اگر کسی قصد تغییر سبک زندگی‌اش ما با خریدن یک هدیه مرتبط در این زمینه او را خوشحال خواهیم کرد. مثلا خرید پک آموزشی زبان به عنوان هدیه روز تولد برای آقایانی که به جد و جهد قصد دارند امسال زبان خود را تقویت کنند! اگرچه این کار برای عده کمی از افراد ممکن است اثر مثبت و تشویقی داشته باشد اما به طور عمومی در این مورد باید احتیاط کنیم! تغییر کردن برای اغلب افراد دشوار است و نمی‌خواهند در روز تولدشان با فکر کردن به این موضوعات اوقات خود را تلخ کنند.

پس دریافت هدایایی از این قبیل برای اکثر آقایان ناخوشایند خواهد بود چراکه آن‌ها را به فکر کردن به جنبه‌هایی از زندگی وادار می‌کند که برایشان سخت، کسل کننده و ملا‌ل‌آور به نظر می‌رسند.

 در برنامه‌ریزی‌های دو نفره به عنوان هدیه روز تولد برای آقایان احتیاط کنید!

در ایده‌های انتخاب کادو برای آقایان یکی از بهترین ایده‌ها، تدارک دیدن برنامه‌هایی برای فعالیت‌های دو نفره به عنوان هدیه معرفی شد. در روز تولد در انتخاب این برنامه‌ها باید با احتیاط عمل کنید.

روز تولد، روزی منحصر به اوست نه روز هر دوی شما، پس بهتر است هدیه روز تولد برای آقایان حالت اختصاصی‌تری نسبت به سایر مناسبت‌ها داشته باشد. در صورتی که به دنبال ایده‌ای برای برنامه‌ریزی دو نفره در روز تولد هستید می‌توانید مواردی را مد نظر قرار دهید که جنبه غافل‌گیر کننده داشته باشد.

شرکت در برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که معمولا شما علاقه نداشته و هیچ وقت همراهی نکرده‌اید (مثلا بازی‌‌های رایانه‌ای یا تماشای مسابقات فوتبال) می‌توانند بسیار ویژه و خوشایند باشند.

لوازم ارزان و بی کیفیت انتخاب مناسبی به عنوان هدیه روز تولد برای آقایان نیستند!

از کودکی همیشه شنیده‌ایم که ارزش معنوی هدیه بیش از جنبه مادی آن است. نکته فوق هیچ تناقضی با این آموخته اخلاقی ندارد. اصلا قرار نیست برای هدیه روز تولد برای آقایان حتما هزینه‌ای فراتر از توان خود در نظر بگیریم.

کافیست از خریدن لوازم ارزان و بی‌کیفیت صرف نظر کنیم! به عنوان یک مثال به جای خرید یک ساعت مچی ارزان و فیک که هیچ تناسبی با روحیات و سلیقه فرد مورد نظر نداشته باشد و هرگز مورد استفاده قرار نگیرد، می‌توان یک قلم یا خودنویس نفیس تهیه کرد که همیشه همراه او باشد.

دو روی سکه: هدایای نقدی در روز تولد آقایان

آقایانی با شخصیت حسابگر احتمالا از دریافت هدایای نقدی نظیر کارت‌های هدیه بسیار خوشحال شوند و برخی نیز ممکن است نظرشان نسبت به این هدایا خنثی باشد.

اما برای برخی دیگر افراد، این هدایا دقیقه نودی محسوب شده و گزینه ایده‌آل هدیه روز تولد برای آقایان نخواهند بود، چراکه می‌توانند القا کننده حس بی‌توجهی و یک انتخاب سرسری باشند.

بنابراین برای انتخاب این هدیه بهتر است شناخت کاملی از روحیات فرد مقابل داشته باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از آقایان به خصوص تیپ‌های شخصیتی درونگرا علاقه‌ای به بروز حساسیت‌های خود ندارند و ممکن است هیچ گاه متوجه نشوید که آن‌ها از دریافت چنین هدیه‌ای چندان خوشحال نیستند.

دو روی سکه: هدایای دست‌ساز به عنوان هدیه روز تولد برای آقایان

مورد دیگری که جای فکر و تأمل بیشتری داشته و شناخت کامل از روحیات فرد مقابل را طلب می‌کند هدایای دست‌ساز است. برخی افراد، هدایای دست‌ساز را بسیار ارزشمند و بیانگر اوج توجه فرد هدیه دهنده می‌دانند.

با این وجود اغلب این هدایا ممکن است کیفیت و تر و تمیزی یک هدیه لوکس را نداشته باشند و اگر هدیه روز تولد برای آقایان سخت‌پسند و لوکس‌گرا باشند می‌توانند دلسرد کننده باشند.

برای برخی افراد این گونه هدایا کودکانه و گاه اهانت‌آمیز تلقی می‌شوند پس بهتر است پیش از صرف زمان و انرژی بیشتر دقت کنید.

توصیه آخر

در این مطلب سعی شد در کنار مطالب گوناگونی که در خصوص انتخاب هدیه روز تولد برای آقایان ارائه می‌شوند، یک بار هم به جنبه مخالف موضوع پرداخته و به معرفی هدایایی بپردازیم که ممکن است در برخی موقعیت‌ها چندان مناسب نباشند.

گردآوری این مطلب بر اساس نظرات عمومی آقایان صورت گرفته است و قطعا تمامی نکات ذکر شده در مورد تمامی افراد صادق نخواهند بود.

بنابراین بهتر است در مورد هر یک از نکات به طور مجزا فکر کرده و میزان تطابق آن با روحیات و خلقیات فرد مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید یک انتخاب عالی و رضایت‌بخش داشته باشید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

شش ایده انتخاب هدیه مناسب برای آقایانشش ایده انتخاب هدیه مناسب برای آقایاندر مقدمه به نقش جنسیت در انتخاب هدیه و اهمیت اطلاع از ایده‌های هدیه مردانه مناسب اشاره شد. در ادامه شش ایده معرفی و شرح داده شدند. در ایده سوم به سایت فروشگاه ویستور به عنوان یک روش در انتخاب ارجاع داده شد. در پایان جمع‌بندی و توصیه‌های نهایی صورت گرفت.

شش ایده انتخاب هدیه مناسب برای آقایان

اگرچه همه افراد هدیه دادن و هدیه گرفتن را دوست دارند اما جنسیت نقش پررنگی در نوع نگاه آن‌ها به این مقوله دارد. بنابراین در انتخاب هدیه مناسب برای آقایان این موضوع باید مد نظر باشد که ممکن است نوع نگرش آن‌ها به موضوع هدیه تفاوت اساسی با خانم‌ها داشته باشد. همین موضوع می‌تواند موجب سردرگمی ما در انتخاب هدیه برای آقایان باشد. در این مطلب به شش ایده که می‌توانند ما را برای داشتن یک انتخاب ایده‌ال کمک کنند می‌پردازیم.

انتخاب هدیه مناسب برای آقایان  ایده اول: لیستی از علایق و سرگرمی‌های او را تهیه کنید!

اولین شیوه برای انتخاب یک هدیه هدیه مناسب برای آقایان بسیار ساده و سرراست به نظر می‌رسد طوری‌که ممکن است این کار را پیش پا افتاده بدانید. اما این کار را دست کم نگیرید.

نوشتن و تهیه فهرست همیشه باعث افزایش اشراف شما بر ابعاد مختلف موضوع خواهد شد. به عنوان مثال برای یک آقای ورزشکار شاید در نگاه اول تهیه یک وسیله ورزشی بهترین گزینه به نظر برسد، اما وقتی به جزئیات توجه کنید متوجه می‌شوید او تمامی وسایل ورزشی مورد نیازش را دارد و شاید خرید یک هدست برای گوش کردن به موسیقی در حین ورزش کردن ایده بهتری باشد.

انتخاب هدیه مناسب برای آقایان  ایده دوم: از گفتگوهای روزمره به نحو احسن استفاده کنید!

برای انتخاب بهترین هدیه برای آقایان از خودشان بپرسید! صحبت کردن در مورد علایق و لوازم مورد نیاز محدود به زمان و مناسبت خاصی نیست.

انتخاب هوشمندانه هدیه مناسب برای آقایان می‌تواند مدت‌ها پیش از فرا رسیدن موعد مورد نظر صورت گرفته باشد. کافیست یک بحث بسیار عادی و روزمره را در تاریخی که چندان به روز تولد، سالگرد ازدواج یا سال نو نزدیک نیست طوری هدایت کنید که تا به سادگی متوجه شوید در شرایط موجود چه چیزی واقعا او را خوشحال می‌کند.

انتخاب هدیه مناسب برای آقایان  ایده سوم: به فروشگاه بروید تا یادتان بیاید!

بسیاری از اوقات ما وقتی موضوعی را بیش از حد زیر ذره‌بین می‌بریم ممکن است ساده‌ترین موارد را فراموش کنیم. انتخاب هدیه مناسب برای آقایان از این قاعده مستثنی نیست.

کافیست سری به یک فروشگاه بزنیم تا بسیاری از گزینه‌هایی که می‌توانستیم انتخاب کنیم یادمان بیاید. در عصر حاضر، برای این کار لازم نیست زمان زیادی صرف رفت‌وآمد کنیم.

در هر شرایط زمانی و مکانی کافیست به فروشگاه آنلاین مورد علاقه خود مراجعه و گزینه‌های مورد نظر را به فهرست علاقه‌مندی‌هایمان اضافه کنیم. با این کار به راحتی می‌توانیم با سبک و سنگین کردن گزینه‌های مختلف و حذف گزینه! انتخاب نهایی را برای خودمان آسان کنیم.

انتخاب هدیه مناسب برای آقایان  ایده چهارم: گزینه‌های خود را محدود کنید!

یک اصطلاح معروف هست که می‌گوید کسی که بیش از سه اولویت دارد در واقع هیچ اولویتی ندارد. این موضوع در زمینه‌های مختلف صادق است از مدیریت ساده‌ترین امور شخصی و روزمره گرفته تا مدیریت پروژه‌های بسیار پیچیده! برای یافتن یک هدیه مناسب برای آقایان نیز می‌توانید از این الگو پیروی کنید.

قطعا در ابتدا گزینه‌های زیادی در سر دارید اما می‌دانید که برخی از آن‌ها چندان جالب نیستند، در مورد برخی عکس‌العمل احتمالی طرف مقابل برایتان مبهم است و برخی نیز از نظر اقتصادی جای تأمل دارند. پس به سرعت گزینه‌های متفرقه را حذف کنید به صورتی که در انتها تنها سه گزینه باقی بماند. حالا می‌توانید با خیال راحت و بدون سردرگمی به مقایسه گزینه و انتخاب هدیه ایده‌آل خود بپردازید.

انتخاب هدیه مناسب برای آقایان  ایده پنجم: از فعالیت‌های دو نفره غافل نشوید!

اگر در مراحل قبلی به نتیجه‌ دلخواه خود نرسیدید احتمالا دلیلش این باشد که مخاطب‌تان همه چیز دارد یا شما شناخت زیادی از او ندارید. نگران نباشید؛ گزینه فعالیت‌های دو نفره همیشه روی میز است! فعالیت‌های دو نفره اگر به درستی انتخاب شوند می‌توانند یک هدیه مناسب برای آقایان باشند.

برای داشتن یک انتخاب ایده‌آل در این زمینه اطلاعات نسبتا کمتری نیاز دارید و کافیست گرایش کلی او را بدانید؛ اینکه به فعالیت‌های هنری علاقه دارد یا فعالیت‌های مهیج ورزشی و … . در نهایت باید گوش به زنگ باشید و از تاریخ‌های رویدادها و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری نظیر اجرای کنسرت‌ها، نمایش‌های تئاتر، نمایشگاه‌های هنری و … مطلع باشید.

در مورد آقایان علاقه‌مند به ورزش شاید حضور دو نفره در رویدادهای ورزشی نظیر مسابقات برایتان مقدور نباشد، در این حالت به عنوان جایگزین می‌توانید به شهر بازی‌های بزرگ‌سالان و مواردی از این دست فکر کنید

اگر در مورد انتخاب خود تردید دارید می‌توانید از تکنیک گفتگوی روزمره (ایده دوم) استفاده کنید. مثلا یک سؤال غیر مستقیم در خصوص تجارب مشابهی در گذشته؛ اینکه او تا کنون در رویداد مشابهی شرکت کرده است یا خیر و نظرش در مورد این گونه برنامه‌ها چیست می‌تواند راهنمای خوبی برایتان باشد.

انتخاب هدیه مناسب برای آقایان  ایده ششم: هدایایی که هیچ وقت تکراری نمی‌شوند!

فکر کردن به هدایای متداول و روتین همچون ساعت مچی، عینک، ست‌های چرم و …. ممکن است ملال‌آور به نظر برسد.

اما در صورتی که نتوانید در مراحل قبلی یک انتخاب مطمئن به عنوان هدیه مناسب برای آقایان داشته باشید حتما به این گزینه‌ها فکر کنید. یک هدیه شایسته و درخور، حتی اگر بسیار خاص و منحصربه‌فرد نباشد قطعا بهتر از انتخابی خواهد بود که مطمئن نیستید بتواند طرف مقابل را خوشحال کند.

در انتخاب این هدایا می‌توانید از تیپ ظاهری او الگو بگیرید و هدیه‌ای انتخاب کنید که مطمئن باشید استفاده می‌کند. با جستجوی دقیق اجناس موجود در بازار می‌توانید انتخاب‌هایی شیک و منحصر‌به‌فرد در این زمینه داشته باشید.

توصیه آخر

در این مطلب شش ایده به عنوان راهنمای انتخاب و خرید کادو مناسب برای آقایان معرفی شدند. ایده‌ها از مرحله اول تا ششم به مرور عمومی‌تر می‌شوند؛ به این معنی که اگر ایده‌های اولیه برای شما کاربرد نداشت می‌توانید از ایده‌های آخر که متداول‌تر هستند استفاده کنید.

به طور کلی توصیه می‌شود اگر شناخت کافی در مورد روحیات، علایق و سلایق شخص مورد نظر ندارید انتخاب هدایای ساده و مناسب را مد نظر قرار دهید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

فروشگاه هدیه مردانه

فروشگاه هدیه مردانه این امکان را به شما می دهد که با صرف زمان کمی، بتوانید انتخاب فوق العاده ای داشته باشید. چگونه از فروشگاهها خرید کنیم؟ ویستور این امکان را به شما داده است که با صرف زمان کم، محصولات جدید و مناسب را بازدید کنید. این محصولات در دو دسته هدیه برای خانم ها و هدیه برای آقایان دسته بندی شده است.

فروشگاه هدیه مردانه

هدیه مردانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ با وقت کم و هزینه های مناسب چگونه یک انتخاب عالی برای هدیه مردانه داشته باشیم؟ از کجا خرید کنیم بهتر است؟ این ها سوالاتی هستند که احتمالا شما نیز بارها در مناسبت ها و زمان های مختلف از خود پرسیده اید و به دنبال جواب مناسبی برای آنها بوده اید.

در این متن تلاش شده است که مفیدترین راهنمایی ها در این زمینه به شما داده شود. برای خرید هدیه مردانه می توانید به صورت آنلاین خرید کنید. این نوع خرید بسیار در وقت شما صرفه جویی خواهد کرد.

دیگر نیازی نیست که به بازار و پاساژهای مختلف بروید و روزها در حال گردش باشید تا بتوانید آنچه مد نظرتان است را پیدا کنید. فروشگاه هدیه مردانه ویستور این امکان را به شما داده است که خیلی راحت درمیان اجناس و پیشنهادهای مختلف گردش کنید و تمام اطلاعات لازم در مورد اجناس را بخوانید و در مورد آن فکر کنید.

به علاوه این را در نظر داشته باشید، تمام محصولات در فروشگاه هدیه مردانه کیفیت بسیار بالا دارند و قیمت های آنان بسیار به صرفه است. تنها کافیست آن را با قیمت های بیرون که سود و پورسانت به آن اضافه شده است، مقایسه کنید.

انواع هدیه مردانه

در مناسبت ها و زمان های مختلف، شما اقدام به خرید هدیه مردانه برای آقایان می کنید. البته که نوع مناسبت و قصد هدیه دادن را باید در نوع خرید خود لحاظ کرد، چرا که حائز اهمیت است و بعضی کادوها در مناسبت های خاص جذابیت بیشتری دارند.

  • هدیه مردانه روز پدر
  • هدیه سالگرد ازدواج
  • هدیه مردانه زمستانی
  • هدیه مردانه عاشقانه
  • هدیه روز ولنتاین
  • هدیه روز مرد
  • هدیه عیدی برای آقایان
  • هدیه چشم روشنی

علاوه بر موارد بالا در دیگر مناسبت ها نیز می توان به فکر کادو دادن بود. البته که بدون مناسبت کادو دادن نیز کار بسیار هوشمندانه و پسندیده ای است.

چگونه از فروشگاه ها، هدیه مردانه بخریم؟

این کار راحت است و به جرات میتوان گفت هیچگاه از انجام آن پشیمان نخواهید شد. ارسال ها به در منزل شما انجام می شود و می توانید در زمان معلومی، چنانچه به هر دلیلی از اجناس رای نبودید، درخواست بازگشت آن را بدهید.

فروشگاههای اینترنتی در دنیا حرف اول را می زنند. بسیاری از بازارهای مشهور مجازی همچون ای بی گواهی بر این ادعاست که در آن مغازه های مجازی خود را راه اندازی می کنید. کافیست در وبسایت فروشگاه ویستور یا صفحه ی اینستاگرام در میان آنچه دنبال آن می گردید، بگردید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

از آنجایی که هدف نهایی فروشگاه هدیه مردانه، رضایت مشتری از خرید است. تمام سعی تیم بر این است که کار سفارش ها و تحویل دادن ها در نهایت دقت و کیفیت انجام شود تا ما نیز سهم خود را در هدیه دادن های شما به درستی ایفا کرده باشیم.

کافیست همین الان در میان انواع هدیه مردانه از ساعت های هوشمند، کتاب های جدید، مجسمه های سه بعدی، انواع گل ها، لیوان ها و ست کیف پول ها، پیپ های ساده و طرحدار، جا سیگارهای شیک و زیبا و غیره پرسه بزنید. تمام این هدیه ها در انواع هدیه های تقسیم بندی شده اند و شما با توجه به مناسبت مورد نظر می توانید کادوهای پیشنهادی ما را بازدید کنید.

جدیدترین هدیه های مردانه

محصولاتی که در مغازه های خرید هدیه مردانه وجود دارد، از تنوع و به روز بودن کمی برخوردار است. در فروشگاه های اینترنتی تمام سعی بر این است که بیشترین و جدیدترین محصولات به نمایش درآید. رقابت ها میان این فروشگاهها زیاد است برای همین همه در صدد بالا بردن کیفیت و به دست آوردن رضایت مشتری های خود هستند.

برای همین ویستور با بالا بردن کیفیت خدمات خود توانسته اعتماد درصد بالایی از مخاطبان خود را جلب کند.

هدیه مردانه را باید با وقت و فکر قبلی تهیه کنید. البته که خرید برای مردها، مقداری سخت تر و محدود تر از خانم هاست اما پرسه زدن در فروشگاه هدیه مردانه به شما کمک می کند که غافلگیر شوید و یک دفعه بگویید آهان این دقیقا همان کادویی است که من باید خریداری کنم.

امروزه بسیاری از مردم در میان فروشگاههای مجازی پرسه می زنند، در مواقعی بسیاری از کالاها و محصولات تخفیف های خوبی به خود می گیرند که فرصت بسیار خوبی برای خرید کردن خواهد بود.

محصولات جانبی هدیه مردانه

علاوه بر هدیه مردانه که خریداری می کنید. نوع کادو بندی و تزئینات نیز اهمیت دارد. در مراسم ها و هدیه های خاص این امکان برای شما وجود دارد که با مشاوران ما مشورت کنید.

انواع کادوبندی ها، پکیج های سورپرایز و تزئینات را می توانید بازدید کنید. این نوع پکیج ها کاملا شیک و به روز هستند و نیازی نیست ساعت های زیادی را پای تزئین کردن های پیش پا افتاده و تکراری بکنید.

برای همین توصیه ی ما این است که اگر قصد خرید یک هدیه مردانه را دارید، اول نوع کادو، مناسبت، علایق، سلیقه ها و سن طرف را در نظر بگیرید. سپس از میان فروشگاههای موجود برای عرضه کادوها، بهترین کادوی مناسب خود را تهیه کنید.

ویستور جایی است که با طبقه بندی محصولات، زمان کمتری را از شما می گیرد و هر روز محصولات خود را آپدیت و به روز می کند.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

استفاده از تابلوهای لایت

استفاده از تابلوهای لایتوقتی کلمه اثر هنری را می شنوید ، ممکن است فکر کنید که ین کلمه  به آثار هنری کلاسیک و گران قیمت اشاره دارد که به دیوار آویزان شده اند.

اما آثار هنری می توانند به موارد مختلف دیگری اشاره داشته باشد  که یک شخصیت یا یک  ارزش احساسی را به یک اتاق اضافه می کند بدون اینکه هزینه زیادی داشته باشد.

یک تابلوی نقاشی ساده ، یک قطعه هنری دست ساز و یا یک مجسمه دیواری خلاقانه می تواند ارزشی به اندازه آثار هنری فوق العاده گران قیمت و مشهور داشته باشند.

برای اضافه کردن آثار هنری به خانه خود لزومی ندارد از آثارهنری گران قیمت استفاده کنید.شاید بتوانید  از انباری مادربزگتان چند تابلوهای قدیمی زیبا و خیره کننده پیدا کنید و انها را با وسایل خانه خودتان هماهنگ کنید.

شاید هم بتوانید با وسایل ساده و ارزان قیمت و بلااستفاده ، آثار هنری زیبا و ارزشمندی را خلق کنید.

آثاری که تنها متعلق به خانه شما و شخصیت منحصر به فرد به خود را دارد. در اینجا  به چند نمونه از آثار هنری و نحوه استفاده از آنها در فضای خانه  اشاره می کنیم.

یک کاشی  را امتحان کنید

اگرچه کاشی ها وقتی روی زمین هستند خوب به نظر می رسند ، اما می توانند به عنوان یک اثر هنری  نیز استفاده شوند.

چند کاشی انتخاب کنید و برای طراحی یک دکوراسیون مدرن و خلاق ، آنها را روی  دیوار نصب کنید.گاهی چند کاشی طرح دار ساده در کنار هم و ب روی دیوار طوری خودنمایی می کنند که ارزشی بیشتر از یک تابلوی زیبا یا یک اثر هنری فاخر دارند.

فقط کافیست چند طرح زیبا را انتخاب کرده و انها را به طور  خلاقانه ای کنار هم بچینید.برای این کار ازذوق و سلیقه هنری خودتان استفاده کنید.آنچه که به شما حس خوبی می دهد قطعا مهمان هایتان را نیز خوشنود خواهد کرد.

از وسایل موجود در  فضای باز استفاه کنید

انتخاب برخی متریال و  وسایل از باغ ، مانند چوب و استفاده مجدد از آنها در یک الگوی خلاق می تواند به خلق یک قطعه هنری منجر شود که مطمئناً میهمانان از آن استقبال خواهند کرد.

شاید بتوانید چندتکه چوب زیبا را پیدا کنید و با نصب کردن آنها در کنار هم به یک بی نظمی خاص به آنها زیبایی چند برابری را هدیه بدهید.چوب یکی از عناصر طبیعت است  و علاوه بر آرامش بخش بودن به شما حس تازگی و طراوت می بخشد.

پس بد نیست چند تکه چوبی که در باغچه خانه تان بدون مصرف افتاده اند را امتحان کنید! این تخته های چوبی هر چه ناهموارتر باشند و در الگوی نامنظم تری کنار هم چیده شده باشند زیباتر خواند.

خب! به همین سادگی می توانید برای خود یک تابلوی چوبی زیبا و یک اثر هنری فوق العاده بسازید.

روش درست آویزان کردن تابلوها

گاهی اوقات فقط آثار هنری  نصب شده بر روی دیوار مهم نیستند بلکه چگونگی آویزان کردن این آثار فاخر و ارزشمند نیز مهم هستند.

