نوشته شده توسط : shadi

 

خرید انواع چسب ممبران طی سال های اخیر استفاده از ام دی اف به عنوان اوراق فشرده چوبی گسترش یافت. با روکش صفحات خام توسط ام دی اف و تنوع گسترده آن، انقلاب عظیمی در صنعت چوب به وجود آمد. اما چسباندن این اوراق به سطح کابینت نیازمند استفاده از چسب های مخصوص است.

خرید انواع چسب ممبران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در گذشته چسب های مورد استفاده در این صنعت از کیفیت پایین تری برخوردار بود؛ که شرایط خاصی هنگام استفاده از آن باید لحاظ می شد. با پیشرفت تکنولوژی چسب هایی تحت عنوان چسب ممبران به بازار عرضه گردید. در این مقاله قصد معرفی کاربرد و آشنایی شما جهت خرید انواع چسب ممبران را داریم.

 

خصوصیات چسب ممبران

خصوصیات این چسب بسیاری از افراد فعال در صنف چوب را به استفاده از آن ترغیب می کند. از مهم ترین ویژگی های چسب ممبران، مقاومت بالا آن در برابر حرارت است. همین ویژگی موجب ذوب شدن چسب هنگام استفاده از آن می شود.

صفحات برش خورده در برابر نفوذ آب آسیب پذیر هستند. با روکش صفحات کابینت توسط این چسب از نفوذ رطوبت به آن ها جلوگیری می شود. بنابراین با استفاده از این چسب، کیفیت آن ها را بالا برده و آن را در برابر عوامل بیرونی محافظت خواهد کرد.

همچنین استفاده از چسب ممبران بسیار آسان بوده که آن را تبدیل به یکی از پر طرفدارترین چسب ها کرده است. پیش از استفاده، دستورالعمل مربوط به استفاده از آن را مطالعه کنید. بنابراین توصیه می شود جهت روکش سطح و بدنه کابینت، از این چسب استفاده شود.

کاربرد چسب ممبران

از دیگر مواردی که شما را به خرید چسب ممبرانتشویق می کند، کاربردهای آن است. یکی از مهم ترین کاربرد های این چسب، استفاده از آن در تولید درب های ضد آب است. به طور کلی هر دربی که نیاز به روکش مصنوعی داشته باشد؛ از این چسب استفاده می شود.

این چسب به دو نوع اکرلیک و پلی اورتان تقسیم می شود. بهترین و پر کاربرد ترین نمونه این چسب، پلی اورتان است. بنابراین هنگام خرید این چسب به انواع آن دقت کنید. توصیه می شود پیش از استفاده، حتماً به دستورالعمل های مربوط به هر چسب توجه کنید.

فاکتورهای مهم هنگام خرید چسب ممبران

این چسب به عنوان چسب پرس یا وکیوم نیز شناخته می شود. به همین جهت در خرید آن فاکتورهایی را باید مدنظر داشت. هنگام خرید دقت کنید که چسب ممبران از لحاظ رنگ، با روکش همخوانی داشته باشد. استفاده از رنگ های طبیعی در این شرایط بهتر است.

عملکرد این چسب از دیگر فاکتورهای مهم هنگام خرید آن است. برای مثال مدت زمان مفید گیرایی چسب در دمای ۵۰ درجه از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود. مطالعه کاتالوگ چسب ممبران هنگام استفاده از آن کمک بزرگی در این زمینه به شما خواهد کرد.

چسبی که نیاز به مخلوط کردن نداشته یا نیاز کمی به آن داشته باشد؛ از بهترین نمونه چسب ممبران است. همچنین با مخلوط توده کمتری در آن ایجاد می شود. البته توجه داشته باشید دستگاه هایی که از این چسب استفاده می کنند؛ چسب را مخلوط خواهند کرد.

سنجش مقاومت چسب در برابر آب از دیگر فاکتور های خرید آن است. فاکتورهایی دیگری نظیر کلامپینگ و اسمبل برای زمان و دماهای مختلف باید در نظر گرفته شود. طبیعتاً این زمان برای دماهای بالاتر باید کمتر در نظر گرفته شود.

به طور کلی عملکرد یک چسب خوب با کمترین فشار ممکن انجام می شود. این یکی از مهم ترین نکاتی است که هنگام خرید آن باید دقت شود؛ زیرا به مرور زمان تاثیر بسزایی در کارایی دستگاه خواهد گذاشت. با کمترین فشار به دستگاه عملیات پرس انجام می شود.

دستورالعمل استفاده از چسب ممبران

پس از خرید انواع چسب ممبران و آشنایی با کاربردهای آن، نوبت به استفاده از چسب می رسد. آشنایی با دستورالعمل آن، عملکرد شما را هنگام استفاده از آن بهبود می بخشد. چسب ممبران یک چسب پاششی بوده و قطر سوراخ نازل آن ۱.۰ تا ۱.۵ میلی متر است. همچنین جنس تفنگ پاشش از استیل ضد زنگ یا پلاستیک است.

اسپری کردن لبه ها و سطوح برش خورده باید دوبار انجام شود. اسپری کردن بار دوم باید پس از خشک شدن کامل بار اول صورت بگیرد. این کار باید تا زمانی که فیلم سفید رنگ روی قطعه کار ایجاد می شود؛ ادامه پیدا کند.

پس از خشک شدن این فیلم، لایه ای شفاف، بی رنگ و کمی چسبناک روی سطح باقی می ماند. پس از طی این مراحل، سطح کابینت آمادگی انجام عملیات پرس را دارد. برای انجام این مراحل قطعه کار درون سینی دستگاه قرار داده شده و روکش بارگذاری می شود.

نکته مهم هنگام استفاده از چسب مدت زمان عملیات آن است. زمان شروع گرمادهی به روکش تا پایان عملیات بیش از ۳۰۰ ثانیه نباید به طول بیانجامد؛ زیرا پس از گذشت این مدت واکنش پذیری چسب پایان یافته و قدرت چسب را از دست می دهد.

نحوه خرید چسب ممبران

خرید این چسب از روش های متفاوتی انجام می شود. از جمله روش های متدوال و مرسوم جهت خرید چسب ممبران، خرید حضوری است. در این روش وقت زیادی را جهت جستجو در بازار باید اختصاص دهید. همچنین هزینه های اضافی مانند هزینه حمل و نقل و غیره را در نظر بگیرید.

روش بعدی جهت تهیه این محصول، خرید اینترنتی چسب ممبران است. امروزه بسیاری از افراد فعال در صنف چوب و کابینت سازی از این روش اقدام به تهیه چسب ممبران می کنند. خرید اینترنتی چسب ممبران از مزایایی برای شما برخوردار است.

از جمله مزایای این روش به امکان مقایسه تمامی اجناس اشاره می شود. امروزه تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید چسب ممبران فعالیت می کنند. به همین دلیل پیش از خرید با برند های معروف در عرصه تولید این چسب آشنایی نسبی داشته باشید. یکی از سایت های فعال در زمینه مشاوره و فروش این محصول سایت خوگر پلاس است. با خرید اینترنتی چسب ممبران امور خود را به سرعت پیش خواهید برد.

از دیگر روش های تهیه این کالا، خرید اقساطی چسب ممبران است. با خرید اقساطی، توانایی تهیه این محصول به صورت عمده را نیز خواهد داشت. بنابراین اگر پرداخت هزینه چسب ممبران برای شما مقدور نیست از روش خرید اقساطی چسب ممبران وارد کار شوید.

هدف ما در این مقاله معرفی کاربرد چسب ممبران و ویژگی های آن به شما بود. همچنین ارائه فاکتور هایی هنگام خرید چسب ممبران شما را در این زمینه راهنمایی خواهد کرد. امیدواریم اطلاعات این مقاله درباره شرایط خرید چسب ممبران مورد توجه شما واقع شده باشد.

اگر چسب ممبران انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

آشنایی با خرید اقساطی چسب ممبران امروزه با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه خرید برخی از کالاها با دشواری هایی همراه است. قیمت های سرسام آور، بسیاری از فروشندگان را به ارائه خدماتی نظیر خرید اقساطی وادار کرده است. یکی از محصولات مورد نیاز در صنایع چوبی چسب ممبران نامیده می شود.

آشنایی با خرید اقساطی چسب ممبران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : این چسب در انواع مختلفی به بازار عرضه گردیده است. از طرف دیگر خرید این محصول برای بسیاری از افراد مقدور نیست. به همین دلیل فروشندگان با ارائه این کالا به صورت قسطی امکان خرید آن برای همه اقشار را فراهم کرده اند. در این مقاله قصد راهنمایی شما برای خرید این چسب را داریم.

 

انواع چسب ممبران

پیش از خرید این چسب ابتدا انواع آن را شناسایی کنید. انواع مختلفی از چسب ممبران امروزه به بازار عرضه شده است. چسب های ممبران وکیوم، پلی اورتان و اکریلیک از جمله چسب های معروف ممبران هستند.

هر کدام از این چسب ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. برای مثال چسب های مورد استفاده در صنایع چوبی، چسب ممبران وکیوم است. این چسب برای روکش سطوح ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین هنگام خرید اقساطی چسب به نیاز و نوع فعالیت مورد نظر خود توجه داشته باشید.

مزایای خرید اقساطی چسب ممبران

در صورتیکه به خرید این چسب نیاز داشته ولی بودجه آن را ندارید، از روش اقساطی اقدام کنید. در این روش نیازی به نگرانی درباره پرداخت کل وجه این محصول نخواهید داشت. به علاوه پس اندازهای طولانی مدت در این روش امکان پذیر است.

پس از پرداخت مبلغ مشخصی از چسب ممبران، شما به پرداخت باقی مبلغ متعهد خواهید شد. همچنین پس از آن، این محصول بدون فوت وقت به شما تحویل داده می شود. در طرف دیگر بسیاری از فروشندگان این چسب هیچ مبلغ اولیه ای از شما دریافت نمی کنند. در این صورت کالای مورد نظر به صورت تمام قسط در اختیار شما قرار می گیرد.

عمده مشتریان این محصول کارگاه های بزرگ نجاری هستند. به همین دلیل این کارگاه ها باید به فکر پس انداز باشند؛ زیرا امکان ضرر و زیان در کار آن ها وجود دارد. همچنین خرید اقساطی این محصول انگیزه برای کار کردن را افزایش داده و سرمایه بیشتری جذب می شود.

خرید این چسب به صورت عمده، فشار مالی را کم خواهد کرد. به علاوه برای هزینه های خود برنامه ریزی کرده و شرایط خاصی برای آن در نظر می گیرید. اما خرید اقساطی چسب ممبرانشرایطی دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

شرایط خرید اقساطی چسب ممبران

هر خرید از شرایطی برخوردار بوده که چسب ممبران از آن ها مستثنی نیست. جهت خرید قسطی این محصول، قسمتی از بهای چسب ممبران پرداخته می شود. سپس روند پرداخت اقساط طبق شرایط تعیین شده صورت می گیرد.

عده ای از فروشندگان به جهت اطمینان از پرداخت اقساط، از خریدار چک یا سفته دریافت می کنند. چک و سفته ضمانتی بر پرداخت کل هزینه این محصول است. با در نظر داشتن این شرایط و آشنایی با این روش اقدام به خرید اقساطی آن کنید.

مزایای خرید اقساطی چسب ممبران برای فروشندگان

علاوه بر مزایای این روش برای خریداران، فروشندگان نیز از این روش بهره می برند. فروشندگان با ارائه این کالا به صورت اقساطی، شرایط تبلیغ این چسب را به وجود می آورند. هیچ فردی از خرید اقساطی و بهره مندی از مزایای آن بدش نمی آید.

همچنین بسیاری از نجاران این کالا را به صورت عمده خریداری می کنند. به همین دلیل فروشندگان این کالا را هم به صورت عمده و هم به صورت اقساطی در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. بنابراین مشتریان آن ها افزایش یافته و خرید اقساطی برای آن ها از فوایدی برخوردار خواهد بود.

نکات مهم خرید اقساطی چسب ممبران

هنگام خرید اقساطی این کالا، نکاتی را مدنظر داشته باشید. نخستین نکته در خرید این محصول توجه به مقاومت چسب است. چسب ممبران باید از مقاومت بالایی در شرایط مختلف بهره مند باشد. استحکام بالا چسب در برابر حرارت و رطوبت بیانگر کیفیت بالای آن است.

در خرید این چسب شرایط متفاوتی مانند زمان مورد نیاز جهت اسبمل و کلامپینگ باید در نظر گرفته شود. این زمان به درجه حرارتی که باید به چسب وارد شودُ بستگی دارد. همچنین توجه داشته باشید با افزایش درجه حرارت زمان کمتری جهت انجام عملیات نیاز است.

در خرید اقساطی چسب ممبران، به رنگ آن نیز توجه داشته باشید. رنگ این محصول نباید با رنگ روکش در تضاد باشد. چسب هایی که رنگ طبیعی دارند جهت روکش سطوح مناسب تر هستند. بنابراین هنگام خرید قسطی به موارد گفته شده توجه کنید.

هنگام استفاده از این چسب توجه داشته باشید که عملیات بیش از سه هزار ثانیه طول نکشد. اگر عملیات اسپری و پرس روکش بیش از این زمان به طول بیانجامد، با مشکل مواجه خواهد شد. زیرا چسب کارکرد خود را از دست داده و هیچ گونه قدرت جذبی ندارد.

خرید قسطی این محصول از طریق اینترنت

امروزه بسیاری از سایت های اینترنتی نیز این محصول را به صورت اقساطی در اختیار مشتریان قرار می دهند. خرید اینترنتی چسب ممبران از مزایای بسیاری برای خریداران برخوردار است. در این روش نیازی به ارائه چک و پیش پرداخت نخواهید داشت.

همچنین بدون حضور فیزیکی و صرف وقت این چسب را سفارش می دهید. سپس محصول خریداری شده درب کارگاه به شما تحویل داده خواهد شد. در این روش به صورت شبانه روزی و بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی چسب ممبران را سفارش می دهید.

یکی از سایت های فعال در این زمینه خوگر پلاس است. این فروشگاه اینترنتی تمامی مشخصات چسب ممبران را به شما شرح می دهد. همچنین انواع چسب ممبران در این سایت قابل مشاهده و سفارش است. با خرید اقساطی این چسب از فروشگاه های اینترنتی، نیازی به صرف وقت و جستجو در بازار نخواهید داشت.

در نتیجه خرید چسب ممبران به صورت قسطی مزایایی را به دنبال خواهد داشت. این مزایا شامل حال فروشندگان نیز خواهد شد. همچنین خرید این کالا از طریق اینترنت و به صورت اقساطی امکان پذیر است. بنابراین اگر قصد خرید چسب ممبران را دارید، در صورت کمبود بودجه از این روش اقدام کنید. امیدواریم پس از مطالعه این مقاله، اطلاعاتی درباره کاربرد چسب ممبران و شرایط خرید اقساطی این محصول کسب کرده باشید.

اگر چسب ممبران انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

کاربرد چسب وکیوم نوعی ماده پلیمری که برای روکش سطوح ام دی اف استفاده می شود، چسب ممبران است. پایه این چسب آب بوده و تحت عنوان چسب وکیوم نیز شناخته می شود. این محصول حاصل فرمول پیچیده و نتیجه تلاش افراد متخصص در زمینه تولید چسب تلقی می شود.

کاربرد چسب وکیوم

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : این چسب انواع مختلفی داشته و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. خصوصیات این چسب موجب تمایز آن نسبت به رقبای خود و برتری آن شده است. هدف ما در این مقاله معرفی کاربرد چسب وکیوم و ویژگی های آن جهت آشنایی شما است.

 

انواع چسب وکیوم

این چسب مانند تمامی محصولات به انواع مختلف تقسیم می شود. چسب های وکیوم به دو نوع تک جزئی و دو جزئی تقسیم می شوند. نمونه تک جزئی نیازی به ترکیب شدن با مواد دیگر نداشته و به تنهایی کارایی خود را نشان می دهد.

در سوی دیگر چسب های دو جزئی با ماده ای به نام ایزو سیانول ترکیب می شوند. این ماده موجب افزایش مقاومت چسب در حرارت های مختلف می شود. چسب های تک جزئی در برابر دو جزئی مشتریان بیشتری داشته و نیازی به افزودن مواد اضافی ندارند.

کاربرد چسب وکیوم

تمامی روکش های پی وی سی یا هایگلاس توسط این چسب به سطوح مورد نظر چسبانده می شوند. به طور کلی این محصول مناسب هر دربی است که نیاز به روکش داشته باشند. بنابراین کاربرد چسب وکیوم در صنایع چوبی بسیار ضروری است.

از دیگر کاربرد های این محصول به شباهت آن با محصولات چوب طبیعی اشاره می شود. با استفاده از چسب وکیوم، کابینت یا قطعات مورد نظر به شکل چوب طبیعی در می آیند. توصیه می شود هنگام خرید به رنگ روکش توجه داشته باشید.

نحوه عملکرد چسب وکیوم

پس از آشنایی با چسب وکیوم، با نحوه کارکرد آن باید آشنایی داشته باشید. به منظور چسباندن روکش های متفاوت، ابتدا چسب به سطوح مورد نظر اسپری می شود. با اسپری چسب، لایه درخشانی روی سطوح به وجود می آید.

برای اینکه نتیجه بهتری از کار بگیرید؛ این کار را دوبار انجام دهید؛ زیرا عملیات روکش زنی به خوبی انجام خواهد شد. سپس اجازه دهید تا چسب به صورت کامل خشک شود. پس از خشک شدن، سطوح چسب کاری را با لامپ UVبررسی کنید.

پس از بررسی قطعات را جدا از یکدیگر قرار داده تا خشک شوند. برای زیبایی و ظرافت بیشتر، قطعات اضافی را از سطح و لبه ها جدا کنید. همچنین جهت تمیزی چسب های اضافی از یک دستمال نمدار کمک بگیرید.

خرید چسب وکیوم

جهت خرید این چسب کاربردی، از روش های متفاوتی اقدام می شود. خرید حضوری و خرید اینترنتی چسب وکیوم از جمله روش های موجود جهت خرید این محصول است. بسیاری از افراد روش حضوری را به دلیل بازدید محصول از نزدیک ترجیح می دهند.

اما عده ای دیگر خرید اینترنتی چسب وکیومرا می پسندند. اغلب کارگاه های بزرگ نجاری از این روش جهت خرید چسب وکیوم اقدام می کنند. به دلیل سهولت آسان در خرید و تحویل در محل موردنظر ترجیح بسیاری از افراد سفارش اینترنتی این محصول است.

همچنین سایت های زیادی در این زمینه راه اندازی شده اند. یکی از آن ها سایت خوگر پلاس است. با مراجعه به این سایت و آشنایی با مشخصات چسب وکیوم این محصول را سفارش خواهید داد. همچنین امکان مقایسه قیمت و برند های مختلف در این روش وجود دارد.

پرداخت هزینه چسب وکیوم نیز از دو روش نقدی و اقساطی انجام می شود. خرید اقساطی چسب وکیوم به افرادی که این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند، توصیه می گردد. زیرا در این روش برای هزینه های خود برنامه ریزی کرده و مشکلی برای پرداخت به وجود نخواهد آمد.

نکات مهم هنگام خرید این محصول

اگر می خواهید از کاربرد چسب وکیوم بهره مند شوید، هنگام خرید آن به نکاتی توجه داشته باشید. به دلیل تنوع گسترده در روکش های این محصول، چسب هماهنگ با رنگ آن را خریداری کنید. در این مواقع چسب ها با رنگ طبیعی ظاهر بهتری خواهند داشت.

سنجش مقاومت چسب، از دیگر فاکتورهای مهم در خرید آن است. چسبی که مد نظر دارید باید توانایی مقاومت در برابر رطوبت و حرارت را داشته باشد. سطوحی که در ساخت آن ها از این چسب استفاده نشده هیچ گونه مقاومتی در برابر عوامل بیرونی ندارند.

به کاتالوگ چسب های وکیوم دقت داشته باشید. میزان حرارت و زمان مورد نیاز جهت چسبیدن روکش در آن ها نوشته شده است. همچنین توجه داشته باشید با افزایش درجه حرارت، زمان مورد نیاز جهت انجام عملیات اسمبل و کلایمینگ کاهش می یابد.

چسب های وکیوم با کمترین فشار به سطوح مورد نظر چسبانده می شوند. این امر در کارایی دستگاه شما تأثیر بسزایی خواهد داشت. هرچقدر فشار کمتری به دستگاه وارد شود، دستگاه عملکرد بهتری از خود ارائه می دهد.

نکاتی درباره استفاده از چسب وکیوم

برای اینکه با کاربرد چسب وکیوم بیشتر آشنا شوید به نکاتی هنگام استفاده از آن توجه داشته باشید. چسب های ترکیب شده با ایزو سیانول تا ۱۰ ساعت قابلیت استفاده را دارند. پس از گذشت این زمان کارایی خود را از دست داده و عملیات شما را با مشکل مواجه می کند.

هنگام انجام عملیات به مدت زمان گرمادهی توجه داشته باشید. زمان لازم جهت انجام این کار نباید بیش از 3000ثانیه طول بکشد. با گذشت زمان مورد نظر، این چسب هیچ گونه جذبی نداشته و در نتیجه کارایی خود را از دست می دهد.

جهت جلوگیری از تبله شدن سطح، پیش از اسپری چسب را به خوبی تکان دهید. این کار موجب ترکیب کامل و یکنواختی سطح می شود. بنابراین برای این که حاصل کار شما با هیچ مشکلی مواجه نشود، به نکات ذکر شده توجه داشته باشید.

بنابراین بنا به موارد گفته شده درباره کاربرد چسب وکیوم، خرید آن به همه افراد مشغول به کار در صنایع چوبی توصیه می شود. روش های تهیه این محصول از جمله روش اینترنتی و خرید اقساطی چسب وکیوم را در این مقاله برای شما شرح دادیم. آشنایی با نحوه عملکرد این چسب به شما در عملیات روکش کمک بزرگی خواهد کرد. در نتیجه، پس از آشنایی با تمام مشخصات و کاربرد چسب وکیوم اقدام به سفارش کنید. امیدواریم مطالب این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

اگر چسب وکیوم انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

روکش صفحات کابینت توسط چسب های مخصوص انجام می شود. با گذشت زمان و استفاده بیشتر از این محصول، تولید چسب های با کیفیت گسترش یافت. یکی از چسب های پر طرفدار در این زمینه چسب ممبران است. انواع مختلفی از این چسب به بازار عرضه گردیده است.

چسب ممبران با کیفیت

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : همچنین ویژگی های این محصول آن را جز محصولات با کیفیت قرار داده است. امروزه بسیاری از افراد مشغول به کار در صنعت چوب این چسب را خریداری می کنند. در این مقاله قصد معرفی چسب ممبران با کیفیت و ویژگی ها آن را داریم. با ما همراه باشید.

انواع چسب ممبران با کیفیت

تنوع گسترده در تولید این چسب از جمله ویژگی های این محصول است. به علاوه هر کدام از انواع آن در جایگاه خود از کیفیت بالایی برخوردار هستند. چسب ممبران وکیوم، پلی اورتان و اکریلیک از جمله انواع چسب ممبران است.

چسب ممبران وکیوم

این چسب اغلب در صنایع مصنوعات چوبی مانند ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف سایر چسب ها به مخلوط کردن نیازی نداشته و بر اساس تکنولوژی تولید شده است. بهترین چسب جهت چسباندن روکش ام دی اف و پی وی سی چسب ممبران وکیوم است.

چسب ممبران پلی اورتان

این چسب به عنوان درز بند با استحکام بالا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین قدرت اتصال بالایی داشته و یکی از ویژگی های آن به شمار می رود. اتصال محکم این چسب بین روکش و ام دی اف مانع از نفوذ آب به داخل ام دی اف خواهد شد.

همچنین از دیگر ویژگی های این چسب انعطاف پذیری آن در برابر گرما و سرمای شدید است. این ویژگی عملیات سنباده کاری را آسان کرده و مقاومت بالایی در هر دمایی دارد. از دیگر کاربرد های آن به قابلیت استفاده از چسب ممبران پلی اورتان در صنعت خودرو سازی می توان اشاره کرد. این محصول یک آب بند قوی برای خودرو تلقی می شود.

چسب ممبران اکریلیک

این محصول مانند نمونه پلی اورتان، از چسب های ممبران با کیفیتمحسوب می شود. همچنین کاربرد آن مانند نمونه قبلی درزگیری پنجره و اتصالات است. همچنین پر کردن اتصالات از دیگر ویژگی های آن محسوب می شود. خشک شدن سریع، چسبندگی سریع، قیمت به صرفه و غیره از خصوصیات این چسب ممبران است.

چسب ممبران ساده

چسب های ممبران ساده در دو نوع تک جزئی و دو جزئی در بازار پیدا می شود. چسب های دو جزئی از چسب های تک جزئی پیچیده تر هستند. همچنین جهت بالا بردن مقاومت حرارتی این محصول، آن را با ماده ای با نام ایزو سیانول ترکیب می کنند.

تفاوت کیفیت در انواع چسب ممبران

در این قسمت به بررسی کیفیت انواع چسب های ممبران می پردازیم. چسب های وکیوم ممبران بهترین گزینه جهت چسباندن روکش بر روی سطوح ام دی اف و صفحات فشرده هستند. اگر به دنبال چسبی مطمئن برای صفحات هستید، این گزینه را انتخاب کنید.

چسب پلی اورتان نیز علاوه بر مقاومت بالا در برابر حرارت، بوی آزار دهنده و نامطبوعی ندارد. این چسب کیفیت لازم در مواردی که در بالا ذکر شد را دارد.

چسب های ممبران اکریلیک در موارد تخصصی استفاده می شوند. این چسب از نظر کیفی ثابت شده و از جمله چسب های ممبران با کیفیت تلقی می شود. جوشکاری در باندینگ پنل و ساخت قایق های پلاستیکی از جمله کاربردهای این چسب است. بسیاری از صنایع جهت ساخت وسایل متنوع و تخصصی از این چسب استفاده می کنند.

مقاومت حرارتی چسب ممبران با کیفیت

با ذکر انواع این چسب و بررسی کیفیت هر یک از آن ها، نوبت به میزان مقاومت حرارتی آن ها می رسد. مهم ترین نکته در بررسی چسب های با کیفیت، مقاومت آن ها در برابر حرارت است. این چسب ها در شرایط خاصی استفاده شده و به تناسب مقاومت بالایی خواهند داشت.

اگر این چسب ها از مقاومت پایینی برخوردار باشند، توانایی تحمل حرارت را نداشته و کیفیت پایینی خواهند داشت. مقاومت این محصول باید به گونه ای باشد که توانایی تحمل حرارت مستقیم و غیر مستقیم را داشته باشد. بنابراین توجه به مقاومت این چسب ها از جمله ویژگی های مهم چسب ممبران به شمار می رود.

مشخصات چسب ممبران با کیفیت

این محصول مانند سایر محصولات نیازمند رعایت دستورالعمل هایی است. توجه کنید ضخامت لایه چسب از 0.01 و 0.02 تجاوز نکند. اگر ضخامت چسب بیش از موارد گفته شده باشد، چسب از استانداردهای لازم برخوردار نخواهد بود.

فشار بادی که برای پاشش این چسب وجود دارد، بین 4 تا 5 بار است. در غیر این صورت استاندارد نخواهد بود.

حجم مصرفی و در نظر گرفته شده برای چسب ممبران باید بر اساس مقدار تعیین شده باشد. اگر حجم مصرفی پایین تر از عدد مصرفی باشد، استاندارد نخواهد بود. در نتیجه، عملکرد شما با مشکل مواجه خواهد شد.

چسبی که برای کار خود انتخاب کردید، باید توانایی اسپری کردن از فاصله های 1.7 تا 2 میلی متر را داشته باشد.

شرایط خرید چسب ممبران با کیفیت

امروزه شرایط متفاوتی برای خرید این چسب در اختیار عموم قرار گرفته است. روش حضوری و روش خرید اینترنتی از جمله راه های تهیه این محصول محسوب می شوند. در خرید حضوری شرایط مختلفی مانند صرف وقت و هزینه های اضافی را باید در نظر داشته باشید.

اما خرید اینترنتی مزایای بسیاری را برای شما به دنبال خواهد داشت. از جمله خصوصیات خرید اینترنتی چسب ممبران، امکان دسترسی شبانه روزی به سایت های مختلف است. همچنین امروزه سایت های بسیاری در زمینه فروش اینترنتی این محصول راه اندازی شده اند.

یکی از سایت های مشغول به کار در این زمینه سایت خوگر پلاس است. این فروشگاه اینترنتی با معرفی چسب ممبران شما را در این زمینه راهنمایی می کند. پرداخت هزینه این محصول نیز به صورت اقساطی امکان پذیر است.

خرید اقساطی چسب ممبران به شما در خرید عمده چسب کمک خواهد کرد. همچنین پرداخت هزینه محصول خریداری شده توسط فروشندگان در مدت زمان تعیین شده انجام می شود.

هدف ما در این مقاله بررسی چسب ممبران با کیفیت و معرفی انواع آن به شما بود. همچنین با بررسی شرایط گفته شده مانند خرید اقساطی چسب ممبران از شرایط خرید این محصل مطلع شدید. امیدواریم مطالب مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم.

اگر چسب ممبران انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

چسب ممبران ارزان یکی از محصولات مورد استفاده در صنعت کابینت سازی و چوب، چسب ممبران است. این چسب جهت روکش صفحات چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در قالب چسب وکیوم نیز در بازار شناخته می شود. ترکیبات استفاده شده در این چسب موجب بهبود عملکرد آن شده است.

چسب ممبران ارزان

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : از طرف دیگر، کاربرد ها و ویژگی های آن بسیاری از افراد را به خرید آن ترغیب می کند. در صورت استفاده از این محصول به مزایای آن پی خواهید برد. یکی از مهم ترین ویژگی های این کالا قیمت پایین آن است. هدف ما در این مقاله معرفی ویژگی ها و کاربرد های چسب ممبران ارزان است.

 

انواع کاربردهای چسب ممبران

یکی از مهم ترین کاربردهای چسب ممبران، تولید صفحات ضد آب است. مقاومت بالای این محصول در برابر رطوبت از جمله کاربردهای چسب ممبران محسوب می شود. روکش هر وسیله ای توسط چسب ممبران امکان پذیر بوده و عملکرد آن ها را بهبود می بخشد.

همچنین برای کابینت هایی که در معرض حرارت قرار می گیرند، این چسب مناسب ترین گزینه به شمار می رود. با کاربرد این محصول در کابینت های مستعد حرارت، عمر آن ها را افزایش خواهید داد. بنابراین با خرید چسب های ممبران ارزان از این ویژگی ها بهره مند خواهید شد.

