نوشته شده توسط : shadi

 

چسب دستگاه وکیوم برای افزایش مقاومت و زیبایی ام دی اف ها از روکش هایی بر سطح آنها استفاده می کنند. برای تولید یک سازه با کیفیت باید تجهیزات و متریال پیشرفته و با کیفیتی به کار رفته شود که بتوان محصول چوبی خوبی را تولید کرد.

چسب دستگاه وکیوم

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : بمنظور چسباندن روکش از چسب های مخصوص و محکمی استفاده می شود. چسب ها در انواع مختلف در بازار عرضه شده که نحوه استفاده هر یک از آنها با یکدیگر متفاوت است. چسب وکیوم از آن دسته از چسب هایی است که باید با استفاده از دستگاه های پیشرفته بر سطح ام دی اف روکش ها را چسباند. در ادامه در خصوص نحوه روکش کردن ام دی اف و چسب دستگاه وکیوم برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

آشنایی با چسب دستگاه وکیوم

همانطور که گفته شد برای افزایش کیفیت تخته های ام دی اف از روکش های متفاوتی بر سطح آن استفاده می شود. برای روکش کردن ام دی اف باید از دستگاه و ابزار های مختلفی استفاده کرد بطوریکه چسب کاملا دو سطح را به یکدیگر بچسباند.

در واقع با استفاده از این نوع دستگاه شما به راحتی می توانید روکش را بدون وجود مشکل بر سطح ام دی اف چسباند. این دستگاه محفظه ای به صورت ایزوله شده دارد که به صورت سینی شکل در دستگاه قرار گرفته است.

در قسمت زیرین سینی دستگاه وکیوم سوراخ های ریزی تعبیه شده است که این سوراخ ها در انتها به پمپ هایی متصل شده اند. در این پمپ های آب یا روغن های در گردشی وجود دارد. این تجهیزات به کار رفته در دستگاه سبب شده که به بهترین حالت ممکن روکش بر سطح ام دی اف پرس شود.

جزئیاتی در خصوص چسب دستگاه وکیوم

همانطور که گفته شد برای چسباندن و پرس روکش بر سطح ام دی اف باید از چسب و دستگاه های پیشرفته ای استفاده شود. دستگاه وکیوم از آن دسته از دستگاه های پیشرفته در صنعت سازه های چوبی است. این نوع دستگاه به گونه ای طراحی شده اند که دارای یک سینی بر سطح دستگاه است که صفحه چوبی و پانل مورد نظر شما بر سطح آن قرار خواهد گرفت.

المنت های حرارتی در قسمت پایین هد دستگاه، تعبیه شده اند. همچنین بدنه دستگاه طوری طراحی شده که از اتلاف گرما و حرارت جلوگیری می کند. برای کار کردن با این دستگاه، هد کاملاً بسته می شود.

پس از بسته شدن هد، عملیات وکیوم بر سطح ام دی اف شروع می شود. در هنگام شروع عملیات میزان گرمای مورد نیاز در دستگاه به طور اتومات تنظیم می شود. پمپ های قرار گرفته شده در زیر سینی محفظه، هوایی را در داخل آن ایجاد می کند.

پس از ورود هوا و ایجاد خلا در محفظه، فشار بر سطح ام دی اف وارد می شود. فشاری که بر سطح کار وارد می شود، معادل با ۶۵۰۰ کیلوگرم است. فشارهای وارد شده بر سطح کار به طور یکسان بر سطح وارد می شود. این مقدار فشار می تواند به راحتی روکش را بر روی سطح ام دی اف به طور کامل و بدون هیچ خلایی پرس کند.

نحوه روکش ام دی اف با استفاده از دستگاه چسب چگونه است؟

جهت روکش سطح تخته چوب ام دی اف باید به برخی از نکات توجه داشته باشید که به بهترین شکل ممکن این کار انجام شود. ابتدا باید سطح کار را به طور کامل از گرد و غبار های موجود پاک کرد.

هنگامی که پانل چوبی مورد نظر در دستگاه قرار می گیرد در محفظه ای قرار داده می شود که امکان ورود هیچ گرد و غباری به داخل آن نیست. بسیاری از تولید کنندگان برای تمیز تر شدن سطح کار آن قسمت را به طور کامل ایزوله می کنند.

با کمک نایلون یا جدا کردن این قسمت از سایر قسمت ها این دستگاه را می توان به طور کامل ایزوله کرد. پس از رعایت این نکات سطح چسب را با استفاده از پیستوله پاشش بر سطح ام دی اف اسپری می کنند.

هرچه چسب بهتر بر سطح ام دی اف پخش شود، نتیجه کار بهتر خواهد بود. پخش کامل چسب بر سطح کار از جمله موارد مهمی است که باید به آن توجه شود. پس از چسب زنی، ام دی اف را در سینی دستگاه قرار می دهند.

سپس با استفاده از رول گیر روکش را بر سطح تخته های ام دی اف قرار می دهند. باید مطمئن شوید که روکش به طور کامل بر سطح ام دی اف قرار گرفته است. در نهایت پس از انجام این اقدامات با استفاده ار پرس، روکش آغشته به چسب بر سطح ام دی اف پرس می شود.

همچنین باید دقت داشته باشید که روکش بطور کاملا صاف و یکدست بر سطح کار قرار گیرد. دستگاه وکیوم با ایجاد مکش و خلا سبب جلوگیری از ایجاد چروک بر سطح ام دی اف خواهد شد.

مزیت استفاده از این محصول

با استفاده از دستگاه وکیوم روکش بدون هیچ فاصله ای و به طور کامل بر سطح ام دی اف پرس می شود. همچنین با استفاده از این دستگاه و روکش صفحات فشرده چوبی می توانید طول عمر آن ها را افزایش دهید چرا که وجود روکش بر سطح ام دی اف محصول شما را در مقابل عوامل مخرب مقاوم می کنند و عمر مفید آن ها بطور چشمگیری افزایش می یابد.

اگر چسب انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

چسب دستگاه ممبران نمونه ای از چسب های پلیمری است که به صورت تخصصی برای روکش کردن سطح ام دی اف تولید می شود.

چسب دستگاه ممبران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : ویژگی هایی که در تولید این نوع از چسب ها مد نظر قرار گرفته شده به گونه ای است که امکان جدا شدن روکش از سطح ام دی اف را به صفر می رساند.

 

اهمیت ویژگی های چسب دستگاه ممبران

از جمله ویژگی هایی که باید در این نوع از چسب ها مورد بررسی قرار گیرد را می توان قدرت مقاومتی آنها در برابر رطوبت دانست. در این نوع از چسب های ممبران این ویژگی سبب می شود تا ام دی اف روکش شده را بتوان در کاربری های متفاوتی مورد استفاده قرار داد.

در صورتی که در ساخت چسب های ام دی اف این ویژگی مد نظر قرار نگیرد، نمی توان گفت که این چسب ها دارای کیفیت بالایی هستند.

چسب های ممبران باید دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت باشند. این ویژگی از طریق ترکیباتی که در چسب های پلیمری مورد استفاده قرار می گیرد، به وجود می آید. ضد حرارت بودن سبب می شود تا ام دی اف روکش شده در برابر دمای بالا بتواند مقاومت کند و دچار آسیب نشود.

از آنجایی کهچسب دستگاه ممبراندارای دو نوع تک جزئی و دو جزئی است ترکیبات آنها با یکدیگر متفاوت است. در چسب های دو جزئی همانطور که از اسم آن مشخص است علاوه بر چسب وکیوم از ماده دیگری به نام ایزو سیانول به عنوان هاردنر و برای بالا بردن خاصیت چسبندگی و مقاومت حرارتی این چسب ها استفاده می شود.

این ویژگی می تواند چسب مورد نظر را دارای دوام بالاتری کند. به همین دلیل در زمان قرارگیری در شرایط دمایی بالا روکش مورد نظر از سطح ام دی اف جدا نمی شود.

در چسب های تک جزئی این قضیه حکم فرما نیست. زیرا ماده هاردنر یا ایزوسیانات در ترکیبات اصلی چسب وجود دارد. بر این اساس در زمان پرس چسب با روکش مورد نظر واکنش می دهد. طی این جریان عملیات چسبیدن انجام می شود.

کاربرد چسب های تک جزئی امروزه بسیار بیشتر از انواع دیگر چسب ممبران است. نحوه استفاده از این چسب ها و ویژگی های منحصر به فردی که دارا هستند، سبب شده است تا تقاضا برای این چسب ها افزایش یابد.

چگونه کیفیت چسب های ممبران را بالاتر ببریم؟

چسب دستگاه ممبران از جمله چسب هایی است که برای روکش کردن ام دی اف استفاده می شود. سطح ام دی اف صاف است. این امر می تواند سرعت چسبیدن روکش ها را بالاتر ببرد.

با این حالا نیاز است تا در زمان اسپری کردن چسب وکیوم در ابتدا سطح آن را  با سنباده زدن صاف تر کنید تا هیچ گونه برآمدگی و ناصافی روی آن وجود نداشته باشد. بعد از این مرحله باید قسمت های سنباده زده شده تمیز شود تا گرد و غباری موجود روی ام دی اف برداشته شود.

در دستگاه های وکیوم  قدیمی روکش ام دی اف به صفحه بالایی این دستگاه می چسبید و تحت حرارت بالایی گرم میشد. این ویژگی در دستگاه های نسل جدید وجود ندارد. زیرا انرژی و هزینه زیادی از این طریق صرف می شود. همچنین گرمای زیاد سبب می شد تا از کیفیت روکش مورد نظر خود کاسته شود. به همین دلیل در دستگاه های جدیدتر از المنت های حرارتی برای این منظور استفاده شده است.

با این حال این ویژگی در دستگاه وکیوم نوعی عیب محسوب می شود. زیرا پی وی سی مورد نظر در اثر گرما نرم می شود و در زمان قرار گیری در سطح ام دی اف امکان چروک شدن آن وجود دارد.

برای جلوگیری از این مشکل در دستگاه های جدید فشار هوا از طریق معکوس کردن پمپ به زیر لایه های پی وی سی فرستاده می شود و از چروک شدن آنها در زمان قرارگیری در سطح ام دی اف جلوگیری می کند. این امر می تواند کیفیت روکش و چسب زنی را بالاتر ببرد.

فشار هوا در دستگاه وکیوم چه مزیتی دارد؟

فشار هوا سبب ایجاد خلا در بین لایه پی وی سی و ام دی اف می شود. به همین دلیل روکش ها به راحتی روی چسب دستگاه ممبران قرار می گیرند و پرس می شوند. بعد از این مرحله پی وی سی مورد نظر باید خنک شود. زیرا تحت تاثیر گرما انبساط پیدا کرده و کشیده شده است. خنک کردن پی وی سی می تواند از برگشتن آن به حالت اولیه خودداری کند. در نتیجه کیفیت ام دی اف از این طریق بالاتر می رود.

روکش های پرایمر دار چگونه کیفیت چسب کاری را افزایش می دهند؟

جنس روکش مورد نظر نیز تا حدود زیادی می تواند کیفیت چسب کاری را بالاتر ببرد. از روکش هایی استفاده کنید که پرایمر دار باشند. این امر تا حدود زیادی از ایجاد مشکلات بعد از پرس کردن روکش می کاهد.

پرایمر ها موادی هستند که به رنگ سفید در بازار وجود دارند. این مواد در پشت روکش های پی وی سی قرار داده می شوند. این محصولات می توانند به عنوان حد واسط بین چسب و پی وی سی عنوان شوند. طی استفاده از پرایمرها پیوند های قطبی بین چسب و روکش ها ایجاد می شود و از این طریق واکنش صورت می گیرد.

نکات چسب زنی برای روکش های ام دی اف

  • برای چسب زدن باید مقدار مناسبی از این مواد را روی سطح ام دی اف اسپری کرد. میزان جذب چسب در هر کدام از قسمت های ام دی اف متفاوت است. به همین دلیل در سطوح بالایی ام دی اف مقادیر 60 تا 80 و میزان 98 تا 100 گرم در هر متر مربع چسب برای روکش کردن لبه های ام دی اف مورد نیاز است.
  • زمانی که چسب روی سطح ام دی اف پاشیده می شود ضخامت آن باید بین 0. 1 تا 0. 2 میلیمتر باشد. ضخامت بیشتر در زیبایی ام دی اف تاثیرات منفی را بر جای می گذارد.
  • دمای فعال سازی چسب باید 50 درجه سانتی گراد باشد.

اگر چسب انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

چسب چوب ممبران نمونه ای برتر از چسب چوب های تولید شده در زمینه صنعت ام دی اف و چوب است. به واسطه این چسب چوب می توانید روکش را به راحتی روی سطح ام دی اف پرس کنید. این نوع از چسب از ماده ای پلیمری ساخته می شود که دارای مزیت های بسیاری در تولید لوازم و تجهیزات چوبی است.

چسب چوب ممبران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : این چسب در آزمایشگاه و تحت واکنش های متفاوتی بر پایه آب ساخته می شود. ساختار مولکولی این چسب به دلیل وجود ترکیبات اکسیژن و نیتروژن در برابر رطوبت از خود مقاومت بالایی را نشان می دهد. در نتیجه در شرایط آب و هوایی مرطوب می توان از این چسب برای تولید محصولات چوبی استفاده کرد.

 

ویژگی های منحصر به فرد چسب چوب ممبران

برای اینکه بدانید مزیت های این نوع از چسب چوب چیست باید با ویژگی های این نوع از چسب ها آشنایی داشته باشید. در این صورت می توانید در انتخاب نوع چسب ممبران دقت بیشتری کنید. در ادامه این مقاله در مورد ویژگی های این نوع از چسب چوب اطلاعات مناسبی را در اختیار شما قرار می دهیم.

1. چسب چوب ممبران به دلیل خاصیت چسبندگی و ویسکوزیته بالا به مقدار 2400 مگاپاسکال در ثانیه، توانسته در صنعت چوب کاربری های متفاوتی داشته باشد. به همین دلیل روکش کردن سطح ام دی اف از طریق این نوع از چسب ها باید با دقت بالا انجام شود.

2. مقاومت حرارتی صفحات ام دی اف روکش شده باید در حد بالایی باشد. در این صورت در برابر دمای زیاد از خود پایداری و ماندگاری بیشتری را نشان می دهد. به همین دلیل در چسب های دو جزئی از نوعی ماده ای به نام ایزوسیانول به عنوان جزء دوم استفاده می کنند تا ویژگی مقاومت حرارتی چسب را افزایش دهد.

با این حال در چسب های تک جزئی ماده ی دومی اضافه نمی شود. بدین وسیله نیازی به  ایجاد شرایط برای مخلوط کردن این نوع از چسب ها با ماده ای دیگر نیست. بنابراین کار با چسب های دوجزئی راحت تر و سریع تر است ضمن اینکه از مقاومت خوبی نیز برخرودار هستند. بطوریکه این چسب ها در برابر شرایط دمایی تا 130 درجه سانتیگراد مقاومت بسیار خوبی دارند.

3. چسب های وکیوم نسل جدید با تغییرات ساختاری که در ترکیبات آنها ایجاد شده است دیگر نیازی به درجه حرارت بالا برای فعال سازی ندارند. دمای بالا در واقع خاصیت و کیفیت این نوع از چسب ها را کاهش می دهد.

به همین منظور چسب های تولید جدید دارای دمای فعال سازی پایین تری، تقریبا 55 درجه سانتیگراد هستند. این دمای پایین مزیت های بسیاری را برای صاحبان مشاغل صنایع چوبی ایجاد می کند.

چگونه بهترین چسب چوب ممبران را تشخیص دهیم؟

چسب ممبران به صورت پاششی استفاده می شود. به این صورت که چسب از طریق پیستوله های پاشش روی سطح ام دی اف پخش می شود. میزان فشار ممکن در زمان پاشش چسب عاملی تاثیرگذار است و در کیفیت و مرغوبیت چسب مورد نظر نقش دارد.

به همین دلیل می توان گفت که چسب چوبی دارای بهترین کیفیت است که با فشار مناسبی روی سطح ام دی اف قرار گیرد. این امر در کارایی دستگاه پرس نیز تاثیر گذار است. زیرا فشار کمی از این طریق به دستگاه وارد می شود.

یکی دیگر از فاکتورهایی که تعیین می کند کدام نوع از چسب ممبران دارای کیفیت مطلوبی است، زمان تاثیر گذاری و چسبندگی چسب است. چسب های ممبران بعد از پاشش تا 24 ساعت آماده وکیوم شدن هستند.

طولانی تر بودن این زمان می تواند به نفع مصرف کننده باشد. زیرا مصرف کننده تا زمان بیشتری می تواند از قطعات ام دی اف روکش شده استفاده کند. ممکن است این زمان در برخی از چسب های چوب ممبران تا 72 ساعت نیز به طول بیانجامد.

اطلاعات مناسبی در مورد استفاده از چسب چوب

همانطور که گفته شد این چسب چوب چسبی مناسب برای تولید لوازم چوبی است. بدون این چسب امکان روکش کردن چوب های ام دی اف وجود ندارد. به واسطه این چسب می توانید ام دی اف مورد نظر خود را با روکش های متنوع سفارش دهید.

برای اینکه بتوانید در مورد این چسب چوب و نحوه استفاده از آن مطلع شوید موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • برای فعال سازی چسب چوب ممبران در ابتدا آن را در دستگاه وکیوم گرم می کنند تا به دمای مناسب برای فعال سازی برسد. این دما در چسب چوب ممبران تا 50 درجه سانتی گراد در نظر گرفته می شود. دمای بالاتر می تواند کیفیت تخته ام دی اف نهایی را کمتر کند. همچنین دمای پایینتر از این مقدار نیز چسبندگی مناسب را ایجاد نخواهد کرد.

  • چسب مورد نظر را باید در پیستوله های پاششی ریخت. سپس به راحتی بر روی سطح اسپری کرد. قطر نازل پیستوله مورد نظر باید از 1.7 تا 2 میلیمتر در نظر گرفته شود. در غیر این صورت اسپری چسب به درستی صورت نمی گیرد و سطح مورد نظر دارای ضخامت یکدستی نمی شود.

  • نباید به میزان زیادی از این چسب روی سطح ام دی اف استفاده شود. این امر در کیفیت ام دی اف تاثیر منفی ایجاد می کند. ضخامت مورد نظر 0.1 الی 0.2 میلیمتر در نظر گرفته می شود.

  • فشار مورد نیاز برای پاشش چسب یکی از عواملی است که باید در زمان اسپری کردن به وسیله پیستوله مد نظر قرار گیرد. این فشار از 4 تا 6 بار است.

  • به هنگام اسپری چسب فاصله پیستوله تا سطح کار نباید از 25 سانتی متر بیشتر یا کمتر باشد. در این صورت توده ای از چسب روی سطح مورد نظر ایجاد می شود.

  • مدت زمانی که صرف واکنش چسب با سطح روکش می شود معمولا 120 ثانیه در نظر گرفته می شود. زمان کلی از پاشش چسب تا وکیوم کردن و پایان عملیات نباید از 300 ثانیه بیشتر باشد. زیرا کیفیت روکش ام دی اف را تحت تاثیر قرار می دهد.

  • میزان چسب مورد مصرف در سطح ام دی اف 60 تا 80 گرم در هر متر مربع و در لبه های کار و قسمت های برش خورده ام دی اف 80 تا 100 گرم است.

اگر چسب انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

بهترین چسب وکیوم چسبی است که دارای ویژگی های مناسب و قابل قبولی برای کاربرد باشد. به واسطه خواص چسب وکیوم می توانید تشخیص دهید که کدام نوع از این چسب ها جز بهترین محسوب می شوند.

بهترین چسب وکیوم

به گزارش اینترنتی مجله خوگر پلاس : به همین دلیل در این مقاله برخی از ویژگی های بهترین چسب وکیوم را برای شما مورد بررسی قرار می دهیم.

تک جزئی بودن چسب وکیوم

یکی از مهمترین ویژگی هایی که چسب های وکیوم پرطرفدار دارند، تک جزئی بودن آنها است. چسب های ممبران در نوع تک جزئی خود نیازی به جز دوم برای مخلوط کردن ندارند. به همین دلیل نیازی به صرف هزینه بیشتر برای خرید چسب دوجزئی نیست.

همچنین تک جزئی بودن چسب ممبران به افراد این امکان را می دهد تا عملیات و فرایند روکش کردن ام دی اف را با سرعت بیشتری انجام دهند. زیرا نیاز به صرف زمان بیشتر برای ترکیب جز دوم چسب نیست. اما در چسب های دو جزئی ممبران استفاده از ایزوسیانول برای ترکیب با چسب ضروری است. این ماده سبب می شود تا چسب فعال شده و مقاومت آن بالاتر رود.

بدون این ماده چسب نمی تواند خاصیت چسبندگی و کیفیت بالا داشته باشد. به همین دلیل بیشتر افراد استفاده از چسب تک جزئی وکیوم را ترجیح می دهند و تقاضا برای این نوع از چسب ها بسیار زیادتر از چسب های دو جزئی است.

چسبندگی بسیار زیاد چسب وکیوم

 

از جمله ویژگی های بسیار مهمی که می تواند بهترین چسب وکیوم را مشخص کند، داشتن چسبندگی بالایی است که باید در این محصول مشاهده شود. بدون این ویژگی نمی توان گفت که چسب مورد نظر برای روکش ام دی اف مناسب است.

چسبندگی بالا سبب می شود تا روکش مورد نظر به راحتی روی ام دی اف بچسبد. از این طریق امکان جدا شدن آن تحت شرایط مختلف از بین می رود. یکی از مسائلی که سبب می شود که کیفیت ام دی اف بسیار پایین بیاید، روکش هایی است که به طور کامل چسبانده نمی شود.

ایجاد فشار و پرس بعد از چسب کاری از جمله اقداماتی است که به چسبندگی بیشتر کمک می کند. چسب هایی که چسبندگی بالایی دارند گزینه مناسبی برای روکش کردن ام دی اف هستند.

ویسکوزیته بهترین چسب ممبران باید حدود ۲۵۰۰ مگاپاسکال در ثانیه باشد. این عدد می تواند قدرت چسبندگی وکیوم را نشان دهد. چسب ممبرانی که دارای ویسکوزیته کمتر از این مقدار باشد به عنوان بهترین چسب وکیوم در نظر گرفته نمی شود.

مقاومت فوق العاده در برابر حرارت بالا

از جمله ویژگی هایی که باید چسب ممبران داشته باشد، مقاومت حرارتی بالا است. حال سوال اینجاست که مقاومت حرارتی به چه معناست؟ در جواب به این پرسش باید گفت که چسب هایی که دارای مقاومت حرارتی بالایی هستند به راحتی در برابر گرما و دمای زیاد خاصیت خود را دست نمی دهند.

این نوع از چسب ها را بهترین چسب وکیوم می نامند. زیرا در صورت نداشتن این ویژگی برای روکش سطح ام دی اف مناسب نیستند. چسب های تک جزئی دارای مقاومت حرارتی بالاتری نسبت به چسب های دو جزئی وکیوم هستند.

این امر نیز به دلیل روش تولید آنها است. در ترکیبات چسب های ممبران دو جزئی ماده ای که سبب بالا رفتن مقاومت حرارتی چسب می شود، ایزوسیانات است. این ماده در آزمایشگاه و در مراحل ساخت چسب وکیوم به آن اضافه می شود. در نتیجه نیاز به افزودن جزء دوم ایزو سیانول به چسب ممبران نیست.

این امر سبب می شود تا مقاومت حرارتی چسب ممبران بالاتر رود. بدین منظور آنها انتخاب مناسب تری برای روکش کردن ام دی اف می شوند.

دارای خاصیت ضد رطوبت

رطوبت جز عواملی است که به سرعت می تواند به ام دی اف آسیب وارد کند. وقتی چوب و محصولات چوبی در مجاورت آب قرار می گیرند به سرعت شروع به جذب آب می کنند. آب به سطح ام دی اف نفوذ پیدا کند و از این طریق باعث از بین رفتن بافت ام دی اف و برآمده شدن آن خواهد شد.

یکی از ویژگی های مهم چسب های ممبران، خاصیت ضد رطوبت آنها است. از آنجایی که این چسب ها بر پایه آب ساخته می شوند، و با دارا بودن ترکیبات اکسیژن و نیتروژن به راحتی می توانند مقاومت بالایی را در برابر آب و رطوبت را ایجاد کنند.

بدین طریق ویژگی ضد آب بودن چسب وکیوم می تواند سبب شود تا کیفیت ام دی اف بالا رود. در نتیجه رطوبت به زیر روکش ام دی اف وارد نمی شود و کاربران می توانند با خیال راحت در هر شرایطی از ام دی اف استفاده کنند.

دارای دمای فعال سازی بسیار پایین

از جمله ویژگی هایی که می تواند بهترین چسب وکیوم را مشخص کند، دمای فعال سازی چسب ممبران است. این ویژگی سبب می شود مزیت های بسیاری برای صاحبان کارگاه ها و صنایع چوبی ایجاد شود. به واسطه دمای فعال سازی پایین انرژی کمتری در زمان روکش کردن ام دی اف مصرف می شود.

این امر می تواند در هزینه های ایجاد شده تاثیرات مثبتی را بر جای بگذارد. به طبع هر چقدر دمای فعال سازی کمتر باشد نیاز به انرژی گرمایی و الکتریکی کمتری برای روکش کردن ام دی اف است.

با استفاده از بهترین چسب ممبران می توانید هزینه های خود را کاهش دهید. زیرا چسب ممبرانی که دارای دمای پایینی است به مراتب کمتر استفاده می شود. با قرار گرفتن لایه ای نازک از این چسب روی ام دی اف چسبندگی لازم برای قرار گیری روکش روی آن ایجاد می شود. دمای فعال سازی پایین ۵۵ درجه سانتی گراد در نظر گرفته می شود.

قیمت مناسب چسب وکیوم در برابر کیفیت بالا

یکی دیگر از ویژگی هایی که می تواند بهترین چسب وکیوم را مشخص کند، قیمت مناسبی است که این نوع از چسب ها دارا هستند. از این طریق خرید و سفارش آنها به راحتی انجام می شود.

قیمت های بالا نمی تواند نشان دهنده کیفیت بالای چسب وکیوم باشد. این تصور را از ذهن خود بیرون کنید. چسب وکیومی بهترین است که علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، بتواند قیمت مقرون به صرفه تری را نیز داشته باشد. از این طریق افراد می تواند با اظمینان خاطر از ویژگی های منحصر به فرد کیفی کمی این چسب ها بهره ببرند.

اگر چسب انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

ترکیبات چسب ممبران به یکی از پر کاربرد ترین چسب ها در حوزه تولید ام دی اف تبدیل شده است. این چسب با توجه به انواع مختلفی که دارد تا کنون توانسته کاربران بسیاری از صنف های صنایع چوبی را به خود جذب کند. این چسب مصارف گوناگونی داشته و خاصیت چسبندگی فوق العاده ای دارد.

ترکیبات چسب ممبران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : ترکیبات شیمیایی که برای تهیه چسب استفاده می شود خاصیت چسبندگی را به آن داده و باعث می شود تا روکش ها به بهترین شکل ممکن چسبانده شوند. این ترکیبات مانع از خراب شدن قطعات شده و روش به کار رفته برای سنتز این چسب ها بر اساس فرمولی خاص است.

 

ترکیبات چسب ممبران از چیست؟

ساختن این نوع چسب در حال حاضر بر پایه همو پلیمر طبیعی و بر اساس فرمولاسیون کاملا جدید است. این چسب به واسطه اکسیژن و هیدروژن ساخته شده و چسبی کاملا ضد آب است و در صنایع کیفیت خود را حفظ کرده و به دلیل استفاده از ترکیبات خاص  به هیچ وجه موجب بر آمدگی نمی شود.

لایه لاتکس هوشمندی که در ترکیباتچسب به کار رفته شده با شناسایی نوع ام دی اف عملیات کنش را انجام می دهد و پیوند مولکولی بسیار قوی ای را در هنگام تماس با سطح ام دی اف به وجود می آورد.

این چسب به دلیل استفاده از ترکیبات اکسیژن و نیتروژن، مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت داشته و با توجه به مقاومت بالایی که در برابر حرارت و کنش شیمیایی دارد در تولید محصولاتی که روکش های براقی دارند از شفافیت بالایی برخوردار است.

ترکیبات تخصصی چسب ممبران

در تولید چسب ممبران از 40 درصد پلیمر طبیعی و مابقی از مشتقات نفتی استفاده می شود. این ترکیبات در حال حاضر موجود و در دسترس است.

پلیمر طبیعی چیست؟

پلیمر طبیعی جایگزینی برای کاهش استفاده از پلیمر های مصنوعی و فسیلی است و به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به محیط زیست ساخته شده است. پلیمر طبیعی به دلیل خاصیت اسیدی که دارد در ساخت چسب کاربرد زیادی داشته و خاصیت انعطاف پذیری نیز به چسب می دهد. یکی از ترکیبات مورد استفاده در پلیمر طبیعی استفاده از رزین است.

رزین چیست؟ رزین یک ماده چسبناک بوده و معمولا در الکل حل می شود اما به هیچ وجه در آب حل نمی شود. چسب هایی که در ترکیبات آن ها از رزین استفاده شده باشد در زمان خشک شدن تبدیل به ماده ای جامد می شوند. این چسب جزء چسب های دو جزئی است و در ترکیبات چسب ممبران کاربرد زیادی دارد. رزین نیز به انواع مختلفی تقسیم می شود.

رزین اپوکسی چوب یک ماده شیمیایی است که در ترکیبات چسب کاربرد زیادی دارد. این ماده پس از خشک شدن حالت کریستالی و شفاف پیدا کند و در نهایت به صورت ماده جامد و بی رنگ در می آید. این ماده به منظور ضد آب کردن تمام سطوح و تثبیت آن استفاده می شود.

مشتقات نفتی مورد استفاده در ترکیبات چسب ممبران

هیدروژن و کربن اجزای تشکیل دهنده چسب ممبران، جز فرآورده هایی نفتی به حساب می آیند که در ساخت چسب های ممبران کاربرد زیادی دارد و جز مواد اصلی مورد استفاده در ترکیبات این نوع چسب به کاربرده می شوند.

ایا همه کشورها توانایی تولید چسب ممبران را دارند؟

ترکیبات این نوع چسب با توجه به فرمولاسیون پیشرفته ای که دارند در کشور های محدودی که به این فرمولاسیون دسترسی دارند ساخته می شود. این چسب تنها در 5 کشور به صورت تخصصی تولید می شود که مهم ترین این کشور ها آلمان است. کشور ما نیز در حال حاضر توانسته با به کار گیری فرمول جدید در این زمینه به خود کفایی برسد و ترکیبات این نوع چسب را تولید کند.