به طوریکه نحوه آیوزان یک تابلو می تواند زیبایی آن را دو چندان کند و یا بر عکس می تواند تاثیر هنری ان را کمتر کند.

یادتان باشد تابلوهایتان را به نحوی ارزشمند و چشم نواز اویزان کنید. مثلا به جای استفاده از روش های سنتی مانند چسباندن تابلوها با میخ به دیوار  قاب ، ایده های خلاقانه تری از قبیل استفاده از طناب ، سیم یا زنجیر را برای جلوه ای چشمگیر تر امتحان کنید.

نکته دیگر این است که  بیش از حد بر روی متقارن بودن اثار هنری تمرکز نکنید.

هنگامی که نوبت به تابلوهای هنری می رسد و قصد دارید  قطعات جداگانه ای را  برای ایجاد یک تصویر بزرگتر در کنار هم قرار دهید لزومی ندارد آنها را به ترتیب و با نظم در کنار هم قرار دهید.

گاهی روش های غیر متقارن و نامنظم را  امتحان کنید. این می تواند روشی سرگرم کننده و جذاب برای نمایش آثار  هنری باشد.

اتاقتان را با استفاده از تابلوهای لایت  روشن کنید.

نورپردازی بخش مهمی از طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود.گاهی یک اتاق ساده و بی روح می تواند با نور پردازی درست وزیبا به فضایی شیک و یا رمانتیک و یا مجلل تبدیل شود.

پس از آثار هنری نورانی غافل نشوید.خبر خوب این است که این روزها یکی از تابلوهای زیبا و مدرن که مورد توجه خیلی از علاقه مندان قرار گرفته اند تابلوهای لایت یا همان تابلوهای نورانی هستند.

این تابلوها که با طرح ها و اندازه های مختلفی در بازار یافت می شوند دارای قابلیت اتصال به پریز برق را داشته و تنها با فشار دادن یک دکمه بخش هایی از آنها توسط ال ای دی های کوچک و رنگارنگ روشن می شوند.

این تابلوهای مدرون و زیبا می توانند فضای خانه شما را به طور کلی تغییر دهند.

تابلوهای لایت زیبایی وجود دارند که به تنوع بی نظیر خود این اجازه را به شما می دهند که از میان تنوع بالای موجود بهترین انتخاب را برای خانه داشته باشید.

قفسه هایی  با شخصیت متفاوت

قفسه های دیورای نیز می توانند به خودی خود  یک اثر هنری باشند. میتوانید به نوع چیدمانی که برای  قفسه های دیورای خود انتخاب می کنید  یک طراحی جالب روی دیوار ایجاد کنید.

این قفسه هاعلاوه بر این که بر زیبایی دیوارهای شما می افزایند و می توانید از آنها به عنوان تابلوهای دیواری متفاوت و باشخصیتی متفاوت استفاده کنید ،می توانند برای نگه داری وسایل شما نیز مکان مناسبی هستندو مجسمه های قدیمی ، شمع ، گل و یا حتی کتاب به این قفسه های شخصیتی متفاوت می بخشند.

خاطرات شخصی

دکوراسیون منزل شما باید نشانگر اشیاء مهم برای شما باشند. نترسید و اجازه بدهید که تابلوها و قاب عکس های روی دیوار بعد درونی شخصیت شما را بازگو کنند.

به کار نه تنها یک اثر هنری با حجم احساسی را وارد خانه خود کرده اید بلکه خانه خود را به عنوان فضایی منحر به فرد و مختص خودتان نشان می دهید.

می توانید یادداشت های قدیمی ، عکس های خانوادگی و یا تابلوهای نقاشی دوران کودکی تان را بر روی دیوار نصب و از نگاه کردن به آنها لذت ببرید.

پیشنهاد می کنم سری به وب سایت رویامد بزنید و آثار هنری این وب سایت دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق نهارخوری

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق نهارخوری: اگر شما جزو آن دسته از افراد ی هستید که در خانه خود یک اتاق نهار خوری دارید باید بگویم که خیلی خوش شانس هستید.

معمولا اتاق پذیرایی یکی از مهم ترین بخش های خانه است که شما و خانواده تان اغلب زمان خود را در آن سپری می کنید.

همچینین اتاق پذیرایی جایی که با مهمان هایتان در آن وقت می گذارنید.به همین دلیل قطعا نهایت تلاش خود را می کنید تا در آن فضایی دلچسب و زیبا بیافرینید.

حتما قسمت عمده بودجه خود را صرف وسایل تزینی این اتاق می کنید و برای طراحی دکوراسیون آن وقت زیادی صرف می کنید.

اتاق خواب هم بخش خصوصی خانه محسوب می شود.پناهگاهی امنی که باید برای شما آرامش و اطمینان را به همراه بیاورد.

پس برای دکور آن قطعا زحمت زیادی می کشید.اما اتاق نهار خوری جزو آن دسته از بخش هایی است که کمتر بدان توجه می شود.

معمولا تنها چیزی که در ابتدا ه بذهن می رسد این است که اتاق نهار خوری باید با میز و صندلی ست نهارخوری پر شود.

اما برای بقیه فضای اتاق نهارخوری چه فکری کرده اید؟ آیا به این فکر کرده اید که دیوارهای خالی و سفید و ساده می توانند اشتهای شما را کور کنند و یا لذت غذا خوردن را کاهش بدهند.

اتاق نهار خوری نیز مانند دیگر بخش های خانه مهم است و باید بدان توجه شود.چون غذا خوردن یکی از مهمترین  لذت های دنیا محسوب می شود و باید در آرامش انجام شود.

پس بهتر است کمی وقت بگذارید و برای دیوارهای اتاق نهار خوری خود از آثار هنری ارزشمند و زیبا استفاده کنید.بدین ترتیب می توانید حس آرامش توآم با لذت را در ساعاتی که در این اتاق صرف می کنید ،تجربه کنید.

اینکه باید برای اتاق نهارخوری خود از آثار هنری و نقاشی های ارزشمند استفاده یا یک تابلوی چاپی ساده و یا عکسی از طبیعت ، به سلیقه شما بستگی دارد.

نکته مهم این است که تابلوی انتخابی باید به شما حس خوبی بدهد و از طرفی با دیگر وسایل اتاق نهارخوری مطابقت داشته باشد.

در این جا می خواهیم به ایده هایی اشاره کنیم که با استفاده از آنها می توانید به اتاق نهارخوری خود روح ببخشید.

یک اثر هنری زیبا و فوق العاده می تواند به اتاق نهارخوری شما بعد،عمق و روح ببخشد.پس در انتخاب آن دقت کنید.

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق نهارخوری

تابلوهایی به رنگ نقره ایی یا طلایی حالا حالاها مهمان خانه شما هستند و هنوز از مد افتاده نشده اند.

پس بد نیست یک تابلوی مدرن زیبا با رنگ های غالب نقره ایی یا طلایی را برای دیوار اتاق نهارخوری انتخاب کنید.

شاید میز و صندلی هایی که در اتاق نهار خوری گذاشته اید نیز به رنگ نقره ایی یا طلایی باشند.

در این صورت اتاق نهارخوری شما اگرچه ظاهری شیک و مجلل پیدا می کند ،ظاهر مدرن خود را نیز حفظ خواهد کرد.

عکس زیر یکی از تابلوهای زیبا و مدرن جاشوا شیکر است که در آن از رگه های نقره ایی و خاکستری و طلایی استفاده شده است.

تصور کنید این تابلوی زیبا را بر روی دیوار روبری میز نهارخوری نقره ایی یا طلایی خود نصب کنید.زیبا نیست؟

 

همچنین می توانید یک تابلو از نقاشی های انتزاعی استفاده کنید.در هنگام انتخاب تابلوی انتزاعی و مدرن خود به رنگ غالب در تابلو دقت کنید.بهتر است از رنگ غالب در تابلو ، در وسایل موجود در اتاق هم استفاده شده باشد.

 

از تابلوهایی با تصاویر انتزاعی و زیبا استفاده کنید

به تابلوی زیبایی که در ادامه خواهید توجه کنید.این تابلو تحت عنوان Golden Voyage اثر ال بودین است که در آن از تن متالیک به روشی فوق العاده جذاب و خیره کننده استفاده شده است.

 

این رنگ جذاب می تواند با رنگ هر یک از وسایل موجود در اتاق نهارخوری شما هماهنگ شود چون در دورن خود یک هارمونی ذاتی دارد.

از رنگ دیوار ها گرفته تا دیگر وسایل تزئینی داخل اتاق نهارخوری , همه و همه می توانند خود را با این رنگ جذاب هماهنگ کنند.

 

از تابلوهای کوچک با اشکال هندسی غافل نشوید

یکی از روش های جذاب برای تزئین اتاق های سالن نهارخوری ، استفاده از تابلوهای کوچک در کنار هم با اشکال هندسی است.

این تابلوهای دوست داشتنی به ایجاد فضایی مدرن و جذبا در اتاق نهارخوری کمک می کنند.می توانید از تابلوهایی با نقش های مشابه استفاده کنید.

به این تابلوهای زیبا و دوست داشتنی توجه کنید.در این تابلوها، اشکال هندسی با ظرافت و دقتی خاص با تسفاده از نخ ابیشم بر روی پارچه مخمل دوخته شده اند.قطعا نمی توان جذابیت آنخا را انکار کرد!

تابلوهای دیواری برجسته

نظرتان در مورد تابلوهای دیورای برجسه با اشکال زیبا و هندسی چیست؟ می توانید چند تابلوی دیواری برجسته کوچک را خریداری کرده و به صورت نامنظم بر روی دیوار نصب کنید.

اگر این تابلوها ظاهری نامنظم دارند اما میتوانند به اتاق نهارخوری شما ظاهری دلچسب و زیبا هدیه کنند.بد نیست چند ستاره به رنگ طلایی یا نقره ایی پیدا کنید. هارمونی میان رنگ این ستاره ها با میز نهارخوریتان می تواند ظاهر جذاب سالن نهارخوری را چند برابر کند.

تابلوی نقاشی کلاسیک

شاید نقاشی های کلاسیک کمی قدیمی و یکنواخت شده باشند اما همیشه و در همه زمانها  طرفداران خودشان را دارند.

سالن نهارخوری یکی از بهترین فضاهایی است که می توانید در آن از نقاشی های کلاسیک استفاده کنید.می توانید با نصب یک نقاشی کلاسیک بر روی تابلو فرش به سالن نهارخوری خود ظاهری مجلل و سلطنتی بدهید.

البته پیشنهاد می کنم از این گونه تابلوها درکنار میز نهار خوری کلاسیک استفاده کنید.در این صورت هارمونی میان وسایل اتاق نهارخوری شما حفظ می شود.می توانید در این سالن مانند یک پاشده بنشینید و با غذا خوردن در کنار ملکه خود از زندگی  لذت ببرید!

از ظروف تزئینی به جای تابلو استفاده کنید

یکی از روشهای قدیمی و کلاسیک و البته جذاب برای تزئین دیوارهای سالن نهارخوری استفاده از ظورف زیبا و گران قیمت و قدیمی است.

سالن نهارخوری کلاسیک با میز نهارخوری و صندلی هایی به رنگ چوب که دورتادور آنها را ظروف کلاسیک و قدیمی فرا گرفته اند ما را به یاد خانه های سلطنتی می اندازند.

هنوز هم خیلی از  مردم از غذا خوردن در چنین فضاهایی لذت می برند.پیشنهاد می کنم این روش را نیز امتحان کنید.

سالن نهارخوری یکی از بخش های مهم هر خانه است که در آن اعصای خانواده برای ساعاتی کنار هم جمع می شوند و از خوردن غذا بر سر یک میز لذت می برند.

هرچه دکوراسیون سالن نهار خوری زیباتر باشد این تجربه زیبای در کنار هم بودن نیز لذت بخش تر و خوشایند تر خواهد شد.

پس پیشنهاد می کنم کمی در انتخاب وسایئل تزئینی این اتاق دقت کنید و از سلیقه و ذوق هنری خود برای تزئین آن استفاده کنید.

شما میتوانید محصولات متنوع و قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی رویامد ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

چند ایده کاربردی در رابطه با تابلوهای دیواری بزرگ

چند ایده کاربردی در رابطه با تابلوهای دیواری بزرگ: تابلوهای دیواری از بهترین ابزارهایی هستند که به خانه روح بخشیده و این قابلیت را دارند که  به تنهایی فضای کلی  خانه را تغییر دهند و به آن حس و حالی متفاوت ببخشند.

تابلوهای دیواری که از آثار هنری زیبا و معروف ساخته شده اند گزینه مناسبی برای تغییر اتمسفر خانه محسوب می شوند.

اگر دیوارهای خانه تان به شدت سفید و بی روح هستند کافیست یک تابلوی دیواری بزرگ با رنگ هایی شاد و خیره کننده انتخاب کنید و شخصا شاهد باشید که این اثر هنری چه معجزه ایی برای شما خواهد داشت.

حالا که تابلوی دیواری خود را انتخاب کرده اید باید در خانه کمی جستجو کنید تا بهترین دیوار را بریا نصب آن پیدا کنید.

دیواری که انتخاب می کنید باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا از زمینه لازم برای دیده شدن تابلوی هنری شما را داشته باشد.

دیوارهای خالی اتاق نشیمن و یا راهرو می توانند مناسب باشند.ترجیحا تابلوی فاخر خود را در فضای بین دو پنجره یا  در گوشه ایی از خانه که پر از گلدان های طبیعی است و یا مکانی که به سمت حیاط دید دارد نصب نکنید.

یک اثر هنری زیبا و فاخر باید به کانون توجه اتاق تبدیل شود در حالیکه اگر کنار یک پنجره بزرگ رو به حیاط باشدجابیت خود را از دست می دهد چون برای جلب توجه مخاطب مجبور است با عناصر طبیعت رقابت کند.

کلیه وسایل اطراف تابلوی دیواری را با  آن هماهنگ کنید

بهتر است مبلمانتان را به گونه ایی در اتاق بچینید که از تابلو در مرکز آنها قرار بگیرد به طوریکه از روی هر کدام از مبلها بنشینید بتوانید به خوبی به تابلو دید داشته باشید.

پیشنهاد می کنم  مبل ها را  به صورت u شکل بچینید.به این ترتیب زیبایی و شکوه تابلو بیش از هر زمان دیگری به چشم خواهد آمد.

یک روش دیگر این است که کاناپه اصلی را رویروی تابلو قرار داده و دیگر صندلی ها را دو رتا دور اتاق قرار دهید.به طوریکه وی همه صندلی ها به سمت تابلو باشد.

بدین ترتیب تابلوی هنری شما در مرکز توجه قرار خواهد گرفت.اگر تابلو را در اتاق خواب نصب می کنید بهترین مکان، دیوار بالای تخت است.

اگر فضای اتاق پذیرایی تان کوچک و بسته است می توانید از یک تابلوی دیواری بزرگ روی اصلی ترین دیوار آن استفاه کنید.

این کار باعث می شود که فضای اتاق بزرگتر و بازتر به نظر برسد.نصب کردن چندین تابلوی کوچک در کنار هم در اتاقی با فضای کوچک باعث می شود که اتاق کوچک تر و به هم ریخته به نظر برسد.

به دنبال تصاویری باشید که شما به خود جلب کند

وقتی به دنبال یک تابلوی خوب برای اتاق پذیرایی تان هستید سعی کنید تابلویی را انتخاب کنید که شما را به خود جب کند.

مثلا تصویر یک پل معلق که در ارتفاع بالایی قرار دارد مثال خوبی در این رابطه است.شاید چنین تابلویی شما را وادار کند که مدت طولانی تری به آن  نگاه کنید تا بتوانید جزئیات آن را کشف کنید.

وقتی مخاطب زمان بیشتری را برای نگاه کردن به یک تابلو صرف می کند این بدین معناست که تابلو ارزش هنری بالایی دارد و قطعا چنین تابلویی می تواند برای شما و مهمان هایتان الهام بخش و خیره کننده باشد.

تابلوهای دیواری چند تکه

لزومی ندارد اثر هنری مورد علاقه شما به طور کامل در یک قابل قرار داشته باشد.می توانید اث رهنری خود را بر روی چند بوم داشته باشید.

این بوم های متوانند تکمیل کننده یکدیگر باشند و در کنار هم یک تصویر کامل از اثر هنری مورد نظر شما را تشکیل بدهند.

استفاده از تابلوهای چند تکه می تواند ایده مناسبی برای پوشاندن یک دیورا بزرگ و خالی باشد.بدین ترتیب می توانید  حس خوب و فوق العاده اثر هنری خود را بر روی کل دیورا پخش کنید و فضاهای خالی اطراف تابلو را تا حد ممکن کاهش دهیدهر چه خلاقیت در وجودتان دارید در چیدمان این تابلوهیا چند تکه به کار بگیرید.

می توانید قطعات این تابلوی زیبا و رنارنگ را به هر روشی که بخواهید بر روی دیوار بچنید.این به خلاقیت و سلیقه شما بستگی دارد.

هرچقدر از خلاقیت بیشتری در چیدمان تکه های تابلو استفاده کنید جذابیت بصری بیشتری ایجاد می کنید.

علاوه بر همه این ها استفاده از تابلوها و یا بوم های چند تکه جابه جا کردن اثار هنری را ساده تر می کند و احتمال آسیب کمتری برای آنها وجود دارد.

از طرفی اگر یک تکه از تابلوها هم خراب شد و از بین رفت می توایند از تکه های دیگر آن همچنان استفاده کنید چون تابلوی شما هنوز به طور کامل از بین نرفته است.پس از قطعات باقی مانده آن لذت برید!

از تابلوهای سه بعدی استقبال کنید

حالا که یک دیورا بزرگ و سفید و خالی دارید چرا یکی از این تابلوهای سه بعدی دوست داشتنی و زیبا را امتحان نمی کنید؟ تابلوهای سه بعدی مدرنی که از قطعات مختلف تشکیل شده اند و میتوانید قطعات آنها را بر روی دیوار پخش کنید.این طرح های جسورانه می توانند فضای خانه شما را مدرن و زیبا کنند.

شاید انتخاب یک تابلوی دیواری بزرگ و یک اثر هنری خلاقانه وزیبا کار سختی باشد اما کافیست کمی وقت صرف آن کنید.یک گزنیه خوب و مناسب قطعا حس و حال خانه شما را تغییر خواهد داد.

شما میتوانید محصولات متنوع و قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی رویامد ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ایده هایی جذاب در  دکوراسیون خانه با استفاده از تابلوهای آینه ایی

ایده هایی جذاب در  دکوراسیون خانه با استفاده از تابلوهای آینه ایی: آیینه ها بهترین ابزار برای تزئین خانه به شمار می ورند.چون با انعکاس تصاویر ،فضا را بزرگتر نشان می دهند و علامه بر این منجر به انعکاس نور شده و زیبایی فضای خانه دو چندان می کنند.

تابلوهای آیینه ایی یکی از انواع تابلوهای مدرن هستند که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

شاید شما بخواهید دیوارهای خانه تان را با آیینه های بزرگ و زیبا و توکار تزئین کنید ولی این کار نیاز به صرف هزینه زیادی دارد.

باید بگوییم تابلوهای آیینه ایی امروزه دیگر جای آیینه هایتوکار و مجل گرفته اند .اگر این تابلو ها ارزانتر هستند و شما را زودتر به هدفتان می رسانند می توان گفت این تابلو ها ظاهری با شکوه تر و مجلل تر از گذشته دارند.

چون می توانید آنها در ابعاد و اشکال مختلف و همچنین در ترکیب با دیگر مواد همچون آهن و چوب پیدا کنید.

تابلوهای آیینه ایی با اشکال هندسی

در انتخاب تابلوی آیینه ایی اتاق پذیرایی خود کمی جسورانه عمل کنید.می توانید به تابلوهای خلاقانه تر و تابلوهایی که چهارچوب آنها متفاوت با دیگر تابلوهاو خارج از عرف هستند فکر کنید.

یک قاب طلایی با شکل هندسی در هم که در وسط آن یک ایینه بزرگ قرار دارد می تواند گزینه مناسب و ابلته جسورانه ایی برای اتاق پذیرایی شما باشد.

می توانید رد کنار این اثر هنری شگفت انگیز از شمع طلایی و یا یک گلدان طلایی استفاده کنید تا شکوه آن را چند برابر کنید

تابلوی آیینه ایی در حمام

هر کسی در حمام به یک  آیینه نیاز پیدا میکند.حال چه بهتر که به جای استفاده از آیینه های معمولی ، از یک تابلوی آییینه ایی در حمام خود استفاده کنید.

به این ترتیب با یک تیر دو نشان می زنید :هم از آیینه استفاده می کنید و هم به حمام خود یک دکور شیک و مدرن می بخشید.

تابلوهای آیینه ایی بزرگ برای نصب در حمام می توانند گزینه ایی مناسب باشند.یک تابلوی آیینه ایی ساده و بزرگ در بالای وان به اضافه یک لوستر زیبا و نورانی به همراه چند گلدان کوچک و شمعدان برای شما حمامی می سازد که در آن احساس پادشاه یا ملکه بودن دست بدهد.

تابلوهای آیینه ایی آویز

همانطور که می دانید  آیینه هر چقدر هم که ساده باشد باز هم زیباست .اما نمی شود زیبایی تابلوهای آویز آیینه ایی را انکار کرد.

این تابلوهای آیینه ایی زیبا و دوست داشتنی به اتاق پذیرایی شما ظاهری شیک و مدرن می بخشد .

حالا هم می توانید از آیینه آن استفاده کنید و هم میتوانید از ظاهر زیبای آن لذت بببرید.ترکیب آیینه و زنجیر می تواند شکلی و شمایلی مدرن به اتاق پذیرایی شما ببخشد و دیوارهای ساده و خسته کننده  شما را جذاب و دوست داشتنی کند.

تابلوهای آیینه ایی با اشکال بی قاعده

تابلوهایی با اشکال بی قاعده درعین بی نظمی ظاهری ، زیبایی فوق العاده ایی دارند که می توانند چشم هر بیننده ایی را به خود خیره کنند.

می توانید یکی از تابلوهای آیینه ایی با اشکال بی قاعده را با میز کنسول چوبی هماهنگ کنید.می توایند آیینه را طوری در اتاق قرار بدهید که تصویر کل اتاق را منعکس کند.

در این صورت اتاق شما بزرگتر به نظر می رسد.نظرتان در مورد انعکاس نور لوستر در آینه ایی با اشکال بی قاعده چیست؟ ایا می توانید زیبایی چنین تصویری را انکار کنید؟

تابلوهای آیینه ایی بازتابی از هنر ناب

تابلوهای آیینه ایی در قطعات مختلف که به صورت موزاییک های آیینه ایی متصل به هم هستند و از روی دیوار به سمت پایین ادامه دارند یکی از آثار هنری فوق العاده هستند که ظاهری چشم گیر و خیره کننده دارند.

این نوع تابلوها سمبلی از جنبه های مختلف شخصیتی  انسان هستند که هر کدام بخشی از تصویر روبرو را نشان می دهند اما وقتی از دور بدانها نگاهمی کنید میتوانید تصویر را به صورت کلی در آن ها ببینید.

این موازیک های آیینه ایی مثل قطعات گمشده یک اثر هنری هستند که به صورت نامنظم کنار هم قرار گرفته اند و مفهوم شگرف  وعمیقی به اتاق خواب شما می دهند.

ترکیب آیینه و فلز

نظرتان در مورد یک تابلوی بزرگ شبیه به خورشید که از ترکیب فلز و آیینه درست شده چیست؟  این تابلوهای زیبا و خیره کننده مناسب کسانی است که تمایل دارند به اتاق خود ظاهری شیک و لوکس ببخشند.

همچنین تابلوهایی که از ترکیب آیینه و سنگ ساخته شده اند امروزه نظر بسیاری از هنرمندا ن و هنردوستان را به خود جلب می کنند.

همانطور که می دانید آیینه ها از دیرباز یکی از اجزای جدایی ناپذیر خانه محسوب می شده است.