انواع چسب ممبران ارزان

این چسب مانند سایر محصولات به انواع مختلفی تقسیم می شود. درخرید چسب ممبران توجه داشته باشید که این محصول به دو نوع ساده و پلی اورتان تقسیم می گردد. چسب های ممبران ساده با ترکیب پایه ای از آب تشکیل می شوند. این چسب ها در دو نوع تک جزئی و دو جزئی در بازار موجود است.

چسب های ممبران دو جزئی با ماده ای مخصوص به نام ایزو سیانول ترکیب می شوند. همین ماده مقاومت حرارتی چسب در برابر ذوب شدن را بالا می برد.

دستورالعمل های استفاده از چسب ممبران ارزان

این محصول یک چسب پاششی بوده و در دستگاه مخصوص قرار می گیرد. جنس تفنگ پاشش چسب نیز از پلاستیک یا استیل ضد زنگ است. قطر سوراخ نازل مخصوص پاشش چسب نیز باید 0.1 تا 5.1 باشد. فاصله مورد نیاز برای پاشش چسب به سطح 25 سانتی متر باید باشد.

سطوح و لبه های ابزار خورده محصولات چوبی باید دو بار اسپری شوند. در مرحله دوم پس از خشک شدن، چسب دوباره به محل مورد نظر اسپری می شود. تا نمایان شدن لایه ای سفید رنگ بر روی سطوح این کار ادامه پیدا می کند.

پس از تشکیل لایه ای شفاف و بی رنگ، عملیات پرس انجام می شود. سطوح مورد نظر را در سینی دستگاه قرار داده و عملیات چسباندن روکش بر روی آن ها انجام می شود. اما خرید این محصول نیازمند رعایت نکاتی است که در ادامه آن ها را شرح خواهیم داد.

فاکتورهای مهم خرید چسب ممبران ارزان

هنگام خرید چسب ممبران توجه داشته باشید که چسب از لحاظ رنگ با روکش مورد نظر همخوانی داشته باشد. در این زمینه، رنگ های طبیعی عملکرد بهتری خواهند داشت. زیرا استفاده از رنگ های دیگر جالب به نظر نمی رسد.

از دیگر فاکتور های مورد نظر در خرید این محصول، توجه به زمان مفید عملکرد آن است. تولید و استفاده از این چسب در دماهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. برای مثال مدت زمان گیرایی چسب در دمای 50 درجه تا حدود زیادی به مواد استفاده شده در آن بستگی دارد.

چسب های ممبران تک جزئی بوده و نیازی به مخلوط شدن با مواد دیگر ندارند. در صورت نیاز نیز در مقدار کمی مخلوط شده و این کار در مخزن مخصوص انجام می شود. همچنین این چسب ها باید مقاومت بالایی در برابر آب از خود نشان دهند.

چسب ممبران با کمترین فشار سطوح مورد نظر را به خود آغشته می کند. این ویژگی کاربرد دستگاه پرس را در طولانی مدت بهبود می بخشد. بنابراین هنگام خرید این محصول حتما به نکات گفته شده توجه داشته باشید.

شرایط نگهداری محصول پس از استفاده از چسب ممبران ارزان

پس از روکش صفحات مورد نظر توسط چسب ممبران، آن ها را جدا از یکدیگر قرار دهید. این روکش ها در محل خنک و خشک باید نگهداری شوند؛ ممکن است با کوچکترین ضربه تغییر شکل داده و زحمات شما هدر رود.

هنگام روکش به اضافات سطح توجه داشته باشید. امکان وجود قطعات اضافی در کنار این تخته ها وجود داشته و چهره آن را تغییر می دهد. بنابراین جهت نگهداری این محصولات در شرایط خاص به نکات گفته شده توجه داشته باشید.

نحوه خرید این محصول

برای خرید این محصول شرایط متفاوتی برای شما وجود دارد. شرایطی مانند خرید حضوری، اینترنتی و خرید اقساطی چسب ممبران از جمله روش های تهیه این محصول است. عده ای از افراد روش حضوری را برای جستجو و خرید این محصول ترجیح می دهند.

اما امروزه خرید اینترنتی چسب ممبران رونق فراوانی یافته است. در شیوه سفارش آنلاین بدون در نظر گرفتن محدوده جغرافیایی این محصول را تهیه خواهید کرد. همچنین امکان مقایسه محصولات از برندهای متفاوت در این روش امکان پذیر است.

یکی از سایت های فعال در زمینه معرفی چسب ممبران، سایت خوگر پلاس است. پس از مراجعه به این سایت و جستجوی محصول مورد نظر با ویژگی های آن آشنا خواهید شد. همچنین ارائه راهنمایی درباره خرید آن از ویژگی های خرید اینترنتی چسب ممبران تلقی می شود.

اما خرید اقساطی چسب ممبران برای افرادی که توانایی خرید نقدی این محصول را ندارند، فراهم گردیده است. در خرید اقساطی توانایی خرید چسب ممبران در حجم زیاد را خواهید داشت. همچنین هزینه آن را در شرایطی که از سمت فروشندگان تعیین می شود، پرداخت می کنید.

بنابراین خرید چسب های ممبران ارزان از شرایطی برخوردار بوده که توجه به آن ها الزامی است. ویژگی های این محصول بسیاری از افراد را به خرید آن تشویق می کند. همچنین شرایط خرید این محصول را برای شما ذکر کردیم. خرید اینترنتی و اقساطی در شرایط مختلف بهترین روش خرید چسب ممبران های ارزان است.

مراجعه به سایت خوگر پلاس نیز اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار شما قرار خواهد داد. امیدواریم با مطالعه مطالب ذکر شده کمکی در زمینه شناخت بهتر این محصول به شما کرده باشیم.

اگر چسب ممبران انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

آشنایی با چسب ممبران : روکش انواع صفحات کابینت توسط چسب های مخصوص انجام می شود. چسب ها نقش مهمی را در چسبیدن اوراق چوبی ایفا می کنند؛ به همین دلیل در خرید آن ها دقت زیادی باید به کار گرفته شود. طی سال های اخیر چسب های متنوعی به بازار عرضه گشته است.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : از میان انواع این چسب ها، چسب ممبران از کیفیت بالاتری نسبت به رقبای خود برخوردار است. همچنین کاربرد این محصول بسیاری از افراد را به خرید آن ترغیب می کند. هدف ما در این مقاله شرح کاربردهای چسب ممبران و آشنایی با روش های خرید این محصول است.

آشنایی با چسب ممبران

چسب هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت، اغلب دو جزئی بودند. فعالسازی این چسب ها در دمای 90 تا 140 درجه سانتی گراد انجام می شد. چسب های قدیمی به مراتب کاربردی سخت تر نسبت به چسب های امروزی داشتند.

اما پس از مدتی چسب های تک جزئی به بازار عرضه گشت. این چسب ها تحت عنوان چسب ممبران یا وکیوم شناخته می شوند. این محصول نیازی به ترکیب شدن با مواد دیگر نداشته و به تنهایی عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه می دهد.

چسب ممبران (وکیوم) - تبلیغات رایگان - درج آگهی رایگان اینترنتی ...

آشنایی با چسب ممبران

کاربرد چسب ممبران

همانطور که گفته شد چسب ممبران از کیفیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل استفاده از این چسب در سازه های چوبی توصیه می شود. بسیاری از کابینت هایی که توسط این چسب ساخته می شوند، در برابر عوامل محیطی در امان خواهند بود.

کابینت هایی که در معرض حرارت یا رطوبت قرار دارند، نسبت به سایر کابینت ها آسیب پذیر تر هستند. بنابراین با استفاده از چسب ممبران هنگام ساخت کابینت، ایمنی آن ها را تضمین خواهید کرد. بنابراین جهت بالا بردن مقاومت محصولات استفاده از این چسب توصیه می شود.

همچنین صفحات چوبی در برابر رطوبت آسیب پذیر هستند. رطوبت عمر صفحات چوبی را کاهش داده و موجب خرابی آن می گردد. در چنین شرایطی استفاده از چسب ممبران ایمنی آن را در برابر نفوذ رطوبت تقویت خواهد کرد.

شرایط استفاده از چسب ممبران

استفاده از این چسب نیازمند رعایت دستورالعمل هایی است. در حالت کلی استفاده از این محصول شرایط سختی نداشته و با اندکی آگاهی قابلیت چسباندن آن بر روی سطوح وجود دارد. هنگام استفاده از چسب ممبران لبه ها و سطوح برش خورده باید دوبار اسپری شوند.

پس از خشک شدن کامل در اولین اسپری، اسپری مرحله دوم انجام می شود. این کار تا زمانی که لایه ای سفید بر روی سطح تشکیل شود، ادامه می یابد. سپس لایه ای بی رنگ، چسبناک و شفاف بر روی قطعه کار ایجاد می گردد. پس از این مرحله سطح آماده انجام عملیات پرس خواهد شد.

نکته مهم هنگام استفاده از این چسب مدت زمان عملیات است. توجه کنید که کلیه مراحل از ابتدا تا پایان عملیات بیش از 300 ثانیه طول نکشد. پس از گذشت این زمان، در عملیات چسباندن با مشکل مواجه خواهید شد. زیرا واکنش پذیری چسب از دست رفته و روکش به آن چسبیده نخواهد شد.

نکات مهم پس از استفاده چسب ممبران

پس از آشنایی با چسب ممبران و استفاده از آن، باید با نکاتی جهت نگهداری آن آشنا شوید. بعد از انجام عملیات چسباندن، تخته های روکش شده جدا از یکدیگر قرار دهید. این قطعه ها باید در جایی خشک و خنک نگهداری شوند.

در صورتی که کمترین ضربه به آن ها وارد شود، به سرعت تغییر شکل خواهند داد. هنگام برش قطعات چوبی حتما اضافات قطعات را از آن جدا کنید. علت این کار انجام عملیات روکش آسان و عدم آسیب به این قطعات است.

به دلیل اسپری کردن این چسب، بخشی از آن به قسمت های دیگر چسبیده می شود. در این صورت با کمک یک دستمال نمدار آن را از سطوح پاکسازی کنید. بنابراین با رعایت این نکات، کاربرد چسب ممبران را در شرایط مختلف خواهید دید.

نکاتی هنگام خرید چسب ممبران

جهت بهره گیری از چسب ممبران به نکاتی هنگام خرید آن توجه داشته باشید. در خرید چسب وکیوم یا ممبران دقت کنید که این محصول از لحاظ رنگی با روکش شما در تضاد نباشد. در این شرایط استفاده از رنگ های طبیعی بهتر از نمونه های دیگر است.

مدت زمان عملکرد چسب نیز از نکات دیگر خرید این محصول است. برای مثال در دمای 50 درجه چسبیدن روکش در چه مدت زمانی انجام خواهد شد. بنابراین مدت زمان گیرایی چسب ممبران به دمای آن بستگی دارد. جهت آشنایی با شرایط این چسب کاتالوگ آن را مطالعه کنید.

نکات دیگر مانند زمان اسمبل و کلامپینگ باید در نظر گرفته شود. هرچقدر دمای توصیه شده بیشتر باشد، مدت زمان کمتری برای آن در نظر گرفته می شود. همچنین توجه داشته باشید که چسب مقاومت بالایی در برابر آب داشته باشد؛ در غیر اینصورت چسب خریداری شده تقلبی بوده و کاربردی نخواهد داشت.

شرایط خرید چسب ممبران

در کنار کاربرد چسب ممبران، شرایط خرید آن نیز مطرح می شود. خرید این محصول به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام می شود. در روش حضوری وقت زیادی برای جستجو در بازار باید اختصاص داده شود. همچنین هزینه های اضافی مانند رفت و آمد را باید در نظر داشته باشید.

در خرید اینترنتی چسب ممبران از مزایایی بهره مند خواهید شد. از مهم ترین مزایای این روش امکان دسترسی 24 ساعته به سایت بدون در نظر داشتن موقعیت جغرافیایی است. همچنین امکان مقایسه تمامی چسب های ممبران از برند های مختلف در این روش وجود دارد.

یکی از سایت های معروف در زمینه معرفی چسب ممبران، خوگر پلاس است. با مراجعه به این سایت با کاربرد چسب ممبران و ویژگی های آن آشنا خواهید شد.

نحوه پرداخت هزینه این محصول از دیگر شرایط خرید آن است. بسیاری از کارگاه ها به دلیل استفاده زیاد از این محصول آن را به صورت عمده خریداری می کنند. بنابراین شرایط خرید اقساطی برای آن ها فراهم گردیده است. اگر توانایی پرداخت هزینه آن را ندارید خرید اقساطی چسب ممبران به شما توصیه می شود.

در نتیجه، کاربرد چسب ممبران و ویژگی آن بسیاری از افراد را به خرید آن تشویق می کند. پیشنهاد می کنیم پس از آشنایی با کاربرد چسب ممبران آن را در سبد خرید خود قرار دهید. امیدواریم اطلاعاتی درباره کاربردهای این محصول کسب کرده باشید.

اگر چسب ممبران انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

ورق نئوپان ملامینه یکی از فرآورده های چوبی بسیار حائز اهمیت و در عین حال پر کاربرد در صنعت چوب، به ویژه برای ساخت انواع و اقسام مصنوعات و سازه های چوبی به شمار می رود.

از یک سو، تولید در ابعاد و اندازه های متنوع و مختلف و از سوی دیگر ارائه در مدل های گوناگون و رنگبندی متناسب با سلیقه های مختلف، استفاده و کاربرد ورق نئوپان ملامینه را با افزایش چشمگیری همراه ساخته است.

ورق نئوپان ملامینه

بر همین اساس، امروزه برای تولید و ساخت بسیاری از فرآورده های چوبی مانند مبلمان، میز تلویزیون و کمد، نئوپان با روکش ملامینه نقش پر رنگ و برجسته ای ایفا می نماید. از طرف دیگر، هزینه پایین و مقرون به صرفه این نمونه فرآورده های چوبی، توجه عده زیادی از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را به سمت آن جذب نموده است.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این زمینه باید خاطر نشان نمود که از ترکیب و تلفیقی از خرده های چوب، چسب و سایر مواد افزودنی، پس از طی فرآیندهای مختلفی، به شکل ورق نئوپان ملامینه در می آید. از آنجایی که غالباً خرده های چوب استفاده شده در بافت نئوپان های ملامینه در مقایسه با ورقهای ام دی اف بزرگ تر می باشد،

به راحتی می توان این تراشه ها را در سطح ورق های نئوپان ملامینه مشاهده نمود. از سوی دیگر، برای روکش کردن اوراق نئوپان، به ساییدن و پرداخت دقیق سطح آن نیاز می شود. از ماشین آلات پیشرفته و مدرن برای سنباده زدن و هموار نمودن سطح ورق نئوپان ملامینه استفاده می شود.

پس از انجام این مراحل به راحتی روکش های مناسب را با استفاده از چسباننده و رزین های مناسب به سطح آن می چسبانند.

 

ویژگی های برجسته ورق نئوپان ملامینه

بدون تردید، برای تولید و ساخت، کمد دیواری یا کابینت، ورق نئوپان ملامینه، یک انتخاب کاربردی و کارآمد به شمار می رود. ورق های نئوپان ملامینه، علاوه بر برخورداری از قیمت مقرون به صرفه، از وزن مناسب و سبک برخوردار می باشند. به همین جهت، حمل و جابجایی این نمونه فرآورده های چوبی به راحتی امکان پذیر می گردد.

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که به علت تراکم و چگالی پایین ورق نئوپان ملامینه، از ایجاد فشار زیاد به سطح این محصول باید خودداری نمود. چراکه که در اثر فشار ایجاد شده امکان شکستگی و خرد شدن این محصول به میزان چشمگیری بالا می رود.

از دیگر ویژگی های قابل توجه و حائز اهمیت نئوپان با روکش ملامینه، می توان به دوام و استحکام این محصولات در برابر حرارت و سایش، اشاره نمود.

با این وجود، مقاومت این محصولات در برابر رطوبت و آب پایین می باشد. بر همین اساس، استفاده از آن در محیط های نم دار و مرطوب، راهکار مثمر ثمری به شمار نمی رود. مضاف بر این، قرار گرفتن نئوپان در معرض رطوبت سبب متورم شدن سطح محصول و متعاقب آن، کاهش کیفیت و از دست رفتن رنگ نئوپان می شود.

همچنین باید اشاره نمود که در سطوح ورق های نئوپان ملامینه ناصافی و ناهمواری هایی وجود دارد. همانگونه که قبلاً نیز اشاره گردید، دانسیته مناسب، یکی از ویژگی های برجسته ورق نئوپان ملامینه به شمار می آید. بر همین اساس، این امر علاوه بر تحمیل هزینه های کمتر در فرآیند تولید مصنوعات چوبی، نیازهای صنایع چوب را به خوبی برآورده می سازد.

شاخصه های برجسته دیگر این محصول

یکی از بارزترین خاصیت های ورق نئوپان ملامینه را باید در خاصیت ضد خش این محصول عنوان نمود. لازم به ذکر است که پوشش سطح ورق های نئوپان ملامینه، علاوه بر بهبود بخشیدن استحکام، خاصیت ضد خش بودن آن را نیز میسر می سازد. از سوی دیگر، روکش بکار رفته در بافت نئوپان ها، مصرف کننده ها را بی نیاز از شستشو می کند.

مقاومت مناسب در مقابل حرارت و آتش و مقاومت مکانیکی مطلوب، از دیگر شاخصه های حائز اهمیت این محصول به حساب می آید. استفاده راحت و قابلیت نصب آسان، به انضمام کارکرد مناسب، از دیگر خواص قابل توجه این محصول قلمداد می گردد. مضاف بر این، خاصیت ضد الکترو استاتیک و ضد باکتری بودن ورق نئوپان ملامینه را نیز نمی توان از یاد برد.

بر این اساس، ساختار و شکل ظاهری نئوپان ملامینه با گذشت زمان دچار کدر شدن و کاهش کیفیت نمی شود. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که ورق های نئوپان ملامینه در برابر شوک حرارتی و دمای خشک، از مقاومت مناسب و مطلوبی برخوردار می باشند.

با توجه به خصوصیات گفته شده، این محصول، یکی از متریال و مواد اولیه بسیاری از تولید کنندگان و سازندگان مصنوعات چوبی تلقی می شود. از سوی دیگر، عرضه این محصولات در مدل های متنوع و رنگبندی های زیبا، شعاع کاربردی و استفاده از آن را افزایش داده است.

برای تهیه محصولات و فرآورده های چوبی باکیفیت و مرغوب، خوگرپلاس، از گزینه های خرید مطلوب قلمداد می گردد. خوگرپلاس ارائه دهنده مدل های جدید و متنوع و منحصر به فرد نئوپان ملامینه محسوب می شود.

اگر ورق نئوپان ملامینه انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

به طور کلی، فرآیند تولید قیمت نئوپان ملامینه ، به صورت روکش شدن نئوپان خام به وسیله ورق های ملامینه انجام می گیرد. این عملیات با قرار گرفتن دو دستگاه پرس بر روی قسمت های زیری و رویی نئوپان انجام می پذیرد.

قیمت نئوپان ملامینه

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : شایان ذکر است که نئوپان ملامینه، در رنگ ها و طرح های متنوع و مختلفی تولید و عرضه می گردد. رنگبندی زیبا و جذاب این محصولات، سلیقه های مختلف را به نحو مطلوب تحت تاثیر خود قرار می دهد. ناگفته نماند که روکش ملامینه علاوه بر نئوپان، قابلیت اجرا و پیاده سازی بر روی تخته های ام دی اف را نیز امکان پذیر می سازد.

همچنین امکان تولید طرح های متناسب با نظر و سلیقه مشتری نیز وجود دارد. روکش های ملامینه از جمله روکش های پرکاربرد و پر استفاده برای ورق های چوبی فشرده نظیر ام دی اف و نئوپان محسوب می شوند. بر همین اساس، قیمت نئوپان ملامینه نیز از طرفداران و مشتریان بسیار زیادی برخوردار می باشد.

امروزه در ساخت و تولید فرآورده ها و محصولات و مصنوعات چوبی مختلف از ورق های فشرده نئوپان در طیف وسیعی استفاده به عمل می آید. بر این اساس، از موارد کاربرد قیمت نئوپان ملامینه می توان به ساخت بوفه، کمد، تخت خواب، میز آرایش و میز ال سی دی، اشاره نمود.

 

نگاهی به فرایند تولید این محصول

قبل از پرداختن به تولید قیمت نئوپان ملامینه ، باید بیان نمود که نئوپان به عنوان یکی از فرآورده های چوبی، از خرده های چوب و خاک اره که با استفاده از چسب فشرده می شوند، ایجاد می گردند. به عبارت دیگر، ضایعات حاصل شده از چوب درختان، پس از تبدیل به خرده چوب، در مرحله همگن شدن و رطوبت گیری قرار می گیرند.

در ادامه این فرآیند و پس از چسب زده شدن، این محصول تحت پرس حرارتی واقع می شود. لازم به ذکر است که فرآیند فشرده سازی چندین بار صورت گرفته تا از این طریق ترکیب چسب و خرده های چوب به نحو مطلوب انجام شود. گفتنی است که پروسه تولید قیمت نئوپان ملامینه به دو شیوه و از طریق روکش زنی پیوسته یا پرس های طبقه ای عملیاتی می شود.

از آنجایی که عملیات روکش کردن ملامینه، فرآیندی تخصصی و بسیار دشوار محسوب می شود، برای اجرا و پیاده سازی مطلوب این پروسه، بسیاری از تولیدکنندگان، از خط تولید روکش ملامینه برخوردار می باشند. برای تولید قیمت نئوپان ملامینه ، در ابتدای امر و با استفاده از سنباده زنی، سطح نئوپان کاملاً یکدست، هموار و فاقد هرگونه برآمدگی و سطح ناهمواری می شود. در ادامه این فرآیند، عملیات روکش شدن نئوپان از طریق پرس های حرارتی و روکش صورت می گیرد.

ناگفته نماند که دمای پرس های حرارتی به منظور تولید نئوپان ملامینه، در حدود 160 الی 200 درجه سانتیگراد می باشد. همچنین فشرده سازی تخته های نئوپان، در مدت زمانی در حدود 40 الی 60 ثانیه صورت می گیرد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که پس از انجام این فرآیند، به منظور جلوگیری از ایراد و مشکل در سطح نئوپان ملامینه، آن را بر روی یک سطح صاف و هموار نگهداری می کنند.

مهمترین مزایای قیمت نئوپان ملامینه

بدون تردید، برخورداری از قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه، یکی از مزایای مهم و حائز اهمیت این محصول به شمار می آید. گفتنی است که قیمت نئوپان ملامینه در مقایسه با سایر محصولات چوبی، بسیار پایین و مطلوب می باشد. برخورداری از وزن سبک و راحت، قابلیت جابجایی و حمل این محصول را به راحتی امکان پذیر می سازد.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که این محصول در مقایسه با بسیاری از چوب ها، از وزن سبک و مناسب تری بهره می برد. مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل محیطی، حرارت، آب و رطوبت، از دیگر مزیت های مهم و قابل توجه این محصول تلقی می شود. ناگفته نماند که نئوپان های دارای روکش ملامینه به نسبت نئوپان های معمولی، از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار می باشند.

از دیگر مزیت های مؤثر و تاثیر گذار قیمت نئوپان ملامینه ، می توان مقاومت این محصول در برابر خش خوردگی را عنوان نمود. ناگفته نماند که تنوع در طرح، مدل، تنوع رنگبندی بالا و تولید به سفارش و نظر مشتری، از دیگر مزیت های این محصولات به حساب می آید.

موارد کاربرد و استفاده از قیمت نئوپان ملامینه

شایان ذکر است که قیمت نئوپان ملامینه به علت برخورداری از انعطاف پذیر و کارایی بالا، به انضمام رنگبندی متنوع، در مقیاس بسیار وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت انواع و اقسام پارتیشن های اداری، کمد، قفسه، دیوارکوب و لوازم و وسایل حمام و دستشویی، بخشی از کاربردهای این محصول به شمار می آید.

از سوی دیگر، به علت مقاومت و دوام مناسب این محصول، یکی از گزینه های مفید و مطلوب برای ساخت انواع مبلمان قلمداد می گردد. همچنین برای ساخت انواع درها و بدنه کابینت، بر روی قیمت نئوپان ملامینه ، حساب ویژه ای باز می کنند.

برند خوگرپلاس، یکی از برندهای خوش نام و معتبر در زمینه تولید نئوپان ملامینه به شمار می آید. کیفیت و دوام و تنوع بسیار بالا، در کنار تنوع طرح و رنگ محصولات خوگرپلاس، یکی از نقاط عطف و برجسته آن محسوب می شود.

اگر نئوپان ملامینه انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

به طور کلی، فرآیند تولید قیمت نئوپان ملامینه ، به صورت روکش شدن نئوپان خام به وسیله ورق های ملامینه انجام می گیرد. این عملیات با قرار گرفتن دو دستگاه پرس بر روی قسمت های زیری و رویی نئوپان انجام می پذیرد.

قیمت نئوپان ملامینه

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : شایان ذکر است که نئوپان ملامینه، در رنگ ها و طرح های متنوع و مختلفی تولید و عرضه می گردد. رنگبندی زیبا و جذاب این محصولات، سلیقه های مختلف را به نحو مطلوب تحت تاثیر خود قرار می دهد. ناگفته نماند که روکش ملامینه علاوه بر نئوپان، قابلیت اجرا و پیاده سازی بر روی تخته های ام دی اف را نیز امکان پذیر می سازد.

همچنین امکان تولید طرح های متناسب با نظر و سلیقه مشتری نیز وجود دارد. روکش های ملامینه از جمله روکش های پرکاربرد و پر استفاده برای ورق های چوبی فشرده نظیر ام دی اف و نئوپان محسوب می شوند. بر همین اساس، قیمت نئوپان ملامینه نیز از طرفداران و مشتریان بسیار زیادی برخوردار می باشد.

امروزه در ساخت و تولید فرآورده ها و محصولات و مصنوعات چوبی مختلف از ورق های فشرده نئوپان در طیف وسیعی استفاده به عمل می آید. بر این اساس، از موارد کاربرد قیمت نئوپان ملامینه می توان به ساخت بوفه، کمد، تخت خواب، میز آرایش و میز ال سی دی، اشاره نمود.

 

نگاهی به فرایند تولید این محصول

قبل از پرداختن به تولید قیمت نئوپان ملامینه ، باید بیان نمود که نئوپان به عنوان یکی از فرآورده های چوبی، از خرده های چوب و خاک اره که با استفاده از چسب فشرده می شوند، ایجاد می گردند. به عبارت دیگر، ضایعات حاصل شده از چوب درختان، پس از تبدیل به خرده چوب، در مرحله همگن شدن و رطوبت گیری قرار می گیرند.

در ادامه این فرآیند و پس از چسب زده شدن، این محصول تحت پرس حرارتی واقع می شود. لازم به ذکر است که فرآیند فشرده سازی چندین بار صورت گرفته تا از این طریق ترکیب چسب و خرده های چوب به نحو مطلوب انجام شود. گفتنی است که پروسه تولید قیمت نئوپان ملامینه به دو شیوه و از طریق روکش زنی پیوسته یا پرس های طبقه ای عملیاتی می شود.

از آنجایی که عملیات روکش کردن ملامینه، فرآیندی تخصصی و بسیار دشوار محسوب می شود، برای اجرا و پیاده سازی مطلوب این پروسه، بسیاری از تولیدکنندگان، از خط تولید روکش ملامینه برخوردار می باشند. برای تولید قیمت نئوپان ملامینه ، در ابتدای امر و با استفاده از سنباده زنی، سطح نئوپان کاملاً یکدست، هموار و فاقد هرگونه برآمدگی و سطح ناهمواری می شود. در ادامه این فرآیند، عملیات روکش شدن نئوپان از طریق پرس های حرارتی و روکش صورت می گیرد.

ناگفته نماند که دمای پرس های حرارتی به منظور تولید نئوپان ملامینه، در حدود 160 الی 200 درجه سانتیگراد می باشد. همچنین فشرده سازی تخته های نئوپان، در مدت زمانی در حدود 40 الی 60 ثانیه صورت می گیرد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که پس از انجام این فرآیند، به منظور جلوگیری از ایراد و مشکل در سطح نئوپان ملامینه، آن را بر روی یک سطح صاف و هموار نگهداری می کنند.

مهمترین مزایای قیمت نئوپان ملامینه

بدون تردید، برخورداری از قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه، یکی از مزایای مهم و حائز اهمیت این محصول به شمار می آید. گفتنی است که قیمت نئوپان ملامینه در مقایسه با سایر محصولات چوبی، بسیار پایین و مطلوب می باشد. برخورداری از وزن سبک و راحت، قابلیت جابجایی و حمل این محصول را به راحتی امکان پذیر می سازد.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که این محصول در مقایسه با بسیاری از چوب ها، از وزن سبک و مناسب تری بهره می برد. مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل محیطی، حرارت، آب و رطوبت، از دیگر مزیت های مهم و قابل توجه این محصول تلقی می شود. ناگفته نماند که نئوپان های دارای روکش ملامینه به نسبت نئوپان های معمولی، از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار می باشند.

از دیگر مزیت های مؤثر و تاثیر گذار قیمت نئوپان ملامینه ، می توان مقاومت این محصول در برابر خش خوردگی را عنوان نمود. ناگفته نماند که تنوع در طرح، مدل، تنوع رنگبندی بالا و تولید به سفارش و نظر مشتری، از دیگر مزیت های این محصولات به حساب می آید.

موارد کاربرد و استفاده از قیمت نئوپان ملامینه

شایان ذکر است که قیمت نئوپان ملامینه به علت برخورداری از انعطاف پذیر و کارایی بالا، به انضمام رنگبندی متنوع، در مقیاس بسیار وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت انواع و اقسام پارتیشن های اداری، کمد، قفسه، دیوارکوب و لوازم و وسایل حمام و دستشویی، بخشی از کاربردهای این محصول به شمار می آید.

از سوی دیگر، به علت مقاومت و دوام مناسب این محصول، یکی از گزینه های مفید و مطلوب برای ساخت انواع مبلمان قلمداد می گردد. همچنین برای ساخت انواع درها و بدنه کابینت، بر روی قیمت نئوپان ملامینه ، حساب ویژه ای باز می کنند.

برند خوگرپلاس، یکی از برندهای خوش نام و معتبر در زمینه تولید نئوپان ملامینه به شمار می آید. کیفیت و دوام و تنوع بسیار بالا، در کنار تنوع طرح و رنگ محصولات خوگرپلاس، یکی از نقاط عطف و برجسته آن محسوب می شود.

اگر نئوپان ملامینه انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

اندازه نئوپان روکش ملامینه از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. بر همین اساس، امروزه متناسب با نوع نیاز و نحوه کارایی، ابعاد و اندازه های مختلف نئوپان تولید و راهی بازار می گردد.