محدودیت های تولید چسب ممبران

به دلیل انحصاری بودن مونومر هایی که در ساخت ترکیبات چسب ممبران استفاده می شود این موضوع به چالشی تبدیل شده تا تولیدکنندگان در تولید این چسب با مشکل مواجه شوند.

تولید کنندگان با استفاده از پلیمر طبیعی به جای ایزو سیانات که دسترسی به آن بسیار محدود است تاکنون موفق به تولید چسب ممبران شده اند که این کار بسیار پیچیده و سخت است.

شرایط نگهداری از چسب ها                                     

با توجه به استفاده از مواد خاص در ترکیبات چسب ممبران هر کدام از این چسب ها باید در شرایط خاص نگهداری شوند. این چسب ها باید در دمای ایده آل یا حداقل دمای ممکن نگهداری شده و حداکثر زمان نگه داری این چسب ها 6 ماه است. همچنین برای جابجایی این چسب ها در فصول مختلف باید دمای چسب را بررسی کرد و شرایط خاصی را برای آن ها در نظر گرفت.

بنابراین اگر قصد تولید چسب های ممبران را دارید و می خواهید در این زمینه به خود کفایی برسید ابتدا باید با ترکیبات سازنده آن آشنایی کامل داشته و سپس شروع به سنتز آن کنید. از آن جایی که تولید چسب های ممبران نیازمند فرمولاسیون خاص و پیشرفته است بنابراین توصیه می شود بعد از تحقیقات و مطالعات گسترده اقدام به جمع آوری ترکیبات چسب و سپس تولید آن کنید.

اگر چسب انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

چسب پی وی سی ممبران همانطور که از نام آن مشخص است برای روکش های pvc ام دی اف کاربرد دارد. این چسب به گونه ای تولید می شود که دارای ویژگی های مقاومتی و چسبندگی بالایی است. از این طریق تحت هیچ شرایطی از سطح ام دی اف جدا نمی شود. این نوع از چسب در صنایع کارگاهی و تولیدات لوازم و وسایل چوبی پرکاربرد است.

چسب پی وی سی ممبران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : این نوع از چسب ها بر پایه حلال آب تولید می شوند. به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای روکش کردن ام دی اف هستند. از آنجایی که پروسه تولید ام دی اف با روکش های pvc به تخصص و مهارت بالایی در این زمینه احتیاج دارد، توجه به نکات در زمان تولید برای افزایش کیفیت محصول نهایی ضرورت دارد.

 

چند نوع چسب ممبران وجود دارد؟

از جمله چسب های پرکاربرد در تولید ام دی اف و روکش کردن آن، چسب پی وی سی ممبران است. این نوع از چسب به دلیل ویژگی های بسیار زیادی که دارد توانسته در این صنعت مخاطبان بسیاری به خود جذب کند.

این نوع از چسب ها روکش های pvc را روی سطح ام دی اف می چسبانند تا در اثر عوامل متفاوتی از بین نروند. از چسب پی وی سی در دو نوع تک جزئی و دو جزئی استفاده می شود. تقاضا برای استفاده از چسب های ممبراندو جزئی بسیار کمتر از نوع تک جزئی آن است.

به دلیل اینکه چسب های دو جزئی با ایزوسیانول ترکیب می شوند، این ماده می تواند مقاومت حرارتی چسب ممبران را افزایش دهد. از این طریق ام دی اف روکش شده در گرما و شرایط حرارتی بالا هیچ گونه آسیبی را متحمل نمی شود.

یکی از معایبی که استفاده از این چسب ها دارد هزینه های بالایی است که برای سرمایه داران ایجاد می کند. خرید چسب و ماده ایزوسیانول به طبع هزینه های خرید را بیشتر خواهد کرد. همچنین ممکن است در حین کار شرایط لازم برای ترکیب این دو ماده ایجاد نشود.

در این صورت چسب مورد نظر توانایی چسباندن روکش های pvc به سطح ام دی اف را نخواهد داشت.

چسب پی وی سی ممبران تک جزئی از این قاعده مستثنی است. زیرا هیچ گونه ماده ای به ترکیبات آنها اضافه نمی شود. به همین دلیل هزینه خرید آنها برای صاحبان مشاغل و کسب و کارها بسیار کمتر می شود. از طریق چسب ممبران تک جزئی مقاومت روکش های ام دی اف در سطح بالایی قرار می گیرد.

همچنین این نوع از چسب ها دارای پایه آب هستند. به این منظور مقاومت آنها در شرایط مرطوب بسیار بیشتر از چسب های دو جزئی است. این امر شرایط را برای استفاده راحت تر می کند.

ام دی اف های روکش دار را در کاربری های متفاوتی استفاده می کنند. در این صورت در هر شرایطی می توانید مطمئن باشید که هیچ گونه آسیبی به آنها وارد نمی شود.

کدام نوع از چسب ممبران مناسب تر است؟

چسب ممبران را مناسب ترین نوع چسب می نامند که دارای ویژگی هایی مانند درجه فعالیت پایین، میزان مناسبی از ماده سالید، مقاومت بالا در برابر حرارت، پایداری بالا در ذوب شدن، ایستادگی در رطوبت، اسپری کردن راحت، بی بو بودن و شرایط متفاوت دیگری باشد.

از این طریق می توانید تشخیص دهید که کدام نوع از چسب پی وی سی ممبران مناسب است. بدون در نظر گرفتن این شرایط و ویژگی ها، بهترین و مناسب ترین چسب ممبران را نمی توانید شناسایی کنید و در روکش کردن پی وی سی ام دی اف از آنها استفاده کنید.

چسب ممبران تک جزئی را می توان نمونه ای بارز از مناسب ترین نوع چسب دانست. موارد گفته شده در بالا در این نوع از چسب ها در حد بالایی قرار دارد. این امر سبب شده است تا چسب های پلیمری تک جزئی متقاضیانی بیشتری را به خود علاقه مند کند.

چه توصیه هایی را باید در زمان استفاده از چسب ممبران رعایت کرد؟

چسب پی وی سی ممبران به صورت تخصصی در روکش های ام دی اف استفاده می شود. به همین دلیل تحت شرایطی متفاوتی می تواند به سطوح ام دی اف پرس شود. اگر دما و زمان مورد نظر به درستی رعایت نشود هیچ گونه چسبندگی اتفاق نخواهد افتاد.

در صورتی که افراد حرفه ای این امر را انجام دهند، امکان ایجاد اشتباه و خسارت تا حدود زیادی کاهش پیدا می کند. به همین دلیل با رعایت توصیه های زیر از ایجاد اشتباه در فرآیند تولید ام دی اف ها جلوگیری می شود.

1.     دمای مورد نیاز برای ایجاد واکنش چسب با روکش پی وی سی باید در حد پایینی باشد. در بیشتر مواقع دمای 80 تا 90 درجه سانتیگراد برای این کار ضروری است. دقت کنید تا دمای مورد نظر از این حد تجاوز نکند. زیرا گرمای زیاد کیفیت روکش را پایین می آورد.

2.     از آنجایی که این چسب ها را به روی سطح ام دی اف اسپری می کنند، باید قبل از استفاده آنها را در دستگاه وکیوم گرم کرد. بعد از آن با ریختن چسب در پیستوله های پاشش چسب، آن را مورد استفاده قرار می دهند.

3.     قطر نازل پیستوله ها باید از 1.7 تا 2 میلیمتر باشد. قطر بیشتر می تواند سطحی ناهمگون را در زمان پاشش چسب ایجاد کند.

4.     فاصله مناسبی که باید نازل را تا سطح کار قرار دهید، نباید از 25 سانتی متر بیشتر باشد.

5.     فاصله خشک شدن چسب پی وی سی ممبران از 4 تا 24 ساعت متغیر است. در برخی از انواع این چسب ها زمان 72 ساعت نیز در نظر گرفته می شود. این مدت زمان نشان می دهد که چسب مورد نظر برای انجام عملیات پرس آماده است.

6.     ویسکوزیته یا گرانروی این نوع از چسب ها 2500 مگاپاسکال در ثانیه است. این امر می تواند پاشش چسب را راحت تر کند. همچنین صرفه جویی در مصرف چسب و هزینه ها از این طریق برای افراد ایجاد می شود.

7.     ضخامتی که باید لایه چسب دارا باشد نباید بیشتر از 0.01 الی 0.02 سانتی متر باشد. زیرا در زیبایی و یکنواختی ام دی اف تاثیر گذار است.

اگر چسب انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

چسب پرس وکیوم تولید کنندگان سازه های چوبی جهت تولید محصولات، از پانل های ام دی اف استفاده می کنند. ام دی اف هایی که در ساخت محصولات مورد استفاده قرار می گیرد، به صورت خام مقاومت چندانی نداشته و ممکن است در طی استفاده از محصولات، به ساختار آنها آسیب وارد شود.

چسب پرس وکیوم

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : به همین جهت تولید کنندگان به منظور زیبایی و مقاومت بیشتر روکش هایی بر سطح آنها قرار می دهند. جهت روکش کردن ام دی اف باید مراحلی طی شود که کیفیت محصولات افزایش یابد. برای چسباندن و پرس روکش بر سطح تخته چوب باید از مواد اولیه مخصوص و با کیفیتی استفاده شود.

برای روکش کردن ام دی اف چسب های گوناگونی با برند های متفاوت در بازار عرضه شده که هرکس متناسب با بودجه و نیاز خود بتواند از آنها خریداری کند. یکی از چسب هایی که به جهت روکش کردن صفحات فشرده چوبی از آنها استفاده می شود، چسب پرس وکیوم است که در ادامه بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد.

 

آشنایی با چسب پرس وکیوم

همانطور که گفته شد از این نوع چسب برای روکش کردن ام دی اف استفاده می شود. چسب وکیوم به گونه ای تولید شده است که از مقاومت و کیفیت بالایی جهت روکش کردن ام دی اف برخوردار اند. این نوع چسب بر پایه حلال آب است.

چسب وکیوم برای روکش ام دی اف های شیاردار یا برجسته نیز با استفاده از دستگاه های وکیوم کاربرد دارند. این نوع چسب ها به دو صورت در بازار عرضه می شوند، یکی به صورت تک جزئی و دیگری به صورت دو جزئی هستند.

معمولاً چسب های تک جزئی علاقمندان بیشتری نسبت به نوع دو جزئی آن دارند. در نهایت برای روکش کردن تخته های ام دی اف باید از چسب هایی با کیفیت مانند چسب ممبران استفاده شود تا بتوان از محصولی که این نوع روکش بر سطح آن قرار گرفته در طولانی مدت از آن استفاده کرد.

چسب پرس وکیوم تک جزئی و دو جزئی

همانطور که گفته شد این نوع چسب ها به دو صورت در بازار عرضه می شوند که یکی به صورت تک جزئی و دیگری به صورت دو جزئی است. در چسب های تک جزئی همانطور که از نام آنها پیداست نیاز به اضافه کردن جزء دیگری برای آماده شدن نهایی چسب برای روکش ام دی اف نیست.

اما چسب هایی که به صورت دو جزئی تولید شده اند، به تنهایی چسبندگی ندارند. به همین جهت از ماده ای به نام ایزوسیانول برای فعال شدن چسب و افزایش مقاومت این آن استفاده می شود. همچنین به این نوع چسب ها باید تحت حرارت قرار بگیرند تا چسب فعال شده و قابلیت چسبندگی بر سطح چوب یا صفحات چوبی ایجاد کند.

چسب های که به صورت دو جزئی هستند از قیمت بیشتری نیز نسبت به نوع تک جزئی آن برخوردار است. به همین جهت اغلب تولید کنندگان از نوع تک جزئی آن استقبال بیشتری می کنند.

مزیت استفاده از چسب پرس وکیوم

همانطور که گفته شد تخته چوب های ام دی اف به صورت خام از کیفیت و زیبایی چندانی برخوردار نیستند به همین جهت استفاده از چسب وکیوم برای روکش کردن ام دی اف سبب افزایش کیفیت سازه ها خواهد شد. همچنین چسب ها به گونه ای تولید و طراحی شده اند که در برابر عوامل مخربی مانند رطوبت، نم و حرارت بسیار مقاوم هستند. اینگونه مزیت ها سبب شده که شما بتوانید در طولانی مدت از محصولات خود استفاده کنید.

در صورتی که این مواد اولیه در ام دی اف ها وجود نداشته باشد پس از مدت زمان کوتاهی عوامل مخرب محیطی سبب وارد شدن آسیب هایی مانند باد کردن و تبله شدن ام دی اف خواهد شد. چسب وکیوم با رنگ های گوناگونی تولید شده بنابراین شما می توانید مطابق با رنگ با روکش و ام دی اف مورد نظر چسب مناسب را انتخاب کنید. انتخاب رنگ های طبیعی با کلیه روکش ام دی اف ها مناسب بوده و سبب زیبایی دوچندان آنها خواهد شد.

کاربرد چسب پرس

چسب وکیوم به دلیل کیفیت و مقاومت بالایی که دارد در صنعت ساخت و ساز محصولات چوبی کاربرد زیادی دارد. یکی از مهمترین و آسیب پذیر ترین سازه های چوبی، کابینت های ام دی اف هستند. همانطور که می دانید آشپزخانه بیش از هر بخش دیگری در معرض حرارت است.

به همین جهت باید برای ساخت کابینت از متریالی استفاده شود که در برابر اینگونه عوامل مقاومت بالایی داشته باشند. چسب ممبران به گونه ای تولید شده اند که در برابر حرارت از مقاومت بالایی برخوردار هستند. همچنین این نوع چسب ها از فرمولاسیونی تهیه شده اند که در برابر آب و رطوبت مقاوم باشند.

در نتیجه جهت روکش کردن ام دی اف های آشپزخانه باید از چسبی استفاده شود که در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. استفاده از چسب وکیوم بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این چسب علاوه بر ساخت و روکش کابینت ام دی اف در ساخت سازه های دیگر کاربرد دارند.

از این چسب ها برای روکش کمد، میز و صندلی، سرویس خواب، درب های ضد سرقت و ضدآب استفاده می شود.

قیمت این محصول

نمی توان قیمت مشخصی را برای این نوع چسب در نظر گرفت چرا که عوامل مختلفی می تواند بر قیمت آن تاثیر گذار باشد. در ادامه در خصوص عوامل تاثیرگذار بر قیمت برای شما توضیح خواهیم تا با در نظر گرفتن این عوامل بتوانید قیمت چسب های مورد نظر خود را در نظر داشته باشید.

این نوع چسب ها در گذشته از کشور هایی مانند ایتالیا، ترکیه و آلمان به کشور ما وارد می شد. به همین جهت قیمت تمام شده این نوع چسب برای مصرف کنندگان به طور قطع از قیمت بالایی برخوردار بود. اما در چندین سال اخیر تولید کنندگان ایران موفق به تولید چسب هایی با کیفیت شده اند.

چسب هایی که در ایران تولید می شود به طور قطع از قیمت کمتری نسبت به نوع خارجی آن در بر خواهد داشت. علاوه بر این حجم چسب، بسته بندی  و برند آن می تواند در تعیین قیمت این نوع چسب تاثیر گذار باشد.

اگر چسب انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

چسب پرس ممبران نمونه ای دیگر از چسب هایی است که برای روکش کردن سطح ام دی اف ساخته شده است. این نوع از چسب ها با ویژگی های کاربردی بسیاری که دارند، توانسته اند در صنعت چوب و محصولات چوبی جایگاه خوبی را به دست آورند.

انواع چسب پرس

انواع تک جزئی و دو جزئی این نوع چسب ها در بازار موجود است. با توجه به ویژگی های مخصوص هر کدام، نحوه استفاده از آنها با یکدیگر متفاوت است. با توجه به ویژگی ها چسب ممبران تک جزئی بهترین نوع از چسب های ممبران است.

چسب پرس ممبران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : زیرا در ترکیبات این نوع از چسب ها ماده حلال یا هاردنر در زمان تولید به چسب اضافه می شود. به همین دلیل در زمان استفاده از آنها دیگر نیازی به اضافه کردن حلال دیگری نیست. این امر سبب می شود تا مقاومت حرارتی چسب بسیار بالاتر رود.

در این صورت ام دی اف مورد نظر در برابر دما و حرارت بالا می تواند مقاومت خوبی داشته باشد. با توجه به اینکه چسب پرس ممبران بر پایه حلال آب ساخته می شود، به راحتی با مولکول های اکسیژن و نیتروژن واکنش نشان می دهد. این امر سبب می شود تا چسب در برابر رطوبت و آب مقاومت بالایی از خود نشان دهد. در نتیجه مقاومت بالای ام دی اف در برابر آب از به این سبب است.

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که در چسب ممبران تک جزئی وجود دارد، چسبندگی و ویسکوزیته بالای این نوع از چسب ممبران است. ویسکوزیته 2500 مگاپاسکال در ثانیه در این نوع از چسب ها نشان می دهد که چسبندگی آنها بسیار بالا است. به همین دلیل با مقدار کمی از این چسب می توان روکش را روی سطح ام دی اف چسباند.

چسب های دو جزئی نمونه ای دیگر از چسب های تولید شده برای روکش ام دی اف هستند. این نوع از چسب همانطور که از اسم آن پیداست دارای دو جزء است. جز اول چسبی است که تولید می شود و جز دوم ماده ای به نام ایزوسیانول است که در حین عملیات روکش کردن با جزء اول چسب مورد نظر مخلوط می شود.

وجود جزء سبب می شود تا مقاومت حرارتی چسب ممبران بالا رود. پس از این مرحله چسب برای روکش کردن ام دی اف آماده می شود. با این حال چسب های دو جزئی به دلیل مخلوط شدن با جز دوم، نمی توانند مانند چسب های تک جزئی باشند. زیرا مزیت هایی که چسب پرس ممبران تک جزئی برای افراد دارد خیلی بیشتر از چسب های دو جزئی است. در ادامه این مقاله شما را با مزیت های چسب ممبران تک جزئی بیشتر آشنا می کنیم.

چسب ممبران تک جزئی و هزینه های کمتر

از جمله مزیت هایی که چسب ممبران تک جزئی دارد، قیمت مناسب تر آن است که نسبت به سایر انواع این  چسب دارند.

مراحل کاربرد از این نوع چسب به گونه ای است که در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. زیرا با پایین بودن دمای فعال سازی در این نوع از چسب ها، دیگر نیازی به صرف انرژی گرمایی بالایی نیست. همچنین مقدار چسبی که در روکش کردن ام دی اف استفاده می شود نیز بدین وسیله کاهش پیدا می کند.

هزینه های کمتر در مقابل کیفیت بالا سبب شده است تا این نوع از چسب ها بسیار مورد استفاده قرار بگیرند. به همین دلیل میزان تولید آنها نسبت به چسب پرس ممبران دو جزئی بسیار بیشتر است.

بالا بودن ویژگی های کاربردی چسبهای تک جزئی

ویژگی هایی نظیر ضد رطوبت بودن، بالا بودن مقاومت چسب مورد نظر در برابر رطوبت و عوامل جوی و بسیاری از شرایط دیگر سبب می شود تا از این چسب ها در روکش کردن ام دی اف به وفور استفاده شود.

این چسب ها در شرایط دمایی تا 130 درجه سانتیگراد هم می توانند از خود مقاومت نشان دهند. همچنین دمای پایین فعال سازی آنها (55 درجه سانتی گراد) نشان می دهد که این چسب ها نیاز به حرارت بالایی برای کاربرد و فعالسازی ندارند.

با توجه به اینکه روکش های ام دی اف بعد از چسب کاری در دستگاه پرس وکیوم قرار می گیرند، در این عملیات به فشار و خلا به طور همزمان نیاز است. بدون این دو مورد امکان پرس کردن روکش های ام دی اف وجود ندارد. برای این منظور نیاز است تا فشاری برابر با 4 تا 6 بار ایجاد شود.

فشار از بالا و ایجاد خلا بین ام دی اف و روکش سبب می شود تا پرس انجام شود. این امر در چسب های تک جزئی به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. زیرا به هیچ ماده دیگری برای اختلاط با چسب نیاز نیست.

مراحل آماده سازی کمتر از چسب دو جزئی ممبران

برای اینکه بتوان از چسب پرس ممبران برای روکش کردن ام دی اف استفاده کرد، در ابتدا باید شرایط لازم برای این کار مهیا شود. در چسب دو جزئی در ابتدا ایزوسیانول به چسب افزوده می شود و بعد از مخلوط کردن آن، عملیات گرم کردن چسب انجام می شود.

این پروسه در چسب های تک جزئی وجود ندارد. زیرا در زمان ساخت چسب پرس ممبران جز دوم در ترکیبات خود چسب به صورت کپسوله ترکیب شده است. به همین دلیل آماده سازی این نوع از چسب ها راحت تر  بوده و در زمان کمتری صورت می گیرد.

دلیل جدا شدن روکش ام دی اف از سطح آن چیست؟

با توجه به اینکه چسب ممبران تک جزئی برای روکش کردن گزینه مناسبی است، با این حال هنگام انجام عملیات روکش باید موارد بسیاری را مد نظر قرار داد. یکی از موارد دمای ام دی اف است.

همه سطوح ام دی اف باید قبل از چسب کاری به دمای یکسانی برسند. در غیر این صورت روکش ام دی اف می تواند از سطح آن جدا شود. جهت جلوگیری از این مشکل باید از دستگاه های حرارتی لیزری برای اندازه گیری سطح دمای ام دی اف استفاده کرد.

این دستگاه به شما نشان می دهد که لبه های ام دی اف و سطح آن به دمای مناسب برای چسب کاری رسیده اند.

اگر چسب انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

بهترین چسب کابینت ممبران جهت ساخت کابینت با کیفیت و مقاوم باید از مواد اولیه یا متریال خوبی استفاده شود که نتیجه کار نهایی شما زیبا و با کیفیت باشد. کابینت ها در انواع مختلفی تولید می شوند، یکی از انواع کابینت هایی که محبوبیت زیاد در بین افراد دارد، نوع ممبران است.

بهترین چسب کابینت ممبران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : جهت ساخت این نوع کابینت از تخته های ام دی اف خام استفاده می شود. برای افزایش مقاومت و زیبایی کابینت ها باید روکش هایی بر روی سطح این پانل ها قرار گیرند. برای موفقیت در عملیات چسباندن روکش بر سطح ام دی اف باید از چسب های مرغوب و با کیفیت استفاده شود.

اگر در جستجوی یک چسب خوب جهت ساخت کابینت هستید با ادامه مقاله با ما همراه باشید که در خصوص انتخاب بهترین چسب برای این نوع کابینت توضیحاتی را به شما ارائه دهیم.

 

مراحل ساخت کابینت ممبران و استفاده از چسب مرغوب

جهت ساخت این نوع کابینت ها ابتدا با استفاده از دستگاه های مخصوص سطح ام دی اف خام را کنده کاری می کنند. پس از آن با استفاده از روکش های پی وی سی سطح آن را می پوشانند. جهت چسباندن روکش های پی وی سی باید از چسب های مرغوب و با کیفیت استفاده شود.

به طور کلی فرایند ساخت اینگونه است که پس از طراحی بر سطح ام دی اف، چسب را روی ام دی اف اسپری می کنند. بعد از آن تحت گرما و درجه حرارت مشخصی روکش بر سطح تخته چوب چسبانده می شود. استفاده از بهترین چسب کابینت ممبران نقش مهمی در این امر دارد. چراکه نتیجه کار شما در نهایت بسیار زیبا و با کیفیت خواهد شد.

در صورتی که از چسب نامرغوب و بی کیفیت استفاده شود، روکش به خوبی بر سطح تخته چوب چسبانده نشده و پس از مدتی کارایی خود را از دست می دهد. هنگام خریداری یک چسب خوب باید فاکتورهای مهمی را در نظر بگیرید که در نهایت سازه و کابینت با کیفیتی داشته باشید.

فاکتور های مهم خرید بهترین چسب کابینت ممبران

هنگام خرید چسب برای تولید کابینت ممبران باید به فاکتورهای مهم برای یک چسب خوب دقت داشته باشید. هنگام تهیه چسب باید توجه کنید که چسبی که خریداری کرده اید تک جزئی یا دو جزئی است؟ بهتر است چسب های تک جزئی را برای ساخت کابینت انتخاب کنید. چرا که اینگونه چسب ها به تنهایی مقاومت بالایی داشته و نیازی به اضافه کردن مواد دیگری نخواهند داشت.

اما چسب هایی که به صورت دو جزئی هستند، باید با مواد دیگری مانند ایزوسیانول ترکیب شوند که مقاومت و کیفیت خوبی بدست آورند. در نهایت انتخاب چسب های تک جزئی گزینه مناسب تری برای ساخت کابینت خواهند بود.

همچنین باید چسب هایی را خریداری کنید که  مقاومت بالایی در برابر گرما و تغییرات داشته باشند. در صورتی که چسب مقاومت خوبی در برابر گرما نداشته باشد، در مدت زمان کوتاهی کیفیت و چسبندگی خود را از دست خواهد داد.

علاوه بر مقاوم بودن در برابر گرما، باید در مقابل عوامل مخرب دیگر مانند آب و رطوبت نیز استحکام داشته باشند. امروزه چسب های بسیار متنوعی در کشور تولید می شود که به دلیل ساختار و فرمولاسیون خاصی که دارند، در برابر بسیاری از عوامل مخرب مقاوم هستند.

بهترین نوع چسب برای ساخت کابینت ممبران کدام است؟

چسب هایی که جهت روکش ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرند، به نام چسب ممبران شناخته می شوند. چسب های ممبران  در دو نوع پلی اورتان و اکریلیک هستند. چسب های ممبران، کیفیت های گوناگونی داشته و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

هنگام تهیه این نوع چسب باید نوعی را خریداری کنید که در کمترین درجه حرارت قابلیت چسبندگی داشته باشند. از جمله موارد دیگری که ممکن است شما را با مشکل مواجه کند، نحوه اسپری کردن چسب بر سطح ام دی اف است.

به طور کلی باید چسبی را انتخاب کنید که به راحتی بر سطح کار اسپری می شود. معمولا چسب های ممبران که به صورت تک جزئی هستند به راحتی بر سطح کابینت اسپری می شوند. همچنین برخی از چسب ها ممکن است بوی نامطبوعی داشته باشند و هنگام نصب کابینت در منزل خود بوی ناخوشایندی را احساس کنید. چسب های پلی اورتان از آن دسته چسب هایی است که بدون بو هستند.

مهم ترین عوامل جهت ساخت کابینت ممبران با کیفیت

جهت ساخت یک کابینت با کیفیت باید موارد مهمی را مدنظر خود داشته باشید که در نهایت یک کابینت با کیفیت بالا تولید کنید. یکی از مواردی که نقش مهمی در کیفیت کابینت ممبران دارند، نوع چسبی است که در آن به کار می رود.

باید دقت داشته باشید، چسبی را انتخاب کنید که قابلیت چسبندگی داشته و با روکش پی وی سی همرنگ باشد. معمولا چسب هایی که به رنگ طبیعی هستند، انتخاب خوبی برای شما خواهند بود. زیرا اینگونه رنگ ها قابلیت هماهنگی با اغلب روکش ها را دارند.

همچنین کیفیت دستگاه وکیومی که جهت پرس بهترین چسب کابینت ممبران استفاده می شود از دیگر مواردی است که بر کیفیت نهائی کابینت موثر واقع می شود. جنس روکش پی وی سی و ضخامت آنها از دیگر نکات قابل توجهی است که باید هنگام ساخت کابینت ممبران در نظر گرفته شود.

در نتیجه، اگر در جستجوی بهترین چسب کابینت ممبران هستید، ابتدا باید اطلاعات خود را در خصوص ویژگی یک چسب خوب افزایش دهید. سپس در جستجوی چسب هایی باشید که از این ویژگی ها برخوردار هستند. چسب ها در انواع مختلف با برند های گوناگون به بازار عرضه شده اند.

نوعی را باید انتخاب کنید که مقاومت بالایی در برابر حرارت، آب، نم و رطوبت داشته باشد. چرا که کابینت ها بیشتر از هر چیز دیگری در معرض اینگونه عوامل مخرب قرار می گیرند.  همچنین بهترین آنها نوعی است که در کمترین دما قابلیت چسبندگی دارد.

اگر چسبانتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

انواع چسب وکیوم یا ممبران در صنایع چوب و ام دی اف استفاده می شوند. این چسب ها با توجه به ویژگی های کاربردی فراوانی که دارند، توانسته اند با گذشت زمان در انواع متفاوتی به بازار عرضه شوند. ام دی اف های خام را نمی توان در دکوراسیون داخلی استفاده کرد. به همین دلیل قبل از ورود آنها به بازار باید آن ها را روکش کرد. مراحل روکش کردن ام دی اف به تخصص ویژه ای احتیاج دارد.

انواع چسب وکیوم

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : زیرا هرگونه اشتباه در این عملیات سبب می شود تا روکش ها تبله شده و از سطح ام دی اف جدا شوند. برای جلوگیری از این امر با دانستن نکاتی در مورد انواع چسب وکیوم، به راحتی از ایجاد چنین مشکلاتی در سطح ام دی اف جلوگیری کنید.

چسب های وکیوم در انواع دو جزئی، تک جزئی یا چسب های پلی اورتان و اکریلیک به بازار عرضه می شوند. در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی های چسب وکیوم می پردازیم.

 

چسب وکیوم تک جزئی

این نوع از چسب وکیوم همانطور که از نام آن پیدا است، یک جز دارد. این امر نشان می دهد که برای استفاده از آن نیاز به اضافه کردن جز دیگری به آن نیست. زیرا در ترکیبات این چسب از مواد پلیمری استفاده شده است. این مواد بر پایه آب هستند. به همین دلیل آنها هیچ گونه رطوبتی را در زمان استفاده به خود جذب نمی کنند.

دوام و کارایی این چسب ها به گونه ای است که در هر شرایطی به راحتی و بدون هیچ گونه قابل استفاده هستند. یکی دیگر از ویژگی هایی که این چسب ها دارند، مقاومت آنها در برابر سرما و گرما و تغییرات دمایی است.

در واقع قدرت انبساط و انقباض آنها به گونه ای است که می تواند در هر شرایطی بدون هیچ گونه آسیبی به روکش ام دی اف، مقاومت نشان دهد. با توجه به دمای پایین فعال سازی این نوع از چسب ها، مزیت های بسیاری از این طریق برای افراد ایجاد می شود. زیرا با دمای فعال سازی پایین، انرژی مورد نظر کمتر مصرف می شود. این امر در هزینه های ایجاد شده نیز بسیار تاثیر گذار است.

بدین طریق میزان مصرف چسب نیز کاهش پیدا می کند. استفاده از چسب وکیوم تک جزئی به گونه ای است که ایزوسیانات موجود در چسب با قرارگیری در گرما فعال می شود و این امر سبب می شود تا چسب وکیوم به سطح ام دی اف بچسبد.