آیینه ها علاوه بر کاربردی که در خانه دارند از قدیم سمبل پاکی و روشنایی بوده اند.آیینه هار دفرهگ بسیاری از مردم جهان نماد خرد خلاق بوده و بازتابنده آسمانها و زمین است.

یکی از بهترین ایده های خلاقانه هنرمندان و طراحان،ترکیب چوب و سنگ و فلز با آیینه و خلق تابلوهای ایینه ایی با ساختارهای هندسی است.

پیشنهاد می کنیم سری به وب سایت رویامد بزنید و از تابلوهای آیینه ایی آن دیدن کنید.بد نیست برای طرحی دکوراسیون خانه تان با استفاده از این عنصر زیبا و جذاب ،با ایده های جدیدی روبرو شوید.



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

تابلوهای دیواری چند تکه

تابلوهای دیواری چند تکهبه جرات می توانم بگویم ارزش یک مغازه فروش آثار تزئینی به تابلوهایی است که در آن به فروش می رسد.

یک تابلوی تزئینی زیبا و مجلل می تواند ذهنیت ما را نسبت به جایی که برای اولین بدان وارد می شویم تغییر دهد.

امروزه  طراحان مدرن و شیک از تابلوهای دیواری چند تکه برای تزئین خانه و یا محل کار استفاده می کنند.

این تابلوهای دیواری چند تکه یکی از جدیدترین و مدرن ترین وسایل تزئینی هستند که به دنیای دکوراتیو و وسایل تزئینی دیواری رنگ و بویی تازه بخشیده اند.

شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که از ریسک کردن دوری می کنید.پس حتما دوست دارید عکسی از طبیعت را به دیوار اتاق پذیرایی تان بزنید اما تا به حال این جسارت را به خرج نداده اید .

چون احمالا با خئدتان فکر می کنید انتخاب یک عکس طبیعی کار بسیار مشکلی است و در صورتی که در انتخاب خود موفق نباشید مورد انتقاد و یا حتی تمسخر دیگران قرار خواهید گرفت.

خبر خوب برای شما دوست عزیز این است که این تابلوهای دیواری چند تکه دقیقا برای افرادی همچون شما ساخته شده اند.

به راحتی می توانید یکی از تابلوهای چند تکه زیبا با تصویری با شکوه از حیوانات را  انتخاب کنید و شکوه و جلال طبیعت را به خانه خود بیاورید.

تابلوهای چند تکه با تصاویر تکمیل کننده یکی ز بهترین گزنیه ها برای استفاده از تصاویر حیوانات است.چطور یکی از تصاویر زیبای شیر جنگل و یا گوزن های زیبا و دوست داشتنی را انتخاب کنید؟

شک نکنید که با این انتخاب زیبا،تحسین اطرافیانتان را برانگیخته خواهید کرد!بهترین کاری که می توانید انجام بدهید این است که به رنگ های غالب درون تابلوها دقت کنید.

به رنگ بدن حیوانی که نقطه عطف  تابلو محسوب می شود دقت کنید و سعی کنید کوسن هایی با همان رنگ برای مبلمان خود تهیه کنید.

شما با انتخاب ساده اما  دقیق یک هرامونی شگفت انگیز در اتاق پذیرایی خود ایجاد می کنید.

حتی می توانید از یک اباژور با رنگی نزدیک به رنگ بدن حیوان موجود در تابلو استفاده کنید تا همه چیز در اتاق پیرایی دوست دشاتین شما تکمیل شود.

 از طبیعت الهام بگیرید

یکی از بخش های طبیعت را انتخاب کنید.مثلا غروب خورشید یا تصویری از یک دریاچه و یا یک رودخانه درکنار درختان پاییزی …. هیچ چیز زیباتر از طبیعت نیست و هیچ چیز نمی تواند به اندازه طبیعت انسان را به وجد بیاورد .

تصویری از درختان پاییزی با تم نارنجی بر روی یک تابلوی چند تکه در بالای مبلمان راحتی شما که با کوسن هایی به رنگ نارنجی هماهنگ شده اند قطعا برای شما و مهمان هایتان الهام بخش و جذاب خواهد بود.

این تابلوهای چند تکه زیبا می توانند نقطه مرکزی خانه شما محسوب شوند به طوری که اگر مشکلی در دیگر وسایل و یا بخش های خانه وجود داشته باشد را به خوبی پوشش می دهند.

بوم های نقاشی چند تکه

اگر علاقه مند به هنر و آثار هنری هستید پیشنهاد می کنم بوم های نقاشی چند تکه با تصاویری انتزاعی را امتحان کنید.

یک بوم نقاشی چند تکه با تصاویر انتزاعی که در ان از رنگ های ملایم استفاده شده باشد می تواند گزینه خوبی برای اتاق پذیرایی مدرن شما باشد.

در صورت تمایل می توانید با رنگ روغن بخشی هایی از بوم نقاشی خود را پر رنگ تر کنید و بخش هایی از تصویر ان را برجسته تر نمایید.

این چیزی است که به ذوق و سلیقه هنری شما بستگی دارد.بد نیست به تابلوها و بوم های چاپی وب سایت رویامد سر بزنید.

قطعا از میان تنوع بالای موجود در تابلوها و بوم های چند تکه وب سایت خوگر یک یا دو گزینه مناسب برای شما پیدا خواهد شد.

تابلوهای دیواری چند تکه بهترین راه برای آشکار کردن ذهنیات شماست

تابلوهای دیواری چند تکه فضای مناسبی را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید آنچه در ذهن دارید را روی دیوار پیاده کنید.

شادی شما جزو آن دسته از افرادی باشید که به هنرهای زیبا علاقه دارید .

پس درنگ نکنید و یکی از تابلوهای چاپی یا بوم های نقاشی چند تکه را انتخاب کنید و با دید وسیعی که این تابلوهارا به مخاطب می دهند ، ذوق و سلیقه هنری خود را به رخ دیگران بکشید.

این تابلوهای چند تکه به تصویر هنری خانه شما عمق می بخشند و مخاطب را به دنبال  خود می کشند.



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

تابلوهای دیواری چوبی

تابلوهای دیواری چوبی: تابلوهای دیواری و آثار هنری که برای تزئین دیوار استفاده می شوند می توانند به خانه شما یک شخصیت منحصر به فرد و زیبا ببخشد.

یکی از بهترین ایده های برای تزئین دیوار استفاده از تابلوهای چوبی ویا تزئینات ساخته شده از چوب است.

می توانید به وب سایتهایی همچون وب سایت رویامد سری بزنید و از تابلوها و تزئینات چوبی آن دیدن کنید.در صورت قصد خریدنیز می توانید به سادگی یکی از بهترین تابلوهای چوبی مورد علاقه خود را به صورت   آن لاین خریداری کرده و آن را درب منزل خود دریافت کنید.

اما می خواهیم بدانیم چگونه تابلو و یا تزئینات دیواری چوبی مناسب فضای خانه را انتخاب کنیم.در ادامه ایده هایی مطرح می شوند که به شما کمک می کنند یک انتخاب دقیق و فوق العاده داشته باشید:

تابلوی چوبی منحصر به فرد خود را بسازید

شاید بخواهید تابلوی چوبی منحصر به فرد و شخصی خود را بسازید.تابلویی که نشان دهنده حس و حال درونی شما باشد و شخصیت واقعی شما را آشکار کند.

در این صورت باید بدانید که کار با چوب ساده است.برای ساختن یک تابلو و یا وسیله تزئینی چوبی لزومی ندارد حتما چوب نو  خریداری کنید.

گاهی یک تکه چوب کهنه می تواند به خانه شما حس و حالی نوستالژیک و فوق العاده زیبا ببخشد.پس بد نیست به انباری خود نگاهی بیندازید.

حتما در انباری خانه تان چند تکه چوب قدیمی و بلااستفاده پیدا می شود.می توانید چوب ها را در اندازه های مورد نظر خود تهیه کنید و آنها را رنگ کنید.

خب حالا کافیست یک شیشه مربایی خالی را با استفاده از سیم به تکه چوبتان متصل کنید.حالا داخل آن را با گل خشک پر کنید.می تونید این تابلوی هنری دست ساز فوق العاده ساده اما زیبا را با استفاده از یک میخ به دیوار آویزان کنید.

همچنین به جای شیشه مربا می توانید از حبابهای شیشه ایی استفاده کنید.کافیست این حبابهای شفاف و دوست داشتنی را با استفاده از یک قلاب به قطعه چوبی که تهیه کرده اید نصب کنید.

این تابلوهای زیبا و دوست داشتنی فضای خوبی برای کاشتن کاکتوس های  کوچک و زیبا هستند.

تابلوهای دیواری چوبی با جملات الهام بخش

یکی از جالب ترین ایده ها برای تزئین دیوارهای خانه استفاده از تابلوهای چوبی با جملات الهام بخش است.

شاید نتوان چنین تابلویی را در هر خانه ایی پیدا کرد اما گر به خانه یکی از دوستانتان رفتید و چنین تابلوی زیبا و خلاقانه ایی را در اتاق پذیرایی اش دیدید به ذوق و سلیقه هنری او شک نکنید!

می توانید با توجه به حس و حال درونی خودتان و یا علاقه مندی هایتان یک تابلوی چوبی زیبا را انتخاب کنید.

تابلویی که بر روی آن یک بیت از شعر حافظ یا سعدی یا شاعر مرود علاقه تان نوشته شده ؛ و یا جمله ایی از یک شخص مشهور که برای شما الهام بخش است.

یک جمله ساده اما پر معنا که بر  روی یک تخته چوب حکاکی و یا چاپ شده است قطعا تاثیر زیادی بر روی روحیه شما و اعضای خانواده و مهمانهایتان خواهد گذاشت.

نظرتات چیست که یکی از جمله های معروف که برای شما الهام بخش و انرژی دهنده است را انتخاب کنید و آن را بر روی یک تکه چوب قدیمی بنویسید و یا از تکنولوژی چاپ استفاده کنید ؟

می توانید این تابلوی زیبا و الهام بخش را در اتاق خوابنان نصب کنید و هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید با دیدن تابلو ، جمله مورد نظر  را به خودتان یادآوری کنید.

تابلوهای چوبی مدرن

برای اینکه به خانه خود فضایی مدرن و امروزی ببخشید می توانید از تابلوهای چوبی طرح دار استفاده کنید.

این تابلوهای چوبی اگرچه شکل و ظاهری روستایی دارند اما در ترکیب با مبلمان راحتی و تلوزیون ،ظاهری تلفیقی به خانه شما بخشیده و حس آرامش در عین مدرنیته را به شما و خانواده تان هدیه می دهد.

خوبی این تابلوها این است که نیازی نیست رنگ آنها را با وسایل خانه هماهنگ کنید.رنگ چوب در کنار هر رنگی به خوبی نمایش داده می شود و می تواند مکمل خوبی برای وسایل مدرن خانه شما باشد.

نظرتان در مورد فلش های چوبی چیست؟می توانید از چند فلش چوبی در اندازه های مختلف استفاده کنید و آنها را جهات مختلف بر روی دیوار نصب کنید.این فلش ها را در ترکیب با یک دست مبلمان ال چرمی سفید و در کنار شومینه روشن خانه تصور کنید.زیبا نیستند؟

گاهی نصب کردن چند تکه چوب اضافی و بلااستفاده به شکلی زیبا و منحصر به فرد بر روی دیوار میتواند شخصیت خانه شما را به طرز معجزه آسایی تغییر دهد.

چوب یک یاز عناصر اصلی طبیعت است که وقتی در کنار دیگر وسایل خانه قرار می گیرد میتواند برای اعضای خانه الهام بخش باشد.

همچنین عناصر طبیعت می توانند در خانه انرژی مثبت ایجاد کنند.تصور کنید به جای دور ریختن  شاخه های خشک هرس شده  درخت پیر حیاط خانه تان ، آنها را به اندازه مناسب بریده و از آنها روی دیوار یک قلب زیبا و دوست داشتنی بسازید.

حالا با رنگ کردن بخشی از این چوب ها و قرار دادن یک شاخه خشک بزرگ در بالای آن می توانید یک اثر هنری فوق العاده خلق کنید که چشم هر بیننده ایی را به خود خیره می کند.

شاید نشستن روی صندلی کنار این اثر هنری خیره کننده آرزوی خیلی از افراد  باشد. پس با این اثر هنری زیبا شما قطعا پادشاه بی بدیل خانه خواهید بود!



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

خرید هدیه برای آقایان ازسایت ویستور

خرید هدیه برای آقایان ازسایت ویستور: خرید هدیه برای آقایان می تواند یک تمرین اجتماعی دشوار باشد و اغلب بی فایده به نظر می رسد به این معنی که بسیاری از این هدایا در گوشه­ی کمد خاک می خورند و مورد استفاده قرار نمی گیرند.

حتی وقتی تمام تلاشتان را به کار می بندید و وقت خود را برای خرید هدیه برای آقایان صرف می نمایید باز ممکن است با واکنش سرد و بی طرفانه ای مواجه شوید به طوری که به سختی می توانید تشخیص دهید هدیه ی شما مناسب بوده است یا خیر.

خرید هدیه برای آقایان صرف نظر از این که چه نسبتی با شما دارند همیشه چالش بر انگیز بوده است. همه سعی می کنند با تقدیم هدیه ای شایسته و در خور، به مردانی که نقش مهمی در زندگی آن ها داشته اند، عشق و احترام هدیه کنند.

برای آن که مطمئن شوید خرید هدیه برای آقایان به خوبی صورت می گیرد ما در این قسمت ایده های جالبی برای شما داریم تا بتوانید به گونه ای حساب شده تر به خرید هدیه برای آقایان اقدام نمایید.

عینک آفتابی

هر شخصی برای محافظت از چشمان خود در برابر اشعه های مضر، به یک عینک آفتابی نیاز دارد. به همین دلیل عینک آفتابی می تواند به هنگام خرید هدیه برای آقایان مد نظر قرار گیرد. عینک های آفتابی ظاهر شیکی به استایل آقایان می دهند و بسیار کاربردی هستند. افزون بر این برخلاف لباس ها درد سر سایز و اندازه ندارند.

فروشگاه اینترنتی ویستور مجموعه ای از عینک های جذاب با محدوده قیمت متفاوت را به منظور خرید هدیه برای آقایان عرضه کرده است. اگر عینک آفتابی را جهت خرید هدیه برای آقایان انتخاب کرده اید باید توجه کنید که فریم عینک با فرم صورت شخص هدیه گیرنده متناسب باشد.

به عنوان مثال اگر صورت او گرد است به دنبال قاب های مستطیل یا مربع بروید تا ظاهری ملایم تر به صورت او داده شود. همچنین به استایل و سبک زندگی او دقت کنید. سلیقه­ی او در انتخاب لباس می تواند به شما در خرید عینک مناسب کمک کند.

خوراکی ها

حتماً دلیلی داشته که قدیمی ها می گفتند راه رسیدن به  قلب انسان معده­ی اوست. امروزه نیز برخی به جای خرید هدیه برای آقایان غذای دلخواه آن ها را در منزل طبخ می کنند اما از آن جا که آشپزی باعث می شود تا خسته به نظر برسند و آن طور که باید و شاید نتوانند خوب عمل کنند ترجیح می دهند او را به یک رستوران ببرند.

بدین منظور فروشگاه ویستور یک «پکیج  سورپرایز رستوران» فراهم کرده که با استفاده از آن می توانید اقدام به رزرو رستوران نمایید. همچنین انواعی از پک های هدیه عرضه شده است که پر از تنقلات و شکلات های خوشمزه از برندهای معروف هستند. علاوه بر این اگر جهت خرید هدیه مردانه به خوراکی علاقه مند هستید می توانید دمنوش های ویستور را امتحان کنید.

این دمنوش ها نه تنها خوشمزه هستند، بلکه خستگی را از بدن دور می کنند و موجب تجدید قوا می شوند.

کیف و ست چرمی مردانه

مردان همیشه کالاهای چرمی با کیفیت بالا را دوست دارند. بنابراین یک ست چرمی که حاوی لوازم جانبی مردانه است یک انتخاب عالی و ایده آل به منظور خرید هدیه برای آقایان است.

ست های چرمی که دارای کمربند و کیف پول هستند می توانند به کامل کردن استایل آقایان کمک کنند. هنگامی که صحبت از کیف پول و ست های چرمی مردانه است، یک طراحی ساده و باریک که در عین زیبا بودن، قادر به نگه داشتن همه­ی محتویات درون آن است می تواند انتخاب مناسبی باشد.

در فروشگاه اینترنتی ویستور انواع متنوعی از کیف، کمربند و ست های مختص آقایان وجود دارد که به هنگام خرید کادو برای آقایان می توانید آن ها را انتخاب و خریداری نمایید.

عطر، انتخابی وفادار به هنگام خرید هدیه برای آقایان

عطر ها برای هر مناسبتی ایده آل هستند و از جمله مواردی هستند که همیشه به هنگام خرید هدیه برای آقایان به کمک ما می آیند. عطر ها نه تنها متنوع هستند بلکه کاربردهای فراوانی دارند. عطر دادن به کسی نشانه­ی محبت به او است و بسته بندی های زیبا و رایحه های دوست داشتنی نشان می دهند که گیرنده ارزش صرف وقت و هزینه دارد.

عطر ها بسیار پر کاربرد هستند و روزانه بسیار مصرف می شوند. به همین دلیل بسته بندی این محصولات بسیار مهم است. بسته بندی های جذاب و در دسترس بودن آن ها از جمله مواردی است که

خرید عطر را  آسان و آن را به یکی از گزینه های همیشگی جهت خرید هدیه برای آقایان  تبدیل کرده است.

ما در ویستور طیفی از عطر های خوشبو از برند های معتبر و معروف را ارائه داده ایم که با توجه به سبک و شخصیت گیرنده می توانید آن ها را به منظور خرید هدیه برای آقایان سفارش دهید.

پک های هدیه

پک های هدیه تنوع زیادی دارند و مدت هاست خرید هدیه برای آقایان را آسان نموده اند. این پک های زیبا و فانتزی بسیار پر طرفدار و پر فروش هستند و به دلیل تنوعی که دارند می توانند طیف وسیعی از آقایان را راضی نگه دارند.

هر پک هدیه، تم خاصی دارد و به دلیل جذابیت ظاهری می تواند تأثیر مثبتی روی فرد بگذارد. در بسیاری از این پک های هدیه، ابزار و وسایلی وجود دارد که مناسب خرید هدیه برای آقایان هستند و برای آقایان طراحی و سفارشی شده اند.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

خرید هدیه برای آقایان ازسایت ویستور

خرید هدیه برای آقایان ازسایت ویستور: خرید هدیه برای آقایان می تواند یک تمرین اجتماعی دشوار باشد و اغلب بی فایده به نظر می رسد به این معنی که بسیاری از این هدایا در گوشه­ی کمد خاک می خورند و مورد استفاده قرار نمی گیرند.

حتی وقتی تمام تلاشتان را به کار می بندید و وقت خود را برای خرید هدیه برای آقایان صرف می نمایید باز ممکن است با واکنش سرد و بی طرفانه ای مواجه شوید به طوری که به سختی می توانید تشخیص دهید هدیه ی شما مناسب بوده است یا خیر.

خرید هدیه برای آقایان صرف نظر از این که چه نسبتی با شما دارند همیشه چالش بر انگیز بوده است. همه سعی می کنند با تقدیم هدیه ای شایسته و در خور، به مردانی که نقش مهمی در زندگی آن ها داشته اند، عشق و احترام هدیه کنند.

برای آن که مطمئن شوید خرید هدیه برای آقایان به خوبی صورت می گیرد ما در این قسمت ایده های جالبی برای شما داریم تا بتوانید به گونه ای حساب شده تر به خرید هدیه برای آقایان اقدام نمایید.

عینک آفتابی

هر شخصی برای محافظت از چشمان خود در برابر اشعه های مضر، به یک عینک آفتابی نیاز دارد. به همین دلیل عینک آفتابی می تواند به هنگام خرید هدیه برای آقایان مد نظر قرار گیرد. عینک های آفتابی ظاهر شیکی به استایل آقایان می دهند و بسیار کاربردی هستند. افزون بر این برخلاف لباس ها درد سر سایز و اندازه ندارند.

فروشگاه اینترنتی ویستور مجموعه ای از عینک های جذاب با محدوده قیمت متفاوت را به منظور خرید هدیه برای آقایان عرضه کرده است. اگر عینک آفتابی را جهت خرید هدیه برای آقایان انتخاب کرده اید باید توجه کنید که فریم عینک با فرم صورت شخص هدیه گیرنده متناسب باشد.

به عنوان مثال اگر صورت او گرد است به دنبال قاب های مستطیل یا مربع بروید تا ظاهری ملایم تر به صورت او داده شود. همچنین به استایل و سبک زندگی او دقت کنید. سلیقه­ی او در انتخاب لباس می تواند به شما در خرید عینک مناسب کمک کند.

خوراکی ها

حتماً دلیلی داشته که قدیمی ها می گفتند راه رسیدن به  قلب انسان معده­ی اوست. امروزه نیز برخی به جای خرید هدیه برای آقایان غذای دلخواه آن ها را در منزل طبخ می کنند اما از آن جا که آشپزی باعث می شود تا خسته به نظر برسند و آن طور که باید و شاید نتوانند خوب عمل کنند ترجیح می دهند او را به یک رستوران ببرند.

بدین منظور فروشگاه ویستور یک «پکیج  سورپرایز رستوران» فراهم کرده که با استفاده از آن می توانید اقدام به رزرو رستوران نمایید. همچنین انواعی از پک های هدیه عرضه شده است که پر از تنقلات و شکلات های خوشمزه از برندهای معروف هستند. علاوه بر این اگر جهت خرید هدیه مردانه به خوراکی علاقه مند هستید می توانید دمنوش های ویستور را امتحان کنید.

این دمنوش ها نه تنها خوشمزه هستند، بلکه خستگی را از بدن دور می کنند و موجب تجدید قوا می شوند.

کیف و ست چرمی مردانه

مردان همیشه کالاهای چرمی با کیفیت بالا را دوست دارند. بنابراین یک ست چرمی که حاوی لوازم جانبی مردانه است یک انتخاب عالی و ایده آل به منظور خرید هدیه برای آقایان است.

ست های چرمی که دارای کمربند و کیف پول هستند می توانند به کامل کردن استایل آقایان کمک کنند. هنگامی که صحبت از کیف پول و ست های چرمی مردانه است، یک طراحی ساده و باریک که در عین زیبا بودن، قادر به نگه داشتن همه­ی محتویات درون آن است می تواند انتخاب مناسبی باشد.

در فروشگاه اینترنتی ویستور انواع متنوعی از کیف، کمربند و ست های مختص آقایان وجود دارد که به هنگام خرید کادو برای آقایان می توانید آن ها را انتخاب و خریداری نمایید.

عطر، انتخابی وفادار به هنگام خرید هدیه برای آقایان

عطر ها برای هر مناسبتی ایده آل هستند و از جمله مواردی هستند که همیشه به هنگام خرید هدیه برای آقایان به کمک ما می آیند. عطر ها نه تنها متنوع هستند بلکه کاربردهای فراوانی دارند. عطر دادن به کسی نشانه­ی محبت به او است و بسته بندی های زیبا و رایحه های دوست داشتنی نشان می دهند که گیرنده ارزش صرف وقت و هزینه دارد.

عطر ها بسیار پر کاربرد هستند و روزانه بسیار مصرف می شوند. به همین دلیل بسته بندی این محصولات بسیار مهم است. بسته بندی های جذاب و در دسترس بودن آن ها از جمله مواردی است که

خرید عطر را  آسان و آن را به یکی از گزینه های همیشگی جهت خرید هدیه برای آقایان  تبدیل کرده است.

ما در ویستور طیفی از عطر های خوشبو از برند های معتبر و معروف را ارائه داده ایم که با توجه به سبک و شخصیت گیرنده می توانید آن ها را به منظور خرید هدیه برای آقایان سفارش دهید.

