نوشته شده توسط : shadi

 

صفحه کابینت ام دی اف

در کشور ما بیشترین صفحه کابینتی که استفاده می شود، با توجه به قیمت و سایر موارد مصرفی صفحه کابینت ام دی اف است. در این مطلب به بررسی صفحه ام دی اف پرداخته و مزایا و معایب آن را برای شما بیان می کنیم.

به گزارش دکوکده : صفحه کابینت، یکی از موارد مهم و تشکیل دهنده کابینت هر آشپزخانه ای محسوب می شود. از آنجایی که آشپزخانه قلب هر خانه است، باید دقت و توجه بالایی در طراحی آن به خرج داد. صفحه کابینت در زیبا به نظر رسیدن آشپزخانه نقش بسزایی داشته و انواع مختلفی دارد. سنگ، کورین و ام دی اف از انواع مختلف صفحه کابینت است.

اما در کشور ما بیشترین صفحه کابینتی که استفاده می شود، با توجه به قیمت و سایر موارد مصرفی صفحه کابینت ام دی اف است. در این مطلب به بررسی صفحه ام دی اف پرداخته و مزایا و معایب آن را برای شما بیان می کنیم.

 

مواد تشکیل دهنده

ام دی اف از ذرات و خرده چوب هایی تشکیل شده که با استفاده از  چسب و تحت پرس، ورقه ای چوبی را تشکیل داده است. صفحات ام دی اف طیف بسیار گسترده ای داشته و دارای رنگ بندی و طرح های جذابی است.

ابعاد و مشخصات صفحه ام دی اف

به طور استاندارد صفحه کابینت های ام دی افی دارای ضخامت 2\3 و 5 سانتی متری است. عرض این صفحه ها بین 60 تا 65 سانتی متر و در مواردی بین 75 تا 90 سانتی متر بوده و طول آن بین 66\3 و 10\4 متر است. این صفحات دارای لبه گرد بوده که اصطلاحا به آن تک لب یا دو لب گفته می شود.

مشخصات کلی که می توان برای صفحه ام دی اف در نظر گرفت، استفاده از مغز ام دی اف، روکش خارجی، تنوع در طرح و رنگ صفحات کابینتی و استفاده از چسب ضد آب است. البته باید گفت نمونه روکش های ایرانی در مقایسه با روکش های خارجی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.

مزایای صفحه کابینت ام دی اف

صفحه ام دی اف از جمله صفحه هایی است که موفق به جذب مشتریان زیادی به خود شده و توانسته است نظر بسیاری از مردم را به خود جذب کند. از مهم ترین ویژگی هایی که باعث پرطرفداری این صفحه شده است، قیمت  مقرون به صرفه آن است. بنابراین از آن جهت که تولید این صفحه نسبتا ارزان بوده و برای افرادی که توان پرداخت هزینه های گزاف را ندارند، گزینه ای مناسب است.

صفحه ام دی اف ابزار خور بوده و قابلیت ماشین کاری دارد. منظور از ابزار خوری صفحات ام دی اف این است که می توان به آن ها طرح داد و شکل های مختلفی در آن ایجاد کرد.

وجود طرح های چشمگیر در ام دی اف به این دلیل است که سطح ام دی اف را می توان با روکش های مختلفی پوشاند. به همین دلیل می توان آن را در طرح ها و رنگ های مختلفی عرضه کرد. برای مثال با چسباندن روکش طرح چوب می توان آن را مشابه چوب تولید و آن را جایگزین صفحه کابینت های از جنس چوب طبیعی کرد.

سطح صفحات ام دی اف صاف بوده و همین امر موجب شده است که هیچ گونه برآمدگی نداشته باشد و شما را در این مورد آزرده خاطر نکند. همچنین صافی سطح ام دی اف موجب شده است که چسباندن روکش های مختلف روی آن امری آسان باشد.

موادی که برای ساختن صفحات کابینت استفاده شده است باعث مصونیت سطح و داخل کابینت از آسیب آفاتی مانند موریانه می شود.

صفحه ام دی اف به گونه ای ساخته شده است که با قرارگیری در برابر گرما و سرما منبسط یا منقبض نشده و به هیچ وجه تغییر رنگ نمی دهد.

معایب این محصول

گفته می شود هنگام ساخت ام دی اف از چسبی استفاده می شود که این چسب باعث تولید گاز فرمالدئید شده و برای سلامتی انسان مضر است. البته هنگام استفاده از ام دی اف به عنوان صفحه کابینت روکش هایی که بر روی ام دی اف کشیده می شوند، هر گونه ریسک و خطری که برای سلامتی وجود داشته باشد را از بین می برد.

صفحات ام دی اف به تنهایی از مقاومت بالایی برخوردار هستند ولی اگر به هر دلیلی دچار شکستگی یا ترک خوردگی شوند، تعمیر دوباره آن ها امری دشوار بوده و دوباره چساندن آن سخت است.

اگر صفحه کابینت ام دی اف در معرض آب قرار بگیرند احتمالا متورم می شوند. ولی همانطور که قبلا گفته شد این روکش ها با طرح های متنوعی که دارند، این مشکل را حل کرده و مانع از تورم و باد کردن صفحه ام دی اف می شوند. معمولا تنها جایی که در معرض تورم بوده و با آب در ارتباط است، نزدیک به سینک ظرفشویی است. بنابراین هنگام خرید صفحه ام دی اف باید دقت کنید که حتما از روکش پی وی سی برای آن استفاده شده باشد. پی وی سی مانع از جذب آب شده و امکان جذب آب را به صفر می رساند.

انواع روکش صفحه کابینت ام دی اف

روکش های صفحه کابینت به دو نوع طبیعی (چوبی) و مصنوعی تقسیم می شوند. روکش های چوبی از ورقه ها و لایه های نازک از چوب طبیعی تهیه شده است. به طوری که در مقایسه با روکش های مصنوعی و ام دی اف از قیمت بالاتری برخوردار بوده و هزینه های زیادی را برای شما در پی دارد.

روکش های مصنوعی را به واسطه چسب های مخصوص بر روی سطح ام دی اف می چسبانند. این روکش ها از طرح ها و رنگ های تزئینی برخوردار بوده که جلوه خاصی به صفحه کابینت شما می دهد. استفاده از روکش های مصنوعی برای مصرف کننده قیمت مناسبی به همراه خواهد داشت.

این روکش ها در دو نوع براق و مات وجود دارند که روی صفحه کابینت چسبانده می شوند که می توانید بر حسب سلیقه خود هر کدام را سفارش دهید.

پیش از هر چیزی باید بدانید که طراحی آشپزخانه با صفحه ام دی اف صرفا در سبک مدرن امکان پذیر است. صفحه ام دی اف برای آن دسته از افرادی که مشکل پسند هستند باب میل نیست. از آن جهت که این محصول در مقایسه با سایر صفحه کابینت ها از نظر زیبایی نمره کمتری می گیرد.

این در حالی است که نیمی از مردم امروزه برای صفحه کابینت خود از روکش ام دی اف استفاده می کنند. زیرا که ام دی اف با توجه به قیمت معقولی که دارد، در برابر هزینه ای که می پردازید کیفیت مناسبی نیز دارد.

اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

صفحه کابینت

صفحات مورد استفاده برای کابینت ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند. شما بر حسب سلیقه خود می توانید هر کدام از این صفحه ها که مورد پسند شما است سفارش دهید. صفحه کابینت بر اساس قیمت، ماندگاری و زیبایی دسته بندی شده است و هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند.

به گزارش دکوکده : امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تنوع در صنعت ساختمان بسیاری از مردم از صفحات مختلفی برای کابینت های منزل خود استفاده می کنند. صفحات مورد استفاده برای کابینت ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند. شما بر حسب سلیقه خود می توانید هر کدام از این صفحه ها که مورد پسند شما است سفارش دهید. صفحه کابینت بر اساس قیمت، ماندگاری و زیبایی دسته بندی شده است و هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند.

این صفحات هر کدام به انواع مختلفی تقسیم می شوند و تنوع بالایی دارند که دست شما را در انتخاب باز می گذارد. در این مطلب به انواع صفحات کابینت اشاره کرده و شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد.

 

انواع صفحه کابینت

صفحات کابینت به طور کلی به انواع مختلفی تقسیم می شوند و شاهد تنوع بسیار بالایی در آن ها هستیم. صفحه گرانیت، کوارتز، لمینت، بتن، ترکیب سنگ و خرده شیشه، چوب طبیعی، مرمر، کورین، کاشی، رزین، استیل، چینی، صفحه ساخته شده با کاغذ های بازیافتی، صفحه از جنس مس و ام دی اف.

صفحه گرانیت

اگر برای سطح کابینت خود به دنبال سنگی طبیعی و مقاوم می گردید صفحه گرانیت بهترین گزینه برای شما می تواند باشد. این سنگ ها دارای زیبایی چشمگیری است و آشپزخانه شما را مزین می کند.