چسب وکیوم دو جزئی

این نوع از چسب نیز مانند چسب وکیوم تک جزئی بر پایه آب تولید می شود. تفاوت این چسب با چسب دو جزئی در نحوه استفاده از آن است. چسب های دو جزئی برای استفاده نیاز به ایزوسیانول دارند. بدین طریق مقاومت حرارتی آنها بالاتر می رود.

ماده مورد نظر بعد از گرم کردن چسب به آن اضافه می شود تا بتواند ویژگی های مقاومتی چسب را افزایش دهد. بدون این ماده نمی توان از چسب مورد نظر برای روکش کردن ام دی اف استفاده کرد. این چسب در مقایسه با چسب تک جزئی از مقاومت کمتری برخوردار است. به همین دلیل تقاضا برای خرید آن کمتر است.

چسب اکریلیک

این چسب نیز به دلیل ویژگی هایی که دارد جز چسب های پلیمری محسوب می شود. برای پرکردن اتصالات، درزگیری پنجره و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد. با توجه به قابلیت های چسب اکریلیک از آنها روی کاشی، چوب، فلز و سرامیک استفاده می کنند.

این نوع از چسب ها دارای ویژگی هایی مانند چسبندگی سریع و فوق العاده، قیمت مقرون به صرفه، سرعت زیاد در خشک شدن و بسیاری از موارد دیگر هستند.

مقاومت حرارتی انواع چسب وکیوم

یکی از ویژگی هایی که هر نوع چسبی به خصوص چسب ممبران باید دارا باشد را می توان مقاومت حرارتی بالا دانست. به دلیل اینکه انواع چسب وکیوم برای روکش کردن ام دی اف و به صورت تخصصی تولید می شوند، باید مقاومت حرارتی آنها بالا باشد.

در این صورت چسب ممبران در مقابل حرارت آسیب نمی بیند. به واسطه این امر کیفیت ام دی اف روکش شده در حد زیادی افزایش خواهد یافت. درنتیجه مقاومت حرارتی بالا سبب می شود تا ام دی اف در درجه گرمای زیاد دچار هیچ گونه آسیبی نشود.

برای استفاده از چسب وکیوم چه اطلاعاتی باید داشته باشیم؟

بدون شک روکش کردن ام دی اف کاری تخصصی است. به همین دلیل نمی توان بدون داشتن اطلاعات فنی این امر را انجام داد. برای این منظور نیاز است تا چسب وکیوم را طبق دستورات زیر به کیفیت مطلوب رساند. برای دانستن نکات مربوط به استفاده از چسب ممبران در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

  • چسب وکیوم را به صورت پاششی روی سطح ام دی اف استفاده می کنند. این امر سبب می شود تا چسب به راحتی روی سطح پخش شود. در این صورت امکان توده شدن چسب از بین می رود.

  • ضخامت لایه ای که چسب روی آن قرار می گیرد، نباید از 0.2 میلی متر بیشتر باشد. همچنین کمتر از 0.1 میلیمتر نیز سبب جدا شدن لایه ام دی اف از سطح کار می شود.

  • روکش ام دی اف را تحت فشار در دستگاه پرس وکیوم قرار می دهند. دستگاه پرس وکیوم در ابتدا روکش مورد نظر را گرم می کند. همزمان با چسب کاری ام دی اف بین سطح و روکش خلا ایجاد می شود. خلا ایجاد شده از پایین و فشار 4 تا 5 بار به چسب، سبب می شود تا پرس کردن روکش ام دی اف انجام شود.

  • برای روکش کردن سطح صاف ام دی اف چسب کمتری برای قسمت های برش خورده نیاز است.

  • قطر نازل پیستوله ای که چسب ممبران را روی سطح پخش می کند، باید بین 1.7 تا 2 میلیمتر باشد. در این صورت کیفیت چسب کاری بالاتر می رود.

  • از آنجایی که استحکام حرارتی انواع چسب وکیوم در حد بالایی است، تا گرمای 130 درجه سانتیگراد نیز از خود مقاومت نشان می دهد.

  • دمای پایین فعال سازی در این چسب ها 55 درجه سانتی گراد در نظر گرفته می شود.

اگر چسب وکیوم انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

روکش کردن ام دی اف به واسطه چسب ممبران نیاز به پروسه ای طولانی دارد. از آنجایی که چسب مورد نظر برای روکش کردن دارای ویژگی های خاصی است، در ابتدا باید ابزار چسب ممبران برای این امر فراهم شود.

ابزار چسب ممبران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : استفاده از چسب ممبران بدون ابزارهای نجاری نمی تواند کیفیت بالایی از ام دی اف را به ما تحویل دهد. به همین دلیل دستگاه های پیشرفته با تکنولوژی بالایی در این راستا تولید شده اند تا بتوانند به صنایع نجاری در تولید انبوه ام دی اف کمک کنند.

چسب وکیوم ممبران اساسی ترین جز برای روکش کردن ام دی اف به حساب می آید. در صورتی که استانداردهای لازم در زمان چسب کاری ام دی اف رعایت نشود، کیفیت روکش مورد نظر تا حد زیادی پایین می آید.

به همین دلیل در صورت فراهم نکردن ابزار چسب ممبران، نمی توانید روکش کردن ام دی اف با چسب وکیوم را انجام دهید. همچنین ام دی اف بدون روکش را نیز نمی توان در دکوراسیون داخلی و ساخت محصولات چوبی استفاده کرد. زیرا هیچ گونه طرح و رنگی بدون این روکش ها در سطح ام دی اف وجود ندارد. برای آشنایی بیشتر با این ابزارها در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

ام دی اف خام

از جمله اولین ابزار و مواد لازم که برای روکش کردن با چسب ممبران مورد نیاز است ام دی اف خام است. چسب مورد نظر با قرار گیری روی سطح ام دی اف می تواند روکش های متنوعی را به ام دی اف متصل کند. طریقه این اتصال با استفاده از چسب ممبران است.

بعد از چسب کاری ام دی اف خام، روکش مورد نظر روی آن قرار داده می شود. این روکش ها در طرح و رنگ های متنوعی تولید می شوند.

دستگاه پرس وکیوم

یکی از مهمترین ابزار چسب ممبران دستگاه پرس وکیوم است. بدون این دستگاه امکان گرم کردن و پرس کردن روکش روی سطح ام دی اف امکان پذیر نیست. دستگاه وکیوم نمونه ای برتر از ابزارهای روکش کردن ام دی اف است.

چسب ممبران توسط المنت هایی که در این دستگاه تعبیه شده است می تواند گرم شود. بدون گرم کردن چسب انجام عملیات چسب کاری و روکش کردن امکان پذیر نیست. دمای مورد نیاز برای فعال سازی چسب ممبران 55 درجه سانتیگراد است. این میزان دما برای انواع چسب های ممبران مقداری استاندارد است.

روکش pvc مورد نظر نیز باید تا حدودی گرم شود. در این صورت پرس کردن آن روی سطح ام دی اف به راحتی صورت می گیرد. دستگاه پرس وکیوم سبب می شود تا با ایجاد فشار و خلا در بین سطح ام دی اف و روکش عملیات چسباندن به سرعت انجام شود.

در این صورت روکش آماده پرس شدن می شود. قبل از پرس روکش روی سطح ام دی اف چسب ممبران را اسپری می کنند و تا مدت 72 ساعت بعد از اسپری چسب، می توان روکش کردن را انجام داد. بعد از روکش کردن ام دی اف باید آن را در هوای خنک قرار داد. زیرا در این صورت امکان باد کردن روکش و جدا شدن آن از سطح ام دی اف از بین می رود.

پیستوله چسب پاش

ابزار پاشش چسب ممبران را پیستوله می نامند. از این طریق چسب ممبران می تواند روی سطح ام دی اف اسپری شود. چسب مورد نظر بعد از گرم شدن در داخل این پیستوله ها ریخته می شود تا بتواند به راحتی روی ام دی اف خام اسپری کنند.

پیستوله های چسب پاش در انواع مختلفی وارد بازار می شوند. در همه این پیستوله ها قطر نازل باید از 1.7 تا 2 میلیمتر باشد تا چسب به طور یکسان روی سطح ام دی اف پخش شود. با توجه به نوع کاربردی که  پیستوله ها دارند در انواع زیر می توانید آنها را تهیه کنید.

  • پیستوله چسب پاش ثقلی

  • پیستوله اسپری سیفونی

  • پیستوله چسب پاش تحت فشار

پیستوله چسب پاش ثقلی

در سیستم پیستوله ثقلی منبعی که چسب در آنجا قرار می گیرد در بالای پیستوله وجود دارد. در این صورت چسب در اثر نیروی جاذبه زمین یا نیروی وزن خودش، با مکش هوای فشرده به درون کلاهک هدایت می شود و در این صورت به وسیله فشار اهرم تعبیه شده در آن اسپری می شود.

با توجه به اینکه این ابزار چسب ممبران نسبت به سیستم سیفونی به هوای فشرده کمتری احتیاج دارد، چسب مصرفی بسیار کمتر از چسبی است که توسط پیستوله سیفونی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به قرارگیری منبع این سیستم در زاویه 45 درجه به راحتی روی سطوح افقی و عمودی می توان از آن استفاده کرد.

پیستوله اسپری سیفونی

در این نوع از پیستوله ها منبع مورد نظر برای قرار گیری چسب در پایین پیستوله قرار گرفته است. با توجه به مجراهایی که فشار هوا را به داخل پیستوله هدایت می کنند، هوا با سرعت زیادی وارد سیستم می شود و مکش ایجاد می کند.

این امر سبب می شود به سطح مایع چسب فشار وارد شود و از منبع به سمت بالا بیاید. در این صورت اسپری کردن چسب ممبران به راحتی انجام می شود.

پیستوله چسب پاش تحت فشار

اسپری های تحت فشار دارای منبع های درزگیری شده هستند. به همین دلیل نیروی فشار هوای موجود در منبع سبب می شود چسب از لوله به سمت بالا هدایت شود. در نتیجه زمانی که چسب دارای غلظت بالا است از این پیستوله استفاده می شود.

دو نوع از این پیستوله چسب پاش وجود دارد. در یکی از آنها منبع به پیستوله متصل است و در نوع دیگر منبع جدا از پیستوله قرار دارد. با توجه به اینکه در اسپری چسب پاش تحت فشار، حجم مخزن بالا است، نیازی به پر کردن مجدد مخزن به دفعات نیست. در نتیجه زمان اسپری کردن کاهش پیدا می کند. همچنین به دلیل جدا بودن منبع از پیستوله استفاده از آن به راحتی صورت می گیرد. زیرا امکان آزادی عمل در حرکت دادن پیستوله بیشتر می شود.

سمباده

یکی دیگر از ابزار چسب ممبران سنباده نام دارد. بعد از اتمام چسب کاری ام دی اف یک مرحله سنباده زنی روی آن انجام می شود تا سطح مورد نظر صاف شود. بعد از این مرحله عملیات چسب زنی دوباره انجام می شود. بعد از خشک شدن چسب روکش مورد نظر روی آن پرس می شود.

اگر ابزار چسب ممبران انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

انواع چسب ممبران برای استفاده در صنایع ام دی اف و روکش کردن آن ها استفاده می شود. با گذشت زمان و استفاده بیشتر و متنوع تر از صفحات خام، چسب های ممبران متنوعی به بازار عرضه شد. چسب ممبران به انواع مختلفی تقسیم می شود.

انواع چسب ممبران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : چسب پلی اورتان، چسب اکریلیک و چسب ممبران وکیوم از انواع چسب ممبران است که در بازار به چشم می خورد.

 

چسب پلی اورتان

چسب ممبران پلی اورتان یک درز بند، با دوام و کارایی بالا همراه با قدرت چسبندگی قوی است. این چسب یک اتصال محکم بین روکش و ام دی اف ایجاد می کند که مانع از ورود آب به داخل ام دی اف می شود. به طور کلی برای محیط هایی که در معرض رطوبت قرار دارند عملکرد خوبی دارد.

از ویژگی های چسب پلی اورتان این است که قابلیت انعطاف پذیری در گرما و سرمای شدید را دارد. به طوری که می توان آن را سنباده کاری کرد. از دیگر ویژگی های این چسب می توان به کارایی چسب در دماهای مختلف اشاره کرد که در هر دمایی می تواند مقاوم باشد.

یکی دیگر از قابلیت های این چسب، استفاده کارخانه های بزرگ خودروسازی از آن برای نصب شیشه های ماشین است. این چسب یک آب بندی قوی برای خودرو محسوب می شود.

چسب اکریلیک

چسب اکریلیک نیز مانند چسب پلی اورتان خاصیت پر کردن اتصالات، درزگیری پنجره و چارچوب را داد. همچنین قابل استفاده روی چوب، فلز، کاشی و سرامیک نیز است. از مزایای این چسب می توان به قیمت مناسب آن، چسبندگی سریع و عالی، خشک شدن سریع و... اشاره کرد.

چسب وکیوم ممبران

کاربرد این چسب بیشتر در صنایع ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد. این چسب بر خلاف سایر چسب ها نیاز به مخلوط کردن نداشته و بر اساس تکنولوژی روز ساخته شده است. چسب وکیوم ممبران بهترین نوع چسب ممبران برای چسباندن روکش ام دی اف و PVC شناخته شده است.

چسب ممبران ساده

این چسب در دو نوع دو جزئی و یک جزئی در بازار وجود دارد. چسب ممبران دو جزئی پیچیده تر از چسب ممبران یک جزئی است. این چسب با ماده ای به نام ایزوسیانول ترکیب شده که مقاومت حرارتی چسب را بسیار بالا می برد.

تفاوت کیفیت در انواع چسب ممبران

چسب ممبران علاوه بر انواع مختلف، کیفیت های متنوعی نیز دارد که در اینجا به بررسی کیفیت انواع چسب ممبران می پردازیم.

چسب پلی اورتان در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته و بوی آزار دهنده ای ندارد. چسب پلی اورتان کیفیت لازم برای استفاده کردن در کاربردهایی که در ویژگی های این چسب ذکر شد را دارد.

اگر برای چسباندن روکش بر روی ام دی اف به دنبال چسبی مطمئن و با کیفیت هستید چسب وکیوم ممبران از بهترین انواع چسب برای چسباندن روکش بر روی این صفحات فشرده است.

چسب های اکریلیک از نظر کیفیتی ثابت شده است و از این چسب ها در موارد تخصصی زیادی استفاده می شود. ساخت قایق های پلاستیکی و جوشکاری در باندینگ باند پنل از جمله کاربرد های این چسب است و به دلیل کیفیت بالایی که این چسب داراست، صنایع زیادی از این چسب برای ساختن وسایل متنوع استفاده می کنند.

مقاومت حرارتی انواع چسب ممبران

به دلیل اینکه این چسب ها در موارد تخصصی و در شرایط خاص استفاده می شوند پس به تناسب مقاومت حرارتی آنها باید بالا باشد. اگر این چسب ها از مقاومت حرارتی بالایی برخوردار نباشند، از کیفیت لازم برای استفاده برخوردار نیستند. مقاومت این چسب ها باید به گونه ای باشد که توانایی تحمل حرارت مستقیم و غیر مستقیم را داشته باشد.

اطلاعات فنی در استفاده از انواع چسب ممبران

اگر صنعتگر موارد زیر را در استفاده از انواع چسب ممبران رعایت کند بهترین نتیجه را ذریافت خواهد کرد. مشخصات فنی و استاندارد چسب ها مطابق موارد زیر است.

  1. ضخامت لایه چسب نباید بیش از 0.01 تا 0.02 سانتیمتر باشد.
  2. فشار باد استاندارد که برای پاشش چسب وجود دارد بین 4 تا 5 بار است. اگر کمتر یا بیشتر از موارد ذکر شده باشد از استاندارد لازم برخوردار نیست.
  3. حجم مصرفی این چسب ها نیز باید بر اساس مقدار تعیین شده باشد. اگر حجم مصرفی پایین تر یا بالاتر از عدد مشخص شده باشد، کار شما از کیفیت لازم برخوردار نخواهد بود و نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت.
  4. چسبی که برای کار خود انتخاب می کنید باید توانایی اسپری کردن از فاصله 1.7 تا 2 میلیمتری را داشته باشد.
  5. رعایت نکات فنی در هنگام استفاده از چسب ممبران و انواع مختلف آن که جز چسب های تخصصی محسوب می شوند، نیز از جمله موارد ضروری است. دلیل ما بر تاکید بر رعایت این نکات از آن جهت است که اگر به هنگام کاربرد این چسب ها موارد ایمنی رعایت نشود ممکن است آسیب جدی به سلامت شما وارد شود.
  6. با توجه به تنوع بالا در چسب ممبران هنگام استفاده از این چسب ها حتما توجه داشته باشد که چسب مناسب برای کار خود را انتخاب کنید. انتخاب چسب مناسب با توجه به جنس قطعه کار، کیفیت کار شما را بالا برده و از اهمیت زیادی برخوردار است.

اگر چسب انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

نئوپان نوعی از صفحات فشرده چوبی است که از ترکیب خرده های چوب و چسب ساخته می شود. خرده های چوب توسط عملیات تبدیل مکانیکی از چوب های کم ارزش و بلااستفاده که معمولا در سایر صنایع مورد استفاده قرار نمی گیرند تولید می شوند. تولید نئوپان و کاربرد آن در مصارف مختلف سبب صرفه جویی در منابع طبیعی می شود.

نئوپان

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : نئوپان و ام دی اف ساختاری نسبتا مشابه دارند. در ساخت نئوپان از خرده های چوب استفاده می شود اما در ساخت ام دی اف از الیاف چوبی استفاده می شود.

ساختار آن چگونه است؟

نئوپان از خرده چوب و خاک اره هایی که غیر قابل استفاده هستند ساخته می شود. خاک اره و خرده چوب ها را به وسیله چسب مخصوص و رزین ترکیب کرده و با فشرده سازی و دمای بالا این نوع چوب ساخته می شود. پس از قرار گرفتن در دمای بالا باید خشک شوند تا مورد استفاده قرار بگیرند.

در هنگام آماده سازی این نوع فرآورده از مواد شیمیایی مختلفی مانند پارافین نیز استفاده می کنند تا در برابر رطوبت و عوامل مخرب دیگر تا حدی مقاوم باشد.

نئوپان نسبت به سایر صفحات فشذده چوبی مشابه مانند ام دی اف از مقاومت کمتری در برابر رطوبت برخوردار است و روکش پذیری و ابزارخوری ضعیف تری دارد به همین دلیل با قیمت کمتری عرضه می شود.

انواع مختلف نئوپان بر اساس روش های ساخت

 نئوپان به روش ساخت صفحه ای: در این نوع ساخت ذرات چوب در ابعاد مورد نظر مرتب شده و به صورت یک لایه، تخته های دولایه، سه لایه و چند لایه تولید می شوند.

نئوپان به روش ساخت پرس قالبی:  تفاوت این نوع ساختار با روش های دیگر در این است که نوع صفحه پرس با دیگر نوع دیگر صفحات پرس متفاوت است. صفحه پرس به شکل ها انحنا دار، فرورفته، برجسته و پروفیل دار است که سب می شود که این تخته ها با ابعاد متفاوتی تولید شوند.

نئوپان به روش ساخت پرس غلطکی: در این روش مخلوط چسب و چوب از میان غلطک دستگاه پرس عبور می کند و به هر اندازه ای که روی دستگاه تنظیم شده است فشرده می شود. این تخته ها می تواند به صورت یک لایه، دولایه، سه لایه و چند لایه تولید شود.

انواع روکش های نئوپان

نئوپان ها می توانند با روکش های متفاوتی تولید شوند که هر کدام مزایا و ویژگی مخصوص به خود را دارد.

  • نئوپان هایی بدون روکش
  • دارای روکش های طبیعی
  • دارای روکش هایی مصنوعی
  • دارای روکش هایی لاک کاری شده

برای زیبا تر شدن سطح نئوپان از ورقه های ملامینه استفاده می کنند این روکش دارای سطحی براق و تنوع رنگی است که باعث زیباتر شدن این فرآورده چوبی می شود. این تخته های روکش شده ساختاری شبیه به ام دی اف دارند اما تخته های ام دی اف استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به نئوپان دارند.

یک نوع روکش دیگری که وجود دارد، روکش های چوبی نازک است که روی نئوپان قرار می گیرد. ضخامت این روکش 3/0 تا 3 میلی متر است. این نوع تخته های نئوپان برای کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرد و به هرچه زیباتر شدن نمای کابینت آشپزخانه شما کمک می کند.

نوع دیگری از روکش، لترون نام داشته که کیفیت خوبی نسبت به روکش های دیگر ندارد. این نوع روکش در برابر بسیاری از ساییدگی و ضربه ها آسیب پذیر هستند و گزینه خوبی برای دکوراسیون و آشپزخانه نیست.

نئوپان چه کاربردهایی دارد؟

نئوپان با روکش های متفاوتی که دارد، می تواند در بسیار ی از ساخت هایی مانند کابینت، مبلمان ها، سرویس خواب، کمد، قفسه کتابخانه و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد. در بسیاری از مواقع در ساخت بسیاری از درها از این نوع چوب مورد استفاده قرار می گیرد اما باید به این نکته توجه داشته باشید که این نوع چوب برای ساخت در های ضد سرقت مناسب نیست و مقاومت زیادی نخواهد داشت.

همچنین بسیاری از کسانی که ساخت و ساز آپارتمان انجام می دهند در کف و دیواره ها از نئوپان استفاده می کنند.

مزایا استفاده از نئوپان چیست؟

  • نئوپان نسبت به چوب طبیعی دارای وزن کمتری است در نتیجه استفاده از آن برای مصرف کنندگان راحت تر است.
  • این محصول قیمت مناسب تری نسبت به سایر چوب های دیگر دارد.
  • نئوپان این قابلیت را دارد که به اندازه های مختلفی بسته به نیاز های مشتری تولید شده و با روکش های مختلف طراحی های زیبا و گوناگونی انجام شود.
  • این محصول را می توان به صورت ورقه های متعدد تولید کرد و آن را با ورقه های ملامینه که ساختاری شبیه به ام دی اف دارند تزئین کرد.

معایب استفاده از این محصول چیست؟

  • مقاومت کمی در برابر هرگونه فشار و ضربه دارد.
  • دارای ساختار هایی شیمیایی ناسازگار است که برای محیط زیست و سلامتی انسان مضر است.
  • مقاومت کمی در برابر رطوبت و آب دارد.
  • به دلیل عدم مقاومت در برابر آب و رطوبت در صورت قرار گرفتن در معرض رطوبت به مرور زمان پوسته پوسته و کنده می شود.
  • نئوپان ظاهر مناسب و زیبایی ندارد و در اغلب مواقع برای تزئین دکوراسیون داخلی استفاده نمی شود.

اگر تصمیم دارید از این صفحه فشرده برای منزل خود استفاده کنید بهتر است برای زیباتر شدن چوب از روکش ملامینه استفاده کنید تا ظاهر زیباتری داشته باشد و همچنین بتوانید از دامنه وسیع تری در انتخاب طرح و رنگ بهره مند باشید.

اگر نئوپان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

خرید دورکن یکی از نیازهای کارگاه ها و مراکز صنعتی تولیدی مصنوعات چوبی به شمار می رود و یکی از ملزومات این دسته از کارگاه ها به شمار می رود. دورکن را می توان یکی از مهم ترین ابزار نجاری دانست که برای بریدن ورق های MDF مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید دورکن

شما می توانید از این محصول برای کاربرد روزمره استفاده نمایید. در صورتی که می خواهید در زمینه خرید دورکن اطلاعات بیشتری کسب کنید، این مقاله می تواند برای شما مناسب باشد. با توجه به استهلاک بسیار بالای دستگاه دورکن، شاید نیاز داشته باشید که یک محصول جدید خریداری کنید و یا در صورتی که قصد گسترش کسب و کار خود را دارید، قطعا به یک دورکن با تمامی امکانات نیاز خواهید داشت.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این صورت می توانید از این مقاله برای آشنایی با بهترین روش خرید دورکن آشنا شوید. پیش از اینکه به این مبحث بپردازیم. شما را با دورکن و کارایی آن در کارگاه های صنعتی تولید MDF آشنا خواهیم کرد و شما می توانید از این مقاله برای دریافت اطلاعات بیشتر استفاده کنید. به طور کلی می توان گفت که دورکن یکی از محصولات بسیار مورد نیاز در تمامی واحد های صنعتی تولید مصنوعات چوبی به شمار می رود.

اره دورکن چیست؟

بر خلاف گذشته، امروزه بسیاری از محصولات و مصنوعات چوبی با استفاده از ورق های آماده چوب که به عنوان فرآورده های چوبی به شمار می روند مورد استفاده می باشند. اره دورکن در واقع یکی از ماشین آلاتی است که برای برش و شکل دادن کلی به این ورق ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق های MDF که از جمله فرآورده های چوبی پرکاربرد به شمار می روند، به طور کلی اضافاتی ندارند و با برش دقیق می توانند مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین نیازی به استفاده از انواع اره های معمولی نیست و می توانید کار دقیق برش کلی را با دورکن شروع کنید.

برای خرید دورکن باید از بهترین روش خرید دورکن استفاده کنید که قصد داریم در ادامه به شما معرفی کنیم. .و بر این اساس نسبت به خرید دورکن اقدام کنید.

این روش در کاهش هزینه های شما تاثیرگذار بوده و یکی از بهترین روش های خریداری محصولات مورد نظر شما می باشد. همچنین برای خرید بهترین محصولات باید به فروشگاهی دسترسی داشته باشید که خرید دورکن در مدل های مختلف را برای شما امکان پذیر سازد. در ادامه با بهترین روش خرید دورکن آشنا خواهیم شد.

بهترین روش خرید دورکن

خرید دورکن با استفاده از روش آنلاین امروزه امکان پذیر شده است و شما می توانید این روش را به عنوان بهترین روش خرید دورکن بدانید. دورکن همانطور که گفته شد به عنوان یکی از مهم ترین ابزار برای تولید انواع مصنوعات چوبی به شمار می رود که امروزه بسیار مورد استفاده است و باید از محصولات اصلی و با کیفیت استفاده شود.

تولید این دستگاه در کارخانجات ایرانی و خارجی انجام می شود و شما می توانید از وب سایت فروش اینترنتی برای فراهم کردن این دستگاه با برندهای مختلف اقدام کنید. این محصول به خصوص برای MDF مورد استفاده است و در صورتی که برای تولید محصولات خود از این قطعه استفاده می کنید، باید از دورکن استفاده کنید.

به طور کلی می توان گفت که روش خرید آنلاین نسبت به سایر روش های خرید بسیار مناسب تر بوده و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در سراسر کشور در دسترس است. در صورتی که سوالی در زمینه فراهم کردن این محصول داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان در این زمینه سوال کرده و مشاوره رایگان در این زمینه دریافت کنید.

به طور کلی می توان گفت که خرید دورکن در سراسر کشور با استفاده از روش اینترنتی به صورت مستقیم و با بهترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه در دسترس شما است.

کلام آخر

امروزه استفاده از انواع دورکن بسیار رایج شده است و بسیاری از ما به دنبال خرید محصولاتی با بالاترین کیفیت هستیم. در صورتی که می خواهید نسبت به خرید دورکن اقدام کنید، استفاده از روش آنلاین می تواند برای شما گزینه ای مناسب به شمار رود.

اره دورکن در مدل های مختلفی تولید می شود و یک دستگاه با استهلاک بسیار بالا می باشد. در صورتی که می خواهید از بروز خرابی در این محصول جلوگیری شود، باید دقت داشته باشید که محصولات مورد نظر را با کارایی مورد نیاز خود خریداری کنید و همچنین در بازه های زمانی مناسب که طول عمر یک دستگاه رو به اتمام است، نسبت به خرید دورکن اقدام کنید.

این محصول با گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش مناسب در مدل های مختلفی در بازار عرضه می شود و شما می توانید آن را با قیمتی بسیار مناسب خریداری و استفاده کنید. در صورتی که سوالی در زمینه خرید دورکن داشته باشید می توانید با کارشناسان فروش در میان بگذارید و در این زمینه سوالات خود را بپرسید.

در این مقاله همچنین بهترین روش فراهم کردن این دستگاه معرفی شد. شما می توانید از این روش برای خرید محصولاتی با کارایی مناسب اقدام نمایید.

اگر اره دورکن انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

آشنایی با انواع اره دورکن می تواند راه حلی بسیار مناسب برای واحدهای صنعتی و تولیدی به شمار رود. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع اره دورکن موجود در بازار آشنا سازیم. خرید اره دورکن مورد نیاز در واحدهای تولیدی انواع مصنوعات چوبی به شمار می رود و شما برای برش ورق MDF از اره دورکن باید استفاده کنید.

ورق های بزرگ MDF و PVC به دلیل بزرگی برای شکل دهی اولیه به اره دورکن نیاز دارند و بر اساس نوع تولیدات و نیاز هر واحد صنعتی، عرضه انواع اره دورکن در مدل های مختلفی انجام می شود.

آشنایی با انواع اره دورکن

به گزارش تینترنتی مجله دکوکده : در صورتی که سوالی در زمینه خرید انواع اره دورکن داشته باشید و یا می خواهید نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید، بهتر است که در ابتدا این مقاله را مطالعه کرده و سپس نسبت به خرید محصولات مورد نظر خود اقدام نمایید.

همچنین در انتها شما را با بهترین روش برای خرید انواع اره دورکن آشنا خواهیم ساخت و شما می توانید نسبت به تهیه این محصول اقدام نمایید. به طور کلی می توان گفت که اره دورکن یکی از مهم ترین محصولات مورد استفاده در صنایع مختلف به شمار می رود که از کیفیت و کارایی بسیار زیادی برخوردار است.

 

انواع اره دورکن موجود در بازار

اره دورکن در مدل های مختلفی تولید شده و در بازار موجود می باشد. در ادامه شما را با مدل های مختلف اره دورکن آشنا خواهیم ساخت و به شما در این زمینه اطلاعات لازم را ارائه می دهیم :

  • اره دورکن برای قطعات کوچک : بمنظور این نوع کاربرد شما باید انواع دورکن با طول ریل کوتاه تر را خریداری کرده و استفاده نمایید.
  • اره دورکن برای قطعات بزرگ : انواع اره دورکن برای قطعات بزرگ باید از توانایی موتور بالاتری برخوردار باشند و همچنین ریل بلند تری داشته باشند تا بتواند کارایی مناسب برای قطعات بزرگ تر را داشته باشد.
  • اره دورکن با مقاومت بالاتر : این محصول برای استفاده در صنایع چوب با ورق هایی است که دارای مقاومت بسیار بالاتری هستند و یا ورق های کربنی با استفاده از انواع اره دورکن با مقاومت بالاتر مورد استفاده است.
  • اره دورکن با مقاومت پایین تر : انواع اره دورکن با مقاومت پایین تر می تواند گزینه ای مناسب برای برش چوب و MDF به کار برده شود و دارای کارایی بسیار زیادی است.

