نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات رخت آویز همانطور که می‌دانید رخت آویز یک وسیله بسیار کاربردی برای منزل است که در عین کاربردی بودن، می‌تواند به زیبایی دکوراسیون منزل نیز بیافزاید. رخت آویز را معمولا در سالن پذیرایی و یا اطاق خواب حفاظت می‌کنند. امروزه متراژ خانه‌های آپارتمانی کمتر شده و به همین انگیزه باید وسایل منزل را جم و جور برگزیدن نماییم تا دست و پاگیر نباشد. امروزه یراق آلات رخت آویز هم جز تقسیم هایی است که باید به آن دقت کنید.

به گزارش دکوکده : همانطور که می‌دانید رخت آویز یک وسیله بسیار کاربردی برای منزل است که در عین کاربردی بودن، می‌تواند به زیبایی دکوراسیون منزل نیز بیافزاید. رخت آویز را معمولا در سالن پذیرایی و یا اطاق خواب حفاظت می‌کنند. امروزه متراژ خانه‌های آپارتمانی کمتر شده و به همین انگیزه باید وسایل منزل را جم و جور برگزیدن نماییم تا دست و پاگیر نباشد. امروزه این محصول هم جز تقسیم هایی است که باید به آن دقت کنید.

رخت آویز دیواری اما از جمله رخت آویزهایی است که به دیوار متصلو می شود و شما میتوانید با استفاده از آن ها فضای خانه خود را بیشتر مورد استفاده قرار دهید. در پیوستگی این مطلب ایده‌هایی برای گزینش رخت آویز دیواری فانتزی را به نمایش می‌گذاریم، همراه ما باشید الی این نگارخانه ساده و کاربردی را تماشا نماییم.

رخت آویز در گونه ها جنس‌های استیل، چوبی، ام دی اف، فلزی و … هستی دارد که شما باید با توجه به علاقه شخصی و میزان دوام آن، گرد را گزینش کنید.

همه چیز درباره یراق آلات رخت آویز

همانطور که میدانید، روز به روز گونه ها همگی وسایلی که هستی دارند به روزرسانی می شوند. شاید انگاشت کنید که این به روزرسانی ها در پایان برای شما مشکل به به خواهند بود اما باید بدانید که شما میتوانید از آن ها جهت راحتی پیشه بهره‌گیری کنید. انواع رخت آویز هایی که هستی دارد امروزه اما غیرقابل شمارش است اما در بین تمامی آن ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. البته به انگیزه همین استفاده است که یراق آلات رخت آویز نیز بیش از قبل اهمیت یافته است. در این دسته با ما همراه شوید الی شما را با این محصول آشنا کنیم.

لولا

از جمله دسته هایی که جز مهم ترین یراق آلات رخت آویز به شمار می آید لولاست. این نوع لولا ها برای رخت آویز های داشبوردی گونه ها خاصی دارند که میتوان گفت که با انواع سایر رخت آویز ها متفاوت هستند. اینطور گفته می شود که به کارگیری این لولا ها به شما اجازه می دهد که پیشه ساخت این نوع آویز لباس را به راحتی انجام دهید و در نتیجه بالا و ذیل کردن آن ها نیز آسان تر خواهد شد. در نتیجه میتوان گفت که این گونه لولا ها در یراق آلات رخت آویز تقسیم بندی می شوند و به شما دستور میدهند که پیشه ساخت آن ها را به راحتی اتمام دهید.

دستگیره رخت آویز

همانطور که میدانید، دستگیره هم از مهم ترین دسته های این نوع وسایل به شمار می آیند. شما میتوانید با یک دستگیره قشنگ که جز یراق آلات رخت آویز هم به شمار می آید، رخت آویز خویش را زیباتر کنید و آن را اغلب مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که این نوع دستگیره ها معمولا به شکل های مختلفی ساخته می شوند و البته که انواع مختلفی دارند.

نکته ای که باید بدانید این است که دستگیره به راستی در تمامی انواع یراق آلات رخت آویز و ... یکسان است و میتوان گفت که تفاوتی بین آنها هستی ندارد. البته شما میتوانید به آسانی آن ها گزینش و باره کاربرد پیمان دهید و فقط کاری که باید بکنید این است که نوع باره علاقه خود را برگزیدن کنید.

البته دقت داشته باشید که زمانی که صحبت از خرید یراق آلات رخت آویز به میان می آید شما میتوانید گونه ها دیگری از این یراقها را نیز خریداری کنید و بهترین کاری که در این مقوله میتوانید سپریدن دهید این است که از یک کارآزموده کمک بگیرید لغایت بتوانید بهترین گزینش را داشته باشید.

اگر یراق آلات رخت آویز انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات روتو آلمان

یراق آلات روتو آلمان : یکی از انواع یراق آلات، یراق آلات روتو است که ساخت یک شرکت آلمانی می باشد و به همین دلیل از استحکام بسیار زیادی برخوردار است. شما میتوانید انواع یراق آلات روتو را خریداری کنید و البته دقت داشته باشید که باید از فروشندگان معتبر در این زمینه خرید خود را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید. در این بخش با ما و معرفی یراق آلات روتو همراه شوید.

به گزارش دکوکده : امروزه انواع مختلفی از یراق آلات به بازار ارائه شده است که شما میتوانید با استفاده از آن ها کار خود را انجام دهید و هرآنچه که نیاز دارید را برآورده کنید. یکی از انواع این یراق آلات اما یراق آلات روتو است که ساخت یک شرکت آلمانی می باشد و به همین دلیل از استحکام بسیار زیادی برخوردار است. شما میتوانید انواع یراق آلات روتو را خریداری کنید و البته دقت داشته باشید که باید از فروشندگان معتبر در این زمینه خرید خود را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید. در این بخش با ما و معرفی یراق آلات روتو همراه شوید.

یراق آلات روتو آلمان Roto تحمل و کنترل وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات را دارد در ضمن کاملا آبندی شده است . ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره یو پی وی سی و مقاومت یراق آلات روتو آلمان Roto در مساوی هرگونه آب و هوا و خوردگی از دیگر ویژگی های یراق آلات روتو آلمان Roto می باشد.

یراق روتو بالای ۲۰۰۰ ساعت تست خورندگی

یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی (تست آب و نمک) را پاس نموده است

این در حالی است که هیچ یراقی در جهان نتوانسته است بیشتر از ۸۰۰ ساعت آزمایش خورندگی (آب و نمک) را پاس نماید.