کوارتز

برای اینکه بتوانیم تفاوت کوارتز از سنگ طبیعی را تشخیص بدهیم از سنگ کوارتز به عنوان سنگ مهندسی شده شناخته می شود. اکثر صفحات روی کابینت از جنس کوارتز که ترکیب آن از کریستال های کوارتز است، درست شده اند.

صفحه لمنیت

این نوع صفحه  به دلیل بافت و رنگ های متنوع مشتریان زیادی دارد همچنین مقرون به صرفه بودن آن یکی دیگر از دلایل انتخاب این نوع صفحه است.

بتن

جدید ترین و به روزترین صفحات مورد استفاده برای کابینت های منزل استفاده از صفحه بتنی است. بتن نوآوری جدید و به روزی است و به آن دسته از افرادی که مدرن بودن را ترجیح می دهند، توصیه می شود.

ترکیب سنگ و خرده شیشه

طرح، رنگ و بافت متنوع در این صفحه  به چشم می خورد. ترکیب سنگ و خرده شیشه دارای ظاهری زیبا و منحصر به فرد بوده و زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان می کند.

چوب طبیعی

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که صفحات چوبی را برای کابینت های های خود می پسندید، چوب طبیعی طرح گوشتی بهترین انتخاب برای شما می تواند باشد. این نوع صفحات ماندگاری بالایی داشته و می توانید برای آماده کردن و خرد کردن مواد غذایی از این صفحه استفاده کنید.

مرمر

مرمر جنس بسیار ظریفی داشته و زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان می کند. مرمر یکی از خاص ترین صفحاتی است که برای کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

صفحه کورین

کورین از سنگ مصنوعی ساخته شده است و به دلیل ضد آب بودن در فضاهایی که بیشترین آبخور را دارد مورد استفاده قرار می گیرد. این صفحه نوع نسبتا جدیدی از صفحات کابینت است که بیشتر در بازسازی آشپزخانه استفاده می شود و مواد تشکیل دهنده آن نیز جامد است.

کاشی

کاشی ها نیز به انواع مختلف سرامیکی، شیشه ای و سفالی تقسیم می شوند و تنوع بالایی در رنگ و بافت آن وجود دارد.

رزین

رزین ها معروف به قابلیت تولید بالا در هر طول استانداری است و به دلیل دوام بالا صفحه رزین انتخاب مناسبی برای آشپزخانه است.

استیل

صفحه های با جنس استیل ترکیبی از زیبایی و عملکرد بالا برای آشپزخانه شما است. به دلیل اینکه امروزه بسیاری از مردم وسایل آشپزخانه خود را از جنس استیل برمی گزینند، استفاده از صفحات استیل ترکیب جالبی به آشپزخانه آن ها می دهد.

چینی

صفحات چینی در گذشته بیشتر برای حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گرفت ولی امروزه این نوع صفحات به داخل آشپزخانه آورده شده اند و ایده جدیدی برای استفاده در صفحه کابینت شما محسوب می شود.

صفحه کابینت ساخته شده با کاغذ های بازیافتی

با خواندن این عنوان شاید اولین چیزی که به ذهن شما می رسد استفاده از بدترین الگو و ساختار برای این صفحه باشد. اما باید بدانید که این نوع صفحه دوست دار محیط زیست بوده و به طرز عجیبی با دوام است. جنس این صفحه از کاغذ های بازیافتی بوده و زمانی که با رزین و ماده رنگی ترکیب می شوند ظاهری شبیه به سنگ صابون خواهند داشت.

صفحه از جنس مس

استفاده از جنس مس برای صفحه کابینت در حال حاضر چندان معمول نبوده و هنوز نتواسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. اما جالب است بدانید که این جنس صفحه به راحتی تمیز می شود و نگهداری بسیار ساده و آسانی دارد. این صفحه به دلیل فلزی بودن مس ممکن است در مقابله با مواد گوناگون واکنش ایجاد کند و به رنگ قهوه ای، قرمز مات یا حتی سبز در بیاید.

صفحات ام دی اف

ام دی اف از آن دسته صفحه کابینت هایی است که تاکنون مشتریان بسیاری داشته است و بسیاری از مردم برای صفحه کابیت خود از ام دی اف استفاده می کنند. ام دی اف دارای انواع مختلفی بوده و ویژگی های بسیاری دارد. از مشخصات صفحه کابینت ام دی افی می توان به چسب ضد آب و تنوع در رنگ و طرح اشاره کرد. استفاده از چسب ضد آب برای این صفحه موجب دوام بالا و جلوگیری از باد کردن ام دی اف شده است.

بهترین انتخاب برای صفحات کابینت

همانطور که انواع مختلف صفحات کابینت را به شما معرفی کردیم شما با توجه به سلیقه خود می توانید هر کدام از صفحات کابینت که پسند نمودید را سفارش دهید. بسیاری از مردم از بین ویژگی هایی که برای صفحات کابینت خود ترجیح می دهند بیشتر به قیمت و مقرون به صرفه بودن آن توجه می کنند. عده ای دیگر نیز به زیبایی آشپزخانه خود اهمیت می دهند که سلیقه ها متفاوت بوده و می توانند انواع مختلف را سفارش دهند.

صفحات کابینت در حال رشد

گونه دیگری از صفحات کابینت وجود دارد که امروزه در حال رشد است. به این صفحات اصطلاحا صفحات سازگار با محیط زیست گفته می شود که به دلیل محبوبیتی که تا کنون به دست آورده هزاران نوع از این صفحات برای مردم در دسترس است.

پس اگر برای آشپزخانه خود به دنبال صفحه ای خاص می گردید این مطلب را به دقت مطالعه کرده تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

صفحه کابینت خاکستری

صفحه کابینت خاکستری تاثیر ویژه ای بر دکوراسیون آشپزخانه دارد. در واقع این رنگ از صفحه کابینت طرفداران بسیاری پیدا کرده است. تصور بسیاری از افراد در مورد رنگ خاکستری آرامش و نوعی حس امنیت است. به گزارش دکوکده : صفحه کابینت خاکستری تاثیر ویژه ای بر دکوراسیون آشپزخانه دارد. در واقع این رنگ از صفحه کابینت طرفداران بسیاری پیدا کرده است. تصور بسیاری از افراد در مورد رنگ خاکستری آرامش و نوعی حس امنیت است.

به همین جهت کاربرد این رنگ از صفحه کابینت در طراحی کابینت های آشپزخانه توصیه می شود. همانطور که می دانید صفحه کابینت، در واقع صفحه ای است که روی کابینت ها قرار می گیرد و به منظور کاربردهای متنوعی از آن استفاده می شود.

در ساخت صفحه کابینت باید استانداردهای مختلف رعایت شود. البته لازم به ذکر است که استفاده از صفحه کابینت ها تنها به کاربردهای خانگی آن محدود نمی شود و می توان از آن در صنایع مختلف دیگر نیز استفاده کرد.

در مقاله پیش رو قصد داریم در مورد تاثیر صفحه کابینت به رنگ خاکستری بر دکوراسیون داخلی فضا صحبت کرده و اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم.

 

تاثیر استفاده از این رنگ در صفحه کابینت

رنگ خاکستری در واقع شامل طیف گسترده ای از رنگ ها می شود که در بین رنگ های سفید و مشکی قرار گرفته است. ادغام این رنگ با رنگ های مکمل دیگر، سبب خلق فضایی بسیار ظریف و خلاقانه در آشپزخانه یا محیط های کاری دیگر خواهد شد.

تاثیر روانی این رنگ به گونه ای است که افراد در این فضا نوعی احساس اعتماد به نفس خواهند داشت. به کارگیری رنگ خاکستری در صفحه کابینت، قابلیت این را دارد که هر رنگ دیگری در دکوراسیون را بیشتر جلوه داد.

نکته ای که در مورد انتخاب رنگ خاکستری برای صفحه کابینتوجود دارد، این است که رنگ سایر اجزای آشپزخانه باید به گونه ای باشد که فضا را به طور خسته کننده نشان ندهد. به منظور جلوگیری از بروز یکنواختی در طراحی کابینت ها در آشپزخانه، از رنگ های جذاب دیگر استفاده کنید.

چه رنگ هایی که در کنار صفحه کابینت خاکستری مناسب هستند؟

به دلیل اینکه رنگ خاکستری در صفحه کابینت به نوعی رنگ خنثی در نظر گرفته می شود، بهتر است که از رنگ هایی که جلوه بیشتری دارند استفاده کرد. به طور مثال رنگ قرمز، رنگی است که مکمل رنگ خاکستری به حساب می آید و استفاده از آن در کنار صفحه کابینت به رنگ خاکستری گزینه ای بسیار مناسب است.