انواع اره دورکن مدل های واگنی، ریلی و لکوموتیوی برای استفاده در صنایع کوچک و بزرگ عرضه شده است و هر کدام دارای کارایی خاص خود می باشد. همچنین باید توجه داشته باشید که نوع ریل از چه مدلی است و آیا می تواند جوابگوی نیاز شما باشد؟ در این خصوص می توانید با کارشناسان فروش در تماس باشید و در این زمینه مشاوره رایگان دریافت کنید.

باید توجه داشته باشید که انواع اره دورکن می تواند کارایی مناسبی داشته باشد و یکی از مهم ترین ابزار مورد استفاده در کارگاه های تولیدی به شمار می رود که اگر کارایی مورد نظر را نداشته باشد، نمی تواند بازده خوبی داشته باشد. از این روی توصیه می شود که حتما پیش از انتخاب اره دورکن در این خصوص تحقیق کرده باشید و یا با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنید.

پارامترهای مختلف در انتخاب انواع اره دورکن

در انتخاب و خرید یک اره دورکن باید به پارامترهای مختلف توجه کرده و بر این اساس نسبت به انتخاب و خریداری انواع اره دورکن اقدام نمایید. از مهم ترین پارامترهایی که باید در هنگام خرید انواع اره دورکن به آن توجه داشته باشید می توان به نوع ریل، موتور و نوع اتصال به منبع تغذیه اشاره نمود.

برای مثال انواع اره دورکن در مدل های تکفاز و سه فاز در بازار عرضه می شوند که شما باید بر اساس نیاز خود نسبت به خرید آن اقدام کنید. همچنین بر اساس نوع کار کارگاهی شما باید نسبت به انتخاب مدل محصول اقدام کرده و در صورتی که در این زمینه اطلاعات زیادی نداشته باشید می توانید با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را بپرسید.

به طور کلی می توان گفت که در تولید انواع اره دورکن، از متریال مختلفی استفاده شده است و شما می توانید بر این اساس اقدام به انتخاب و خریداری انواع اره دورکن نمایید.

کلام آخر

در خرید انواع دورکن باید دقت بسیار زیادی داشته باشید. دقت کنید که این محصول در مدل های مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود. در صورتی که می خواهید نسبت به خریداری و استفاده از این محصول اقدام کنید، می توانید روش آنلاین را انتخاب کنید و دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید.

انواع مختلف اره دورکن از مهم ترین محصولات مورد استفاده در صنایع مختلف است که از کارایی بسیار زیادی برخوردار می باشند. در صورتی که سوالی در زمینه خرید انواع اره دورکن داشته باشید می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در زمینه خرید انواع اره دورکن بپرسید.

همچنین در صورتی که می خواهید نسبت به خرید انواع اره دورکن با قیمت مناسب اقدام کنید و می خواهید در سراسر کشور به انواع مدل های عرضه شده در بازار دسترسی داشته باشید، می توانید به صورت آنلاین به فروشگاه اینترنتی فروش انواع اره دورکن وارد شده و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

اگر اره دورکن انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

مهم ترین نکات در خرید اینترنتی اره دورکن یکی از بهترین شیوه های خرید به شمار می رود که امروزه در دسترس شما قرار گرفته و می توانید از این روش برای خرید محصولات با بهترین کیفیت استفاده نمایید.

 اره دورکن را می توان یکی از بهترین محصولات عرضه شده در بازار دانست که با کارایی و کیفیت بسیار زیادی تولید شده است و از جمله مهم ترین محصولات مورد استفاده برای مراکز صنعتی تولید مصنوعات چوبی با استفاده از صفحات فشرده چوبی به شمار می رود.

مهم ترین نکات در خرید اینترنتی اره دورکن

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در واقع وجود این دستگاه یکی از نیازهای مهم در نجاری ها به شمار می رود. اما خرید اینترنتی اره دورکن چه مزایایی دارد و اصولا در خرید آنلاین این محصول باید به چه نکاتی دقت داشت؟ در این مقاله بیشتر شما را با خرید اینترنتی اره دورکن آشنا خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که مزایای خرید آنلاین چیست.

همچنین به مهم ترین نکاتی که در این زمینه باید بدانید اشاره خواهیم کرد و شما را با بهترین شیوه خرید اینترنتی آشنا خواهیم نمود

کاربرد اره دورکن چیست؟

PVC و MDF را می توان از مهم ترین فرآورده هایی دانست که امروزه در تولید انواع مصنوعات چوبی از آن ها استفاده می شود. این دو نوع ورق مورد استفاده در تولید مصنوعات چوبی، در ابتدا دارای ابعاد بسیار بزرگی هستند که باید نسبت به برش کلی آن ها اقدام شود. این کار با استفاده از اره دورکن انجام می شود و خرید اینترنتی اره دورکن به عنوان روشی موثر پیش روی شماست.

به طور کلی این اره در مدل های مختلفی تولید و در بازار خرید اینترنتی اره دورکن ارائه می شود که از مهم ترین آن ها می توان به اره دورکن واگنی، ریل دار و لکوموتیوی اشاره نمود. این محصول در مدل های مختلف از طریق سایت خرید اینترنتی اره دورکن در بازار عرضه می شود و خریداران می توانند نسبت به خریداری و استفاده از محصولات این شرکت اقدام نمایند.

اره دورکن همچنین می تواند گزینه ای الزامی برای تمامی واحدهای صنعتی و تولیدی به شمار رود. در ادامه مهم ترین پارامترها در خرید اینترنتی اره دورکن را مورد بررسی قرار می دهیم و شما را بیشتر با این شیوه خرید آشنا خواهیم کرد.

مهم ترین پارامترها در خرید اینترنتی اره دورکن

برای خرید اینترنتی اره دورکن باید به موارد بسیار زیادی دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول مورد نیاز خود را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. به طور کلی می توان گفت که خرید اینترنتی اره دورکن می تواند بهترین شیوه برای دسترسی به انواع محصولات موجود در بازار، متناسب با کارگاه های کوچک و بزرگ یا حتی کارخانه های صنعتی به شمار رود. در ابتدا شما باید نوع کلی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این زمینه می توانید با پشتیبان و کارشناس فروش سایت ارتباط برقرار کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

سپس با آشنایی نسبت به انتخاب محصولات مورد نظر اقدام کرده و با بررسی دقیق امکانات هر یک از محصولات عرضه شده در بازار، بهترین محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کنید. باید توجه داشته باشید که قیمت هر محصول بر اساس نوع کارایی آن و همچنین کمپانی تولید کننده اره دورکن تعیین می شود و در این قسمت از خرید اینترنتی اره دورکن باید دقت داشته باشید که محصولات مورد نظر شما از کارایی و کیفیت لازم برخوردار باشند.

همچنین همانطور که اشاره شد، در صورتی که مشکلی در خرید اینترنتی اره دورکن داشتید و یا نیاز به دریافت اطلاعات تخصصی و بیشتر در زمینه هر محصول داشته باشید می توانید با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمایید.

کلام آخر

خرید اینترنتی اره دورکن را می توان بهترین شیوه ای دانست که برای تهیه محصولات با برترین کیفیت در دسترس شما می باشد. این روش از خرید به این دلیل که دسترسی شما به محصولات با تنوع بیشتری را امکان پذیر می کند و همچنین شما می توانید با قیمت معقول نسبت به خرید اینترنتی اره دورکن اقدام کنید، توصیه می شود.

در این مقاله شما را با خرید اینترنتی اره دورکن آشنا کردیم و شما می توانید نسبت به خرید و استفاده از این محصول اقدام کنید. در این مقاله همچنین شما را با کارایی و ویژگی هایی که اره دورکن دارد نیز آشنا کردیم و شما می توانید نسبت به خرید اینترنتی اره دورکن با بهترین قیمت اقدام نمایید.

 این محصول دارای استهلاک بالایی است و بهتر است اگر می خواهید بازده کارگاه و کارخانه صنعتی شما بالا باشد، نسبت به خرید اینترنتی اره دورکن در مدل مورد نظر با برترین کیفیت اقدام نمایید. در انتها لازم به ذکر است که خرید اینترنتی اره دورکن در سراسر کشور در دسترس است و شما می توانید در صورت نیاز به دریافت مشاوره جهت خرید اینترنتی اره دورکن با مشاوران فروش ارتباط برقرار کنید.

اره دورکن در انواع مدل های مختلف به صورت اینترنتی در بازار عرضه شده است و قطعا می توانید دستگاه مورد نیازتان را به صورت آنلاین خریداری و استفاده نمایید.

 

اگر اره دورکن انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

بهترین روش برای خرید گندگی به عنوان یکی از ملزومات در نجاری شناخته می شود. این محصول که برای یکسان سازی عرض یا ضخامت انواع محصولات چوبی به کار برده می رود، بدلیل افزایش سرعت انجام کار تا چندین برابر، بسیار مورد توجه نجاری ها بوده است.

بهترین روش برای خرید گندگی

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این مقاله به شما خواهیم گفت که بهترین روش برای خرید گندگی چیست و اصولا برای خرید گندگی باید به چه مواردی دقت داشته باشید. امروزه تولید این محصول در دو مدل اتوماتیک و دستی انجام می شود و شما می توانید برای خرید این کالا با قیمت مناسب از روش آنلاین نیز استفاده کنید.

گندگی یک دستگاه بسیار پرکاربرد است و در صورتی که استادکار نجار بتواند تنظیمات دلخواه خود را پیاده سازی کند، قطعا نتیجه کار بسیار خوب خواهد بود. در صورتی که نیازمند خرید گندگی نجاری هستید و یا می خواهید با این دستگاه بیشتر آشنا شوید، این مقاله می تواند کمک کننده باشد.

امروزه تولید انواع دستگاه های گندگی با بهترین کیفیت انجام شده و محصول با بالاترین کیفیت در دسترس شما می باشد. در ادامه بیشتر با دستگاه گندگی و بهترین روش خرید گندگی آشنا خواهیم شد.

 

انواع دستگاه گندگی

دستگاه گندگی در انواع مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود که هر واحد صنعتی و تولیدی می تواند بر اساس نیاز خود نسبت به خرید و استفاده از این محصول اقدام نماید. در این قسمت بیشتر به انواع گندگی و ویژگی های آن می پردازیم و به شما خواهیم گفت که اگر نیاز به خرید گندگی را داشته باشید باید به چه مواردی دقت کنید و بر چه اساسی نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.

خرید گندگی در مدل های اتوماتیک و دستی امکان پذیر است. شما می توانید گندگی اتوماتیک را برای مراکز صنعتی بزرگ با میزان تولید بالا سفارش داده و خریداری کنید. این محصول به سادگی قابلیت استفاده دارد. همچنین خرید گندگی دستی برای نجاری ها و مراکز صنعتی کوچک تر که نمی خواهند هزینه زیادی برای گندگی صرف کنند گزینه ای مناسب است.

این محصول با قیمتی مناسب در بازار عرضه می شود و به دلیل کیفیت و کاربرد مطلوبی که دارد می تواند گزینه ای مناسب برای تولید انواع قطعات چوبی با بهترین کیفیت به شمار رود.

ویژگی های گندگی

در هنگام خرید گندگی باید دقت داشته باشید که محصول مورد نظر شما چه ویژگی هایی دارد و برای کدام کاربردها می تواند مناسب به شمار رود. برای مثال گندگی با ویژگی هایی مانند رنده کردن چوب می توانند برای قطعاتی که پیش از گندگی رنده نشده اند گزینه ای مناسب تر باشند و بازده ای متناسب تر ایجاد کنند. همچنین در صورتی که می خواهید نسبت به خرید گندگی اتوماتیک اقدام کنید باید دقت داشته باشید که این محصول دارای چه سرعتی است و با چه میزان بازدهی می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا با سرعت بیشتری بتوانید چوب را شکل دهید.

بهترین روش خرید گندگی در بازار

بهترین روش برای خرید گندگی را می توان استفاده از سایت فروش اینترنتی عنوان نمود. این روش در کاهش هزینه و زمان خرید شما دارای تاثیر بسیار زیادی بوده و می تواند به شما کمک کند تا با سرعت بیشتری بتوانید کار خود را انجام دهید.

در صورتی که سوالی در زمینه خرید گندگی داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان فروش در تماس باشید و از این روش بهترین دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید. خرید گندگی به صورت اینترنتی می تواند به شما کمک کند تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی به انواع مدل های این دستگاه دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری کرده و استفاده کنید.

به طور کلی می توان گفت که استفاده از روش آنلاین در خرید گندگی به این دلیل که روشی در دسترس در سراسر کشور است و همچنین به دلیل دسترسی که به سایر مدل های دستگاه گندگی دارید، می تواند گزینه ای جذاب برای شما به شمار رود.

کلام آخر

امروزه استفاده از دستگاه گندگی به خصوص در واحد های صنعتی و تولیدی به همراه نجاری ها بسیار رو به افزایش است. در صورتی که نیاز به خرید گندگی داشته باشید و می خواهید این محصول را با بهترین قیمت خریداری و استفاده کنید، روش آنلاین و اینترنتی می تواند برای شما گزینه ای جذاب به شمار رود که در سراسر کشور در دسترس بوده و می توانید از این روش برای خرید بهترین محصولات استفاده کنید.

گندگی را می توان از مهم ترین ابزار در تنظیم ضخامت چوب عنوان نمود که در مدل های اتوماتیک و دستی تولید شده است و می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای شما به شمار رود. در این مقاله همچنین بهترین روش برای خرید گندگی را عنوان کردیم و شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب این محصول را خریداری کرده و استفاده نمایید.

تولید انواع گندگی در معتبر ترین شرکت های ایرانی و خارجی انجام می شود و شما می توانید برای خرید این محصول طبق سفارشات و نیاز خود اقدام کنید. خرید گندگی در سراسر کشور به صورت آنلاین روشی در دسترس برای همگان است.

اگر گندگی انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

آشنایی با انواع گندگی موجود در بازار عرضه شده اند می توانند به واحد های صنعتی تولید محصولات چوبی کمک کنند تا بتوانند تولیدات بهتری را داشته باشند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع گندگی و بهترین روش خرید این محصول آشنا سازیم.

آشنایی با انواع گندگی موجود در بازار

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : انواع گندگی در معتبرترین کمپانی های داخلی و خارجی تولید شده است و می تواند یکی از محصولات مناسبی باشد که شما می توانید برای خرید انتخاب کنید. به طور کلی می توان گفت که دستگاه گندگی نجاری در مدل های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود. در صورتی که کارگاه تولیدی انواع محصولات و مصنوعات چوبی را داشته باشید، خرید انواع گندگی می تواند برای شما ضروری باشد.

اما در ابتدا باید بدانیم که گندگی چیست و چطور می تواند به کسب و کار ما کمک کند تا بتوانیم یک محصول با کیفیت تولید کنیم. در واقع اندازه کردن چوب و رنده کردن قسمت های بر آمده چوب یکی از مهم ترین بخش های تولید به شمار می رود.

از این روی به استفاده از دستگاه های گندگی نیاز داریم. به همین دلیل توصیه می شود که از انواع گندگی استفاده شود. ولی این محصول بر اساس نوع و کارایی در مدل های مختلفی تولید می شود که توصیه می شود پیش از خرید با انواع گندگی موجود در بازار آشنایی داشته باشید.

 

انواع گندگی موجود در بازار

گندگی در انواع مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود. در این بخش قصد داریم شما را با انواع گندگی موجود در بازار با ویژگی های خاصی که دارد بیشتر آشنا سازیم. همچنین می توانید با کاربرد دقیق هر یک از انواع گندگی بیشتر آشنا شوید.

  • گندگی رومیزی : گندگی رومیزی را می توان یکی از برترین محصولاتی دانست که امروزه در بازار عرضه می شود و شما می توانید با خرید و انتخاب این محصول در کارگاه های کوچک و مراکز صنعتی کوچک، کار رندیدن چوب را انجام دهید. این محصول با توجه به این که قابلیت رنده کردن چوب های بزرگ و سنگین را دارد، ولی بهتر است که از آن تنها برای قطعات کوچک چوب استفاده شود.
  • گندگی کارگاهی : این محصول مورد استفاده در تمامی واحد های صنعتی کوچک با میزان تولیدات بالا می باشد. در صورتی که می خواهید از این دستگاه استفاده کنید بهتر است بدانید که انواع گندگی کارگاهی برای چوب با حداکثر عرض 30 تا 40 سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرند و در صورتی که نیاز به دستگاه های بزرگ ندارید و یا نمی توانید جای مناسب برای آن فراهم کنید، باید از انواع گندگی رومیزی استفاده کنید. این محصول با قیمت مناسب در بازار عرضه می شود ولی یکی از پارامترهایی که در استفاده و خرید آن باید در نظر داشته باشید، بودجه ای است که می خواهید صرف خرید انواع گندگی کارگاهی کنید. همچنین تولید و عرضه این محصول در بازار با بهترین کیفیت و در کمپانی های معتبر انجام شده و این محصول با قیمت مناسب در دسترس شما است.
  • گندگی صنعتی : این محصول، کامل ترین انواع گندگی موجود در بازار است که با کیفیت بسیار بالایی می تواند عمل مورد نظر شما بر روی چوب را انجام دهد و از آنجایی که سرعت بسیار بالایی هم دارد، می تواند یکی از برترین گزینه های پیش روی شما باشد. برای خرید این محصول باید در نظر داشته باشید که نیاز شما از یک دستگاه گندگی چیست. در صورتی که سرعت دستگاه برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همچنین گندگی مورد نظر شما باید برای چوب هایی با عرض بیشتر از 40 سانتی متر مورد استفاده قرار گیرد، این دستگاه انتخاب مناسبی برای شما است.

یکی از نکاتی که در مورد انواع گندگی باید در نظر داشته باشید، امکاناتی است که به صورت مجزا و طبق سفارش مشتری بر روی محصولات پیاده سازی می شود. برای مثال گندگی با رنده یکی از مهم ترین محصولات مورد نیاز شما خواهد بود. علاوه بر رنده قابل نصب بر روی دستگاه گندگی، انواع بسیار زیادی از محصولات وجود دارند که می توانید بر روی دستگاه خود نصب کنید. در این زمینه باید نیاز سنجی کرده و یا با کارشناسان فروش مشورت نمایید.

بهترین روش خرید انواع گندگی

انواع گندگی مورد نظر خود را می توانید با قیمت مناسب از طریق سایت فروش اینترنتی خریداری کرده و استفاده کنید. این محصول که دارای طول عمر و کارایی مناسبی است، در مدل های مختلف از طریق سایت اینترنتی در دسترس بوده و شما می توانید از تمامی شهرهای ایران برای خرید این کالا اقدام نمایید.

تولید و عرضه این محصول در بازار بر اساس نیازهای مشتری انجام می شود و شما می توانید محصولاتی مورد نظر خود با امکانات مورد نیاز را به صورت آنلاین و با قیمتی بسیار به صرفه خریداری نمایید.

کلام آخر

گندگی را می توان یکی از پرکاربردترین دستگاه هایی دانست که امروزه در کارگاه های تولید مصنوعات چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله شما را با انواع گندگی موجود در بازار آشنا کردیم.

شما می توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که برای انتخاب محصول مورد نظر خود در میان انواع گندگی دچار تردید هستید می توانید با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرده و در این زمینه سوالات خود را بپرسید.

اگر گندگی انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

موارد استفاده از لولا آرام بند را می توان یکی از مهم ترین تجهیزاتی دانست که در تولید مصنوعات چوبی از جمله کابینت استفاده می شود و ما قصد داریم در این مقاله شما را با انواع لولا آرام بند و ویژگی های آن آشنا سازیم.

استفاده از مصنوعات چوبی در ساختمان ها بسیار رایج شده است و از کابینت گرفته تا سایر وسایل از جمله کمد ها و غیره برای باز و بسته شدن از لولا آرام بند استفاده می کنند. لولا آرام بند که می تواند از بروز خرابی های ناشی از محکم بسته شدن انواع درب های چوبی جلوگیری کند، امروزه به یکی از نیازها به خصوص در صنعت کابینت سازی تبدیل شده است.

موارد استفاده از لولا آرام بند

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در ادامه شما را با لولا آرام بند، مدل ها و ویژگی های آن آشنا می کنیم و به شما خواهیم گفت که در خرید انواع لولا آرام بند باید به چه نکاتی توجه داشته باشید. همچنین می توانید نسبت به خریداری این محصول با قیمت مناسب به صورت آنلاین اقدام کنید که این روش در کاهش هزینه ها بسیار تاثیرگذار بوده و یکی از برترین شیوه های خرید انواع لولا آرام بند به شمار می رود. لولا آرام بند به خصوص در ساخت مصنوعات چوبی مربوط به آپارتمان های مسکونی و اداری دارای کاربرد است.

 

لولا آرام بند چیست؟

از چوب و فرآورده های چوبی در تولید بسیاری از وسایل استفاده می شود. از جمله مهم ترین وسایل می توان به کابینت ها اشاره نمود. در صورتی که به دنبال خرید انواع لولا آرام بند هستید، بهتر است در ابتدا به طور کامل با این محصول آشنا شوید.

لولا آرام بند را می توان یکی از مهم ترین تجهیزاتی دانست که در تولید انواع مصنوعات چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با استفاده از بهترین آلیاژ تولید می شود و از به هم خوردن ناگهانی درب جلوگیری می کند. باید بدانید که این محصول در مدل های مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود.

برای مثال محصولاتی که برای درب کابینت تولید می شوند، با محصولاتی که برای نگه داشتن درب کابینت آبکش استفاده می شوند دارای تفاوت هایی هسنند و شما باید بر اساس نوع نیاز خود نسبت به خرید و استفاده از این محصول اقدام نمایید.

بهتر است بدانید که انواع لولا آرام بند در کمپانی های داخلی و خارجی با استفاده از مقاوم ترین انواع آلیاژ تولید شده و دارای طول عمر بسیار زیادی است. البته انواع لولا آرام بند در طرح های زینتی برای استفاده در تولید سایر مصنوعات چوبی نیز دارای کاربرد است.

بهترین روش خرید لولا آرام بند

یکی از روش های خرید انواع لولا آرام بند را می توان خرید از فروشگاه های آنلاین دانست. این روشی در دسترس برای کارگاه های تولید خرد و عمده انواع مصنوعات چوبی بوده و با استفاده از آن به تمامی محصولات عرضه شده در بازار دسترسی وجود دارد. در صورتی که به دنبال خرید این محصول هستید و نمی دانید که کدام مدل می تواند برای شما مناسب باشد، می توانید مشخصات هر محصول را مطالعه کنید و در صورتی که هنوز هم سردرگم هستید، می توانید با کارشناسان فروش در تماس باشید.

این روش به شما کمک می کند تا همواره به بهترین محصولات موجود در بازار دسترسی داشته باشید. این کالا دارای طول عمر بسیار زیادی بوده و می توانید با قیمت بسیار مناسب تهیه و خریداری کنید.

این کالا در مدل های مختلفی تولید شده است و می تواند به شما کمک کند تا بهترین مدل های لولا آرام بند را با بهترین قیمت خریداری و استفاده کنید. خرید آنلاین روشی در دسترس در سراسر کشور است و شما می توانید به صورت عمده یا جزئی نسبت به خرید محصول مورد نظرتان اقدام کنید.

تولید انواع مصنوعات چوبی با لولا آرام بند

انواع مصنوعات چوبی نیاز به استفاده از مدل های مختلف لولا را دارند و به همین دلیل مدل های مختلفی از لولا آرام تولید شده است که می تواند کارایی بسیار مناسبی در مراکز صنعتی داشته باشد.

در صورتی که به دنبال خرید انواع لولا آرام بند هستید می توانید نسبت به خرید این محصول با قیمت مناسب اقدام نمایید. تولید این محصول در مدل های متفاوت سبب شده است تا حتی امکان استفاده از آن در مصنوعات کلاسیک نیز امکان پذیر باشد و شما می توانید به صورت اینترنتی نسبت به تهیه این محصول اقدام کنید.

کلام آخر

انواع مصنوعات چوبی با بالاترین کیفیت تولید شده است و دارای طول عمر بسیار زیادی است. در صورتی که به دنبال خرید این محصول می باشید می توانید به صورت اینترنتی نسبت به خریداری این کالا اقدام کنید. همانطور که اشاره شد، لولا آرام بند در مدل های مختلفی تولید شده است و دارای کارایی بسیار زیادی است.

پس در صورتی که در زمینه تولید انواع مصنوعات چوبی فعالیت می کنید و نیاز به لولا آرام بند در مدل های مختلفی دارید، می توانید از طریق وب سایت فروش اینترنتی برای خرید این محصول اقدام کنید. به طور کلی انواع لولا آرام بند را می توان یکی از محصولات با کارایی بسیار زیاد دانست که در تولید انواع مصنوعات چوبی از آن استفاده می شود.

اگر لولا آرام بند انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

دستگاه پانل بر چیست؟ دستگاه پانل بر را می توان یکی از مهم ترین نیازهای هر واحد صنعتی دانست که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد و برای تولید انواع عمده مصنوعات چوبی می تواند بهترین گزینه به شمار رود. در صورتی که به دنبال خرید بهترین دستگاه پانل بر هستید، می توانید به صورت اینترنتی نسبت به خرید اینترنتی این دستگاه اقدام کنید.

دستگاه پانل بر چیست؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این مقاله شما را با دستگاه پانل بر نجاری آشنا خواهیم کرد و انواع پانل بر موجود در بازار را مورد بررسی قرار می دهیم. شما می توانید با خرید انواع دستگاه پانل بر، میزان تولیدات محصولات خود را تا حد زیادی افزایش دهید. اما در قدم اول باید بدانیم که دستگاه پانل بر چیست؟ پانل بر در واقع دستگاهی است که در دو نمونه دستی و اتوماتیک برای برش دقیق ورق های MDF و PVC مورد استفاده قرار می گیرد و دارای کیفیت بسیار زیادی است.

شما می توانید با خرید انواع دستگاه پانل بر، نیاز به اپراتورها را کاهش دهید و با تعداد کارگر و افراد کمتری، میزان بیشتری از تولیدات را داشته باشید. این دستگاه یکی از پرطرفدارترین ماشین آلات نجاری موجود در بازار است.

 

انواع دستگاه پانل بر

انواع دستگاه پانل بر بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده و در بازار عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت بسیار زیادی است و بر اساس نیازهای هر واحد تولیدی و صنعتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که به دنبال خرید این دستگاه هستید، باید با انواع دستگاه پانل بر آشنایی کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین محصولات را خریداری کنید. به طور کلی می توان گفت که پانل بر در دو مدل اتوماتیک و دستی تولید شده و در بازار عرضه می شود.

نوع اتوماتیک قابلیت خواندن نقشه های اتوکد را داشته و از این روی می تواند با دقت بسیار زیادی نسبت به برش انواع ورق های MDF و PVC مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که به دنبال خرید این دستگاه هستید، می توانید برای هر مدل بر حسب نیاز خود، دستگاه پانل بر افقی و عمودی را خریداری کنید.

دستگاه های افقی برای کارگاه های بزرگ مورد استفاده هستند و حجم بیشتری از فضا را اشغال می کنند. در عوض دستگاه های افقی دقت و بازده بیشتری داشته و به صورت همزمان می توانند برای چندین ورق MDF یا PVC مورد استفاده قرار گیرند. اکنون با انواع دستگاه پانل بر آشنا شدیم و در ادامه مهم ترین پارامترها در خرید دستگاه پانل بر را مورد بررسی قرار می دهیم.

پارامترهای مهم در خرید این محصول

پارامترهای زیادی در زمینه خرید دستگاه پانل بر وجود دارد که قصد داریم در این قسمت شما را با مهم ترین پارامترها در این زمینه آشنا سازیم. زمانی که می خواهید نسبت به خرید انواع دستگاه پانل بر اقدام کنید باید مواردی مهم را در نظر داشته باشید که از مهم ترین آن ها می توان به کارایی دستگاه، میزان بازده و ابعاد دستگاه اشاره نمود.

همچنین باید توجه داشته باشید که انواع دستگاه پانل بر موجود در بازار برای ابعاد خاصی از چوب می تواند مورد استفاده قرار گیرد که باید به این پارامتر نیز در خرید دستگاه توجه نمود. علاوه بر آن باید به نوع تغذیه دستگاه توجه کرده و بر این اساس نسبت به خرید انواع دستگاه پانل بر اقدام نمود. به طور کلی می توان گفت که دستگاه پانل بر در انواع مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود.

شما می توانید بر این اساس اقدام به خریداری انواع دستگاه پانل بر نمایید. توجه به پارامترهای مهم در خرید دستگاه پانل بر می تواند به شما کمک کند تا محصولاتی با بالاترین کیفیت دسترسی داشته باشید. بهتر است قبل از خرید دستگاه پانل بر، نسبت به دریافت مشاوره و بررسی دقیق اطلاعات هر محصول اقدام کنید.

بهترین روش خرید انواع دستگاه پانل بر

برای خرید انواع دستگاه پانل بر می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید. این روش خرید در سراسر کشور در امکانپذیر بوده و روشی آسان برای خریداری بهترین محصولات است.

به طور کلی می توان گفت که دستگاه پانل بر می تواند انتخابی برای افزایش بازده و کمتر کردن تعداد نیروی انسانی به همراه افزایش دقت در واحد های صنعتی و تولیدی به شمار رود و از این روی بسیاری از واحد های صنعتی تولیدی انواع مصنوعات چوبی نسبت به خرید و استفاده از انواع دستگاه پانل بر اقدام می کنند.

در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید می توانید با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرده و در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کلام آخر

رشد روز افزون دستگاه های صنعتی، نوید افزایش رونق کسب و کار و پیشرفت صنعتی را می دهد. یکی از مهم ترین تجهیزاتی که در این زمینه تولید و در بازار عرضه شده است را می توان دستگاه پانل بر دانست.

به طور کلی می توان گفت که خرید دستگاه پانل بر یکی از بهترین تجهیزات برای برش زدن چوب بوده و دارای کیفیت بسیار زیادی است. در این مقاله شما را با انواع دستگاه پانل بر آشنا کردیم و شما می توانید نسبت به تهیه و خریداری این محصول اقدام کنید. به طور کلی می توان گفت که انواع دستگاه پانل بر به یکی از نیازهای مراکز صنعتی و تولیدی تبدیل شده است.

اگر پانل بر انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

مهم ترین پارامترها در خرید پانل بر برای مراکز صنعتی بزرگ می تواند یکی از ملزومات به شمار رود. این دستگاه که می تواند عمل برش انواع پانل های MDF و PVC را ساده سازد، یکی از مهم ترین دستگاه های مورد استفاده به شمار می رود. در این مقاله قصد داریم شما را با مهم ترین پارامترها در زمینه خرید پانل بر آشنا سازیم.