دستگیره در و پنجره یراق آلات روتو آلمان Roto:

همراه با سیستم مشخصات، دستگیره های پنجره ها مهم ترین عنصر سبکی از یک پنجره هستند. با برگزیدن مفصل ای از سبک ها و رنگ ها از محصولات یراق آلات روتو آلمان Roto، شما می توانید یه طرح برجسته در طرح های کلاسیک و امروزین ایجاد کنید.

یراق آلات روتو آلمان Roto مطابق استشهاد های استاندارد جهانی بوده و اطمینان مدت عمر طولانی از فن آوری کلاس اول محصولات استاندارد را به شما می دهد.

ظاهر یراق آلات روتو آلمان Roto:

پنجره نما مفتوح در عالم امروز بسیار باره کاربرد قرار گرفته است . عملیات آسان و استفاده بهینه از فضا به گونه ای که با صرفه جویی در محیط‌ , جذابیت زیادی نیز دارند .حتی در پایین افزایش بار باد، به عنوان مثال در مناطق ساحلی، به طور کامل می تواند از مزایای خویش بهره‌گیری کند. با استفاده از یراق آلات روتو آلمان Roto می نا ظاهری باز از فضا و محیط بیرون در و پنجره های یو پی وی سی ایجاد کرد و از مناظر بیرون لذت برد .

تمامی محصولات یراق آلات روتو آلمان Roto دارای استاندارد جهانی هستند، ضد خش و خوردگی، دارای درازا عمر بسیار طولانی، زیبایی بی اندازه بالا در طراحی و وانگهی دارای سطح امنیت بسیار بالا در قفل ها و دستگیره های در و پنجره های یو پی وی سی می باشد.

مزایای یراق آلات روتو:

طبقه همکف:

امنیت پنجره های طبقه همکف، قابلیت دسترسی ونفوذپذیری را برای دزد افزایش میدهد. ولی میتوان به وسیله زبانه های قفل کننده چرخان، دستگیره های قفل شونده و دستگاه های هوشمند الکترومکانیکی، حفاظت را تا بالاترین درجه افزایش داد.

اتاق نشیمن:

یراق آلات به صورتی که فناوری بالای آن نهفته باشد بالاترین طراحی را به ارمغان می آورد از طریق برپایی گوشه دید وسیع چشم اندازی بدون دردسر را شدنی می نماید.

درب های تراس و بالکنی راحت:

مبلمان و دکوراسیون خانه ممکن است در اثناء مفتوح بودن درب بالکن در اثر تنگنا یا ضربه باد آسیب ببیند. درب های بالکن که ناگهان بسته شده و به هم میخورند به سادگی به پرده ها صدمه میزنند. شرکت Roto ، در اینباره نیز فکری اندیشیده و چاره ای پسندیده در عقیده گرفته است.

امنیت بیشتر برای اتاق کودکان:

کودکان در اثناء بازی شدنی است به راحتی پنجره را باز کنند و خویش را به خطر بیاندازند. Roto از طریق فناوری جدید آغاز مورب مفتوح شو «Tilt-First» راه حلی مطمئن را برای کاشفان حقیر شما ارائه دیتا است. در صورتی که دستگیره قفل باشد، پنجره تنها به صورت مورب از بالا Tilt مفتوح خواهد شد.تعویض اتوماتیک هوا (برای نمونه در حمام):

هنگام دوش گرفتن اغلب رطوبت فوقانی در حمام به هستی می آید اما، به انگیزه شتاب و شتا بزدگی صبحگاهی وقت کافی برای گردش هوا نخواهیم داشت. سیستم Roto E-Tec Driv عمل گردش هوای منظم و تنظیم خودکار را امکانپذیر میسازد. بدین چهره دیگر هیچگونه امکانی برای ظهور و رشد قارچ ها باقی نمیماند.

گردش هوای متناسب در اتاق خواب:

در زمستان، مفتوح بودن پنجره در حالت مورب از بالا اغلب اطاق را بیش از اندازه سرد میکند. از جانب دیگر در تابستان نیز جریان هوا ممکن است کافی نباشد. پس بوسیله قطعه یراق اضافی و اهرم تهویه، حالت قرارگیری پنجره قابل تنظیم خواهد بود که نام این تکه قطعه تهویه هوا است.

با هستی Roto ، زمان سعی و عمل مشقت بار برای اندکی سخن را باز کنید پنجره به سر آمده است. در مکا نهایی که پنجره شدیدا قابل دسترسی است. پنجره های راحتی Roto سرویس دهی را راحت میکند.

پنجره های کشوئی در آشپزخانه:

در مقایسه با پنجر ههای لولایی دو حالت بازشو این نوع، دارای دهانه خروجی بزرگتری برای تعویض تندتر هوا است. به این قصد به اثناء باز کردن به فضای اقلیت احتیاج دارد. بگونه ای که هیچ لنگه پنجر های فضای اطاق را اشغال نمیکند.

اگر یراق آلات روتو انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات درب سکوریت داری گونه ها گوناگون و دارای تنوع بسیار است . برای نصب احتیاج به نصب یراق آلات و اتصالات درب سکوریت دارد. لولا ، ریل ، قفل استوپ و دستگیره نمونه هایی از یراق آلات درب سکوریت می باشند. به گزارش دکوکده : یراق آلات درب سکوریت داری گونه ها گوناگون و دارای تنوع بسیار است . برای نصب احتیاج به نصب یراق آلات و اتصالات درب سکوریت دارد. لولا ، ریل ، قفل استوپ و دستگیره نمونه هایی از آن می باشند.

 

روش به کارگیری یراق آلات

  • انجام آزمایش آب نمک برای جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی در نقاط مرطوب

  • تحمل وزن و مقاومت کافی

  • سایزبندی استاندارد برای سرعت در اجرای شغل و مقرون به صرفه بودن

یراق آلات درب سکوریت

لولا

برای پیوست درب به دیواره از لولا بهره‌گیری می شود که موجب باز و بسته شدن درهای درب سکوریت می شود. لولا یکی از یراق آلات درب سکوریت بسیار مهم میباشد.همچنین لولا باعث جنبش و اتصال درب سکوریت میشود . لولا ها دارای انواع مختلف و با وظایف بی همتا می باشند. متریال مورد کاربرد در لولاها معمولا از جنس آهن و استیل است .