یکی از جدیدترین ترندهایی که برای ست کردن با صفحه کابینت به رنگ خاکستری وجود دارد، رنگ سبز فسفری یا صورتی است. این سبک از رنگ ها طرفداران خاص خود را دارند. از طرفی صفحه کابینت به رنگ خاکستری، برای ست کردن با کابینتهایی به رنگ سفید و مشکی بسیار مناسب است و طراحان بسیاری وجود دارند که از این رنگ در طراحی داخلی فضای آشپزخانه استفاده می کنند. استفاده از رنگ زرد در کنار خاکستری نیز فضایی بسیار لوکس و جذاب ایجاد می کند.

انواع صفحه کابینت خاکستری

صفحه های کابینت به رنگ خاکستری در نوع مختلف تولید می شوند که عبارتند از:

  • خاکستری مات
  • خاکستری براق

در واقع انتخاب از میان این دو گزینه کار ساده ای نیست. دلیل این امر نیز آن است که هر یک از رنگ های مات و براق مزایا و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. انتخاب از میان این دو گزینه بیشتر به سلیقه شخصی هر فرد بستگی دارد.

انتخاب کابینت به رنگ خاکستری مات بیشتر به افرادی توصیه می شود که از سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی خود استفاده می کنند. همچنین استفاده از این رنگ با استقبال بسیاری مواجه شده است و این طرح فروش بسیار بالایی دارد.

این محصول با کیفیت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در واقع افراد مختلف به منظور انتخاب یک صفحه کابینت با کیفیت باید نکاتی را در نظر داشته باشند. مهم ترین نکته ای که در هنگام انتخاب صفحه کابینت باید بدان توجه شود، مقاومت آن در برابر خش است. برخورداری از این ویژگی سبب می شود که دوام صفحه کابینت بیشتر باشد و در نهایت ظاهری نامطلوب برای آشپزخانه ایجاد نکند.

از دیگر ویژگی های صفحه کابینت به رنگ خاکستری، قابلیت تمیز کردن راحت آن است. این صفحه ها به طور مداوم در معرض مواد غذایی مختلف قرار دارند و امکان لکه دار شدن آنها امری کاملا طبیعی است. اما یک صفحه کابینت با کيفيت باید به گونه باشد که به راحتی بتوان لکه ها را از سطح آن پاک کرد.

یکی دیگر از ویژگی های یک کابینت خوب این است که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت به صرفه ای نیز برخوردار باشد. به همین جهت به افراد مختلف توصیه می کنیم که پیش از اقدام برای خرید صفحه کابینت با پرس و جو از قیمت ها آگاهی پیدا کنند و در نهایت صفحه کابینتی با قیمت مناسب را برای خرید انتخاب کنند.

در نهایت باید بگوییم که استفاده از این محصول همواره رو به افزایش است. رنگ دودی در این نوع از صفحه کابینت ها سبب شده که به راحتی با هر فضایی ست شوند. از طرفی این رنگ به دلیل جلوه ندادن لکه ها و کثیفی مورد علاقه بسیاری از افراد قرار گرفته است. با توجه به آنچه بیان شد، پیشنهاد می کنیم که در هنگام انتخاب صفحه کابینت حتما رنگ خاکستری آن را نیز در نظر بگیرید.

اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

صفحه کابینت خارجی

صفحه کابینت در اصل سطح افقی و مسطحی است که روی کابینت قرار می گیرد و با توجه به ویژگی های برجسته ای که دارد، به نوعی می تواند میز آشپزخانه به حساب بیاید. از طرفی با توجه به نوع جنس و رنگ آن در زیبایی و دکوراسیون آشپزخانه نیز موثر است. . صفحه کابینت خارجی به دلیل داشتن متریال با کیفیت و مقاوم از پرطرفدارترین صفحات کابینت به حساب می آید.

به گزارش دکوکده : صفحه کابینت در اصل سطح افقی و مسطحی است که روی کابینت قرار می گیرد و با توجه به ویژگی های برجسته ای که دارد، به نوعی می تواند میز آشپزخانه به حساب بیاید. از طرفی با توجه به نوع جنس و رنگ آن در زیبایی و دکوراسیون آشپزخانه نیز موثر است.

در گذشته این صفحات محدود به ام دی اف، سنگ طبیعی، نئوپان و صفحات چوبی بودند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از مواد خام و بالا رفتن اهمیت دکوراسیون، می توانانواع صفحات کابینت را که در جنس و کاربرد متفاوتند، یافت. صفحه کابینت شامل انواع گوناگونی است از قبیل سنگی، کورین و ام دی افی که در ایران ام دی اف به دلیل قیمت مناسب آن نسبت به سایر نمونه ها بیشترین استفاده را دارد.

 

صفحه کابینت ها را می توان در دو دسته کلی ایرانی و خارجی قرار داد. صفحه کابینت خارجی به دلیل داشتن متریال با کیفیت و مقاوم از پرطرفدارترین صفحات کابینت به حساب می آید. نمونه های بسیاری از صفحه کابینت خارجی در بازار موجود است که در زیر به انواع پرمصرف آن اشاره خواهیم کرد.

صفحه کابینت ام دی اف

یکی از پر مصرفت ترین موادی که برای ساخت صفحه کابینت خارجی استفاده می شود، چوب های خام ترک و تایلندی مانند ام دی اف خام واناچای است.

فرآورده های چوبی که توسط شرکت واناچای تولید می شوند، از باکیفیت ترین فرآورده های چوبی دنیا هستند. این شرکت انواع HDF، MDF خام، نئوپان و... را تولید می کند. ام دی اف خام که یکی از فرآورده های چوبی این شرکت است، مخاطب بسیاری در ایران دارد.

ورق های ام دی اف از کشور های خارجی دیگری هم وارد ایران می شوند مثل: چین، روسیه، آلمان، اسپانیا و ایتالیا

در حال حاضر ورقه های ام دی اف واناچای تایلند، پنل پلاس مالزی و تورپان ترکیه از بهترین نمونه های صفحه کابینت خارجی در بازار هستند.

در واقع ام دی اف به معنی تخته فیبر با چگالی متوسط است و نوعی فرآورده چوبی به حساب می آید که در بسیاری از وسایل و سرویس های چوبی مثل تخت خواب، کابینت و... کاربرد دارد. برای تولید ام دی اف از چوب های نرم مثل درخت کاج استفاده می شود و مواد اولیه اصلی آن را چوب و رزین تشکیل می دهد که در اثر فشار و حرارت بسیار بالا مقاوم می شوند.

ام دی اف یک انتخاب مقرون به صرفه نسبت به سایر صفحه کابینت هاست که برای تولید آن از خرده چوب های بازیافتی استفاده می شود.

روی ام دی اف روکشی قرار می گیرد که تنوع طرح و رنگ بالایی دارد، همین عامل باعث شده بیشتر مردم، ام دی اف را اولین انتخاب خود قرار دهند.

نوعی ام دی اف که روکش پلاستیکی پلکسی گلاس دارد، هایگلاس نامیده می شود. نمونه های صفحه کابینت خارجی هایگلاس ترک در بازار موجود است که با داشتن روکش پلاستیک براق و شیشه ای می تواند تمام سلایق را پوشش دهد.

صفحه کابینت از جنس کورین

کورین نوعی سنگ مصنوعی است که از یک دهه پیش با برندهای کره ای وارد ایران شد. این سنگ ها به دلیل زیبایی خاص خود، همچنین عایق بودن در برابر رطوبت مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفتند. این سنگ در سال ۱۹۶۷ توسط دانشمندان به ثبت رسید و توسط کمپانی آمریکایی E.I.du pont تولید انبوه شده و روانه بازار گردید. مواد اولیه ای که صفحات کورین را تشکیل می دهند شامل:

  1. پلیمر اکریلیک
  2. آلومینیوم (دارای سه تا مولکول آب)
  3. سنگ معدن بوکیست

سنگ کورین حدود ۱۲ میلی متر ضخامت دارد. از دلایلی که کورین را به یکی از پرمخاطب ترین صفحه کابینت ها بدل کرده، می توان به قابلیت چسبندگی و برش خوردن آن اشاره کرد.

سنگ های کورین خارجی با سه برند سامسونگ، ال جی و هنکس در بازار ایران قابل خریداری هستند. کورین سامسونگ را با نام های کورین استارون و لوته و کورین ال جی با نام کورین مکس هم در بازار شناخته می شوند.

تفاوتی که صفحه کابینت خارجی کورین با نمونه ایرانی آن دارد، مربوط به میزان درصد اکریلیک، براق بودن و مقاومت بالاتر نسبت به خط و خش است. صفحه کابینت خارجی کورین نسبت به نمونه ایرانی آن مقاومت بالاتری نسبت به گرما و رطوبت دارد. تفاوت مشاهده شده بین این دو نمونه مربوط به ترکیب مواد تشکیل دهنده آن هاست.