پک های هدیه

پک های هدیه تنوع زیادی دارند و مدت هاست خرید هدیه برای آقایان را آسان نموده اند. این پک های زیبا و فانتزی بسیار پر طرفدار و پر فروش هستند و به دلیل تنوعی که دارند می توانند طیف وسیعی از آقایان را راضی نگه دارند.

هر پک هدیه، تم خاصی دارد و به دلیل جذابیت ظاهری می تواند تأثیر مثبتی روی فرد بگذارد. در بسیاری از این پک های هدیه، ابزار و وسایلی وجود دارد که مناسب خرید هدیه برای آقایان هستند و برای آقایان طراحی و سفارشی شده اند.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

تاثیر جالب هدیه کوچک برای آقایان!

تاثیر جالب هدیه کوچک برای آقایان!: فراموش نکنید دادن یک هدیه برای آقایان از روشهای سنتی و قدیمی است که در بسیاری از مواقع  نتیجه مثبتی را به همراه داشته است و برای نشان دادن عشق و محبت می تواند یکی از بهترین روش های بیان باشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی از اعمال به صورت عجیبی بر روی روابط و زندگی زناشویی تاثیر می گذارند. این  اعمال دارای جنبه های محبت آمیز شگفت انگیزی می باشند  که باعث شادی و ایجاد حس خوشایند در آن لحظه می‌شوند و حتی تاثیر این اعمال در آینده نیز بر روابط طرفین  تاثیر جالبی دارند. برای مثال دادن یک هدیه کوچک برای آقایان بسیاری از مشکلات بین زوجین را برطرف می سازد و تاثیر عمیق  آن در ادامه ی عمر آن رابطه کتمان نشدنی است.

توجه داشته باشید که فرقی نمی کند ، هدیه‌ای که شما برای آقایان در نظر میگیرید بزرگ و کوچک باشد. بیشترین جنبه ی دادن  هدایا داشتن تاثیر عمیق معنوی می باشد ، طرف مقابل شما متوجه خواهد شد که شما به یاد او بوده اید و برای شادی او وقت و هزینه صرف کرده اید.

برای مثال دادن یک هدیه کوچک مانند گل برای آقایان می‌تواند ثابت کند که شما طرف مقابل تان را از یاد نبرده اید و برای او ارزش و احترام  قائل هستید. دادن یک  هدیه کوچک برای آقایان می‌توانند در قالب یک کتاب یا حتی یک کارت هدیه باشد . البته در نظر داشته باشید که برخی از آقایان به طلا و نقره نیز علاقمند هستند و شما می توانید اذین زیورآلات مردانه با پلاک های طلا و نقره به عنوان هدیه کوچک برای آقایان استفاده کنید.

اگر فکر می کنید که در رابطه شما مدتهاست که توجه و محبت جای خود را به دغدغه و چالش های بزرگ زندگی داده است ، بهتر است از این روش به عنوان یک راه حل برای تجدید مهر و محبت در رابطه عاطفی تان استفاده کنید.

دادن هدیه کوچک برای آقایان از راه های آسان برای داشتن یک رابطه خوب !

فراموش نکنید دادن  یک کادو کوچک برای آقایان از روشهای سنتی و قدیمی است که در بسیاری از مواقع  نتیجه مثبتی را به همراه داشته است و برای نشان دادن عشق و محبت می تواند یکی از بهترین روش های بیان باشد.

شاید شما نیز از جمله کسانی باشید که دچار سوء تفاهم در زندگی زناشویی شده اید و  دعوا های روزانه آرامش زندگیتان را از بین برده است. دادن یک هدیه کوچک برای آقایان بر اساس تحقیقات بسیاری از روانشناسان می تواند این سوء تفاهم ها را از بین ببرد و دعوا های روزانه شما را به محبت و آرامش میدهد .

این باور غلط را از ذهنتان دور کنید که برای هدیه دادن به دنبال مناسبت باشید و یا فکر کنید که باید حتماً هزینه های هنگفت را صرف کنید تا هدیه شما قابل توجه باشد.

در اکثر مواقع شما می توانید بدون آنکه مناسبتی در پیش باشد، با تهیه یک هدیه کوچک برای آقایان نشان دهید که هیچ مناسبتی با ارزش تر از وجود آن مرد در کنار شما و زندگی شما نمی باشد و مطمئن باشید که ارزش معنوی این هدیه بسیار بالاتر از آن است که شما هدیه ای را با صرف هزینه ای بسیار و با دغدغه فراهم کنید ، بدون آنکه فرصت داشته باشید محبت خود را نیز بروز دهید. شاید  شما فکر کنید که مردان  علاقه‌ای به هدیه گرفتن ندارند و بیشتر بر اساس سنت‌های رایج قدیم بهتر است آقایان در هدیه دادن پیشقدم شوند. اما مطمئن باشید که این باور غلط بوده و پیامدهای خوشایندی را به همراه ندارد .

دادن یک هدیه کوچک برای آقایان میتواند به آنان نشان می‌دهد که جنسیت برای شما در زندگی مشترک مطرح نمی باشد و مردان نیز مانند زنان دارای احساسات انسانی  می‌باشند و به مهر و محبت نیاز دارند.

اجازه ندهید تا زندگی مشترک شما تکراری و روزمره شود!

بر اساس برخی از تحقیقات نشان داده شده است که آقایان در هنگام مواجهه با سختی و مشکلات مانند کودکان خردسال نیازمند توجه بیشتری هستند، تا درک کنند که همسرشان در مسیر زندگی همراه او می باشد و در مواجه شدن با سختی ها و مشکلات تنها نمی باشند. با  فراهم کردن هدیه کوچک برای آقایان به راحتی می توانید این حس توجه و همراهی را به آنان منتقل کند.

شاید با خود فکر کنید که زندگی شما به دور از چالش ها و مشکلات میباشد دیگر نیازی به تهیه یک هدیه کوچک برای آقایان وجود ندارد. اما بهتر است در نظر داشته باشید که عادت و روزمرگی یکی از مهم  ترین آفت های بدخیم در یک رابطه عاطفی می باشد، زیرا به تدریج باعث میشود که وجود شما و همسرتان در این رابطه کمرنگ شود و طبق عادت لحظه ها را با یکدیگر بگذرانید.

اما فراهم کردن یک هدیه کوچک برای آقایان میتواند مانند یک شوک و اتفاق زیبا به زندگی شما رنگ و بوی تازه ای دهد و به همسرتان ثابت کند که تا جه اندازه شما متوجه ارزش حضور او در کنار خود هستید و اجازه نمی دهد تا مسائل روزمره باعث کمرنگ شدن حضورش شود.

شاید با خود فکر کنید چرا تا این حد تهیه یک هدیه کوچک برای آقایان ارزش دارد، پاسخ این سوال شما آن است که همسر شما به دلیل انکه درگیر مسائل کاری بسیاری است و بر اساس غریزه طبیعی مانند خانمها در بیان و بروز احساسات قوی می باشند نیازمند توجه و محبت از سوی همسرانشان هستند و این توجه می تواند در قالب دادن یک هدیه کوچک برای اقایان انجام شود و یک زندگی و رابطه عاطفی از خطر روزمرگی نجات یابد!

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

پک هدیه برای آقایان

پک هدیه برای آقایان: پک هدیه مردانه یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین هدایایی است که می توانید مرد های مشکل پسند را با آن خوشحال نمایید. این پک ها حاوی مجموعه ای از آیتم هایی هستند که تم خاصی دارند و در طراحی آن ها سلیقه و ذائقه­ی طیف وسیعی از آقایان مورد توجه قرار گرفته است.

آیا مردی که در نظر دارید برایش هدیه بخرید از موسیقی لذت می برد؟ آیا به ظاهر خود اهمیت می دهد؟ آیا قهوه دوست دارد؟ پاسخ هر چه باشد این پک ها تنوع زیادی دارند که می توانند بخش قابل توجهی از آقایان را راضی نگه دارند.

ما در ویستور، ۷ پک هدیه اختصاصی ارائه کرده ایم که حاوی انواع و اقسام هدایا و سرگرمی­هایی هستند که  به طور خاص برای آقایان طراحی و سفارشی شده اند. اگر به دنبال کادوی مناسب و درخور توجه می گردید، دیگر جستجو نکنید. پک های هدیه می توانند انتخابی ایده آل باشند و تا مدت ها در خاطر بمانند.

پک هدیه ۱، هدیه ­ای منحصر به فرد و متفاوت

این پک هدیه شامل یک ماگ منحصر به فرد با طرح تبریک روز پدر است که اگر کیو آر کد روی ماگ را با گوشی اسکن کنید آهنگ پخش خواهد شد.

این ماگ، هدیه ای خلاقانه و بی نظیر است که علاوه بر سرگرم کننده بودن، می تواند تأثیر مثبتی روی فردی که هدیه را دریافت می کند بگذارد و حال و هوای او را عوض نماید.

در کنار این ماگ متفاوت، جورابی مردانه از برند معتبر فوگو نیز قرار داده شده است. همچنین یک عدد کوکی طرح خوک به عنوان نماد سال ۱۳۹۸ در این پک وجود دارد.

پک هدیه ۲، هدیه ای ماندگار

اگر به دنبال هدیه­ای تأثیر گذار و ماندگار هستید ما به شما پک هدیه Men 02 را پیشنهاد می کنیم. در این پک، یک موزیک باکس با آهنگ های نوستالژیک قرار دارد که می تواند هدیه­ای هوشمندانه برای افرادی باشد که موسیقی دوست دارند.

گوش دادن به موسیقی با استفاده از این موزیک باکس بسیار الهام بخش است و حال و هوای دیگری دارد. پیپ و تنباکو کاپتان بلک اصل نیز آیتم دیگری است که این پک هدیه را به یک پک مردانه تبدیل کرده است.

همچنین، سه عدد شکلات فرروشر و یک جفت جوراب مردانه فوگو به همراه یک عدد کوکی سال ۱۳۹۸ نیز  در این پک قرار دارند.

پک هدیه ۳، هدیه ای کلیشه ای اما متفاوت

اگر چه هدیه دادن کراوات یا جوراب به آقایان ممکن است کلیشه­ای به نظر برسد اما گاهی اوقات این هدایا واقعاً مورد قدردانی قرار می گیرند به ویژه اگر از یک برند معتبر باشند.

یک کراوات خوب می تواند هدیه ا­ی محبوب، کلاسیک و بسیار کاربردی باشد چرا که علاوه بر مجالس و جشن ها در بسیاری از میتینگ های کاری نیز می توان از آن ها استفاده کرد.

در پک هدیه Men 03 یک کراوات یا پاپیون به همراه یک جفت جوراب مشکی مردانه  برند فوگو قرار داده شده است.

همین طور در این پک مردانه، سیگار برگ اصل گوآنتامرا، کاتر سیگار برگ،  و فندک طرح بطری جک دنیل نیز وجود دارد.

علاوه بر شکلات تابلرون مشکی و کوکی سال خوک ۱۳۹۸ که پای ثابت این پک هدیه می باشد، یک عدد گلدان کاکتوس نیز وجود دارد.

این هدیه برای افرادی که روزهای سختی را سپری می کنند می تواند نماد استقامت باشد و به پک هدیه شما معنای ویژه ای ببخشد. شما می توانید پیام مورد نظر خود را در کارت موجود در پک بنویسید.

پک هدیه ۴ و سطل ویستور

همگی آیتم های این پک هدیه درون سطل ویستور با تزیینات مخصوص روز مرد قرار گرفته اند. به مناسبت صد سالگی کمپانی کَمِل لیمیتد یک عدد سیگار نیز از این کمپانی درون سطل گذاشته شده است.

همچنین در این سطل، یک جفت جوراب طرح سیبیل، یک فندک طرح انبر، شکلات ریتر اسپرت به همراه کوکی ۱۳۹۸ نیز قرار دارند. علاوه بر این، یک ماگ ویژه­ی روز مرد و یک کارت تبریک نیز  در این پک هدیه گنجانده شده است.

۵، پک بهداشتی

این پک هدیه شامل محصولات بهداشتی است که به آقایان کمک می کند تا بدن خود را تقویت و تجدید قوا نمایند.

درون این پک هدیه شامپو، بدن شور و افتر شیو اوریفیلیم قرار داده شده است. یک جفت جوراب سرمه ای فوگو به همراه یک ست لباس اسپرت  مردانه فوگو در سایزهای مختلف نیز در این پک قرار دارند.

کوکی طرح سال خوک به همراه تزئینات و جعبه مخصوص از دیگر آیتم های پک Men05 هستند.

۶، پک چالش برانگیز

پک هدیه Men06 ویستور به روز مرد اختصاص یافته است. درون این پک، یک پازل سه بعدی قرار دارد که سرگرمی جالب و چالش برانگیزی به حساب می آید.

این پازل سه بعدی می تواند موتور، جیپ یا هلیکوپتر باشد.

همچنین در این پک هدیه یک جفت جوراب طرح سیبیل، یك عدد نوتلا ۳۵۰ گرمی و کوکی سال ۱۳۹۸ به همراه کارت تبریك قرار دارد.

۷، پک  متنوع

این پک هدیه، مجموعه ای از هدایای متنوع است. از بسته های سه عددی سیگار برگ سوماترا مشکی، فندک طرح بطری جک دنیلز به همراه کاتر سیگار برگ گرفته تا جوراب مردانه طرح دلار.

همچنین کیف لوازم بهداشتی مردانه طرح گوچی، دفترچه یادداشت، گلدان کاکتوس، سه عدد کیت کت و چوب دارچین که همگی در جعبه­ی  مخصوص ویستور قرار گرفته اند به  تنوع این پک هدیه­ شگفت انگیز افزوده اند.

پک های هدیه ولنتاین

علاوه بر پک های  نام برده شده، پک های هدیه­ ی ویژه ­ی ولنتاین نیز وجود دارند که می توانید اطلاعات مربوط به آن ها را در بخش ولنتاین مشاهده نمایید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

راهنمایی خرید پک هدیه مردانه

راهنمایی خرید پک هدیه مردانه : در صورتی که میخواهید یک کادو با قیمت مناسب برای همسر خود خریداری کنید انتخاب یک پک هدیه مردانه بسیار عالی خواهد بود و می تواند همسر شما را سورپرایز و خوشحال کند.

توجه داشته باشید که برای مردن پک های مختلفی به بازار عرضه شده است که مطابق به نیاز و سلیقه همسر خود می توانید اقدام به خرید پک هدیه مردانه نمایید.

از پک های مردانه عرضه شده به بازار می توان به پک کیف پول و کمر بلند ، پک اسپری ، پک اصلاح ، پک فندک و زیرسیگاری ، پک ساعت و عینک ، پک خودکار و جاسوئیچی ، پک لیوان و دستبند و دیگر پک هایی که ممکن است در بازار ببینید اشاره داشت ، انتخاب هر یک از این ست ها برای پک هدیه مردانه باید با توجه به سلیقه مرد شما صورت بگیرد.

به طور مثال در صورتی که شوهر شما سیگاری نیست خرید پک جا سیگاری و فندک اشتباه خواهد بود و یا اگر همسر شما دوست ندارد کیف پول به همراه خود داشته باشد ما خرید این پک را به شما توصیه نمی کنیم.

با توجه داشتن به سلیقه همسر خود می توانید یکی از این پک ها را انتخاب کنید ، به طور مثال پک عینک آفتابی و ساعت یک انتخاب عالی می باشد که مورد پسند اکثر مردان قرار داده میشود.

در صورتی که کادوی شما به شخص بالای ۳۰ سال داده میشود بهتر است از کادو های پک کمربند و کیف پول چرمی استفاده شود که برای تمامی سنین قابل استفاده خواهد بود و یک پک هدیه مردانه لاکچری می باشد.

در صورتی که شما قصد خرید پک هدیه مردانه را پیدا کرده اید در ادامه این مقاله قصد داریم به شما انواع پک ها را معرفی کنیم تا بهترین انتخاب را برای هدیه مورد نظرتان داشته باشید.

خرید پک هدیه مردانه کیف چرم و کمربند

از پک های پرفروش هدیه پک های کیف و چرم می باشد که توسط برند های مختلفی به بازار عرضه شده است ، در صورتی که شما بتوانید کیف پول و کمربند را با چرم گاوی خریداری کنید در انتخاب جنس برد کرده اید.

توجه داشته باشید ، این پک هدیه را از برند های معروف خریداری کنید زیراکه هم باعث لاکچری تر شدن کادوی شما خواهد شد و هم از موضوع جنس به کار رفته شده خیال شما راحت تر خواهد بود.

در صورتی که شما برای پک هدیه مردانه از یک برند ناشناس خریداری کنید ممکن است کیفیت به کار رفته شده برای تولید این پک مناسب نبود و خیلی زود کادوی شما از بین رفته و قابل استفاده نباشد.

از برندی که دارای ست کیف و کمربند با قیمت مناسب نیز است می توان به برند Massimo Dutti  اشاره داشت که دارای ست هایی با قیمت ۱۰۰ الی ۲۵۰ هزار تومان می باشد و شما می توانید مطابق با سلیقه همسرتان یکی از ست های این برند را خریداری کنید.

البته توجه داشته باشید که کیف پول های چرم دست دوز به همراه کمربند دست دوز هم که دارای چرم گاوی باشد انتخابی عالی خواهد بود و زیبایی فوق العاده تری را نسبت به چرم های مصنوعی دارا می باشد.

خرید پک هدیه مردانه اسپری

از دیگر پک های ارائه شده به بازار برای پک هدیه مردانه می توان به پک های اسپری بدن و ادکلن اشاره داشت که یک مجموعه کامل برای مردانه می باشد و می توان گفت یک پک ضروری می باشد.

همسر شما می تواند به صورت روزانه از اسپری بدن قرار داده شده برای جلوگیری از تعرق بدن استفاده کند و همچنین از ادکلن قرار داده شده برای بیرون رفتن ها و مهمانی ها نیز استفاده کند.

توجه داشته باشید که پک هدیه مردانه اسپری و ادکلن دارای برند های مختلفی می باشد و اگر برای شما کیفیت کار دارای اهمیت می باشد و می خواهید عطر و ادکلن قرار داده شده دارای ماندگاری خوبی نیز باشد به شما خرید پک هدیه مردانه را از برند های محبوب پیشنهاد میکنیم.

پک هدیه ساعت و عینک

از محبوبترین پک ها برای شوهر های جوان و لاکچری خرید پک هدیه ساعت و عینک می باشد که می تواند شوهر شما را سوپرایز کرده و از این کادو خیلی خوشش بیاید.

توجه داشته باشید که در این پک ها عینک و ساعت های مختلفی قرار داده شده است که باید عینکی که انتخاب میکنید با توجه به صورت همسر شما باشد.

در ادامه راهنمای خرید پک هدیه مردانه باید گفت ، به طور مثال در صورتی که همسر شما عادت به زدن عینک های آفتابی گرد و یا ریبن دارد باید عینکی در این طرح و مدل برای او خریداری کنید.

همینطور در صورتی که همسر شما طرفدار ساعت های بند چرمی می باشد ، بهترین انتخاب برای شما خرید یک ساعت لاکچری بند چرمی برای پک هدیه مردانه از طرف شما می باشد.

ناگفته نماند شما می توانید برای همسر خود از دیگر پک هایی که در ابتدای این مقاله به شما معرفی کردیم خریداری کنید ولی بهترین پک ها و پرفروشترین آنها همین سه موردی بود که به صورت تخصصی مورد ارزیابی قرار داده شد.

امیدواریم این مقاله که برای پک هدیه مردانه برای شما نوشته شده است مورد پسند شما قرار داده بشود و شما توانسته باشید با این مقاله بهترین کادو را برای همسر و یا دیگر اعضای خانواده خریداری کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج

در صورتی که میخواهید یک هدیه مناسب برای شوهر خود در سالگرد ازدواج انتخاب کرده باشید ما در این مقاله قصد داریم تا راهنمایی کاملی را برای هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج قرار داده باشیم.

برا خلاف خانم ها خرید کردن هدیه برای آقایان کاری بسیار سخت می باشد ، به خصوص زمانی که قرار است شما هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج تهیه کنید و در سالگرد باید کادو ها خاص و ارزان تا جای ممکن نباشد.

البته ما در ادامه این مقاله کادوهای قیمت مناسب را به شما معرفی میکنیم که بسیار عالی برای هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج خواهد بود.

ولی قبل از اینکه به معرفی انواع کادو ها بپردازیم باید بگوییم که مهمترین موضوعی که در سالگرد ازدواج خود باید برای خرید هدیه به آن توجه داشته باشید ، سلیقه همسر شما می باشد.

ممکن است شما برای خرید یک هدیه هزینه میلیونی هم بکنید ولی چون همسر شما از آن دسته کادو خوشش نمی آید کادوی شما را دوست نخواهد داشت ، پس شما می توانید با پرداخت یک هزینه معقولانه با توجه به سلیقه ای که همسر شما دارد برای سالگرد ازدواج بهترین کادو را تهیه و خریداری کنید.

دسته بندی هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج

هدیه مناسب برای خرید سالگرد ازدواج به پنج دسته کلی تقسیم میشه که با توجه به سلیقه همسرتون از این پنج دسته می تونید کادوی مناسبی را خریداری کنید.

دسته بندی های اصلی برای خرید هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج کادو های شخص هستش میباشد ، دسته دوم کادوی سوپردازی است ، دسته سوم لوازم ضروری می باشد ، دسته چهارم هدیه خنده دار بوده و آخرین دسته از هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج هدیه سرگرم کننده می باشد.

در صورتی که میخواهید یک هدیه مردانه عالی خریداری کنید می توانید از ۳ دسته بندی اولی گفته شده انتخاب و خریداری کنید ، ولی اگر چند سال از سالگرد ازدواج شما گذشته است انتخاب هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج از دسته بندی ۴ و ۵ نیز مناسب خواهد بود.

باید گفت یک هدیه شخصی می تواند یک کادوی فوق العاده باشد و یک هدیه سوپرایزی نیز می تواند یک کادوی به یادماندنی باشد ، شما می توانید با توجه به نظر خود هر کدام از این کادو ها را انتخاب و خریداری کنید.

هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج  با کادوی شخیص

در صورتی که میخواهید برای همسر خود یک کادوی خاص و بیادماندنی را خریداری کرده باشید می توانید یک کادو که داری موضوعیت تشخیص میباشد تهیه کنید.

اما اولین سوالی که برای شما پیش میاد اینه که کادوی شخصی چی هست که باید در پاسخ گفت کادوی تشخیص میتونه یک تابلو فرش از عکس دو نفری شما باشد و همچنین می توانید تصاویر همسر خود را به صورت تابلو های گرد و مربعی بافته شده با نخ را به صورت سفارشی خریداری کنید.

در کنار تابلو فرش و همچنین تابلو های نخی سفارش می توانید یک باکس گل را نیز خریداری کرده و در کنار آن به همسر خود هدیه بدهید تا کادوی شما از آنچه که هست بهتر دیده شود و باعث سوپرایز شما نیز بشود.

هدیه سورپرایز عالی برای همسر

در صورتی که قصد خرید یک هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج به صورت سورپرایزی را دارید می توانید یک کادوی خاص که همسر شما به آن علاقه بسیار زیادی را دارد خریداری کنید.

به طور مثال در صورتی که همسر شما به موسیقی و نواختن موسیقی علاقه مند می باشد می توانید برای او یک گیتار بخرید و است خودتان و همسرتان را بر روی گیتار با تاریخ سالگردی که داشته اید حک کنید.

در صورتی که این هدیه را به همسر خود بدهید ، خیلی راحت توانسته اید شوهر خود را سوپرایز کرده و بهترین کادویی که انتظار آن را داشته است به او هدیه دهید.

توجه داشته باشید که خرید هدیه سورپرایزی کاملا به سلیقه همسر شما دارد و باید کادویی خریداری کنید که همسر شما همیشه به دنبال آن بوده است و هنگامی که شما این هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج را خریداری کنید ، توانسته اید سوپرایز را به صورت کامل انجام دهید.