وظایف لولا

یکی از وظایف لولا، تحمل وزن درِ سکوریت می باشد.به انگیزه تحمل وزن لنگه بازشو، در حقیقت لولا نقش مهمی در میانی یراق آلات به عهده دارد . عدم به کارگیری لولا ی با کیفیت واستاندارد موجب زیان های مالی و جانی می گردد. لولا های مورد کاربرد در ساخت پنجره و در باید تحمل وزن تا ۱۳۰ گیلوگرم را نیز داشته باشد.یراق آلات درب سکوریت داری گونه ها گوناگون و دارای تنوع بسیار است . برای نصب دربایستن به نصب یراق آلات و اتصالات دارد. لولا ، ریل ، قفل استوپ و دستگیره نمونه هایی از این محصولات می باشند.

قفل

برای برپایی ایمنی بر روی درهای شیشه ای سکوریت قفل نصب میکنند. قفلِ در، دارای انواع مختلفی است. آلیاژهای استاندارد در ساخت قفل مهم می باشد زیرا عدم به کارگیری آن با از کار افتادن چرخ دنده ها موجب از شغل افتادن درب و پنجره نیز می شود.

انواع قفل درب سکوریت

قفل دستگیره ای یا فرودگاهی

قفل کمری قلبی درب سکوریت

قفل مدل کمری دستبندی درب شیشه ای

قفل شب پاراگراف (لاتین) کلنگی

قفل درب سکوریت

ریل

یکی از یراق آلات درب سکوریت ریل می باشد که معمولا بروی پروفیل نصب میشود. کیفیت ریل بسیار اهمیت دارد . متریال ریل ها به طور معمول از گونه استیل و آلومینیوم ثابت می باشد. این نوع متریال برای برپایی مقاومت در برایر شرایط آب و هوایی مختلف کاربرد می شود.

ریل درب سکوریت

قیمت یراق آلات درب سکوریت

جهت اطلاع از بها یراقهای مختلف و قطعات مربوط به درِ سکوریت به دسته “قیمت” مراجعه کنید. در ضمن میتوانید با “تماس با ما” از بها لحظه ای آگاه و در ضمن از مشاوره جهت خرید یراق آلات بهره بگیرید.

دستگیره

یکی دیگر از این یراقها، دستگیره می باشد. جنس دستگیره معمولا از استیل است و در رنگ های گوناگون در بازار موجود می باشد. دستگیره در کارایی کثرت در زیبایی درب شیشه ای دارد گونه ها مختلفی از دستگیره ایرانی و بیگانه وجود دارد.

ویژگی های دستگیره درب سکوریت

  • مرغوب بودن جنس دستگیره با ضخامت استاندارد برای بازدارندگی از شکسته شدن

  • مقاومت کافی زوارهای جای پیچ دستگیره

  • بلند بودن اهرم دستگیره درب سکوریت برای عملکرد بهتر

  • آلیاژ مرغوب شفت چهار طرف دستگیره و جلوگیره از هرز شدن دستگیره

انواع دستگیره درب شیشه ای سکوریت

  • دستگیره استیل مشعلی

  • دستگیره استیل مکعبی

  • دستگیره استیل طلایی

  • دستگیره استیل مارپیچی

استوپ

استوپ در ذیل درب سکوریت پیمان می گیرد. استوپ موجب باعث می شود درب به راحتی مفتوح و بسته  شود. درون اسکوپ را با روغن پر میکنند الی برودت و گرما کارایی منفی روی جنبش آن ایجاد نکنند.

قفل درب سکوریت

بست

برای ثابت نگه داشتن و همچنین برای پیوستگی شیشه به شیشه یا شیشه به دیوار از تخت استفاده میگردد جنس و متریال اریکه میتواند سرب ، آهن و آلومینیوم آبکاری شده باشد.

از مثال های بست درب سکوریت میتوان از سرب خشک آبکاری شده ، آهنی آبکاری شده ، استنلس استیل و آلومینیومی با آبکاری را  میتوان نام برد.با پروا به محل نصب و زاویه آن ، نوع وهمچنین اندازه اریکه ها انتخاب می شود. تخت در گونه ها گوناگون در بازار موجود است.

بست درب سکوریت

انواع اریکه درب سکوریت

  • بست اسپایدری شیشه به دیوار و بین دو شیشه

  • بست ایرانی و خارجی

  • بست نبشی شیشه به شیشه ایرانی و خارجی

  • بست شیشه به دیوار ایرانی و خارجی

در نهایت میتوان گفت که یکی از بهترین کارهایی که میتوانید برای خرید این محصول انجام دهید این است که از کارآزمودگان در این زمینه کمک بگیرید. این کسان به شما کمک خواهند کرد که آنچه را که باید خریداری کنید و بسهولت خرید خود را به آن ها سفارش دهید. گونه ها مختلفی از یراق آلات درب سکوریت وجود دارد که به کارگیری آن ها تمامی به کار شما بستگی دارد. شما میتوانید از گونه ها مخلتفی از آن ها بهره مند شوید و هرآنچه که احتیاج است را خریداری کنید. بهترین کاری که میتوانید در این گویه سپریدن دهید این است که از یک کارآزموده در این گویه کمک بگیرید تا بتوانید پیشه خود را به نکویی سپریدن دهید و آنچه که بیچارگی دارید را خریداری کنید.

اگر یراق آلات درب سکوریت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

آشنایی با یراق آلات درب و پنجره دوجداره

آشنایی با یراق آلات درب و پنجره دوجداره : امروزه انواع مختلفی از یراق آلات درب و پنجره دوجداره مورد استفاده است که شما میتوانید به آسانی آن ها را انتخاب کرده و برای خود مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که خرید این محصولات، باید زیر نظر یک کارشناس در این زمینه انجام گیرد.