مهم ترین پارامترها در خرید پانل بر

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده :  دستگاه پانل بر را می توان یکی از مهم ترین دستگاه هایی دانست که در واحد های صنعتی تولید انواع مصنوعات چوبی از آن استفاده می شود. این محصول دارای کارایی بسیار زیادی بوده و روز به روز استفاده گسترده تری پیدا می کند.

به طور کلی می توان که پانل بر یکی از مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در صنایع چوب بوده و به دلیل کم کردن نیاز واحد های صنعتی به استفاده از کارگر و اپراتور می تواند در کاهش هزینه ها سهم بسیار زیادی داشته باشد.

البته پانل بر به این دلیل که می تواند کارایی مناسبی داشته باشد که توانایی برش همزمان چندین پانل را داشته و یکی از بهترین محصولات مورد نیاز در صنایع به شمار می رود. در ادامه این مقاله به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت و شما را با مهم ترین پارامتر ها در خرید پانل بر آشنا خواهیم نمود.

 

پانل بر چیست؟

دستگاه پانل بر را می توان یکی از مهم ترین تجهیزاتی دانست که امروزه می تواند برای تولید انواع مصنوعات چوبی به کار برده شود. خرید پانل بر به این دلیل که می تواند به صورت همزمان حجم انبوهی از ورق های MDF را برش دهد دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و شما می توانید با خرید محصولاتی با کارایی زیاد، میزان بازده واحد صنعتی خود را بهبود بخشید.

در هنگام خرید پانل بر باید دقت داشته باشید که این دستگاه بتواند تمامی نیازهای شما را برطرف سازد و برای برش مورد نظر شما تولید شده باشد. به طور کلی خرید پانل بر های آلمانی و سایر کشورهای اروپایی در کشور رایج شده است که نشان دهنده کارایی محصولات این کشور به شمار می رود. همچنین پانل بر را می توان یک دستگاه CNC دانست که قابلیت شمارش و خواندن اطلاعات دقیق کامپیوتری را داشته و می توانید از آن استفاده کنید.

همین امر سبب می شود تا کارایی دستگاه پانل بر بیشتر باشد و خرید پانل بر بتواند بیشتر نیازهای شما را پوشش دهد. همچنین می توانید با خرید پانل بر در کمترین زمان بیشترین میزان ورق های MDF را برش داده و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه شما را با پارامترهای خرید و بهترین روش خرید پانل بر آشنا خواهیم کرد.

مهم ترین پارامترها در خرید پانل بر

از مهم ترین پارامترهایی که باید در خرید پانل بر به آن اهمیت داده و بر این اساس نسبت به خرید دستگاه اقدام کنید را می توان دقت در کارایی و سرعت دستگاه اشاره نمود. همچنین باید توجه داشته باشید که نوع عملکرد دستگاه چگونه است و اصولا برای چه نوع قطعاتی باید مورد استفاده قرار گیرد.

به طور کلی می توان گفت که در خرید پانل بر باید دقت داشته باشید که دستگاه بیشترین کارایی را بر اساس نیاز شما داشته باشد تا بتوانید بدون دغدغه از آن استفاده کنید. در صورتی که می خواهید نسبت به خرید پانل بر اقدام کنید، بهتر است موارد مورد نیاز خود از خرید پانل بر را یادداشت کرده و با موارد کارایی هر دستگاه تطابق دهید تا بهترین دستگاه را خریداری کنید.

همچنین در هنگام خرید پانل بر باید دقت داشته باشید که حجم و نوع کارایی دستگاه چیست و آیا می تواند در کارگاه و کارخانه شما کارایی داشته باشد؟ در صورتی که جواب بله است، می توانید نسبت به خرید پانل بر اقدام کنید. اما بهترین روش برای خرید پانل بر چیست؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم.

بهترین روش خرید پانل بر

عرضه انواع پانل بر در بازار ایران سبب شده است که تا حدودی خریداران را سردرگم سازد. به همین دلیل توصیه می شود برای آشنایی بیشتر و خرید پانل بر در بازار نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایید. این کالا با برترین کیفیت تولید شده است و دارای کیفیت و طول عمر بسیار بالایی است.

در صورتی که به دنبال خرید پانل بر با بهترین کیفیت هستید و می خواهید در این زمینه مشاوره رایگان دریافت کنید، می توانید با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرده و در این زمینه سوالات خود را مطرح کنید. این روش در سراسر کشور در دسترس بوده و می تواند در کاهش هزینه های شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. همچنین در کوتاه ترین زمان به محصولات متنوعی دسترسی خواهید داشت.

کلام آخر

خرید پانل بر را می توان یکی از مهم ترین روش هایی دانست که امروزه مورد استفاده برای تهیه محصولاتی با بالاترین کیفیت به شمار می رود و شما می توانید از این روش برای خرید بهترین محصولات اقدام نمایید.

در صورتی که به دنبال خرید پانل بر با بالاترین کیفیت هستید و نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می باشید، می توانید به وب سایت فروش اینترنتی پانل بر مراجعه کرده و اطلاعات دقیق در زمینه خرید پانل بر دریافت کنید. در این مقاله شما را با خرید پانل بر آشنا کردیم و شما می توانید نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.

اگر پانل بر انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

آشنایی با خرید اینترنتی پانل بر در سراسر کشور در دسترس خریداران بوده و این محصول با قیمتی مناسب در بازار عرضه می شود. پانل بر را می توان یکی از مهم ترین ابزاری دانست که در کارگاه های بزرگ و کارخانه های تولید انواع مصنوعات چوبی مورد استفاده بوده و دارای کیفیت بسیار زیادی است.

آشنایی با خرید اینترنتی پانل بر

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این مقاله شما را با خرید اینترنتی پانل بر آشنا خواهیم کرد و شما خواهید توانست با آشنایی این روش از خرید پانل بر به بهترین محصولات عرضه شده در بازار دسترسی داشته باشید. به طور کلی می توان گفت که خرید اینترنتی پانل بر یکی از برترین روش های تهیه این کالا به شمار می رود که در سراسر کشور در دسترس بوده و شما می توانید با قیمت بسیار مناسب نسبت به خریداری و تهیه این کالا اقدام کنید.

استفاده از روش خرید اینترنتی پانل بر می تواند روشی باشد که از آن برای دسترسی به انواع محصولات استفاده کنید. لازم به ذکر است که پانل بر در مدل های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود و شما می توانید با خرید اینترنتی پانل بر به تمامی محصولات عرضه شده در بازار دسترسی داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اینترنتی پانل بر، پیشنهاد می شود که این مقاله را مطالعه کنید.

 

چرا باید از روش خرید اینترنتی پانل بر استفاده کنیم؟

خرید اینترنتی پانل بر یکی از مهم ترین روش هایی است که در دسترس مراکز صنعتی و تولیدی بوده و از برترین روش های خریداری به شمار می رود. این محصول در معتبرترین کمپانی های دنیا تولید شده و در بازار ایران عرضه می شود.

همانطور که می دانید خرید پانل بر می تواند یک روش بسیار مناسب برای مراکزی باشد که به دنبال خرید محصولاتی با بالاترین کیفیت هستند. این محصول دارای طول عمر بسیار زیادی است و به طور کلی در سراسر کشور عرضه می شود. شما می توانید با خرید اینترنتی پانل بر در هزینه های خود صرفه جویی کرده و بهترین محصولات را خریداری کنید.

خرید آنلاین همچنین به شما کمک می کند تا به بهترین محصولات، جزئیات هر یک از مدل های پانل بر های موجود در بازار، قیمت و مشاوره تلفنی رایگان برای خرید دسترسی داشته باشید که به طور کلی می تواند در کاهش هزینه های شما بسیار تاثیرگذار باشد.

برای خرید اینترنتی پانل بر باید به مواردی دقت کنید که در ادامه بیشتر به شما معرفی خواهیم نمود. پیروی از این خط مشی خرید اینترنتی پانل بر می تواند به شما در پیدا کردن بهترین محصولات موجود در بازار کمک کند.

مهم ترین پارامترها در خرید اینترنتی پانل بر

همانطور که گفته شد، خرید اینترنتی، بهترین روش برای تهیه انواع پانل بر به شمار می رود و شما می توانید با استفاده از این روش خرید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. این محصول با کارایی بسیار زیادی تولید شده و در بازار عرضه می شود و شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب نسبت به خرید انواع پانل بر دسترسی داشته باشید.

پانل بر را به طور کلی می توان یکی از مهم ترین ابزار مورد نیاز برای برش انواع ورق MDF و PVC دانست که با استفاده از تکنولوژی CNC کار می کند و امکان دریافت نقشه های کامپیوتری را دارد. از این روی توصیه می شود که نسبت به خرید بهترین محصولات اقدام کنید و کالایی با کارایی مناسب تهیه نمایید.

همچنین توصیه می شود که در خرید اینترنتی پانل بر، علاوه بر دقت کردن برای خرید بهترین محصولات، به جزئیات و حجم هر دستگاه، سرعت و نرخ بازده هر دستگاه توجه کرده و اطلاعات کافی برای نوع کارکرد دستگاه به دست آورید تا بتوانید از بهترین پانل بر موجود در بازار برای تولید انواع مصنوعات چوبی استفاده کنید.

انواع پانل بر

پانل بر ها در مدل های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند. مهم ترین محصولات عرضه شده در بازار دارای توانایی برش همزمان چند ورق MDF و PVC را بر حسب الگوی وارد شده دارند که این امر نشان دهنده بازده بسیار بالای انواع پانل بر به شمار می رود. همانطور که گفته شد، بهترین راه برای تهیه این دستگاه را می توان خرید اینترنتی پانل بر دانست که در سراسر کشور در دسترس شما بوده و می توانید از این روش برای خرید بهترین محصولات استفاده نمایید.

پانل بر را می توان یکی از مهم ترین و ابزارهای لازم برای تولید مصنوعات چوبی دانست که با بالاترین کیفیت تولید شده و در بازار عرضه می شود. این محصول دارای کارایی بسیار زیادی بوده و باید بر حسب نیاز هر واحد صنعتی و تولیدی مورد استفاده قرار گیرد.

کلام آخر

امروزه استفاده از انواع پانل بر با گسترش بسیار زیادی همراه بوده است و شما می توانید نسبت به خرید اینترنتی پانل بر در بازار اقدام نمایید. این محصول دارای کیفیت بسیار زیادی است و بسیاری از خریداران از این دستگاه برای تولید انواع مصنوعات چوبی استفاده می کنند.

دقت بسیار بالای پانل بر را می توان یکی از اصلی ترین دلایل برای کارایی بالای این دستگاه دانست. شما می توانید نسبت به خرید اینترنتی پانل بر در سراسر کشور اقدام کنید. این روش برای کاهش هزینه ها در دسترس شما بوده و همچنین تمامی مدل های موجود در بازار ایران را در دسترس شما قرار می دهد.

اگر پانل بر انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

آشنایی با انواع پانل بر عرضه شده در بازار یکی از دستگاه های مورد استفاده برای تولید انواع مصنوعات چوبی به شمار می روند که دارای کارایی بسیار زیادی هستند.

در این مقاله شما را باانواع پانل بر عرضه شده در بازار آشنا می کنیم و برترین روش خریداری و استفاده از این محصول را مورد بررسی قرار می دهیم. شما می توانید بر این اساس نسبت به خریداری و استفاده از انواع پانل بر اقدام نمایید.

آشنایی با انواع پانل بر

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : همچنین برترین روش برای تهیه انواع پانل بر موجود در بازار را مورد بررسی قرار خواهیم داد. همانطور که می دانید، پانل بر یکی از مهم ترین ابزار برای برش چوب به شمار می رود که بر اساس نوع نیاز هر واحد صنعتی در انواع مختلفی تولید شده و برای تولید انواع مصنوعات چوبی دارای کاربرد است.

شما می توانید بر اساس نوع نیاز خود نسبت به خرید و استفاده از این محصول اقدام کنید. لازم به ذکر است که پانل بر ها در مدل های مختلفی تولید می شوند و یکی از محصولات مورد استفاده در صنایع تولید مصنوعات چوبی می باشد. در ادامه با انواع مدل های پانل بر و ویژگی های هر یک از این دستگاه ها بیشتر آشنا می شویم.

 

پانل بر چیست؟

پانل بر را می توان یکی از مهم ترین تجهیزات مورد استفاده برای تولید انواع مصنوعات چوبی به شمار می رود. در واقع مراکز صنعتی و تولیدی انواع MDF و PVC نیاز به دستگاه برش با دقت بالایی دارند که بتواند بیشترین دقت را در برش انواع قطعات داشته باشد.

انواع پانل بر را می توان بر اساس نوع نیاز واحد صنعتی مورد استفاده قرار داد. تولید این کالا بر اساس استانداردهای روز دنیا انجام شده و کالا دارای طول عمر بسیار زیادی است. انواع پانل بر در مدل های مختلف و با قیمت های متنوع در بازار عرضه می شود.

نوع کارکرد و میزان بازده دستگاه بر اساس نوع محصول تعیین شده و قیمت گذاری بر اساس نوع دستگاه و امکانات به کار برده شده در دستگاه انجام می شود. شما می توانید با آشنایی کافی از انواع پانل بر عرضه شده در بازار، به راحتی انواع محصولات مختلف را خریداری کرده و از آن در تولید وسایل مختلف استفاده کنید.

به طور کلی می توان گفت که عرضه انواع پانل بر در بازار به صورت آنلاین انجام می شود و شما می توانید از این روش برای خرید بهترین محصولات اقدام کنید.

انواع پانل بر

انواع پانل بر در مدل های مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود. به طور کلی پانل بر در دو مدل اتوماتیک و دستی در بازار عرضه می شود. مدل اتوماتیک دارای بهره وری بیشتری است و مدل های دستی برای استفاده در صنایع کوچک تر که بودجه زیادی جهت خرید انواع پانل بر را ندارند توصیه می شود.

اما دسته بندی انواع پانل بر به اینجا ختم نشده و شما می توانید از انواع پانل بر افقی و عمودی در دو مدل اتوماتیک و دستی استفاده کنید. مدل اتوماتیک که به طور عامیانه به عنوان مدل CNC نیز شناخته می شود، می تواند برنامه های کامپیوتری دریافت کرده و به صورت اتوماتیک و با کمترین نیاز به اپراتور، نسبت به برش قطعات اقدام کند.

انواع پانل بر افقی و عمودی نیز دارای تفاوت هایی در نحوه عملکرد و میزان بازده دارند. برای مثال پانل بر عمودی کمتر از محصولات افقی می تواند کارایی داشته باشد و میزان بازده کمتری را در نهایت دارد. همچنین میزان سرعت دستگاه های افقی بیشتر است و با دقت بیشتری قطعه کردن قطعات چوبی را انجام می دهند. اما پانل بر عمودی میزان فضای کمتری برای نصب و استفاده نیاز دارد.

فضای اشغال شده توسط انواع پانل بر افقی، بیشتر از دو برابر پانل بر عمودی بوده و به همین دلیل باید توجه داشته باشید که نسبت به خرید انواع محصولات با بالاترین کارایی اقدام کنید. تولید پانل بر بر اساس استانداردهای روز دنیا در معتبر ترین کمپانی های دنیا انجام می شود و شما می توانید نسبت به خریداری و استفاده از این محصول اقدام کنید. انواع پانل بر را باید بر اساس نوع نیاز خود خریداری کرده و استفاده نمایید. بهترین روش برای خریداری و استفاده از انواع پانل بر را می توان استفاده از روش آنلاین دانست.

کلام آخر

امروزه استفاده از انواع پانل بر رایج شده است و شما می توانید نسبت به خریداری و استفاده از این کالا اقدام کنید. به طور کلی می توان گفت که انواع پانل عرضه شده در بازار بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده است و شما می توانید نسبت به تهیه این کالا اقدام نمایید.

در صورتی که سوالی در زمینه خرید انواع پانل بر داشته باشید می توانید با کارشناسان فروش این محصول ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در زمینه خرید انواع پانل بر مطرح نمایید. به طور کلی می توان گفت که انواع پانل بر یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که برای تولید انواع مصنوعات چوبی مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید نسبت به خریداری اقدام کنید. تولید این محصول بر اساس استانداردهای روز دنیا انجام می شود.

اگر پانل بر انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

اره دورکن چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ اره دورکن را می توان یکی از مهم ترین ابزاری دانست که امروزه مورد استفاده در تمامی نجاری ها و مراکز تولیدی مصنوعات چوبی بر پایه ورق های فرآوری چوب مانند MDF و PVC می باشد. این محصول با کارایی بسیار زیادی تولید شده است و در این مقاله قصد داریم شما را با این دستگاه و ویژگی های آن آشنا سازیم.

استفاده از مصنوعات چوبی روز به روز در حال گسترش است و ورق های چوبی مانند MDF و PVC به یکی از رایج ترین متریال در ساخت این وسایل تبدیل شده است. در این مقاله قصد داریم شما را با اره دورکن آشنا کنیم که یکی از مهم ترین ابزار مورد استفاده برای تولید انواع محصولات چوبی به شمار می رود.

اره دورکن چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در همین مقاله همچنین به شما خواهیم گفت که اره دورکن چیست و چه کاربردی دارد. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید و یا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد انواع اره دورکن داشته باشید، می توانید با کارشناسان مرکز فروش آنلاین اره دورکن مطرح کنید.

این دستگاه در مدل های مختلف تولید شده است و دارای کارایی بسیار زیادی است. مدل های متنوع اره دورکن سبب شده است تا هر واحد صنعتی و تولیدی بر اساس نوع نیاز خود نسبت به خریداری این محصول اقدام کند.

 

اره دورکن چیست ؟

ورق های MDF و PVC در ابتدا به دلیل وسعت بسیار زیادی که دارند نمی توان با ابزار دستی و معمولی نسبت به برش زدن اولیه آن ها اقدام نمود. این کار سبب می شود تا دقت بالایی در برش زدن نداشته باشید و ممکن است دچار مشکل در استفاده از ورق چوبی شوید.

به همین دلیل انواع اره دورکن در بازار عرضه شده است و شما می توانید نسبت به خریداری و استفاده از آن اقدام نمایید. این دستگاه با توجه به این که دقت بسیار بالایی که دارد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای برش ورق های چوبی به شمار رود و با قیمت مناسب در دسترس خریداران در سراسر کشور قرار گرفته است. اره دورکن در مدل های مختلف تولید شده و در بازار عرضه می شود.

این محصول دارای طول عمر بسیار بالایی است و یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای کسانی است که به دنبال خرید بهترین انواع وسایل برش ورق MDF و سایر محصولات فرآوری شده چوب به شمار می رود. در صورتی که نیاز به دستگاه های مخصوص برش دقیق ورق MDF داشته باشید، می توانید روی اره دورکن حساب باز کنید و از این دستگاه استفاده کنید.

چرا اره دورکن بهترین ابزار برش چوب است؟

همانطور که گفته شد، اره دورکن را می توان یکی از بهترین ابزار مورد استفاده برای برش چوب دانست چرا که دقت و عملکرد بسیار بالایی دارد و می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای کارگاه های تولید مصنوعات چوبی بزرگ و کوچک به شمار رود.

این محصول در مدل های مختلفی تولید می شود که از جمله مهم ترین آن ها می توان به اره دورکن واگنی، ریلی و لکوموتیوی اشاره نمود. هر یک از مدل ها بر حسب کارایی و پارامترهای مورد نیاز هر کارگاه مورد استفاده قرار می گیرد. اما این دستگاه به طور کلی از سایر ابزار برش چوب نظیر اره های دستی و یا اره های برقی که ریل و بدنه بزرگی ندارند می تواند با دقت بسیار بالاتری کار برش چوب و تکه کردن آن را انجام دهد.

دقت داشته باشید که برش دقیق چوب می تواند در کار نهایی یک مرکز تولیدی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و به همین دلیل یکی از ملزومات هر واحد نجاری یا کارگاه های تولید مصنوعات چوبی به شمار می رود. برای خرید این محصول باید بر اساس نیازهای خود، مدلی با بیشترین کارایی را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

تعمیر و نگهداری این محصول

به دلیل استهلاک بسیار بالای اره دورکن، این دستگاه باید به صورت منظم مورد بررسی فنی قرار بگیرد تا بتواند کارایی و کیفیت خود را حفظ کند. به طور کلی بهتر است که پروسه تعمیر دستگاه توسط تعمیرکاران با تجربه انجام شود و در صورتی که می خواهید از اره دورکن استفاده کنید باید دقت داشته باشید که این دستگاه باید به صورت منظم چک شود تا از بروز خرابی و حوادث جلوگیری گردد.

به طور کلی می توان گفت که اره دورکن یکی از مهم ترین ابزار مورد استفاده در نجاری هاست و در صورتی که می خواهید دستگاه مورد استفاده شما دچار خرابی نشود، باید به صورت منظم نسبت به چک دستگاه بر حسب موارد ذکر شده در کاتالوگ محصول اقدام کنید.

کلام آخر

امروزه استفاده از انواع اره دورکن به خصوص در ساخت ساخت مصنوعات چوبی با استفاده از ورق های چوب فرآوری شده بسیار رایج شده است و بیشتر کارگاه های تولید از این متریال استفاده می کنند. برای برش دقیق ورق های چوبی بزرگ می توانید از اره دورکن استفاده کنید.

در این مقاله شما را با اره دورکن و موارد استفاده از این دستگاه بیشتر آشنا کردیم و هم اکنون شما می توانید نسبت به خرید و استفاده از آن اقدام کنید. به طور کلی می توان گفت که انواع اره دورکنبه دلیل کارایی بسیار بالایی که در صنایع تولید مصنوعات چوبی دارد، به یکی از ابزار های مورد نیاز و ضروری تبدیل شده اند که باید مورد استفاده قرار گیرند.

اگر اره دورکن انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

مزایای خرید اینترنتی لولا آرام بند یکی از برترین شیوه های تهیه این محصول به شمار می رود و در سراسر کشور در دسترس شما است. شما می توانید نسبت به خرید اینترنتی لولا آرام بند اقدام کنید که این روش بسیار آسان تر و مقرون به صرفه تر از سایر روش های خریداری در سراسر کشور به شمار می رود.

مزایای خرید اینترنتی لولا آرام بند

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این مقاله شما را با لولا آرام بند آشنا خواهیم کرد و همچنین مزایای خرید اینترنتی لولا آرام بند آشنا خواهیم کرد. این محصول در مدل های مختلفی تولید شده و می تواند یکی از بهترین محصولات مورد استفاده در تولید انواع مصنوعات چوبی به شمار رود. تولید انواع لولا آرام بند در کمپانی های ایرانی و خارجی انجام شده و کالا با قیمت بسیار مناسب در دسترس شما قرار می گیرد.

لولا آرام بند را می توان یکی از مهم ترین ابزاری دانست که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از بسته شدن ناگهانی درب مصنوعات چوبی مانند کابینت ها جلوگیری کرده و دارای طول عمر بسیار زیادی می باشد. خرید اینترنتی لولا آرام بند در سراسر کشور در دسترس شما بوده و شما می توانید با قیمت بسیار مناسب در دسترس خریداران می باشد.

 

انواع لولا آرام بند با قیمت مناسب

خرید انواع لولا آرام بند با قیمت مناسب به صورت آنلاین امکان پذیر شده است و شما می توانید به صورت مستقیم از وب سایت فروش برای تهیه انواع لولا آرام بند استفاده کنید. به طور کلی می توان گفت که لولا آرام بند در مدل های مختلفی تولید می شود و از این روی توصیه می شود که از روش خرید اینترنتی لولا آرام بند برای تهیه این محصول اقدام نمایید.

تولید انواع لولا آرام بند در مدل های مختلف و با استفاده از انواع آلیاژ با بهترین و بیشترین توان تحمل فشار و ضربه انجام شده و کالا دارای طول عمر بسیار زیادی است. در صورتی که به دنبال خرید انواع لولا آرام بند با قیمت مناسب هستید، می توانید از شیوه خرید اینترنتی لولا آرام بند استفاده کنید.

این روش به شما دسترسی می دهد تا به تمامی محصولات موجود در بازار دسترسی داشته باشید و همچنین می تواند روشی بسیار مناسب برای کسانی باشد که می خواهند محصولاتی با بالاترین کیفیت و کارایی داشته باشند. در صورتی که سوالی در زمینه خرید انواع لولا آرام بند داشته باشید، می توانید با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز برای خریداری این کالا را دریافت کنید. این روش در کاهش هزینه های شما و همچنین در دسترس قرار گرفتن بهترین محصولات می تواند گزینه ای مناسب و البته مقرون به صرفه به شمار رود..

چرا باید از روش خرید اینترنتی لولا آرام بند استفاده کنیم؟

همانطور که گفته شد، خرید اینترنتی لولا آرام بند را می توان یکی از مهم ترین و برترین روش های خرید این محصول دانست که در سراسر کشور در دسترس خریداران می باشد. خرید اینترنتی لولا آرام بند همچنین می تواند به شما کمک کند تا محصولاتی با بیشترین کارایی و مناسب ترین قیمت داشته باشید.

استفاده از روش خرید اینترنتی لولا آرام بند یکی از بهترین شیوه های خرید انواع مدل های لولا آرام بند به صورت عمده به شمار می رود که در دسترس مراکز صنعتی، تولیدی و حتی ساختمانی برای تجهیز مصنوعات چوبی بوده و بسیاری از خریداران را نسبت به خرید این کالا ترغیب کرده است.

به طور کلی می توان گفت که امروزه استفاده ازلولا آرام بند به عنوان یکی از مهم ترین یراق آلات مورد استفاده در تولید مصنوعات چوبی بسیار مورد توجه بوده است و بسیاری از خریداران نسبت به خرید این محصول ترغیب شده اند. این محصول که با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید شده است، دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و در برابر ضربه از مقاومت خوبی برخوردار است.

مهم ترین مزایای استفاده از لولا آرام بند

تمامی مصنوعات چوبی، پنجره ها و درب ها نیازمند انواع لولا هستند. یکی از مهم ترین انواع لولا که امروزه تولید شده و مورد استفاده در مراکز صنعتی و تولیدی است را می توان انواع لولا آرام بند دانست. این محصول به دلیل مقاومت بسیار بالا به همراه طول عمر زیاد و استفاده از متریال ضد زنگ و درجه یک در بسیاری از انواع مصنوعات چوبی مورد استفاده است.

در صورتی که به دنبال تهیه این لولا آرام بند هستید، می توانید از روش خرید اینترنتی لولا آرام بند استفاده کنید که این روش در کاهش هزینه ها بسیار تاثیرگذار است. به طور کلی می توان گفت که انواع لولا آرام بند به عنوان یکی از یراق آلات بسیار مورد استفاده در تولید مصنوعات چوبی به شمار می رود.

کلام آخر

امروزه تولید انواع لولا آرام بند در کمپانی های مطرح و به نام انجام شده و محصولاتی با بالاترین کیفیت در دسترس خریداران می باشد.

در صورتی که به دنبال خرید انواع لولا آرام بند هستید، خرید اینترنتی لولا آرام بند در سراسر کشور در دسترس شماست و می توانید از این روش برای خرید بهترین محصولات با قیمت مناسب اقدام کنید. در این مقاله شما را با مهم ترین ویژگی ها و مزایای خرید اینترنتی لولا آرام بند آشنا کردیم و شما می توانید از این روش برای خرید بهترین محصولات با کارایی بالا استفاده نمایید.

اگر لولا آرام بند انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

پایه کابینت چیست؟ را می توان یکی از مهم ترین ابزاری دانست که در تولید انواع کابینت مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که پایه کابینت چیست و اصولا باید به چه نکاتی در خرید پایه کابینت توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید.

پایه کابینت چیست؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : به طور کلی می توان گفت که پایه کابینت یکی از ابزار بسیار ضروری در تولید انواع محصولات چوبی بوده و دارای طول عمر بسیار زیادی است. این محصول در مدل های مختلفی تولید می شود و هر مدل از پایه کابینت بر اساس نوع نیاز و مصرف کاربران مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خریدپایه کابینت داشته باشید، این مقاله می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. در این روش شما را با بهترین شیوه خرید انواع پایه کابینت آشنا خواهیم کرد و شما می توانید انواع این محصول را بر اساس نوع نیاز خود خریداری کنید.

همچنین در این مقاله به شما بهترین روش برای خرید انواع پایه کابینت را خواهیم گفت. پایه کابینت در میان انواع یراق آلاتی که برای تولید انواع کابینت دارای کاربرد هستند، اهمیت بسیار زیادی دارد و شما می توانید با خیال راحت نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

خرید بهترین مدل پایه کابینت

پایه کابینت برای نگهداری کابینت تولید می شود، چرا که قرارگیری یک جسم چوبی در تماس با زمین می تواند فرسایش آن را سریع تر کند و از همین روی از انواع پایه کابینت استفاده می شود. این محصول در مدل های مختلف با مقاومت بالا تولید شده و بر اساس نوع کابینت، رنگ و بسیاری از پارامترهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

مراکز تولید کابینت، معمولا بر اساس سه شاخصه رنگ، مدل و وزن محصول نسبت به انتخاب پایه کابینت اقدام می کنند که این روش سبب شده است تا بتوانید بهترین محصولات را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. به طور کلی می توان گفت که انواع پایه کابینت موجود در بازار در مدل های مختلف می تواند نیاز شما را از انواع کابینت برطرف سازد و باید توجه داشته باشید که پایه خریداری شده، باید با کابینت سازگاری داشته باشد تا بتوان از آن استفاده کرد.

مهم ترین متریالی که در تولید پایه کابینت استفاده می شود، فلزاتی همچون آلومینیوم و استیل می باشند. اما گاها برای محصولاتی که بیشتر جنبه کلاسیک دارند، از انواع پایه کابینت با طرح های چوب نیز استفاده می شود. بهتر است بدانید که خرید محصولاتی با مقاومت بالاتر، می تواند طول عمر و کارایی کابینت را افزایش دهد.

بهترین روش خرید انواع پایه کابینت

پایه کابینت چیست؟ از بهترین روش هایی که برای خرید انواع پایه کابینت در دسترس خریداران قرار دارد، می توان به شیوه اینترنتی اشاره کرد. در این روش شما به انواع محصولاتی که در بازار عرضه شده اند دسترسی داشته و می توانید با خیال راحت نسبت به خریداری انواع پایه کابینت اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که تولید انواع پایه کابینت در مراکز تولیدی داخلی و خارجی با بهترین متریال انجام شده و مرکز فروش آنلاین دسترسی سایر مراکز تولیدی انواع کابینت را به بهترین محصولات در سراسر کشور امکان پذیر می نماید.

پایه کابینت ها در دسته بندی های مختلف از لحاظ رنگ، متریال، مقاومت، قیمت و غیره قرار می گیرند و یکی از مهم ترین ویژگی های خرید از طریق وب سایت را می توان انتخاب محصول با استفاده از فیلترهای قرار داده شده دانست.