خرید کادوی رمانتیک برای هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج

یکی از کادوهایی که همیشه مورد پسند آقایان برای هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج قرار میگیرد خرید یک هدیه رمانتیک و عالی می باشد که این هدیه می توان یک دسته گل باشد.

برای اینکه خرید دست گل شما به صورت رمانتیک تر دیده شود می توانید به همراه شکلات آن را به محل کار همسر خود بفرستید تا شروع کارش با دیدن دست گل های شما بوده و با خوردن شکلات ها انرژی بیشتر بگیرد.

توجه داشته باشید که اگر میخواهید یک هدیه گل و شکلاتی خریداری کنید باید تزئینات کردن با کمال صورت بگیرد تا بتواند به صورت کامل جلب توجه کند.

دیگر کادو ها برای هدیه مردانه سالگرد ازدواج

کادو به صورت لوازم ضروری شامل : کیف ، کفش ، شلوار ، کمربند و تمام چیزهایی که مرد شما به آن برای روزمره خود نیاز دارد از وسایل ضروری می باشد که میتوانید آنها را کادو بدهید.

هدیه با توجه به سلیقه و کار : شما می توانید با توجه به کار و سلیقه همسرتون یک کادوی عالی را خریداری کنید ، به طور مثال در صورتی که همسر شما بدنسازی را دوست دارد می توانید پودر پروتئین خریداری کنید و یا اگر بازی های کامپیوتری علاقه مند است می توانید جدیدترین بازی ها را برای او خریداری کنید همچنین اگر به دنبال کادویی گرانتر هستید خرید کنسول های بازی مثل پلی استیشن هم عالی خواهد بود.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

راهنمایی خرید هدیه اسپرت مردانه

راهنمایی خرید هدیه اسپرت مردانه: یک کادو عالی برای آقایان می تواند شامل یک هدیه اسپرت مردانه باشد که این کادو شامل لباس ، لوازم جانبی ، لوازم الکترونیکی ، دستگاه های گیمینگ ، کفش ، کیف اسپرت و… باشد.

ما در این مقاله سعی کرده ایم تا بهترین انتخاب ها را برای خرید یک هدیه اسپرت مردانه مورد بررسی قرار دهیم تا شما توانسته باشید .

در ادامه این مقاله چندین پیشنهاد را برای خرید یک هدیه اسپرت مردانه عالی به شما پیشنهاد خواهیم کرد ، توجه داشته باشید که شما می توانید در میان پیشنهادات صورت گرفته با توجه به سلیقه همسر خود این کادو را انتخاب کرده و به عنوان هدیه خریداری کنید.

در صورتی که شما بتوانید یک کادوی مناسب ، مطابق با چیزی که همسر شما همیشه دوست داشته است خریداری کنید ، بدون شک لبخند را بر روی چهره او مشاهده خواهید کرد و بدون شک قصد خرید هدیه شما نیز همین لبخند همسرتان می باشد.

لیست کادو های هدیه اسپرت مردانه قرار داده شده که در ادامه این مقاله معرفی میکنیم دارای انواع مختلفی می باشد تا ما توانسته باشیم تمامی سلایق که ممکن است یک آقا داشته باشد را پوشش بدهیم.

خرید لباس اسپرت به عنوان هدیه اسپرت مردانه

همانطور که مشخص است اولین چیزی که برای خرید یک هدیه اسپرت مردانه به نظر شما ممکن است برسد خرید لباس و پوشاک می باشد که یک کار آسان و در گاهی اوقات بسیار سخت می باشد.

در صورتی که همسر شما در انتخاب پوشاک خود بسیار سخت گیری می باشد و در انتخاب لباس وسواس به خرج میدهد ، خب بدون شک برای خرید هدیه اسپرت مردانه کار شما سخت خواهد بود.

به صورت کلی در صورتی که همسر شما دارای سن زیر ۲۵ سال می باشد می توانید برای او تیشرت هایی که دارای ارتفاع بلند نسبت به تیشرت های معمولی می باشد را خریداری کنید.

این تیشرت ها اکثر به صورت خاص طراحی شده و بدون شک یک هدیه اسپرت مردانه عالی برای شوهر شما می باشد ( البته توجه داشته باشید که سلیقه همسر شما نیز باید اینگونه باشد و در صورتی که همسر شما طرفدار لباس های دکمه ای می باشد خرید این تیشرت انتخابی صحیح نخواهد بود )

در ادامه راهنمای خرید هدیه اسپرت مردانه  باید گفت ، در صورتی که همسر شما از آنهایی می باشد که تیشرت و بلوز نمی پوشد می توانید یک لباس دکمه ای مردانه اسپرت را خریداری کنید که بر روی آن طرح های ساده و چهارخانه ای باشد و به صورت کلی یقه لباس هم اسپرت باشد که انتخابی عالی خواهد بود.

در هنگام خرید لباس اسپرت نیز می توانید از فروشنده کمک بگیرید و از او درخواست کنید که لباس های اسپرت را به شما برای خرید معرفی کند.

خرید کفش اسپرت مردانه برای هدیه دادن

از دیگر کادوهایی که می توانید به همسر خود بدهید ، خرید یک کفش اسپرت با طراحی خاص و زیبا می باشد ، در صورتی که همسر شما جزء افرادی می باشد که کفش های راحتی اسپرت را می بپوشد می توانید از این نوع کفش ها به عنوان هدیه اسپرت مردانه خریداری کنید.

همچنین در صورتی که میخواهید ما به شما یک کفش راحتی اسپرت را پیشنهاد بدهیم خرید کفش های volkan که به صورت اسپرت بوده و مناسب برای تمامی فصول می باشد و از راحتی بالایی هم برخوردار است انتخابی عالی خواهد بود.

قیمت کفش های volkan بسیار مناسب و ارزان می باشد و در صورتی که این کفش ها را برای همسر خود خریداری کنید راحتی کفش را نیز همسرتان متوجه خواهد شد.

قیمت محصولات کفش اسپرت volkan بین ۱۵۰ الی ۲۰۰ هزار تومان می باشد و به علت اینکه این کفش یک برند ایرانی می باشد می توانید از سایت های تخفیفی با قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان نیز این کفش را تهیه و خریداری کنید.

خرید هدیه اسپرت مردانه ساعت

از جمله کادوهایی که همیشه مناسب می باشد خرید یک ساعت اسپرت عالی می باشد ، در صورتی که همسر شما همیشه به دست خود یک ساعت می اندازد ، می توانید با خرید یک ساعت او را غافلگیر کنید.

توجه داشته باشید که ساعت های اسپرت به صورت بند چرمی و همچنین بند های مختلف دیگر به تولید رسیده است که باید شما با توجه به سلیقه همسر خودتان نوع ساعت اسپرت را انتخاب کرده و این هدیه اسپرت مردانه را خریداری کنید.

علاوه بر اینکه شما می توانید یک ساعت مچی آلانوگ برای همسر خود خریداری کنید که به صورت اسپرت طراحی شده باشد خرید ساعت های هوشمند نیز انتخابی عالی خواهد بود.

در صورتی که همسر شما علاقه کامپیوتر ، موبایل و لوازم جانبی دارد ، خرید یک ساعت هوشمند انتخابی بسیار عالی می باشد و می تواند همسر شما بسیار غافلگیر کند.

قیمت ساعت های هوشمند از ۸۰ هزار تومان آغاز میشود و تا ۱۲ میلیون تومان ادامه دارد که مطابق با بودجه ای که دارید می توانید هزینه کنید.

به صورت کلی برای خرید یک ساعت هوشمند خرید ساعت های شیائومی که قیمت بین ۲۵۰ الی ۳۵۰ هزار تومان را دارند از انتخاب های مناسب برای یک هدیه اسپرت مردانه هستند.

در صورتی که می توانید برای خرید بودجه بیشتری را قرار دهید خرید ساعت هوشمند اپل واچ که پایین ترین قیمت آن ۳٫۵ میلیون تومان می باشد هم بسیار عالی و مناسب خواهد بود.

ناگفته نماند از دیگر کادوها و هدیه اسپرت مردانه می توانید برای همسر خود هدفون ، آیپد ، لپ تاپ ، هندزفری و قاب گوشی نیز تهیه و خرید کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

راهنمایی کامل برای خرید هدیه پوشاک مردانه از فروشگاه

راهنمایی کامل برای خرید هدیه پوشاک مردانه از فروشگاه: در صورتی که قصد خرید هدیه پوشاک مردانه را برای همسر ، پدر ، برادر و یا دیگر اعضای خانواده را دارید ، به شما توصیه میکنیم که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا یک راهنمای کامل را در رابطه  با هدیه پوشاک مردانه برای شما داشته باشیم.

در صورتی که میخواهید برای همسر خود یک پوشاک مناسب را خریداری کنید باید توجه داشته باشید که همسر شما علاقه مند به چه پوشاکی می باشد ، یک پوشاک برای خرید می تواند شامل لباس ، کفش ، ساعت و شلوار باشد.

در صورتی که همسر شما دوست دارد زود به زود تیشرت خریداری کند کار شما راحت خواهد بود و هدیه پوشاک میدانه شما می توانید خرید یک تیشرت لاکچری مردانه با قیمتی بین ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومان می باشد.

البته راهنمای خرید هدیه پوشاک مردانه ما به خرید یک تیشرت ختم نمیشود و ما در این مقاله قصد داریم تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم که بهترین انتخاب را برای هدیه پوشاک مردانه مورد نظر داشته باشید.

در صورتی که شما بتوانید یک هدیه پوشاک مردانه ، متناسب به سلیقه و نیازی که همسر شما دارد خریداری کنید ، یک موفقیت عالی را در سورپرایز کردن همسرتان کسب کرده اید.

هدیه پوشاک مردانه بلوز یا تیشرت

در صورتی که میخواهید یک پوشاک عالی برای همسر خود خریداری کنید توجه داشتن به نوع سلیقه ای که همسر شما دارد از نکات مهم می باشد.

در صورتی که همسر شما طرفدار پوشیدن تیشرت های مختلف می باشد خرید پیراهن برای همسرتان یک هدیه مناسب نخواهد بود ، این موضوع به صورت برعکس قابل اجرا خواهد بود.

توجه داشته باشید که خرید هدیه پوشاک مردانه دارای قاعده خود می باشد و شما علاوه بر اینکه باید توجه کنید که همسر شما بیشتر تیشرت و یا پیراهن پوش می باشد ، باید ببینید که چه نوع تیشرت و یا پیراهنی را دوست دارد.

ممکن است همسر شما طرفدار تیشرت های بلند و لاکچری باشد که به همین علت شما هم باید چنین پوشاکی را به عنوان هدیه برای همسرتان خریداری کنید ، قیمت این تیشرت ها زیرا ۱۵۰ هزار تومان بوده و دارای طرح های متنوعی می باشد. ( برای خرید این تیشرت ها بیشتر در قسمت های بالای شهر می توانید اقدام کنید ).

ممکن است که همسر شما طرفدار تیشرت های یقه گرد و کوتاه و یا یقه هفتی باشد ، توجه به این موارد هم می تواند برای خرید هدیه پوشاک مردانه بسیار عالی باشد.

در صورتی که همسر شما از جلمه افرادی است که دوست دارد پیراهن بپوشد باید نوع پیراهن هایی که همسر شما دوست دارد را مشاهده کنید و مطابق با سلیقه ای که دارد خرید خود را انجام دهید.

در صورتی که همسر شما دوست دارد لباس های اسپرت بپوشد ، خرید یک لباس اسپرت بسیار عالی خواهد بود و در صورتی که همسر شما طرفدار لباس های دو جیب و یا جعبه ای می باشد می توانید این پیراهن ها را نیز خریداری کنید.

قیمت پیراهن های جعبه ای به طور متوسط بین ۴۰ الی ۹۰ هزار تومان می باشد که این قیمت گذاری بستگی به مکانی که میخواهید خرید خود را انجام بدهید و همچنین جنس به کار رفته شده بستگی دارد.

قیمت پیراهن های اسپرت هم بین ۷۰ الی ۳۵۰ هزار تومان می باشد که باز هم قیمت آن بستگی به مکانی که میخرید ، برند پیراهن و جنس به کار رفته شده در آن می باشد.

هدیه پوشاک مردانه برای خرید کفش

در صورتی که میخواهید با قیمت مناسب یک کفش برای همسر خود خریداری کنید ما به شما خرید از کفش های با برند ایرانی را به شما توصیه می کنیم.

خرید کفش های برند ولکان و بعضی از مدل های تن تاک که از جمله کفش های راحتی و دویدن می باشند انتخابی بسیار عالی به عنوان هدیه پوشاک مردانه هستند که می توانید این هدیه را به همسر خود بدهید.

البته ناگفته نماند در صورتی که شما هزینه بیشتری را می توانید برای کادو دادن صرف کنید ، خرید کفش های آدیداس نیز بسیار عالی می باشد که این کفش ها از راحتی و زیبایی فوق العاده ای برخوردار می باشند ولی از قیمت بالایی هم برخوردار هستند.

در صورتی که شما یک کفش اسپرت ایرانی را به عنوان هدیه پوشاک مردانه خریداری کنید باید هزینه ای بین ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومان پرداخت کنید.

و در صورتی که برای شما خرید یک کفش برند مد نظر میباشد می توانید بین ۷۰۰ الی ۶ میلیون تومان هزینه کنید.

البته موارد گفته شده برای یک کفش اسپرت می باشد ، ممکن است همسر شما طرفدار کفش های کلاسیک باشد که به همین دلیل شما باید خرید کفش های کلاسیک و چرمی را مد نظر داشته باشید.

مدل های ایرانی کفش های کلاسیک و چرمی ایرانی بسیار زیاد بوده و از قیمت های مناسبی هم برخوردار می باشند که شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید کفش تایین کرده اید اقدام به خرید نمایید.

امیدواریم این مطلب قرار داده شده برای هدیه پوشاک مردانه مناسب برای شما بوده و با کمک این مقاله توانسته باشید بهترین پوشاک را برای هدیه دادن خریداری کنید و همسرتان را با یک هدیه عالی سوپرایز کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

راهنمایی خرید هدیه ادکلن مردانه با معرفی ۳ ادکلن پرفروش

راهنمایی خرید هدیه ادکلن مردانه با معرفی ۳ ادکلن پرفروش: خرید هدیه ادکلن مردانه انتخابی عالی برای کادو دادن به همسر ، برادر ، پدر ، عمو و دیگر اعضای خانواده می باشد. ما در این مقاله سعی کرده ایم برای شما بهترین هدیه ادکلن مردانه را در برند های مختلف به شما معرفی کنیم.

در معرفی قرار داده شده برا محصولات در جهت هدیه دادن  از محبوبت ترین برند ادکلن ها و همچنین پر فروش ترین ادکلن ها استفاده شده است که می توانید با توجه به سلیقه ای که همسر ، برادر و یا پدر شما دارد این ادکلن را انتخاب کرده و به عنوان هدیه خریداری کنید.

بعضی از افراد ادکلن با بوی تند دوست دارند و برخی بوی ادکلن شیرین را دوست دارند ، شما باید در خرید خود با توجه به این موضوع اقدام به خرید هدیه ادکلن مردانه کنید ، توجه داشته باشید که بررسی کردن سلیقه مهمترین امر در خرید هدیه می باشد.

ما به شما توصیه میکنیم در صورتی که سلیقه همسر ، پدر و یا برادر خود را برای خرید هدیه نمی دانید ، یک ادکلن با بویی دلنشین خریداری کنید ، زیراکه اگر ادکلن از بوی دلنشین برخوردار باشد مورد پسند همه خواهد بود و به همین دلیل می توانید با خال راحت یک ادکلن با بوی دلنشین خریداری کنید.

ناگفته نماند در صورتی که شما بتوانید یک هدیه خوب برای همسر ، پدر و یا برادر خود خریداری کنید ، او را توانسته اید خیلی خوشحال کنید و یک سوپرایز عالی را به همراه داشته باشید. هدیه ادکلن مردانه نیز یک کادوی بسیار عالی و لاکچری می باشد که در هر بار استفاده کردن از این ادکلن به فردی که هدیه داده اید به یاد شما خواهد افتاد.

۱-    هدیه ادکلن مردانه پرادا مدل LHomme

از پرفروش ترین ادکلن های موجود در بازار که بیشتر برای کادو دادن نیز مورد استفاده قرار داده میشود ادکلن پرادا با مدل L’Homme می باشد.

در ادامه راهنمای خرید هدیه ادکلن مردانه  باید گفت ، این این ادکلن از نت هایی استفاده شده است که دارای ادکلن زنبق و کهربا می باشد که به صورت بسیار دلنشین می باشد و از ماندگاری بالایی نیز برخوردار است.

در این ادکلن از رایحه های شکوفه پرتقال ، نعناع هندی نیز استفاده شده است که باعث هرچه خوشبوتر شدن این ادکلن برای هدیه خواهد بود.

این ادکلن مناسب برای جوانان که دارای نشاط بالایی هستند و از زندگی مدرنی برخوردار می باشند انتخابی بسیار عالی و جذاب می باشد.

در صورتی که به دنبال خرید هدیه ادکلن مردانه برای همسر خود می باشید ، برای شما بهترین انتخاب این مدل از ادکلن پرادا می باشد زیرا که هم پر فروش بوده ، هم محبوب است و هم از بوی دلنشین و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.

۲-    هدیه ادکلن مردانه جورجیو آرمانی مدل Acqua Di Gio Homme

این ادکلن یک هدفه فوق العاده برای سن های مختلف و برای پیر و جوان نیز می باشد ، در صورتی که به دنبال یک هدیه ادکلن مردانه برای پدر و پدر بزرگ خود نیز هستید می توانید این ادکلن با رایحه عالی را خریداری کنید.

همچنین در ادامه راهنمایی در خرید هدیه ادکلن مردانه باید بیان داشت ، در این ادکلن از بوی نسیم دریا استفاده شده است که یک بوی خاص و همه پسند بوده و هنگامی که بر روی لباس زده میشود یک ادکلن فوق العاده را به همراه خواهد داشت.

ادکلن دلنشین و فوق العاده جورجیو آرمانی باعث شده است که هر شخصی را برای خرید این ادکلن مجذوب خود کند و در صورتی که هدیه ادکلن مردانه شما از این برند باشد بدون شک یک سوپرایز عالی خواهد بود.

این ادکلن دارای یک ماندگاری فوق العاده بوده و در آن از رایحه های میوه و چوب که انتخابی عالی برای آقایان می باشد استفاده شده است. در صورتی که به دنبال یک ادکلن خاص مردانه هستید بدون شک انتخاب ادکلن جورجیو بسیار عالی خواهد بود.

تا به اینجا ما به شما خرید دو هدیه ادکلن مردانه عالی را به شما معرفی کرده ایم که هر یک انتخابی عالی برای کادو دادن و سوپرایز کردن می باشد.

۳-    ادکلن کلوین کلاین مدل بی

این مدل ادکلن دارای سابقه ای طولانی در فروش بوده است و به علت محبوبیت بالایی که از قدیم تاکنون داشته است همواره به مقدار بالا به تولید و به فروش میرسد که به همین دلیل نیز یک هدیه ادکلن مردانه عالی برای خرید و انتخاب شما می باشد.

در این ادکلن از نوت های میوه و گل استفاده شده است و می تواند به شما احساس نشاط تازه و شاد بودن را منتقل نماید. در صورتی که شما به دنبال هدیه ادکلن مردانه با بویی فوق العاده و خاص هستید این ادکلن نیز انتخابی بسیار مناسب برای شما می باشد.

برای تولید این ادکلن از ترنج ، اسطوخودوس ، نارنگی و نعنا استفاده شده است و دارای نت های هلو و چوب می باشد که باعث هرچه دلنشین تر شدن بوی ادکلن بی شده است.

ما در این مقاله به شما سه ادکلن عالی را برای هدیه ادکلن مردانه معرفی کردیم که شما می توانید با توجه به سلیقه فردی که میخواهید به او هدیه را بدهید برند ادکلن را انتخاب کرده و اقدام به خرید و سفارش ادکلن کنید.

توجه داشته باشید ، در صورتی که بتوانید ادکلن مورد نظرتان را با توجه به سلیقه همسر ، پدر ، برادر و یا دیگر اعضای خانواده خریداری کنید ، یک سوپرایز عالی را برای آنها ایجاد کرده اید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 608
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

راهنمایی انتخاب هدیه مردانه روز پدر

راهنمایی انتخاب هدیه مردانه روز پدر: پدر شما نشان دهنده یک انسانیت کامل با مردانگی می باشد که هر شخصی پدر خود را بهترین پدر و مرد دنیا میداند که به همین دلیل دادن هدیه مردانه روز پدر از مرسوم ترین هدیه هایی ایست که سالانه فرزندان برای پدرانشان این هدیه را خریداری میکنند.

خرید هدیه مردانه روز پدر یک نوع تشکر است که فرزند می تواند از کارهایی که یکسال پدر برای فرزند انجام داده است را تشکر نماید.

به دلیل اینکه همه پدرشان رو دوست دارند همیشه می خواهند بهترین کادوها را به عنوان هدیه مردانه روز پدر بدهند تا نزد پدرشان عزیزتر شده و او را از این کادویی که داده اند خوشحال کنند.

البته ناگفته نماند که کادو دادن به پدر نباید فقط برای روز پدر باشد و شما می توانید برای مناسبت های مختلف کادو های مختلفی را آماده کرده و به عنوان هدیه به پدر خود کادو بدهید.

خرید کادو برای پدر مانند دیگر اعضای خانواده مثل خرید کادو برای همسر سخت نیست و شما می توانید از پدر خود بپرسید که چه چیزی را دوست دارید برای تو بخرم که بعد از چانه زدن بر سر اینکه پدر شما بگوید کادو لازم ندارم می توانید هدیه ای که پدر شما آن را دوست دارد برای او خریداری کنید پیدا کرده و به عنوان هدیه مردانه روز پدر به او کادو بدهید.

البته شما می توانید با دقت کردن در سلیقه پدر خود نیز یک کادوی مناسب را پیدا کرده و برای پدرتان خریداری کنید ، ما در ادامه این مقاله سعی کرده ایم بهترین کادوها را برای خرید هدیه مردانه روز پدر به شما معرفی کنیم تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

هدیه مردانه روز پدر با گوشی موبایل و لوازم جانبیش

از جمله کادو هایی که میتوانید برای روز پدر خریداری کنید یک گوشی موبایل اندرویدی با قیمت مناسب می باشد ، در صورتی که پدرتان از سن بالایی برخوردار نبوده و همچنان از گوشی های قدیمی استفاده می کند می توانید گوشی اندرویدی را به عنوان هدیه مردانه روز پدر خریداری کرده و او را سوپرایز کنید.

با توجه به زدن گروه های پیام رسان ها می توانید با خرید گوشی یک پیام رسان بر روی گوشی نصب کرده و پدرتان را در گروه های خانوادگی هم وارد کنید و چند کانال که مورد سلیقه پدرتان می باشد او را عضو کنید مانند کانال های خبری و یا فیلم و سریال که مورد پسند پدر شما باشد.

توجه داشته باشید که برای خرید هدیه مردانه روز پدر که در این قسمت گوشی موبایل می باشد ، لازم نیست شما زیاد هزینه کنید و می توانید با خرید یک گوشی موبایل با قیمت ۱ الی ۱٫۵ میلیون تومان یک تلفن همراه را خریداری کرده باشید.

از جمله گوشی های با قیمت مناسب می توان به گوشی هواوی پرایم وای ۷ اشاره داشت که به صورت دو سیمکارته بوده و برای استفاده از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها نیز انتخابی عالی خواهد بود و هنگی هم با نصب این برنامه ها نخواهد داشت.

توجه داشته باشید در صورتی که پدر شما دارای یک گوشی موبایل مناسب می باشد می توانید برای هدیه مردانه روز پدر یک پاوربانک نیز خریداری کنید ، با توجه به اینکه پدر شما همیشه دسترسی به برق نخواهد داشت و صد درصد نیاز به شارژ کردن گوشی دارد خرید هدیه پاوربانک یک ایده عالی برای روز پدر می باشد.