مواردی که باید برای نگهداری سنگ کابینت کورین مد نظر قرار داد به شرح زیر است:

  • اجسام داغ را مستقیم روی آن قرار ندهید.
  • مواظب باشید اجسام تیز روی سنگ کورین کشیده نشوند.
  • ضرباتی که به گوشه های کورین وارد می شود، می تواند به آن آسیب بزند.
  • تا جایی که می توانید روی صفحه کابینت کورین نایستید، زیرا فشار وارد شده می تواند بافت آن را آسیب پذیر کند.

توجه داشته باشید مواد اصلی اولیه که سنگ کورین را تشکیل می دهند، رزین و هیدروکسید آلومینیوم اند و هر ماده دیگری به آن اضافه شود، کورین را تقلبی می کند. اگر کورین در ترکیب با مواد دیگری ساخته شود ویژگی های منحصر به فرد خود را از دست می دهد و عمر کوتاهی خواهد داشت.

روش هایی وجود دارد که می توانید کورین اصل را از تقلبی تشخیص دهید:

  • طول صفحه کورین استاندارد ۳.۶۰ متر و ۴.۱۰ متر است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید.
  • معمولاً رنگ صفحه کورین تقلبی تیره تر از نمونه های اصلی آن است.
  • اگر تکه کوچکی از صفحه کورین را ۲۴ ساعت درون یک لیوان آب قرار دهید و بعد از زمان سپری شده اگر در قسمتی از آن سفیدک ظاهر شود، صفحه کورین تقلبی است.

صفحه کابینت های خارجی به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت با دوام تر از نمونه های ایرانی هستند. البته از نظر قیمت نسبت به نمونه های ایرانی گران تر هستند ولی به دلیل مقاومت بالایی که دارند، مخاطب بیشتری را جذب کرده اند.

اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

صفحه کابینت رنگی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند، رنگ صفحه کابینتی که انتخاب می کنند در تناسب و هماهنگی با دکوراسیون آشپزخانه و رنگ های به کار رفته در آن محیط باشد. برای این منظور بهتر است اطلاعاتی درباره انواع صفحه کابینت و طیف رنگی که هرکدام دارند، داشته باشید. در اینجا سعی می کنیم مدل های پرطرفدار صفحه کابینت رنگی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید راحت تر محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

به گزارش دکوکده : بسیاری از افراد ترجیح می دهند، رنگ صفحه کابینتی که انتخاب می کنند در تناسب و هماهنگی با دکوراسیون آشپزخانه و رنگ های به کار رفته در آن محیط باشد. برای این منظور بهتر است اطلاعاتی درباره انواع صفحه کابینت و طیف رنگی که هرکدام دارند، داشته باشید. در اینجا سعی می کنیم مدل های پرطرفدار صفحه کابینت رنگی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید راحت تر محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

سنگ کوارتز

کوارتز یکی از سنگ های پر طرفدار برای صفحه کابینت است، چرا که آنتی باکتریال بوده و مقاومت بالایی دارد. تنوع رنگی که در سنگ کوارتز یافت می شود، بیشتر شامل رنگ های روشن و ملایم است. یکی از رنگ های چشم نواز کوارتز، رنگ سفید همراه رگه ها و دانه های ملایم خاکستری است. رنگ سفید کوارتز علاوه بر بزرگتر نشان دادن فضا، حس درخشندگی به صفحه کابینت شما می دهد. هم چنین با داشتن رگه های ملایم گرد و غبارها را محو کرده و فضا را تمیز نشان می دهد. کوارتز سنگی است که می تواند صفحه کابینت رنگی زیبایی برای شما ایجاد کند، اگر شما به رنگ های ملایم مانند آبی آسمانی، صورتی و یاسی علاقمند باشید، کوارتز یک انتخاب خوب است. علاوه بر رنگ های ملایم، رنگ های تیره تر و خنثی مثل سیاه و خاکستری هم در این سنگ یافت می شود که می تواند تمامی سلایق را پوشش دهد.

سنگ کورین

سفید خالص یکی از رنگ هایی است که فقط در صفحه کابینت کورینی می توان آن را یافت. سفید خالص یک رنگ مدرن و تازه است و برای ایجاد فضاهای مینیمالیستی کاربرد دارد. این سنگ نسبت به لکه مقاوم است و می توان آن را به همان صورت نگه داشت. علاوه بر سفید خالص، طیف رنگی کورین، رنگ های خنثی در طیف آبی تیره و سیاه تا خاکستری روشن را شامل می شود. کورین تنوع رنگی بالایی دارد که می توان برای دکوراسیون های مختلف آن را پیشنهاد کرد. رنگ های روشن و تند قرمز و نارنجی تا رنگ های ملایم آبی آسمانی و شیری رنگ هایی هستند، که در سنگ کورین دیده می شوند. این سنگ ها هم به صورت رنگ یکپارچه و هم به صورت سنگ با رگه ها یا دانه های رنگی در بازار وجود دارند و شما با توجه به دکوراسیون آشپزخانه خود می توانید هماهنگ ترین انتخاب را داشته باشید.

سنگ گرانیت

گرانیت سنگی طبیعی است که رگه های سفید درون آن زیبایی چشم نوازی ایجاد می کند. گرانیت سنگی است با مقاومت بالا در برابر حرارت، هم چنین بسیار دیر خراش برمی دارد. رنگ های سنگ گرانیت معمولاً رنگ های خنثی مثل طیف رنگی سفید، سیاه و خاکستری است. چون گرانیت یک سنگ طبیعی است، رگه هایی که در آن دیده می شود در هیچ دو قطعه سنگی یکسان نیست. این ویژگی با توجه به انتخاب شما می تواند نوعی مزیت باشد یا شما آن را نپسندید.

سنگ مرمر

احتمالاً بیشتر مردم مرمر را فقط با رنگ سفید آن می شناسند، اما مرمر رنگ های دیگری هم مثل خاکستری، سیاه، صورتی، زرد و سبز دارد. یکی از ویژگی های چشم نواز مرمر این است که با گذشت زمان رگه های داخلی آن تغییر رنگ می دهند و این کاملاً برای شما محسوس است. رنگ سفید مرمر یکی از پرطرفدارترین رنگ هاست چرا که این رنگ در هماهنگی با تمامی رنگ هاست و می توان آن را در تناسب با دکوراسیون خود استفاده کرد. رنگ های دیگر مرمر صفحه کابینت رنگی برای شما فراهم می کند که می تواند سلیقه افراد خاص پسند را پوشش دهد.

سرامیک و کاشی

در تقسیم بندی های امروزه از پرسلان به جای کاشی و سرامیک استفاده می شود که دو نوع پولیش و لعاب دار دارد. این سرامیک علاوه بر زیبایی استحکام بالایی هم دارد و نسبت به دما مقاوم است. تنوع رنگی که در پرسلان مشاهده می شود، بسیار بالاست اما معمولاً رنگ های خنثی را در این دسته می بینیم که انتخاب اکثریت مردم است.

صفحه کابینت لمینت

لمینت نوعی پلاستیک سخت و فشرده شده است که مقاومت بالایی دارد. این صفحات در تنوع رنگ ها و الگوهای متفاوتی موجودند. صفحات لمینت از ارزان ترین نمونه های صفحه کابینت ضد آب در بازار هستند، از طرفی می توان صدها طرح و رنگ در آن ها مشاهده کرد. اگر شما هم به دنبال یک صفحه کابینت رنگی باشید، لمینت یکی از بهترین انتخاب هاست.

صفحه کابینت شیشه ای

این صفحات از ترکیب سنگ و شیشه های رنگی ساخته می شوند. به دلیل طرح های متنوعی که در این نوع صفحه کابینت دیده می شود، یکی از پر طرفدار ترین انتخاب ها هستند. اما از طرفی استفاده از شیشه در هر خانه ای امکان پذیر نیست زیرا احتمال شکستن آن وجود دارد. صفحه کابینت شیشه ای برای طرفداران محیط زیست جذاب تر است چون این صفحات از بازیافت زباله ها ساخته می شوند.

سنگ آهک

سنگ آهک تا حدودی مشابه سنگ مرمر است با این تفاوت که نسبت به آن مقاومت بالاتری دارد. طیف رنگی که می توانید در صفحه کابینت سنگ آهکی پیدا کنید، بسیار بالاست و می توان از این صفحه کابینت رنگی در تمامی دکوراسیون های خاص یا کلاسیک استفاده کرد.

صفحه کابینت چوبی، استیل، بتن

این صفحه ها معمولاً طیف رنگی گسترده ای ندارند. صفحه کابینت چوبی طیف رنگی قهوه ای با طرح های مختلف را شامل می شود که محیطی با حس طبیعت برای شما رقم خواهد زد. استیل که رنگی ثابت دارد به دلیل خاصیت ضد زنگ بودن بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و برای محیط هایی که بیشتر وسایل در آنجا از جنس استیل هستند، استفاده می شود. صفحات بتنی یکی از جدیدترین متریال های ضد آب هستند که در صنعت تولید صفحه کابینت مورد استفاده قرار می گیرند. طیف رنگی که صفحات بتنی دارند تا حدودی می تواند متنوع باشد. این صفحات به دلیل ظاهر مدرن و صنعتی خود مورد علاقه افرادی اند که دکوراسیون های جدید را برای آشپزخانه خود می پسندند. اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.  