این کار سبب می شود تا تجربه بهتری از خرید محصولاتی با قیمتی مناسب داشته باشید و بیشتر خریداران عمده و جزئی انواع پایه کابینت امروزه از این روش استفاده می کنند. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید یا می خواهید در زمینه خرید اینترنتی پایه کابینت اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در این زمینه مطرح نمایید.

کلام آخر

کابینت را می توان یکی از مهم ترین ابزار برای نگهداری از وسایل و خشکبار در منازل دانست که از هرج و مرج جلوگیری کرده و پای ثابت تمامی آشپزخانه ها است. این محصول بدون پایه کابینت می تواند باعث دردسر در تمیزکاری آشپزخانه شود و همچنین کارایی چندانی نخواهد داشت.

از این روی توصیه می شود که از بهترین انواع پایه کابینت برای تولید انواع کابینت استفاده شود. در این مقاله شما را با پایه کابینت آشنا کردیم و شما هم اکنون می توانید نسبت به خریداری و استفاده از این کالا اقدام نمایید. به طور کلی می توان گفت که پایه کابینت یکی از مهم ترین ابزاری است که در ساخت انواع کابینت ضروری بوده و بسیاری از خریداران نسبت به تهیه این محصول ترغیب می شوند.

در صورتی که تمایل به خرید این کالا را داشته باشید، می توانید به صورت آنلاین اقدام کرده و از این روش برای خرید محصولاتی با بالاترین کارایی استفاده کنید. انواع پایه کابینت باید بر اساس نوع کابینت تولید و مورد استفاده قرار گیرند. استفاده از محصولات اصلی می تواند به شما کمک کند تا در هزینه های شما صرفه جویی شده و همچنین کارایی و طول عمر کابینت را افزایش می دهد. در صورتی که سوالی در زمینه خرید انواع پایه کابینت داشته باشید، می توانید با کارشناسان فروش در میان بگذارید و از آن ها در زمینه خرید این محصول مشورت دریافت نمایید.

اگر پایه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

خرید پایه کابینت برای مراکز صنعتی و تولیدی می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود که با هزینه ای مناسب در دسترس خریداران می باشد. این محصول با کارایی و کیفیت بسیار بالایی در کمپانی های به نام داخلی و خارجی تولید شده و شامل تمامی مدل های فانتزی، کلاسیک و معمولی می شود.

در صورتی که تمایل به خرید این محصول دارید می توانید به صورت مستقیم از طریق مرکز فروش اینترنتی اقدام کنید که این روش برای تهیه و خرید پایه کابینت می تواند بهترین راه باشد.

خرید پایه کابینت

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این مقاله ضمن معرفی انواع پایه کابینت موجود در بازار، به شما مزایای خرید اینترنتی انواع پایه کابینت را معرفی خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که چرا خرید اینترنتی می تواند بهترین راه برای شما به شمار رود. امروزه پایه کابینت در مدل های مختلفی با استفاده از انواع متریال مقاوم تولید شده است و در تولید کابینت مورد استفاده است.

در صورتی که نیاز به خرید این محصول داشته باشید، خرید به صورت اینترنتی می تواند برای شما گزینه ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه به شمار رود که در سراسر کشور در دسترس بوده و می توانید نسبت به تهیه و خریداری این محصول اقدام کنید.

 

مهم ترین نکات در خرید پایه کابینت

در صورتی که تمایل به خرید انواعپایه کابینتداشته باشید، باید با مهم ترین نکات در هنگام خرید این محصول آشنایی داشته باشید. توصیه می شود که در هنگام خرید اینترنتی، به انواع محصولات مراجعه کرده و با هر یک از ویزگی های پایه کابینت آشنایی داشته باشید.

فراهم کردن این محصول بر اساس نکاتی که در ادامه گفته می شود، می تواند به شما کمک کند تا محصولاتی با حداکثر کیفیت داشته باشید. از جمله این نکات می توان به مقاومت بالا، سازگاری رنگ، ابعاد و کارایی این محصول خریداری شده برای کابینت تولیدی و همچنین قیمت محصول اشاره نمود.

در واقع در صورتی که خرید پایه کابینت بدون توجه به کارایی محصول انجام شود، ممکن است کابینت تولید شده کارایی لازم را نداشته باشد و در مدت زمان کوتاهی دچار خرابی شود. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید، می توانید به صورت اینترنتی اقدام کرده و با بهترین شیوه های فراهم کردن این محصول آشنا شوید.

همچنین برای اینکه محصول نهایی از لحاظ بصری زیبایی لازم را داشته باشد، باید از پایه هایی خریداری کنید که دارای کیفیت و رنگ مناسب هستند و شما می توانید از آن ها استفاده کنید. در صورتی که سوالی در زمینه خرید پایه کابینت داشته باشید می توانید با کارشناسان فروش در میان بگذارید.

مزایای خرید پایه کابینت به صورت اینترنتی

خرید پایه کابینت به صورت اینترنتی می تواند یکی از مهم ترین و بهترین شیوه هایی باشد که برای تهیه این محصول به کار برده می شود. شما می توانید با فراهم کردن این محصول به صورت اینترنتی به انواع مدل های عرضه شده در بازار دسترسی داشته باشید و همینطور می توانید با خرید اینترنتی در هزینه های خود کاهش ایجاد کنید.

باید توجه داشته باشید که فراهم کردن این محصول برای مراکز تولیدی و صنعتی باید در مدل های مختلف و به صورت عمده انجام شود که در این راه باید توجه داشته باشید که خرید عمده انواع محصولات عرضه شده به صورت اینترنتی می تواند جوابگوی نیاز واحدهای صنعتی باشد.

همچنین باید محصولاتی که با متریال مقاومت تولید شده اند را استفاده کنید. مهم ترین متریالی که در تولید این محصول مورد استفاده است را می توان انواع آلومینیوم، استیل و گاها چوب دانست. در صورتی که سوالی داشته باشید می توانید با مرکز تماس ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در زمینه فراهم کردن این محصول بپرسید.

همچنین باید توجه داشته باشید که در خرید پایه کابینت، در صورت لزوم می توانید با مرکز تماس ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در زمینه خرید پایه کابینت بپرسید. استفاده از روش اینترنتی منجر به کاهش هزینه های اضافی شده و همچنین مدت زمان خرید پایه کابینت را به حداقل می رساند.

کلام آخر

امروزه انواع پایه کابینت در مدل های مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود. شما می توانید برای فراهم کردن این محصول از روش اینترنتی استفاده کنید. این روش که برای خرید جزئی و عمده این محصول در دسترس مصرف کنندگان، فروشگاه ها و مراکز تولیدی است یکی از بهترین روش های تهیه انواع یراق آلات نیز به شمار رفته و خریداران می توانند با استفاده از این روش هزینه های خود را کاهش دهند.

در این مقاله شما را با پایه کابینت و مهم ترین نکات در هنگام خریداری آشنا کردیم و شما می توانید بر این اساس نسبت به فراهم کردن آن اقدام نمایید و انواع آن با بالاترین مقاومت تولید شده و دارای کارایی بسیار بالایی می باشد.

همانطور که اشاره شد، فراهم کردن این محصول به صورت اینترنتی دارای مزایای خاص خود است که از جمله مهم ترین آن ها می توان صرفه جویی در وقت و هزینه لازم برای خریداری اشاره نمود. همچنین می توانید در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید عمده این محصول به صورت اینترنتی و یا دریافت مشاوره رایگان برای خرید با کارشناسان فروش سایت فروشگاه در تماس باشید و در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اگر پایه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

دستگاه گندگی چیست؟ را می توان یکی از مهم ترین ابزاری دانست که در بسیاری از مراکز تولیدی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید از آن استفاده کنید. اره گندگی نام دستگاهی است که برای برش دادن انواع چوب مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی می توان گفت که دستگاه گندگی برای اینکه بتوانید در نهایت مصنوعات چوبی با کیفیت تری داشته باشید می تواند در اندازه کردن انواع قطعات چوبی کاربرد داشته باشد و یک دستگاه رنده کردن سطح مصنوعات چوبی است.

 

دستگاه گندگی چیست؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که دستگاه گندگی چیست و در چه مدل هایی تولید می شود. همچنین به شما خواهیم گفت که بهترین شیوه برای خرید دستگاه گندگی چیست و چگونه می توانید این محصول را خریداری کنید. به طور کلی می توان گفت که گندگی یکی از مهم ترین ابزار مورد استفاده در صنایع مختلف بوده و دارای کارایی بسیار زیادی است.

شما می توانید با خرید این محصول در کوتاه ترین زمان بیشترین کارایی را انتظار داشته باشید. در ادامه شما را بیشتر با کارایی دستگاه گندگی آشنا خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید نسبت به خرید این محصول اقدام کنید. به طور کلی تولید این دستگاه در مراکز صنعتی با بالاترین کیفیت انجام می شود.

 

دستگاه گندگی چه کاربردی دارد؟

همانطور که گفته شد، دستگاه گندگی برای برش روی چوب مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در مدل های مختلف تولید می شود و می تواند بهترین ابزار برای صاف و یکدست کردن چوب باشد. برای مثال زمانی که در تولید یک قطعه چوبی از قطعات کوچکتر با ضخامت مختلف استفاده می کنید، گندگی به شما کمک می کند که در نهایت، محصول نهایی را به صورت کاملا یک دست و با ضخامت یکسان در بازار عرضه کنید.

 

به صورت کلی می توان گفت که دستگاه گندگی از مهم ترین ابزار مورد استفاده در تمامی مراکز تولید مصنوعات چوبی بوده و از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار می باشد. در صورتی که سوالی در زمینه خرید این دستگاه داشته باشید و یا می خواهید نسبت به خریداری دستگاه گندگی اقدام کنید.

 

باید به پارامترهایی در این زمینه توجه داشته باشید که در ادامه به این پارامترها می پردازیم. اما انواع دستگاه گندگی در مدل های یک دینام و دو دینام تولید شده و در بازار عرضه می شود. دستگاه یک دینام برای کشیدن قطعه چوبی از گیربکس و زنجیر استفاده می کند و این در حالی است که دستگاه گندگی در مدل دو دینام، از دینام مخصوص برای کشیدن قطعه استفاده می کند و همین امر سبب شده است تا کارایی دستگاه گندگی در مدل دو دینام بیشتر از سایر محصولات باشد.

 

خرید این دستگاه

دستگاه گندگی چیست؟ برای خرید انواع دستگاه گندگی باید به پارامترهای مختلفی توجه داشته باشید و بر این اساس نسبت به خریداری این محصول اقدام کنید. از مهم ترین پارامترها در خرید دستگاه گندگی می توان به قیمت اشاره کرد. در واقع تمامی واحد های صنعتی نیازمند خرید این دستگاه هستند.

هر واحد صنعتی تولید مصنوعات چوبی باید از محصولات مورد نیاز خود متناسب با بودجه ای که در اختیار دارد استفاده کند. به همین دلیل توصیه می شود که نسبت به خرید دستگاه گندگی از طریق وب سایت اینترنتی اقدام کنید. همچنین باید به ابعاد دستگاه و توانایی آن دقت داشته باشید و بر این اساس نسبت به خرید دستگاه گندگی اقدام کنید. از مهم ترین پارامترها در خرید دستگاه گندگی می توان به قدرت دینام اشاره نمود. همچنین شما باید دقت داشته باشید که دستگاه بتواند نیازهای شما را پاسخگو باشد.

به طور کلی می توان گفت که در خرید دستگاه گندگی بسیاری از موارد دارای تاثیر بسیار زیادی هستند و بهتر است پیش از انتخاب و خرید دستگاه، در ابتدا ویژگی های هر محصول را بررسی کرده و سپس بر اساس نوع دستگاه و مدل آن نسبت به خرید دستگاه گندگی اقدام کنید. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید دستگاه گندگی و یا دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید این محصول با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

 

اجزاء یک دستگاه گندگی

ماشین های گندگی دارای کارایی بسیار زیادی بوده و از اجزاء مختلفی تولید می شوند. در این قسمت قصد داریم شما را با اجزاء یک ماشین گندگی بیشتر آشنا سازیم. از مهم ترین قطعات یک ماشین گندگی می توان به موتور الکتریکی اشاره نمود که با نام دینام در یک دستگاه گندگی کار می کند.

 همچنین از سایر قطعات این دستگاه می توان به رنده، محل خروج پوشال، بنده و قسمت کنترل اشاره کرد. قطعات داخلی یک دستگاه گندگی نیز می توان به غلطک و همچنین زنجیر اشاره نمود که دارای تاثیر بسیار زیادی در کارکرد یک دستگاه گندگی دارند.

 

کلام آخر

امروزه استفاده از انواع دستگاه گندگی با رشد بسیار زیادی در بسیاری از مراکز تولیدی و صنعتی تبدیل شده است. در این مقاله شما را با دستگاه گندگی و ویژگی های آن آشنا کردیم و شما می توانید از طریق وب سایت اینترنتی برای خرید این دستگاه اقدام نمایید.

تولید دستگاه گندگی با استفاده از بهترین تکنولوژی های روز دنیا انجام می شود و خریداران می توانند با خیال راحت نسبت به تهیه و استفاده از این دستگاه اقدام نمایند. امروزه دستگاه گندگی به یکی از ملزومات در کارگاه های نجاری تبدیل شده است.

 

اگر دستگاه گندگی انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

دستگاه خط زن نجاری مورد استفاده در صنایع چوب انواع مختلفی دارند. از جمله بهترین دستگاه های برش می توان به اره دورکن اشاره کرد. از این دستگاه جهت برش ورق های چوب یا ام دی اف در تهیه وسایل چوبی استفاده می شود.

اره دورکن ها بر اساس قابلیت ها، کاربرد، نحوه کار، اجزای تشکیل دهنده و بسیاری از موارد دیگر به انواع مختلفی تقسیم می شوند. از جمله دسته بندی های مهم اره دورکن ها می توان به چگونگی قابلیت های دستگاه اشاره کرد.

دستگاه خط زن نجاری

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : به طوری که دستگاه خط زن نجاری و ساده از جمله دستگاه های اره دورکن هستند که از نظر نحوه کار، کاربرد، قطعات وغیره با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما، ویژگی های دستگاه خط زن نجاری را توضیح می دهیم.

تفاوت دستگاه خط زن نجاری و ساده در چیست؟

یکی از تفاوت های اصلی دستگاه های اره دورکن خط زن و ساده در قطعات این دو دستگاه است. به صورتی که دستگاه های خط زن دار یک موتور و یک تیغه نسبت به اره دورکن ساده بیشتر دارند. اره دورکن های خط زن دار یک موتور اصلی و یک موتور با توان کم تر جهت خط زنی دارند.

همچنین در این دستگاه ها یک تیغه اصلی جهت برش ورق ها و یک تیغه جهت خط زنی تعبیه شده است. دیگر تفاوت دستگاه های خط زن دار و ساده در سرعت و دقت این دستگاه ها هنگام برش است. به طوری که دستگاه های خط زن دار دقت بسیار بیشتری در برش ورق ها دارند. همچنین که تعداد زیادی از ورق های چوب یا ام دی اف را در زمان کوتاهی برش می دهند.

دستگاه خط زن نجاری چند نوع است؟

همانطور که پیش تر اشاره شد؛ دستگاه های خط زن دار به صورتی هستند که با استفاده از دو تیغه اره کار می کنند. به همین جهت با توجه به این دو تیغه دستگاه های خط زن دار به دو نوع یک تکه و دو تکه تقسیم می شود.

این تقسیم بندی بر اساس تیغه خط زنی دستگاه انجام شده است. زیرا تیغه های اصلی در همه دستگاه ها یکسان است. تفاوت دستگاه های خط زن دار دو تکه و یک تکه در این است که تیغه یک تکه دارای ۲۴ دندانه است.

اما دستگاه های خط زن دار دو تکه، دو تیغ اره با ۱۲ دندانه دارند. وجود این تیغه ها به طور کلی در دو دستگاه باعث تمیزی و ظرافت و دقت بیشتر در برش ورق های چوب و خصوصاً ام دی اف می شود. در ادامه برخی از تفاوت های این دو دستگاه را به صورت موردی بیان می کنیم.

  • دستگاه اره دورکن خط زن دار دو تکه قابلیت تنظیم دهنه اره را دارد. این امر با استفاده از فیلر فلزی انجام می شود. نکته مهم در تنظیم دهنه این است که از ۲.۸ تا ۳.۶ تغییر پذیر است.
  • دندانه های دستگاه خط زن نجاری دو تکه شکلی مخروطی یا کونیکال دارند.
  • دندانه های دستگاه خط زن دار یک تکه شکلی هندسی یا کونیک دارند.

نحوه عملکرد دستگاه های خط زن دار دو تکه و یک تکه چگونه است؟

دستگاه های خط زن دار دو تکه و یک تکه عملکردی کاملاً مشابه دارند. به طوری که ابتدا با استفاده از تیغه اره خط زن، خطی کم عمق در جایگاه مورد نظر جهت برش ایجاد می شود. سپس با استفاده از تیغه اصلی مطابق با همان خط، برش ورق انجام می شود.

نکته قابل توجه در رابطه با این نوع عملکرد دستگاه های خط زن دار این است که کیفیت برش ورق های چوب یا ام دی اف افزایش پیدا می کند. در واقع باعث تمیزی و ظرافت در برش می شود. زیرا در دیگر دستگاه های اره دورکن همچون اره دورکن دستی، این دقت در برش وجود ندارد.

همچنین که نحوه کار دستگاه های خط زن دار به صورت کاملاً اتوماتیک است. به طوری که ورق ها به طور دقیق زیر اره می روند؛ بدون اینکه هیچ جا به جایی یا تغییر در برش ایجاد شود.

انواع دیگر دستگاه اره دورکن

علاوه بر دستگاه های دو تکه و یک تکه، دستگاه های خط زن دار دسته بندی دیگری بر اساس قطر و ضخامت تیغه نیز دارند. به طوری که متناسب با چگونگی کار، ورق مورد نظر، نوع برش و بسیای موارد دیگر، تیغه مورد استفاده در دستگاه متفاوت است.

در دستگاه های اره دورکن خط زن دار از انواع مختلف تیغه های با قطرها و ضخامت های مختلف استفاده می شود. به همین جهت این دستگاه ها را بر اساس تیغه های مختلف نیز می توان تقسیم کرد. بنابراین در استفاده از دستگاه های خط زن دار باید به چگونگی تیغه بر اساس استاندارد دستگاه توجه کنید.

قیمت این دستگاه

از جمله دغدغه های مهم افراد در خرید دستگاه خط زن نجاری، قیمت آن ها است. زیرا قیمت این دستگاه ها بسیار زیاد است. بنابراین روش های مختلفی جهت خرید ارزان دستگاه های خط زن دار همچون خرید اقساطی، خرید دستگاه دست دوم و خرید آنلاین وجود دارد.

اما بهترین روش، خرید آنلاین دستگاه های خط زن است. زیرا در خرید آنلاین ضمن پرداخت هزینه ای مناسب از خدمات مختلفی همچون مشاوره رایگان، آموزش رایگان کار با دستگاه، ارسال رایگان، خدمات پس از فروش و گارانتی بهره مند می شوید.

بنابراین جهت خرید بهترین دستگاه خط دار زن با قیمتی ارزان و بهره مندی از بیشترین خدمات به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید. زیرا با خرید دستگاه خود از این سایت، در صورت بروز هر خرابی، تعمیرکاران آن به صورت رایگان دستگاه شما را در مدتی کوتاه تعمیر می کنند.

اگر دستگاه خط زن نجاری  انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

اصول تنظیم اره دورکن همانند دیگر دستگاه های نجاری، اصول و قواعد خاصی حین استفاده دارند. زیرا از این دستگاه ها جهت برش ورق های متفاوت چوب یا ام دی اف استفاده می شود. به همین دلیل عدم رعایت اصول نحوه کار با دستگاه، برش های نامناسب را به همراه خواهد داشت.

اصول تنظیم اره دورکن

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : از جمله مهم ترین اصول دستگاه اره دورکن، چگونگی تنظیم این دستگاه است. همانطور که می دانید دستگاه های اره دورکن از نظر چگونگی مصرف برق به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم می شوند. علاوه بر مصرف برق، دستگاه های اره دورکن دستی و اتوماتیک از نظر چگونگی تنظیمات نیز متفاوت هستند.

در ادامه ضمن بیان انواع اصول تنظیم اره دورکن، چگونگی این اصول در دستگاه های دستی و اتوماتیک را نیز توضیح می دهیم. همچنین خواهید دانست که اصول تنظیم دستگاه در دیگر انواع اره دورکن ها متفاوت است.

 

تنظیم نوع و زاویه برش در دستگاه های اره دورکن

مهم ترین عملکرد دستگاه های اره دورکن، برش ورق های چوب یا ام دی اف است. این عمل با استفاده از موتور و تیغه اره در دستگاه انجام می شود. البته علاوه بر این اجزای دیگری همچون گونیا، میز برش، تیغه خط زن وغیره نیز در عمل برش مؤثر هستند.

اما نکته قابل توجه این است که دستگاه های اره دورکن قابلیت ایجاد انواع برش با زاویه های مختلف را دارند. بنابراین باید چگونگی زاویه و نوع برش را متناسب با وسیله مورد نظر تنظیم کنید. این تنظیم در دستگاه های دستی توسط نیروی انسانی و در دستگاه های اتوماتیک با استفاده از صفحه لمسی انجام می شود.

اصول تنظیم اره دورکن بر اساس ورق مورد نظر

دستگاه های اره دورکن به طور کلی به شکلی هستند که می توان انواع ورق های چوب یا ام دی اف و حتی پلاستیک را با استفاده آن ها برش داد. اما باید تنظیمات دستگاه را متناسب با طول، عرض و ارتفاع ورق مورد نظر تنظیم کنید.

همچنین که تیغه اره دستگاه شما باید به گونه ای باشد که در برش ورق دچار مشکل نشود. بنابراین از تیغه اره ای با جنس، کیفیت، قطر و ضخامت مناسب جهت برش ورق ها استفاده کنید. اگر تیغه اره را متناسب با استاندارد دستگاه تنظیم کنید؛ بهترین برش را خواهید داشت.

مسئله تنظیم دستگاه و تیغه متناسب با ورق مورد نظر به دو شکل دستی و اتوماتیک انجام می شود. به شکلی در دستگاه های دستی اپراتور دستگاه ورق را زیر تیغه هل می دهد و ورق را با تیغه تنظیم می کند. اما در دستگاه های اره دورکن اتوماتیک به صورتی است که پس از تنظیم دستگاه با صفحه لمسی آن، برش دقیقاً مطابق با تنظیمات انجام می شود.

عیوب و خطرات ناشی از عدم رعایت اصول تنظیم اره دورکن

دستگاه های اره دورکن به طور کلی کیفیت و مقاومت بسیار خوبی دارند. همچنین این دستگاه ها در عمل برش به بهترین شکل عمل می کنند. بنابراین در صورتی که اصول تنظیم اره دورکن را به خوبی رعایت نکنید؛ با عیوب و مشکلاتی از جمله موارد زیر رو به رو خواهید شد.

عیوب مربوط به تیغه اره دستگاه اره دورکن

یکی از عیوب رایج دستگاه های اره دورکن مربوط به تیغه این دستگاه است. بسیاری از صاحبان صنایع از بروز مشکلاتی همچون ترک خوردگی تیغه حین برش، انحراف و موج تیغه اره، گیر کردن تیغه در ورق، لرزش تیغه و مواردی از این دست در دستگاه خود گلایه دارند.

در این رابطه باید بدانید که اکثر این مشکلات ناشی از عدم تنظیم تیغه متناسب با شرایط دستگاه است. زیرا اگر تیغه شما متناسب با شرایط دستگاه خریداری شده و تنظیم شود؛ هیچ یک از این مشکلات رخ نمی دهد.

عیوب مربوط به برش با استفاده از دستگاه اره دورکن

از دیگر مشکلاتی که افراد حین کار با دستگاه اره دورکن با آن مواجه می شود؛ می توان به برش های کج، برش با زاویه نادرست، برش های نامنظم و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. این مشکلات نیز ناشی از عدم تنظیم درست دستگاه است.

زمانی که اپراتور دستگاه اره دورکن دستی شما به خوبی ورق را زیر تیغه اره قرار ندهد یا تنظیمات دستگاه اتوماتیک شما را به درستی انجام ندهد؛ با مشکلاتی همچون برش نادرست ورق ها و هدر رفتن پول و زمان خود رو به رو می شوید.

بهترین و ارزان ترین اره دورکن را از کجا بخریم؟

پس از آشنایی با چگونگی تنظیم دستگاه اره دورکن و مسائل مربوط به آن، بهتر است بدانید که سایت های فروش ابزارها و دستگاه های نجاری از جمله بهترین مراکز جهت خرید دستگاه اره دورکن هستند. زیرا با مراجعه به این سایت ها، انواع دستگاه اره دورکن را با امکانات آن ها مشاهده خواهید کرد.

سپس دستگاهی متناسب با نیاز خود را با ارزان ترین قیمت تهیه می کنید. زیرا تنوع دستگاه ها در سایت هایی همچون خوگرپلاس، فرصت مقایسه قیمت دستگاه ها را نیز به شما می دهد. به همین جهت بهترین و مناسب ترین دستگاه را از جهت قیمت و امکانات خریداری خواهید کرد.

ضمن اینکه با خرید دستگاه مورد نظر خود از این سایت از خدمات دیگری همچون آموزش رایگان اصول تنظیم اره دورکن، تخفیفات ویژه، ارسال رایگان دستگاه، گارانتی و خدمات فروش بهره مند می شوید.

در نهایت جهت خرید بهترین دستگاه و دریافت آموزش کار با آن و چگونگی تنظیمات دستگاه به این سایت مراجعه کنید.

اگر اره دورکن انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

ترفندهای استفاده از دورکن امروزه جهت ساخت و تولید انواع وسایل چوبی همچون کابینت، مبلمان، تخت خواب و میز از ورق های چوب یا ام دی اف استفاده می شود. نکته مهم این است که جهت استفاده از این ورق ها باید آن ها را برش دهند.

ترفندهای استفاده از دورکن

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : به همین دلیل انواع دستگاه های برش همچون دستگاه های اره دورکن جهت برش انواع ورق ها در بازار عرضه می شوند. دستگاه های اره دورکن به صورتی هستند که با استفاده از آن ها می توان ورق های مختلف را با اندازه های متفاوت برش داد.

در ادامه جهت آشنایی شما با ترفندهای استفاده از دورکن، انواع دستگاه های اره دورکن و نکات مهم در کار با این دستگاه را توضیح می دهیم. به صورتی که در پایان با خرید و استفاده از این دستگاه در صنعت خود، بتوانید سود بیشتری را کسب کنید.

 

دستگاه اره دورکن چند نوع دارد؟

دستگاه اره دورکن براساس چگونگی قابلیت ها، چگونگی کاربرد، چگونگی قطعات، چگونگی سیستم حرکتی و چگونگی مصرف برق به انواع مختلفی تقسیم می شود. این دستگاه با توجه به اینکه تمامی قسمت های آن با استفاده از برق کار کند یا خیر؛ دو نوع دستی و اتوماتیک دارد.

یکی از ترفندهای استفاده از دورکن به دستی یا اتوماتیک بودن دستگاه شما برمی گردد. زیرا استفاده از دستگاه اره دورکن دستی نیازمند دخالت نیروی انسانی متخصص است. همچنین در رابطه با دستگاه های اره دورکن اتوماتیک باید بدانید که این دستگاه ها، صفحه لمسی جهت تنظیم دارند.

به طوری که در استفاده از دستگاه های اتوماتیک باید چگونگی برش و زاویه برش را در صفحه لمسی مشخص کنید. سپس دستگاه براساس تنظیمات ارائه شده توسط شما، ورق ها را برش می دهد.

تفاوت استفاده از دستگاه های اره دورکن ساده و خط زن دار

دستگاه های اره دورکن ساده و خط زن دار با توجه به تفاوت در قطعات، در کاربرد و نحوه کار نیز فرق دارند. دستگاه اره دورکن خط زن دار بر خلاف نوع ساده، به صورتی است که دو موتور و دو تیغه اره دارد. به شکلی که ترفندهای استفاده از دورکن خط زن دار بسیار آسان تر از اره دورکن ساده است.

دستگاه خط زن دار همانطور که از عنوان آن مشخص است؛ یک موتور اصلی و یک موتور با قدرت کم تر جهت عمل خط زنی دارد. همچنین یک تیغه اضافی جهت ایجاد خط در ورق ها دارد. بنابراین قابلیت خط زنی در این دستگاه به شما کمک می کند که بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی، برش ورق ها به بهترین شکل و دقیق انجام شود.

ترفندهای استفاده از دورکن قبل از روشن شدن دستگاه

دقت داشته باشید که عمل برش با دستگاه اره دورکن بسیار ظریف و حساس است. به همین جهت پیش از روشن شدن دست باید نکات مهمی را رعایت کنید که حین برش مشکلی بروز نکند. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ابتدا لباس و پوششی مخصوص به تن داشته باشید. زیرا این دستگاه در زمان برش خطرات احتمالی ایجاد می کند که در صورت عدم پوشش ایمنی دچار مشکلات جبران ناپذیری خواهید شد.
  • برق کارگاه و دستگاه را پیش از روشن کردن آن چک کنید. به صورتی که ورود برق به دستگاه دچار اختلال نبوده و عمل برش به خوبی انجام شود.
  • ورق های مورد نظر را داخل دستگاه قرار داده و دستگاه را متناسب با اندازه های آن تنظیم کنید.
  • زاویه و نوع برش دستگاه دورکن خود را جهت تولید وسایل مورد نظر خود تنظیم کنید.
  • از افراد متخصص و کارآزموده جهت اپراتور و کار با دستگاه اره دورکن استفاده کنید. در غیر این صورت برش ورق های شما به خوبی انجام نمی شود.

ترفندهای استفاده از دورکن حین برش

دستگاه های اره دورکن به صورتی هستند که حین برش باید ترفندهای به خصوصی داشته باشید. به صورتی که برش ورق های شما به بهترین شکل انجام شود؛ بدون اینکه دچار آسیب شوید. از جمله ترفندهای استفاده از دستگاه حین برش این است که روکش محافظ دستگاه را از آن جدا نکنید.

همانطور که می دانید دستگاه های اره دورکن، روکش محافظی دارند که در صورت جداشدن از دستگاه خطرات زیادی ایجاد می شود. همچنین دقت کنید که دقیقاً حین روشن شدن دستگاه، قطعات را زیر اره قرار ندهید.

بلکه زمانی ورق های چوب یا ام دی اف باید زیر اره بروند که سرعت دستگاه به حد کافی رسیده باشد و این امر در زمان روشن شدن دستگاه امکان پذیر نیست.