با پاوربانک پدر شما می تواند همیشه جلوی تلویزیون باشد و با گوشی که شارژ ندارد به پاور بانک زده و هم گوشی را داشته باشد و هم تلویزیون را که به همین دلیل این هدیه مردانه روز پدر عالی می باشد.

خرید تبلت و لپ تاپ

در صورتی که پدر شما دارای کار مهندسی بوده و با تکنولوژی سروکار دارد خرید یک تبلت و لپ تاپ از ایده های عالی برای شما می باشد.

به طور مثال در صورتی که دیگر سیستم لپتاپ پدر شما دیگر قدیمی شده و نیاز به تعویض دارد و یا برای راحتتر شدن کار هایش نیاز به تبلت خواهد داشت خرید تبلت به عنوان هدیه مردانه روز پدر یک ایده عالی و سورپرایز کننده می باشد.

قیمت لپ تاپ برای خرید شما از ۳ میلیون تومان آغاز میشود و تا ۲۰ میلیون ادامه دارد ، به طور کلی در صورتی که میخواهید یک لپ تاپ خوب را خریداری کرده باشید باید بین ۶ الی ۹ میلیون هزینه کنید.

قیمت تبلت از برند های مختلف که بدون هنگ شدن نیز باشد از ۱ میلیون تومان آغاز شده و در مارک های اپل تا ۱۵ میلیون تومان نیز ادامه دارد.

ناگفته نماند در صورتی که قصد خرید تبلت و یا لپ تاپ را به عنوان هدیه مردانه روز پدر پیدا کرده اید بهتر است مارکی که خریداری میکنید از برند های معروف باشد.

زیرا که اگر این وسیله الکترونیکی که برای هدیه مردانه روز پدر خریداری کرده اید دچار مشکل شود و دارای پشتیبانی نباشد دیگر بلا استفاده خواهد شد.

از برند های معروف تبلت می توان به سونی ، سامسونگ ، ال جی ، هواوی و اپل اشاره داشت و از برند های معروف لپ تاپ هم می توان به ایسر ، اچ پی ، ایسوس و توشیبا اشاره داشت که می توانید با توجه به بودجه و هزینه ای که میخواهید بکنید اقدام به خرید و سفارش این هدیه نمایید.

امیدواریم این مقاله که در رابطه با هدیه مردانه روز پدر بوده است مورد پسند شما واقع بگردد و شما توانسته باشید بهترین کادو را با کمک این مقاله برای روز پدر خریداری کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

راهنمای انتخاب و خرید هدیه مردانه اداری

 راهنمای انتخاب و خرید هدیه مردانه اداری: از جمله کادوهای عالی که می توانید به همسر و یا رئیس خود بدهید ، یک هدیه مردانه اداری می باشد که ما در این مقاله قصد داریم ، بررسی کنیم چه هدیه مردانه اداریمناسب خواهد بود تا هم از قیمتی مناسب برخوردار باشد و ارزان باشد و هر مناسب برای کارهای اداری باشد.

توجه داشته باشید که خرید هدیه مردانه اداری ممکن است برای شما کاری سخت باشد ، ولی اگر بتوانید یک کادوی مناسب اداری پیدا کنید توانسته اید همسر خود را بسیار خوشحال کنید و یک سوپرایز عالی را داشته باشید.

در انتخاب یک هدیه مردانه اداری باید توجه داشت که این کادو باید به صورت رسمی بوده و از جمله کادو های مناسب برای کار در اداره باشد.

برای کادو دادن به رئیس شرکت می توان کار را با هدیه دادن شکلات ، تقویم و یا سالنامه تمام کرد ، زمانی برای شما این کار سخت میشود که میخواهید یک هدیه مردانه اداری را برای همسر خود خریداری کنید.

ما در ادامه این مقاله قصد داریم جدیدترین پیشنهادات را برای خرید یک هدیه مردانه اداری بگوییم تا دیگر در انتخابی سخت در خرید هدیه تنها نبوده و با کمک این مقاله به راحتی بتوانید کادوی رسمی که میخواهید را خریداری کرده باشید.

 در اینجا پیشنهادات جذابی برایتان داریم تا بتوانید اولا بدون دغدغه فکری و دوما با روشی جدید کادویی به همکار، رئیس و یا دوستتان بدهید که جالب باشد و با همیشه متفاوت باشد.

 خرید هدیه مردانه اداری پک کادوی چرم

از اولین مواردی که برای هدیه مردانه اداری ممکن است به ذهن هر کسی دست پیدا کند خرید پک کادوی چرم می باشد که این کادو به صورت پک بوده دارای حالت رسمی نیز می باشد.

در پک های چرم در بیشتر اوقات یک کمربند چرم ، کیف پول چرم ، ساعت با بند چرم ، جاسوئیچی چرمی ، وسایل دکوری اداری و جا انگشتری قرار داده شده است که با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید تعداد موجودی های این پک متغیر خواهد بود.

در ادامه هدیه مردانه اداری  باید گفت ، به طور مثال یک پک ارزان قیمت فقط شامل کمربند ، سگک کمربند و همچنین کیف پول چرمی خواهد بود و یک پک چرم گرانقیمت شامل تمامی موارد گفته شده می باشد که با توجه به هزینه ای که میخواهید برای هدیه دادن صرف کنید می توانید پک مورد نظر را خریداری کنید.

برای پک های اداری از یک جعبه رسمی خاص استفاده شده است که در پک های گرانقیمت این جعبه به صورت چوبی بوده و در پک های ارزان قیمت دارای جعبه مقوایی شیک و جذاب می باشد.

پس اگر به دنبال یک هدیه مردانه اداری خاص می باشید بدون شک برای شما خرید این مجموعه پک اداری انتخابی بسیار عالی و مناسب خواهد بود.

قیمت های پک اداری چرم از قیمت ۱۵۰ هزار تومان آغاز میشود و تا ۲ الی ۳ میلیون ادامه دارد که با توجه به بودجه و سلیقه ای که دارید می توانید این هدیه را خریداری کنید.

ناگفته نماند که از هدیه پک چرمی میتوانید برای کادو دادن به معلم ، رئیس ، استاد ، همکار خود نیز استفاده کنید و به صورت کلی این کادو یک هدیه لاکچری ، رسمی و لوکس می باشد.

 خرید هدیه پک کادوی میوه خشک

در صورتی که قصد دارید از همکار خود دیدن کنید و به دنبال یک هدیه مردانه اداری متناسب هستید ، خب خرید پک کادوی میوه خشک انتخابی بسیار عالی خواهد بود.

از ویژگی اصلی پک کادوی میوه خشک به عنوان هدیه مردانه اداری این است که از قیمتی بسیار مناسب و ارزان برخوردار بوده و مناسب برای هر شخصی خواهد بود.

به طور مثال ممکن است برای یک شخص خرید پک چرمی مناسب نبوده و مورد سلیقه اش نباشد ، ولی خرید پک کادوی میوه خشک بسیار عالی است زیرا که تمامی افراد خوردن میوه خشک را دوست دارند.

در ادامه هدیه مردانه اداری  باید گفت ، همچنین شما می توانید پک میوه خشک را به همسر خود نیز هدیه بدهید ، تا زمانی که همسر شما به شرکت مراجعه کرد و احساس گشنگی به او دست داد از پک میوه خشکی که به او هدیه داده اید بخورد.

 دیگر هدایای برای کادو دادن اداری

از دیگر کادو هایی که می توانید به عنوان هدیه مردانه ادرای از آن استفاده شود خرید یک جا قلمی ، کمربند چرم تنها ، لباس ، رز طلایی ، رز جاودان و یا تندیس برای روی میز می باشد.

همانطور که مشخص شد شما برای خرید هدیه مردانه اداری دستی باز خواهید داشت و مهمترین عامل برای خرید یک هدیه توجه کردن به سلیقه شخص مقابل خواهد بود.

پس به شما توصیه میکنیم در صورتی که قصد خرید یک هدیه عالی را برای سوپرایز دارید حتما ابتدا سلیقه را بررسی کنید ، به طور مثال در صورتی که همسر شما دارای یک تیپ اسپرت همیشگی می باشد خرید پک چرم اداری می توان گفت برای همسر شما مناسب نخواهد بود و میتوانید برای او یک ساعت زیبا اسپرت خریداری کنید و یا همان میوه خشکی که گفته شد هم ایده ای بسیار جالب می باشد.

 امیدواریم این مقاله که در رابطه به خرید هدیه مردانه اداری نوشته شده است مورد پسند شما واقع شده باشد و شما توانسته باشید با توجه به این مطلب قرار داده شده بهترین هدیه را برای همسر ، رئیس و یا همکار خود خریداری کرده باشید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ایده هایی برای انتخاب یک اثر هنری در دکوراسیون خانه

ایده هایی برای انتخاب یک اثر هنری در دکوراسیون خانه: یکی از سوالات متداولی که افراد مطرح می کنند ، این است که چگونه می توانم تابلوی هنری مناسب  را برای خانه خود  انتخاب کنم؟ برای اطمینان از انتخاب تابلوی مناسب برای یک فضای خاص چند دستورالعمل وجود دارد.

آثار هنری همان چیزی هستند  که به تعریف شخصیت صاحب خانه و تکمیل  فضای خانه کمک می کند. یک تابلوی هنری زیبا و مناسب می تواند بخش های مختلف خانه را به هم متصل کند  و در فضای خانه یک هماهنگی کلی به وجود آورد.

می توان گفت است که خرید یک تابلوی تزئینی و هنری  یک سرمایه گذاری است.یک سرمایه گذاری اما بزرگ که می تواند منجر به رشد شخصیت صاحب خانه و ارزش بصری خانه شود.

شاید فکر کنید که برای تهیه کردن یک تابلوی هنری زیبا و باارزش باید مبلغ زیادی هزینه کنید.اما به خاطر داشته باشید که مهم نیست ارزش مالی تابلوی انتخابی شما چقدر است.مهم این است در خرید تابلوی هنری خود بهترین انتخاب را انجام بدهید.

تابلوی مناسب برای  آشپزخانه

یکی از اتاق های فراموش شده خانه  از نظر آثار هنری ، آشپزخانه است. جالب است بدانید که از آشپزخانه اغلب به عنوان قلب خانه یاد می شود و در بسیاری موارد پرکاربردترین اتاق خانه است.

شکی نیست ، هنر باید در این مکام مهم و پررفت و آمد  گنجانده شود. کانترها یا فضاهای بالای کابینت های فضای  مناسبی برای تابلوهای هنری  هستند.

اگر می خواهید به جزئیات بیشتری در تابلوی نصب شده در آشپزخانه اشاره کنید بهتر است از تابلوهای چند تکه که تکمیل کننده یکدیگر هستند استفاده کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که برای آشپزخانه از تابلوهایی با مضمون خنده دار و شاد استفاده کنید.

شما با این کار فضایی شاد و زنده در خانه ایجاد می کنید و اعضای خانه را دعوت می کنید تا هر روز صبح با لبخند وارد آشپزخانه شوند و بعد از خوردن یک صبحانه خوب یک روز فوق العاده را آغاز کنند.

تابلوی مناسب برای اتاق خواب

اتاق خواب یکی از مکان های مهم خانه است چون فرد بعد از یک روز خسته کننده و طولانی در این اتاق به استراحت می پردازد.

پس این اتاق باید مکانی آرامبخش و سرشار از انرژی مثبت باشد.بهترین مکان برای استفاده از تابلوهای هنری در اتاق خواب ،دیوار بالای تخت و یا دیوار روبروی تخت است.

سعی کنید تابلو را طوری بر روی دیوار نصب کنید که در امتداد چشم باشد و برای دیدن آن چشم خسته نشود.می توانید برای اتاق خواب خود از تابلوهای هنری انتزاعی با رنگ های آرامبخش استفاده کنید.

اگر به عکاسی علاقه دارید می توانید از تابلوهایی با عکس منظره و طبیعت استفاده کنید.یک بوم نقاشی زیبا با رنگهای ملایم و آرامبخش می تواند بهترین گزینه برای اتاق خواب شما باشد.

پیشنهاد می کنیم به تابلوها و بوم های نقاشی موجود در وب سایت رویامد سر بزنید.مطمئنا با جستجو در میان تنوع بالای آثار هنری در این وب سایت ،اثر هنری مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد!

تابلوی مناسب برای دفتر کار

چه در خانه و چه در دفتر کار ، هنر روشی فوق العاده  برای شخصی سازی فضای شما و الهام بخشیدن به شماست. روش مورد علاقه ما برای انجام این کار ایجاد یک گالری دیواری است.

برای شروع ، شما به یک قفسه دیواری یا طاقچه نیاز دارید که بهتر است  در فضای کار  یا نزدیک  به میز کارتان نصب شود.  خوبی استفاده از ظاقچه یا شلف این است که این تنها قطعه ایی است که باید به دیوار نصب کنید و نیازی نیست برای نصب تابلوهای مختلف ،دیوار را سوراخ کنید!

حالا می توانید مجموعه ای از آثار هنری و تابلوهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید .تابلوهایی ک می توانند برای شما  الهام بخش باشد.شلف یا طاقچه شما ،شخصی ترین فضایی است که به شما اجازه می دهد همه آنچه در ذهن دارید در دفتر کارتان پیاده کنید.

پس بهترین تابلوهایی که به شما انرژی مثبت و سازنده می دهند را انتخاب کنید.مهم نست اندازه این تابلوها و یا قاب عکس ها چقدر هستند.می توانید از چند تابلو، بوم و یا قاب عکس در کنار هم استفاده کنید.

و انها را با سلیقه خودتان در کنار هم بچینید.به این ترتیب هر وقت از چیدمان اتاقتان خسته شدید می توایند جالی تابلوها را با هم عوض کنید.

 تابلوی مناسب برای حمام و دستشویی

حمام و دستشویی نیز از جمله بخش هایی هستند که معمولااز اثار هنری بی بهره هستند.بیایید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که به حمام و دستشویی خود نیز اهمیت می هند و فضای آن را استفاده از چند تابلوی زیبا و هنری تغییر می دهند.

برای انتخاب یک تابلوی مناسب باید به فضای حمام و دستشویی توجه کنید.اگر می خواهید آثار هنری مورد علاقه خود را در بالای روشویی نصب کنید بهتر است تابلوهایی با رنگ های روشن و شاد انتخاب کنید.

اگر می خواهید برای حمام مستر خود  تابلو انتخاب کنید پیشنهاد می کنم از تابلویی استفاده کنید که در ان از رنگ های آرامبخش  و ملایم استفاده شده است.

معمولا در حمام و دستشویی از تابلوهای جفت با طح های تکمیل کننده استفاده می کنند.می توانید این دو تابلو را به هم بچسبانید یا با یک فاصله کم از یکدیگر قرار دهید.

بهترین مکان برای نصب تابلو و آثار هنری در حمام در فضای بالای وان حمام است.می توانید به وب سایت رویامد سری بزنید و از تابلوهای جفت و کوچک ان وب سایت که برای نصب در حمام و دستشویی هستند دیدن کنید.قطعا انتخاب های شایسته ایی برای شما وجود دارد.

تابلوهای دیواری یکی از بهترین وسایل تزئینی خانه هستند که نیاز به صرف هزینه چندانی هم ندارند.تنها کافیست یک انتخاب هنرمندانه و حرفه ایی داشته باشید تا فضای خانه خود را تبدیل به یک مکان شخصی زیبا و منحصر به فرد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

تابلوهای دیواری بزرگ

تابلوهای دیواری بزرگآیا در خانه ایی زندگی می کنید که دور تادورتان را دیوارهای سفید فرا گرفته اند.شاید دیدن این دیوارهای سفید و یکنواخت بسیار خسته کننده باشد.اما باید بگویم که شما یکی از خوش شانس ترین افراد هستید ،چون حالا برای نشان دادن ذوق و سلیقه هنریتان فضای زیادی در اختیار دارید .

فقط کافیست کمی وقت صرف این کار کنید و با به کارگیری چند خلاقیت ساده و کوچک خانه خود را به فضایی دلچسب و البته هنری تبدیل کنید.

در ادامه با چند ایده ساده و مقرون به صرفه  آشنا خواهید شد که به شما کمک می کنند  تا با روش هایی ساده و کم خرج،بخشی از خانه خود را به یک فضای هنری فوق العاده شگفت انگیز و قابل تحسین تبدیل کنید:

از پرده هایی با نقش های بزرگ و متفاوت استفاده کنید

بهتر است سری به وسایل قدیمی و بلااستفاده تان بزنید.شاید بتوانید یک تکه از پرده قدیمی حمام  با تصویری از  یک نقاشی بزرگ پیدا کنید.

توصیه می کنم از پرده هایی با الگوهای ساده و تکرار شونده استفاده نکنید.سعی کنید پرده ایی را انتخاب کنید که یک تصویر تکی بزرگ در وسط آن قرار دارد.می توانید با نصب کردن یکی از این پرده ها بر روی دیوار راهرو یا حتی پذیرایی ،فضایی هنری و البته جالب به خانه ببخشید .

شاید بد نباشد که برای آن یک قاب چوبی بزرگ نیز تهیه کنید. با این کار شما صاحب یک تابلوی بزرگ و زیبا شده اید. یادتان باشد هیچ کس غیر از شما نمی داند که این تابلوی دیواری بزرگ و هنری ،یک تکه از پرده قدیمی و بلااستفاده شما است!

یک تکه فرش به دیوار آویزان کنید

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که یک دکوراسیون متفاوت و بر خلاف دکوراسیون های مدرن و جدید تا چه اندازه می تواند فضای خانه شما منحصر به فرد و خاص جلوه دهد؟

آویزان کردن یک تکه فرش دست بافت یکی از طرح های جسورانه ایی است که میتواند چشم هر بیینده ایی را به خود جذب کند و تحسین افراد هنرمند و هنردوست و هر کسی که از هنر لذت می برد را برانگیزد.

قالیچه های دست بافت ایرانی بهترین گزینه برای تغییر دکوراسیون خانه شما هستند.این اثار هنری بزرگ و فوق العاده ارزشمند به جای این که زیر پای ما بیفتند  قطعا شایسته این هستند که بر روی دیوار نصب شوند و از دور دیده و تحسین شوند.

البته در انتخاب قالیچه یا فرش نیز باید دقت کنید.بهتر است میان رنگ آمیزی و گل ها و طرح کلی قالیچه و دکوراسیون خانه هارمونی وجود داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم سری به وب سایت رویامد بزنید و ازفرش های دست بافت و فوق العاده ارزشمند آن دیدن کنید.قطعا می توانید از میان تنوع بالای فرش های دست بافت بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

از تابلوهای فرفورژه با طرح های مختلف استفاده کنید

یکی از ایده های ناب و دوست داشتنی برای رنگ آمیزی و طراحی دیوارهایی خسته کننده  با رنگ های تیره اتاق پذیرایی، نصب کردن تابلوهای فرفوژه سفید با طرح های مختلف است.

شاید این تابلوها از نظر قیمت ارزش چندانی نداشته باشند.اما  با چند انتخاب ساده و هشومندانه و البته هنری می توانید تابلوهای فرفوژه مختلفی را انتخاب کنید و با رعایت هارمونی میان طرح ها ،دیورا خانه خود را تزئین کنید.

اگرچه این تابلوها در سایزها و شکل های مختلف هستند اما هر کدام زیبایی خودشان را دارند ووقتی کنار هم قرار می گیرند ترکیب زیبایی رابه ایجاد می کنند.

کافی است کمی جسور باشید و ایده هایی را که در ذهن دارید عمل یکنید.مهمانها یتان قطعا عاشق این تابلوهای فرفوژه سفید دوست داشتنی خواهند شد.

از دیوار خانه خود یک گالری هنری بسازید

اگر در قسمتی از خانه خود یک دیوار بزرگ خالی و شاید قدیمی دارید نگران تزئین ان نباشید.می توانید از این بزرگ به عنوان مکانی برای برگزاری گالری هنری خود استفاده کنید.

می توانید یک تابلوی بزرگ از یک نقاشی رنگارنگ را انتخاب کنید و  کل فضای اتاق را در حال و هوای آن غرق کنید.شاید هم فکر کنید با این کار اتاق خود را سبیه به فضای کلیسا کرده اید.

خوب در این صورت می توانید چندین عکس و تابلوی بزرگ،کوچک و متوسط را در کنار هم قرار دهید.لازم نیست قاب عکس ها یا تابلوهایی که برای این دیوار در نظر گرفته اید از نظر اندازه و یا افقی و عمودی بودن با هم تناسب داشته باشند.

هر تابلویی که به نظرتان الهام بخش و زیبا است را انتخاب کنید فقط کافیست رنگ تابلوها با هم هارمونی داشته باشند.حالا آنها را با سلیقه خود و به روشی منظم کنار هم بچینید.

شاید سئوال کنید که تابلوهایی با اندازه ها و طرح های مختلف را چگونه می توان به طور منظم کنار هم چید؟ این دیگر به هنر و سلیقه شما بستگی دارد.می توانید آنها را به روشهای مختلف کنار هم قرار دده و ببینید که چطور می توان  از نظم درون بی نظمی تابلوها بی نهایت لذت برد!

مهم نیست که شما برای تزئین دیوارهای خانه خود چقدر هزینه می کنید.مهم این است که تزئین دیوارهای خانه شما نشان دهنده ذوق و سلیقه تان باشد و اول برای خودتان و سپس برای دیگران الهام بخش و دوست داشتنی باشد.



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک

تابلوهای خزه

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک: برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل شاید هیچ چیز زیباتر  و برازنده تر از تابلوهای خز زیبا و جذاب نباشند.

فضای سبز حاصل از خزه می تواند فضای خانه را تغییر و به آن حس سرزندگی و شادابی ببخشد.در ادامه با چند ایده جالب برای استفاده از تابلوهای خزه در بخش های مختلف خانه اشنا خواهیم شد:

تابلوی خزه تکه ایی از بهشت

شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که در  نگهداری از گیاهان و باغبانی کردن خیلی حرفه ایی نباشید و یا شاید اصلا به باغبانی علاقه ایی نداشته باشید اما دوست داشته باشید که فضای خانه خود را با گیاهان سبز و زیبا جذاب تر کنید.

برای این امر یک ایده جدید و زیبا وجود دارد.شما می توانید از تابلوهای خزه زیبا در اتاق پذیرایی و یا دیگر قسمت های خانه استفاده کنید و توانایی باغبانی کردن و قدرت خود را در نگهداری از گایهان به رخ دیگران بکشید.

بهتر است بدانید که این تابلوها از خزه های واقعی درست شده اند. خزه هایی که با استفاده از گلیسیرین و رنگ طبیعی حفظ شده اند و شادابی و طراوت خود را هرگز از دست نخواهند داد.

نتیجه این امر این است که شما می توانید از یک شاهکار هنری که از طبیعت بهره برده است لذت ببرید.

تابلوهای خزه در حمام

حمام یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از تابلوهای خزه است.شما با نصب تابلوی خزه زیبای خود در حمام با یک تیر دو نشان را می زنید.

اول اینکه بخار داخل حمام باعث خیس شدن و تازه شدن خزه ها می شود .دوم اینکه شما با یک انتخاب ساده طبیعت را به داخل حمام خود آورده اید.

یک حمام ساده و بی روح با نصب یکی از این تابلوهای خزه تبدیل به مکانی رمانتیک و فوق العاده خواهد شد.

آیا کسی هست که از دوش گرفتن در یک حمام زیبا و با منظره طبیعت لذت نبرد؟

تابلوهای خزه در آشپزخانه

یکی از خلاقانه ترین کارهایی که می توان انجام داد استفاده از تابلوهای خزه در فضاهای مرده و خالی آشپزخانه است.می توانید پنجره های قدیمی و آجری آشپزخانه خود را با یکی از این تابلوها پر کنید و هنگام آشپزی کردن از منظره طبیعی و زیبای آن لذت ببرید.

یکی از مهمترین مزیت های این تابلوها این است که خزه های آنها احتیاجی به آبیاری و یا نور خورشید ندارند و همچنین گرد و غبار و چربی و بوی غذا را نیز به خود جذب نمی کنند.