به گزارش دکوکده : امروزه انواع مختلفی از یراق آلات درب و پنجره دوجداره مورد استفاده است که شما میتوانید به آسانی آن ها را انتخاب کرده و برای خود مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که خرید این محصول، باید زیر نظر یک کارشناس در این زمینه انجام گیرد چرا که در غیر این صورت شما را دچار مشکل خواهد کرد. یراق آلات درب و پنجره دوجداره شامل بخش های مختلفی است که از جمله آن ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1-اسپانیولت: مهمترین تکه ازیراق آلات درب و پنجره دوجداره همان اسپانیولت است و عدم استفاده از آلیاژ مناسب و استاندارد در ساخت آن مایه از شغل افتادن چرخ دنده ها و افزایش خفگی بر روی دستگیره ها و همینگونه مایه عدم حرکت فنر اسپانیولت و برآیند اینکه باعث از کار افتادنِ در میگردد. در بازار دو نوع اسپانیولت موجود است که یگانه آلمانی و دیگری ترک است که نوع آلمانی آن به انگیزه دو زبانه بودن و شکل قارچی غلطک ها از امنیت بیشتری نسبت به نوع ترک آن برخوردار میباشد. شاید شما هم نام اسپانیولت را شنیده باشید چرا که از مهم ترین انواع یراق است.

یراق آلات درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

۲-دستگیره: در برگزیدن یک دستگیره خوب باید به نکات پایین پروا نمود:

الف- نکته مهمی که باید توجه کرد بلند بودن اهرم دستگیره است که باعث وارد آمدن خفگی کمتر به دستگیره و اسپانیولت شده و باز و بسته کردن درب را راحت میکند. استفاده از دستگیره با اهرم توپر مایه کارکرد بهتر آن میگردد.

ب-صفحه اصلی دستگیره که اگر دارای ضخامت غیر استاندارد و از جنس طاقت مرغوب باشد باعث شکست دستگیره میگردد.

ج-نقطه پیوست اهرم دستگیره به صفحه اصلی که توسط ماشین آلات انجام میگردد که باعث حرکت بهتر دستگیره میشود.

د-شفت چهار پهلوی دستگیره که اگر از آلیاژ مرغوب ساخته نشده باشد در اثناء تنگنا بسیار مایه هرز شدن دستگیره میگردد.

ه- فنر درب که باید از جنس مرغوب باشد لغایت در ۹۰ درجه عملکرد اهرم تغییر نکند.

و- زوارهای جای پیچ دستگیره که باید از مقاومت کافی بر خوردار باشد که مبتلا شکستگی نشود و برای پنهان پایدار گذاشتن جای پیچ بعد از نصب باید روکش پلاستیکی مخصوصی روی آن پیمان داد.

۳-سیلندر: بهترین گونه سیلندر از جنس برنج همراه با روکش آلومینیوم تهیه میگردد. نوع سیلندر مصرفی پیوستگی به سایز و آکس و نوع پروفیل درب دارد. باید پروا کرد که برای امنیت اغلب در اثناء بیرون کردن کلید از سیلندر قسمت اهرم مرکزی سیلندر باید از مرکز بیرون گرددکه در هنگام دزدی و در موقعی که درب قفل است سیلندر بیرون نشود.

۴-زبانه: طراحی زبانه در هر دو مدل اختصار و بلند باید طوری باشد که در هنگام باز و بسته شدن درب زبانه در جای خود قرار گیرد و از خفقان به روی لولاها ممانعت کند.

۵-لولای ۱۰۰ میلیمتری :که باید تحمل وزن درب را داشته باشدو دست کم باید ۱۱۰ گرم وزن داشته باشد که دچار شکست نشود. لولا از مهم ترین بخش این محصولات به شمار می آید.

یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc بحث اصلی این نوشتار است . همانطور که همیشه در بازار داخلی مسئله به کارگیری یراق آلات در به بی کیفیت به قصد کاهش خرج های تولید و افزایش هوده آوری ، به انگیزه گران شدن ارز داشته است . ما در این مقاله می خواهیم انواع یراق آلات را به شما مصرف کنندگان ارجمند شناسایی نماییم الی با اطلاعات و نزاکت کافی اقدام به خرید محصولات با کیفیتی از درب و پنجره های دوجداره UPVC داشته باشید.

لولا

این قطعه نیز از یراق الات متداول و پرکاربرد در ساخت و فرآوری این محصولات UPVC است . در بازشوی پنجره های تک حالته از لولای 75 میلیمتری کاربرد می شود که وزن استاندارد آن کم و بیش برابر با 80 گرم است . در نوع نامرغوب این گونه یراق آلات از وزن سبک تر کاربرد می شود که باعث شکستن لولا و در پایان عدم تاثیر و آسیب به پنجره دوجداره میشود. لولا اگر جنس خوبی نداشته باشد ممکن است که محصول شما دچار مشکل شود.

جلوقفلی

جلوقفلی ، یراق آلاتی که گرچه به عقیده ساده و بی اهمیت به نظر می آید ولی نقش مهمی در کارکرد پنجره های دوجداره UPVC دارد . وزن نوع مرغوب جلوقفلی حدود 13 گرم است و گونه نامرغوب آن که 7 گرم وزن دارد زیاد شکننده است و طول عمر مفید پنجره را به شدت تفریق می دهد .

در فرجام باید به این نکته اشاره کرد که استفاده تنها از مواد اولیه و متریال های مصرفی برای ساخت درب و پنجره دوجداره UPVC مشابه یراق آلات ، نوع پروفیل و … تضمین کننده کیفیت و طول عمر بالای این فرآورده نیست و مراحل تولید و حتی نصب بنیادین و درست درب و پنجره های دوجداره نقش زیاد مهمی در تامین کیفیت و درازا عمر بالای آن دارد. شرکت های بسیاری در زمینه تولید این محصول فعالیت می کنند که بسیاری از آن ها این یراق آلات را با کیفیت عالی به شما عرضه خواهند کرد.

اگر این محصول انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

امروزه انواع مختلفی از یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی مورد استفاده است که شما میتوانید بسهولت آن ها را گزینش کرده و برای خود مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که خرید یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی ، باید ذیل نظر یک کارآزموده در این زمینه انجام گیرد چرا که در غیر این صورت شما را دچار مشکل خواهد کرد.

به گزارش دکوکده : امروزه انواع مختلفی از یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی مورد استفاده است که شما میتوانید بسهولت آن ها را گزینش کرده و برای خود مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که خرید یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی ، باید ذیل نظر یک کارآزموده در این زمینه انجام گیرد چرا که در غیر این صورت شما را دچار مشکل خواهد کرد. این محصول دربرگیرنده دسته های مختلفی است که از آن ها میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی

یو پی وی سی

۲-دستگیره: در خرید یک دستگیره مناسب باید به نکات زیر توجه کنید:

الف- نکته مهمی که باید پروا کرد بلند بودن اهرم دستگیره است که باعث وارد آمدن اختناق کمتر به دستگیره و اسپانیولت شده و باز و بسته کردن درب را آسان میکند. استفاده از دستگیره با اهرم توپر باعث کارکرد بهتر آن میگردد.