تأثیر عیوب در استفاده از این دستگاه

یکی از نکات مهم در رابطه با ترفندهای استفاده از دورکن این است که عیوب دستگاه را به زودی بشناسید و برطرف کنید. بنابراین باید بدانید که دستگاه های اره دورکن بیشتر در قطعات یا چگونگی برش دچار مشکل می شوند.

از جمله عیوب دستگاه های اره دورکن می توان به روشن نشدن دستگاه، بالا و پایین نشدن تیغه اصلی یا خط زن، انحراف تیغه حین برش، ترک خوردگی تیغه و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. از آنجایی که تیغه دستگاه های برش مهمترین قسمت این دستگاه ها است؛ در بسیاری از مشکلات تعویض تیغه متناسب با استاندارد دستگاه خطر و ایراد را برطرف می کند.

اما اگر به دنبال نکات بیشتری در رابطه با استفاده از دستگاه های اره دور کن یا در پی خرید این دستگاه با قیمت ارزان هستید؛ بهتر است به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید. زیرا در این سایت علاوه بر خرید اره دورکن با قیمت مناسب از بسیاری خدمات همچون آموزش نحوه کار با دستگاه به صورت رایگان بهره مند خواهید شد.

اگر اره دورکن انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

اره دورکن دست دوم دستگاه های برش از جمله دستگاه های بسیار ضروری در صنایع چوب است. زیرا جهت ساخت وسایل مختلف همچون مبلمان، تخت خواب، میز، کابینت وغیره از ورق های چوب یا ام دی اف استفاده می شود. این ورق ها در تولید وسایل باید با اندازه های مختلف برش داده شوند.

اره دورکن دست دوم

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در گذشته برش ورق ها توسط انسان های متخصص نجار و با استفاده از ابزارهای مختلف انجام می شد. اما امروزه با توجه به پیشرفت علم، دستگاه های برش همچون اره دورکن ها مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه از اجزای مختلفی همچون موتور، تیغه اره، میز، گونیا وغیره تشکیل شده است.

همچنین دستگاه های اره دورکن براساس چگونگی استفاده از برق، سیستم حرکتی، کاربرد، نحوه کار، سرعت و دقت در برش به انواع مختلفی تقسیم می شوند. از جمله انواع دستگاه های اره دورکن می توان به دستی، اتوماتیک، واگنی، ریل دار، لوکوموتیوی، خط زن دار و ساده اشاره کرد.

چرا اره دورکن دست دوم بخریم؟

امروزه بسیاری از صاحبان صنایع به دلایلی همچون تغییر شغل، ورشکستگی، تغییر دستگاه و بسیاری موارد دیگر به فروش این دستگاه خود اقدام می کنند. به همین جهت هنگام خرید دو گزینه خرید اره دورکن دست دوم یا نو را در پیش رو دارید.

با خرید این نوع محصول، در هزینه های خود بسیار صرفه جویی خواهید کرد. زیرا قیمت این نوع محصولات نصف قیمت اره دورکن نو است. ضمن اینکه تمامی کارایی دستگاه نو را دارد. همچنین نگران خرابی دستگاه های اره دورکن دست دوم نباشید.

زیرا مراکزی که در زمینه خرید و فروش این دستگاه ها فعالیت می کند؛ چگونگی کارایی و سلامت دستگاه را بررسی می کنند. به طوری که ضمن پرداخت مبلغی مناسب، کار خود را با این دستگاه به خوبی انجام خواهید داد.

نکات مهم در رابطه با خرید اره دورکن دست دوم

زمانی که تصمیم به خرید اره دورکن های دست دوم گرفتید؛ باید نکات مهمی را در زمان خرید خود رعایت کنید. به صورتی که اگر در هر یک از موارد زیر سهل انگاری کنید؛ ممکن است ضمن به هدر رفتن پول خود، دستگاهی نامناسب را خریداری کنید.

سلامت اره دورکن دست دوم را بررسی کنید

یکی از نکات مهم در خرید اره دورکن های دست دوم، سلامت این دستگاه ها است. به طوری که پیش از خرید دستگاه مورد نظر خود باید تمامی قطعات این دستگاه خصوصاً موتور و تیغه را بررسی کنید. بهترین راه جهت اطمینان از سلامتی دستگاه، روشن کردن آن است.

زمانی که دستگاه اره دورکن را روشن کنید و عمل برش را با آن انجام دهید؛ هر گونه خرابی و مشکل را در آن تشخیص خواهید داد. بنابراین توجه داشته باشید که دستگاهی سالم و بدون ایراد را بخرید.

اره دورکن خود را از مرکزی معتبر بخرید

نکته قابل توجه دیگر در رابطه با خرید اره دورکن های دست دوم، این است که دستگاه خود را از کجا تهیه کنید. جهت خرید دستگاه دست دوم باید به مراکزی مراجعه کنید که اعتبار و شهرت زیادی داشته باشند. در واقع باید اطمینان کامل به این مراکز داشته باشید.

به طوری که بتوانید ضمن پرداخت کم ترین هزینه، بهترین و سالم ترین اره دورکن را بخرید. زیرا در بسیاری از موارد ممکن است دستگاهی خراب را از مراکز نامعتبر بخرید و راه بازگشتی نباشد. بنابراین حتی اگر توانایی بررسی سلامت دستگاه را ندارید؛ باید به مرکزی قابل اعتماد مراجعه کنید.

اره دورکن دست دوم را از کجا بخریم؟

پیش تر اشاره کردیم که اره دورکن های دست دوم را باید از مراکز معتبر بخرید. شما جهت خرید اینگونه از دستگاه ها دو راه خرید حضوری و خرید آنلاین را در پیش رو دارید. اما بهتر است که دستگاه خود را به صورت آنلاین تهیه کنید.

زیرا با مراجعه به سایت های مربوطه و خرید آنلاین دستگاه اره دورکن به صورت دست دوم، از مزیت های بیشتری نسبت به خرید حضوری بهره مند خواهید شد. در اینجا برخی از مزیت های فروش آنلاین دستگاه های دست دوم از جمله ااین دستگاه را شرح می دهیم.

دستگاه خود را در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

یکی از مسائل مهم در خرید آنلاین برای افراد، زمان است. کسانی که نگران اتلاف وقت خود باشند به خرید آنلاین می پردازند. به همین جهت باید دستگاه خود را از مرکزی بخرید؛ که در کم ترین زمان ممکن به شما تحویل داده شود و بتوانید از آن استفاده کنید.

با مراجعه به سایت های فروش این محصول، ضمن صرفه جویی در زمان خود، دستگاه اره دورکن را در کم ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد. ضمن اینکه هیچ گونه هزینه ای جهت ارسال این دستگاه از شما دریافت نخواهد شد.

بیشترین تنوع در انواع اره دورکن های دست دوم

با مراجعه به سایت های فروش این محصول، نسبت به فروشگاه های سطح شهر با دستگاه های بیشتری در انواع مختلف رو به رو می شوید. به طوری که دستگاهی متناسب با نیاز خود را خریداری می کنید.

ضمن اینکه این تنوع و تعداد زیاد دستگاه ها به شما فرصت مقایسه قیمت را نیز می دهد. به این شکل که دستگاهی ارزان و مناسب را تهیه خواهید کرد. اما در فروشگاه های حضوری چنین شرایطی وجود نداشته و با محدودیت در انتخاب مواجه می شوید.

دستگاه همراه خدمات پس از فروش

از جمله مسائل قابل توجه در رابطه با دستگاه های دست دوم خصوصاً اره دورکن ها، چگونگی خدمات پس از فروش است. از آنجایی که احتمال خرابی و مشکل در این دستگاه ها بیشتر است؛ باید خدمات پس از فروش داشته باشد.

به همین جهت اگر دستگاه اره دورکن خود را از سایت خوگرپلاس بخرید؛ ضمن پرداخت هزینه ای مناسب از بهترین خدمات پس از فروش بهره مند می شوید. به طوری که در زمان بروز هرگونه مشکل، تعمیرکاران این مرکز در زمانی کوتاه جهت تعمیر دستگاه شما اقدام می کنند. همچنین که تعمیر اره دورکن شما را به صورت رایگان انجام می دهند.

بنابراین جهت بهره مندی از بهترین خدمات و خرید اره دورکنی دست دوم و مناسب بهتر است همین الان به این سایت مراجعه کنید.

اگر اره دورکن انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

بررسی تخصصی اره دورکن از جمله دستگاه های برش مورد استفاده در کارخانجات چوب و کارگاه های نجاری است. با توجه به بهره مندی از ورق های بزرگ چوب و ام دی اف در این کارخانه ها جهت تولید انواع وسایل همچون میز، صندلی، تخت خواب، مبلمان وغیره، باید دستگاهی جهت برش این ورق ها وجود داشته باشد.

بررسی تخصصی اره دورکن

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : دستگاه اره دورکن، رایج ترین و کاربردی ترین دستگاه برش است که بسیاری از صاحبان صنایع چوب از آن استفاده می کنند. در بررسی تخصصی اره دورکن باید چگونگی قطعات و اجزای این دستگاه را بدانید و با انواع آن آشنا شوید.

به طوری که ضمن یادگیری نحوه کار با آن ها، کاربرد این دستگاه جهت تولید وسایل مختلف چوبی را نیز بدانید. همچنین که در بررسی تخصصی اره دورکن، عیب یابی این دستگاه را نیز توضیح می دهیم.

اجزای تشکیل دهنده دستگاه اره دورکن چیست؟

دستگاه های اره دورکن به صورتی هستند که از اجزا و قطعات مختلفی ساخته شده اند. نکته مهم در رابطه با اجزای تشکیل دهنده اره دورکن این است که نسبت به نوع دستگاه متفاوت هستند. بنابراین در اینجا اجزای اساسی این دستگاه را شرح می دهیم. سپس در توضیح انواع اره دورکن ها، با اجزای هر یک از آن ها آشنا خواهید شد.

مهم ترین اجزای اره دورکن

مهم ترین قطعات موجود در دستگاه های اره دورکن، موتور و تیغه اصلی این دستگاه است. تیغه های دستگاه اره دورکن، وظیفه برش ورق های چوب یا ام دی اف را دارند. به صورتی که اگر جنس یا نوع قرارگیری این تیغه ها مناسب نباشد؛ عمل برش به خوبی انجام نمی شود.

اما موتورهای دستگاه اره دورکن، کلیه مراحل برش ورق را انجام می دهند. به طوری که موتور این دستگاه متناسب با تنظیمات مورد نظر شما، تیغه اره را حرکت می دهد و باعث برش ورق چوب یا ام دی اف می شود. البته در بررسی تخصصی اره دورکن باید با دیگر اجزای این دستگاه نیز آشنا شوید.

اجزای فرعی اره دورکن چیست؟

دستگاه اره دورکن علاوه بر موتور و تیغه اره، اجزای دیگری نیز دارد که تحت کنترل موتور فعالیت می کنند. از جمله این قطعات می توان به گونیا پشت اره جلو، میز گونیا، ریل اره دورکن، میز برش جلو، نگهدارنده ورق و گونیای موجود در وسط ریل دستگاه اشاره کرد.

هر یک از این اجزا نیز فعالیت به خصوصی دارند و بخشی از عمل برق ورق ها را انجام می دهند. بنابراین کیفیت و طول عمر قطعات در چگونگی استفاده از اره دورکن بسیار تاثیرگذار است. همچنین که برخی از این قطعات در مدل های مختلف اره دورکن متفاوت هستند.

اره دورکن چند نوع است؟

دستگاه اره دورکن با توجه به اجزای تشکیل دهنده، کاربرد، نحوه کار، مصرف برق، سیستم حرکتی، نوع برش و بسیاری موارد دیگر به انواع مختلفی تقسیم می شود. از جمله انواع اره دورکن می توان به مدل های دستی، اتوماتیک، ساده، خط زن دار، واگنی، ریل دار و لوکوموتیوی اشاره کرد.

بنابراین در بررسی تخصصی اره دورکن باید با هر یک از انواع این دستگاه و قابلیت های آن ها آشنا شوید. به همین جهت در ادامه به شکل مختصر به معرفی مدل های مختلف اره دورکن می پردازیم.

اره دورکن دستی بهتر است یا اتوماتیک؟

دستگاه های اره دورکن از نظر چگونگی مصرف برق دو مدل دستی و اتوماتیک دارند. اره دورکن های دستی به صورتی هستند که ضمن قیمت مناسب، به دخالت اپراتور و نیروی انسانی نیاز دارند. به طوری که فرد متخصص باید نوع و زاویه برش را در این دستگاه مشخص کند.

اما نوع اتوماتیک اره دورکن ها نه تنها نیاز به دخالت نیروی انسانی ندارد؛ بلکه صفحه ای لمسی دارد که با استفاده از آن تمامی بخش های این دستگاه و عمل برش را متناسب با ساخت وسیله چوبی مورد نظر، تنظیم می کنید.

اره دورکن از نظر کاربرد و سیستم برش

از دیگر مدل های اره دورکن می توان به دو نوع ساده و خط زن دار اشاره کرد. تفاوت این دو دستگاه در قابلیت خط زنی است. به صورتی که دستگاه اره دورکن خط زن دار با استفاده از دو موتور و دو تیغه اره که یکی مخصوص برش و دیگری مخصوص خط زنی است؛ علاوه بر برش ورق ها عمل خط زنی را نیز انجام می دهد.

همچنین اره دورکن ها از نظر سیستم برش، سه نوع واگنی، ریل دار و لوکوموتیوی هستند. از این بین نوع واگنی از دو مدل دیگر رایج تر است. این دستگاه ها از نظر کاربرد مشابه هستند اما نحوه کار با هر یک متفاوت است.

عیب یابی در دستگاه اره دورکن

از جمله نکات قابل توجه در بررسی تخصصی اره دورکن، چگونگی عیب یابی در این دستگاه است. پس از خرید و استفاده از دستگاه اره دورکن باید بدانید که بروز مشکل و خرابی در این دستگاه در قطعات یا چگونگی برش آن رخ می دهد.

از جمله عیوب مربوط به قطعات دستگاه اره دورکن می توان به روشن نشدن دستگاه، عدم حرکت تیغه اصلی یا تیغه خط زن اشاره کرد. همچنین عیوبی که در سیستم برش دستگاه اره دورکن رخ می دهد؛ موارد زیر است.

  • لرزش تیغه اره هنگام برش ورق ها
  • انحراف تیغه اره و موج در آن
  • بروز ترک خوردگی در تیغه اره در زمان برش ورق
  • گیر کردن اره در ورق

در اینجا باید بدانید که در صورت بروز هر یک از این مشکلات باید تیغه اره را متناسب با استاندارد دستگاه تنظیم یا تعویض کنید. بنابراین اگر دستگاه اره دورکن خود را از سایت خوگرپلاس بخرید؛ علاوه بر پرداخت هزینه ای مناسب، از خدمات پس از فروش این سایت بهره مند می شوید.

به طوری که با بروز کوچک ترین مشکل در دستگاه شما، پرسنل و تعمیرکاران این سایت جهت تعمیر یا تعویض دستگاه در کم ترین زمان ممکن اقدام می کنند.

اگر اره دورکن انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

فروش اره دورکن همان طور که می دانید در انواع صنایع چوب از دستگاه های برش مختلف جهت برش ورق های چوب یا ام دی اف استفاده می‌شود. به طوری که با بهره مندی از این دستگاه‌ها، ورق‌های چوب یا ام دی اف را متناسب با وسیله مورد نظر، برش می دهند.

فروش اره دورکن

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از بهترین دستگاه های برش که امروزه بسیاری از صاحبان صنایع به خرید آن می پردازند؛ دستگاه اره دورکن است. این دستگاه بر اساس ویژگی ها و قابلیت های خود به چندین مدل از جمله دستی، اتوماتیک، ساده، خط زن دار، ریل دار، لوکوموتیوی و واگنی تقسیم می‌شود.

با توجه به نیاز بسیاری از صنایع چوب به این دستگاه، فروشگاه‌ها و مراکز تجاری زیادی در زمینه فروش اره دورکن فعالیت می کنند. در ادامه جهت آشنایی چگونگی فروش این دستگاه همچون فروش اقساطی، فروش حضوری و فروش آنلاین را برای شما توضیح می دهیم.

فروش اره دورکن به صورت اقساطی چگونه است؟

همانطور که می دانید خرید و فروش بسیاری از وسایل به صورت نقد انجام می شود. اما از آنجایی که دستگاه‌های اره دورکن قیمت زیادی دارند؛ امروزه بسیاری از مراکز فروش پرداخت اقساطی را برای این دستگاه‌ها لحاظ کرده اند.

به صورتی که اگر هزینه دستگاه اره دورکن مورد نظر خود را به طور کامل نداشته باشید؛ می توانید به خرید اقساطی این دستگاه اقدام کنید. زیرا در خرید اقساطی مجبور به پرداخت کل مبلغ دستگاه به صورت نقد نخواهید بود.

بلکه متناسب با شرایط فروش اقساطی مرکز مربوطه، بخشی از هزینه را به صورت بیعانه و باقی مانده را به صورت اقساط طی زمان محدود و با مبلغی معین پرداخت می‌کنید. نکته قابل توجه در رابطه با فروش اقساطی، استفاده از کالا بلافاصله پس از پرداخت قسط اول است.

همچنین که این نوع از فروش دستگاه اره دورکن به دو صورت حضوری و آنلاین نیز قابل انجام است. البته دقت کنید که برخی از مراکز در فروش اقساطی مبلغی را به هزینه دستگاه اضافه می‌کنند.

فروش حضوری و فروش آنلاین چه تفاوت هایی دارند؟

به طور کلی فروش دستگاه‌های اره دورکن به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می‌شود. منظور از فروش حضوری، فروشگاه های دستگاه‌ها و ابزار نجاری و صنایع چوب است در سطح شهر و اطراف شما قرار دارند. به طوری که جهت خرید اره دورکن به صورت حضوری به این فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنید.

اما منظور از فروش اره دورکن به صورت آنلاین، سایت ها و مراکز مجازی است که در این زمینه فعالیت می‌کنند. به صورتی که شما تنها با یک سرچ کوتاه، دستگاه مورد نظر خود را پیدا کرده و تهیه می کنید. اما خرید اینترنتی این محصول مزایای بسیاری برای خریداران و فروشندگان دارد که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

خرید اینترنتی این محصول

زمانی که مراکز و شرکت های تولیدکننده دستگاه اره دورکن به فروش آنلاین تولیدات خود بپردازند؛ قابلیت تبلیغات این مراکز افزایش پیدا می‌کند. زیرا امروزه بسیاری از افراد خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند.

همچنین که افراد به دنبال راهی جهت جلوگیری از اتلاف وقت خود و راحتی در خرید هستند. بنابراین اگر تولیدکنندگان اره دورکن، دستگاه‌های خود را به صورت اینترنتی در معرض فروش قرار دهند؛ مشتریان بیشتری را جذب خواهند کرد.

به طوری که بسیاری از افراد از سراسر کشور به خرید دستگاه اره دورکن از سایت آنها می‌پردازند. در نتیجه با افزایش مشتریان، تولید این دستگاه بیشتر شده و در نتیجه تولیدکنندگان سود بیشتری کسب می‌کنند. بنابراین دستیابی به هدف اصلی تولیدکنندگان یعنی کسب سود، با فروش اره دورکن به صورت آنلاین تحقق پیدا می‌کند.

مزایای خرید این محصول به صورت آنلاین برای خریداران چیست؟

فروش آنلاین این دستگاه‌ها برای صاحبان صنایع که قصد خرید این دستگاه را دارند، نیز مزایای زیادی به همراه دارد. به طوری که امروزه بسیاری از افراد جهت بهره مندی از خدمات فروش آنلاین، خرید این دستگاه را به صورت مجازی انجام می‌دهند.

در اینجا برخی از مهم ترین مزایای خرید اینترنتی این محصول برای خریداران را برای شما بیان می کنیم.

  • مشاهده تصاویر و امکانات انواع دستگاه‌های اره دورکن و انتخاب دستگاهی متناسب با کار خود
  • امکان مقایسه امکانات، قابلیت ها و قیمت دستگاه‌های اره دورکن با توجه به تنوع زیاد آنها در فروش آنلاین
  • دریافت مشاوره و پشتیبانی رایگان در رابطه با چگونگی دستگاه‌های اره دورکن
  • دریافت گارانتی و بهترین خدمات پس از فروش
  • امکان تعویض دستگاه اره دورکن در صورت بروز هرگونه مشکل بدون پرداخت خسارت
  • بهره مندی از آموزش رایگان نحوه کار با اره دورکن که در سایت قرار داده شده است.

دستگاه اره دورکن را ارزان بخرید

یکی از مهم ترین مزیت های فروش آنلاین دستگاه اره دورکن برای خریداران، قیمت مناسب این دستگاه‌ها در سایت های مربوطه است. به طور کلی قیمت اره دورکن در فروش مجازی نسبت به حضوری بسیار ارزان تر است.

همچنین که بسیاری از سایت های فروش دستگاه‌ها و ابزار نجاری همچون خوگرپلاس، در زمان های مختلف تخفیفات ویژه ای برای مشتریان خود لحاظ می‌کنند. به طوری که با مراجعه به این سایت و خرید دستگاه اره دورکن از این تخفیفات بهره مند خواهید شد.

دستگاه اره دورکن دست دوم خود را با قیمتی مناسب بفروشید

بسیاری از صاحبان کارخانجات چوب یا کارگاه های نجاری به دلایل مختلفی همچون ورشکستگی، تغییر دستگاه، تغییر خط تولید وغیره قصد فروش دستگاه اره دورکن خود را دارند. در این رابطه سایت های زیادی وجود دارند که دستگاه اره دورکن را به صورت دست دوم از این افراد می خرند.

بنابراین شما نیز اگر دستگاه اره دورکن دست دومی دارید؛ با مراجعه به این سایت ها ضمن فروش دستگاه، بهترین مبلغ را دریافت کنید. زیرا بسیاری از این سایت ها دستگاه شما را به صورت نصف قیمت می خرند. به طوری که دستگاه اره دورکن دیگر جایی را در محیط شما اشغال نمی کند و در عین حال افراد دیگری از آن استفاده خواهند کرد.

اگر اره دورکن انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

دستگاه پانل بر عمودی نوعی دستگاه صنعتی محسوب می شود که جهت برش پانل‌ها در طراحی و ساخت انواع لوازم چوبی و بسیاری از صنایع مرتبط کاربرد دارد! اگر بگوییم که کیفیت و دقتی که در گذشته جهت برش های لازم در ساخت وسایل چوبی صرف می شد؛ با ورود پانل برها کاهش یافته است؛ گزافه نگفته ایم. برخی قسمت های هوشمندی که به دستگاه اضافه شده است؛ در افزایش دقت، کارایی و بهره وری سیستم موثر بوده است. امروزه پانل برها در هر مدل و نمونه ای که باشند؛ مورد استفاده بسیاری از کارگاه ها و کارخانه ها هستند.

دستگاه پانل بر عمودی

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : پانل بر عمودی نمونه ای از انواع دستگاه های پانل بر محسوب می شود که به علت ساختار ایستاده ای که دارد؛ عمودی نامیده می شود. در واقع کارایی خاص این دسته از سیستم ها سبب شده است که پانل برها در این شکل و هیبت نیز روانه بازار شوند. با ما همراه باشید و اطلاعات بیشتری درباره انواع پانل برهای عمودی، مزیت هایی که برای صنایع چوبی ایجاد کرده اند وغیره بیشتر بیاموزید! اگر قصد خرید محصول را دارید؛ امکان خرید آن از طریق وب سایت خوگر پلاس در اختیار شما قرار گرفته است!

قابلیت های دستگاه پانل بر عمودی

دستگاه پانل بر ویژگی هایی دارد که آن را در ردیف محصولات پرطرفدار و پرفروش میان صاحبان کسب و کارهای مرتبط قرار می دهد. در واقع با پیشرفت عمده صنایع از جمله صنعت چوب و وسایل چوبی، بهبود سرعت، قدرت و دقت تجهیزات و اتوماتیک کردن برخی وسایل اجتناب ناپذیر است! در ادامه برخی از مشخصه هایی که دستگاه های پانل بر به صورت عمودی در صنایع وابسته به چوب ایجاد کرده اند را بررسی می کنیم.

دقت فوق العاده در برش پانل برها

تمامی انواع پانل برها فارغ از آنکه به شکل عمودی یا افقی طراحی شده اند؛ دارای متر خوان های دیجیتالی هستند. متر خوان در واقع وسیله ای دیجیتال محسوب می شود که اندازه های تعیین شده توسط اپراتور را پردازش می کند و عیناً روی صفحه پانل اجرایی می کند. مهم ترین مزیت این متر خوان دقت بالایی است که هنگام برش لحاظ می کند.

اگر قطعات کار مختلف با روش های متفاوت برش را با یکدیگر مقایسه کنید؛ به خوبی متوجه تغییرات فاحش و دقت بسیار بالای سیستم می شوید که به علت وجود متر خوان در محصول نهایی حاصل می شود. متر خوان در دو محور عمودی و افقی به صورت همزمان وجود دارد که دقت کار را تا حدود زیادی بالا می برد. از طرفی سیستم دارای نشانگری است که قادر به تعیین نقطه انتهای برش روی پانل است. بنابراین برش دقیقاً به صورتی که از قبل محاسبه شده است؛ انجام می شود!

قابلیت انعطاف سیستم در پذیرش انواع پانل برها

دستگاه پانل بر عمودی عموماً به صورتی طراحی و ساخته می شود که قابلیت تنظیم دارد. در نتیجه انعطاف زیادی را در پذیرش انواع پانل های مورد استفاده در صنایع چوبی دارد. در واقع مصرف کنندگان بر اساس نیازها و خواسته های خود، تنظیمات مناسبی را در سیستم ایجاد می کنند و حجم و ضخامت مشخص شده ای از پانل ها را جهت برش به دستگاه می سپارند! همین انعطاف پذیری سبب شده است که کارایی سیستم پانل بر به شدت ارتقا یابد و سازندگان به راحتی طراحی های خلاقانه ای را به مرحله اجرا در آورند!

امکان تغییر سرعت

از دیگر ویژگی هایی که پانل برها را در تراز قابل قبولی قرار داده است؛ امکان تغییر دور موتور یا سرعت است. بسته به نوع وسایلی که کارگاه یا کارخانه قصد ساخت آن را داشته باشد؛ نوع پانل، تراکم اجزا و ضخامت آن متفاوت است. به عنوان مثال اگر کارگاهی قصد ساخت صفحات کابینت یا خود کابینت ها را داشته باشد؛ باید ضخامت های بسیار زیادی را تحت برش قرار دهد. در این صورت موتور دستگاه پانل بر باید با قدرت و توان بیشتری نسبت به دیگر محصولات کار کند.

در دیگر جنبه های استفاده از چوب و فرآورده های چوبی، نیازی به استفاده از سرعت و قدرت حداکثری نیست. به طور مثال در صنایعی که از ام دی اف یا نئوپان جهت ساخت دکوراسیون های چوبی استفاده می شود؛ ضخامت های بسیار نازکی استفاده می شود که با حداقل سرعت ممکن برش های لازم ایجاد می شود. در این شرایط بیشتر از سرعت و قدرت، به دقتی که از طریق متر خوان حاصل می شود؛ نیاز است!

پانل بر عمودی دستی یا اتوماتیک؟

همانطور که از نام این سری از سیستم ها مشخص است؛ تفاوت آن ها در کنترل تمام خودکار و دستی بودن آن ها است. نمونه های دستی با دخالت انسان و سایر مدل های اتومات بدون آن فعالیت خود را انجام می دهند. بنابراین تقریباً مشخص است که کیفیت و دقت عملیات برش در پانل بر اتوماتیک بسیار بیشتر و قابل قبول تر از حالت دستی است.

اما با این وجود نمونه های دستی رایج تر از پانل بر اتوماتیک هستند! مدل های اتومات و تمام خودکار معمولاً بسیار گران قیمت هستند که به علت نرم افزارهای هوشمند نصب شده روی آن ها است. در نتیجه برای بسیاری از کسب و کارها مخصوصاً انواع نوپای آن خرید چنین دستگاه های توجیه اقتصادی ندارد. معمولاً پانل بر عمودی برای صنایعی استفاده می شود که حجم و وسعت کاری بالایی ندارند!

چه عواملی سبب قیمت مناسب پانل بر شده است؟

ساختار پانل برهای عمودی متفاوت از نمونه های افقی است و معمولاً قطعات کمتری در تولید آن ها به کار می رود. بر این اساس پانل بر عمودی از قیمت های به مراتب کمتری برخوردار است. همچنین دقتی که در ساخت نمونه های عمودی مورد نیاز است؛ به اندازه مدل افقی نیست!

در نتیجه همین ویژگی ها در مجموع سبب شده است که نیازی به استفاده از برخی پارامترها در ساخت آن نباشد و قیمت آن را در حد مناسبی پایین تر آورده است. از طرفی کاربردهای پانل بر عمودی در مقایسه با افقی بسیار کمتر است و برخی مزیت های نمونه های افقی را ندارد. اما با این وجود برای بسیاری از کسب و کارها و امور با حجم کم ایده آل و مناسب است. بنابراین برای این افراد چنین دستگاه های توجیه اقتصادی مناسبی دارد که منجر به خرید دستگاه ها می شود!

اگر پانل بر انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

پانل بر MDF همانطور که می دانید در صنایع چوب از ورق های ام دی اف بزرگ جهت ساخت وسایل چوبی استفاده می شود. این ورق ها زمانی که به کارخانه جات صنایع چوب وارد می شوند؛ جهت طراحی وسایل باید برش داده شوند.

پانل بر MDF

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : به همین دلیل دستگاه های برش متفاوتی از جمله پانل بر وجود دارند. این دستگاه ها به صورتی هستند که با استفاده از آن ها انواع ورقMDF در اندازه های متفاوت بریده می شوند. نکته قابل توجه در رابطه با دستگاه های پانل بر این است که این دستگاه بر اساس امکانات خود به چندین مدل تقسیم می شود.

به طوری که هر یک از مدل های پانل بر دارای قابلیت های مختلفی هستند که کاربردی مخصوص به خود را دارند. بنابراین جهت خرید این نوع دستگاه ابتدا باید با انواع آن و چگونگی آن ها آشنا شوید.

پانل بر افقی و عمودی

پانل برMDF براساس چگونگی قرارگیری در کارگاه شما به دو نوع افقی و عمودی تقسیم می شود. به طوری که در زمان خرید این دستگاه با توجه به چگونگی فضای خود باید یکی از این دو مدل را تهیه کنید. در ادامه تفاوت این دو نوع پانل بر را برای شما شرح می دهیم.