اندازه نئوپان روکش ملامینه

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : به طور کلی، تخته های چوبی نظیر نئوپان و ام دی اف، در زمره متریال پر مصرف در صنایع چوب محسوب می شوند. در این میان، نئوپان ملامینه، از ورق های فشرده چوب به وجود می آید که بر روی هم قرار می گیرند. شایان ذکر است که برای تولید و ساخت نئوپان چوب درختانی با دانسیته پایین نظیر کاج و صنوبر را مورد استفاده قرار می دهند.

چوب این درختان علاوه بر خاصیت فیزیکی و چسب پذیری مناسب، از قیمت مقرون به صرفه و مطلوبی بهره می برد. ناگفته نماند که معمولاً اندازه نئوپان روکش ملامینه، در ابعاد 122 در 244 بوده که در ضخامت های 6 الی 25 میلیمتر به مرحله تولید می رسند.

بر اساس استانداردهای بین المللی، برای ساخت فرآورده های چوبی، از ورق های باکیفیت و مرغوب استفاده به عمل می آید. از آنجایی که اندازه نئوپان روکش ملامینه متنوع و مختلف می باشد، این محصول یک گزینه مناسب و مطلوب برای ساخت بسیاری از مصنوعات چوبی به شمار می رود.

ساخت لوازم چوبی، کابینت، قفسه بندی، دیوار های موقت و استفاده در دکوراسیون داخلی، تنها بخشی از موارد استفاده این محصول تلقی می شود. لازم به ذکر است که اندازه نئوپان روکش ملامینه، یک راهکار بهینه و کاربردی برای تولید انواع مصنوعات چوبی می باشد.

 

اهمیت اندازه نئوپان روکش ملامینه

بدون تردید، اندازه نئوپان روکش ملامینه، برای خریداران و مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. چراکه با دانستن و اطلاع داشتن از ابعاد و اندازه های این محصول، به ویژه در ساخت و تولید مصنوعات چوبی، می توانند تغییرات مورد نیاز را به نحو مطلوب اعمال نمایند. همچنین فروشندگان این محصولات با آگاهی از پارامترهای مختلف نظیر اندازه نئوپان روکش ملامینه، فرآیند فروش این محصول را به انجام می رسانند.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که آگاهی از اندازه و ابعاد ورق های چوبی، یکی از پیش شرط های مهم و ضروری برای خرید این محصولات به شمار می رود. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که نئوپان ملامینه از جمله فرآورده های چوبی تولید شده از خرده چوب بوده که از فشردگی، تراکم و چگالی مطلوبی در ساختار خود بهره می برد.

بر همین اساس، چگالی و تراکم بهینه این محصول، مانع از فرسودگی و ترک خوردگی آن می گردد. لازم به ذکر است که به علت محبوبیت و استفاده بسیار زیاد، اندازه نئوپان روکش ملامینه، به منظور برآورده ساختن نیازهای مصرف کنندگان بسیار متنوع و متفاوت می باشد. ناگفته نماند که ابعاد، عرض و طول این نوع تخته های چوبی فشرده در هر کارخانه ای متفاوت و مختلف می باشد.

غالباً تخته های چوبی از قبیل ام دی اف و نئوپان در چهار گرید مختلف به بازار عرضه و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. به همین جهت، گرید بالاتر نمایانگر کیفیت بیشتر و بالاتر ورق های چوبی می باشد. اندازه نئوپان روکش ملامینه به علت انعطاف پذیر بودن، نیازهای ایجاد شده صنایع چوبی را به نحو مطلوب برطرف می سازد.

ویژگی های مهم اندازه نئوپان روکش ملامینه

گفتنی است که اندازه نئوپان روکش ملامینه متناسب با نحوه کارایی و نوع استفاده متفاوت می باشد. از سوی دیگر، ضخامت متداول تخته های چوبی در ابعاد 4 الی 50 میلیمتر در نظر گرفته می شود. همچنین رطوبت متوسط در نظر گرفته شده برای نئوپان های ملامینه، در حدود 4 الی 8 درصد می باشد.

به طور کلی، از جمله اندازه های متداول و رایج نئوپان های ملامینه، اندازه 366 در 183 سانتیمتر در 16 میل بوده که مورد استفاده بسیاری از تولید کنندگان و مصرف کنندگان قرار می گیرد. فراموش نشود که اندازه نئوپان روکش ملامینه، یکی از عوامل تاثیر گذار و مهم در قیمت این محصول به شمار می آید.

بر این اساس، بسته به ابعاد انتخاب شده و گرید محصول، قیمت نهایی نئوپان با روکش ملامینه متغیر می باشد. در ضمن، ممکن است برخی از تولید کنندگان برای برآورده ساختن نیازهای مصرف کننده اندازه نئوپان روکش ملامینه را در ابعاد 399 در 210 نیز تولید نمایند.

موارد مهم استفاده نئوپان ملامینه

از آنجایی که اندازه نئوپان روکش ملامینه، بسیار متنوع و انعطاف پذیر می باشد، از این محصول می توان در طیف وسیع و گسترده ای استفاده به عمل آورد.

بر این اساس، یکی از مهمترین موارد کاربرد نئوپان با روکش ملامینه، در صنایع کابینت سازی قلمداد می گردد. متناسب با اندازه نئوپان روکش ملامینه، می توان انواع و اقسام کابینت های مدرن و زیبا را تولید نمود. صنایع تولید مبلمان، کمد، تخت و سرویس خواب نیز از مزیت های این محصول بی بهره نمانده اند.

خوگرپلاس، از جمله برندهای معتبر در زمینه ارائه و عرضه انواع مدل های نئوپان با روکش ملامینه به شمار می آید. لازم به ذکر است که تنوع طرح و رنگ محصولات خوگرپلاس، نیازهای هر مصرف کننده ای را به بهترین نحو برطرف می سازد.

اگر نئوپان روکش ملامینه انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

نئوپان ملامینه رنگی از فرآورده های چوبی منحصر به فرد و متمایز در صنایع چوبی محسوب می شود. به دلیل تنوع رنگ و ابعاد متنوع و کاربردی نئوپان ملامینه، امکان استفاده از این محصول برای تولید و ساخت بسیاری از مصنوعات چوبی وجود دارد.

نئوپان ملامینه رنگی

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : به طور کلی، نئوپان های ملامینه ورق های چوبی بوده که از ترکیب نمودن چسب های مناسب، خرده چوب و سایر مواد سلولزی ایجاد می گردند. شایان ذکر است که پس از قرار گرفتن این لایه ها در فشار و دمای بالا به صفحات بادوام و محکم تبدیل می گردند.

سپس سطح این صفحات با استفاده از لایه های ملامینه و رنگی پوشش داده می شود. با توجه به مقاومت و پایداری بسیار بالای رزین استفاده شده در ساختار نئوپان ملامینه رنگی، سبب برگشت ناپذیری، پیوند پایدار و چسبندگی لایه های کشیده شده بر روی سطح محصول می گردد. بر همین اساس، عوامل جوی و محیطی هیچگونه تاثیری بر روی این لایه ها از خود برجای نمی گذارد.

همچنین در اثر گذشت زمان، کیفیت و مرغوبیت نئوپان ملامینه رنگی، دچار کاهش و فرسایش نمی گردد. لازم به ذکر است که نئوپان های ملامینه، پس از فشرده سازی خاک اره، تراشه های چوب بری و خرده چوب های زائد،

پس از طی فرآیندهایی نظیر تحت گرما و فشار و چسب شدن تولید می شوند. ضمناً، به منظور تولید یک محصول مقاوم در برابر پوسیدگی، ضد حریق و ضد آب، در فرآیند تولید نئوپان ملامینه رنگی، از مواد شیمیایی مانند عوامل کندسوز کننده، رنگ و واکس استفاده به عمل می آورند.

 

نگاهی به پروسه تولید این محصول

برای تولید محصول نهایی نئوپان ملامینه رنگی، تراشه های چوب، مواد شیمیایی و رزین را با همدیگر مخلوط می نمایند. برای تولید این محصول باید یک سری اصول و مبانی مد نظر قرار گیرد تا محصول نهایی از کیفیت و مرغوبیت لازم برخوردار باشد.

بر این اساس، لازم است که تراشه های چوب به صورت یکپارچه و یکنواخت پخش گردند تا از لحاظ وزن، محصول نهایی کاملاً یکنواخت و متعادل باشد. لازم به ذکر است که نئوپان ملامینه، طی چندین مرحله فشرده سازی می شود تا از محکم و آمیخته شدن چوب و چسب، اطمینان حاصل شود.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین نئوپان ها، نئوپان OSB محسوب می شود که نئوپان ساخته شده با تراشه های چوب را تداعی می کند. ناگفته نماند که در این نوع نئوپان ملامینه رنگی، تراشه های چوب به نحو ملموس و مشهود قابل مشاهده می باشند. همچنین از این محصول برای دیوارها و کف منازل یا ساختمان ها استفاده به عمل می آورند. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که روکش های استفاده شده برای فرآورده های چوبی، در دو نوع کلی روکش های مصنوعی و روکش های طبیعی جای می گیرند.

بر این اساس، روکش های طبیعی یا چوبی، لایه های نازک چوب بوده که با طی نمودن پروسه خاص و مخصوصی به مرحله تولید می رسند. روکش های مصنوعی، ورق ها و لایه های ایجاد شده به وسیله متریالی نظیر پی وی سی و کاغذهای تزئینی و غیر تزئینی می باشد.

از این روکش ها برای پوشش هر چه بهتر سطوح ورق های فشرده چوبی استفاده می شود. نئوپان ملامینه رنگی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و به منظور دوام و استحکام بیشتر لایه ها، پوشش سطح آن در دستور کار قرار می گیرد.

لزوم استفاده از نئوپان ملامینه رنگی

بدون تردید، نئوپان ملامینه رنگی، در زمره ورق های فشرده چوبی پرکاربرد و پر مصرف قرار دارد. از سوی دیگر، با استفاده از روش های پرس کاری، روکش های ملامینه را بر روی سطوح نئوپان قرار می دهند. ناگفته نماند که روکش کاری ملامینه، یک فرآیند و پروسه کاملاً تخصصی و در عین حال دشوار به شمار می آید.

امروزه در پرتو پیشرفت تکنولوژی و متحول شدن روش های تولید، قابلیت ساخت نئوپان ملامینه رنگی به نحو مطلوب و برجسته وجود دارد.

بر این اساس، امکان پیاده سازی و اجرای انواع و اقسام رنگ ها بر روی سطوح نئوپان ملامینه میسر شده است. از آنجایی که بسیاری از مشتریان مصنوعات چوبی رنگی یا رنگ شده را مورد توجه قرار می دهند، نئوپان ملامینه رنگی، یک گزینه کاربردی برای برطرف ساختن نیازهای این افراد تلقی می شود.

مزیت های مهم نئوپان ملامینه رنگی

برخورداری از چگالی و قابلیت ارتجاع کم و مقاومت در برابر ضربه، یکی از مزیت های مهم نئوپان ملامینه رنگی به شمار می آید. همچنین به سب استفاده از ترکیبات و مواد اولیه باکیفیت در ساختار این محصول، علاوه بر مقاومت بالا در برابر نور خورشید، به راحتی تغییر فرم یا رنگ نخواهد داد.

از دیگر مزیت نئوپان های ملامینه رنگی می توان به برخورداری از وزن سبک و راحت، مقرون به صرفه بودن و قابلیت حمل آسان و استفاده راحت و بی دغدغه از این محصول، اشاره نمود. شایان ذکر است که در تولید و ساخت درب های چوبی، سرویس خواب و مبلمان و کابینت سازی، استفاده گسترده ای از این محصول به عمل می آید.

امروزه برندهای مختلفی در زمینه تولید و ارائه این نوع فرآورده های چوبی مشغول به فعالیت می باشند. خوگر پلاس، یکی از برندهای معتبر در زمینه ارائه و عرضه نئوپان ملامینه رنگی باکیفیت و مرغوب محسوب می شود.

اگر نئوپان ملامینه رنگی انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

نئوپان ملامینه رنگی از فرآورده های چوبی منحصر به فرد و متمایز در صنایع چوبی محسوب می شود. به دلیل تنوع رنگ و ابعاد متنوع و کاربردی نئوپان ملامینه، امکان استفاده از این محصول برای تولید و ساخت بسیاری از مصنوعات چوبی وجود دارد.

نئوپان ملامینه رنگی

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : به طور کلی، نئوپان های ملامینه ورق های چوبی بوده که از ترکیب نمودن چسب های مناسب، خرده چوب و سایر مواد سلولزی ایجاد می گردند. شایان ذکر است که پس از قرار گرفتن این لایه ها در فشار و دمای بالا به صفحات بادوام و محکم تبدیل می گردند.

سپس سطح این صفحات با استفاده از لایه های ملامینه و رنگی پوشش داده می شود. با توجه به مقاومت و پایداری بسیار بالای رزین استفاده شده در ساختار نئوپان ملامینه رنگی، سبب برگشت ناپذیری، پیوند پایدار و چسبندگی لایه های کشیده شده بر روی سطح محصول می گردد. بر همین اساس، عوامل جوی و محیطی هیچگونه تاثیری بر روی این لایه ها از خود برجای نمی گذارد.

همچنین در اثر گذشت زمان، کیفیت و مرغوبیت نئوپان ملامینه رنگی، دچار کاهش و فرسایش نمی گردد. لازم به ذکر است که نئوپان های ملامینه، پس از فشرده سازی خاک اره، تراشه های چوب بری و خرده چوب های زائد،

پس از طی فرآیندهایی نظیر تحت گرما و فشار و چسب شدن تولید می شوند. ضمناً، به منظور تولید یک محصول مقاوم در برابر پوسیدگی، ضد حریق و ضد آب، در فرآیند تولید نئوپان ملامینه رنگی، از مواد شیمیایی مانند عوامل کندسوز کننده، رنگ و واکس استفاده به عمل می آورند.

 

نگاهی به پروسه تولید این محصول

برای تولید محصول نهایی نئوپان ملامینه رنگی، تراشه های چوب، مواد شیمیایی و رزین را با همدیگر مخلوط می نمایند. برای تولید این محصول باید یک سری اصول و مبانی مد نظر قرار گیرد تا محصول نهایی از کیفیت و مرغوبیت لازم برخوردار باشد.

بر این اساس، لازم است که تراشه های چوب به صورت یکپارچه و یکنواخت پخش گردند تا از لحاظ وزن، محصول نهایی کاملاً یکنواخت و متعادل باشد. لازم به ذکر است که نئوپان ملامینه، طی چندین مرحله فشرده سازی می شود تا از محکم و آمیخته شدن چوب و چسب، اطمینان حاصل شود.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین نئوپان ها، نئوپان OSB محسوب می شود که نئوپان ساخته شده با تراشه های چوب را تداعی می کند. ناگفته نماند که در این نوع نئوپان ملامینه رنگی، تراشه های چوب به نحو ملموس و مشهود قابل مشاهده می باشند. همچنین از این محصول برای دیوارها و کف منازل یا ساختمان ها استفاده به عمل می آورند. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که روکش های استفاده شده برای فرآورده های چوبی، در دو نوع کلی روکش های مصنوعی و روکش های طبیعی جای می گیرند.

بر این اساس، روکش های طبیعی یا چوبی، لایه های نازک چوب بوده که با طی نمودن پروسه خاص و مخصوصی به مرحله تولید می رسند. روکش های مصنوعی، ورق ها و لایه های ایجاد شده به وسیله متریالی نظیر پی وی سی و کاغذهای تزئینی و غیر تزئینی می باشد.

از این روکش ها برای پوشش هر چه بهتر سطوح ورق های فشرده چوبی استفاده می شود. نئوپان ملامینه رنگی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و به منظور دوام و استحکام بیشتر لایه ها، پوشش سطح آن در دستور کار قرار می گیرد.

لزوم استفاده از نئوپان ملامینه رنگی

بدون تردید، نئوپان ملامینه رنگی، در زمره ورق های فشرده چوبی پرکاربرد و پر مصرف قرار دارد. از سوی دیگر، با استفاده از روش های پرس کاری، روکش های ملامینه را بر روی سطوح نئوپان قرار می دهند. ناگفته نماند که روکش کاری ملامینه، یک فرآیند و پروسه کاملاً تخصصی و در عین حال دشوار به شمار می آید.

امروزه در پرتو پیشرفت تکنولوژی و متحول شدن روش های تولید، قابلیت ساخت نئوپان ملامینه رنگی به نحو مطلوب و برجسته وجود دارد.

بر این اساس، امکان پیاده سازی و اجرای انواع و اقسام رنگ ها بر روی سطوح نئوپان ملامینه میسر شده است. از آنجایی که بسیاری از مشتریان مصنوعات چوبی رنگی یا رنگ شده را مورد توجه قرار می دهند، نئوپان ملامینه رنگی، یک گزینه کاربردی برای برطرف ساختن نیازهای این افراد تلقی می شود.

مزیت های مهم نئوپان ملامینه رنگی

برخورداری از چگالی و قابلیت ارتجاع کم و مقاومت در برابر ضربه، یکی از مزیت های مهم نئوپان ملامینه رنگی به شمار می آید. همچنین به سب استفاده از ترکیبات و مواد اولیه باکیفیت در ساختار این محصول، علاوه بر مقاومت بالا در برابر نور خورشید، به راحتی تغییر فرم یا رنگ نخواهد داد.

از دیگر مزیت نئوپان های ملامینه رنگی می توان به برخورداری از وزن سبک و راحت، مقرون به صرفه بودن و قابلیت حمل آسان و استفاده راحت و بی دغدغه از این محصول، اشاره نمود. شایان ذکر است که در تولید و ساخت درب های چوبی، سرویس خواب و مبلمان و کابینت سازی، استفاده گسترده ای از این محصول به عمل می آید.

امروزه برندهای مختلفی در زمینه تولید و ارائه این نوع فرآورده های چوبی مشغول به فعالیت می باشند. خوگر پلاس، یکی از برندهای معتبر در زمینه ارائه و عرضه نئوپان ملامینه رنگی باکیفیت و مرغوب محسوب می شود.

اگر نئوپان ملامینه رنگی انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

نئوپان ملامینه از جمله محصولات پرطرفدار و پر مصرف در صنایع چوبی به شمار می آید. امروزه از این محصول، برای ساخت بسیاری از مصنوعات چوبی استفاده فراوانی می شود.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که استفاده از روکش ملامینه، در مقایسه با سایر روکش ها، به سبب مزیت ها و کارایی بالا، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بر همین اساس، در حال حاضر بسیاری از صنایع چوبی، استفاده از نئوپان ملامینه را در دستور کار قرار می دهند. شایان ذکر است که روکش ملامینه در مقیاس جهانی نیز یکی از محصولات بسیار پر مصرف و پرکاربرد محسوب می شود.

نئوپان ملامینه

به عبارت دیگر، این محصول وسیع ترین و بیشترین دامنه مصرف را در سطح جهانی و در مقایسه با سایر روکش ها به خود اختصاص داده است. بر همین اساس، در تمامی مصارف و کاربردهای روکش کاری سطوح، روکش ملامینه حرف اول و آخر را می زند.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که روکش های ملامینه، یکی از روکش های پرکاربرد و در عین حال پر استفاده برای تخته های فشرده محسوب می شوند. ناگفته نماند که در بازارهای جهانی و حتی بازار کشور ما، نئوپان ملامینه سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

همچنین قیمت مقرون به صرفه و مناسب روکش های ملامینه، از جمله عوامل مؤثر در محبوبیت و پرکاربرد بودن این محصولات تلقی می شود.

 

منظور از نئوپان ملامینه چیست؟

بدون تردید، برای بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان این سوال به ذهن خطور می کنند که نئوپان ملامینه چیست. به طور کلی و در پاسخ به این سوال باید ابراز نمود که نئوپان محصول تراشه ها و خرده های چوب بوده که با استفاده از چسباننده های مناسب، فشرده و پرس می گردد.

شایان ذکر است که نئوپان ملامینه مدت های زیادی است که جایگاه خود را در میان فرآورده های چوبی تثبیت نموده است. همچنین این محصول از چوب های صنعتی پرکاربرد و رایج در میان فرآورده های چوبی محسوب می شود.

در مقوله نئوپان ملامینه چیست، باید ذکر کرد که روکش ملامینه از روکش های پرکاربرد و پر استفاده، علی الخصوص برای تخته های فشرده تلقی می گردد. بر این اساس، روکش های ملامینه را با استفاده از چسب ملامین فرم آلدئید بر روی سطح تخته های چوبی فشرده می چسبانند. نئوپان ملامینه، علاوه بر مقاومت و استحکام قابل توجه و مطلوب، در تولید بسیاری از محصولات و مصنوعات چوبی، در طیف وسیع و گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

بر این اساس، در ساخت دیوار کوب، دکور فروشگاه، میز تلویزیون، پارتیشن بندی، سرویس خواب و کمد، ساخت کابینت آشپزخانه و تولید و ساخت مبلمان، نئوپان ملامینه نقش برجسته و پر رنگی ایفا می نماید. امروزه روکش های ملامینه در بین انواع روکش ها، سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده اند.

به همین جهت، از لحاظ آمار و ارقام، در حدود 33 درصد مصرف کنندگان، استفاده از روکش ملامینه را به سایر روکش ها ترجیح می دهند.

در این میان، روکش های چوبی در حدود 27 درصد و روکش های کاغذی، رقمی در حدود 18 درصد را به خود اختصاص داده اند. همچنین دیگر روکش ها نظیر رنگ، لامینت و ترمو پلاستیک، به ترتیب 9، 7 و 6 درصد سهم مصرف کنندگان را شامل می شوند.

ویژگی ها و مزایای نئوپان ملامینه چیست؟

بدون تردید، یکی از ویژگی های شاخص نئوپان ملامینه، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه این محصول به شمار می رود. از نقطه نظر اقتصادی این محصول در مقایسه با سایر چوب های فشرده، از قیمت مناسب و اقتصادی تری بهره می برد.

از آنجایی که مقوله قیمت در بسیاری موارد یکی از مؤلفه های مصرف کنندگان برای خرید به شمار می آید، انتخاب نئوپان ملامینه می تواند به میزان چشمگیری نیازهای ایجاد شده در این زمینه را برآورده سازد. از سوی دیگر، مقاومت مناسب نئوپان های ملامینه در برابر عوامل محیطی به ویژه رطوبت و حرارت، نگاه بسیاری از مصرف کنندگان و تولید کنندگان مصنوعات چوبی را به سمت این محصول معطوف ساخته است.

بر همین اساس، امروزه ردپای نئوپان ملامینه در تولید بسیاری از محصولات مانند تخت خواب، لوازم دستشویی و حمام، مبلمان بچه، مبلمان منزل و حتی مبلمان اداری، به نحو بارز و برجسته نمود پیدا کرده است. شایان ذکر است که یکی از نقاط عطف نئوپان ملامینه، در دسترس بودن این محصول به صورت گسترده و در ابعاد و اندازه های بزرگ می باشد.

همچنین از لحاظ وزنی نیز این محصولات در مقایسه با سایر فرآورده های چوبی، در وضعیت مطلوبی به سر می برد. ضمناً از نظر تنوع طرح و مدل، نئوپان ملامینه بسیاری از سلیقه ها و ذائقه های مختلف و گوناگون را تحت پوشش خود قرار می دهد.

خوگرپلاس، همکاری با تولید کننده های نئوپان باکیفیت

یکی از برندهای کارکشته و حرفه ای در زمینه تولید نئوپان ملامینه، برند خوگر پلاس به شمار می رود. در این مجموعه مدل های متنوع و در عین حال باکیفیت نئوپان ملامینه تولید و در اختیار مصرف کنندگان و تولید کنندگان این محصول قرار می گیرد. قیمت مقرون به صرفه، کیفیت مطلوب و تنوع بالا، از شاخصه های برجسته خوگر پلاس محسوب می شود.

اگر نئوپان ملامینه انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

اگرچه مزیت ها و فواید مهم و حائز اهمیت نئوپان های ملامینه را نمی توان نادیده گرفت، اما با این وجود از کنار معایب نئوپان ملامینه نیز نمی توان به سادگی عبور نمود. به طور کلی، ورق نئوپان تولید شده با استفاده از فرآیند پرس، روکش می گردند.

معایب نئوپان ملامینه

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : وکش کردن نئوپان ها به منظور افزایش دوام و استحکام و زیبایی ظاهری آن انجام می پذیرد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که روکش ملامینه به عنوان یکی از روکش های پرکاربرد در صنایع چوبی، برای روکش کردن انواع و اقسام فرآورده های چوبی مورد استفاده واقع می شود.

از سوی دیگر، نمونه های مختلف محصولات و فرآورده های چوبی، از معایب و مزایایی در ساختار خود بهره می برند. بر این اساس، یکی از معایب نئوپان ملامینه را می توان در عدم امکان ماشین کاری لبه های آن دانست. چراکه ام دی اف های ملامینه از قابلیت ماشین کاری برخوردار بوده و از این طریق می توان لبه های ماشین کاری شده ام دی اف ملامینه را فرم داده یا عملیات پروفیل کاری را بر روی آن انجام داد.

در حالی که در ساختار نئوپان ملامینه چنین امکانی قابلیت اجرایی و انجام نخواهد داشت. عدم مقاومت کافی در برابر رطوبت و آب، از دیگر معایب نئوپان ملامینه قلمداد می گردد.

بر این اساس، قرار گرفتن نئوپان های ملامینه در مجاورت مکان های مرطوب و نم دار، سبب فرسایش و کاهش طول عمر آن می شود. همچنین عدم مقاومت کافی و لازم در برابر مواد اسیدی و قلیایی، از دیگر معایب نئوپان ملامینه محسوب می گردد.

 

نگاهی به مهمترین معایب نئوپان ملامینه

همانطور که عنوان شد، علی رغم مزیت های بسیار زیاد، معایب نئوپان ملامینه نباید از نظر دور بماند. از سوی دیگر، نئوپان های ملامینه، در مقایسه با روکش هایی نظیر هایگلاس، پی وی سی و اکریلیک، نه تنها براق نبوده بلکه مات و غیر شفاف می باشند. این در حالی است که سایر روکش ها از براقیت و شفافیت قابل توجهی بهره می برند.

یکی از مهمترین معایب نئوپان ملامینه را باید مقاومت و استحکام پایین این محصول در مقایسه با سایر اوراق چوبی عنوان نمود. اگرچه وزن سبک و مناسب، یکی از ویژگی های مثبت نئوپان های ملامینه تلقی می گردد، اما این محصولات در ساختار خود از دوام و مقاومت کمتری برخوردار می باشند. به همین جهت، در برابر اعمال فشارهای زیاد و بیش از حد، نئوپان های ملامینه تاب و تحمل کافی و لازم را ندارد.

از دیگر معایب نئوپان ملامینه می توان به خرد شدن و شکسته شدن آن، علی الخصوص در هنگام جابجایی و حمل و نقل، اشاره نمود. بر همین اساس، در هنگام جابجایی این محصولات باید نهایت دقت و حساسیت را به کار بست تا از وارد شدن صدمه و آسیب به سطح نئوپان های ملامینه جلوگیری به عمل آید. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که ورق های ام دی اف به علت برخورداری از تراکم و چگالی مناسب، از استحکام و دوام قابل توجهی بهره می برند.

با این وجود، نئوپان های ملامینه به علت عدم برخورداری از تراکم مناسب در ورق، احتمال ترک خوردگی و شکستگی این محصول بیش از پیش افزایش پیدا می کند. بنابراین، عدم برخورداری از تراکم مناسب و کافی، از دیگر معایب نئوپان ملامینه محسوب می شود.

سایر معایب آن

بدون تردید، مقاومت پایین در برابر آب، یکی از مهم ترین معایب نئوپان ملامینه به شمار می آید. به همین جهت، استفاده از این محصول در شرایط جوی مرطوب و نم دار، به علت کاهش کارایی و کیفیت آن، با توجیه منطقی همراه نمی باشد. ناگفته نماند که قرار گرفتن نئوپان در معرض رطوبت، علاوه بر پوسته و متورم شدن سطح آن، تغییر رنگ این محصول را نیز با خود به دنبال دارد.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که در فرآیند ساخت نئوپان های ملامینه، از چسب های شیمیایی استفاده به عمل می آید. به همین جهت، استفاده از چسب شیمیایی در ساختار این محصولات، هیچگونه سازگاری با محیط زیست را در بر ندارد. بر این اساس، عدم سازگاری مناسب و مطلوب با محیط زیست، از دیگر معایب نئوپان ملامینه قلمداد می گردد.

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که با وجود معایب نئوپان ملامینه و با در نظر گرفتن مزیت های قابل توجه این محصول، امروزه یکی از فرآورده های چوبی پرکاربرد و پر استفاده برای تولید و ساخت مصنوعات چوبی به شمار می آید.

بررسی مزیت های نئوپان ملامینه

اگرچه مهمترین معایب نئوپان ملامینه مورد بررسی قرار گرفت، اما مزیت ها و فواید این محصول را نیز نباید نادیده انگاشت. بر این اساس، قیمت بسیار ارزان و مناسب، در کنار قابلیت ماشین کاری و ابزار خوری، از مزیت های مهم و حائز اهمیت نئوپان ملامینه محسوب می شود. مضاف بر این، برخورداری از رنگبندی متنوع و طرح های مختلف و زیبایی و جذابیت بصری قابل توجه، از دیگر نکات مثبت نئوپان های ملامینه قلمداد می شود. همچنین مقاومت در برابر سایش و حرارت و پرکاربرد بودن، از مزیت های قابل ملاحظه این محصول به حساب می آید.

گفتنی است که خوگرپلاس ارائه دهنده نئوپان ملامینه باکیفیت و مرغوب می باشد. استحکام و دوام مناسب، تنوع رنگی قابل توجه و ارائه مدل های به روز و منحصر به فرد، از شاخصه های بارز برند خوگرپلاس تلقی می شود.

اگر نئوپان ملامینه انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

کاربرد نئوپان خام :جالب است بدانید که اکثر محصولاتی که به صورت صنعتی تولید شده‌اند و یا در حال تولید می باشند اگر به صورت دقیق مورد بررسی واقع قرار دهید، متوجه خواهید شد که همه آنان رابطه بسیار نزدیکی با سهولت زندگی انسان دارند.

همین موضوع نیز باعث شد تا صنعتگران به فکر استفاده از محصولاتی باشند تا علاوه بر راحت تر شدن زندگی انسان باعث صرفه جویی در مصرف منابع طبیعی و کاهش قطع درختان شوند، به همین دلیل کاربرد نئوپان خام در صنعت صنایع چوب و مبل سازی افزایش پیدا کرده است.

کاربرد نئوپان خام

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : مهمترین عاملی که باعث شناخته شدن کاربرد نئوپان خام بود، آگاهی کافی در مرحله طراحی است، زیرا متخصصان با اطلاعات مناسب و با شناخت کامل دست به طراحی محصول می زنند. اگر با یک طراح صنعتی در زمینه چوب صحبت کنید متوجه خواهید شد که پیش از هر گونه فعالیتی آنان به طراحی می پردازند و میزان کاربرد محصولاتشان در زندگی انسانی توجه می‌کنند.