ب-صفحه اصلی دستگیره که اگر دارای ضخامت غیر استاندارد و از جنس نا مرغوب باشد مایه شکست دستگیره میگردد.

ج-نقطه پیوست اهرم دستگیره به صفحه اصلی که توسط ماشین آلات سپریدن میگردد که مایه حرکت بهتر دستگیره میشود.

د-شفت چهار پهلوی دستگیره که اگر از آلیاژ مرغوب ساخته نشده باشد در هنگام خپگی زیاد مایه هرز شدن دستگیره میگردد.

ه- فنر درب که باید از جنس مرغوب باشد الی در ۹۰ درجه عملکرد اهرم تغییر نکند.

و- زوارهای جای پیچ دستگیره که باید از پایداری کافی بر خوردار باشد که مبتلا شکستگی نشود و برای نهان ماندن جای پیچ پس از نصب باید روکش پلاستیکی مخصوصی روی آن قرار داد.

۳-سیلندر: بهترین نوع سیلندر از جنس برنج به اتفاق با روکش آلومینیوم تعبيه میگردد. گونه سیلندر مصرفی یگانگی به سایز و آکس و نوع پروفیل درب دارد. باید پایش کرد که برای امنیت بیشتر در هنگام بیرون کردن کلید از سیلندر سرنوشت اهرم مرکزی سیلندر باید از مرکز بیرون گرددکه در اثناء دزدی و در موقعی که درب قفل است سیلندر بیرون نشود.

۵-لولای ۱۰۰ میلیمتری :که باید بردباری وزن درب را داشته باشد و دست کم باید ۱۱۰ گرم وزن داشته باشد که مبتلا شکست نشود. لولا از مهم ترین انواع یراق آلات به حساب می آید.

یراق آلات با کیفیت درب و upvc

upvc بحث اصلی این نوشتار است . همانطور که همش در بازار مسئله استفاده از یراق آلات درب و پنجره آلومنیومی و پنجره UPVC بی کیفیت به منظور تفریق هزینه های تولید و افزایش هوده آوری ، به دلیل گران شدن ارز وجود داشته است . ما در این مقاله می خواهیم انواع یراق آلات را به شما مصرف کنندگان ارجمند معرفی نماییم الی با اطلاعات و ادب کافی اقدام به خرید محصولات با کیفیتی از درب و پنجره های دوجداره UPVC داشته باشید.

لولا

این تکه نیز یکتا سایر از یراقها متداول مورد استعمال در ساخت و تولید درب و پنجره های دوجداره UPVC است . در مفتوح شوی پنجره های تک حالته از لولای 75 میلیمتری استعمال می شود که وزن استاندارد آن کم و بیش مساوی با 80 گرم است . در نوع نامرغوب این نوع یراق آلات از وزن سخیف تر استعمال می شود که باعث شکستن لولا و در آخر عدم تاثیر و آسیب به پنجره دوجداره میشود. لولا اگر جنس خوبی نداشته باشد شما را با مشکل مواجه خواهد کرد..

جلوقفلی

جلوقفلی ، یراق آلاتی که گرچه به عقیده ساده و بی اهمیت به عقیده می آید ولی نقش مهمی در کارکرد پنجره های دوجداره UPVC دارد . وزن گونه مرغوب جلوقفلی نزدیک 13 گرم است و گونه نامرغوب آن که 7 گرم وزن دارد بسیار شکننده است و طول عمر سودمندپنجره را به شدت کاهش می دهد .

در پسین باید به این نکته اشاره کرد که بهره‌گیری تنها از مواد اولیه و متریال های مصرفی برای ساخت درب و پنجره دوجداره UPVC مثل یراق آلات ، نوع پروفیل و … تضمین کننده کیفیت و طول عمر بالای این فرآورده نیست و مراحل تولید و حتی نصب اساسی و درست درب و پنجره های دوجداره نقش بسیار مهمی در تامین کیفیت و طول عمر بالای آن دارد. کمپانی های بسیاری در مقوله فرآوری این محصول فعالیت می کنند که بسیاری از آن ها این یراقها را با کیفیت عالی به شما عرضه خواهند کرد.

اگر این محصول انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات چوبی

شما از یراق آلات چوبی چه میدانید؟ آیا میدانستید که بدون استفاده از یراق آلات، سرهم بندی قسمت های مختلف یک ساختمان غیر ممکن خواهد بود؟ یراق آلات چوبی در واقع جز بخش هایی هستند که به شما اجازه می دهند یک وسیله و یا یک ابزار را سرهم بندی کنید. یکی از انواع یراق آلاتی که مورد استفاده قرار می گیرد یراق آلات چوبی است که در واقع برای وسیله های چوبی شما مورد استفاده خواهد بود.

به گزارش دکوکده : شما از یراق آلات چوبی چه میدانید؟ آیا میدانستید که بدون استفاده از یراق آلات، سرهم بندی قسمت های مختلف یک ساختمان غیر ممکن خواهد بود؟ این محصولات در واقع جز بخش هایی هستند که به شما اجازه می دهند یک وسیله و یا یک ابزار را سرهم بندی کنید. یکی از انواع یراقهایی که مورد استفاده قرار می گیرد یراق آلات چوبی است که در واقع برای وسیله های چوبی شما مورد استفاده خواهد بود. شما میتوانید با استفاده از این محصول به آسانی هرآنچه که میخواهید را برای زیبایی خانه خود داشته باشید.

یراق آلات چوبی شامل چند بخش است؟

همانطور که میدانید، امروزه استفاده از یراق آلات مختلف به شما کمک خواهد کرد که به راحتی کابینت های خود را سرهم بندی کنید. در این بخش می خواهیم شما را با انواع آن آشنا کنیم. شما میتوانید در چیدمان انواع وسایل خانه خود از جمله درب ها و همچنین میز ها و دیگر بخش های چوبی از یراق آلات چوبی استفاده کنید. این نوع وسایل علاوه بر اینکه باعث بهتر کار کردن ابزار شما خواهند شد آن ها را شیک تر نیز نشان می دهد. انواع این محصول به شما اجازه می دهد که مصارف تزئینی مختلفی را ایجاد کنید و خانه خود را زیباتر کنید.