اگر جزو افرادی هستید که نسبت به گیاهان آلرژی دارید باید بگویم  که این گیاهان هیچ گونه بو و گرده ایی را در فضا پخش نمی کنند و هیچ گونه آسیبی به شما نمی رسانند.

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک در اتاق نهار خوری

می توانید با استفاده از یک تابلوی خزه دیوار بزرگ فضای قدیمی و بی روح اتاق نهار خوری را به یک پناهگاه رمانتیک و الهام بخش تبدیل کنید.

فضای پر جنب و جوش با سبک روستایی یک اتاق نهار خوری می تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند و از آن همه مهمتر! می تواند هر کسی را عاشق خود کند.

همانطور که  در عکس زیر  مشاهده می کنید طراحان دکوراسیون داخلی شرکت Verti Grow واقع در لندن این اثر خیره کننده را در یک اتاق ساده اجرا کرده اند.

این قطعه هنری -گیاهی علاوه بر این که فضای اتاق شما را زنده و طبیعی می کند هیچ گاه دچار پوسیدگی نمی شود و از آنجایی که نیازی به آبیاری ندارد هرگز بوی نامطبوعی نخواهد داشت.

 استفاده از تابلوهای خزه در اتاق پذیرایی

ساخت تابلوهای خزه یک ایده بسیار ناب و شگفت انگیز است.البته ما با صرف کمی خلاقیت و سلیقه می توانیم زیبایی این تابلوها را دو چندان کنیم.

می توانیم از چند برگ سرخس و چند شاخه خشک در لابه لای خزه ها  استفاده کنیم.اگر در اتاق پذیرایی خود یک دیوار سنگی دارید پیشنهاد می کنم حتما از یکی از این تابلوهای زنده و زیبا استفاده کنید.

ترکیب دیوار  سنگی و یک میز بزرگ چوبی  در کنار گیاهان سبز و زنده و با طراوت  ، فضایی روستایی به اتاق پذیرایی شما می بخشد .زیبایی فوق العاده ایی که چشم هر بیننده ایی را به خود خیره می کند!

نظر شما در باره نصب یک تابلوی خز زنده در اتاق خواب چیست؟

شاید بخت نصیب هر کسی نشود که صبح چشمانش را باز کند و با فضای سبز و طبیعی و زنده روبرو شود. لذت بیدار شدن در طبیعت لذتی وصف ناپذیر است .

اما این مسئله دیگر برای همه یک آرزو نخواهند بود.تنها کافی یک یا دو تابلوی خز زنده در اتاق خواب نصب کنید تا فضای سبز آن لذت ببرید و طبیعت را به اتاق خواب بیاورید .

این تابلوها انگار بخش کوچکی از طبیعت زنده هستند که تنها به شما اختصاص دارند و هیچ کس حق ندارد در آن وارد شود!

طبیعت اولین و تاثیرگذارترین بخش از زندگی هر کسی خواهد بود .بخشی که ما از آن برای الهام گرفتن و همچنین به آرامش رسیدن به آن پناه می بریم.

مطمئنا این موقعیت همیشه برای ما فراهم نخواهد شد که به طبیعت برویم و از فضای لذت بخش آن بهره ببریم .اما تنها کافیست با یک انتخاب هوشمندانه و البته هنرمندانه طبیعت را به خانه شخصی خود دعوت کنیم و به صورت شخصی تکه ایی از بهشت را تحت تصرف خودمان در بیاوریم.

شما میتوانید محصولات متنوع و قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی رویامد ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک

تابلوهای خزه

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک: برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل شاید هیچ چیز زیباتر  و برازنده تر از تابلوهای خز زیبا و جذاب نباشند.

فضای سبز حاصل از خزه می تواند فضای خانه را تغییر و به آن حس سرزندگی و شادابی ببخشد.در ادامه با چند ایده جالب برای استفاده از تابلوهای خزه در بخش های مختلف خانه اشنا خواهیم شد:

تابلوی خزه تکه ایی از بهشت

شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که در  نگهداری از گیاهان و باغبانی کردن خیلی حرفه ایی نباشید و یا شاید اصلا به باغبانی علاقه ایی نداشته باشید اما دوست داشته باشید که فضای خانه خود را با گیاهان سبز و زیبا جذاب تر کنید.

برای این امر یک ایده جدید و زیبا وجود دارد.شما می توانید از تابلوهای خزه زیبا در اتاق پذیرایی و یا دیگر قسمت های خانه استفاده کنید و توانایی باغبانی کردن و قدرت خود را در نگهداری از گایهان به رخ دیگران بکشید.

بهتر است بدانید که این تابلوها از خزه های واقعی درست شده اند. خزه هایی که با استفاده از گلیسیرین و رنگ طبیعی حفظ شده اند و شادابی و طراوت خود را هرگز از دست نخواهند داد.

نتیجه این امر این است که شما می توانید از یک شاهکار هنری که از طبیعت بهره برده است لذت ببرید.

تابلوهای خزه در حمام

حمام یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از تابلوهای خزه است.شما با نصب تابلوی خزه زیبای خود در حمام با یک تیر دو نشان را می زنید.

اول اینکه بخار داخل حمام باعث خیس شدن و تازه شدن خزه ها می شود .دوم اینکه شما با یک انتخاب ساده طبیعت را به داخل حمام خود آورده اید.

یک حمام ساده و بی روح با نصب یکی از این تابلوهای خزه تبدیل به مکانی رمانتیک و فوق العاده خواهد شد.

آیا کسی هست که از دوش گرفتن در یک حمام زیبا و با منظره طبیعت لذت نبرد؟

تابلوهای خزه در آشپزخانه

یکی از خلاقانه ترین کارهایی که می توان انجام داد استفاده از تابلوهای خزه در فضاهای مرده و خالی آشپزخانه است.می توانید پنجره های قدیمی و آجری آشپزخانه خود را با یکی از این تابلوها پر کنید و هنگام آشپزی کردن از منظره طبیعی و زیبای آن لذت ببرید.

یکی از مهمترین مزیت های این تابلوها این است که خزه های آنها احتیاجی به آبیاری و یا نور خورشید ندارند و همچنین گرد و غبار و چربی و بوی غذا را نیز به خود جذب نمی کنند.

اگر جزو افرادی هستید که نسبت به گیاهان آلرژی دارید باید بگویم  که این گیاهان هیچ گونه بو و گرده ایی را در فضا پخش نمی کنند و هیچ گونه آسیبی به شما نمی رسانند.

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک در اتاق نهار خوری

می توانید با استفاده از یک تابلوی خزه دیوار بزرگ فضای قدیمی و بی روح اتاق نهار خوری را به یک پناهگاه رمانتیک و الهام بخش تبدیل کنید.

فضای پر جنب و جوش با سبک روستایی یک اتاق نهار خوری می تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند و از آن همه مهمتر! می تواند هر کسی را عاشق خود کند.

همانطور که  در عکس زیر  مشاهده می کنید طراحان دکوراسیون داخلی شرکت Verti Grow واقع در لندن این اثر خیره کننده را در یک اتاق ساده اجرا کرده اند.

این قطعه هنری -گیاهی علاوه بر این که فضای اتاق شما را زنده و طبیعی می کند هیچ گاه دچار پوسیدگی نمی شود و از آنجایی که نیازی به آبیاری ندارد هرگز بوی نامطبوعی نخواهد داشت.

 استفاده از تابلوهای خزه در اتاق پذیرایی

ساخت تابلوهای خزه یک ایده بسیار ناب و شگفت انگیز است.البته ما با صرف کمی خلاقیت و سلیقه می توانیم زیبایی این تابلوها را دو چندان کنیم.

می توانیم از چند برگ سرخس و چند شاخه خشک در لابه لای خزه ها  استفاده کنیم.اگر در اتاق پذیرایی خود یک دیوار سنگی دارید پیشنهاد می کنم حتما از یکی از این تابلوهای زنده و زیبا استفاده کنید.

ترکیب دیوار  سنگی و یک میز بزرگ چوبی  در کنار گیاهان سبز و زنده و با طراوت  ، فضایی روستایی به اتاق پذیرایی شما می بخشد .زیبایی فوق العاده ایی که چشم هر بیننده ایی را به خود خیره می کند!

نظر شما در باره نصب یک تابلوی خز زنده در اتاق خواب چیست؟

شاید بخت نصیب هر کسی نشود که صبح چشمانش را باز کند و با فضای سبز و طبیعی و زنده روبرو شود. لذت بیدار شدن در طبیعت لذتی وصف ناپذیر است .

اما این مسئله دیگر برای همه یک آرزو نخواهند بود.تنها کافی یک یا دو تابلوی خز زنده در اتاق خواب نصب کنید تا فضای سبز آن لذت ببرید و طبیعت را به اتاق خواب بیاورید .

این تابلوها انگار بخش کوچکی از طبیعت زنده هستند که تنها به شما اختصاص دارند و هیچ کس حق ندارد در آن وارد شود!

طبیعت اولین و تاثیرگذارترین بخش از زندگی هر کسی خواهد بود .بخشی که ما از آن برای الهام گرفتن و همچنین به آرامش رسیدن به آن پناه می بریم.

مطمئنا این موقعیت همیشه برای ما فراهم نخواهد شد که به طبیعت برویم و از فضای لذت بخش آن بهره ببریم .اما تنها کافیست با یک انتخاب هوشمندانه و البته هنرمندانه طبیعت را به خانه شخصی خود دعوت کنیم و به صورت شخصی تکه ایی از بهشت را تحت تصرف خودمان در بیاوریم.

شما میتوانید محصولات متنوع و قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی رویامد ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق پذیرایی

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق پذیرایی: همانطور که می دانید اتاق پذیرایی هر خانه فضایی است که در آن اعضای خانواده بیشترین زمان را در کنار هم می گذرانند.

قطعا شما هم از مهمان های خود در این اتاق پذیرایی می کنید.با توجه به این امر ،دکوراسیون اتاق پذیرایی از اهمیت بالایی برخوردار است .

پس پیشنهاد می کنم تمام تلاش خود را بکنید تا اتاق پذیرایی خانه خود را به فضایی دلچسب ،گرم و صمیمی و البته زیبا تبدیل کنید.

یکی از مواردی که در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی اهمیت بسیار زیادی دارد ،استفاده از تابلوهای دیواری است.نصب یک تابلوی دیواری مناسب و زیبا می تواند فضای سرد و بی روح اتاق پذیرایی شما را به فضایی مدرن و شیک و گرم تبدیل کند.

تابلوها نشان دهنده سلیقه و هوش شما در انتخاب و طراحی دکوراسیون منزل هستند.در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد که  در انتخاب و نصب تابلوهای دیواری کمک کننده و الهام بخش خواهند بود:

در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی وسواس به خرج بدهید

اتاق پذیرایی باید به شما و مهمان هایتان احساس راحتی بدهد.پس برای دیوارهای اتاق پذیرایی از رنگ های ملایم استفاده کنید.

سعی کنید مبلمان را در گوشه ایی از اتاق انباشته نکنید و آنها را در اطراف اتاق به صورت پراکنده و البته با زیبایی و نظم خاصی پخش کنید.

حال باید به فکر یک تابلوی زیبا باشید. تابلویی که در اتاق پذیرایی نصب می کنید باید با مبلمان و پرده همخوانی داشته باشد.

لزومی ندارد تابلوی اتاق پذیرایی با کل وسایل هماهنگ باشد اما این مهم است که رنگ آن  با رنگ مبلمان موجود در اتاق پذیرایی هماهنگی داشته باشد تا هارمونی اتاق پذیرایی از بین نرود.

بد نیست که از گلدان هایی با رنگ متناسب با تابلو در اطراف اتاق پذیرایی استفاده کنید تا فضای اتاق را چشم نواز تر کنید.

ممکن است بخواهید از چندین تابلوی کوچک بر روی دیوار اتاق استفاده کنید و یا با یک تابلوی بزرگ نقاشی فضای اتاق را به تسخیر خود در آورید.

فرقی نمی کند چه نوع تابلویی را انتخاب می کنید  مهم این است که بهترین انتخاب را انجام بدهید.

نکات مهم در نصب تابلو در اتاق پذیرایی

هنگام آویزان کردن تابلوی دیواری در اتاق پذیرایی بهتر است به نکات زیر دقت کنید:

  • در صورتی که قصد دارید از یک تابلوی دیواری بزرگ استفاده کنید ارتفاع آن باید حداقل ۱۵۰ سانتی متر باشد.
  • اگر می خواهید از چندین تابلوی کوچک در کنار هم استفاده کنید دقت داشته باشید که فاصله میان تابلوها نباید بیشتر از ۳۰ سانتی متر باشد .
  • در صورتی که دو تابلوی بزرگ بر روی دیوار نصب می کنید فاصله میان انها نباید بیشتر از ۵ سانتی متر باشد.
  • بهترین مکان برای نصب تابلو روی دیوار بالای مبل است.
  • در صورتی که تلوزیون را بر روی دیوار نصب کرده اید می توانید از چندین تابلوی کوچک بر روی دیوار کنار تلوزیون استفاده کنید.به خاطر داشته باشید که تابلوهای کوچکی که کنار تلوزیون نصب می کنید نباید رنگارنگ باشند چون باعث پرت شدن حواس کسی که تلوزیون تماشا می کند می شوند.
  • در صورتی که قصد دارید تابلو را بالای میز کنسول نصب کنید دقت داشته باشید که تابلو باید حداقل ۱۵ سانت از میز فاصله داشته باشد.
  • در نصب تابلو روی دیوار دقت کنید.تابلو بایددر ارتفاعی روی دیوار نصب شود که برای نگاه کردن به آن لازم نباشد فرد سرش را بالا بگیرد.پس روی مبل بنشینید و به دیوار نگاه کنید .حالا تا جایی که ممکن است تابلو را در امتداد چشم خودتان روی دیوار نصب کنید.
  • در صورتی که رنگ های دیوارهای اتاقتان تیره است از یک تابلوی بزرگ مثلا با اندازه ۶۰*۹۰ سانتی متر با رنگ های بسیار روشن و زنده استفاده کنید.با این کار می توانید از تضاد رنگ موجود میان دیوارها و تابلو استفاده کنید و فضای اتاق را هیجان انگیز کنید.این روش به شما کمک می کند تا تمرکز را از روی رنگ ها دیوارها برداشته و توجه همه را به تابلو و حال و هوای آن جلب کنید.به این ترتیب مهمانهایتان قطعا از فضای مدرن و شیک و البته هیجان انگیز اتاق پذیرایی شما استقبال خواهند کرد!
  • در صورتی که میز نهار خوری را در اتاق پذیرایی قرار داده اید می توانید از یک تابلوی شگفت انگیز از طبیعت در کنار آن استفاده کنید. حتما قبل از هیر چیز به هارمونی رنگ های تابلو و میز نهارخوری دقت کنید.
  •  در صورتی که دیوارهای اتاق پذیرایی تان به رنگ هایی خنثی مثل خاکستری و کرم و … هستند  بهتر است از یک تابلوی بزرگ با رنگ تیره استفاده کنید.این کار باعث می شود که فضای دلسرد کننده و بی روح اتاق پذیرایی شما روحی تازه بگیرد و فضای یکنواخت آن تغییر کند.

حالا شما می دانید که چطور باید با  استفاده از چندین تابلوی زیبا خانه خود را به شکلی حرفه ایی و زیبا طراحی کنید تا تحسین مهمان هایتان را برانگیخته و به آنها اجازه بدهید تا از فضای دلچسب خانه تان لذت ببرند.

پیشنهاد می کنم به تابلوهای زیبا و متنوع وب سایت رویامد سری بزنید تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید تابلو داشته  باشید و با یک انتخاب حرفه ایی و متمایز ،خانواده خود را گرم تر و شادتر کنید.



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

انتخاب یک تابلوی دیواری مناسب

تابلوی دیواری

انتخاب یک تابلوی دیواری مناسببسیاری از افراد سعی می کنند خانه و یا محل کار خود را به گونه ایی  خاص و مدرن و یا کلاسیک و مجلل  طراحی کنند.

خیلی از افراد برای این کار اقدام به خرید مبلمان و یا وسایل تزئینی می کنند .اما این کار ممکن است منجر به صرف هزینه بالایی شود.تابلوهای دیواری یکی از ارکان اصلی در طراحی داخلی منزل و یا محیط کار ، محسوب می شوند.

شاید شما در محل زندگی و یا محیط کار خود از مبلمان ساده و معمولی استفاده کرده باشید و یا پرده هایی ساده و بدون طرح داشته باشید.اما برای اینکه منزل یا محیط کار خود را مجلل کنید کافیست چند تابلوی دیواری زیبا و با شکوه انتخاب کنید.

تابلوها می توانند ظاهر ساده و بی روح منزل یا محیط کار شما را به محیطی زنده و یا مجلل تبدیل کنند و یا از خانه ساده شما فضایی مدرن و امروزی بسازند.

هر تابلو  دیواری یک شخصیت منحصر به فرد دارد

شاید شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به ادبیات و شعر علاقه دارید،پس قطعا در خانه یا محل کارتان یک یا دو تابلوی شعر یا نقاشی خط پیدا می شود.

حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن چند تابلو از خواننده های معروف دنیا بر روی دیوار خانه یکی از دوستانتان به این موضوع پی برده باشید که دوستتان به موزیک علاقه مند است.

با توجه به این مطالب می توان گفت تابلوها می توانند نشان دهنده بخشی از علاقه مندی ها و یا شخصیت صاحب خانه باشند.

انتخاب یک تابلوی دیواری مناسب

هنگام انتخاب تابلوی دیواری برای منزل یا محل کار خود به رنگ ها دقت کنید.مهمترین چیز تشخیص رنگ غالب در فضای خانه یا محل کارتان است.

به عنوان مثال اگر مبلمان و میز ناهار خوری و صندلی هایی سفید با کوسن های بزرگ بنفش و پرده بنفش دارید پس رنگ غالب موجود در محیط رنگ بنفش است.

بد نیست یک تابلوی دیواری بزرگ با رنگ غالب بنفش را انتخاب کرده و آن را در بالای مبلمان خود و بر روی دیوار نصب کنید.یک تابلوی زیبا از چندین گل بنفش و پس زمینه سفید می تواند با مبلمان و پرده هارمونی خوبی داشته باشد.

تابلو باید با فضای خانه هارمونی داشته باشد

به خاطر داشته باشید حفظ تناسب و هارمونی میان اسباب و وسایل موجود در محل کار یا خانه از اهمیت بالایی برخودار است.

شاید در جنش تولدتان یک تابلوی بسیار زیبا و گران قیمت با رنگ غالب قرمز هدیه گرفته باشید ولی مطمئن باشید که این تابلوی زیبا  برای خانه ایی با رنگ غالب سفید و بنفش اصلا گزینه مناسبی نخواهد بود.

اگر از مبلمانی با رنگ خنثی مثل خاکستری یا دودی و کرمی و شنی استفاده کرده اید نصب یک تابلوی زیبا و رنگارنگ از یک نقاشی انتزاعی می تواند به فضا روح ببخشد و ظاهری شیک و مدرن به آن ببخشد.

ترکیب چوب با رنگ های شاد و زنده

اگر در اتاق ناهار خوری خود میز و صندلی هایی با طرح چوب قرار داده اید باید بدانید که نصب یک تابلوی بزرگ از یک نقاشی پر و جنب و جوش می تواند ظاهر شیک و مدرن سالن نهار خوری شما را چند برابر بهتر  کند.

ترکیب رنگ چوب با دیوارهای سفید و یک نقاشی با رنگ های زنده و جذاب می تواند اشتهای هر کسی را برانگیخته کند.

همچنین برای یک اتاق نهارخوری با رنگ غالب سفید که یک رنگ خنثی است نصب یک تابلوی نقاشی رنگارنگ با طرح راه راه می تواند فضای را بزرگتر و البته دلچسب تر کند.

شاید بد نباشد در انتخاب تابلوی های دیواری کمی جسارت به خرج بدهید و از طرح های جسورانه استفاده کنید.

ست کردن تابلو با کوسن

یکی از زیباترین روش های ست کردن وسایل و اسباب منزل ، ست کردن تابلوی دیواری با کوسن های روی مبل است.

کافیست به وب سایت رویا مد سری بزنید و از میان صدها مدل و طرح کوسن های فوق العاده جذاب و شگفت انگیز یک طرح را انتخاب کنید.

حل اگر بتوانید همان طرح کوسن را روی یک تابلو نیز پیاده کنید دقیقا به هدف زده اید.ست کردن تابلو با کوسن های روی مبل یکی از ایده هایی است به شدت به حفظ هارمونی در فضا کمک کرده و از نظر زیبایی شناختی ،تصویر فوق العاده ایی را به فضا می بخشد.

خیلی از طراحان دکوراسیو ن داخلی ،برای  کوسن ها و تابلوی بالای مبل و همچنین پرده اتاق یک طرح مشابه را انتخاب می کنند.شاید ست بودن طرح روی پرده با کوسن ها و فقط با تابلو ایده خوبی باشد اما فکر می کنم شما با اجرا کردن یک طرح مشابه روی  همه وسایل خانه موافق نباشید.

تابلو می تواند یا با کوسن و یا با پرده اتاق همخوانی داشته باشد و از یک طرح مشابه در انها استفاه شده باشد.

یکی از مهمترین وسایل تزئینی منزل که باید در انتخاب آن دقت و وسواس زیادی به خرج بدهید ،تابلو است.

یک تابلوی ناهماهنگ با دیگر وسایل منزل می تواند فضای خانه را دلسرد کننده و بی روح کند.در حالیکه با انتخاب یک تابلوی زیبا با رنگهای شاد و زنده می توان به خانه رنگ و بویی شیک و مدرن داد .

شاید به نگاهی به تابلوهای زیبا و رنگارنگ وب سایت خوگر بتوانید یکی از بهترین انتخاب های خود را انجام بدهید.پس وقت را تلف نکنید و برای زیباتر کردن فضایی که درآن نفس می کشید یعنی خانه و یا محل کارتان، یک قدم مهم بردارید!

شما میتوانید محصولات متنوع و قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی رویامد ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 ۳ ایده جدید برای خرید هدیه مردانه با قیمت مناسب

 ۳ ایده جدید برای خرید هدیه مردانه با قیمت مناسب: اگر میخواهید برای شوهر ، پدر ، عمو یا هر شخص دیگر از خانواده خود یک هدیه تهیه کنید و به دنبال هدیه مردانه با قیمت مناسب هستید ، ما اینجا هستیم تا در این راه به شما کمک زیادی را در انتخاب شما داشته باشیم.

در صورتی که میخواهید یک هدیه به یادماندنی و عالی را خریداری کرده باشید باید در انتخاب خود وسواس به خرج دادن و با زمان گذاشتن اقدان به انتخاب هدیه مردانه با قیمت مناسب مد نظر خود نمایید.

همانطور که مشخص است شوهر ، پدر ، عمو و یا هر شخص دیگری که میخواهید به او هدیه بدهید ممکن است دارای یک سلیقه خاص باشد ، پس باید هدیه ای که قرار است بدهید با توجه به سلایق مرد مورد نظر شما باشد.

در ادامه هدیه مردانه با قیمت مناسب باید گفت ، اینکه بدانید فرد مورد نظر شما چه سلیقه ای دارد کار آسانی خواهد بود ، فقط باید توجه داشته باشید که به طور مثال شوهر شما طرفدار چه محصولاتی می باشد و هنگام خرید به قول معرف در کنار کدام مغازه ها در پاساژ می ایستد .

اینکه بدانید شوهر شما به لوازم الکترونیکی علاقه دارد ، خب باید شما یک کادو در این زمینه به او بدهید ، به طور مثال خرید یک ساعت هوشمند ارزان قیمت مانند ساعت های شیائومی که قیمتی بین ۲۵۰ الی ۳۵۰ هزار تومان می باشد ، هدیه ای عالی خواهد بود.

در ادامه این مقاله قصد دارید مثال های بیشتری را برای شما جهت داشتن و خرید هدیه مردانه با قیمت مناسب داشته باشیم.