کاربرد نئوپان خام در زندگی انسان بسیار زیاد می باشد و قبل از تولید این محصول، بسیاری از طرح ها و محصولاتی که در رابطه با صنعت چوب طراحی شدند با شکست مواجه شدند.

از اهداف طراحان صنعتی برای تولید و کاربرد نئوپان خام آن بود که آرزوهای بسیاری از مردم برآورده شود، یعنی محصولی تولید شود که علاوه بر دارا بودن مقاومت کافی قیمت مناسبی نیز داشته باشد و در طرح ها و رنگ های مختلف وارد بازار شود.

امروزه کاربرد نئوپان خام بسیار گسترده می باشد به طوری که بسیاری از افراد برای طراحی چیدمان منزل از آن استفاده می کنند.

 

کاربرد نئوپان خام در صنعت مبل سازی

همانطور که میدانید در کشور ما به دلیل وجود منابع گسترده جنگل و درختان از زمان‌های گذشته، استفاده از میز های کوتاه تحریر و یا میز های سلطنتی بسیار رایج بوده است. یکی از دوره های تاریخی مهمی که استفاده از مبل سازی در آن بسیار رونق گرفت دوره صفویه بود.

در این دوره علاوه بر آن که خاتم کاری و منبت کاری جز هنرهای اصیل ایرانیان به حساب می آمد و تا حد زیادی پیشرفت کرده بود باعث شد تا صنایع چوب ایران در جهان آوازه خواص پیدا کند. همین موضوع نیز این امکان را بوجود آورد تا بسیاری از هنرمندان برای پیشرفت در صنعت چوب و تولید محصولات جدید و پرکاربرد دست به کار شوند.

در کشور ما تاریخچه تولید میز و پیشرفت صنایع مبلمان به خصوص در اماکن مقدس و ساخت قصر های حکومتی تاریخ وسیعی دارد . اگر بخواهیم به صورت دقیق کاربرد نئوپان خام را در این صنایع مورد بررسی قرار دهیم باید به اواخر دوره پهلوی اشاره کنیم که اولین کاربرد نئوپان خام در میزهای تحریر مشاهده شد.

بلافاصله پس از ظهور نئوپان خام در عرصه مبل سازی استقبال گسترده مردم باعث شد تا کاربرد نئوپان خام در دیگر صنایع این مانند تولید قفسه های کتابخانه افزایش پیدا کند. همانطور که میدانید در گذشته های دور قبل از آنکه فرهنگی غربی استفاده از مبلمان را در میان مردم رایج کند، بیشتر ملت ایران بر روی قالی های زیبا و نفیس می نشستند و یا از صندلی های چوبی استفاده می کردند .

حتی می توان گفت که در اواخر دوره قاجار در منازل تعداد محدودی از افراد سرشناس استفاده از مبلمان رایج شد.

کاربرد آن در صنعت مبل سازی

اغلب این محصولات از خارج از کشور وارد ایران می شد ولی پس از گذشت این دوره بیشتر صنعت کاران فعال در زمینه ی محصولات چوبی تصمیم گرفتند تا خودشان این این محصولات را تولید کنند تا علاوه بر افزایش سود و منفعت آن مردم نیز با قیمت مناسب تری آنان را خریداری کنند و از کیفیت بیشتری نیز برخوردار شوند.

در چند سال اخیر که کاربرد نئوپان خام برای بیشتر نجاران و صنعت کاران مشخص شد، در نتیجه آنان تصمیم گرفتند که با عرضه این تخته های فشرده به از مزایای آن بهره ببرند.

همان طور که می بینید در اغلب تو کاری های مصنوعی چوب به خصوص صفحه میزهای تحریر و انواع مبلمان میزهای ناهارخوری یا بدنه قفسه ها از نئوپان خام استفاده می‌کنند.

در عصر حاضر مقاومت و کیفیت محصولات چوبی علاوه بر ظاهر، برای مصرف‌کنندگان اهمیت دارد، به همین دلیل نیز آنان ترجیح می‌دهند که از چوبی در تولید محصولات استفاده شود که به مرور زمان در اثر رطوبت دچار تغییر شکل نشوند و مقاومت خود را نیز از دست ندهند.

تمام این ویژگی هایی که مصرف کنندگان از محصولات چوبی انتظار دارند در کاربرد نئوپان خام گنجانده شده است. مهمترین مسئله آن است که شما برای تهیه نئوپان خام از یک مرکز مطمئن اقدام به خرید کنید، زیرا ممکن است برخی از سودجویان کالایی را که با عنوان نئوپان خام به به افراد بفروشند در صورتی که ممکن است این کالاها از خرده چوب تشکیل نشده  باشند و موادی مانند پلاستیکی و زلئد در ترکیب آن ها وجود داشته باشد که در این حالت کاربردهایی و ویژگی هایی را که ممکن است نئوپان خام داشته باشد را ندارند. بنابراین بهتر است محصولات چوبی را از یک مرجع مورد اطمینان مانند خوگرپلاس خریداری نمایید.

اگر نئوپان خام انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

بدون تردید، یکی از روکش های سبک و در عین حال ظریف، به کابینت نئوپان روکش ملامینه اختصاص دارد. از سوی دیگر، رنگبندی و تنوع طرح و مدل بالای روکش های ملامینه، در تولید مصنوعات و محصولات چوبی مختلف و گوناگون، تاثیر بسزایی از خود برجای می گذارد.

کابینت نئوپان روکش ملامینه

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این زمینه باید خاطر نمود که نئوپان روکش ملامینه، از جمله فرآورده های چوبی بسیار مقرون به صرفه و در عین حال پر کاربرد در کشور ما به شمار می آید. بر همین اساس، برای تولید کابینت نئوپان روکش ملامینه، این نمونه فرآورده های چوبی از درجه اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشند.

به عبارت دیگر، برای تولید و ساخت کابینت، ورق های چوبی فشرده مانند ام دی اف و نئوپان، از متریال اصلی و کلیدی محسوب می شوند. شایان ذکر است که امروزه کابینت نئوپان روکش ملامینه، در طرح ها و رنگ های متنوع و متناسب با سلیقه مصرف کننده و خریدار تولید و ارائه می گردد.

همچنین این محصول در دسته ورق های چوبی ارزان و پر استفاده جای می گیرد. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که لایه استفاده شده در ساختار کابینت نئوپان روکش ملامینه، علی رغم نازک بودن، از خاصیت ضد خش برخوردار می باشد.

در سوی مقابل، یکی از نقطه ضعف های مهم روکش ملامینه را می توان در حساسیت این محصول در برابر رطوبت و آب دانست. به همین جهت، در مکان هایی که در مجاورت با آب و رطوبت می باشد، استفاده از روکش ملامینه توصیه نمی شود.

 

ویژگی های مهم کابینت نئوپان روکش ملامینه

همان طور که از نام کابینت نئوپان روکش ملامینه مشخص است، در ساختار این محصول از ورق های چوبی نئوپان و روکش نازکی از ملامینه استفاده به عمل می آید. از آنجایی که در سطح ورق های نئوپان، به ویژه در فرآیند تولید آن، ممکن است سطوح ناهموار و برجسته بر روی نئوپان وجود داشته باشد، قبل از انجام پروسه روکش کردن، به وسیله ماشین آلات دقیق، این سطوح پست و ناهموار ساییده و برطرف می گردد.

سپس و به شیوه پرس کردن، روکش نهایی بر روی سطح محصول چسبانده می شود. لازم به ذکر است که کابینت نئوپان روکش ملامینه از ورق نئوپان که به وسیله اعمال فشار و حرارت بر روی خرده ها و تراشه های چوب به وجود می آید، ساخته می شود. بر این اساس، روکش ملامینه از ضخامتی در حدود 25/0 الی 35/0 برخوردار بوده و در مقایسه با سایر روکش ها از شفافیت کمتری در ساختار خود بهره می برد.

به همین جهت، امروزه نئوپان روکش ملامینه، از محصولات پرکاربرد در صنایع چوبی به حساب می آید. گفتنی است که به علت برخورداری از مقاومت و دوام خوب و بهره مندی از ویژگی های تزئینی، کابینت نئوپان روکش ملامینه، یک از گزینه های کاربردی و کارآمد برای استفاده در دکوراسیون داخلی به شمار می رود.

ناگفته نماند که کابینت با روکش ملامینه در ردیف کابینت های مدرن و به روز دسته بندی می شود. نداشتن هیچگونه سطح ناهموار و برجسته، به انضمام رنگبندی متفاوت و جذاب، از ویژگی های مهم این محصول تلقی می گردد.

نقاط عطف کابینت نئوپان روکش ملامینه

بدون شک و تردید، یکی از نقاط عطف کابینت نئوپان روکش ملامینه، به قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی این محصول بر می گردد. از آنجایی که مقوله قیمت برای بسیاری از تولید کنندگان و سازندگان مصنوعات چوبی در زمره مؤلفه های مهم و حائز اهمیت قلمداد می گردد، قیمت بهینه کابینت روکش ملامینه، نیازهای این دسته از افراد را به نحو مطلوب و برجسته برآورده می سازد. به همین جهت، نئوپان روکش ملامینه، در مقایسه با سایر اوراق چوبی، از قیمت به مراتب ارزان تر و مطلوب تری برخوردار می باشد.

از دیگر نکات مثبت و قابل توجه که بسیاری از سلیقه ها و ذائقه های گوناگون و متنوع را تحت تاثیر خود قرار می دهد، تنوع رنگی بسیاری بالای کابینت نئوپان روکش ملامینه محسوب می گردد. این امر برای آن دسته از خریدارانی که بر روی استفاده از رنگ های جذاب و مختلف توجه دارند، می تواند بیش از پیش مد نظر واقع شود.

دوام و استحکام مناسب، طول عمر بالا و برخورداری از سطحی هموار و یکدست، از دیگر نقاط عطف و مثبت کابینت نئوپان روکش ملامینه تلقی می گردد.

چرایی استفاده از این محصول

به طور کلی، کابینت نئوپان روکش ملامینه، به علت محبوب بودن، در طیف وسیعی و گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که افزون بر یک چهارم سهم بازار، به استفاده از کابینت روکش ملامینه اختصاص پیدا می کند.

این امر به خوبی پر کاربرد بودن و محبوبیت این محصول را توجیه و تفسیر می نماید. از سوی دیگر، دوام و مقاومت مناسب این مدل فرآورده های چوبی نیز از دیگر دلایل توجه خریداران و مشتریان به استفاده از کابینت نئوپان روکش ملامینه به شمار می رود.

لازم به ذکر است که برند خوگرپلاس، ارائه دهنده انواع و اقسام اوراق و فرآورده های چوبی باکیفیت و مرغوب می باشد. تنوع رنگ بسیار بالا، در کنار دوام و کیفیت مناسب، کابینت روکش ملامینه برند خوگرپلاس را از هر جهت متمایز و منحصر به فرد ساخته است.

اگر کابینت نئوپان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

بدون تردید، یکی از روکش های سبک و در عین حال ظریف، به کابینت نئوپان روکش ملامینه اختصاص دارد. از سوی دیگر، رنگبندی و تنوع طرح و مدل بالای روکش های ملامینه، در تولید مصنوعات و محصولات چوبی مختلف و گوناگون، تاثیر بسزایی از خود برجای می گذارد.

کابینت نئوپان روکش ملامینه

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این زمینه باید خاطر نمود که نئوپان روکش ملامینه، از جمله فرآورده های چوبی بسیار مقرون به صرفه و در عین حال پر کاربرد در کشور ما به شمار می آید. بر همین اساس، برای تولید کابینت نئوپان روکش ملامینه، این نمونه فرآورده های چوبی از درجه اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشند.

به عبارت دیگر، برای تولید و ساخت کابینت، ورق های چوبی فشرده مانند ام دی اف و نئوپان، از متریال اصلی و کلیدی محسوب می شوند. شایان ذکر است که امروزه کابینت نئوپان روکش ملامینه، در طرح ها و رنگ های متنوع و متناسب با سلیقه مصرف کننده و خریدار تولید و ارائه می گردد.

همچنین این محصول در دسته ورق های چوبی ارزان و پر استفاده جای می گیرد. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که لایه استفاده شده در ساختار کابینت نئوپان روکش ملامینه، علی رغم نازک بودن، از خاصیت ضد خش برخوردار می باشد.

در سوی مقابل، یکی از نقطه ضعف های مهم روکش ملامینه را می توان در حساسیت این محصول در برابر رطوبت و آب دانست. به همین جهت، در مکان هایی که در مجاورت با آب و رطوبت می باشد، استفاده از روکش ملامینه توصیه نمی شود.

 

ویژگی های مهم کابینت نئوپان روکش ملامینه

همان طور که از نام کابینت نئوپان روکش ملامینه مشخص است، در ساختار این محصول از ورق های چوبی نئوپان و روکش نازکی از ملامینه استفاده به عمل می آید. از آنجایی که در سطح ورق های نئوپان، به ویژه در فرآیند تولید آن، ممکن است سطوح ناهموار و برجسته بر روی نئوپان وجود داشته باشد، قبل از انجام پروسه روکش کردن، به وسیله ماشین آلات دقیق، این سطوح پست و ناهموار ساییده و برطرف می گردد.

سپس و به شیوه پرس کردن، روکش نهایی بر روی سطح محصول چسبانده می شود. لازم به ذکر است که کابینت نئوپان روکش ملامینه از ورق نئوپان که به وسیله اعمال فشار و حرارت بر روی خرده ها و تراشه های چوب به وجود می آید، ساخته می شود. بر این اساس، روکش ملامینه از ضخامتی در حدود 25/0 الی 35/0 برخوردار بوده و در مقایسه با سایر روکش ها از شفافیت کمتری در ساختار خود بهره می برد.

به همین جهت، امروزه نئوپان روکش ملامینه، از محصولات پرکاربرد در صنایع چوبی به حساب می آید. گفتنی است که به علت برخورداری از مقاومت و دوام خوب و بهره مندی از ویژگی های تزئینی، کابینت نئوپان روکش ملامینه، یک از گزینه های کاربردی و کارآمد برای استفاده در دکوراسیون داخلی به شمار می رود.

ناگفته نماند که کابینت با روکش ملامینه در ردیف کابینت های مدرن و به روز دسته بندی می شود. نداشتن هیچگونه سطح ناهموار و برجسته، به انضمام رنگبندی متفاوت و جذاب، از ویژگی های مهم این محصول تلقی می گردد.

نقاط عطف کابینت نئوپان روکش ملامینه

بدون شک و تردید، یکی از نقاط عطف کابینت نئوپان روکش ملامینه، به قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی این محصول بر می گردد. از آنجایی که مقوله قیمت برای بسیاری از تولید کنندگان و سازندگان مصنوعات چوبی در زمره مؤلفه های مهم و حائز اهمیت قلمداد می گردد، قیمت بهینه کابینت روکش ملامینه، نیازهای این دسته از افراد را به نحو مطلوب و برجسته برآورده می سازد. به همین جهت، نئوپان روکش ملامینه، در مقایسه با سایر اوراق چوبی، از قیمت به مراتب ارزان تر و مطلوب تری برخوردار می باشد.

از دیگر نکات مثبت و قابل توجه که بسیاری از سلیقه ها و ذائقه های گوناگون و متنوع را تحت تاثیر خود قرار می دهد، تنوع رنگی بسیاری بالای کابینت نئوپان روکش ملامینه محسوب می گردد. این امر برای آن دسته از خریدارانی که بر روی استفاده از رنگ های جذاب و مختلف توجه دارند، می تواند بیش از پیش مد نظر واقع شود.

دوام و استحکام مناسب، طول عمر بالا و برخورداری از سطحی هموار و یکدست، از دیگر نقاط عطف و مثبت کابینت نئوپان روکش ملامینه تلقی می گردد.

چرایی استفاده از این محصول

به طور کلی، کابینت نئوپان روکش ملامینه، به علت محبوب بودن، در طیف وسیعی و گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که افزون بر یک چهارم سهم بازار، به استفاده از کابینت روکش ملامینه اختصاص پیدا می کند.

این امر به خوبی پر کاربرد بودن و محبوبیت این محصول را توجیه و تفسیر می نماید. از سوی دیگر، دوام و مقاومت مناسب این مدل فرآورده های چوبی نیز از دیگر دلایل توجه خریداران و مشتریان به استفاده از کابینت نئوپان روکش ملامینه به شمار می رود.

لازم به ذکر است که برند خوگرپلاس، ارائه دهنده انواع و اقسام اوراق و فرآورده های چوبی باکیفیت و مرغوب می باشد. تنوع رنگ بسیار بالا، در کنار دوام و کیفیت مناسب، کابینت روکش ملامینه برند خوگرپلاس را از هر جهت متمایز و منحصر به فرد ساخته است.

اگر کابینت نئوپان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

نئوپان خام چیست؟ مسلما همه ما بارها و بارها اسم نئوپان یا تخته خرده چوب را شنیده ایم ،اما شاید شما جز آن دسته از کسانی باشید که با انواع محصولات چوبی آشنایی کمی دارید و این سوال برای شما پیش آمده باشد که نئوپان خام چیست و اصولاً در چه مواردی قابل استفاده می باشد. برای پاسخ به این پرسش شما در ابتدا باید بررسی کوتاهی راجع به مبحث پیدایش نئوپان داشته باشیم و اهمیت آن در عرصه صنعت را بررسی کنیم.

بررسی تاریخی و پاسخ به سوال نئوپان خام چیست ؟

در واقع تخته خرده چوب یا همان نئوپان برای اولین بار توسط مردم آلمان مورد استفاده قرار گرفت و روانه بازار شد. اگر بخواهیم از نظر تاریخی این موضوع را بررسی کنیم ، باید گفت که نخستین محصول صنعتی که از نئوپان ساخته شد در دوران جنگ جهانی دوم بود.

نئوپان خام چیست ؟

یک شرکت آلمانی که در ناحیه برمن قرار داشت توزیع و عرضه نئوپان را برعهده گرفت. حال برای آنکه بدانیم دقیقا نئوپان خام چیست، باید چگونگی تولید این محصول را در سال های اولیه تا کنون بررسی کنیم.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : اولین شرکت آلمانی که تولید نئوپان را برعهده گرفت توانست، ضایعاتی مانند خاک اره و خرده چوب هایی که آسیاب شده بودند را به همراه تراشه ها چوب، چسب زنی کند و در آخر توسط انواع برش های متفاوت، آن را به محصول نهایی تبدیل کند.

 

آسیاب کردن ذرات، مهم در پاسخ سوال نئوپان خام چیست

نوبت آن رسیده است که بدانیم آسیاب کردن ذرات چوب چگونه انجام میگیرد؟ چرا که پاسخ این سوال می تواند ما را در رسیدن به پاسخ نئوپان خام چیست یاری کند.

حقیقتاً هنگامی که چوب یا مواد دیگر به صورت اتفاقی یا توسط دستگاه خرد کن به تکه های کوچک تبدیل می شود و ابعاد این تکه ها آنقدر کوچک می شود که از یک الک با سوراخ های کوچک، عبور می کند، عمل آسیاب کردن ذرات چوب صورت گرفته است.

فرقی نمی‌کند در گذشته یا در عصر جدید عملیات ساختن نئوپان طی شود، در همه حال برای تشکیل نئوپان خام شرکت ها از روش هایی همچون آسیاب کردن استفاده می‌کنند. ناگفته نماند که در برخی از موارد رزین هایی که شرکت های مختلف، انتخاب می کنند ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

اکنون، تا حدودی با پاسخ پرسش نئوپان خام چیست آشنا شدیم و متوجه شدیم که نخستین کارخانه های صنعتی تولید نئوپان خام را با حساسیت انجام می دادند و امروزه نیز این فرآیند بسیار پیشرفت کرده است و دستگاه ها و ابزارهای جدید و بهره وری بیشتر از نئوپان و برای تولید انبوه تر، مورد استفاده قرار می گیرد.

دلیل اهمیت بالای نئوپان خام

اکنون ما با پرسش سوال نئوپان خام چیست تا حدودی آشنا شدیم و نوبت به آن رسیده که دلیل اهمیت این محصول چوبی را در عرصه صنعت، مصرف و  توزیع، بررسی کنیم تا پاسخ کاملی به پرسش ذهنی شما داده باشیم.

در ابتدا لازم است که  به خوبی مواد تشکیل دهنده نئوپان و خطراتی که آن را تهدید می کند را مورد بررسی قرار دهیم. نئوپان یا همان تخته خرده چوب اصولاً بسیار متراکم تر همگن تر از چوب‌های دیگری مانند، تخته لایه می باشد. این نوع از چوب به دلیل آنکه از خرده چوب ها تشکیل شده است، قیمت مناسب تری دارد و میتواند در محصولاتی که قیمت در آنها اهمیت زیادی دارد و شکل ظاهری اهمیت کمتری دارد، مورد استفاده قرار گیرد .

مانند فضاهای داخلی کشوها و کمدها …… به هر حال تخته نئوپان میتواند با استفاده از رنگ ها و یا حتی روکش های چوبی نیز ظاهری زیبا پیدا کند و در کنار آن علاوه برداشتن ویژگی همچون، مقاومت بالا شما هزینه کمتری نیز می پردازید.

در بررسی پاسخ به سوالنئوپان خام چیست باید این نکته را در نظر بگیرید که تمام نئوپان هایی که به بازار ارائه می شوند از کیفیت یکسانی برخوردار نمی باشند و برخی از آنها ضعف هایی همچون ابعاد نامتناسب و روکش بی کیفیتی که رطوبت را از خود عبور میدهد، وجود دارد.

از بهترین نوع تخته نئوپان ها آن محصولاتی هستند که سطح  و لبه آنان دارای روکش با کیفیت می باشد و توسط رنگ یا آستر نیز پوشش داده شده اند. اینگونه رطوبت و آب هیچ راهی برای نفوذ به مواد داخلی تخته خرده چوب نخواهد داشت.

نتیجه گیری در سوال نئوپان خام چیست

بنابراین همانطور که از پاسخ به سوال نئوپان خام چیست ؟ مشخص است در یک نتیجه گیری کلی می توان گفت که از نئوپان ها بیشتر در مصارف خارجی ساختمان ها استفاده می شود . برای مکان هایی که میزان رطوبت بالایی دارند، استفاده کردن از نئوپان در این مکان ها بسیار ریسک پذیر می باشد.

بهتر است در محیط های خشک از تخته خرده چوب استفاده شود و یا در قسمت هایی از خانه که رطوبت در آنجا کمتر نفوذ می کند. زیرا با ورود رطوبت به تخته نئوپان کل تخته چوب به مرور زمان فاسد می‌شود و کیفیت اولیه خود را از دست می دهد.

در نتیجه بهتر است در معماری داخلی خانه ها، در فضاهایی مانند: آشپزخانه و اتاق خواب ها از این تخته استفاده شود و در مکان هایی مانند حمام دستشویی کمتر از این نوع چوب استفاده شود.

اگر نئوپان خام انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

خرید نئوپان ملامینه به سبب قیمت مقرون به صرفه و بهینه از نقطه نظر اقتصادی، برای بسیاری از سازندگان و تولیدکنندگان مصنوعات چوبی امکان پذیر می باشد. علاوه بر این، تولید نئوپان های ملامینه در ابعاد، رنگ ها و ضخامت های گوناگون و متنوع، آزادی عمل خریداران را برای تهیه محصول متناسب با نوع نیاز خود، افزایش داده است.

خرید نئوپان ملامینه

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این زمینه باید خاطر نشان نمود که امروزه خرید نئوپان ملامینه در کیفیت های گوناگون و متناسب با بودجه و نیاز خریداران و مشتریان به نحو مطلوب فراهم شده است. از سوی دیگر، با تولید ملامینه های رنگی و متنوع، استفاده از این محصول برای ساخت مصنوعات چوبی بیش از پیش اهمیت و ضرورت یافته است.

بدون تردید، برای ساخت انواع و اقسام وسایل و کالاهای چوبی مواد اولیه و متریال مورد استفاده از درجه اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشند. چراکه استفاده از متریال مرغوب با طول عمر محصول رابطه تنگاتنگ و مستقیم دارد.

در حال حاضر نئوپان ملامینه و ورق های چوبی ام دی اف از متریال رایج و متداول برای ساخت مصنوعات چوبی، علی الخصوص کمد دیواری و کابینت به شمار می روند. از سوی دیگر، قیمت نهایی این محصولات نیز برای بسیاری از تولیدکنندگان به عنوان یک دغدغه و چالش حائز اهمیت به حساب می آید.

بر همین اساس، خرید نئوپان ملامینه به علت قیمت مقرون به صرفه، به ویژه از نقطه نظر اقتصادی، نیازهای ایجاد شده در این زمینه را به نحو مطلوب برطرف می سازد. ناگفته نماند که امروزه روش ها مختلفی برای خرید نئوپان ملامینه در دسترس افراد قرار دارد.

شایان ذکر است که خوگرپلاس، از جمله برندهای برجسته در زمینه عرضه و ارائه انواع و اقسام ورق های چوبی فشرده می باشد. خرید نئوپان ملامینه از خوگرپلاس، علاوه بر کیفیت و دوام مناسب، از قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد.

 

ویژگی های خرید نئوپان ملامینه

گفتنی است که خرید نئوپان ملامینه در طرح های متنوع نظیر فوق برجسته، براق، برجسته و برفی، در ضخامت و ابعاد مختلف میسر می شود. به طور معمول، یکی از اندازه های رایج و مورد استفاده نئوپان ملامینه، ابعاد 183 در 366 سانتیمتر به شمار می رود. همچنین ضخامت های در نظر گرفته شده برای این محصولات نیز متناسب با طرح آن، 8 و 16 میلیمتر می باشد.

ناگفته نماند که در حال حاضر تنوع رنگ و طرح خرید نئوپان ملامینه افزون بر 110 رنگ و مدل متنوع و کاربردی می باشد. به طور کلی، تولید نئوپان های ملامینه به صورت پرس کاری و فشرده سازی الیاف چوبی و پس از ترکیب با متریال دیگر صورت می گیرد.

پس از همگن سازی و خشک کردن الیاف چوبی، انواع پر کننده ها و چسب های مناسب به الیاف چوبی اضافه می گردد. در نهایت عملیات پرس کردن یا فشرده سازی انجام می گیرد. خرید نئوپان ملامینه، یک راهکار مقرون به صرفه و در عین حال کاربردی برای استفاده وسیع و گسترده در صنعت چوب به شمار می رود.

روکش کشیده شده بر روی سطح نئوپان، علاوه بر تامین مؤلفه زیبایی ظاهری و بصری آن، دوام و استحکام ورق های نئوپان را نیز با خود به همراه دارد. از سوی دیگر، یکی از ویژگی های مهم و حائز اهمیت در خرید نئوپان ملامینه، مقاومت این محصول در برابر آتش و حرارت می باشد.

ساختار نئوپان های ملامینه به گونه ای است که به علت برخورداری از تراکم مناسب در برابر عوامل محیطی و فرسایش، از مقاومت مناسبی بهره می برد. اگرچه در مقایسه با ورق های ام دی اف، نئوپان ملامینه از دوام و استحکام پایین تری برخوردار می باشد. با این وجود، خرید نئوپان ملامینه، به عنوان یکی از فرآورده های چوبی رایج و پرکاربرد در سازه ها و صنایع چوبی تلقی می شود.

مزیت های مهم خرید این محصول

بدون تردید، خرید نئوپان ملامینه، برای ساخت انواع وسایل چوبی، یک امر بدیهی و در عین حال الزام آور تلقی می شود. از سوی دیگر، یکی از مهم ترین مسائل مهم و حائز اهمیت در خرید مصنوعات چوبی، جنس و متریال بکار رفته در ساختار محصول می باشد.

امروزه در تولید مصنوعات چوبی از ورق های ام دی اف و نئوپان ملامینه در طیف وسیع و گسترده ای استفاده به عمل می آید. از طرف دیگر، ورق های چوبی فشرده بکار رفته در ساختار محصولات مانند نئوپان یا ام دی اف، هر کدام از مزیت ها و معایبی برخوردار می باشند.

بدون شک و تردید، قیمت مقرون به صرفه و مناسب، یکی از مزیت های مهم و کلیدی برای خرید نئوپان ملامینه به شمار می رود. از سوی دیگر، استفاده از این نمونه فرآورده های چوبی، به علت طرح و رنگ متنوع و مختلف، به بهترین نحو سلیقه ها و ذائقه های گوناگون را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

از دیگر مزیت های قابل توجه نئوپان های ملامینه ضمن دوام و استحکام مناسب، می توان به خاصیت ضد خش آن اشاره نمود. ناگفته نماند که به علت روکش استفاده شده در ساختار نئوپان، مقاومت این محصول دو چندان می شود.

با این تفاوت که در محیط های مرطوب و نم دار، به علت کاهش کیفیت نئوپان های ملامینه، گزینه مناسبی محسوب نمی شوند. به همین جهت، خرید نئوپان ملامینه برای محیط های مرطوب اصولاً توصیه نمی گردد.

اگر نئوپان ملامینه انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

تفاوت نئوپان و ملامینه به طور کلی، متریال مورد استفاده در صنایع چوبی از لحاظ مغزی، به سه دسته مغزی ضد آب، مغزی با تراکم بالا و مغزی با تراکم پایین طبقه بندی می گردد. بر این اساس، می توان عنوان نمود که یکی از نخستین تفاوت نئوپان و ملامینه در تراکم و چگالی در نظر گرفته شده برای این محصولات به شمار می رود.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : لازم به ذکر است که نئوپان به عنوان نوعی از فرآورده های چوبی، از چسبیدن و متراکم شدن خرده ها و تراشه های چوب، به مرحله تولید می رسد. برای افزایش جذابیت و در عین حال استحکام ورق های نئوپان، با استفاده از روکش های مخصوصی سطح آن را پوشش می دهند.

تفاوت نئوپان و ملامینه

این روکش های بسیار متداول و رایج در صنایع تولید مصنوعات چوبی، با عنوان روکش ملامینه شناخته می شود. بر این اساس، در پرتو وجود این روکش، دوام و استحکام اوراق نئوپان محقق می گردد. به همین جهت، ارتقا بخشیدن و افزایش دوام، از تفاوتهای این دو محصول به حساب می آید.

شایان ذکر است که نئوپان های خام، به خودی خود قابلیت استفاده و کاربرد برای تولید مصنوعات چوبی را ندارند. این محصولات در پرتو اعمال روکش بر سطح آن، قابلیت اجرایی و عملیاتی شدن برای تولید انواع و اقسام مصنوعات چوبی را پیدا می کنند.

بر این اساس، می توان ابراز نمود که تفاوت نئوپان و ملامینه، در موجودیت بخشیدن این روکش پرکاربرد به ورق های نئوپان می باشد. از سوی دیگر، مقاومت و وزن کمتر نئوپان، به علت برخورداری از فضای خالی میان ذرات تشکیل دهنده آن، از دیگر تفاوتهای این دو تلقی می شود.