لولا

یکی از مهم ترین بخش های یراق آلات چوبی لولاست. البته که شما هم با انواع لولا آشنا هستید و میدانید که لولا ها برای متصل شدن درب و بدنه مورد استفاده قرار می گیرند. شما علاوه بر اینکه می توانید از لولا در جعبه های چوبی و آنتیک استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که لولا ها در انواع کابینت ها و همچنین بخش های دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرند. لولا همچنین به شما اجازه خواهد داد که درب های مختلف چوبی را باز و بسته کنید که از جمله آنها می توان به درب کمد هم اشاره کرد. از جمله استفاده های دیگری که از این لولا ها میتوان کرد میتوان به کاربرد آن ها در جعبه های روی میز آرایشی اشاره کرد. شما میتوانید همچنین آن ها را در انواع کمدهایی که وجود دارد نیز استفاده کنید. معمولا به یراق آلاتی که در انواع استفاده از چوب ها مورد استفاده قرار می گیرند یراق آلات چوبی گفته می شود.

دستگیره های تزیینی

یکی دیگر از بخش هایی که جزء انواع یراق آلات چوبی به حساب می آیند دستگیره های تزیینی هستند. شما میتوانید انواع مختلفی از این دستگیره ها را و همچنین ابزارها را به عنوان یراق آلات چوبی معرفی کنید.

پایه

این محصول همانطور که گفته شد انواع مختلفی دارد. شما برای استفاده از انواع جعبه های آنتیک نیازمند پایه هایی هستید که بتوانید انواع این یراق آلات را روی آن ها قرار دهید و بتوانید زیبایی آن ها را نشان دهید. در این بین می توان گفت که پایه از مهم ترین بخش در خرید و فروش یراق آلات چوبی به شمار می آید.

چفت های جعبه و کمد

آنچه که باید بدانید این است که چفت های جعبه و همچنین کمد هم از نوع یراق آلات چوبی هستند. بسیاری از جعبه های کوچکی که شما به عنوان جعبه هایی برای نگهداری جواهرات مورد استفاده قرار می دهید نیز با چفت های کوچک تزئین می شوند و شما میتوانید زیبایی آنها را دو چندان کنید.

قیمت این محصولات

یکی از مهم ترین بخش هایی که باید در خرید این محصولات به آن دقت کنید قیمت آن است. شاید شما میتوانید از این نوع یراق آلات استفاده کنید تا زیبایی تمامی بخش های خانه خود را دو چندان کنید. دقت داشته باشید که این کار با توجه به برندهایی که در این زمینه وجود دارد متفاوت خواهد بود و آنچه که شما باید بدانید این است که انتخاب و خرید این نوع یراق آلات نیازمند رعایت نکات بسیاری است. شما باید مراقب صدمه دیدن آن ها باشید و همچنین باید بدانید که این نوع یراق آلات ظرافت بسیاری دارند و به همین دلیل هم شما نمی توانید مانند انواع قفل ها از آن ها استفاده کنید. همچنین این نوع یراق آلات مانند شیء آهنی هم نیستند که بتوان وزن زیادی را روی آن ها قرار دهید.

البته باید بدانید که قیمت این محصولات هم تا حد بسیار زیادی به جنس آن ها بستگی دارد. شما میتوانید انواع این محصولات را با قیمت مناسب در انواع مختلف خریداری کنید و حتی میتوانید از خرید اقساطی یراق آلات چوبی هم بهره مند شوید. دقت داشته باشید که این محصول چیزی نیست که شما بتوانید آن ها را نادیده بگیرید بلکه باید آن ها را با جنسی که مدنظر شماست خریداری کنید و این کار به شما کمک خواهد کرد که هرآنچه که نیاز دارید را برای یک خرید مناسب داشته باشید. تمامی اطلاعاتی که باید را در این زمینه جمع آوری کنید و سپس اقدام به خرید آن کنید. دقت داشته باشید که از فروشنده های معتبر در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید خریدی آسان و مطمئن داشته باشید.

اگر این محصول انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یکی از انواع یراق آلاتی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد یراق آلات چرخ است. شما هم میدانید که انواع مختلفی از یراق آلات چرخ به کار می روند که  شما در انواع کابینت ها و بخش های دیگر از آنها استفاده می کنید. در واقع، زمانی که یراق آلات چرخ و پایه نصب می شوند شما میتوانید توسط آن ها امکان حمل و همچنین حرکت دادن کابینت ها و دیگر اشیا را انجام دهید.

به گزارش دکوکده : یکی از انواع یراق آلاتی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد یراق آلات چرخ است. شما هم میدانید که انواع مختلفی از یراق آلات چرخ به کار می روند که  شما در انواع کابینت ها و بخش های دیگر از آنها استفاده می کنید. در واقع، زمانی که یراق آلات چرخ و پایه نصب می شوند شما میتوانید توسط آن ها امکان حمل و همچنین حرکت دادن کابینت ها و دیگر اشیا را انجام دهید.

دقت داشته باشید که برخی از میزهایی مانند عسلی ها دارای پایه های بلندی هستند که در زیر آن ها چرخ وجود دارد تا شما بتوانید آن ها را حرکت دهید. همچنین جاکفشی و حتی بخش هایی مانند کابینت های آشپزخانه هم دارای چرخ هستند تا شما بتوانید آن ها را به آسانی حرکت دهید.

همانطور که میدانید، با استفاده از این نوع یراق آلات چرخها شما میتوانید به آسانی آن ها را جا به جا کنید و این کار باعث می شود تا دیگر نیازی به صرف انرژی فراوان نباشد. البته که یراق آلات جز بخش های مهم به شمار می آیند و اگر نباشند شما مجبور خواهید بود که کل وزن این محصولات را به دوش بکشید. نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که شما باید از سلامت و همچنین جنس این نوع یراق آلات چرخ مطمئن شوید.

انواع یراق آلات چرخ گردان

انواع مختلفی از یراق آلات وجود دارد که شما میتوانید از آن ها برای چوب ها و ام دی اف استفاده کنید. انواع مختلفی از این یراق آلات در چرخ های قفل دار، چرخ های ساده و چرخ های توکار مورد استفاده قرار می گیرد.