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

صفحه کابینت خوب

صفحه کابینت خوب : صفحات روی کابینت یکی از مهم‌ترین بخش‌های کابینت است. این صفحات جنس‌های مختلفی دارند. هر کدام از آنها ویژگی‌های خاص خود را ارائه می‌دهند. در این مطلب قصد داریم صفحات کابینت خوب را مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش دکوکده : صفحات روی کابینت یکی از مهم‌ترین بخش‌های کابینت است. این صفحات جنس‌های مختلفی دارند. هر کدام از آنها ویژگی‌های خاص خود را ارائه می‌دهند. در این مطلب قصد داریم صفحات کابینت خوب را مورد بررسی قرار دهیم.

صفحه کابینت بخشی از کابینت است که به عنوان میز کار آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این صفحات اگر برای مواردی مثل اپن مورد استفاده قرار گیرند، باید دو طرفه باشند. زیرا از دو طرف دید دارند. ولی اگر دید یک طرفه باشد، صفحات کابینتیک طرفه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع صفحه کابینت

همانطور که در مقدمه اشاره شد، صفحات کابینت انواع مختلفی دارند. برخی از آنها عبارتند از:

  • سنگ مصنوعی یا کورین
  • سنگ طبیعی
  • ۳ سانتی
  • ۵ سانتی
  • پی وی سی
  • کوارتز

کابینت‌های آشپزخانه همگی تحت تاثیر صفحه کابینت هستند. به این صورت که اگر صفحه کابینت خوب مورد استفاده قرار گیرد، زیبایی کابینت‌های دیگر را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین هزینه نصب کابینت برای آشپزخانه تا حد زیادی وابسته به نوع صفحه کابینت انتخابی است. در نتیجه هر کدام از صفحات، قیمت‌های متفاوتی دارند.

صفحه کابینت کورین یا سنگ مصنوعی

این سنگ‌ها که به آنها صفحات کورین نیز گفته می‌شود، حدود ۱۲ سال پیش وارد کشور شد. اوایل این صفحات با برندهای کره‌ای عرضه می‌شدند. این سنگ‌ها مزایای زیادی دارند و به عنوان صفحه کابینت خوب به شمار می‌آیند. زیرا نسبت به دیگر صفحات زیبایی و مقاومت بیشتری دارند. این صفحات در برابر رطوبت مقاوم هستند و مانع از رسیدن آب به کابینت‌ها می‌شوند.

کاربرد سنگ کورین

این سنگ دارای ضخامتی حدود ۱۲ الی ۱۳ میلی متر است. کورین‌ها ویژگی‌های مختلفی دارند. از جمله این ویژگی‌ها قابلیت برش خوردن و شکل گرفتن است. همچنین برای نصب آنها، قابلیت چسبندگی آنها بسیار کاربردی است. در نتیجه به عنوان یک صفحه کابینت خوب محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که این صفحات جزء گران‌ترین صفحات موجود در بازار هستند.

برندهای سامسونگ و الجی از معروف‌ترین برندها در این زمینه هستند. در سال‌های اخیر شاهد تولید این سنگ‌ها توسط شرکت‌های ایرانی نیز هستیم. البته این محصولات در مقایسه با انواع کره ای آن از کیفیت کمتری برخوردارند. اما قیمت بسیار کمتری دارند. در نتیجه، خرید آنها از نظر اقتصادی به صرفه است.

صفحه کابینت سنگ طبیعی

در گذشته از سنگ‌های طبیعی بر کابینت‌های فلزی استفاده می‌شد. امروزه نیز از این سنگ‌ها به عنوان صفحات کابینت استفاده می‌شود. با این تفاوت که در گذشته تهیه و برش این سنگ‌ها بسیار سخت‌تر بوده است. امروزه سنگ‌های باکیفیت تر با روش‌های راحت تر تولید می‌شود و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

در قطعات این سنگ‌ها درزهایی پیدا می‌شود که در آینده موجب نفوذ رطوبت به لایه‌های زیرین می‌شود. در حالی که در سنگ کورین این گونه نیست. قیمت سنگ‌های طبیعی مشابه سنگ کورین است. اما مزایای کمتری نسبت به آن دارد.

صفحات گرانیتی

زیبایی این صفحات چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. این صفحات زیرگروه صفحات سنگ طبیعی هستند. به دلیل تخلل زیاد این صفحات، برای تمیز کردن آنها باید از ماده مخصوص به آنها استفاده کرد.

صفحه کابینت ۳ سانتی

صفحات کابینت ۳ سانتی در سال‌های گذشته بسیار استفاده می‌شد. برای تولید این صفحه، ۲ قطعه ام دی اف را به هم می‌چسبانند و آنها را با یک روکش محکم می‌پوشانند. در نتیجه، یک صفحه 32 میلی متری تولید می‌شود که به اصطلاح صفحه ۳ سانتی نامیده می‌شوند. از صفحه تولید شده به عنوان صفحه کابینت خوب استفاده می‌کنند.

صفحه کابینت ۵ سانت

بعد از صفحه کابینت ۳ سانتی، این صفحات تولید شدند. با این تفاوت که به جای استفاده ۲ قطعه ام دی اف، از ۳ عدد استفاده می‌شود. با قرار گرفتن ۳ قطعه ام دی اف بر یکدیگر، صفحاتی با ضخامت ۴۸ میلی متر تولید می‌شوند که به آنها صفحات ۵ سانتی گفته می‌شود.

صفحه کابینت پی وی سی

این صفحات نیز در گذشته زیاد مورد استفاده قرار می‌گرفتند. صفحات پی وی سی در برابر حرارت و ضربه آسیب پذیر هستند. البته این نوع از محصولات به عنوان صفحه کابینت خوب در رابطه با مقاومت در برابر رطوبت به شمار می‌آید.

صفحه کوارتز

این صفحات، از مواد طبیعی تولید می‌شوند. صفحه کوارتز مقاومت بالایی در برابر خش دارد. در حالی که درجه سختی آن هفت است. جالب است بدانید که تنها الماس و کوارتز توانایی ایجاد خش بر آن را دارند. برای نمایش بیشتر زیبایی‌های آن بهتر است آن را در کنار محصولات مختلف نظیر آینه استفاده کنید.

برای انتخاب صفحه کابینت خوب، بایستی با انواع آنها و مزایای هر کدام آشنا شوید. محصولات مختلفی برای صفحات کابینت با جنس‌های مختلف طراحی و تولید شده اند. انتخاب آن به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد.

اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

خرید صفحه کابینت

به طور کلی انواع مختلفی از صفحات کابینت وجود دارد که برای کاربرد ویژه ای طراحی شده اند. شناخت انواع صفحه کابینت و طرح های مختلف آن سبب می شود که افراد در هنگام خرید این صفحه ها تصویر لازم از آنچه را که می خواهند در نظر داشته باشند.

به گزارش دکوکده : در هنگام خرید صفحه کابینت باید نکات اساسی را در نظر داشت. در واقع استفاده از صفحه کابینت در طراحی داخلی آشپزخانه ها، محیط کاری و فضای متنوع دیگر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اما بسیاری از افراد در مورد اینکه چه نوع صفحه کابینتی را بخرند، هیچ ایده ای ندارند.

به طور کلی انواع مختلفی از صفحات کابینت وجود دارد که برای کاربردهای ویژه ای طراحی شده اند. شناخت انواع صفحه کابینت و طرح های مختلف آن سبب می شود که افراد در هنگام خرید این صفحه ها تصویر لازم از آنچه را که می خواهند در نظر داشته باشند.

در مقاله پیش رو قصد داریم، نکات مهمی که در هنگام خرید صفحه کابینت باید بدان توجه کرد را مورد بررسی قرار دهیم تا در نهایت به کمک این نکات بتوان انتخاب آگاهانه تری را داشت.

1.جنس صفحه کابینت مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید صفحه کابینت باید در نظر داشت، انتخاب نوع آن است. در واقع انواع مختلفی از صفحه کابینت ها در طرح و جنس های مختلفی طراحی و تولید شده اند. هر یک از موادی که در ساخت صفحه کابینت ها به کار می روند، مزایای مخصوص به خود را دارند.

به طور مثال استفاده از صفحه کابینت های چوبی در واقع انتخاب کاملا مقرون به صرفه ای است. اما نکته ای که در مورد این جنس از صفحه کابینت ها وجود دارد این است به منظور پیشگیری از وارد شدن هر گونه آسیب به این صفحه کابینت ها باید آنها را به خوبی آبندی و روغن کاری کرد.