 

بررسی مهمترین اختلاف این دو محصول

به طور کلی، روکش ملامینه، برای روکش کردن انواع و اقسام ورق های چوبی فشرده مانند ام دی اف و نئوپان مورد استفاده قرار می گیرد. بدون وجود این روکش، ورق های نئوپان، از جذابیت و زیبایی بصری قابل توجهی برخوردار نمی باشند.

عدم برخورداری از زیبایی ظاهری، به انضمام دوام لازم و کافی، از تفاوت نئوپان و ملامینه ناشی می شود. بر این اساس، روکش کردن سطوح ورق های نئوپان با استفاده از روکش های ملامینه، زیبایی و جذابیت بصری چشم نوازی را به این محصول می بخشد.

همچنین با استفاده از روکش های ملامینه امکان تولید این نمونه فرآورده های چوبی در رنگ ها و طرح های متنوع و مختلف به نحو مطلوب امکان پذیر می گردد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که از تفاوت نئوپان و ملامینه می توان به سطح این محصول اشاره نمود.

اوراق نئوپان غالباً و به ویژه قبل از روکش شدن، از سطوح ناهموار و برجسته ای برخوردار می باشند. با انجام عملیاتی نظیر ماشین کاری و سنباده زنی، سطح این محصول برای کشیدن هر چه بهتر روکش آماده و مهیا می گردد. به همین جهت، پس از کشیدن روکش ملامینه بر روی سطح نئوپان، از سطح هموار و یکدست برخوردار می شود.

همچنین از دیگر اختلافات این دو می توان قابل مشاهده بودن خرده های چوب در سطح ورق های نئوپان را عنوان نمود. از آنجایی که در تولید این نمونه فرآورده های چوبی، از خاک اره و خرده های چوب استفاده می شود، در ساختار نئوپان به خوبی این متریال به چشم می خورد.

تفاوت نئوپان و ملامینه با ام دی اف

از بارزترین اختلافات این دو محصول با ام دی اف می توان، به استحکام و دوام بسیار بالا ورق های ام دی اف اشاره نمود. به طور کلی، اوراق ام دی اف به علت برخورداری از تراکم و چگالی بیشتر، به نسبت اوراق نئوپان از مقاومت و دوام بالاتری بهره می برند.

همچنین مشاهده خرده های چوب در ساختار ام دی اف، امکان پذیر نمی باشد. این در حالی است که در نئوپان به وضوح می توان خرده ها و تراشه های چوب را مشاهده نمود. قابلیت برش خوری، کنده کاری و میخ کاری ورق های ام دی اف، به خوبی تفاوت نئوپان و ملامینه با ام دی اف را توجیه می نماید.

قابلیت انجام عملیات ماشین کاری و فرم دادن لبه ورق های ام دی اف، از مهمترین تفاوت نئوپان و ملامینه و ام دی اف محسوب می شود. ورق های ام دی اف به علت برخورداری از تراکم یکدست و یکپارچه، از لبه های منسجم و صاف بهره می برند.

به همین جهت، ماشین کاری این محصول نیز به مراتب بهتر و راحت تر انجام می پذیرد. مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب، نمایانگر دیگر تفاوت نئوپان و ملامینه با ام دی اف می باشد. بنابراین، در مکان های نم دار و مرطوب، استفاده از ورق های ام دی اف، راهکار کاربردی و کارآمدی تلقی می شود.

شایان ذکر است که قیمت بالا و بیشتر، دیگر تفاوت نئوپان و ملامینه و ام دی اف را نشان می دهد. به طور کلی، ورق های نئوپان در مقایسه با ام دی اف از قیمت مقرون به صرفه و مناسب تری برخوردار می باشند.

خوگرپلاس، ارائه دهنده انواع و اقسام نئوپان و ام دی اف با روکش های ملامینه باکیفیت و مرغوب به شمار می رود. زیبایی، دوام، کیفیت بالا و تنوع طرح و رنگ، برند خوگرپلاس را متمایز ساخته است.

اگر نئوپان و ملامینه انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

بررسی قیمت نئوپان خام ایرانی یا تخته خرده چوب، محصولی میباشد که از ترکیب خرده چوب ها با چگالی پایین و چسب به دست می آید . علیرغم اینکه پروسه تولید نئوپان خام بسیار سخت است و از پیچیدگی های فنی برخوردار است اما قیمت نئوپان خام ایرانی بسیار مناسب می باشد.

بررسی قیمت نئوپان خام ایرانی

این محصول از خرده های چوب و ضایعات چوبی تهیه میشود، در از خاک اره های حاصل از کارخانه های تبدیل الوار نیز استفاده می شود. این ضایعات چوبی توسط رزین های مصنوعی یا چسب و تحت عملیات پرس به یکدیگر فشرده می شوند و تبدیل به محصول نهایی می شوند.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : با توجه به قیمت نئوپان خام ایرانی که بسیار مقرون به صرفه می باشد باید گفت که سال های زیادی است که نئوپان مشتریان بسیار زیادی دارد و در صنعت چوب دارای جایگاه ویژه ای است و جز پرکاربردترین محصولات به حساب می آید.

این نکته را فراموش نکنید کهقیمت نئوپان خام ایرانی با توجه به روکش ها و رنگ های متنوع این تخته چوب متغیر می باشد و در برخی از موارد مانند نئوپان خام با روکش ملامینه، قیمت این محصول بیشتر از محصولات دیگر است .

قبل از آنکه به قیمت نئوپان خام ایرانی دقت کنید، بهتر آن است که اول هدف خود را از خرید نئوپان مشخص کنید ،سپس با در نظر گرفتن ویژگی‌های هر محصول و مطالعه آنان آگاهی لازم را در مورد موارد استفاده از آنان به دست آورید، در آخر اطلاعاتتان را با توجه به نیازتان تطبیق دهید و نهایتا به مقایسه قیمت نئوپان خام ایرانی با دیگر محصولات چوبی بپردازید.

چرا خرید نئوپان بسیار مقرون به صرفه میباشد؟

اگر شما به بازارهای محصولات چوبی رفته باشید متوجه خواهید شد که قیمت نئوپان های خام ایرانی بسیار پایین‌تر از محصولات مشابه آن می باشد. اما اگر کاربرد ها و ویژگی های این محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید متوجه خواهید شد که با وجود مناسب بودن قیمت نئوپان خام داخلی کاربرد و کیفیت آن نیز بسیار مناسب تر می باشد.

اگر شما به دنبال فرآورده چوبی بسیار محکم نمی باشید، بهتر است برای مصارف معمولی نئوپان را انتخاب کنید زیرا علاوه بر داشتن استحکام متعارف دارای رنگ ها و نقش های مختلف نیز می باشند که حتی از آنان در چیدمان و دکوراسیون منزل نیز استفاده می‌شود.

ابعاد بسیار بزرگ و گسترده این محصول در بازارهای داخلی در دسترس می باشد و قیمت نئوپان خام ایرانی بستگی به ابعاد این محصولات نیز دارد. شما باید حتماً قبل از اقدام به خرید از ابعاد تخته خرده چوب مورد نیازتان، آگاهی داشته باشید و با توجه به آن و سایر ابعاد استاندارد موجود در بازار، از قیمت نئوپان خام ایرانی اطلاع پیدا کنید.

مراجعه به مرکزی مطمئن برای آگاهی دقیق از قیمت نئوپان خام ایرانی

اگر شما از یک مرکز غیر مطمئن اقدام به خرید نئوپان کنید، متوجه خواهید شد که علاوه بر آنکه آنان قیمتی بالاتر از قیمت نئوپان خام ایرانی را به شما پیشنهاد می دهند، باعث میشوند تا افراد اعتمادشان را نسبت به کیفیت محصولات از دست دهند.

زیرا پس از مدتی که از استفاده نئوپان های درجه ۲ یا ۳ که خریداری کرده اند، میگذرد متوجه می‌شوند که این محصولات در برابر رطوبت بسیار آسیب پذیر هستند و از کیفیت کافی برخوردار نیستند. اما اگر شما از یک مرکز بسیار مطمئن خرید کنید، علاوه بر آنکه محصولی با ویژگی های استاندارد را دریافت می‌کنید، قیمت نئوپان خام ایرانی را می پردازید.

از ویژگی های منحصر بفرد این تخته چوب ها آن است که سطوح آنان روکش و آستر شده است، به همین دلیل نیز مشکل شما در آینده با این نوع تخته خرده چوب ها بسیار کمتر خواهد بود. یکی از پرکاربردترین تخته های چوبی که با قیمت نئوپان خام ایرانی خریداری میکنید، نئوپان های ملامینه می باشند که روکش هایی با جنس ملامین برای سطح روی آنان استفاده شده است.

تمام این روکش ها از کاغذ های تزیینی و طرح داری تشکیل شده‌اند که آغشته به چسب ملامین نیز هستند . بدون آنکه نیاز به پرس مجدد داشته باشند به راحتی روی تخته خرده چوب ها چسبانده می شوند و با قیمت نئوپان خام ایرانی به بازارها عرضه می گردند.

با توجه به آنکه قیمت نئوپان خام ایرانی بسیار کمتر از نمونه های دیگر است، نئوپان های ملامینه ایرانی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند استفاده از آنان در هر کاربردی در خانه پیشنهاد می شود. اگر شما می خواهید که کالایی با قیمت مناسب و ویژگی های استاندارد تایید شده تهیه نمایید بهتر است به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید و یک خرید بسیار مناسب داشته باشید.

اینگونه خیالتان راحت باشد که هزینه های اضافه نمی پردازید و قیمت نئوپان خام ایرانی را بدون آنکه هزینه اضافه ای از شما دریافت شود می پردازید. شما با خرید محصول ایرانی به چرخه ی اقتصاد کشور نیز کمک بزرگی کرده اید.

اگر نئوپان خام انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

سایز نئوپان خام برای آنکه تولیدکنندگان و عرضه کنندگان بتوانند به صورت بهینه و با رعایت کردن قوانین و موازین به عرضه محصولات چوبی در بازار بپردازند، باید قوانینی را که از طرف مراجع صالح و مطلع به آنان ارائه شده است و به صورت قانون مدون در اختیارشان قرار گرفته است، اجرا کنند.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : فرقی ندارد که شما در یک کشور پیشرفته یا درحال توسعه زندگی کنید به هر حال هر جامعه ای برای صنعت خود موسسه یا وزارتخانه ای دارد که مسئول وضع و تدوین قوانین و مقررات آن حرفه می باشد. برای مثال در صنعت چوب یکی از مواردی که باید عرضه کنندگان حتماً به آن توجه داشته باشند سایز نئوپان خام می باشد.

برای آنکه سایز نئوپان خام به صورت استاندارد برای تولید و عرضه در خدمت مشتریان قرار گیرد، از تخصص و تجارب بسیاری از محققان در این رشته برای تعیین سایز نئوپان خام استفاده می شود و بنا به نیاز مردم جامعه به مرحله ی تولید میرسند.

سایز نئوپان خام

امروزه در کشور ما برای آنکه سایز نئوپان خام مشخص شود موسسه استاندارد و مرجع تحقیقات صنعتی این وظیفه خطیر را بر عهده گرفته است و علاوه بر آنکه وظیفه اطلاع رسانی به تولید کنندگان بر عهده آنان می باشد، پس از عرضه محصولات نیز بر بازارها نظارت می کنند تا از اجرای دقیق قوانین اطمینان حاصل نمایند.

توجه داشته باشید که تعیین کردن یک سایز معین و استانداردهایی مانند آن از سمت این موسسه که  از اعضای سازمان بین المللی استاندارد نیز می باشند، باعث می شود تا صنعتگران هر رشته‌ای از جمله حوزه فعالیتی صنعت چوب ،در اجرای وظایف خود از مقررات سرپیچی نکنند و مردم نیز در مقابل بهایی که می پردازند کالایی را دریافت کنند که مورد استفاده شان واقع شود و با اندازه های نامتناسب آن باعث نارضایتی و به هدر رفتن پول و سرمایه مردم نشوند.

برای مثال تعیین سایز نئوپان خام و دیگر استانداردها، باعث شده است که تولیدکنندگان در تولید محصولات خود از آخرین پیشرفت های علمی و فنی جهان در زمینه صنعت چوب استفاده کنند و نیازمندیهای مردم کشور را نیز مورد توجه قرار داده و نئوپان هایی با سایز مناسب و کیفیت قابل قبول تولید کنند.

 

تعیین سایز نئوپان خام؛راهی برای پیشرفت اقتصادی

در نظر گرفتن سایز نئوپان خام و اجرای استانداردهای ملی کشور به نفع تمامی مردم می باشد و باعث پیشرفت اقتصاد کشور نیز می‌شود. شاید با خود فکر کنید که پیشرفت اقتصاد کشور چه ارتباطی با اجرای استانداردهای قانونی دارد؟ برای پاسخ به این سوال شما باید گفت که مواردی همچون در نظر گرفتن سایز نئوپان خام باعث افزایش عرضه در داخل کشور و متقابلاً باعث رفع نیاز بسیاری از مردم می‌شود. در نهایت آنکه فروش داخلی رونق می گیرد افزایش صادرات نیز به دنبال آن می آید.

همه این موارد باعث می شوند تا به نوعی تامین ایمنی و بهداشت استفاده کنندگان، صرفه جویی در وقت و هزینه ها باعث چند برابر شدن درآمد ملی شود و رفاه عمومی مردم نیز افزایش پیدا کند. در نتیجه ی همه ی این موارد، کاهش قیمت ها و افزایش کیفیت می تواند آن صنعت را با ترقی روبه‌رو کند.

انواع سایز نئوپان خام

در رابطه با انتخاب ابعاد و اندازه هایی که برای سایز نئوپان خام از سمت موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی در نظر گرفته شده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: نئوپان تولیدی خام به ضخامت 16 میلی متر و به ابعاد 11 گانه به عرض 1.83 سانتی متر و به طول های 122 – 183– 220– 244– 255– 2.75 – 305– 307– 366– 420 سانتی متر و همچنین 350* 175 .

سایز نئوپان خام در اکثر تولیدی های چوب کشور براساس همین اندازه های ذکر شده که استاندارد های ملی کشورمان نیز می باشد بنا شده است. اگر اندازه های خارج از این موارد مشاهده کردید بدانید که علاوه بر آنکه کارایی کمتری دارند، ممکن است در ویژگی های دیگر آن محصول نیز سایر استانداردها رعایت نشده باشند.

همین موضوع علاوه بر آنکه باعث به هدر رفتن هزینه مصرف‌کنندگان می شود، باعث لطمه زدن به دیگر فعالان و فروش چندگانه محصولات چوبی نیز می شود. سایز نئوپان خام بر اساس تحقیقات و مطالعات محققان و بازرسان صنعت چوب معین شده و آمارها نشان می دهد که بیشتر افراد برای منزل و یا محیط کارشان به نئوپان هایی با همین اندازه نیاز دارند.

خوگرپلاس از جمله شرکت هایی میباشد که محصولات دارای استاندارد ملی ایران مثل انواع صفحات فشرده چوبی که در آن سایز نئوپان خام و سایر فرآورده ها رعایت شده است را  به مشتریان خود ارائه می دهد.

با توجه به آنکه نئوپان خام از جمله محصولاتی است که امروزه بسیار مورد توجه مردم است و بیشتر نجاران و درودگران از این تخته خرده چوب برای تولید محصولات چوبی استفاده می کنند، خرید آن نیز با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد از یک مرجع مورد اطمینان، بسیار مهم می باشد.

شما می توانید بدون حضور فیزیکی به راحتی از طریق سایت خوگرپلاس محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و با خرید اینترنتی آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

اگر نئوپان خام انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

آشنایی با خرید اقساطی نئوپان خام همانطور که می‌دانید در دنیای امروز شرایط حاکم بر اقتصاد کشورمان و قیمت های سرسام آور کالاها افراد را با مشکلات بسیاری برای خرید کالا و اجناس گوناگون رو به رو کرده است. یکی از این کالاهای مهمی که مصرف بالایی در کش.ر ما دارد ، تخته خرده چوب است.

آشنایی با خرید اقساطی نئوپان خام

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگامی که قصد خرید تخته خرده چوب دارید، پرداخت نقدی برای تان کمی دشوار باشد مخصوصاً تخته هایی مانند نئوپان خام که امروزه کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارند.خرید اقساطی نئوپان خام این امکان را ایجاد میکند که شرایط حاکم بر اقتصاد کمی بهتر شود و مردم کمتر تحت فشار قرار گیرند.

صاحبان کالاهای چوبی و تولید کنندگان نیز فضای مطلوب تری را برای فروش کالاهای خود ایجاد می‌کنند تا مشتریان بتوانند راحت تر اجناس مورد نظر خود را تهیه کنند. اگر بخواهیم تعریف جامع و کامل برای خرید اقساطی نئوپان خامارائه دهیم، باید بگوییم که در این نوع خرید درصدی از قیمت اصلی کالا توسط مشتری به صورت نقدی پرداخت می شود و متعهد می‌شود تا مابقی پول خود را در فواصل زمانی مختلف و مشخص به فروشنده پرداخت کند.

توجه داشته باشید که وجهی که در هر قسط باید پرداخت شود از قبل تعیین می شود و باید در زمان مقرر به فروشنده برسد. خرید اقساطی نئوپان خام دارای مشخصات خاصی است که باید به آنها توجه کرد، این نوع خرید هم برای خریدار و هم برای فروشنده مزیت های بسیار زیادی را نیز به همراه دارد.

 

مزایای خرید اقساطی نئوپان خام،برای خریدار چیست؟

اگر شما از جمله کسانی باشید که شغل و حرفه تان مرتبط با محصولات چوبی مانند مصرف نئوپان های خام باشد و یا اینکه دوست داشته باشید که برای تغییر دیزاین منزل تان از تخته خرده چوب استفاده کنید، به علت قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول نئوپان به سراغ خرید تخته خرده چوب می روید، اما اگر در شرایطی قرار دارید که بودجه کافی برای پرداخت تمام وجه مربوط به خریدار این کالا را در اختیار ندارید یا اینکه به عبارتی خرید جنس شما با این مبلغ برای تان مقدور نبوده و یا برنامه‌ریزی مالی شما با قیمت نهایی کالا هماهنگ نباشد، می توانید قسمتی از بهای کالا را پرداخت کنید و بقیه وجه آن را در قسمت هایی که از پیش معین می شود، بپردازید.

این نوع خرید اقساطی نئوپان خام می تواند نگرانی شما را از نظر اقتصادی برطرف کند. از مزایای خرید اقساطی نئوپان خام آن است که پس از آنکه شما مقداری از پول کالا را به شکل وجه نقد پرداخت کردید ، نئوپان خام بلافاصله به شما تحویل داده خواهد شد و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. در طولانی مدت نیز به تدریج مابقی پول باقیمانده را پرداخت کنید بدون آنکه به شما فشار اقتصادی وارد شود.

مزایای خرید اقساطی نئوپان خام برای فروشندگان،چیست؟

هنگامی که مشتریان اقدام به خرید اقساطی نئوپان خام می کنند، فروشنده نیز فروش کالاهای خود را به صورت اقساطی انجام می دهد و به راحتی می توانند با احتساب هزینه هایی برای تامین پول از نظام بانکی پول بیشتری از بهای نقدی کالا در دراز مدت از تمام خریدارانی که متعهد شده‌اند دریافت نماید.

یکی دیگر از نکاتی که می‌توان در مورد خرید اقساطی با آن اشاره کرد آن است که این نوع خرید برای فروشندگان نیز به نوعی تبلیغ محسوب می شود، زیرا مشتریان، فروشنده مورد نظر را به یکدیگر معرفی می‌کنند و فروشنده نیز با فراهم آوردن شرایط مناسب خرید، می‌توانند مشتریان ثابت بیشتری جذب کنند و کسب و کار خود را رونق دهد.

برای خرید اقساطی نئوپان خام،فراهم کردن چه چیزهایی لازم است؟

لازم است که شما حتماً در ابتدا میزانی از بهای کلی را بپردازید و قبل از آنکه آن را دریافت کنید تعهد کنید که پرداخت قسط به صورت نقدی در زمان مقرر انجام خواهد شد.

برای خرید اقساطی نئوپان خام فروشنده در روند فروشی که به شما دارد برای آن که نشانی از تعهد شما داشته باشد و اطمینان کند که وجوه اقساط پرداخت خواهند شد، چک های معتبر را به عنوان نشانی از تعهد و ضمانت از شما درخواست کند.

در نتیجه باید توجه داشته باشید که خرید اقساطی نئوپان بسیار به صرفه می باشد و فروشندگانی مانند خوگرپلاس این امکان را به شما می دهند تا بتوانید نئوپان خام مورد نظرتان را با قیمتی مناسب و اقساطی تهیه نمایید.

خوگرپلاس با ارائه بهترین کالاها و خدمات مورد نیاز برای افرادی که در حوزه صنعت چوب فعالیت دارند یا قصد خرید ورق های چوبی همچون نئوپان و ام دی اف را دارند، و بهترین قیمت را پیشنهاد می دهد و شرایط خرید اقساطی نئوپان خام را نیز برای تمام مصرف کنندگان بوجود آورده است.

اگر نئوپان خام انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

نئوپان با روکش ملامینه به طور کلی، ورق های نئوپانی که از ترکیب خرده چوب های فرآوری شده با رزین یا چسب به وجود می آید، با نام نئوپان با روکش ملامینه شناخته می شوند. برای رسیدن به محصول نهایی، ضمن قرار دادن ورق های چوب نئوپان در معرض فشار و حرارت، آنها را پرس می کنند.

ناگفته نماند که چوب ها یا ضایعات چوبی که برای ساخت نئوپان استفاده می شوند، در مرحله نخست رطوبت گیری و سپس همگن می شوند. به طور معمول، تولید نئوپان با روکش ملامینه، به ویژه پروسه پرس کردن، در چندین مرحله صورت می پذیرد.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : دلیل این امر، استحکام و تراکم بهتر و مطلوب تر محصول نهایی می باشد. در مرحله نهایی، ورق های به دست آمده، برای رسیدن به وزن یکنواخت و متعادل، فشرده سازی می شوند. همچنین پس از طی شدن این فرآیند، ورق ها را سنباده زده تا برای استفاده نهایی به بهره برداری برسند.

نئوپان با روکش ملامینه

گفتنی است که ورق های نئوپان ملامینه، برای ساخت بسیاری از محصولات و مصنوعات چوبی مانند کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. در ضمن روکش کردن ورق های نئوپان به منظور افزایش استحکام و دوام، به انضمام زیبا ساختن و جذابیت این محصولات صورت می پذیرد. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که امروزه نئوپان با روکش ملامینه در زمره محصولات و فرآورده های چوبی پر کاربرد و پر استفاده به شمار می آید.

بر همین اساس، از این محصول برای ساخت دکوراسیون و سایر محصولات چوبی، در طیف وسیع و گسترده ای استفاده به عمل می آید. تنوع طرح، مدل و رنگبندی نئوپان با روکش ملامینه، بسیاری از سلیقه ها و ذائقه های مختلف و متفاوت را تحت تاثیر خود قرار می دهد. از سوی دیگر، قیمت مقرون به صرفه و بسیار مناسب و اقتصادی نئوپان های ملامینه، قابلیت استفاده از این محصولات را برای خریداران و مصرف کنندگان مختلف امکان پذیر می سازد.

 

نگاهی به انواع مختلف نئوپان با روکش ملامینه

به طور کلی، متناسب با روش ساخت، نئوپان ملامینه در انواع و اقسام مختلف تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. بر این اساس، تولید نئوپان با استفاده از پرس صفحه، یکی از نمونه های نئوپان با روکش ملامینه به شمار می آید. در این شیوه تولید و ساخت، تخته های چوب به صورت مرتب و منظم قرار می گیرند.

به همین جهت، در این روش تولید، نئوپان ها را در دسته تخته های بدون لایه، تخته های چند لایه، تخته های سه لایه و تخته های یکنواخت یک لایه طبقه بندی می نمایند. از دیگر نمونه های نئوپان با روکش ملامینه، می توان به نئوپان حاصل شده از پرس غلتکی، اشاره نمود. در این شیوه، ترکیب چسب و خرده های چوب را از میان غلتک های دارای حرکات چرخشی عبور داده تا از این طریق آنها را به ضخامت های مورد نظر و تنظیم شده، تغییر شکل دهند.

شایان ذکر است که با استفاده از این روش، تولید تخته بدون لایه، یک لایه، سه لایه و چند لایه، به نحو مطلوب امکان پذیر می شود. از دیگر انواع و نمونه های مختلف نئوپان با روکش ملامینه، می توان انواع نئوپان بر اساس روکش را عنوان نمود. بر این اساس، تخته خرده چوب لاک کاری شده، تخته خرده چوب با روکش مصنوعی، تخته خرده چوب با روکش طبیعی و تخته خرده چوب بدون روکش، انواع مختلف این محصول را شامل می شود.

نحوه تشخیص نئوپان با روکش ملامینه از ام دی اف

به طور کلی، نئوپان با روکش ملامینه و ورق های ام دی اف از فرآورده های چوبی و ورق های فشرده به حساب می آیند. با این وجود، ورق های نئوپان ملامینه و اوراق ام دی اف، در مقایسه با یکدیگر از تفاوت هایی برخوردار می باشند. یکی از تفاوت های بارز و برجسته به منظور تشخیص ام دی اف از نئوپان، به فرآیند تولید این نوع فرآورده های چوبی بر می گردد.

بر این اساس، ورق های ام دی اف از ترکیب الیاف چوب و چسب به وجود می آیند. همچنین برای ساخت ام دی اف از چوب نرم یا چوب سخت نیز می توان استفاده به عمل آورد.

این در حالی است که نئوپان ها از خرده ها و تراشه های چوب پرس شده ساخته و پرداخته می شوند. ناگفته نماند که خرده های چوبی که برای ساخت نئوپان با روکش ملامینه مورد استفاده قرار می گیرد، از لحاظ ابعاد در مقایسه با الیاف استفاده شده در ساختار ام دی اف بزرگتر بوده و از شکل یکدست و یکپارچه ای برخوردار نمی باشند.

کاربردهای مهم این محصول

گفتنی است که نئوپان با روکش ملامینه، به علت مزیت ها و فایده های بسیار زیاد، در بسیاری از حوزه های تولید مصنوعات و محصولات چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. بر این اساس، امروزه در صنایع کابینت سازی بر روی این محصول حساب ویژه ای باز می کنند.

همچنین در ساخت و تولید انواع مبلمان و سرویس خواب، ردپای این محصول به نحو بارز و برجسته به چشم می خورد. استفاده از نئوپان با روکش ملامینه تنها به این موارد محدود و محصور نمی شود، بلکه از این محصول برای تولید کمد، قفسه، درب های چوبی و دکوراسیون داخلی ساختمان، در مقیاس وسیعی استفاده می گردد.

شایان ذکر است که برند خوگر پلاس، در زمینه ارائه و عرضه نئوپان با روکش ملامینه مرغوب حرف های زیادی برای گفتن دارد. کیفیت، دوام، استحکام و قیمت مقرون به صرفه، برند خوگر پلاس را متفاوت و متمایز ساخته است.

اگر نئوپان با روکش ملامینه انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

خرید اینترنتی نئوپان ملامینه، یک راهکار مثمر ثمر و کاربردی برای تهیه این نمونه فرآورده های چوبی محسوب می شود. امروزه متاثر از گسترش تکنولوژی های جدید و فناوری های تازه، شیوه خرید و فروش محصولات و کالاهای مورد نیاز انسان ها نیز رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

خرید اینترنتی نئوپان ملامینه

با فراگیری شدن بستر اینترنت در ابعاد زندگی انسان، فرآیند خرید و فروش محصولات نیز تغییر و تحولات گسترده ای را به خود دیده است. خرید اینترنتی نئوپان ملامینه نیز از این قاعده مستثنا نبوده و یکی از روش های کاربردی و راهگشا، به ویژه برای تهیه این محصول در کوتاهترین زمان ممکن به شمار می رود.

شایان ذکر است که صنعت دکوراسیون و تزئینات داخلی فضای منازل، امروزه بشدت مورد توجه قرار گرفته است. از سوی دیگر، با توجه به رشد و گسترش جمعیت انسان و نیاز به تولید محصولات چوبی متنوع و متناسب با نوع سلیقه آنها، وجود فرآورده های چوبی جدید برای برآورده ساختن نیازها، بیش از پیش احساس میشد.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : این امر به تولید محصولی منحصر به فرد و متمایز به نام نئوپان منجر گردید. به طور کلی، نئوپان ملامینه از ترکیب و تلفیق خرده ها و تراشه های درختان مختلف و پس از پشت سر گذاشتن فرآیندهای متعدد ساخته و پرداخته می گردد.

استقبال قابل توجه و حائز اهمیت خریداران از نئوپان های ملامینه، سبب افزایش روند استفاده و کاربرد این محصولات در عرصه های مختلف گردیده است. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که امروزه سهم عمده ای از تولید کابینت و صنعت دکوراسیون، به نئوپان ملامینه اختصاص دارد.

از سوی دیگر، برای تهیه این محصول یکی از راهکارهای بهینه و راهگشا، روش خرید اینترنتی نئوپان ملامینه تلقی می شود. ناگفته نماند که در پرتو وجود شیوه خرید اینترنتی نئوپان ملامینه، امکان خرید افراد در هر زمان و مکان وجود دارد.

اهمیت و لزوم خرید آنلاین این محصول

امروزه روش های مختلفی برای تهیه نئوپان ملامینه در دسترس خریداران و مشتریان قرار دارد. اما به جرأت می توان اذعان نمود که هیچ روشی انعطاف پذیری و کارآمدی خرید اینترنتی نئوپان ملامینه را ندارد. با استفاده از این روش خرید، دیگر نیازی نیست که افراد ساعت ها و زمان های طولانی را در گوشه و کنار شهر، در جستجوی محصول مورد نظر خود صرف نمایند.

همچنین در پرتو وجود روش های خرید اینترنتی و آنلاین، حضور در ترافیک های شلوغ و طولانی و مهمتر از همه آلودگی هوا و مشکلات ناشی از آن، گریبانگیر خریداران نمی شود. از سوی دیگر، خرید اینترنتی نئوپان ملامینه، در هر زمان و محیطی که خریدار اراده نماید، قابلیت عملیاتی شدن دارد.

بر همین اساس، انعطاف پذیر بودن روش خرید آنلاین، بسیاری از نیازهای مشتریان و خریداران را به نحو مطلوب و مناسب برآورده می سازد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که خرید اینترنتی نئوپان ملامینه، علاوه بر مقرون به صرفه بودن، یک روش مؤثر برای صرفه جویی در وقت و هزینه افراد می باشد.