چرخ های قفل دار

استفاده از چرخ های قفل دار مخصوص مکان هایی است که شما میتوانید از آن ها در بیمارستان ها و دیگر بخش ها استفاده کنید. همچنین شما میتوانید از این نوع یراق آلات مخصوص که باعث قفل شدن چرخ ها می شوند در بخش هایی مانند بیمارستان ها و میزها استفاده کنید. چرخ های قفل دار و همچنین ترمز دار همانطور که از نام آن ها پیداست برای انواع مراکز مورد استفاده می شود.

چرخ های ساده

همچنین چرخ های ساده هم جز یراق آلات چرخ به شمار می آیند که شما میتوانید از آن ها در انواع مبلمان و دکوراسیون استفاده کنید. این انواع یراق آلات چرخ برای میزهای مختلف و حتی کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا چرخ هایی که در این بخش مورد استفاده قرار می گیرند ساده هستند و توسط یک یا چهار پیچ به انواع میزها متصل خواهند شد که شما میتوانید این یراق آلات را به راحتی مورد استفاده قرار دهید.

یراق آلات چرخ توکار

این نوع یراق آلات چرخ ها هم برای کابینت ها و کمد مورد استفاده قرار می گیرند که البته شما میتوانید آن ها را تا 360 درجه بچرخانید. چرخ های توکار را میتوانید در داخل ام دی اف هم نصب کنید و به آسانی آن ها را آنطور که باید استفاده کنید. این نوع یراق آلات چرخ ها نسبت به بقیه قیمت بیشتری دارند چرا که نیاز به کار بیشتری دارند.

قیمت انواع این محصولات

شما میتوانید از انواع مختلفی از یراق آلات چرخ و پایه استفاده کنید اما باید بدانید که این نوع یراق آلات دارای بخش های مختلفی هستند که شما باید با آن ها آشنا شوید. معمولا افرادی که در این زمینه اطلاعات خاصی ندارند ممکن است که شما را با مشکل روبرو کنند اما آنچه که باید بدانید این است که شما کار خود را به خوبی انجام دهید تا بتوانید از انواع پایه هایی مناسب در این زمینه استفاده کنید.

قیمت انواع یراق آلات چرخ میتواند با توجه به استفاده شما متفاوت باشد. گفته می شود که انواع مختلفی از یراق ها قیمت های مختلفی دارند. شما باید بدانید که این نوع یراق آلات معمولا جنس خوبی دارند که میتوانید آن ها را خریداری کنید. البته آن هایی که جنس مناسب ندارند به شما کمکی نخواهند کرد و ممکن است که پس از مدتی دچار مشکل شوند.

یراق آلات چرخ هم دارای بخش های مختلفی است که هرکدام از آن ها با ظرافت ساخته می شوند. اینکه شما بتوانید این نوع یراق آلات را مورد استفاده قرار دهید به شما کمک می کند که کار خود را در جابجایی میزها و کابینت های خانه راحت کنید. اینکه بتوانید این کار را انجام دهید در واقع در هزینه های مربوطه هم صرفه جویی خواهد کرد.

البته نکته ای که باید بدانید این است که یک بار هزینه کنید و کار خود را راحت کنید. با توجه به اینکه امروزه هزینه های اقتصادی رو به افزایش است اینکه شما بتوانید با یک قیمت مناسب بهترین یراق آلات چرخ و پایه را خریداری کنید به شما کمک خواهد کرد که تمامی آنچه که نیاز دارید را برآورده کنید. دقت داشته باشید که امروزه امکان خرید قسطی هم برای انواع یراق آلات چرخ فراهم شده است که در واقع به شما اجازه می دهد که این کار را به راحتی و به آسانی انجام دهید. تمامی اطلاعاتی که باید را در این زمینه جمع آوری کنید و سپس اقدام به خرید یراق آلات چرخ کنید.

اگر یراق آلات چرخ انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات چوبی لباس

چرا زمانی که صحبت از یراق آلات به میان می آید، شاید کمتر کسی به این فکر باشد که یراق آلات چوبی لباس  برای چه چیزی مفید است و به شما چه امکاناتی را میدهد؟ یراق آلات در عده بسیاری همان لولا و بخش های مختلفی است که در کابینت و دیگر بخش های خانه مورد استفاده قرار می گیرد و عده ای حتی نمی توانند تصور کنند که یراق آلات چوبی لباس  شامل چه بخش هایی می شود.

به گزارش دکوکده : چرا زمانی که صحبت از یراق آلات به میان می آید، شاید کمتر کسی به این فکر باشد که یراق آلات چوبی لباس  برای چه چیزی مفید است و به شما چه امکاناتی را میدهد؟ یراق در عده بسیاری همان لولا و بخش های مختلفی است که در کابینت و دیگر بخش های خانه مورد استفاده قرار می گیرد و عده ای حتی نمی توانند تصور کنند که یراق آلات چوبی لباس شامل چه بخش هایی می شود.

میتوان گفت که یراق آلات لباس هم دارای بخش های مختلفی است. شما میتوانید از انواع این یراق آلات برای زیبایی لباس های خود استفاده کنید و حتی از بخشی دیگر از آن ها برای اینکه بتوانید از لباس خود استفاده کنید بهره مند خواهید شد. دقت داشته باشید که این کار شاید برای شما آسان باشد و بتوانید کار خرید این محصول را انجام دهید اما در نهایت خواهید دید که نکات بسیاری را باید رعایت کنید تا بتوانید انواع مناسبی از این یراق آلات را خریداری کنید.

 

اما زمانی که صحبت از یراق آلات چوبی لباس به میان می آید منظور چیست؟ شما میتوانید انواع مختلفی از این یراقها را خریداری و علاوه بر اینکه برای زیبایی لباس خود از آن استفاده کنید، آن ها را نیز مورد استفاده قرار دهید. این محصول می تواند شامل زیپ و حتی بخش های تزئینی باشد. در این بخش با ما و معرفی یراق آلات چوبی لباس  همراه شوید.

انواع یراق آلات چوبی لباس

انواع مختلفی از اکسسوری ها وجود دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. شاید تصور کنید که این نوع یراق آلات به لباس شما تنها زیبایی خواهند داد که البته اینطور نخواهد بود.