بسیاری از افراد نیز به صفحه های کابینتی از جنس سنگ علاقه مند هستند. در واقع استفاده از چنین سنگ هایی نمایی جذاب و لوکس به محیط های مختلف می بخشد. تنها نکته منفی که در مورد این نوع صفحه های کابینت وجود دارد، قیمت بالای آنها است.

بنابراین به هنگام خرید صفحه کابینت با مزایا و معایب آن آشنا شوید تا در نهایت انتخاب دقیقی داشته باشید.

2.سبک لبه های صفحه کابینت را انتخاب کنید.

در واقع انواع مختلفی از لبه های صفحه کابینت وجود دارد که در هنگام خرید صفحه های کابینت باید به آن توجه داشته باشید. به طور کلی لبه های گرد با هر طرحی سازگار هستند اما چنانچه قصد دارید از طرح های گوشه تیز استفاده کنید، علاوه بر مزایا، معایب آن را نیز در نظر بگیرید.

طرح لبه های صفحه کابینت باید به گونه ای باشد که با دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر، به خوبی هماهنگ شود. بنابراین در مورد انواع لبه های صفحه کابینت ها در هنگام خرید، تحقیق کنید و بهترین نوع آن متناسب با نیاز و علاقه خود انتخاب کنید.

3.ویژگی های صفحه کابینت خوب را بدانید.

به منظور انتخاب صفحه کابینت مناسب، با ویژگی های یک صفحه کابینت با کیفیت آشنا شوید. یکی از اصلی ترین نکاتی که در هنگام خرید صفحه های کابینت باید در نظر داشت، دوام آن است. صفحه کابینت مرغوب باید دارای ویژگی ضد خش باشد. برخورداری از این ویژگی سبب می شود که دوام و ماندگاری این نوع از صفحه کابینت ها به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

در هنگام خرید صفحه کابینت در مورد نحوه نصب آن اطلاعات لازم را به دست آورید. در واقع صفحه کابینتی مناسب است که سهولت نصب بشود و از استحکام کافی برخوردار باشد. نکته مهم دیگر در مورد خصوصیت صفحه کابینت ها قابلیت شستشوی آسان آنها است.

پیش از اقدام برای انتخاب صفحه کابینت در مورد قابل شستشو بودن آن تحقیق کنید و در نهایت صفحه کابینتی را انتخاب کنید که لکه های موجود بر آن را بتوان به راحتی شست.

4.رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید.

انتخاب رنگ مناسب عامل مهمی در هنگام انتخاب صفحه کابینت است که باید بدان توجه داشت. در واقع رنگ صفحه کابینت باید به گونه ای باشد که با سایر اجزای محیط مورد نظر همخوانی داشته و هماهنگ باشد.

به منظور انتخاب صفحه کابینت رنگ مناسب، سبک طراحی داخلی منزل یا محیط مورد نظر را در نظر بگیرید. به طور کلی رنگ های خنثی مانند خاکستری را می توان با هر رنگ دیگری ست کرد. نکته دیگری که در مورد رنگ صفحه کابینت وجود دارد، این است که رنگ نباید به گونه ای باشد که آلودگی های موجود بر سطح آن را نمایان کند.

5.در مورد مات و براق بودن آن تصمیم بگیرید.

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید صفحه کابینت باید در نظر داشت، براقیت یا مات بودن آنها است. در واقع انتخاب بین هر یک از این حالت های مات یا براق بیشتر به سلیقه شخصی بستگی دارد. اما به طور کلی توصیه می شود که در هنگام خرید، صفحه کابینت های مات را برای دکوراسیون های مدرن و صفحه کابینت های براق را برای دکوراسیون های کلاسیک انتخاب کنید.

در نهایت باید بگوییم که توجه به نکات مهم در هنگام خرید صفحه های کابینت سبب می شود که انتخاب درستی و مناسبی در این زمینه داشته باشید.

اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات ریلی و آشنایی با آن ها : شاید امروزه استفاده از انواع یراق آلات به شما کمک کند که بتوانید بخش های مختلف منزل خویش را دیزاین کنید و در همان سان بتوانید تاثیر های راحت تری داشته باشید. یراق آلات ریلی یکی از انواع یراق آلاتی هستند که شما میتوانید آن ها را مورد بهره‌گیری قرار دهید.

به گزارش دکوکده : شاید امروزه استفاده از انواع یراق آلات به شما کمک کند که بتوانید بخش های مختلف منزل خویش را دیزاین کنید و در همان سان بتوانید تاثیر های راحت تری داشته باشید. یراق آلات ریلی یکی از انواع یراق آلاتی هستند که شما میتوانید آن ها را مورد بهره‌گیری قرار دهید و به آسانی آنچه که باید را برای خویش داشته باشید. برای بررسی یراق آلات ریلی و آشنایی با آنها با ما همراه شوید.

یراق آلات ریلی و آشنایی با آن ها

مکانیزم یراق آلات ریلی از سری سازوکار های کمد و کابینت بوده و به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد خویش از محبوبیت فوقانی در نزد طراحان دکوراسیون درونی برخوردار است. عملکرد این مکانیزم به این چهره است که دو درب به صورت تاشو (آکاردئونی) در یک سمت یونیت قرار می گیرند، فلذا امکان استفاده از تمامی فضای داخل کمد به راحتی شدنی است و درب ها گیر از جنبش اکسسوری های داخل کمد نمی شوند.

مکانیزم یراق آلات ریلی برای دودرب تاشو به چهره آویز یعنی در ذیل درب ریلی برای نصب وجود ندارد و تنها کل درب از بالا نصب می گردداین مکانیزم پسندیده برای فضاهایی است که بیچارگی به متمایز سازی از هم دارند ودر ضمن محل آمدوشد  هم می باشند.مانند دو اطاق و یا متمایز سازی طباخ خانه گرم و و سرد

مکانیزم یراق آلات ریلی  مثل دیگر درب های اکاردئونی دیگر حائز ریل بالا و پایین نمی باشد و فضای بیشتری در درون کمد به شما می دهد.

شامل یک دست میله هدایت کننده درب و ۴ شماره لولای پلاستیکی بین دودرب

هربسته از این سازوکار برای یک یونیت به عرض ۹۰ سانتیمتر می باشد.

مکانیزم آکاردیونی یا وینگ لاین

مکانیزم یراق آلات ریلی برقی

کار یراق آلات ریلی برقی از لحاظ کاربردی مانند مکانیزم یراق آلات معمولی می باشد با این تفاوت که در مکانیزم وینگ لاین برقی درب با ریموت یا با خفقان دست مفتوح و بسته می شود.

مکانیزم یراق آلات ریلی تاپ لاین

کارکرد مکایراق آلات ریلی تاپ لاین نیزم تاپ لاین بصورت حرکت دست نویس در دولاین مجزا برروی یکدیگر است و تا کمدهای عرض ۳٫۶ متری را پوشش می دهد.

این مکانیزم بعلت نصب ریل برروی سقف یونیت تحمل وزن زیاد فوقانی دارد و شما در دیگر مثل دیگر درب های ریلی ریل و قرقره سازوکار را نمی بینید .این مکانزم درب ریلی با طراحی منحصر به فرد خود توسط طراحان شرکت با محوریت زیبایی،کیفیت زیاد بالا و راحتی نصب ، خویش را از دیگر محصولات مثل جدا کرده است

مکانیزم یراق آلات ریلی این لاین

در این مکانیزم ، دودرب کمد برخلاف سایر درب های ریلی که یک درب در ریل جلو و دیگری در ریل عقب پیمان می گیرد هردودرب در یک خط قرار می گیرد و در یک امتداد می باشند.ریل های این فرآورده یکتا بر روی سقف ودیگری در زیر کف یونیت نصب می شوند ،و این امر مایه می شود دیگر ریل ها در رویت نباشند که زیبایی دوچندانی به کار می دهد.

درب ها مانند درب ون باز می شود یعنی ابتدا درب به خارج امده و برروی درب دوم جنبش می کند.

ریل این لاین در دو مدل برقی و دستی موجود می باشد.در مدل برقی با یک فشار کوچک بر روی در ،درب کمد به صورت اتوماتیک باز می شود و با فشار دکمه ای که برروی بدنه وجود دارد درب بسته می شود.

درب کرکره ای و یراق آلات ریلی

این مکانیزم لوکس با خاصیت های بی همتا برای داشتن منزل ای زیباتر و خاص تر شما را یاری می کند.برای راحتی شما سنسور کنترل لمسی ذیل مکانیسم باعث باز شدن کرکره میشود.

اسلاید ها از جنس TSG (شیشه ایمن) با مقاومت در برابر سایش روزمره و شکستگی در دو رنگ سفید و مشکی هایگلاس موجود است که با جلایی ویژه در زاویه ی طباخ خانه و یا اطاق شما چشم نواز است.