ناگفته نماند که امروزه با بسط و گسترش فضای اینترنت در زمینه های مختلف، روش های خرید غیر حضوری و اینترنتی، جایگاه ویژه ای در میان خریداران و فروشندگان پیدا نموده است. با استفاده از این روش، امکان تعامل بسیاری از خریداران و فروشندگان با یکدیگر به بهترین نحو فراهم می شود.

همچنین خرید اینترنتی نئوپان ملامینه، امکان ارائه و عرضه محصولات جدید و به روز را در کمترین زمان ممکن برای خریداران میسر می سازد. از طرف دیگر، ارائه طرح های متنوع و گوناگون نئوپان ملامینه، دست خریداران را برای محصول مورد نظر خود باز گذاشته تا طرح و رنگ متناسب و همخوان با سبک دکوراسیون خود را انتخاب نمایند. ضمناً، از طریق خرید اینترنتی نئوپان ملامینه، آگاهی از قیمت های روز این محصول نیز برای خریداران مقدور می شود.

جوانب مثبت خرید اینترنتی نئوپان ملامینه

بدون تردید، یکی از نکات مثبت خرید اینترنتی نئوپان ملامینه را باید در مقرون به صرفه بودن و سهولت در فرآیند خرید آن مربوط دانست. بر این اساس، بسیاری از مشتریان می توانند حتی در محیط منزل یا محل کار خود تنها با استفاده از خطوط اینترنت و پس از بررسی های لازم از کم و کیف محصول، فرآیند خرید خود را نهایی کنند.

شایان ذکر است که در خرید اینترنتی نئوپان ملامینه، قابلیت بررسی قیمت ها و مقایسه اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر به راحتی امکان پذیر می باشد. همچنین مشتریان می توانند به صورت آنلاین، از قیمت های روز انواع و اقسام فرآورده های چوبی اطلاعات لازم را کسب نمایند. غیر حضوری بودن، یکی از جنبه های بسیار مثبت و کاربردی خرید اینترنتی نئوپان ملامینه قلمداد می گردد.

به همین جهت، خریداران و مشتریان می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و فیزیکی، فرآیند خرید خود را تکمیل نمایند. بر این اساس، بدون صرف زمان و هزینه اضافی، تهیه محصولات مورد نظر خریدار، به راحتی میسر می شود.

از دیگر نکات بارز و مثبت خرید اینترنتی نئوپان ملامینه، می توان به راحت و بدون دغدغه بودن این شیوه اشاره نمود. بنابراین، برای موجودیت بخشیدن به خرید محصول مد نظر خود و استفاده از مزیت های بارز آن، تنها مراجعه به سایت خوگرپلاس کفایت می کند. خوگرپلاس یکی از مراکز ارائه دهنده انواع و اقسام فرآورده های چوبی نظیر نئوپان ملامینه و ام دی اف ملامینه می باشد. همچنین امکان خرید اینترنتی محصولات در این مرکز وجود دارد.

اگر نئوپان ملامینه انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

اهمیت چوب نئوپان خام همانطور که میدانید نیاز انسان به چوب از جمله مسائلی می باشد که از ابتدا وجود داشته است. چوب از دل طبیعت بدست آمده است و از دوران های پیشین بشر از آن استفاده می کرد.

اهمیت چوب نئوپان خام

چوب نئوپان خام نیز مانند دیگر صفحات فشرده چوبی از چوب درختان تهیه شده و با پردازش و ترکیب چسب و خرده چوب در تحت پرس و حرارت ساخته می شود. همه ما می دانیم که وجود درختان نیز مانند دیگر منابع طبیعی دائمی نیست و در صورت استفاده افراطی از آنان به زودی این وسعت این منبع گرانبها نیز کاهش می یابد.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از راهکارها در جهت حفظ منابع طبیعی و درختان استفاده از خرده چوب ها و چوب های کم ارزش به لحاظ اقتصادی و تجاری براس ساخت محصولاتی مانند چوب نئوپان خام بوده است.

استفاده از این چوب ها علاوه بر اینکه باعث حفظ محیط زیست می شود،  بسیار مقرون به صرفه تر است، زیرا صفحات فشرده ای مانند چوب نئوپان خام که از این روش به دست می آید با قیمت مناسب تری نیز روانه بازارها می شود.

اگر شما به آثار تاریخی و باستانی بازمانده از تمدن های گذشته مانند تمدن مصر و ایران باستان توجه کنید، متوجه خواهید شد که استفاده از چوب در تمام برهه‌های تاریخ رایج بوده است و چوب نئوپان خام تحولی جدید را در این عرصه رقم زد.

 

چوب نئوپان خام باعث پیشرفت بشر

پژوهش های بسیاری در زمینه انواع چوب و وسعت درختان نواحی جغرافیایی مختلف انجام شده است که با مطالعه ی آنان به این نتیجه می‌رسیم که در دورانی که شمال اروپا دچار سرمای شدید و یخبندان بوده است، فلات ایران از جمله مناطق جغرافیایی پربارانی بود که خاک حاصلخیز و آبرفتی آن باعث رشد درختان بسیاری شده بود و جنگل های انبوهی در دوره هخامنشیان وجود داشته است.

اما در طول تاریخ به دلیل رشد دیرهنگام صنعت کشورمان و استفاده نکردن از محصولاتی مانند چوب نئوپان خام ، شاهد قطع درختان و از بین رفتن جنگلهای زیادی بوده ایم، در صورتی که اگر  از همان زمانی که اروپا و کشورهای توسعه یافته از چوب نئوپان خام استفاده کردند ایران نیز از این نوع چوب استفاده می کرد اکنون نیمی از جنگل های کشورمان از بین نرفته بود.

البته فراموش نکنید که هنوز هم می‌توان از صنعت و طبیعت کشورمان محافظت کرد. برای مثال  با استفاده از محصولاتی همچون چوب نئوپان خام می توانیم از بریده شدن درختان جنگلی و باارزش بسیاری جلوگیری کنیم و متقابلاً صنعت کشورمان را نیز با پیشرفت در این زمینه روبرو کنیم.

در سال های اخیر شاهد پیشرفت رشته های هنری همچون چیدمان دکوراسیون داخلی بوده‌ایم و با پیشرفت این هنر، متقابلا استفاده از چوب نئوپان خام نیز به صورت چشمگیری روند صعودی خواهد داشت، زیرا امروزه انواع چوب نئوپان خام که  در طرح ها و اندازه های مختلفی به بازارها عرضه می شود با هر مدل چیدمان و دکور دلخواهتان مطابقت خواهد داشت.

شما می توانید از ورق نئوپان روکش شده متناسب با سلیقه تان است، استفاده کنید .حتی می توانید چوب نئوپان خام را تهیه کنید و به دلخواه خود از روکش ها و رنگ های متفاوتی برای طرح دادن به آن بهره ببرید.

ویژگی های منحصر بفرد نئوپان خام

امروزه چوب نئوپان خام که از فشرده شدن حجم زیادی خرده چوب و چسب به دست می آید در ضخامت های مختلفی تولید و روانه بازارها می شود. یکی از ویژگی های جالب چوب نئوپان خام آن است که این چوب در مقابل رطوبت بسیار مقاوم است.

امروزه، یکی از مدرن ترین نوع روکش برای چوب نئوپان خام استفاده از روکش سفید استخوانی است که برای سطوح میز پیشخوان های اداره ها و یا حتی میز مطالعه و پذیرایی بسیار پرکاربرد می باشد.

بسیاری از صنعتگرانی که در حوزه محصولات چوبی فعالیت دارند معتقدند که نوع دیگری از محصولات چوبی که ویژگی‌های چوب نئوپان خام را داشته باشد، هنوز وارد این عرصه نشده است.

چوب نئوپان خام بندرت دچار پوسیدگی و کاهش حجم می‌شود و اگر در رطوبت بسیار بالایی قرار گیرد و روکش مناسبی داشته باشد، تاب بر نمی‌دارد و یا به اصطلاح باد نمی‌کند.

بسیاری از فرآورده های چوبی دیگر که شاید از لحاظ قیمت نیز گرانتر از چوب نئوپان خام باشند چنین ویژگی هایی را ندارند و ممکن است به سرعت در اثر برخورد با رطوبت دچار آسیب شوند.

ناگفته نماند که چوب نئوپان خام امروزه به گونه ای تولید می شود که تا حدودی در برابر حمله ی موریانه و دیگر حشرات نیز مقاوم می باشد. یکی از بهترین و باکیفیت ترین ارائه دهندگان انواع چوب نئوپان خام، خوگرپلاس میباشد که می تواند با مراجعه به سایت آن محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

اگر چوب نئوپان خام انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

انواع نئوپان ملامینه در ابعاد و رنگ های مختلف تولید و روانه بازار می شود. به طور کلی، صفحات فشرده چوبی از جمله متریال پر مصرف و پر کاربرد در صنعت چوب به شمار می آیند. چراکه یکی از متریال اصلی و اساسی برای تولید و ساخت مصنوعات و سازه های چوبی، انواع مختلف صفحات فشرده چوبی مانند نئوپان و ام دی اف می باشد.

انواع نئوپان ملامینه

از سوی دیگر، نئوپان ملامینه از ترکیب و تخته نئوپان و روکش ملامینه به وجود می آید. محصول نهایی ایجاد شده ماحصل تراشه ها، ضایعات خرد شده چوب و چوب های نرم می باشد. به طور معمول، نئوپان ها به صورت خام یا روکش دار تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : روکش ملامینه به عنوان یکی از روکش های پر مصرف، علاوه بر افزایش و دوام و مقاومت نئوپان، روکشی ضد خش و مقاوم در برابر حرارت محسوب می شود. گفتنی است که امروزه متاثر از پیشرفت های صورت گرفته در صنعت چوب، قابلیت تولید انواع نئوپان ملامینه امکان پذیر می باشد.

همچنین ارائه این محصول در ابعاد و اندازه های مختلف و همینطور تنوع طرح و رنگ بالا، به خوبی نیازهای تولید کنندگان مصنوعات چوبی را برآورده می سازد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که در حال حاضر فروش انواع نئوپان ملامینه در ابعاد متنوع مانند 183 در 366 و 183 در 244 و در ضخامت های متفاوتی نظیر 8، 16 و 25 میل به مرحله تولید می رسند.

ناگفته نماند که رنگبندی بسیار بالای نئوپان های ملامینه، سلیقه های مختلف را به نحو مطلوب پاسخگو می باشد. در ادامه انواع نئوپان ملامینه از نظر روش ساخت و روکش بکار رفته در ساختار آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

انواع نئوپان ملامینه از لحاظ روش ساخت

به طور کلی، نئوپان ملامینه، در چهار گرید مختلف تولید و در صنایع چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید نئوپان های ملامینه پس از ترکیب خرده ها و تراشه های چوب با رزین و چسباننده های مناسب، به دستگاه های پرس پیشرفته، جهت پرس کاری منتقل می شوند. بر این اساس، یکی از روش های تولید انواع نئوپان ملامینه، ماحصل پرس صفحه ای می باشد.

در این نوع پروسه تولید پس از مرتب شدن جهت طول تخته های چوب، محصول نهایی به تخته های چند لایه، سه لایه و یک لایه تقسیم بندی می گردد. از دیگر روش های ساخت نئوپان ملامینه می توان به روش پرس قالبی اشاره نمود. در این روش به علت پروفیل دار، برجسته و انحنا دار بودن صفحات پرس قالبی، تخته هایی در اشکال مختلف و متنوع تولید می گردد. تولید انواع نئوپان ملامینه با استفاده از پرس غلتکی، از شیوه های دیگر برای ساخت این محصولات به شمار می رود. در این شیوه تلفیق چسب و خرده های چوب به منظور رسیدن به ضخامت های مورد نظر، بین غلتک های دارای حرکت چرخشی عبور داده می شوند. همچنین با این روش قابلیت تولید تخته های بدون لایه، چند لایه، یک لایه و سه لایه، امکان پذیر می گردد.

انواع روکش این محصول

به طور کلی، روکش های مورد استفاده در دو دسته عمده روکش مصنوعی و چوبی تقسیم بندی می شوند. روکش های مصنوعی از کاغذهای تزئینی و غیر تزئینی و آغشته شده به رزین و چسباننده مختلف ساخته و پرداخته می شوند. بر این اساس، از انواع نئوپان ملامینه بر حسب روکش استفاده شده در ساختار آن می توان به تخته خرده چوب لاک کاری شده و ورق با روکش مصنوعی اشاره نمود.

مضاف بر این، تخته خرده چوب با روکش طبیعی و تخته خرده چوب بدون روکش، از دیگر انواع نئوپان ملامینه محسوب می شوند. شایان ذکر است که روکش های ملامینه استفاده شده بر سطح نئوپان ها، از یک لایه کاغذ تزئینی به صورت براق، مات، طرحدار و ساده بوده که با چسباننده مناسب آغشته و خشک می گردند.

ناگفته نماند که این روکش ها غالباً به صورت رول و در ابعاد و اندازه های مختلف به تولید می رسند. ضمناً رزین ها و چسباننده هایی که در ساختار نئوپان ملامینه استفاده می شود، پلی وینیل استات، ملامین فرمالدئید و اوره فرم آلدئید می باشند.

موارد کاربرد انواع نئوپان ملامینه

انواع نئوپان ملامینه متناسب با نحوه کارایی و نوع استفاده در طیف های مختلفی مورد استفاده واقع می شوند. بر این اساس، مدل هایی از نئوپان های ملامینه برای ساخت لوازم و مصنوعات چوبی داخل فضای ساختمان به کار می روند.

علاوه بر این، برای ساخت دکوراسیون داخلی، کابینت، قفسه بندی، تولید دیوارهای موقت و کمد و ساخت مبلمان، بر روی این محصولات حساب ویژه ای باز می کنند. همچنین ساخت درب، زیر سازی سقف ساختمان، پارتیشن بندی، ساخت بیلبوردهای تبلیغاتی و ساخت کانتینرهای حمل، از دیگر موارد رایج کاربرد نئوپان های ملامینه به شمار می رود.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که وزن سبک، هزینه کم و مقاومت و دوام مناسب در برابر فرسایش و حرارت، از مزیت های بارز و برجسته انواع نئوپان ملامینه پرکاربرد تلقی می شود.

وبسایت خوگرپلاس انواع نئوپان ملامینه باکیفیت و بادوام را به مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مصنوعات چوبی ارائه می نماید. تنوع بسیار بالا، برخورداری از ابعاد مناسب و کاربردی و قیمت مقرون به صرفه، از شاخصه های حائز اهمیت خوگرپلاس محسوب می شود.

اگر نئوپان ملامینه انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

انواع ام دی اف خام، از جمله محصولات پرکاربرد و پر مصرف به شمار می آیند. بر این اساس، از این محصولات برای تولید مدل های شیک و مدرن کمد دیواری و انواع مختلف کابینت آشپزخانه و مواردی از این قبیل، در طیف وسیعی و گسترده ای استفاده به عمل می آید.

انواع ام دی اف خام

شایان ذکر است که ام دی اف، در زمره فرآورده های چوبی قرار دارد. به عبارت دیگر، ورق های ام دی اف، به عنوان نوعی تخته فیبر بوده که فرآیند تولید آنها به صورت خشک انجام می پذیرد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که ام دی اف خام، در مفهوم تخته فیبر دارای چگالی متوسط، تعبیر و تفسیر می گردد.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : این محصول در مقایسه با محصولات دیگر نظیر تخته لایه و نئوپان، ویژگی های مطلوب و کاربردهای متنوعی تری دارد. بر این اساس، باید اذعان نمود که انواع ام دی اف خام، به نسبت سایر ورق ها، از استحکام و دوام قابل توجهی برخوردار می باشند.

از سوی دیگر، کاربرد و موارد استفاده ام دی اف های خام به علت مزیت های منحصر به فرد آن، با افزایش چشمگیری همراه شده است. شایان ذکر است که انواع ام دی اف خام، جایگزین مناسب و در عین حال مقرون به صرفه ای برای چوب به شمار می آیند. قیمت مناسب و اقتصادی و فرآیند تولید مهندسی شده، جایگاه مناسبی را برای استفاده از ام دی اف خام رقم زده است.

 

ویژگی های مهم انواع ام دی اف خام

به طور کلی، این کالا در مقایسه با چوب طبیعی از تفاوت هایی برخوردار می باشد. بر این اساس، ام دی اف خام، علاوه بر برخورداری از ساختار یکنواخت و یکپارچه، در سطح آن هیچگونه رگه شکاف یا گره ای به چشم نمی خورد.

با این وجود از لحاظ کارکرد، ورق های ام دی اف، همانند چوب، از قابلیت روکش شدن، رنگ پذیری، چسب کاری، برش و سوراخ کاری برخوردار می باشند. ناگفته نماند که انواع ام دی اف خام برای تولید بسیاری از محصولات نظیر دیوارپوش، میز و صندلی، جا کتابی، کابینت آشپزخانه، تخت، کمد و مبلمان نقش برجسته و بسزایی ایفا می کنند.

در بسیاری از مواقع به سبب افزایش مقاومت و دوام ورق های ام دی اف، روکش دار کردن آنها در دستور کار قرار می گیرد. همچنین انواع ام دی اف خام، از لحاظ شکل ظاهری، شباهت بسیاری به چوب داشته، با این تفاوت که این محصولات از معایب چوب برخوردار نیستند. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که سطح ام دی اف خام به سبب بهره مندی از وزن مخصوص یکنواخت، بهتر مورد ماشین کاری قرار می گیرد. ضمناً سطح هموار و صاف این محصولات، قابلیت اصلاح و سنباده زنی آن را امکان پذیر می سازد.

نگاهی به نمونه های مختلف و انواع ام دی اف خام

ام دی اف نازک، یکی از انواع مختلف ام دی اف خام به شمار می رود. استفاده به عنوان کفپوش، دیوارپوش، تخته های منحنی، صنعت خودرو سازی و همینطور سطح پشتی کمدها و کابینت ها، از موارد کاربرد این محصول تلقی می شود.

از دیگر نمونه ها و انواع ام دی اف خام، می توان به ام دی اف ضخیم اشاره نمود. گفتنی است که ام دی اف های ضخیم در کلاس های 45 الی 60 و 30 الی 45 میلیمتر موجود می باشند. ساخت کف نیمکت، رویه کاری کابینت، طاق ها، پایه های میز، ستون ها و سازه های معماری، بخشی از موارد استفاده این محصول به شمار می آیند.

ناگفته نماند که ام دی اف های ضخیم به علت برخورداری از سطوح صاف و عمیق، برای ماشین کاری بسیار مناسب و مفید می باشند. ام دی اف انعطاف پذیر، ام دی اف قالب گیری شده، ام دی اف دارای وزن پایین، مقاوم در برابر آتش، مقاوم در مقابل قارچ ها و حشرات و ام دی اف مقاوم در برابر رطوبت، از دیگر انواع ام دی اف خام محسوب می شوند.

مزیت های حائز اهمیت این محصول

بدون اغراق، انواعام دی اف خام، در مقایسه با سایر محصولات چوبی، از مزیت های ویژه و منحصر به فردی برخوردار می باشند. بر این اساس، دوام و استحکام مناسب، به انضمام خواص شیمیایی و فیزیکی بسیار بالا، از جمله مزیت های این محصولات به شمار می رود.

برخورداری از ابعاد پایدار، مقاومت قابل توجه در برابر فشرده شدن، بهره مندی از چگالی همگن و یکنواخت، خواص شکل پذیری و برخورداری از سطح صاف و یکدست، از دیگر مزیت های مهم و حائز اهمیت انواع ورق های ام دی اف محسوب می شود.

تراکم بسیار بالا، قابلیت سنباده زنی، ماشین کاری و ابزار خوری و روسازی، از نقاط عطف این محصول قلمداد می گردد. ناگفته نماند که ورق های ام دی اف از لحاظ ابعاد و ضخامت، از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند. همچنین مقرون به صرفه بودن از نقطه نظر اقتصادی، بسیاری از مصرف کنندگان و خریداران را به سمت سوی استفاده از انواع ام دی اف خام سوق داده است.

خوگر پلاس، یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید و عرضه انواع ام دی اف خام به شمار می آید. تولید و عرضه ورق های ام دی اف باکیفیت و مقرون به صرفه، از مشخصات بارز و شاخص برند خوگر پلاس تلقی می شود.

اگر ام دی اف خام انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

خرید اقساطی نئوپان ملامینه یک راهکار مناسب و مقرون به صرفه برای تولیدکنندگان و سازندگان مصنوعات و محصولات چوبی به شمار می رود. از سوی دیگر، خرید اقساطی نئوپان ملامینه برای صرفه جویی در منابع مالی و کاهش هزینه ها نیز نقش بسزایی ایفا می نماید.

خرید اقساطی نئوپان ملامینه

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که روش های خرید اقساطی، قیمت های بالای کالا و محصولات را به نحو مطلوب تحت پوشش خود قرار می دهد. بر همین اساس، بسیاری از خریداران و مشتریان می توانند با آسودگی خاطر و بدون دغدغه و نگرانی در مورد عدم تامین منابع مالی، فرآیند خرید خود را عملیاتی نمایند.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : امروزه متاثر از رشد و پیشرفت تکنولوژی، روش های خرید اقساطی از مقبولیت ویژه ای در میان اقشار مختلف جامعه برخوردار شده است. چرا که در این روش خرید، خریداران و مشتریان از آزادی عمل و قدرت خریدی بالایی برخوردار می باشند.

خرید اقساطی نئوپان ملامینه نیز از این قاعده مستثنا نبوده و یک فرصت ویژه و ارزنده برای تولید کنندگان و سازندگان مصنوعات چوبی به شمار می رود. از سوی دیگر، نئوپان ملامینه، یکی از فرآورده های چوبی بسیار پر کاربرد در صنعت چوب بوده که برای تولید و ساخت بسیاری از وسایل و محصولات چوبی مورد استفاده قرار می گیرد.

اگرچه قیمت نئوپان های ملامینه در مقایسه با سایر فرآورده های چوبی مقرون به صرفه و مناسب می باشد، اما در بسیاری مواقع ممکن است منابع مالی خریدار برای تهیه این محصول تامین نشده باشد. به همین جهت، مشتری ناچار است تا تامین شدن منابع پولی و مالی از خرید نئوپان ملامینه چشم پوشی نماید.

در چنین شرایطی، فراهم کردن قسطی این کالا می تواند یک راهکار مؤثر و تاثیر گذار برای برآورده ساختن نیازهای مشتریان و خریداران تلقی شود.

 

فرآیند خرید اقساطی نئوپان ملامینه

شایان ذکر است که یکی از ارائه دهندگان روش خرید اقساطی نئوپان ملامینه اختصاص به برند خوگرپلاس دارد. عرضه این روش خرید، یک فرصت ویژه و مغتنم برای مصرف کنندگان نئوپان های ملامینه به شمار می رود. بر همین اساس، خریداران می توانند در کمترین زمان ممکن نسبت به فراهم کردن محصول مورد نظر اقدامات لازم و مقتضی را به کار ببندند.

ناگفته نماند که خرید اقساطی نئوپان ملامینه در خوگرپلاس، با مزیت های و ویژگی های قابل توجه و متمایزی همراه می باشد. بر این اساس، عدم نیاز به ضامن و تنها با ارائه چک، خریداران می توانند از تسهیلات این طرح نهایت استفاده را ببرند.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که خرید اقساطی نئوپان ملامینه در خوگرپلاس، در اقساط متنوع و انعطاف پذیر سه الی 24 ماهه در اختیار مشتریان و خریداران قرار می گیرد. در حال حاضر ردپای نئوپان های ملامینه در مقیاس وسیعی و برای تهیه حجم انبوهی از مصنوعات چوبی به صورت ملموس و مشهود به چشم می خورد.

از سوی دیگر، مزیت های و فواید قابل توجه این محصول بسیاری از تولیدکنندگان را به سمت و سوی استفاده از آن سوق داده است. لازم به ذکر است که از نئوپان ملامینه برای ساخت انواع و اقسام محصولات نظیر مبلمان و سرویس خواب، کمد، قفسه بندی و استفاده در دکوراسیون داخلی، در مقیاس گسترده ای استفاده به عمل می آید. علی رغم قیمت بهینه و مناسب نئوپان های ملامینه، امکان خرید نقدی این محصول برای بسیاری از خریداران به دلایل مختلف مهیا نمی باشد.

در این شرایط و برای برطرف ساختن نیازهای مصرف کنندگان، خرید اقساطی نئوپان ملامینه یک راه حل کاربردی و کارآمد و در عین حال راهگشا به شمار می آید.

نکات مثبت خرید اقساطی نئوپان

یکی از نقاط عطف خرید قسطی این محصول را باید در دادن فرصت به مشتری و خریدار برای پس انداز بهای محصول عنوان نمود. از سوی دیگر، در این روش خرید امکان دسترسی مشتریان و خریداران به مدل های متنوع و مختلف این محصولات وجود دارد.

مضاف بر این، امکان دستیابی به اطلاعات و قیمت روز محصول برای مشتریان امکان پذیر می باشد. همچنین قابلیت مقایسه محصولات مختلف و قیمت های متنوع این کالا نیز به نحو مطلوب فراهم می شود. بدون تردید، صرفه جویی در وقت و زمان، از مهم ترین نکات مثبت خرید اقساطی نئوپان به شمار می آید.

ضمناً در پرتو وجود روش خرید اقساطی، به حضور در ترافیک های سنگین و بودن در معرض آلودگی هوا، دیگر نیازی پیدا نمی شود. سهولت در سفارش خرید، انعطاف پذیری در هنگام خرید، بهره مندی از قیمت های رقابتی، مناسب و مقرون به صرفه، به ویژه از نقطه نظر اقتصادی، از دیگر نقاط عطف خرید اقساطی نئوپان ملامینه تلقی می شود.

لازم به ذکر است که خرید اقساطی نئوپان ملامینه به عنوان یکی از فرآورده های چوبی پرکاربرد، با ویژگی های بسیاری همراه می باشد. مقاومت در برابر خط و خراش، یکی از ویژگی های برجسته این نمونه فرآورده های چوبی به شمار می رود. همچنین مقاومت نئوپان های ملامینه در برابر پوسیدگی و ساییدگی، از دیگر ویژگی های حائز اهمیت این محصولات تلقی می شود. از سوی دیگر، وزن سبک و مناسب، ارائه در ابعاد و اندازه های متنوع، برخورداری از رنگبندی مختلف و متناسب با سلیقه ها و ذائقه های مختلف، نئوپان ملامینه را در زمره محصولات محبوب و پرکاربرد در صنایع چوب تبدیل نموده است.

اگر نئوپان ملامینه انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

آشنایی با نئوپان خام زیر پالتی شاید شما هم تاکنون در عرصه تجاری تان نام نئوپان خام زیر پالتی را شنیده باشید و برای شناخت دقیق آن و کاربردش کنجکاو شده باشید. برای آنکه نئوپان خام زیر پالتی را به طور دقیق بررسی کنیم باید در ابتدا با محصولی به نام پالت آشنا شویم.

در واقع  پالت یک نوع سازه می باشد که بیشتر برای اموری همچون حمل‌ونقل کاربرد دارد. برای مثال هنگامی که حمل محصولات توسط لیفتراک، لودر و دیگر دستگاه‌های بالابر یا انواع جرثقیل قرار است انجام گیرد، میتوان از محصولاتی همچون پالت استفاده کرد که در یک ساختار نقش پشتیبانی از محصولات را دارد.

آشنایی با نئوپان خام زیر پالتی

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : حقیقت آن است که یک پالت ساختار بنیادین یک واحد بار برای جابجایی، است و استفاده از نئوپان خام زیر پالتی ساختار پالت را تکامل می بخشد و باعث می‌شود که حمل و نقل و ذخیره سازی بسیار کارآمدتر و سریعتر و بدون خسارت های احتمالی انجام گیرد.

جالب است بدانید که محصولاتی که بر روی پالت قرار داده می شوند نیاز به یک ساختاری دارند که هنگام بسته بندی استحکام بیشتری داشته باشند و راحت تر جابه‌جا شوند به همین دلیل از نئوپان خام زیر پالتی استفاده می شود.

اغلب نیز پس از اسفاده از پالت به کمک یک تسمه یا شرینک محصولات بسته بندی می شوند. انواع نمونه های نئوپان خام زیر پالتی به دلیل آنکه دارای کاربردهای ضروری و بسیار مهمی هستند، امروزه در صنعت و تجارت مورد استفاده قرار می گیرند.

 

تاریخچه استفاده از نئوپان خام زیر پالتی

بیشتر کسانی که با جرثقیل و حمل و نقل سر کار دارند به خوبی با نئوپان خام زیر پالتی آشنایی دارند. اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید از نئوپان به عنوان لایه زیرین پالت استفاده کرد ؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که نئوپان اصولا از ذرات چوب و خاک اره که با چسب ترکیب شده اند ساخته شده است، به همین دلیل هم، علاوه بر استحکام بالا دارای قیمت مناسب و بصرفه می باشد.

همین موضوع باعث شده است تانئوپان خام زیر پالتیاز بهترین گزینه هایی که می توان برای حمل و نقل کالاها از آنها استفاده کرد، تبدیل شود. نمونه های مختلف نئوپان خام زیر پالتی بسیار پرکاربرد می باشند و تنوع های زیادی نیز دارند که اصولا نیاز به هزینه کمی هم دارند.

جالب است بدانید که پیش از آنکه پالت ها ساخته شوند، جعبه های چوبی و بشکه ها به عنوان وسایلی برای حمل و نقل استفاده می شدند و پس از آن نیز جعبه های مقوایی جای جعبه های چوبی را گرفتند.

اولین کشور هایی که استفاده کردن از پالت در آنجا رایج شد، کشور آمریکا و تعدادی از کشورهای اروپایی بودند که در طول جنگهای جهانی به مرور توانستند استفاده از پالت را در حمل و نقل ملزومات جنگی و تجاری رواج دهند و پس از آن نیز به مرور زمان کشورهای در حال توسعه از پالت ها استفاده کردند و در نتیجه استفاده از نئوپان خام زیر پالتی نیز به دلیل قیمت و کیفیت مناسب، بسیار پرکاربرد شد.

موارد استفاده از این محصول

امروزه بیشتر پالت ها از نوع چوب ساخته شده اند و نئوپان خام در این مواقع کاربرد بسیار زیادی دارد، اما باید توجه داشته باشید که در برخی از موارد شاهد استفاده از پالت های پلاستیکی و یا حتی کاغذی و فلزی نیز می باشیم که دارای معایب بسیار زیادی نسبت به پالت چوبی هستند.

به همین دلیل نیز اصولا مردم ترجیح می دهند تا از پالت های چوبی که دارای کیفیت و قیمت مناسب می باشند، استفاده کنند تا ریسک خطر و مخدوش و معیوب شدن بارهای شان در هنگام حمل و نقل نیز کاهش پیدا کند.