 ۱-  خرید عطر برای هدیه مردانه با قیمت مناسب

از اولین هدیه ها که ممکن است به نظر هر کسی برسد خرید عطر می باشد ، توجه داشته باشید که عطر ها دارای قیمت های متنوعی می باشد و ممکن است یک عطر ۵۰ هزار تومان باشد و یک عطر برند دارای قیمت ۲ الی ۳ میلیونی باشد.

ولی در ادامه هدیه مردانه با قیمت مناسب ، باید گفت که شما می توانید با هزینه کردن ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان برای یک عطر ، یک مارک خوب را با قیمت مناسب و ماندگاری عالی خریداری کرده باشید.

البته این موضوع را بیان داشت که اگر شما قصد خرید عطر را به عنوان هدیه دارید ، باید به سلیقه طرف مقابل خود نیز توجه کنید ، در صورتی که شوهر شما طرفدار زدن عطر نیست ، خرید این کادو ممکن است اور را آنقدر که مد نظر شما است خوشحال نکند.

در ادامه خرید هدیه مردانه با قیمت مناسب باید گفت ، هدیه ای که شما می خرید باید از همه نظر مناسب باشد تا بتواند هدیه گیرنده را غافلگیر کرده و آن چیزی که دوست داشته است را برای او خریداری کرده باشید.

پس اگر همسر شما طرفدار زدن عطر و ادکلن می باشد خرید این هدیه مردانه با قیمت مناسب انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

 ۲-   خرید هدیه وسایل الکترونیکی

در صورتی که همسر شما از طرفداران جدیدترین محصولات الکترونیکی می باشد می توانید برای او هدیه ای از این قبیل بخرید.

به طور مثال یک هدیه مردانه با قیمت مناسب الکترونیکی می تواند برای همسر شما به صورت یک هدفون باشد و یا یک ساعت هوشمند.

 لازم نیست برای خرید این هدیه ها هزینه های میلیونی پرداخته کرده باشید و می توانید با پرداخت هزینه ای زیر ۳۰۰ هزار تومان یک مارک خوب هدفون و یا ساعت هوشمند را برای همسر خود خریداری کنید.

توجه داشته باشید که اگر همسر شما به طور مثال دوست دارد قاب های مختلفی را بر روی گوشی خود قرار بدهد ، می توانید یک ست کامل قاب را به صورت متنوع برای همسرتان درست کرده و به او هدیه بدهید که این کادو هم می تواند غافلگیرانه باشد.

از دیگر هدیه های لوازم الکترونیکی می توان به خرید یک موس بی سیم ، بلندگو های شارژی ، کابل شارژر مغناطیسی اشاره داشت.

 ۳- خرید لوازم جانبی برای ماشین

در صورتی که همسر شما ماشین باز می باشد و دوست دارد همیشه به ماشین خود برسد و وسایل جدیدی برای ماشین تهیه کند.

برای شما خرید یک کادو و هدیه مردانه با قیمت مناسب به صورت لوازم جانبی ماشین بسیار عالی خواهد بود زیراکه تمامی لوازمی که میتوانید تهیه کنید ، دارای قیمتی مناسب هستند.

از جمله وسایلی که می توانید برای ماشین همسر خود خریداری کنید می توان به کفپوش های جدید ماشین ، خرید هولدر جدید گوشی ، خرید شارژر فندکی ، خرید سیستم و باند های جدید برای ماشین اشاره داشت.

در صورتی که شما توانسته باشید ، مطابق با سلیقه همسر خود یک خرید را انجام داده باشید ، بدون شک توانسته اید قلب او را به دست آورده و خیلی سریع او را غافلگیر کنید و هدیه ی مورد علاقه او را بدهید.

همانطور که گفته شده لوازم جانبی ماشین نیا به پرداخت هزینه های بالا ندارد و شما می توانید با پرداخت زیر ۲۰۰ هزار تومان چند لوازم جانبی ضروری را برای ماشین همسر خود خریداری کنید.

امیدواریم این مطلب قرار داده شده برای خرید هدیه مردانه با قیمت مناسب در انجام خرید هدیه شما مناسب بوده و بتوانید با کمک از این مقاله بهترین هدیه را خریداری کرده باشید.

همانطور که در ابتدا و ادامه این مقاله به شما توصیه کردیم توجه داشتن به سلیقه همسر شما دارای اهمیت بالایی می باشد.

شاید همسر شما به موارد گفته شده علاقه ای نداشته باشد و شما برای کادو دادن در موضوعات دیگر باید به دنبال آن هدیه عالی باشید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

۶ ایده جذاب برای خرید هدیه مردانه ارزان و عالی

۶ ایده جذاب برای خرید هدیه مردانه ارزان و عالی: در صورتی که به دنبال یک هدیه مردانه ارزان هستید ما به شما در این مقاله سعی داریم بهترین کمک را کرده باشیم.

باید گفت در بیشتر اوقات پیدا کردن یک هدیه مناسب برای مردانه کاری بسیار سخت بوده و خرید هدیه مردانه ارزان نیز کار را برای شما سخت تر میکند.

باید گفت که مردان مختلف دارای سلیقه های مختلفی می باشند ، ممکن است یک مرد از لوازم الکترونیکی مانند هدفون ، ساعت هوشمند ، لوازم جانبی خوشش بیاید.

و ممکن است یک مرد طرفدار عطر های مختلف باشد که شما می توانید هدیه مردانه ارزان را با توجه به سلیقه شوهر خود انتخاب و خریداری کنید.

ما در این قسمت هدیه های با قیمت مناسب را با ارزانترین قیمت شروع کرده و در پایان به گرانترین هدیه ها خواهیم رسید که امیدواریم این مقاله در انتخاب هدیه مردانه ارزان شما برای شوهرتان مفید واقع گردد.

شما می توانید با خواندن این پیشنهادات قرار داده شده یک هدیه مردانه عالی را برای همسر ، پدر ، عمو و همچنین پدربزرگ خود خریداری کنید.

۱-  خرید جای کارت چرمی

از بهترین هدیه ها با بودجه کم ، برای خرید هدیه مردانه ارزان خرید جاکارتی چرمی میباشد که برای آقایان از استفاده زیادی نیز برخوردار می باشد.

خرید جاکارتی بیشتر برای هدیه دادن به پدر و عمو مناسب خواهد بود که آنها می توانند کارت های اعتباری مختلف خود را داخل این کیف قرار بدهند.

جای کارتی چرمی این امکان را میدهد که آقایان هر طور که دوست دارند کارت های بانکی و کارت های ضروری خود را مانند گواهینامه و و بیمه نامه اشاره داشت.

قیمت جاکارتی چرمی زیر ۵۰ هزار تومان بوده و انتخابی بسیار مناسب به عنوان هدیه مردانه ارزان برای شما خواهد بود.

۲-  خرید ست دستبند چرمی

در صورتی که به دنبال یک هدیه مردانه ارزان هستید که نشان دهنده خوشبختی زوج شما باشد می باشد . انتخاب و خرید دستبند های چرمی که بر روی آن تکه های پلاتین ، استیل و یا طلا کار شده است انتخابی عالی خواهد بود.

در صورتی که میخواهید کمترین هزینه را قرار دهید می توانید از دستبند های چرم با تکه های استیل خریداری کنید که ست آن قیمتش زیر ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

در صورتی که میتوانید هزینه بیشتری کنید می توانید از ست دستبند چرمی با تکه های طلا پلاتین خریداری کنید که قیمت آن بین ۳۰۰ الی ۷۰۰ هزار تومان بسته به مقدار طلا و پلاتین به کار رفته شده در ست می باشد.

۳-  خرید ادکلن آرمانی

می توان گفت این محصول جزء هدیه مردانه ارزان می باشد که از بویی فوق العاده ، دلنشین و با ماندگاری بالا برخوردار است.

شوهر شما با زدن ادکل آرمانی جذابیتی دوباره برای شما خواهد داشت و مناسب برای تمامی مردان و همسران آنها می باشد.

ما به شما خرید هدیه مردانه ارزان ادکلن آرمانی را پیشنهاد می دهیم ، زیرا که این ادکلن دارای یک بوی خاص ، چند بعدی می باشد.

در بوی ادکلن آرمانی از مرکبات ، سیب ، زیر ، اسطوخودوس و چوب استفاده شده است که ترکیب این بو باعث هرچه خاص تر شدن این ادکلن شده است.

قیمت این ادکلن بین ۷۰۰ الی ۹۰۰ هزار تومان می باشد که می توانید این هدیه را نیز که جزء هدیه مردانه ارزان می باشد انتخاب و خرید کنید.

۴-  هدیه مردانه ارزان هدفون بیسیم

در صورتی که میخواهید برای همسرم ، پدر یا عموی خود یک هدفون بیسیم خریداری کنید باید توجه داشته باشید که آیا آنها علاقه ای به گوش دادن به موسیقی دارند یا خیر.

در صورتی که همسرم شما ، به گوش دادن به موسیقی های جدید علاقه دارد و همچنین موسیقی هایش را به وسیله هدفون گوش میدهد ، خریداری یک هدفون با کیفیت مانند هدفون بیتس انتخابی مناسب برای شما می باشد.

هدفون بیتس جزء هدیه مردانه ارزان محسوب میشود که اگر مدل فیک این هدفون را خریداری کنید دارای قیمت ۱۰۰ هزار تومان می باشد و نوع اصل آن که دارای کیفیت صدای بالاتر و فوق العاده ای می باشد حدودا قیمتش بین ۱ الی ۱٫۵ میلیون تومان با توجه به مدل آن می باشد.

در صورتی که همسر شما به باس موزیک اهمیت میدهد و دوست دارد موسیقی را با تمام عمق صدا و کیفیت گوش بدهد خرید هدفون های مدل لولا و پریما انتخابی مناسب برای خرید شما می باشد که از قیمت یک میلیون تومانی هم برخوردار است.

۶-   هدیه مردانه ارزان با خرید هدیه اپل واچ

در صورتی که میخواهید به کسی هدیه بدهید که از طرفدار های پر و پا قرص محصولات اپل می باشد ، خرید یک اپل واچ انتخابی بسیار مناسب خواهد بود.

اپل واچ از پرفروش ترین محصولات شرکت اپل بوده و طرفداران اپل حتما این محصول را برای خود انتخاب کرده و خریداری می کنند ، در صورتی که همسر شما نیز طرفدار این محصولات می باشد ، ما به شما خرید اپل واچ را پیشنهاد میکنیم.

ای ویژگی های یک ساعت اپل می تواند بررسی تناسب اندام شما ، نشان دادن نوتیفیکیشن ها ، میزان خواب ، پخش آهنگ و موزیک ، دیدن ساعت ، انجام کار های روزانه ، باتری قدرتمند ، کیفیت طراحی عالی ، ضد آب بودن برای حمام کردن و کیفیت صفحه نمایش عالی برای زیر نور آفتاب اشاره داشت.

باید گفت نمی توا اپل واچ را جزء هدیه مردانه ارزان دانست ، ولی اگر توان مالی خرید این ساعت را دارید ، قطعا می توانید همسر خود را با این هدیه غافلگیر کرده و خوشحال کنید.

امیدواریم این مقاله که در رابطه به خرید هدیه مردانه ارزان می باشد مورد پسد شما واقع شده باشد ، باید گفت در صورتی که شما سلیقه همسر خود را میدانید ، خواهید توانست بهترین هدیه را برای او خریداری کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

به دست آوردن پیشنهاد هدیه مردانه

به دست آوردن پیشنهاد هدیه مردانه: برای پیشنهاد هدیه مردانه تنوع وسیعی از انواع هدیه ها در دسترس است ولی قبل از خرید سعی کنید هدیه ای را در اولویت خود قرار دهید که برای فرد مورد نظر کاربرد و کارایی داشته باشد و در انتخاب اینگونه هدیه ها نیز سلیقه ی فردی را مد نظر قرار دهید .

پیشنهاد هدیه مردانه موضوع اصلی این مقاله است و ما سعی کرده ایم در بخش های بعدی اطلاعات مفیدی را در مورد پیشنهاد هدیه  مردانه در اختیار شما قرار دهیم .

با هر بودجه ای که دارید می توانید با بهره مندی از ایده های مناسب برای  هدیه مردانه ، هدیه های مطلوبی را برای عزیزان خود خریداری کنید برخز از افراد گمان می کنند خرید هدیه ی شیک و مناسب برای آقایان بسیار مشکل است و ممکن است فرد مورد نظر از هدیه ی تهیه ی شده خوشایند نباشد ولی با در نظر گرفتن پیشنهاد هدیه مردانه می توانید تا حدودی در انتخاب هدیه ی مورد نظر تصمیم خوبی بگیرید .

لیست مختلفی از انواع هدیه ها در پیشنهاد هدیه مردانه موجود است و ما سعی کرده ایم در این بخش به برخی از مهمترین آن ها اشاره کنیم . آقایان معمولا هدیه هایی را بیشتر دوست دارند که کارایی مفید و مطلوبی داشته باشند ، هدیه هایی که معمولا جنبه های معنوی و احساسی دارند در بیشتر مواقع گزینه ی خوبی نخواهد بود .

به همین دلیل قبل از خرید هرگونه هدیه سعی کنید پیشنهاد های مختلف در مورد  هدیه مردانه را بخوانید و ایده های مفیدی را کسب کرده و انتخاب خوبی داشته باشید.

پیشنهاد هدیه مردانه: مچ بند هوشمند

مچ بند هوشمند یک پیشنهاد هدیه مردانه بسیار مناسب است که با استفاده از آن می توانند از تماس و پیام های دریافتی توسط گوشی همراه و البته زمان دقیق و سایر موارد به آسانی مطلع شوند .

در انتخاب این هدیه سعی کنید جنس و نوع آن را مطابق با سلیقه ی او خریداری کنید به عنوان مثال اگر فرد مورد نظر شما معمولا لباس های اسپرت می پوشد این هدیه از گجت های پوشیدنی بسیار مطلوب برای او خواهد بود .

تنوع زیادی نیز از این نوع هدیه ها در بازار موجود می باشد ولی حتما برند محبوب را خریداری کنید تا کارایی آن مناسب باشد.

پیشنهاد هدیه مردانه :دوربین

همه ی ما دوست داریم از لحظات خوش زندگی به ویژه در مسافرت و یا در مراسم های مختلف عکس های یادگاری مناسبی داشته باشیم به همین دلیل خرید هدیه دورین همواره یک هدیه مناسبی برای هر فردی می باشد و البته آقایان از دریافت هدیه هایی  مانند این بسیار خوشحال شد .

برای خرید هدیه دوربین نیازی نیست دوربین های حرفه ای را برای این منظور در نظر بگیرید . بلکه هر دوربین ی که که کارایی مناسب داشته باشد می تواند گزینه ی مناسبی به عنوان هدیه ی تولد یا هدیه سالگرد مراسم های خاص در نظر گرفته شود.

این نوع هدیه ها البته به عنوان یک وسیله ی مفید در منزل برای خود شما نیز مناسب خواهد بود . با استفاده از آن می توانید لحظات زندگی خود را ماندگار کنید و برای فرزندانتان نیز خاطره های ارزشمندی را نگه دارید.

پیشنهاد هدیه مردانه:کنسول

کنسول از دیگر هدیه های با ارزش برای آقایان می باشد . به ویژه اگر فرد مورد نظر عاشق بازی های اینگونه هستند شکی نیست که با دریافت هدیه ای مانند این بی نهایت خوشحال خواهند شد .

در پیشنهاد هدیه مردانه آنچه که به طور جدی توصیه می شود این است که سعی کنید هدیه های کاربردی مطابق با سلیقه ی فردی را خریداری کنید.

تا همواره رًایت لازم را دریافت کنید. نگران نباشید آقایان از هر هدیه ای که بتوانند در زندگی روزمره ی خود استفاده کنند خوشحال خواهند شد. قیمت هدیه بسیار مهم نیست سعی کنید اشیا و محصولات باکیفیت خریداری کنید

 

پیشنهاد هدیه مردانه:هدفون و هدست

هدفون و هدست نیز یک هدیه ی مناسب و پیشنهاد هدیه مردانه ی عالی است به ویژه اگر او به موسیقی علاقه مند است می تواند گزینه ی خوبی باشد .

موسیقی جزو جداناپذیر در زندگی همه ی ما است و هر فردی تمایل به گوش دادن موسیقی های دلخواه خود را در بهترین شرایط ممکن را خواستارند .

تنوع وسیعی  از هدفون و هدست در بازار موجود است حتما برندهای معتبر را در اولویت قرار دهید تا طول عمر بالایی داشته باشد زیرا در غیر این صورت  در کوتاهترین مدت زمان بدون اینکه استفاده ی کافی صورت گیرد  خراب خواهند شد .

پیشنهاد هدیه مردانه : ماشین اصلاح

ماشین اصلاح از دیگر گزینه های مناسب برای خرید هدیه در روز تولد و یا هر سالگرد دیگر می باشد . معمولا همه ی آقایون از دریافت هدیه ماشین اصلاح باکیفیت در چنین مراسم هایی خوشحال خواهند شد .

در خرید این هدیه نیز سعی کنید انواع آن را بررسی کرده و برندی را انتخاب کنید که کارایی بالایی دارد .

پیشنهاد هدیه مردانه: لباس ورزش

خرید لباس ورزشی یکی دیگر از گزینه های مطلوب در پیشنهاد هدیه مردانه است ، به ویژه برای آقایون که علاقه مند به رشته های ورزشی هستند این گزینه بهترین گزینه می باشد .

البته سعی کنید در خرید خود سلیقه های او را در نظر بگیرید به عنوان مثال رنگ و نوع برند لباس خریداری شده را مطابق با میل او انتخاب کنید و یا به عنوان مثال برای فردی که از طرفداران رونالدو است خرید لباس های ورزشی با عکس های مسی به احتمال زیاد ایده ی خوبی نخواهد بود. حتما در انتخاب نوع لباس ورزشی به سلیقه ی او توجه کنید و احترام بگذارید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

معرفی هدیه تولد مردانه ساده و شیک

معرفی هدیه تولد مردانه ساده و شیک: انواع مختلفی از هدیه ها هستند که در لیست هدیه تولد مردانه ساده و شیک  قرار می گیرند و قیمت آن ها نیز بسیار مقرون به صرفه است ولی در تهیه و خرید آن ها سعی کنید حتما به سلیقه ی فرد مورد نظر توجه کنید در این صورت می توانید هدیه ی بسیار باارزش رو برای عزیزان خود تهیه کنید.

چند روز مانده به روز تولدها و مراسم های ویژه همه ی بانوان به دنبال هدیه تولد مردانه ساده و شیک هستند تا با چنین هدیه هایی عزیزان خود را خوشحال کنند و دوست داشتن و عشق خود را نسبت به آن ها نشان دهند.

دریافت هدیه یکی از با ارزش ترین اتفاقات در زندگی هر فرد است. همه ی ما از دریافت هدیه های حتی کوچک و ساده نیز خوشحال می شویم. در این بخش سعی کرده ایم تعدادی از هدیه های مردانه ساده و شیک را برای شما معرفی کنیم تا با ایده های به دست آورده بتوانید امسال با یک هدیه ی بی نظیر عزیزان خود را سورپرایز کنید.

در خرید هدیه تولد مردانه ساده و شیک  آنچه که مهم می باشد این است که همیشه هزینه های گزاف به هدیه های به یاد ماندنی تبدیل نمی شود.

گاهی اوقات با یک هزینه ی بسیار معقول ولی عاقلانه می توانید یک هدیه ی بسیار با ارزش را برای فرد مورد نظر تهیه کنید. اگر می خواهید ایده های نو برای تهیه ی هدیه مردانه ساده و شیک به دست آورید با سایت ویستور Wistore همراه باشید.

هدیه تولد مردانه ساده و شیک: اسپیکر هوشمند

اسپیکر هوشمند بدون تردید هدیه تولد مردانه ساده و شیک  می باشد. این نوع اسپیکر ها که در کشورمان نیز برندهای مختلفی دارد به قیمت های مختلف به فروش می رسد.

اسپیکرهای هوشمند توانایی آن را دارند که اطلاعات مفیدی را در اختیار قرار دهند به عنوان مثال نتایج نتایج مسابقات ورزشی و وضعیت آب و هوا را هر زمان خواستید از این نوع اسپیکرها دریافت کنید.

البته در اوقات استراحت برای شما موسیقی نیز پخش می کند و قابلیت کنترل سایر سیستم ها از جمله چراغ ها و سیستم های سرمایشی و گرمایشی را دارد. در حالت کلی یک هدیه پرکاربرد و شیک می باشد. اگر فرد مورد نظر شما به لوازم الکترونیکی همراه با تکنولوژی جدید علاقه مند است این گزینه را فراموش نکنید.

هدیه تولد مردانه ساده و شیک: ساعت مچی شیک

ساعت مچی نیز همواره در لیست هدیه تولد مردانه ساده و شیک قرار دارد. همه ی آقایان از دریافت اینگونه هدیه ای خوشحال و ذوق زده می شوند ولی باید نکته ی قابل ملاحظه ای را در انتخاب ساعت مچی در نظر بگیرید به عنوان مثال یا هنگامی که با او هستید قبل از آن که به روز تولدش نزدیک باشد،  سعی کنید نظرش را در مورد انواع ساعت ها بپرسید با چنین شناختی می توانید به سلیقه ی او در انتخاب ساعت مطلع شوید و انتخاب خوبی داشته باشید زیرا اگر ساعت مچی پسند شده توسط شما متناسب با سلیقه ی او نباشد با عرض شرمندگی باید به استحضار شما برسانم که آن را استفاده نکرده و همواره به عنوان یک هدیه ی به درد نخورده در جعبه اش خواهد ماند و اگر تمجید مختصری هم داشته باشد باور کنید به خاطر این است که میخواهد دل شما نشکند. پس در انتخاب نوع ساعت موچی حتما سلیقه ی او را در نظر بگیرید.

هدیه تولد مردانه ساده و شیک: عطر و ادکلن

عطر و ادکلن نیز همواره در لیست هدیه تولد مردانه ساده و شیک  می باشد. در خرید عطر و ادکلن نیز تنوع وسیعی در دسترس شما است از برندهای خارجی گرفته تا محصولات تولید شده در داخل کشور عطر و ادکلن های مختلفی در بازار موجود است. عطرهای مردانه که بسیار مشهور نیز هستند همواره گزینه ی خوبی است.

اگر چه چنین عطر و ادکلن ها هزینه های بسیاری را از شما درخواست می کنند ولی واقعا ارزش آن را دارد. قرار است امسال برای روز تولدش یکبار هدیه بدهید پس اگر پول کافی دارید در این مورد دست و دل باز باشید.

عطر و ادکلن های ارزان تر معمولا کیفیت مناسبی ندارند و رایحه ی آن ها در کوتاه مدت از بین می رود و این امر نشان دهنده ی بی کیفیت آن ها است، به همین دلیل جنس و کالای با کیفیت را در این زمینه خریداری کنید. یک ادکلن مارک حتما یک هدیه ی شیک می باشد و مورد پسند همه ی آقایان خواهد بود.

هدیه تولد مردانه ساده و شیک: عینک آفتابی

عینک آفتابی نیز جزو لیست هدیه تولد مردانه ساده و شیک می باشد. در مورد این هدیه نیز تنوع وسیعی از برند ها و قیمت ها در بازار موجود است. عینک آفتابی تهیه شده باید به چهره ی فرد مورد نظر بیایید در غیر این صورت کاربرد و کارایی نخواهد داشت.

در خرید هدیه برای مردان حتما به گزینه ی کارایی و کاربردی آن توجه کنید آقایان معمولا مثل خانم ها نیستند و از هدیه های فانتزی و هنری بیشتر به شوق نمی آیند آن ها هدیه هایی را دوست دارند که قابل استفاده باشد.

البته برخی از مردان به عنوان مثال مردان اسفند ماهی هدیه های هنری را نیز دوست دارند به همین دلیل حال که ایده های خوب برای دریافت هدیه را در دست دارید سعی کنید سلیقه و علایق او را نیز در نظر بگیرید، در این صورت می توانید تصمیم خوبی برای خرید هدیه بگیرید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()