هر مکانیزم به صورت کامل به همراه یونیت از پیش ساخته شده و حاضر جهت نصب آسان  ارائه میشود.

موتور بی صدا، روان و کم مصرف با به کارگیری برق شهری از دسته ویژگی های مکانیزم درب کرکره ای می باش

یراق آلات ریلی و آسانسوری

معمولا دسترسی به طبقات بالای کابینت های هوایی برای بعضی از بانو های منزل مشکل می باشد، برای حل این سخت مکانیزم آگیلیس یا آسانسوری طراحی گردیده است.

با نصب این مکانیزم در یک کابینت به عرض ۹۰ سانتیمتر شما می توانید گونه ها شیشه های ادویه و یا دیگر محصولات حقیر سوپری خویش را در آن پیمان دیتا و با کشیدن به سمت زیر تمام آنها براحتی در دسترس شما قرار می گیرد.این سبد حائز جک ارامبند می باشد و همچین دکمه ای به منظور افزایش و یا کاهش نیرو جک به نسبت بار قابل حمل در آن وجود دارد.

یراق آلات ریلی پاکت دور

مکانیزم پاکت دور ترکیبی از لولا و ریل می باشد.این محصول مناسب برای فضاهای حقیر و یا درب های کابینتی که با مفتوح  شدن آن جلوی رفت وآمد گرفته می شود ،مانند درب روی ماکرویو و یا میز تلویزون.

سیستم باز شدن pocket door بدین شکل می باشد که ابتدا درب به چهره لولایی باز می شود و سپس به صورت ریلی تو یونیت می رود. فلذا فضای زیادی را اشغال نمی کند.

اگر یراق آلات ریلی انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

میز تلویزیون سفید در ترکیب با دکوراسیون خاکستری چگونه است؟: دکوراسیون داخلی منزل بحثی بسیار داغ و نوین است که در چند سال اخیر بازتاب بسیار گسترده ای در بین افراد داشته است.

با پیشرفت علم معماری شیوه ها و سبک های بسیار متفاوتی در دکوراسیون داخلی پدید آمد که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند

تا افراد بر اساس علاقه خود آنها را جهت تغییر در دکوراسیون منزل یا هر محیط دیگری انتخاب می کنند.

میز تلویزیون سفید در ترکیب با دکوراسیون خاکستری چگونه است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از لوازمی که تاثیر به سزایی در این تغییرات دارد، میز تلویزیون سفید است.

این نوع از میز ها به دلیل رنگ سفید و خنثی ای که دارند، در بیشتر سبک های دکوراسیون داخلی به کار برده شده و با هر نوع رنگی به راحتی ست می شوند.

یکی از رنگ هایی که در خانواده رنگ های خنثی قرار می گیرد، رنگ خاکستری است.

این رنگ نیز مانند رنگ سفید امروزه در دکوراسیون مدرن کاربرد بالایی دارد و ترکیب آن با دیگر رنگ ها به خصوص سفید به راحتی امکان پذیر است.

در این مقاله قصد داریم، درباره این رنگ ها و نحوه ست کردن میز تلویزیون سفید با دکوراسیون خاکستری مطالبی را عنوان کنیم تا سریعتر دست به خرید میز تلویزیون با رنگ سفید بزنید.

تاثیر رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

رنگ ها یکی از عناصر بسیار مهم در معماری داخلی به شمار می روند و بدون آنها دکوراسیون جلوه و نمایی ندارند؛

بنابراین توجه به نوع رنگ ها و نحوه ست کردن آنها با یکدیگر باید بر اساس علم روانشناسی انجام شود تا تاثیر خود را به خوبی روی افراد بگذارد و جلوه ای بی نظیر را در محیط داخلی خانه به وجود آورد.

یکی از مهمترین و پرمصرف ترین رنگ هایی که امروزه در هر نوع دکوراسیونی مشاهده می کنید، رنگ سفید است که بیشتر در دکوراسیون مدرن و کلاسیک مدرن از آن استفاده می شود.

این رنگ به دلیل انرژی خنثی آن با هر نوع رنگی ترکیب بی نظیری را ایجاد می کند و به محیط و لوازم داخلی آن هارمونی بسیار دلنشینی را می بخشد.

انتخاب رنگ سفید به عنوان رنگ میز تلویزیون یکی از بهترین گزینه ها جهت تغییر در دکوراسیون داخلی است. خرید میز تلویزیون سفید به شما کمک می کند تا محیطی بزرگتر و جذاب تر را در خانه خود ایجاد کنید.

از آنجایی که رنگ سفید سبب ایجاد آرامش در افراد می شود و روحیه آنها را بسیار بالا می برد، در ترکیب با رنگ های دیگر تاثیرات بیشتری را روی افراد می گذارد.

دلایل استفاده از رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی

یکی از بهترین رنگ هایی که امروزه در ترکیب با سفید مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ خاکستری است.

این رنگ که رنگی بسیار منطقی است، در بین رنگ سفید و مشکی قرار می گیرد و در واقع رنگ خنثی، سرد و صلح آمیزی است که تداعی کننده آرامش در ذهن افراد است؛

بنابراین دکوراسیون هایی که با این رنگ مزین شده باشند، محیطی بسیار شیک، مدرن و آرامش بخش را برای افراد ایجاد می کنند.

از رنگ خاکستری به این دلیل در دکوراسیون داخلی استفاده می شود؛ زیرا بسیار مدرن است و هیچ گونه زرق و برقی در خود ندارد؛

همچنین به عنوان رنگ پس زمینه در دکوراسیون گزینه مناسبی عنوان می شود؛ زیرا با کلیه رنگ ها به خصوص سفید قابل ترکیب است.

این رنگ تنالیته متفاوتی از روشن تا تیره را شامل می شود و این امر رنگ خاکستری را در دکوراسیون داخلی بسیار پرکاربرد کرده است.

نکاتی در زمان ترکیب میز تلویزیون سفید با دکوراسیون داخلی

اگر به رنگ های خنثی در دکوراسیون علاقه دارید و دوست دارید تا جلوه ای مدرن را به محیط اطراف خود ببخشید، باید لوازم منزل را به گونه ای انتخاب کنید که رنگ آنها با یکدیگر هارمونی مناسبی را در داخل خانه به وجود آورد.

یکی از لوازم بسیار مهم که امروزه کاربرد های متفاوتی دارد و مانند قدیم تنها به یک منظور مورد استفاده قرار نمی گیرد، میز تلویزیون است.

از آنجایی که این میز ها در طرح و رنگ های متنوعی به بازار عرضه می شوند؛ بنابراین باید در خرید رنگ بندی آنها نهایت دقت و توجه را به خرج دهید.

اگر قصد دارید تا دکوراسیون خاکستری را در منزل خود به کار ببرید، خرید میز تلویزیون سفید پیشنهاد بسیار عالی است که ترکیب جذاب و مدرنی را در محیط شما ایجاد می کند.

رنگ های سفید و خاکستری بدون هیچ گونه زرق و برقی هستند و آرامش بسیاری را در محیط برای شما ایجاد می کنند.

از آنجایی که این رنگ ها در زمره رنگ های خنثی هستند، در سبک های متفاوت معماری داخلی از آنها به وفور استفاده می شود و یکی از عناصر بسیار مهم در دکوراسیون به شمار می روند.

یکی دیگر از دلایل استفاده از این رنگ ها این است که محیط را روشنتر و بزرگتر از حد طبیعی خود نشان می دهند و انعکاس و بازتاب نور در آنها زیاد است؛

با این حال ممکن است، رنگ سفید و خاکستری به دلیل ماهیت خود محیط را یکنواخت و بسیار سرد جلوه می دهند که برای حل این مشکل وجود یک رنگ گرم در گوشه و کنار خانه این حال و هوا را تغییر می دهد.

همچنین استفاده از تنالیته های خاکستری در حل این مشکل بسیار کارآمد است و با میز تلویزیون سفید نیز هماهنگی رنگی مناسبی دارد.

اگر قصد دارید تا میز تلویزیون خود را با دکوراسیون خاکستری ست کنید، بهتر است تا در ابتدا خرید اینترنتی میز تلویزیون را انجام دهید تا بدین طریق کالای مد نظر در زمان کمی به دست شما برسد.

برای این منظور ما به شما سایت فروشگاهی خوگر را پیشنهاد می دهیم تا خرید اینترنتی میز تلویزیون را با سرعت انجام دهید.

در این مقاله سعی کردیم تا در ابتدا توضیحاتی را در مورد رنگ خاکستری و سفید ارائه دهیم و تاثیر آنها را روی یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم

تا متوجه این ترکیب و هارمونی شوید و با خیال راحت خرید اینترنتی میز تلویزیون سفید را انجام دهید.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

نقشه ی ساخت صندلی راک چگونه است؟: شاید تصور ما از صندلی راک به صندلی های گهواره ای برمی گردد که پدربزرگ ها یا مادربرزگ های ما

در حین توجه به صدای رادیو، تماشای تلویزیون، مطالعه کتاب یا قلاب بافی در کنار بخاری یا شومینه روی آن می نشینند.