در ضمن باید بدانید که پالت های چوبی نسبت به پالت های فلزی وزن و کیفیت بسیار مناسب تری دارند. نئوپان خام زیر پالتی برای حمل و نقل بسیار متناسب است و سطح مسطح آن برای جابجایی آسان پالت بسیار پر کاربرد میباشد. عکس پالت های چوبی با استفاده از نئوپان خام زیر پالتی به راحتی می توانند حمل بار هایی که حدود ۱۰۰۰ کیلوگرم وزن دارند را انجام دهند بدون آنکه خسارتی به اشیا وارد شود.

از بزرگترین سرمایه گذاری هایی که میتوان در عرصه تجارت دانست و بسیار مقرون به صرفه و سود دهنده نیز می باشد تولید پالت با استفاده از نئوپان خام زیر پالتی در زمینه های تجاری ، صنعتی و حمل نقل می باشد .

توجه داشته باشید که ممکن است برای زیر پالت چوب های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد اما نئوپان خام زیر پالتی یکی از بهترین گزینه هایی میباشد که امروزه بسیاری از افراد استفاده از آن را ترجیح میدهند و دلیل عمده ی این انتخاب قیمت مناسب و مقاومت بالای این محصول میباشد که نظر بسیاری از فعالان در عرصه تجارت و حمل و نقل را به خود جذب کرده است.

اگر نئوپان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

آشنایی با نئوپان خام رنگی طی چند دهه گذشته شاهد پیشرفت قابل توجهی در علم و تکنولوژی مربوط به چوب و صنایع چوبی بوده‌ایم. تمام محققان و دست اندرکاران آن توانسته اند با تحقیق در زمینه چوب و تلفیق علوم بنیادی و کاربردی صنایع چوب را به نحو بسیار چشمگیری ارتقا بخشیده و آن را با دیگر صنایع رو به پیشرفت هماهنگ سازند.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : نکته دیگری که باید به آن توجه کرد آن است که کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ، در زمینه تولید محصولاتی مانند نئوپان خام رنگی با یکدیگر از لحاظ زمانی بسیار فاصله داشته اند، یعنی کشورهای پیشرفته توانستند خیلی زودتر به محصولی مانند نئوپان خام رنگی دسترسی پیدا کنند.

اما کشورهای در حال توسعه بسیار دیرتر از کشور توسعه یافته به این محصول دسترسی پیدا کردند . وجه اشتراک این دو گروه در اندازه نئوپان خام می‌باشد، که اصولاً اندازه‌ای استاندارد بین المللی دارد.

آشنایی با نئوپان خام رنگی

امروزه محققان و صنعتگران ایرانی برای آنکه بتوانند این فاصله زمانی را جبران کنند و بتوانند پیشرفت های خود را در این زمینه نشان دهند،  دست به ساخت محصولات چوبی و با کیفیتی مانند نئوپان خام رنگی زدند.

ساخت محصولی مانند نئوپان خام رنگی شامل سه مرحله ی بسیار مهم میباشد:

1-فرایند کاهشی: در این مرحله خرده چوب ها از الوار چوبی و یا قطعات چوبی کم ارزش بدست می آیند.

2-مرحله ی تولید ورق : در نهایت به مرحله ی فرایند تولید ورق میرسم که با ترکیب مجدد این عناصر چوبی و چسب و فرآیند پرس .رق های چوبی ایجاد می شود.

3-مرحله ی رنگ کردن  نئوپان : در مرحله ی سوم ورق نئوپان رنگ می شود و ورقه نهایی که نئوپان خام رنگی است بدست می آید و فرآیند تولید به پایان میرسد. هرکدام از انواع این مدل نئوپان خام رنگی، کاربردهای متفاوتی دارند و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند.

اهمیت تولید این محصول

جالب است بدانید که نئوپان خام رنگیاصولا از قطعات ریز خرده چوب تشکیل می شود که این قطعات در مقایسه با دیگر لایه هایی که در ساختار نئوپان های خام قرار دارد کوچکتر می باشد. عمده کاربرد این تخته ها در مواردی مانند تولید قفسه های کتابخانه و یا استفاده در دکوراسیون و چیدمان منزل است.

ابعاد خرده چوب ها اصولا نامنظم و نا متوازن می باشند و با پردازش  مناسب در هنگام تولید می توان نئوپان و تخته خرده چوب هایی با سطحی کاملا مسطح را تولید کرد. فراموش نکنید که تماس چسب  با ذرات چوب و بهبود کیفیت مکانیکی این نوع از چوب ها اصولاً به تراکم آنان بستگی دارد.

نئوپان خام رنگی از جمله محصولاتی است که در ساخت مصنوعات چوبی مورد استقبال قرار گرفته است.

چیدمان دکوراسیون اتاق کودک و ارتباط آن با نئوپان خام رنگی

امروزه بسیاری از پدرها و مادرهایی که دوست دارند اتاق زیبایی برای فرزندانشان آماده کنند از وسایل چوبی رنگی بهره می گیرند تا علاوه بر آنکه روحیه کودکانشان با دیدن این رنگهای متنوع شاد شودو قدرت خلاقیت آنان نیز افزایش پیدا کند. یکی از مهمترین محصولاتی که می توان برای سرویس خواب چوبی اتاق کودکان از آنها استفاده کرد نئوپان خام رنگی می باشد.

این نوع از تخته‌های چوبی به دلیل آنکه دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند، برای چیدمان اتاق کودک بسیار مناسب می باشند و با تنوع رنگی بسیار زیادی که دارند می‌توانند برای هر سلیقه و دکوری مناسب باشند. هنگامی که صحبت از چیدمان لوازم چوبی در اتاق ها و طرح های دکوراسیون جدید می شود، بسیاری از افراد با خود فکر کنند که هزینه این لوازم‌چوبی بسیار زیاد خواهد شد.

برای حل این مشکل ما به شما پیشنهاد می کنیم که از نئوپان خام رنگی استفاده کنید زیرا این تخته خرده چوب ها علاوه بر کیفیت مناسب از قیمت مناسبی نیز برخوردارند و بیشتر افراد می توانند آن را تهیه کرده و در انواع مصارف ها از آنها استفاده کنند.

برای آشنایی با انواع نئوپان خام رنگی و سایر انواع روکش شده می توانید به سایت خوگرپلاس وارد شده و ضمن آشنایی بیشتر با ویژگی های آن ها تخته خرده چوب های مورد نظر خود را خریداری نمایید.

اگر نئوپان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

نئوپان رنگی نیز درست مانند نئوپان یک ساختار کامپوزیتی دارد که برای تولید آن از فشرده سازی خرده های چوب طبیعی استفاده می شود.

نئوپان رنگی

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : برای متصل سازی و فشرده کردن این خرده چوب های اضافی از نوعی چسب استفاده می شود. گاهی نیز علاوه بر چسب از مواد افزوئنی دیگر نیز برای برای افزایش کارایی و بهبود ویژگی های آن استفاده می کنند.

در نهایت این خرده چوب ها به همراه چسبی که با آن ها ترکیب شده است تحت حرارت و فشار پرس قرار می گیرد تا در نهایت نئوپان ساخته شود. در ادامه از این نئوپان خام نئوپان رنگی تولید می شود.

 

مراحل ساخت نئوپان رنگی چیست؟

همان طور که اشاره شد نئوپان رنگی از نئوپان معمولی تشکیل شده است. بنابراین با توضیح مراحل ساخت نئوپان، مراحل ساخت آن را توضیح می دهیم. برای ساخت نئوپان در کارخانه در مرحله اول قطعات اضافه و الوار های چوب را خرد کرده و خرده های چوب حاصل را برای تولید نئوپان استفاده می کنند.

در ادامه این خرده های چوب رطوبت گیری می شوند و بعد برای متصل شدن آن ها از چسب استفاده می شود. همچنین علاوه بر چسب مواد دیگری مثل موم یا واکس نیز به منظور افزایش خاصیت ضد رطوبتی نئوپان به آن اضافه می کنند.

در ادامه کار ورقه های نئوپان را به صورت کاملا یکنواخت پرس می شوند تا این که ورقه ها استحکام لازم را به دست بیاورند. بعد از این مرحله نیز ورقه ها را کاملا سرد می کنند تا ساختار آن ها دچار مشکلی نشود، سپس با سنباده سطح آن ها را صاف می کنند.

نئوپان خام برای مصارفی مانند دکوراسیون داخلی منزل و سازه های تزئیناتی خانگی مانند کابینت و کمد ظاهر جالبی ندارد، بنابراین از نوع رنگ شده یا روکش دار آن استفاده می کنند. از این رو می توان از رنگ برای جلوه دادن به ظاهر نئوپان استفاده کرد و به این ترتیب نئوپان رنگی تهیه می شود.

آیا نئوپان رنگی انواع مختلفی دارند؟

دسته بندی نئوپان رنگی بر اساس انواع نئوپان خام صورت می گیرد. به این ترتیب که نئوپان های خام بر اساس روشی ساخت و میزان فشردگی و ساختاری که پیدا می کنند دسته بندی می شوند. در ادامه نیز با توجه به نوع روکش یا رنگی که روی آن ها را می پوشاند، انواع نئوپان رنگی به دست می آید.

یک سری از نئوپان ها به کمک پرس صفحه ای تولید می شوند. در این صورت تخته های تولید شده به صورت طولی هستند و به انواع صفحات یکنواخت که می توانند به صورت یک لایه، دو لایه یا حتی چند لایه باشند تقسیم بندی می شوند.

نوع دیگر نئوپان رنگی، از آن دسته نئوپان هایی تشکیل شده اند که توسط پرس های قالبی ایجاد شده اند. این نوع پرس به صورت های مختلف و قالب های متفاوت است که در نتیجه می توانیم نئوپان هایی با ساختار ها و اشکال متنوعی مانند برجسته و انحنا دار داشته باشیم.

دسته دیگر تخته ها نیز از طریق پرس های غلتکی تشکیل می شوند. این فرایند به این صورت است که مخلوط خرده چوب ها  و چسب یا رزین،  در مرحله پرس شدن از لا به لای غلتک هایی با حرکات چرخشی عبور می کند.

در این روش نیز مانند روش پرس صفحه ای می توان تخته هایی یک لایه و دولایه و حتی چند لایه داشت. تنها تفاوتی که در این جا وجود دارد این است که در روش غلتکی می توان ضخامت صفحات را تنظیم کرد. در ادامه نیز با استفاده از انواع روکش ها یا لاک و رنگ های مخصوص چوب نئوپان رنگی برای مصارف مختلف تولید می شود.

نئوپان رنگی در چه مواردی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد؟

نئوپان رنگی تولید شده با توجه به تغییرات ظاهری و تزئیناتی که روی نئوپان خام صورت گرفته است، اکنون برای مصارف مختلفی همچون دکوراسیون و تزئینات خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. موارد مصرف نئوپان نیز مانند ام دی اف در تولید انواع سازه های چوبی است.

از جمله مواردی که برای ساخت و تولید آن ها می توان از نئوپان رنگی استفاده کرد، ساخت انواع کابینت ها، میز و صندلی ها، کمد ها و دراور ها، درب و چهارچوب های پنجره و سرویس خواب و مبلمان می باشد.

همچنین از انواع نئوپان رنگی می توان برای تولید درب های ضد سرقت نیز استفاده کرد. البته به صورت کلی این مورد پیشنهاد نمی شود، چرا که نئوپان ها به صورت کلی استحکام بالایی ندارند، اما اساس ساخت این درب ها استحکام و مقاومت آن ها می باشد.

استفاده از این محصول چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم ترین مواردی که می توان به عنوان مزیت استفاده از نئوپان رنگی در ساخت انواع ابزار و سازه های چوبی به آن اشاره کرد، قیمت ارزان و مقرون به صرفه تر نئوپان نسبت به دیگر انواع فرآورده های چوب است. نئوپان ها به صورت کلی نسبت به دیگر فرآورده های چوبی از جمله ام دی اف ارزان قیمت تر هستند.

از این رو می توان گفت در برخی از موارد که حتی ظاهر و استحکام چوب اهمیت زیادی ندارد، نئوپان رنگی می تواند گزینه جایگزین مناسبی باشد. نئوپان ها به صورت کلی وزن سبکی دارند. از این رو می توان گفت که در بسیاری از موارد استفاده از آن به دلیل این مشخصه ها نسبت به سایر فرآورده های چوبی ترجیح داده می شود.

این محصول به این دلیل که از خرده های چوبی حاصل از الوار کم ارزش به لحاظ صنعتی تولید می شود در بسیاری از موارد ترجیح داده می شود، چرا که چوبهای کم ارزش به این طریق دور ریخته نمی شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از موارد مهمی که می توان برای پوشش سطح نئوپان با رنگ و تولید نئوپان رنگی گفت این است که علاوه بر ظاهر زیبا دادن به نئوپان؛ این رنگ ساختار آن را محکم تر کرده و احتمال آسیب دیدن و جذب رطوبت نئوپان را خصوصا در مواردی که از آن در ساخت کمد های دیواری و کابینت ها استفاده می شود کاهش می دهد.

چه معایبی را می توان برای استفاده از نئوپان هایی که روکشی از رنگ دارند نام برد؟

مهم ترین موردی که در خصوص معایب نئوپان رنگی مطرح می شود، استحکام و مقاومت پایین آن است. از این رو باید دقت داشته باشید به هیچ عنوان در مکان هایی که چوب باید فشار بالایی را تحمل کند از آن ها استفاده نکنید، چرا که مقاومت کافی در برابر فشارهای بالا ندارند.

نکته مهم دیگر که در خصوص نئوپان ها وجود دارد این است که در صورتی که این محصولات در معرض رطوبت یا خیس شدن قرار بگیرند، متورم شده و پوسته پوسته می شوند و رنگ آن ها نیز تغییر می کند. از این رو در محیط های مرطوب نباید مورد استفاده قرار بگیرند.

به صورت کلی نئوپان رنگی می تواند گزینه ارزان قیمت تر و مقرون به صرفه تری برای مصارف مختلف باشد، به شرطی که مقاومت و استحکام در کاربرد مورد نظر الویت نداشته باشد. در این خصوص و برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید.

اگر نئوپان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

لولا آرام بند درب همان طور که می دانید انواع درب همچون در اتاق ها، در منازل، در کمدها، در کابینت ها و بسیاری از موارد دیگر با استفاده از یک لولا به چهارچوب متصل می شوند. اینکه از چه نوع لولایی برای درب مورد نظر استفاده کنید؛ به نوع در، جنس و وزن آن بستگی دارد.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : زیرا در اکثر موارد کل وزن یک درب را لولای آن تحمل می کند. بنابراین با توجه به تنوع زیاد درب ها، انواع مختلفی از لولا نیز به بازار عرضه می شود. مهم ترین دسته بندی این نوع یراق آلات به دو نوع لولا ساده و لولا آرام بند است.

لولا آرام بند درب

از آنجایی که بسیاری از افراد امروزه از لولا آرام بند درب، استفاده می کنند؛ در اینجا ابتدا این دو نوع لولا و تفاوت های آن ها را بررسی می کنیم. سپس در رابطه با مزایای کاربرد لولا آرام بند در انواع درب و قیمت آن نیز آشنا می شوید. با ما همراه باشید.

 

انواع لولا درب

پیش تر اشاره کردیم که لولا درب خصوصاً درب کابینت ها به دو نوع ساده و آرام بند تقسیم می شود. مدل های ساده امکاناتی همچون پیچ رگلاژ بلند، ضخامت بنده، صلیب لولا، فنریت قوی، قدرت جذب بالا در اتصال درب به بدنه و غیره را دارد.

اما در رابطه با مدل های ساده این یراق آلات باید بدانید که امروزه نسبت به مدل های آرام بند طرفداران آن کم تر است. زیرا این مدل از لولا در باز و بسته شدن درب اشکالاتی ایجاد می کند. زیرا لولا ساده تنها فنری جهت بسته شدن سریع درب دارد. وجود این قابلیت شاید باعث شود که درب بهتر بسته شود؛ اما صدای زیادی را ایجاد می کند.

در مقابل لولا آرام بند درب کابینت علاوه بر امکانات مدل های ساده، قابلیت های بی نظیری دارد. به طوری که امروزه از این مدل در تولید وسایل بیشتر استفاده می شود. ویژگی به خصوص لولا آرام بند در مقایسه با مدل های ساده، وجود مکانیزم پمپی است.

وجود پمپ گازی در این نوع از لولا باعث می شود که فنر درب آرام تر حرکت کند و صدای ناخوشایندی از بسته شدن در ایجاد نشود. خوب است بدانید که این مدل از لولا نیز در انواع مختلفی تولید می شود که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

انواع لولا آرام بند درب

لولا آرام بند بر اساس ویژگی های مختلف همچون وجود کلیپس، قابلیت روکار یا توکار و غیره به انواع مختلفی تقسیم می شود. همانطور که می دانید در بعضی از مواقع به دلایل مختلفی مجبور به جدایی در از کابینت یا کمد هستیم.

در این شرایط اگر لولای وسیله مورد نظر شما از مدل های آرام بند کیلیپس دار باشد؛ نیازی به جدایی لولا نخواهد بود. به همین جهت امروزه بسیاری از تولیدکنندگان انواع کمد و کابینت از این مدل لولا در محصولات خود استفاده می کنند.

از دیگر دسته بندی های این لولا بر اساس نصب آن است که در ادامه در رابطه با آن توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم.

لولا آرام بند توکار بهتر است یا روکار؟

همانطور که می دانید برخی از درهای کابینت یا کمد ها به دو صورت داخل بدنه یا بر بدنه نصب می شوند. به همین جهت هر یک از این دو مدل نیازمند لولا آرام بندی متناسب با خود هستند. از این نظر دو نوع لولا آرام بند درب توکار و روکار وجود دارد.

از مدل های توکار برای نصب درهای داخل بدنه استفاده می شود. برای نصب این لولا باید در درب مورد نظر حفره ایجاد شود. اما لولا آرام بند روکار در کابینت ها و کمدهایی کاربرد دارد که درب بر بدنه و خارج از ساختار کمد باشند.

از ویژگی های به خصوص مدل های روکار، نصب آسان آن ها است. به طوری که با استفاده از مته، سوراخ کاری های لازم در بدنه و درب ایجاد می شود و لولا را بر آن ها نصب می کنند. همچنین زیبایی این لولا طرفداران آن را نسبت به مدل های توکار افزایش داده است.

چگونگی خرید این محصول

در تهیه لولا آرام بند برای تولید کمد و کابینت ها علاوه بر جنس، ضخامت و وزن درِ وسیله مورد نظر شما، قیمت و چگونگی خرید این لولا نیز حائز اهمیت است. به همین جهت باید بدانید که عوامل بسیاری همچون جنس لولا، ضخامت آن، تعداد پیچ، کیلیپس و غیره باعث افزایش یا کاهش قیمت آن می شود.

همچنین باید بدانید که خرید این نوع از یراق آلات به صورت های مختلفی انجام می شود که به هزینه ها و توانایی مالی شما بستگی دارد. به طوری که اگر تولیدکننده وسایلی همچون کمد و کابینت هستید؛ بهتر است که به خرید اقساطی یا خرید عمده این لولا بپردازید.

اما بهترین روش خرید لولا آرام بند، خرید آنلاین آن است که علاوه بر صرفه جویی در وقت شما، هزینه کم تری را نیز به همراه دارد. با مراجعه به سایت خوگرپلاس ضمن برخورداری از بهترین انواع لولا آرام بند، از بهترین خدمات همچون ارسال ارزان و رایگان این محصول بهره مند می شوید.

اگر لولا آرام‌ بند انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

خرید بهترین مدل لولا آرام بند یکی از انواع لولا جهت اتصال درب به بدنه وسایلی همچون کمد و کابینت است. پیش از تولید این محصول از مدل های ساده استفاده می کردند که ایرادات بسیاری از جمله ایجاد صدای ناهنجار داشته است.

به همین دلیل لولاهای آرام بند به صورتی هستند که علاوه بر قطعات و امکانات دیگر لولاها، ویژگی های منحصر به فرد مناسبی دارند. این مدل به انواع مختلفی همچون کلیپس دار، بدون کلیپس، روکار، توکار، شیشه ای و غیره تقسیم می شود.

 

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : از مسائل مهم در رابطه با لولا آرام بند خرید بهترین مدل آن متناسب با نیاز شما است. در ادامه انواع مدل ها و ویژگی های این محصول را بررسی می کنیم. چنان که در نهایت بتوانید بهترین لولا آرام بند مورد نیاز خود را به درستی و با در نظرگرفتن تمامی مسائل ذکر شده؛ خریداری کنید.

 

چرا لولا آرام بند بخریم؟

همانطور که می دانید انواع لولا با امکانات و قابلیت های مختلف در بازار وجود دارد. یکی از مدل هایی که پیش از این طرفداران زیادی داشت؛ مدل های ساده و معمولی بوده است. زیرا این لولاها فنری برای افزایش سرعت بسته شدن در دارند؛ اما این قابلیت باعث افزایش صدای بسته شدن درب کابینت یا کمد می شود.

 

اما در مدل های آرام بند این مشکل برطرف شده است. به طوری که پمپی گازی در آن تعبیه کرده اند که باعث کنترل سرعت بسته شدن درب می شود. در نتیجه صدای ناهنجار ناشی از برخورد ناگهانی درب با بدنه کاهش پیدا می کند. به همین دلیل بهترین انتخاب جهت خرید لولا، انواع آرام بند هستند.

انواع لولا آرام بند کدام است؟

در رابطه با انواع لولا آرام بند خرید مدلی که با وسیله مورد نظر شما تناسب داشته باشد؛ اهمیت زیادی دارد. در اینجا انواع این یراق آلات را معرفی می کنیم.

  • مدل کلیپس دار: لولا آرام بند کلیپس دار همانطور که از عنوان آن مشخص است؛ کلیپسی دارد که در زمان جدا کردن درب از بدنه وسیله، نیازی به جدایی لولا نخواهد بود.
  • مدل روکار: از لولا آرام بند روکار در تولید وسایلی استفاده می شود که درب آن ها خارج از ساختار و بدنه وسیله باشد.
  • مدل توکار یا مخفی: این مدل از لولا آرام بند به صورتی است که برای تولید وسایلی که درب آن ها داخل بدنه باشد؛ از آن استفاده می کنند. توجه داشته باشید که زیبایی وسایل با استفاده از این لولا چندین برابر می شود.
  • مدل شیشه ای: لولا آرام بند شیشه ای به شکلی است که بدون انجام هیچ گونه سوراخ کاری بر درب وسیله مورد نظر شما نصب می شود. زیرا در آن از چسب یو وی جهت اتصال استفاده شده است. همچنین که این مدل تنها در نصب درب های شیشه ای کاربرد دارد.

 

خرید بهترین مدل لولا آرام بند

یکی از مسائل مهم در رابطه با لولا آرام بندخرید بهترین مدل آرام بند است. با توجه به آنچه تا به اینجا ذکر شد؛ متوجه شدید که این محصول انواع مختلفی دارد. بنابراین برای خرید بهترین مدل آن نکات زیادی همچون موارد زیر را باید مد نظر داشته باشید.

  • پیش از هر چیز در خرید این محصول به نوع کاربرد آن در ساخت وسیله مورد نظر خود دقت کنید.
  • توجه به ضخامت و وزن درب در خرید این نوع از یراق آلات اهمیت زیادی دارد.
  • چگونگی کیفیت و مقاومت لولا برای اتکای درب را بررسی کنید.
  • از سلامت پمپ و فنر لولای مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.
  • توجه داشته باشید که هر یک از انواع این لولا برای کاربری مخصوصی تولید شده است.

 

در نهایت اگر به دنبال خرید لولا آرام بند شیشه ای هستید نیز باید کیفیت چسب و قدرت چسبندگی آن را بررسی کنید. چنان که سهل انگاری در این موضوع باعث جدایی لولا از درب و بروز شکستگی در درب شیشه ای می شود.

راه های مختلف خرید لولا آرام بند

مهم ترین نکته پس از انتخاب نوع محصول مورد نظر خود در رابطه با لولا آرام بند خرید آن با استفاده از بهترین روش ممکن است. باید بدانید که راه های مختلفی برای خرید این نوع از یراق آلات همچون خرید اقساطی، خرید عمده، خرید حضوری و خرید آنلاین را پیش رو دارید.

امروزه بسیاری از افراد برای تهیه لولا آرام بند به فروشگاه های سطح شهر مراجعه می کنند؛ اما این کار نه تنها باعث اتلاف وقت بلکه هزینه های شما را نیز افزایش می دهد. زیرا در خرید حضوری باید به فروشگاه های بسیاری بروید که لولا آرام بند مورد نیاز خود را پیدا کنید.

اما در رابطه با لولا آرام بند خرید آنلاین آن بسیار بهتر است. زیرا علاوه بر قابلیت خرید اقساطی و عمده به صورت آنلاین بیشتر است؛ بلکه مشکلات خرید حضوری نیز در این روش وجود ندارد. به طوری که با مراجعه به سایت خوگرپلاس ضمن بهره مندی از بیشترین اطلاعات در رابطه با این یراق آلات، بهترین مدل مورد نیاز خود را تهیه خواهید کرد.

بنابراین می توانید لولا آرام بند خود را با قیمتی مناسب و دریافت خدماتی بی نظیر همچون ارسال سریع و رایگان آن، از این سایت بخرید.

اگر لولا آرام‌ بند انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

نحوه خرید لولا آرام بند کابینت یکی از شناخته شده ترین ابزار در صنعت کابینت سازی، لولا است. با پیشرفت تکنولوژی، این محصول در انواع مختلف به بازار عرضه گشت. یکی از معروف ترین انواع لولا، لولا آرام بند است؛ امروزه از این محصول به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارها یاد می شود.

خرید لولا آرام بند کابینت

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : خصوصیات موجود در این کالا بسیاری از افراد را به خرید آن تشویق می کند. همچنین امروزه روش های متفاوتی برای خرید آرام بند وجود دارد. بسیاری از افراد از این روش های مختلف جهت خرید لولا آرام بند اقدام می کنند. در این مقاله قصد معرفی آرام بند و روش های خرید آن را داریم.

خصوصیات و اجزای تشکیل دهنده لولا آرام بند

پیش از خرید لولا آرام بند، بهتر است با ویژگی و قسمت های مختلف این کالا آشنا شوید. یکی از مهم ترین خصوصیات این محصول، بسته شدن چند مرحله ای درب کابینت است. همچنین مانع از ایجاد سر و صدا هنگام بستن درب می شود. بنابراین، ویژگی های این محصول همه افراد فعال در صنف کابینت سازی را به خرید آن ترغیب می کند.

این کالا از دو قسمت تشکیل شده است. یک قسمت روی درب و قسمت دیگر بر بدنه کابینت نصب می شود. عملیات نصب آرام بند توسط پیچ های موجود روی دو قسمت انجام می پذیرد. همچنین رگلاژ آن بسیار آسان بوده و با اندکی تلاش قابل نصب است.

نحوه خرید لولا آرام بند کابینت

جهت خرید این محصول روش های مختلفی برای شما وجود دارد. هر کدام از این روش ها متناسب با شرایط شما در نظر گرفته شده و به راحتی می توانید این محصول را خریداری کنید. در حال حاضر روش هایی که برای خرید این کالا وجود دارد؛ شامل روش حضوری و اینترنتی می شود. همچنین در پرداخت هزینه آرام بند، شرایط متفاوتی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

 

خرید حضوری آرام بند

پیش از خرید حضوری باید تمامی شرایط را سنجیده و سپس اقدام به خرید کنید. این روش به افرادی که وقت کافی برای جستجو در بازار را دارند؛ توصیه می شود. همچنین هزینه های اضافی مانند حمل و نقل و غیره باید در نظر گرفته شود.

خرید لولا آرام بند از طریق اینترنت

خرید این محصول به صورت آنلاین، از مزایایی برای شما برخوردار است. در خرید اینترنتی امکان مقایسه یک برند با محصولات دیگر وجود داشته و به عبارتی دست شما در انتخاب باز است. همچنین با خرید از این طریق، در هزینه و وقت خود صرفه جویی خواهید کرد.

در مهم ترین مزایای خرید اینترنتی آرام بند امکان سفارش ۲۴ ساعته است. همچنین بدون توجه به موقعیت جغرافیایی، امکان سفارش این محصول وجود دارد. بنابراین بدون در نظر گرفتن زمان و مکان، به راحتی امکان سفارش آرام بند وجود دارد.

در صورتی که این روش را بمنظور خرید لولا برگزیده اید، با قیمت ها باید آشنایی داشته باشید. با مقایسه قیمت این محصول نسبت به سایر لولاها در خریدهای خود صرفه جویی خواهید کرد. بنابراین با اقدام از این طریق در هزینه های خود صرفه جویی کرده و خریدی به صرفه خواهید داشت.

خرید اقساطی آرام بند

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که در پرداخت هزینه این محصول با مشکل مواجه هستید؛ خرید اقساطی بهترین توصیه برای شما است. بسیاری از فروشندگان امکان خرید قسطی را جهت فروش محصولات خود ایجاد کرده اند.

از طرفی اگر این کالا را به تعداد زیاد خریداری می کنید، باید به فکر تأمین هزینه های آن باشید. بسیاری از مردم آرام بند را به صورت عمده و قسطی خریداری می کنند. بنابراین اگر نگران پرداخت هزینه آرام بند هستید؛ خرید به روش اقساطی بهترین پیشنهاد به شما است.

در روش قسطی هزینه این کالا طی مدت زمان تعیین شده توسط فروشنده پرداخت می شود. بسیاری از فروشندگان اقساط را به صورت بلند مدت و عده ای دیگر به صورت کوتاه مدت برای مشتری در نظر می گیرند. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی، در کنار خرید نقدی خرید اقساطی را نیز برای مشتریان خود به وجود آورده اند.

خرید لولا آرام بند کابینت ارزان قیمت

با توجه به روش های پیشنهادی جهت خرید آرام بند، روش های متفاوتی برای خرید این کالا وجود دارد. بهترین روش جهت خرید به صرفه این محصول، خرید اینترنتی و پرداخت قسطی است. در این روش ها علاوه بر اطمینان خاطر از خرید، آن را در درب کارگاه تحویل خواهید گرفت.

بنابراین با استفاده از این روش، خریدی مطمئن انجام خواهید داد. اگر در شناخت سایت های معتبر با مشکل مواجه هستید، به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید. این سایت با امکان راهنمایی در خرید این محصول به شما کمک بزرگی در این زمینه خواهد کرد. همچنین امکان مشاهده تصاویر به همراه ویژگی های آرام بند از طریق این سایت وجود دارد.

خرید لولا آرام بند کابینت در انواع روش های حضوری و اینترنتی انجام می شود. اما خرید اینترنتی این محصول از مزایایی برخوردار است که در بالا به آن اشاره کردیم. همچنین در صورت خرید این کالا به تعداد زیاد خرید اقساطی بهترین روش جهت سفارش این کالا محسوب می شود.