پانل بر افقی

پانل بر افقی همانطور که از عنوان آن بر می آید به صورت افقی در کارگاه شما قرار می گیرد. به همین جهت این نوع از پانل بر نسبت به مدل ایستاده یا عمودی آن نیازمند فضای بیشتری است. نکته مهم در رابطه با پانل بر افقی، طول زیاد میز این دستگاه است.

به طوری که با استفاده از پانل بر افقی می توانید انواع ورق های MDFرا با طول های زیاد برش دهید. از جمله دیگر تفاوت های پانل بر افقی و عمودی می توان به تفاوت در اجزای این دو دستگاه اشاره کرد. پانل بر افقی از قطعاتی همچون میز، تخت برش، راهنمای برش طولی، تیغه اصلی و تیغه شیارزنی تشکیل شده است.

نکته مهم دیگر در رابطه با این نوع از پانل بر، سیستم برشکاری آن است. به طوری که پانل بر افقی دارای دو نوع سیستم برشکاری ریل هادی استوانه ای و ریل خطی مستقیم است. تفاوت این دو نوع سیستم برشکاری در این است که سیستم استوانه ای طول عمر و مقاومت بیشتری نسبت به خطی مستقیم دارد.

پانل بر عمودی یا ایستاده

قابل توجه ترین تفاوت دستگاه پانل بر MDFعمودی یا ایستاده با نوع افقی آن در چگونگی قرارگیری این دستگاه در کارخانه جات صنایع چوب است. به طوری کهدستگاه پانل برعمودی از نظر اشغال فضای کم تر بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است.

ویژگی دیگر دستگاه پانل بر عمودی این است که دو مولفه اصلی قالب اره ای و حامل تیغ اره دارد. همچنین دقت برش با پانل بر عمودی نسبت به نوع افقی بسیار بیشتر است. زیرا در این دستگاه از نیروی انسانی استفاده نمی شود و تمامی امورات به صورت خودکار انجام می شود.

همچنین اگر سرعت برش برای شما حائز اهمیت باشد؛ خرید و استفاده از دستگاه پانل بر عمودی بهتر است. از این دستگاه جهت برش چوب و فرآورده های آن، سرامیک، پلاستیک، پانل های کامپوزیت و بسیاری موارد دیگر نیز استفاده می شود.

پانل بر دستی و اتوماتیک

دستگاه های پانل بر MDF براساس سیستم خودکار و مصرف برق به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم می شوند. پانل برهای دستی به صورتی هستند که بخش هایی از امور برش ورق MDFتوسط نیروهای انسانی انجام می شود. اما در استفاده از پانل بر اتوماتیک حضور هیچ نیروی انسانی نیاز نیست.

زیرا این دستگاه دارای سیستمی است که تنها با تنظیم آن متناسب با ورق ها و نوع برش، دستگاه به صورت خودکار عمل برش را مطابق با تنظیمات انجام می دهد. تفاوت این دو نوع دستگاه در صرفه جویی در وقت و دقت در برش است.

به صورتی که دستگاه پانل بر اتوماتیک عمل برش را بسیار دقیق و در زمانی کوتاه انجام می دهد. اما اگر هزینه لازم جهت خرید این نوع پانل بر را ندارید؛ بهتر است نوع دستی آن را تهیه کنید. ضمن اینکه پانل برهای دستی سه مدل افقی، عمودی و شیاری دارند.

پانل بر را از کجا بخریم؟

یکی از دغدغه های مهم صاحبان صنایع در خرید دستگاه پانل بر MDF این است که این دستگاه را چگونه خریداری کنند. با توجه به اهمیت زمان و سهولت خرید، امروزه سایت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. به صورتی که با خرید آنلاین دستگاه پانل بر از خدماتی همچون موارد زیر بهره مند می شوید:

  • مشاهده تصاویر و امکانات انواع دستگاه های پانل بر
  • دریافت مشاوره رایگان در رابطه با دستگاه ها و قیمت های آن ها
  • ارسال رایگان دستگاه خریداری شده توسط شما
  • دریافت تخفیفات ویژه از سایت های فروش دستگاه پانل بر
  • خدمات پس از فروش و گارانتی

علاوه بر خدمات بی نظیر ذکر شده؛ با خرید دستگاه پانل بر MDFاز سایت هایی همچون خوگر پلاس، هزینه ای بسیار مناسب را پرداخت خواهید کرد. زیرا به طور کلی قیمت این دستگاه ها در این سایت نسبت به فروشگاه های لوازم صنایع چوب بسیار ارزان تر است.

بنابراین با مراجعه به سایت خوگر پلاس ضمن خرید دستگاهی متناسب با نیاز خود و بهره مندی از خدمات آن، مبلغی مناسب را نیز پرداخت خواهید کرد. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در کم ترین زمان، پرسنل این مرکز جهت تعمیر یا تعویض دستگاه شما اقدام می کنند.

اگر پانل بر انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

اره پانل بر امروزه در صنایع چوب از دستگاه های زیادی در زمینه برش استفاده می شود. زیرا جهت ساخت وسایل چوبی، ورق های بزرگ چوب و ام دی اف در کارخانجات چوب و کارگاه های نجاری وجود دارد که باید برش داده شوند.

اره پانل بر

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : با توجه به این امر انواع دستگاه های برش همچون اره پانل بر و اره دورکن ساخته شده است. صاحبان صنایع با استفاده از این دستگاه ها، ورق های چوب و ام دی اف را متناسب با وسیله مورد نظر خود برش می دهند. اما در اینجا در رابطه با اره پانل بر، اجزای این دستگاه، انواع و قیمت آن توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم.

اره پانل بر چه قطعاتی دارد؟

دستگاه های برش به صورتی هستند که از اجزای زیادی همچون موتور، تیغه اره، میز، سیستم برش و بسیاری موارد دیگر تشکیل شده اند. مهم ترین قسمت دستگاه های پانل بر، موتور و تیغ اره این دستگاه است که در ادامه آن ها را شرح می دهیم.

دستگاه پانل بر به شکلی است که کلیه مراحل برش توسط موتور دستگاه هدایت و انجام می شود. در صورتی که موتور پانل بر دچار مشکل شود؛ کل عملیات برش متوقف خواهد شد. همچنین که برخی از دستگاه های پانل بر دارای دو موتور هستند که یکی از موتورها اصلی و دیگری موتوری جهت امور دیگر است.

در رابطه با تیغه اره دستگاه پانل بر باید بدانید که این بخش از مهم ترین قسمت های دستگاه است که موتور با استفاده از آن ورق های مورد نظر شما را برش می دهد. برخی از دستگاه های پانل بر دو نوع تیغه اره دارند که باعث سرعت و دقت بیشتر در عمل برش می شود.

چند نوع اره پانل بر وجود دارد؟

دستگاه های اره پانل بر همچون دیگر دستگاه های برش و نجاری، ویژگی ها و قابلیت های به خصوصی دارند که باعث می شود این دستگاه انواع متفاوتی داشته باشد. به طوری که دستگاه های پانل بر، براساس چگونگی استفاده از انرژی برق به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم می شوند.

همچنین این دستگاه از نظر جایگاه قرارگیری و چگونگی اشغال فضا، دو مدل افقی و عمودی دارد. در نظر داشته باشید که هر یک از این دستگاه ها، امکانات ویژه ای را ارائه می دهند. به همین جهت در ادامه کاربرد و قابلیت های آن ها را شرح می دهیم.

اره پانل بر دستی و اتوماتیک

همانطور که پیش تر اشاره شد؛ دستگاه های اره پانل بر نسبت به اینکه کدام یک از بخش های آن با استفاده از برق کار کند؛ دو مدل دستی و اتوماتیک دارند. پانل برهای دستی به صورتی هستند که جهت تنظیم زاویه و نوع برش نیازمند حضور اپراتور هستند.

به طوری که اگر دستگاه پانل بر دستی را خریداری کنید؛ جهت برش با این دستگاه باید نیروی انسانی متخصص آن را استخدام کنید. اما اره پانل بر اتوماتیک نیازمند حضور هیچ گونه نیروی انسانی نخواهد بود. زیرا این دستگاه صفحه ای لمسی جهت تنظیم بخش های مختلف دارد.

به طوری که تنها با استفاده از این صفحه، زاویه برش، نوع برش و اندازه های ورق را مشخص می کنید. سپس دستگاه بدون حضور کسی تمامی ورق ها را برش می دهد. از نکات قابل توجه در رابطه با پنل بر اتوماتیک، سرعت و دقت بالای این دستگاه در عمل برش است.

اره پانل بر افقی و ایستاده

امروزه دستگاه های پانل بر به دو صورت افقی و عمودی تولید می شوند. از آنجایی که بسیاری از کارگاه های نجاری فضای زیادی جهت استفاده از دستگاه های پانل بر افقی ندارند؛ می توانند از پانل بر عمودی یا ایستاده استفاده کنند.

زیرا پانل برهای عمودی به شکل ایستاده هستند و فضای بسیار کمی را در محیط شما اشغال می کنند. البته این دو دستگاه از نظر اجزا، کاربرد و نحوه کار با آن ها نیز متفاوت هستند. در ادامه تفاوت های پانل بر افقی و عمودی را به صورت موردی بیان می کنیم.

  • دستگاه پانل بر افقی، میز بزرگ تری دارند که با استفاده از آن ورق های بزرگ چوب و ام دی اف را می توان برش داد.
  • پانل بر عمودی دقت بسیار بالایی در برش و زاویه برش ورق های مورد نظر شما دارد.
  • پانل بر افقی دو نوع تیغه اره اصلی و تیغه شیارزنی دارد.
  • اره پانل بر ایستاده دو مولفه اصلی از جمله قالب اره ای و حامل تیغ اره دارد.
  • دستگاه پانل بر افقی از نظر سیستم برش به دو نوع استوانه ای و خطی مستقیم تقسیم می شود.
  • با استفاده از پانل بر عمودی در زمانی کوتاه تعداد زیادی ورق های چوب و ام دی اف را برش خواهید داد.

چگونگی قیمت اره پنل بر

در رابطه با دستگاه اره پانل بر باید بدانید که نمی توان قیمت ثابتی را برای این دستگاه مشخص کرد. زیرا قیمت آن براساس نوسانات بازار و مدل دستگاه متفاوت است. همچنین با توجه به اینکه دستگاه پانل بر را از فروشگاه ها یا سایت ها تهیه کنید؛ قیمت آن کاهش یا افزایش پیدا می کند.

به طوری که با خرید آنلاین این دستگاه، هزینه کم تری را پرداخت خواهید کرد. چنان که با مراجعه به سایت خوگرپلاس ضمن مشاهده تصاویر و امکانات انواع دستگاه های پانل بر، نوعی از این دستگاه را که قیمت و کیفیت آن مناسب باشد؛ تهیه می کنید.

همچنین با خرید پانل بر از این سایت از خدمات رایگانی همچون مشاوره در رابطه با خرید دستگاه های پانل بر، آموزش نحوه کار با این دستگاه، ارسال رایگان دستگاه، خدمات پس از فروش و گارانتی بهره مند می شوید.

از دیگر نکات قابل توجه در رابطه با خرید پانل بر از این سایت، تخفیف های آن در زمان های مختلف است. بنابراین جهت خرید دستگاه پانل بر ارزان ضمن بهره مندی از بهترین خدمات و گارانتی، بهتر است همین الان به این سایت مراجعه کنید.

اگر پانل بر انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

دستگاه پانل بر اتوماتیک از جمله دستگاه های برش مورد استفاده در انواع کارخانجات چوب و کارگاه های نجاری است. از آنجایی که در کارخانجات چوب از ورق های بزرگ ام دی اف و چوب جهت ساخت وسایل استفاده می شود؛ وجود دستگاه برش بسیار ضروری است.

دستگاه پانل بر اتوماتیک

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : دستگاه های برش پانل بر با توجه به چگونگی قرارگیری در جایگاه مورد نظر، چگونگی مصرف برق، امکانات و خدماتی که ارائه می دهند؛ به انواع مختلفی تقسیم می شوند. از جمله دستگاه های پانل بر می توان به پانل بر دستی، اتوماتیک، افقی و عمودی اشاره کرد.

از جمله بهترین نوع دستگاه های پانل بر، پانل بر اتوماتیک است. به طوری که امروزه بسیاری از صاحبان صنایع جهت خرید این نوع دستگاه اقدام می کنند. به همین جهت در ادامه در رابطه با چگونگی پانل برهای اتوماتیک، ویژگی ها و قیمت آن توضیح می دهیم.

پانل برهای اتوماتیک چه ویژگی هایی دارند؟

پانل برهای اتوماتیک یکی از انواع دستگاه های برش است که با استفاده از نیروی برق کار می کنند. از این نوع دستگاه ها جهت برش انواع ورق های چوب، ام دی اف و پی وی سی استفاده می شود. این نوع از دستگاه پانل بر دارای ویژگی های به خصوصی است که آن را با دیگر دستگاه ها متمایز می کند.

از جمله ویژگی های این دستگاه می توان به عدم نیاز به دخالت نیروی انسانی، سرعت در برش، دقت در برش، قابلیت تنظیم برش انواع قطعات در اندازه های مختلف، قابلیت تنظیم زاویه و نوع برش اشاره کرد. در اینجا هر یک از ویژگی ها را به صورت کامل شرح می دهیم.

عدم نیاز به دخالت نیروی انسانی

همانطور که می دانید دستگاه های پانل بر دستی به صورتی هستند که برخی از بخش های برش توسط نیروی انسانی انجام می شود. اما دستگاه های پانل بر اتوماتیک هیچ نیازی به دخالت نیروی انسانی ندارند. زیرا تمامی بخش های این دستگاه با استفاده از نیروی برق و به صورت اتوماتیک کار می کند.

بنابراین با خرید و استفاده از پانل برهای اتوماتیک، هزینه ای جهت نیروی انسانی پرداخت نخواهید کرد. به صورتی که سود شما با استفاده از این دستگاه افزایش پیدا می کند و دیگر نگران بروز مشکل در برش ورق مورد نظر خود نخواهید بود.

سرعت و دقت در برش ورق های چوب یا ام دی اف

یکی از تفاوت های مهم و بارز دستگاه پانل بر اتوماتیک نسبت به انواع دیگر پانل برها، در سرعت و دقت این دستگاه در برش ورق های چوب یا ام دی اف است. قابلیت اتوماتیک این دستگاه باعث می شود که با سرعت بیشتر، تعداد ورق های بیشتری را در زمانی بسیار کوتاه برش دهد.

به صورتی که با خرید این دستگاه ورق های موردنظر شما بدون هیچ گونه اتلاف وقتی برش داده می شود. همچنین دقت در برش با پانل برهای اتوماتیک بسیار بیشتر است. زیرا کلیه بخش های عمل برش به صورت اتوماتیک و براساس تنظیمات دستگاه انجام می شود.

قابلیت تنظیم برش انواع ورق ها

همانطور که می دانید جهت ساخت وسایل چوبی از انواع ورق های چوب با جنس های مختلف و در اندازه های متفاوت استفاده می شود. بنابراین در کارخانجات چوب و کارگاه های نجاری باید از دستگاهی استفاده شود که قابلیت برش انواع ورق ها را داشته باشد.

دستگاه پانل بر اتوماتیک به شکلی است که تنظیمات آن را متناسب با هر نوع ورق چوبی که تنظیم کنید؛ آن را برش می دهد. همچنین که این نوع دستگاه نسبت به دیگر پانل برها، انواع ورق ها با اندازه های مختلف را متناسب با تنظیمات مورد نظر شما قطعه قطعه می کند. بنابراین اگر از انواع ورق در صنعت خود استفاده می کنید؛ این دستگاه را خریداری کنید.

قابلیت تنظیم زاویه و نوع برش

یکی دیگر از مسائل مهم در برش ورق های چوب و ام دی اف این است که هر یک از ورق ها باید متناسب با وسیله مورد نظر، برش داده شود. به طوری که گاهی قطعات برش داده شده جهت استفاده در ساخت هر وسیله، طول و عرض متفاوتی دارند.

به همین جهت پانل بر اتوماتیک قابلیتی دارد که بتوانید نوع برش و زاویه را تنظیم کنید. در این صورت دستگاه متناسب با تنظیماتی که توسط شما در آن وارد شده است؛ قطعات را برش می دهد. به طوری که در برش و زاویه برش هیچ گونه خطایی رخ نمی دهد و ورق ها متناسب با آنچه تنظیم کرده اید؛ برش داده می شوند.

چگونه پانل برهای اتوماتیک را ارزان بخریم؟

با توجه به ضرورت استفاده از دستگاه های پانل بر و امکانات این نوع از دستگاه ها، قیمت آن ها نیز بالا است. به طوری که امروزه صاحبان صنایع نسبت به چگونگی قیمت پانل برها توجه زیادی نشان می دهند. در رابطه با خرید ارزان پانل بر اتوماتیک؛ بهتر است این دستگاه را به صورت آنلاین تهیه کنید.

زیرا در خرید آنلاین، قیمت دستگاه های پانل بر نسبت به فروشگاه های این دستگاه ها بسیار ارزان تر است. ضمن اینکه با مراجعه به سایت خوگرپلاس علاوه بر پرداخت هزینه ای مناسب، از خدمات دیگری همچون موارد زیر بهره مند می شوید.

  • مشاهده تصاویر و امکانات پانل برهای مختلف
  • دریافت مشاوره رایگان در رابطه با دستگاه ها و قیمت های آن ها
  • ارسال رایگان دستگاه پانل بر خریداری شده
  • دریافت تخفیفات ویژه در زمان های مختلف جهت خرید پانل برهای اتوماتیک
  • خدمات پس از فروش و گارانتی

بنابراین جهت خرید بهترین دستگاه پانل بر از نوع اتوماتیک با کم ترین قیمت و دریافت بیشترین خدمات؛ به این سایت مراجعه کنید. زیرا با خرید پانل بر مورد نظر خود از این سایت در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه، پرسنل سایت در اولین فرصت جهت تعمیر یا تعویض دستگاه شما اقدام می کنند.

اگر پانل بر انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

پانل بر ام دی اف امروزه با توجه به استفاده از ورق های بزرگ چوب و ام دی اف در کارگاه های نجاری و کارخانجات ساخت وسایل چوبی، از دستگاه های مختلفی جهت برش این ورق ها استفاده می شود. یکی از دستگاه های بسیار پرکاربرد در صنایع چوب دستگاه های پانل بر هستند.

پانل بر ام دی اف

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : این دستگاه همچون دیگر دستگاه های برش ورق های چوب و ام دی اف، قطعات خاصی جهت برش دارد. اما با توجه به اینکه در دستگاه پانل بر چه قطعاتی به کار رفته باشد و تاثیر آن بر چگونگی برش با این دستگاه، پانل برها انواع متفاوتی دارند.

در ادامه جهت آشنایی شما با دستگاه پانل بر، انواع دستگاه های پانل بر و ویژگی های آن ها را شرح می دهیم. به طوری که در پایان بتوانید دستگاهی متناسب با نیاز و هزینه خود را تهیه کنید.

چند نوع دستگاه پانل بر ام دی اف وجود دارد؟

دستگاه های پانل بر بر اساس چگونگی قرارگیری در کارخانجات، چگونگی مصرف انرژی برق، چگونگی اندازه های دستگاه و بسیاری موارد دیگر به انواع مختلفی تقسیم می شوند. از جمله دستگاه های پانل بر می توان به پانل بر اتوماتیک، پانل بر دستی، پانل بر افقی و پانل بر عمودی اشاره کرد.

در ادامه ضمن معرفی هر یک از دستگاه های پانل بر، چگونگی کار با این دستگاه ها و کاربرد آن ها را توضیح می دهیم. زیرا تمامی این نکات در چگونگی استفاده و کاربرد دستگاه پانل بر تاثیرگذار است. به همین جهت در زمان خرید یک دستگاه پانل بر باید به ویژگی ها و نحوه کار با آن توجه داشته باشید.

پانل بر دستی بهتر است یا اتوماتیک؟

دستگاه های پانل بر ام دی اف بر اساس چگونگی استفاده از انرژی برق به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم می شوند. دستگاه های دستی به صورتی هستند که برش با این دستگاه با دخالت نیروهای انسانی انجام می شود.

زیرا تمامی قسمت های عمل برش در این دستگاه به صورت خودکار صورت نمی گیرد. اما خرید و استفاده از دستگاه پانل بر اتوماتیک، شما را از حضور نیروی انسانی در زمان برش با این دستگاه بی نیاز می کند. زیرا پانل برهای اتوماتیک به صورتی هستند که فقط باید چگونگی ورق چوب یا ام دی اف و چگونگی برش را در آن تنظیم کنید.

سپس با روشن کردن دستگاه، تمامی ورق های ام دی اف مطابق با شرایط مورد نظر شما برش داده می شود. استفاده از دستگاه پانل بر اتوماتیک به شما کمک می کند که برش تعداد زیادی ورق ام دی اف را در زمانی کوتاه انجام دهید.

همچنین از آنجایی که دقت در برش و زاویه آن بسیار در کاربرد ورق های ام دی اف تاثیرگذار است؛ با خرید نوع اتوماتیک این دستگاه از این مورد نیز اطمینان خواهید داشت. زیرا پانل برهای اتوماتیک نسبت به نوع دستی آن، دقت و ظرافت بیشتری در برش ورق ها دارند و هیچ گونه مشکلی در برش ورق ام دی اف با این دستگاه رخ نمی دهد.

تفاوت پانل برعمودی و افقی در چیست؟

دستگاه های پانل بر با توجه به چگونگی قرارگیری در کارخانه های چوب یا کارگاه های نجاری، دو نوع عمودی و افقی دارند. همانطور که از عنوان این دو دستگاه مشخص است؛ دستگاه های افقی به صورت افقی و جا گیر هستند.

اما دستگاه های عمودی به شکل ایستاده در محل مورد نظر شما قرار می گیرد. این دستگاه ها علاوه بر چگونگی قرارگیری در جایگاه خود، از جهات دیگری همچون کارایی، اجزا و ارائه خدمات نیز متفاوت هستند. به همین جهت در ادامه هر یک از این دو نوع را به طور کامل معرفی می کنیم.

چرا پانل بر افقی بخریم؟

دستگاه های پانل بر افقی از نظر طول میز با دستگاه های پانل بر عمودی بسیار متفاوت هستند. زیرا میز این نوع دستگاه بزرگ تر است و این امکان را به شما می دهد که هر نوع ورق ام دی اف با هر اندازه ای را با استفاده از آن برش دهید.

همچنین دستگاه پانل بر ام دی اف افقی دو نوع سیستم برشکاری از جمله ریل هادی استوانه ای و ریل خطی مستقیم دارد. اگر بخواهید دستگاه شما طول عمر و مقاومت بیشتری داشته باشد؛ بهتر است نوع استوانه ای آن را تهیه کنید.

از دیگر نکات قابل توجه در رابطه با تفاوت پانل برهای افقی و عمودی، اجزای این دستگاه ها است. دستگاه پانل بر افقی قطعاتی همچون میز، تخت برش، راهنمای برش طولی، تیغه اصلی و تیغه شیارزنی دارد.

چرا پانل برعمودی بخریم؟

دستگاه های پانل بر عمودی علاوه بر اینکه جای کم تری نسبت به پانل بر ام دی اف افقی اشغال می کند؛ دو مولفه اصلی از جمله قالب اره ای و حامل تیغ اره دارد. همچنین با توجه به شرایط اتوماتیک این نوع دستگاه، نیاز به دخالت هیچ گونه نیروی انسانی نیست.

یکی دیگر از مسائل مهم در رابطه با پانل برهای عمودی این است که دقت برش در این دستگاه نسبت به نوع افقی بسیار زیاد است. پانل برهای عمودی به اندازه ای سرعت بالا دارند که تعداد زیادی ورق های ام دی اف را می توان در زمانی کوتاه با این دستگاه برش داد.

این دستگاه ها از نوع عمودی قابلیت برش چندین ورق ام دی اف را به صورت همزمان نیز دارد. بنابراین عمل برش با نوع ایستاده در زمان کوتاهی انجام می شود.

شما نیز جهت دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به انواع دستگاه های پانل بر ام دی اف، ویژگی های آن و خرید آنلاین این دستگاه می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید.

اگر پانل بر انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

راهنمای خرید پانل بر : همانطور که می دانید مواد اولیه جهت ساخت انواع وسایل چوبی همچون میز، تخت خواب، مبلمان، صندلی وغیره، ورق های چوب یا ام دی اف هستند. از آنجایی که این ورق ها جهت ساخت وسایل باید برش داده شوند؛ دستگاه هایی در این رابطه وجود دارند.

راهنمای خرید پانل بر

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : دستگاه های برش ورق های چوب و ام دی اف انواع مختلفی دارند که از این بین دستگاه های پانل بر بسیار معروف هستند. به طوری که بسیاری از صاحبان صنایع جهت خرید و استفاده از این دستگاه در صنعت خود اقدام می کنند.

به همین دلیل در ادامه نکات مهمی همچون چگونگی دستگاه پانل بر، انواع و قیمت آن را جهت راهنما خرید پانل بر برای شما بیان می کنیم. به طوری که بهترین دستگاه پانل بر را متناسب با نیاز و مبلغ خود تهیه کنید.

کدام یک از دستگاه های پانل بر را بخریم؟

ابتدایی ترین مسئله در راهنمای خرید پانل براین است که با انواع آن آشنا شوید. دستگاه های پانل بر همچون بسیاری دیگر از دستگاه های برش، براساس چگونگی ویژگی ها و امکانات، چگونگی قرارگیری دستگاه در کارخانه، مصرف برق دستگاه و بسیاری موارد دیگر به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

به طوری که هر یک از دستگاه های پانل بر همچون دستی، اتوماتیک، افقی و عمودی جهت کاربری و استفاده خاصی خریداری می شوند. اما بهترین نوع دستگاه پانل بر از بین این دستگاه ها، آن است که متناسب با نیاز و کار شما باشد.

در ادامه نوع کاربری هر یک از این دستگاه ها را به طور خلاصه توضیح می دهیم که ضمن آگاهی نسبت به آن، دستگاه پانل بر متناسب جهت کاربری در صنعت چوب خود را خریداری کنید.

پیش از خرید با انواع پانل بر آشنا شوید

جهت راهنما خرید پانل بر باید بدانید که این نوع دستگاه از جهت چگونگی مصرف برق، دو نوع دستی و اتوماتیک دارد. دستگاه های پانل بر اتوماتیک به صورتی هستند که نیازی به دخالت نیروی انسانی ندارند. به صورتی که کافی است نوع برش، زاویه برش و اندازه های ورق را در دستگاه تنظیم کنید.

به همین جهت دستگاه های پانل بر اتوماتیک دقت بسیار زیادی در انجام برش ورق های چوب و ام دی اف دارند. همچنین این دستگاه ها با سرعت بالایی عمل برش را انجام می دهند. به صورتی که با خرید و استفاده از دستگاه پانل بر اتوماتیک در زمانی کوتاه تعداد زیادی ورق را برش خواهید داد.

پانل بر عمودی و افقی

دسته بندی دیگر دستگاه های پانل بر، بر اساس چگونگی قرارگیری این دستگاه در محیط مورد نظر شما است. به طوری که دستگاه پانل بر دو نوع افقی و عمودی دارد. این دو دستگاه از نظر کیفیت، کارایی، قطعات نیز با یکدیگر تفاوت دارند.

اگر نیازمند دستگاهی هستید که ورق های بزرگ را برش دهد؛ بهتر است دستگاه پانل بر افقی را بخرید. زیرا این دستگاه میز بزرگی جهت برش انواع ورق ها در اندازه های مختلف دارد. ضمن اینکه پانل بر افقی جای زیادی را در فضای شما اشغال می کند.

اما دستگاه عمودی به صورتی است که ضمن شکل ایستاده خود، فضای بسیار کمی را به خود اختصاص می دهد. همچنین که با خرید و استفاده از دستگاه پانل بر عمودی برش ورق های مورد نظر شما بسیار دقیق و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش

دستگاه های پانل بر یکی از ضروری ترین دستگاه های موجود در کارخانه های چوب و کارگاه های نجاری است. به همین جهت در زمان خرید این دستگاه باید به چگونگی گارانتی و خدمات پس از فروش مرکز خرید مورد نظر خود دقت کنید.

دستگاه پانل بر خود را از مرکزی بخرید که ضمن گارانتی زیاد، خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشد. به طوری که در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه، پرسنل این مرکز جهت تعمیر آن در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کنند.

همچنین در صورتی که مشکل دستگاه با تعمیر برطرف نشد؛ مرکز مورد نظر دستگاه شما را باید بدون دریافت هزینه تعویض کند. توجه داشته باشید که اگر دستگاه شما گارانتی و خدمات پس از فروش نداشته باشد؛ با بروز هر گونه مشکل و خرابی، صنعت و تولید شما نیز دچار مشکل خواهد شد.

مهم ترین نکته در راهنما خرید پانل بر

پیش از این در راهنما خرید پانل بر به انواع دستگاه ها اشاره کردیم. در اینجا باید بدانید که مهم ترین نکته در خرید این دستگاه قیمت آن است. قیمت دستگاه های پانل بر یکی از مهم ترین مسائلی است که امروزه ذهن صاحبان صنایع را به خود مشغول کرده است.

ابتدا خوب است با عوامل تاثیرگذار در قیمت این دستگاه آشنا شوید. قیمت پانل برها نسبت به نوع، ویژگی ها، امکانات و بسیاری موارد دیگر متفاوت است. به طوری که قیمت دستگاه های پانل بر دستی نسبت به پانل بر اتوماتیک ارزان تر است.

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت این دستگاه، مرکزی است که پانل بر را از آن می خرید. همانطور که می دانید جهت خرید دستگاه های پانل بر دو راه مراجعه به فروشگاه ها یا سایت های مربوطه وجود دارد. بنابراین اگر می خواهید دستگاه پانل بر خود را با قیمت مناسب تهیه کنید؛ با ما همراه باشید.

خرید آنلاین دستگاه پانل بر

از جمله نکات قابل توجه در راهنما خرید پانل بر، این است که بدانید دستگاه خود را از کجا تهیه کنید. خرید دستگاه پانل بر به صورت آنلاین یکی از روش های بسیار رایج و مناسب است. زیرا به طور کلی قیمت پانل برها در سایت های فروش نسبت به فروشگاه های سطح شهر بسیار مناسب تر است.

همچنین با خرید این دستگاه از سایت خوگر پلاس ضمن پرداخت هزینه ای مناسب از خدمات ویژه ای بهره مند می شوید که هزینه های شما را در خرید کاهش می دهد. از جمله این خدمات می توان به آموزش رایگان کار با دستگاه، مشاوره خرید رایگان، ارسال رایگان دستگاه و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

بنابراین جهت خرید دستگاه پانل بر متناسب با کار خود با قیمتی ارزان و بهره مندی از خدمات ذکر شده؛ همین الان به این سایت مراجعه کنید.

اگر پانل بر انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()