اما نام کامل این صندلی در واقع راکینگ چیر است که دو بال چوبی، فلزی یا دیگر متریال منحنی شکل (راکر) در انتهای پایه های خود دارد.

این صندلی به طور معمول با متریال چوبی ساخته می شود؛ اما انواع مواد و متریال کامپوزیتی و فلزی نیز در ساخت آن کاربرد دارد.

نقاط برخورد راکرها با زمین تنها دو نقطه است که این امکان را فراهم می کند که با کمترین فشار پا یا حرکت نقطه ثقل، شخصی که بر آن نشسته است؛ به راحتی آن را به عقب یا جلو ببرد.

نقشه ی ساخت صندلی راک چگونه است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : پیشینه این صندلی به دوران کودکی بنجامین فرانکلین بنیانگذار ایالات متحده و ارزش و توجهی که به ساخت این صندلی داشت؛ برمی گردد.

این صندلی برای اولین بار در سال ۱۷۲۵ در کشور انگلستان ساخته شد و امروزه در انواع بسیار متنوعی تولید می شوند.

ما در این مقاله قصد داریم که شما را با نقشه ی ساخت صندلی راک آشنا کنیم.

نقشه ی ساخت صندلی راک چگونه است؟

اگر قصد دارید که به جای خرید صندلی راک، خود شما به ساخت یکی از آن ها اقدام کنید؛ باید در ابتدا مواد لازم را جهت ساخت آن تهیه کنید.

‌ پس از آن باید تمامی مواردی را که در ادامه این مطلب آورده شده است؛ به دقت اجرا کنید که در انتها نقشه ی ساخت صندلی راک را به طور کامل اجرا و پیاده سازی کرده باشید.

همچنین اگر مایل هستید که از تنوع گسترده محصولات ما از جمله اسباب و اثاثیه منزل مانند انواع مبل، میز و صندلی های راحتی و راک بازدید کنید؛

از شما دعوت می کنیم که از  فروشگاه معتبر خوگر بازدید کرده و پس از انتخاب، به خرید اینترنتی صندلی راک یا دیگر وسایل مورد نیاز خود اقدام کنید.

به طوری که در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل گرفته و از خدمات پس از فروش حرفه ای این تیم متخصص بهره مند شوید.

مواد مورد نیاز جهت تکمیل نقشه ی ساخت صندلی راک

برای ساخت صندلی راک در خانه یا کارگاه لازم است که موارد خواسته شده در زیر را تهیه کنید:

  1. متر مخصوص اندازه گیری
  2. اره نواری مخصوص چوب
  3. دریل با مته ۱۰ میلی متری
  4. چرخ سنباده
  5. گونیا نجاری
  1. میخ کوب
  2. چسب چوب
  3. پیچ چوب ۴۰ میلی متری
  4. چوب و الوار دلخواه به میزان لازم

گام اول

اولین گام جهت پیاده سازی نقشه ی ساخت صندلی راک این است که پیش از هر چیز برای شکلگیری راکرها به یک جیگ یا قالب نیاز خواهیم داشت.

ما در اینجا یک تکه چوب به اندازه ۱۵ × ۵۰ × ۹۰ سانتی متری آورده ایم و از یک طرف آن یک منحنی برش می دهیم. تا زمانی که برش به دست آمده متقارن و موازی باشد؛ اهمیتی ندارد که منحنی چقدر بزرگ است.

به منظور ساخت راکرها به ۶ تکه چوب با ابعادی نظیر ۳ سانتی متر عرض، ۰.۸ سانتی متر ارتفاع و ۸۵ سانتی متر طول نیاز دارید.

چسب چوب را بر همه تکه چوب ها مالیده و آن ها را روی جیگ یا قالب قرار دهید. با استفاده از یک تکه چوب دیگر و همچنین تعدادی گیره یا میخ آن ها را محکم به یکدیگر فشار دهید.

لازم است که برای هر طرف صندلی، یک قطعه مانند این و در واقع دو قطعه درست کنید.

گام دوم

بعد از اینکه تکه چوب ها را آماده کردید؛ باید مورتایس یا فاق هایی بسازید که زبانه ها را از پایه های صندلی درون آن میزان کرده و قرار دهید.

فاق ها باید از لبه هر راکر ۵.۰ سانتی متر باشد. برای این منظور نیز این امکان وجود دارد که از دستگاهی مخصوص و از کوبه و چکش استفاده کنید که نتایج مشابهی به بار خواهد داشت.

گام سوم

در این مرحله از نقشه ی ساخت صندلی راک باید ۴ قطعه چوب به ابعاد ۸۰ × ۲.۵ × ۷ سانتی متر برای جای ۴ پایه صندلی بسازید.

با استفاده از اره نواری، یک زبانه برای هر پایه قرار دهید. این زبانه باید در مورتایس یا فاق موجود در راکر جا گرفته و سوار شود.

گام چهارم

در این مرحله باید ساپورت صندلی را اضافه کنیم. در اینجا مجدد از تکنیک فاق و زبانه به منظور گردآوری اجزا در کنار یکدیگر کمک می گیریم.

ساپورت صندلی نیز مانند پایه ها، قطعه چوبی دیگری است. آن را در زاویه با یکی از پایه ها قرار دهید و نقطه ای که قصد دارید که فاق ها را بگذارید؛ علامت گذاری کنید.

سپس با کمک یک کوبه و چکش فاق ها را درست کرده و ساپورت صندلی را در جای مناسب تراز کنید.

تمامی اجزا را با کمک چسب چوب، گیره یا میخ گرد جمع آوری کنید. منتظر بمانید که چسب چوب از شب تا صبح مانده و خشک شود.

گام پنجم

جهت جفت سازی دو طرف صندلی لازم است که  از پایه های افقی استفاده کنیم. برای قسمت جلویی و عقبی از دو تکه چوب با ابعاد ۶۰ × ۲.۵ × ۷ سانتی متر استفاده می شود.

برای قسمت جلویی این فرصت را داریم که از تکنیک فاق و زبانه بهره گرفته و جهت تکمیل قسمت پشتی نیز از میخ های بی پرچ ۱۰ میلی متری استفاده می کنیم.

گام ششم

برای قسمت پشتی و تکیه گاه صندلی، ما یک قاب چوبی ۸۰ × ۶۰ سانتی متر می سازیم و شکاف هایی نیز در قطعات بالایی و پایینی سوراخ می کنیم که اسلت های پشت صندلی در آن قرار بگیرند.

اسلت ها به اندازه ۰.۸ × ۴.۰ × ۷۳ سانتی متر از قطعات چوبی با لبه های صیقل داده شده؛ ساخته شده اند.

گام هفتم

همانطور که در تصویر نشان داده شده است؛ جهت پیوند پشتی صندلی با کناره ها از تعدادی میخ بی پرچ ۱۰ میلی متری و مته ۱۰ میلی متری استفاده کنید.

گام هشتم

برای قسمت نشیمنگاه صندلی از یک قطعه چوبی ضخیم به اندازه ۳۰ میلی متر استفاده می کنیم. این قطعه بسیار محکم بوده و از همان گونه چوبی است که تا به اینجا استفاده کرده ایم.

تنها بایذ آن را به اندازه ۵۵ × ۶۰ سانتی متر برش دهیم که بین ساپورت های صندلی جا گرفته و سوار شود. پس از آن از چند پیچ استفاده می کنیم که سر جای خود محکم شود.

گام نهم

از آخرین قسمت های نقشه ی ساخت صندلی راک بازوهای صندلی هستند. بازوها را به صورت انحنا دار و به صورت صاف در صندلی قرار می دهند.

ما جهت ساخت آن از دو قطعه چوب به اندازه ۵۰ × ۷۰ × ۲.۵ سانتی متر استفاده می کنیم. آن ها را با اره نواری شکل داده و دو شکاف جهت پیوند زنی به پشتی صندلی ایجاد می کنیم.

در نهایت نقشه ی ساخت صندلی راک شما کامل شده، حالا شما یک صندلی راک زیبا دارید.

سخن آخر

صندلی راک یکی از زیباترین و شکیل ترین صندلی ها است که راحتی و آرامش زیادی برای کاربران به همراه می آورد.

افراد این فرصت را دارند که به جای خرید صندلی راک با استفاده از ابزار و وسایل نجاری خود به ساخت یکی از آن ها اقدام کنند که ما در این مقاله گام ها و مراحل ساخت آن را برای شما توضیح دادیم.

در نهایت از شما دعوت می کنیم که به منظور خرید اینترنتی صندلی راک و بررسی تنوع گسترده محصولات در زمینه های مختلف از فروشگاه معتبر خوگر بازدید کنید.



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()