در این مقاله تمامی روش های خرید این محصول به همراه مزایای آن را ذکر کردیم. با مطالعه و اقدام از طریق یکی از روش های گفته شده به راحتی این محصول را خریداری خواهید کرد. امیدواریم مطالب گفته شده مورد توجه شما قرار گرفته و با روش های گفته شده آشنایی پیدا کرده باشید.

اگر لولا آرام‌ بند انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

خصوصیات لولا آرام بند چیست ؟ امروزه یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین ابزار آلات در صنعت کابینت سازی لولا آرام بند است. مزایا و خصوصیات این محصول بسیاری از افراد را به استفاده از آن تشویق می کند. این لولا در مقایسه با نمونه معمولی از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و کاربرد زیادی دارد.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : همچنین این کالای پر مصرف در انواع مختلفی به بازار عرضه شده است. بسیاری از افراد با این محصول و ویژگی های آن آشنایی ندارند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد معرفی این کالا و انواع آن را به شما داریم.

اجزای لولا آرام بند

این لولا متشکل از اجزا و قسمت های درونی و بیرونی است. قسمت درونی آرام بند از فنر و یک پمپ ساخته شده است. بهره گیری از ورق های استیل در ساخت آرام بند موجب افزایش مقاومت آن در برابر عوامل محیطی می شود.

همچنین یک قسمت از این لولا بر درب کابینت و قسمت دیگر به بدنه متصل می شود. قسمتی که بر درب کابینت متصل می شود از فنرهایی برخوردار است که توسط پیچ های مخصوص نصب می شود. این فنر قدرت درب کابینت را به هنگام بستن افزایش می دهد.

با محکم بستن درب کابینت ممکن است صدای زیادی در محیط ایجاد شود. در این صورت پمپی به عنوان گازور در ساخت آرام بند استفاده می شود. در این صورت کابینت با سرعت آرام تری بسته خواهد شد. در مرحله اول بستن، درب کابینت با وقفه ای مواجه شده و در مرحله دوم درب کابینت به آرامی بسته می شود.

خصوصیات لولا آرام بند چیست؟

از مهم ترین ویژگی های این محصول که در بالا به آن اشاره شد، آرام بستن درب کابینت بدون ایجاد صدای اضافی است. همچنین جنس استفاده شده در ساخت آن کیفیت و دوام آن را بالا برده است. از دیگر ویژگی های این کالا به نصب آسان آن اشاره می شود.

نصب و نگهداری آن روی کابینت آسان بوده و مدت عمر آن طولانی است. عملیات رگلاژ آسان از طریق پیج های موجود روی لولا از دیگر خصوصیات این محصول محسوب می شود. وجود این ویژگی ها بسیاری از افراد را به خرید آن ترغیب می کند.

انواع لولا آرام بند

خصوصیات لولا آرام بند چیست؟ همانطور که گفته شد این محصول در انواع مختلفی به بازار عرضه گشته است. هر کدام از این لولاها ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارند. برای مثال از میان انواع این محصوللولا آرام بند استیل، خلاص، زاویه دار، توکار کلیپس دار، معمولی و زاویه دار معروف ترین آن ها هستند.

آرام بند استیل گزینه ای مناسب جهت استفاده در محیط های مرطوب است؛ برای مثال کابینت زیر سینک ظرفشویی از جمله محیط های مرطوب محسوب می شود. بنابراین مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی از جمله ویژگی های این محصول شمرده می شود.

آرام بندهای خلاص برای کابینت های بدون دستگیره مورد استفاده واقع می شود. نمونه زاویه دار در کنج های ۹۰ درجه بین دو درب قابل نصب است. لولا آرام بند توکار کلیپس دار از با کیفیت ترین انواع لولا شناخته شده است.

همچنین آرام بندهای معمولی از ورق هایی با ضخامت مناسب که از دوام بالایی برخوردار هستند، تشکیل شده است. لولاهای سارو نیز از بستن درب کابینت به طور ناگهانی جلوگیری می کنند.

انواع برند این محصول

امروزه برند های مختلفی اقدام به تولید این کالا کرده اند. برند روبرتو، اکسسوری و اوتلاو از انواع برندهای تولید کننده لولا آرام بند هستند. از معروف ترین برندها در زمینه ساخت این محصول، برند فانتونی است. هر کدام از این برند ها از ویژگی های متفاوتی برخوردار بوده و مشتریان مخصوص به خود را دارد.

هر چند برند فانتونی از قیمت بالایی برخوردار است اما کیفیت آن را نباید نادیده گرفت. در برابر قیمتی که می پردازید کیفیت بسیار بالایی را تحویل خواهید گرفت.

خرید آنلاین لولا آرام بند چیست؟

یکی از انواع روش های خرید این کالا، خرید اینترنتی است. خرید این کالا از طریق اینترنت مزایایی را برای شما به همراه داشت. انواع برند ها با مشخصات آن ها از طریق اینترنت قابل مشاهده است. همچنین بسیاری از فروشگاه های اینترنتی تخفیف های فصلی و انواع حراج را در برای مشتری در نظر می گیرند.

یکی از سایت های فعال در زمینه معرفی انواع لولا، خوگرپلاس است. شما می توانید با مراجعه به این سایت و جستجوی محصول مورد نظر از ویژگی های مربوط به آن مطلع شوید. همچنین علاوه بر شناخت خصوصیات آرام بند با تصاویر آن نیز آشنا خواهید شد.

خرید این محصول به صورت اقساطی

با توجه به شرایط اقتصادی موجود بسیاری از فروشندگان امکان خرید اقساطی را برای مشتریان خود به وجود آورده اند. خرید اقساطی به افراد فعال در این صنف این امکان را می دهد که کالای مورد نظر خود را خریداری می کنند.

خرید اقساطی امکان تهیه این کالا به صورت عمده را برای مشتریان فراهم می کند. در این روش امکان خرید لولا آرام بند در انواع مختلف و به مقدار زیاد وجود دارد.

در پاسخ به سوال لولا آرام بند چیست می توان گفت این لولا علاوه بر دوام و استحکام از کارایی بسیار بالایی برخوردار است. یکی از بهتری برند های تولید کننده این محصول فانتونی بوده و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. همچنین روش های خرید این محصول از طریق اینترنت و خرید اقساطی برای شما شرح داده شد. امیدواریم مطالعه این مقاله در شناخت لولا آرام بند به شما کمک کرده باشد.

اگر لولا آرام‌ بند انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

لولا آرام بند ترک به وسیله ای که مانع از بسته شدن ناگهانی درب و ایجاد سر و صدا می شود، لولا آرام بند گفته می شود. امروزه بسیاری از افراد فعال در صنف کابینت سازی از این کالا استفاده می کنند. همچنین انواع مختلفی از آرام بند به بازار عرضه شده است.

لولا آرام بند ترک

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در میان انواع این محصول، لولا آرام بند ترک مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است. هر یک از انواع این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی است. در ادامه این مقاله شما را با خصوصیات و انواع آرام بند ترک آشنا خواهیم کرد.

خصوصیات آرام بند ترک

ویژگی های آرام بند بسیاری از افراد را به خرید آن تشویق می کند. نخستین ویژگی بارز این کالا، جنس آن است. بسیاری از آرام بندهای ترک از جنس استیل یا آهن هستند. این جنس موجب افزایش مقاومت آرام بند در برابر رطوبت یا ضربه می شود.

همچنین پیچ های مخصوص این آرام بند به هیچ وجه شل نشده و ثابت باقی خواهند ماند. به همین دلیل پایه و درب کابینت به مرور زمان آسیب نخواهند دید. با توجه به خصوصیات ذکر شده از این لولا، توصیه می شود در ساخت کابینت خود حتماً از آن استفاده کنید.

انواع لولا آرام بند ترک

انواع مختلف این محصول به لولا آرام بند خلاص، توکار کلیپس دار، معمولی، زاویه دار و سارو تقسیم می شود. هر کدام از این لولاها از ویژگی های منحصر به فردی بهره مند هستند. برای مثال آرام بند خلاص مخصوص کابینت های بدون دستگیره است. این کابینت ها از طریق لمس در باز شده و در هر زاویه باز نگاه داشته می شود.

از با کیفیت ترینلولاهای آرام بند ترک، لولا توکار کلیپس دار است. با توجه به خصوصیتی که در بالا به آن پرداخته شد، جنس این لولا از آهن است. به همین دلیل استحکام این کالا در برابر شرایط محیطی بالا است.

آرام بندهای معمولی نیز تولید شده از ورقی با ضخامت مناسب هستند. از همین جهت از کارایی و دوام بالایی برخوردار است. اما آرام بندی که از بسته شدن درب به طور ناگهانی جلوگیری می کند به آرام بند سارو معروف گشته است.

همچنین آرام بندهای زاویه دار، در درب های با کنج ۹۰ درجه قابلیت استفاده دارند. این لولا اغلب میان دو درب قرار گرفته و نصب می شود. بنابراین هنگام خرید این کالا به انواع آن و خصوصیات آن ها توجه داشته باشید.

تفاوت انواع دیگر لولاها با لولا آرام بند ترک

لولاهای معمولی هنگام بسته شدن موجب ایجاد سر و صدا در محیط می شوند. اما امروزه با استفاده لولا آرام بند دیگر متوجه صدای گوش خراشی نخواهید شد. نیروی بستن درب کابینت هنگام استفاده از این لولا تفاوت پیدا می کند.

برای مثال در لولاهای معمولی، هنگام بستن درب کابینت از نیروی دست باید کمک گرفته شود. اما در لولا آرام بند فقط با اندکی اعمال نیرو، درب کابینت بسته می شود. کیفیت و مقاومت بالا آن نیز از دیگر تفاوت های این دو محصول محسوب می گردد.

مزایای استفاده از آرام بند ترک

همانطور که در بالا به آن اشاره شد؛ این لولا از محبوب ترین محصولات در صنف کابینت سازی است. برای مثال با توجه به وارداتی بودن، این کالا از قیمت مناسب و به صرفه ای برخوردار است. اگر این کالا را به طور عمده خریداری کنید؛ قیمت مناسب تری خواهد داشت.

کیفیت آرام بند ترک در مقایسه با سایر لولاها بسیار بالاتر است. در صورت استفاده مداوم از این کالا به کیفیت مطلوب آن پی خواهید برد. از دیگر مزایای این لولا، تنوع بالا در محصولات مختلف است. از این کالا در کابینت های معمولی، بدون دستگیره، کمد و غیره استفاده می شود.

عملیات رگلاژ آرام بند بسیار آسان است. بنابراین با اندکی صبر و حوصله به راحتی در مکان مشخص نصب می شود. نصب این محصول بسیار آسان بوده و با مطالعه دستورالعمل، به راحتی روی درب کابینت نصب خواهد شد.

روش های خرید این محصول

امروزه روش های مختلفی جهت تهیه این کالا برای مشتریان فراهم شده است. فروشگاه های بسیاری اقدام به فروش این لولا کرده اند؛ بنابراین با مراجعه به مراکز معتبر عرضه این کالا آن را به صورت عمده یا تکی خریداری کنید.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از فروشندگان امکان خرید اینترنتی این کالا را فراهم کرده اند. در این روش خریداران با سفارش آرام بند از طریق اینترنت، این محصول را خریداری می کنند. از طریق خرید آنلاین تنها با یک کلیک این محصول را تهیه خواهید کرد.

همچنین امکان خرید اقساطی برای افرادی که توانایی پرداخت کل هزینه این محصول را ندارند؛ فراهم شده است. توصیه می شود افراد فعال در صنف کابینت سازی این کالا را به صورت عمده و اقساطی خریداری کنند. در خرید اقساطی، هزینه آن را در چند مرحله و تنها با پرداخت کمی از مبلغ تهیه خواهید کرد.

خرید آرام بند ترک از سایت خوگرپلاس

بسیاری از افراد در شناسایی این کالا با مشکلاتی مواجه می شوند. اگر در شناخت آرام بند ترک دچار تردید شده اید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید. این سایت تمامی ویژگی آرام بندهای ترک همراه با عکس آن ها را در اختیار شما می گذارد. انواع این لولا همراه با بررسی مشخصات آن در این سایت قابل مشاهده است.

در این مطلب تمام خصوصیات و انواع لولا آرام بند ترک را به شما شرح دادیم. امروزه انتخاب بسیاری از افراد در صنف کابینت سازی همین گزینه است. امیدواریم اطلاعات لازم را در زمینه شناسایی آرام بند ترک کسب کرده باشید.

اگر لولا آرام بند انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

پخش عمده لولا آرام بند یکی از تجهیزات پر کاربرد در صنعت کابینت سازی، لولا آرام بند است. از این محصول در ساخت انواع کابینت و کمد دیواری استفاده می شود. به دلیل خصوصیات این محصول بسیاری از استادکاران به استفاده از آن ترغیب شده اند.

پخش عمده لولا آرام بند

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : همچنین امروزه بسیاری از کارخانه ها اقدام به تولید این محصول کرده اند. عده زیادی از افراد در نحوه خرید این کالا، به دلیل تنوع بالا دچار مشکل می شوند. اگر خواهان خرید به صرفه این محصول هستید آن را به صورت عمده خریداری کنید. در این مطلب شما را با ویژگی ها و مزایای خرید عمده لولا آرام بند آشنا خواهیم کرد.

مزایای پخش عمده لولا آرام بند

امروزه بسیاری از فروشندگان، این کالا را به صورت عمده در اختیار مشتری قرار می دهند. پخش عمده لولا آرام بنداز مزایایی برای پخش کنندگان این کالا برخوردار است. برای مثال خرید عمده توسط مشتری مساوی با سود بالا برای عمده فروش محسوب می شود.

عمده فروشان تأمین کننده این کالا برای واحدهای کوچکتر هستند. عمده فروشان با خرید مستقیم آرام بند از کارخانه، آن را بدون واسطه به فروش می رسانند. آن ها بدون نیاز به تبلیغ و ترویج این کالا را به اصناف دیگر می فروشند.

همچنین حجم معاملات و گستردگی حوزه عملکرد در پخش عمده آرام بند وجود دارد. همین موضوع بسیاری از افراد را به پخش عمده این محصول ترغیب می کند. بنابراین عمده فروشان به راحتی این کالا را به فروش می رسانند.

عمده فروشان علاوه بر فروش حضوری، فروش اینترنتی لولا آرام بند را انجام می دهند. افرادی که فرصت کافی جهت خرید حضوری را ندارند؛ می توانند از این روش اقدام کنند. به علاوه این روش از مزایایی برخوردار است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

فواید خرید و پخش عمده آرام بند آنلاین

اغلب تولیدکنندگان لولا آرام بند، در داخل یا اطراف شهرهای درجه 2و3 مشغول خرید و فروش این کالا هستند. بسیاری از آن ها منبعی جهت فروش لولا آرام بند به صنایع ندارند؛ به همین دلیل از طریق عمده فروشی آنلاین، کالای خود را به فروش می رسانند.

برای مثال بسیاری از افراد در شهرهای مختلف قادر به سفارش آنلاین آرام بند از شهر دیگر هستند. پخش عمده این محصول به صورت اینترنتی، به آن ها کمک می کند تا بازار هدف بزرگتری پیش رو داشته باشند. امنیت پرداخت در هر معامله به صورت آنلاین بسیار بالا است.

به این صورت که فروشندگان عمده در زمان فروش عمده آرام بند، شاهد انجام و پیشرفت سریع فرایند تراکنش هستند. علاوه بر تمامی این مسائل بسیاری از افرادی که به صورت اینترنتی اقدام به سفارش این کالا می کنند، پرداخت آن ها تحت نظر یک پلت فرم و درگاه پرداختی امن انجام می شود.

با پخش عمده این محصول از طریق اینترنت متحمل مخارج اضافی نخواهید شد. در این روش نیازی به تشکیل تیم فروش نداشته و به راحتی کالای خود را به فروش خواهید رساند. عدم نیاز به دانش فنی جهت فروش آرام بند از دیگر مزایای آن محسوب می شود.

معایب پخش عمده لولا آرام بند

در کنار مزایای فروش این کالا باید معایب آن را در نظر گرفت. البته ممکن است؛ معایب آن در مقایسه با مزایا به چشم نیاید؛ ولی دانستن آن ها برای کسانی که قصد پخش عمده این کالا را دارند؛ توصیه می شود.

در این روش قیمت کالا بسیار پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می رسد. همچنین شرکت های بزرگ هیچ کنترلی بر شیوه پخش عمده ندارند. در پخش عمده آرام بند ریسک باز پرداخت وجه کالای فروخته شده افزایش می یابد.

خرید عمده به چه کسانی توصیه می شود؟

اغلب افراد در پرداخت هزینه این کالا با مشکل مواجه می شوند. عمده استفاده آرام بند در صنعت چوب به خصوص صنعت کابینت سازی است. اگر با مشکلاتی در خرید این کالا مواجه هستید؛ پیشنهاد می شود این کالا را عمده خریداری کنید.

در این روش علاوه بر خرید عمده، خریدی مقرون به صرفه خواهید داشت. از طرف دیگر با خرید عمده نیازی به خرید دوباره لولا آرام بند نخواهید داشت. بنابراین اگر در صنف کابینت سازی فعالیت می کنید، خرید عمده این محصول به شما توصیه می شود.

 خرید اقساطی لولا آرام بند

بسیاری از عمده فروشان، امکان خرید اقساطی این کالا را فراهم کرده اند. خرید اقساطی به شما این امکان را می دهد تا این کالا را در هر مقداری که لازم دارید؛ خریداری کنید. به علاوه بسیاری از عمده فروشان هنگام خرید هیچ گونه مبلغی از شما دریافت نمی کنند؛ در این صورت هزینه این کالا توسط اقساط بلند مدت پرداخته می شود.

با تعیین مدت زمان پرداخت هزینه توسط عمده فروشان، هزینه های خود را مدیریت خواهید کرد. به این صورت که مبلغی معین جهت پرداخت اقساط در ماه کنار گذاشته و به راحتی سایر هزینه های خود را پرداخت می کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از پخش عمده این کالا به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید. خوگرپلاس، تمامی اطلاعات پخش این کالا را به صورت عمده در اختیار شما خواهد گذاشت. به علاوه با پخش عمده این کالا در انواع مختلف آشنا خواهید شد.

سخن آخر

با توجه به اهمیت توزیع این کالا به صورت عمده، بهتر است حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید. سپس با خرید بهترین نمونه آرام بند به صورت عمده در هزینه های خود صرفه جویی کنید. امروزه تقریباً بسیاری از افراد مشغول به کار در صنعت کابینت سازی، خرید عمده را به خرید تکی ترجیح می دهند. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی را در این زمینه کسب کرده باشید.

اگر لولا آرام بند انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

بهترین لولا آرام بند : امروزه شاهد پیشرفت بسیاری در صنعت یراق آلات ساختمانی هستیم. این یراق آلات از لحاظ کیفیت و ایجاد عملکرد بسیار قدرتمندتر از نمونه های قدیمی هستند. یکی از این ابزار که شاهد گسترش استفاده آن در صنعت کابینت سازی و ساختمان هستیم لولا آرام بند است.

بهترین لولا آرام بند

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : لولا آرام بند بهترین عملکرد در هنگام برخورد درب کابینت با دیواره را دارد. طی سال های اخیر انواع مختلفی از لولا آرام بند به بازار عرضه شده است. بسیاری از افراد در خرید بهترین لولا آرام بند با مشکل مواجه می شوند. در این مطلب به بررسی بهترین نوع این کالا و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

 

خصوصیات بهترین لولا آرام بند

اگر به دنبال بهترین نمونه این محصول هستید، به این نکات توجه داشته باشید. اگر لولایی دارای این خصوصیات باشد، از بهترین نمونه های لولا آرام بند محسوب می شود. با نصب این لولا بر کابینت، پیچ های آن به هیچ وجه شل نخواهند شد.

با نصب این لولا هیچ آسیبی به بدنه کابینت وارد نخواهد شد. در بسیاری از موقع ممکن است درب کابینت به طور ناگهانی بسته شود. لولا آرام بند از بسته شدن درب کابینت در هر زاویه ای جلوگیری می کند. به علاوه از نمونه گازور این محصول می توان برای درب ساختمان استفاده کرد.

با نصب بهترین لولاهای آرام بند به درب کابینت و درب ساختمان تا چند سال به تعویض آن نیازی نخواهید داشت. کیفیت و جنس بهترین لولا موجب مقاومت بالای آن در برابر ضربه و رطوبت شده است. در هنگام خرید حتما به جنس و کیفیت آن توجه داشته باشید.

بنابراین اگر به دنبال بهترین نمونه این لولا هستید، حتما به ویژگی های آن توجه کنید. اگر لولا آرام بندی فاقد این شرایط باشد، جز دسته بهترین نمونه آرامبند محسوب نخواهد شد.

انواع لولا آرام بند

امروزه این لولا در انواع مختلف تولید می شود. هرکدام از انواع این کالا دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد هستند. از انواع این محصول می توان به لولا آرام بند معمولی، خلاص، زاویه دار، سارو، استیل و کلیپس دار اشاره کرد.

هر کدام از این لولاها در جایگاه خود عالی هستند. برای مثال لولا آرام بند استیل به دلیل مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی، بهترین گزینه برای کابینت زیر سینک است. لولا آرام بند کلیپس دار هم به دلیل آهن استفاده شده در آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

سایر مدل های این محصول نیز هرکدام کارایی مخصوص به خود را ایفا می کنند. به طور کلی اگر قصد خرید بهترین نمونه این محصول را دارید، حتما به نوع کاربرد آن توجه داشته باشید.

بهترین برند لولا آرام بند

برند فانتونی از بهترینهای تولید کننده انواع لولا آرام بند است. علت تمایز این محصول با سایر محصولات، تفاوت آن در کیفیت است. مواد استفاده شده در ساخت این محصول موجب تمایز آن نسبت به رقبای خود شده است.

کپسول های استفاده شده در ساخت این لولا، موجب بسته شدن درب در چند مرحله می شود. وجود این کپسول باعث می شود تا با هر بار بسته شدن درب کابینت صدایی در محیط ایجاد نشود. بنابراین با مرور زمان پایه و درب کابینت آسیب کمتری خواهد دید.

قیمت این محصول در مقایسه با سایر برندها کمی بالاتر است. با پرداخت پول بیشتر بابت این محصول کیفیت بالایی نیز دریافت خواهید کرد. در هنگام خرید لولا آرام بند حتما به برند فانتونی توجه داشته باشید.

نحوه خرید بهترین لولا آرام بند

امروزه روش های متعددی جهت خرید این لولا وجود دارد. برای شناخت بهترین نمونه این لولا بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. بسیاری از فروشندگان با معرفی بهترین محصولات دست شما را در انتخاب آن باز می گذارند.

روش دیگر مراجعه به فروشگاه های اینترنتی است. اگر وقت کافی جهت جستجو این محصول در بازار را ندارید، این روش به شما توصیه می شود. هنگام خرید لولا آرام بند از طریق اینترنت، حتما از وجود فروشگاه مورد نظر مطمئن شوید.

ممکن است بسیاری از افراد در پرداخت هزینه این محصول با مشکل مواجه شوند. در این صورت بهتر است به فروشگاه هایی که امکان خرید قسطی دارند، مراجعه شود. از این طریق می توانید بهترین لولاهای آرامبند را خریده و از مزایای آن بهره مند شوید.

قیمت بهترین لولا 

به طور کلی قیمت دقیقی برای این محصول نمی توان تعیین کرد. با وجود برندهای مختلف قیمت های متفاوتی نیز برای این کالا وجود دارد. اگر قصد خرید بهترین لولا را دارید بهتر است آن را به صورت عمده خریداری کنید. خرید عمده موجب صرفه جویی و کاهش هزینه ها می شود.

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی در کنار فروش این کالا تخفیف های متنوعی ارائه می دهند. توجه داشته باشید که این کالا را همراه با گارانتی خریداری کنید. بهترین نمونه لولای آرام بند هم به گارانتی نیاز دارد. بنابراین قیمت این محصول بستگی به سرمایه و روش خرید شما دارد.

اگر در انتخاب این محصول دچار تردید شده اید، به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید. این سایت با معرفی بهترین لولاهای آرامبند شما را در این زمینه راهنمایی خواهد کرد. با مراجعه به این سایت می توانید از مشخصات و خصوصیات بهترین لولاهای آرامبند مطلع شوید.

در این مقاله به بررسی ویژگی های بهترین لولاهای آرام بند پرداختیم. اگر اطلاعات دقیقی درباره ویژگی های این محصول کسب نکرده اید، به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید. بهتر است پیش از اقدامی ابتدا با ویژگی های آشنا شوید. در این صورت علاوه بر خرید آگاهانه رضایت بالایی از خرید خود خواهید داشت.

اگر لولا آرام‌ بند انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

کیفیت انواع آرام بند کابینت یکی از پرکاربرد ترین ابزارآلات در صنعت کابینت سازی، لولا آرام بند است. لولاها اغلب برای باز و بسته شدن درب کابینت کاربرد داشته و از دو قطعه تشکیل می شود. یکی از این دو قطعه هموار به دور قطعه دیگر چرخیده یا حرکت می کند.

کیفیت انواع لولا آرام بند کابینت

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : لولاها در انواع مختلف مورد استفاده قرار گرفته و لولا آرام بند به شهرت قابل توجهی دست یافته است. از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به بسته شدن درب کابینت به صورت آرام اشاره کرد. مقاومت بالای این محصول موجب تمایز آن نسبت به رقبا شده است. در این مقاله به بررسی انواع لولا آرام بند خواهیم پرداخت.

 

مزایای استفاده از لولا آرام بند

پیش از پرداختن به بحث انواع این لولا بد نیست با مزایای این محصول آشنا شوید. همانطور که گفته شد این لولا از مزایای بسیار زیادی بهره مند است. مزایای این محصول موجب محبوبیت آن در مقایسه با محصولات دیگر شده است.

لولا آرام بند از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. مقرون به صرفه بودن این محصول، بسیاری از کابینت سازان را به استفاده آن ترغیب کرده است.

کیفیت لولا آرام بند در مقایسه با لولاهای معمولی بالاتر است. پس از چندین بار استفاده از این محصول به این ویژگی پی خواهید برد. از مهم ترین مزایای لولا آرام بند، تنوع گسترده آن است. در ادامه به شرح انواع این محصول خواهیم پرداخت.

انواع مختلف لولا آرام بند کابینت

لولا آرام بند بازه حرکتی درب کابینت را بهبود می بخشد. برای متصل نمودن این دو قطعه به کابینت از وسیله مخزن دار استفاده می شود. این امر موجب می شود تا یکی از قطعات قابلیت چرخش با زاویه چند درجه به دور قطعه دیگر را داشته باشد.

لولا آرام بند خلاص

لولا آرام بند خلاص اغلب برای کابینت هایی که دستگیره ندارند؛ استفاده می شود. این کابینت ها از طریق لمس دست باز شده و به همین دلیل می توان آن را در هر زاویه ای باز نگه داشت.

لولاهای آرام بند توکار کلیپس دار

این لولا را می توان از بهترین و با کیفیت ترین انواع لولا برشمرد. به دلیل بهره گیری از آهن در ساخت این لولا، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

آرام بند استیل

از دیگر انواع آرام بند می توان به نمونه استیل اشاره کرد. بهتر است از این لولا برای مناطق مرطوب استفاده شود. برای مثال برای کابینت زیر سینک به دلیل وجود رطوبت بهتر است از این لولا به هنگام ساخت آن استفاده شود. از مهم ترین مزایای این لولا می توان به مقاومت بالای آن در برابر زنگ زدگی اشاره کرد.

آرام بند زاویه دار

از دیگر انواع لولا آرام بند کابینت نمونه زاویه دار است. این لولا در درهایی با زاویه ۹۰ درجه که در کنج هستند؛ استفاده می شود. اکثر استفاده این لولا میان دو درب کابینت است.

لولا آرام بند سارو

گاهی اوقات ممکن است درب کابینت به طور ناگهانی از دست شما رها شود. لولاهای آرام بند سارو از بسته شدن درب به صورت ناگهانی جلوگیری می کنند.

لولاهای آرام بند معمولی

نمونه آخر این محصول لولا آرام بند معمولی است. این لولا از ورقی با ضخامت مناسب ساخته شده است. همین ورق دوام و کارایی لولا را بالا برده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

تفاوت لولا آرام بند با سایر لولاها

لولاهایی که در گذشته استفاده می شد؛ بیشتر وظیفه باز و بسته کردن درب کابینت را بر عهده داشتند. به علاوه با بسته شدن درب به طور ناگهانی صدای گوش خراشی ایجاد می شد. با نصب لولا آرام بند به درب کابینت هنگام بسته شدن درب، صدایی را نخواهید شنید.

در لولای آرام بند سرعت بسته شدن درب بسیار پایین است؛ اما در لولای معمولی درب به ناگهان بسته خواهد شد. در لولاهای معمولی برای بستن درب کابینت باید از نیروی دست کمک گرفت. در حالیکه در لولا آرام بند پس از رها کردن درب کابینت به صورت خودکار بسته خواهد شد.

کیفیت و مقاومت بالای این لولا در برابر نمونه معمولی آن از دیگر تفاوت های آن محسوب می شود. اگر به دنبال محصولی باکیفیت که چندین سال عمر کند هستید، لولا آرام بند بهترین گزینه است.

نکات مهم هنگام خرید انواع لولا آرام بند کابینت

در هنگام خرید این محصول بهتر است به نکاتی توجه داشته باشید. برای خرید لولا آرام بند کابینت به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. همچنین هنگام خرید این محصول به گارانتی آن توجه داشته باشید. با خرید لولا با گارانتی سلامتی محصول خود را تضمین خواهید کرد.

به برند لولا آرام بند هنگام خرید توجه داشته باشید. بسیاری از افراد سودجو انواع این لولا را به عنوان لولا آرام بند به شما خواهند فروخت. همچنین توجه به کیفیت و جنس لولا هنگام خرید از دیگر نکات مهم است.

به تعداد لولاهای مورد نیاز برای کابینت توجه داشته باشید. هر درب کابینت در حالت عادی به دو لولا آرام بند نیاز دارد. اگر درب کابینت سنگین باشد؛ بهتر است لولاهای بیشتری برای آن خریداری شود.

اگر قصد آشنایی بیشتر با انواع این محصول را دارید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید. این سایت تمامی مشخصات لولاهای آرام بند را در اختیار شما خواهد گذاشت. شما می توانید علاوه بر آشنایی با ویژگی های این محصول، تصاویر آن را مشاهده کنید.

در این مطلب به بررسی انواع لولا آرام بند کابینت پرداخته شد. لولا آرام بند وسیله ای کاربردی بوده که مانع از بسته شدن ناگهانی درب کابینت و ایجاد سروصدا می شود. امیدواریم با خرید و استفاده از این محصول رضایت کامل را داشته باشید.

اگر لولا آرام‌ بند انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()