زیپ

یکی از مهم ترین بخش های یراق آلات چوبی لباس ، زیپ است که شما میتوانید از آن برای بازو بسته کردن لباس خود استفاده کنید. این کار در عین اینکه به شما کمک خواهد کرد لباس خود را به آسانی باز و بسته کنید، زیبایی لباس شما را نیز ایجاد خواهد کرد. اغلب زیپ هایی که شما دیده اید امروزه به شکل فلزی وجود دارند و عده بسیاری هم در تلاش هستند تا به جای انواع یراقهای چوبی بتوانید از آنها استفاده کنید. در واقع این نوع یراقها در عین اینکه زیبایی را برای شما به همراه خواهند آورد به شما اجازه می دهند که کار خود را برای استفاده هم آسان تر کنید.

یراق آلات تزئینی

یکی دیگر از انواع یراق آلات چوبی لباس ، یراق آلات تزئینی است که به شما این امکان را می دهد از آن ها برای کار خود استفاده کنید. امروزه بخش های تزئینی لباس از جمله بخش های مهم هستند که شما هم میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید. یراق آلات با اینکه تصور نمی شود برای انواع لباس مورد استفاده قرار گیرند اما کاملا هم صحیح است و شما میتوانید انواع آن ها را برای پوشاک خود مورد استفاده قرار دهید.

در این بین اما یراق آلات چوبی لباس به شما کمک خواهد کرد که لباس خود را مزین کنید و آن را زیباتر کنید. شاید این کار در نظر شما مهم نباشد اما با توجه به اینکه امروزه صنایع مختلفی در تلاش هستند تا بتوانند این نوع لباسها را زیبا کنند، این کار در واقع به شما این امکان را میدهد که شما هم بتوانید از این محصول بهره مند شوید و آن ها را به راحتی مورد استفاده قرار دهید.

در نهایت، اگر میخواهید این محصول را خریداری کنید، میتوانید این کار را هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری خریداری کنید. این نوع یراق آلات چوبی در واقع به شما اجازه می دهند که لباس خود را زیباتر کنید. بعضا شما هم دیده اید که یکی از انواع آن ها چوبی و به شکل های مختلف هستند. این نوع اکسسوری ها معمولا به شما اجازه می دهند که لباس خود را متفاوت با آنچه که هست داشته باشید.

شاید تصور کنید که کار خرید یراق آلات چوبی لباس به صورت اینترنتی امکان پذیر نیست و در واقع برای شما ممکن نخواهد بود اما اینطور نیست و شما میتوانید این کار را به صورت اینترنتی هم انجام دهید و به آسانی هرآنچه که نیاز دارید را برای خود خریداری کنید. اگر بخواهید این کار را به صورت اینترنتی انجام دهید در نهایت قادر خواهید بود که هرآنچه که میخواهید را به صورت اینترنتی انجام دهید. شما با خرید اینترنتی در واقع رنج گسترده تری از انتخاب را خواهید داشت و به همین دلیل هم این کار برای شما آسان تر خواهد بود.

بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که انواع مختلفی از آن ها را انتخاب کنید و سپس آن را خریداری کنید. شما با خرید اینترنتی این محصول، انتخاب های بیشتری خواهید داشت و میتوانید این کار را به آسانی انجام دهید. دقت داشته باشید که بهترین کاری که باید انجام دهید این است که با استفاده از این نوع محصولات بتوانید لباس خود را زیباتر کنید و در نهایت آنها را مورد استفاده قرار دهید.

اگر این محصول انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

چرا زمانی که گفتگو از یراق آلات به میان می آید، شاید کمتر کسی به این اندیشه باشد که یراق آلات خاص برای چه چیزی سودمند است و به شما چه امکاناتی را میدهد؟ یراق آلات در عده بسیاری همان لولا و تقسیم های مختلفی است که در کابینت و دیگر تقسیم های خانه مورد استفاده قرار می گیرد و عده ای حتی نمی توانند تصور کنند که یراق آلات خاص دربرگیرنده چه بخش هایی می شوند. در این بخش با ما و معرفی یراق آلات خاص همراه شوید.

به گزارش دکوکده : چرا زمانی که گفتگو از یراق آلات به میان می آید، شاید کمتر کسی به این اندیشه باشد که یراق آلات خاص برای چه چیزی سودمند است و به شما چه امکاناتی را میدهد؟ یراق آلات در عده بسیاری همان لولا و تقسیم های مختلفی است که در کابینت و دیگر تقسیم های خانه مورد استفاده قرار می گیرد و عده ای حتی نمی توانند تصور کنند که یراق آلات خاص دربرگیرنده چه بخش هایی می شوند. در این بخش با ما و معرفی یراق آلات خاص همراه شوید.

میتوان گفت که اکسسوری پوشاک هم دارای تقسیم های مختلفی است. شما میتوانید ازانواع یراق آلات برای زیبایی پوشاک های خویش بهره مند شوید و حتی از بخشی دیگر متعلق به ها برای اینکه بتوانید از جامه خویش بهره‌گیری کنید بهره مند خواهید شد. دقت داشته باشید که این پیشه شاید برای شما آسان باشد و بتوانید کار خرید آن را انجام دهید ولی در پایان خواهید دید که نکات بسیاری را باید رعایت کنید تا بتوانید انواع مناسبی از این یراق آلات را خریداری کنید.

یراق آلات خاص چیست؟

اما زمانی که صحبت از یراق آلات خاص به میان می آید منظور چیست؟ شما میتوانید انواع مختلفی از این یراقها را خریداری و علاوه بر اینکه برای زیبایی لباس خویش از آن بهره‌گیری کنید، آن ها را نیز مورد بهره‌گیری قرار دهید. این محصول می تواند شامل زیپ و حتی دسته های تزئینی باشد. در ادامه با ما همراه شوید.

انواع یراق

انواع مختلفی از یراقها وجود دارد که میتوانید از آن ها بهره‌ گیری کنید. احتمالاً انگار کنید که این گونه یراق آلات به جامه شما تنها زیبایی خواهند داد که البته اینطور نخواهد بود.

زیپ

یکی از مهم ترین بخش های یراق آلات خاص ، زیپ است که شما میتوانید از آن برای بازو بسته کردن جامه خود کاربرد کنید. این شغل در عین اینکه به شما کمک خواهد کرد پوشاک خود را به آسانی مفتوح و بسته کنید، زیبایی جامه شما را نیز برپایی خواهد کرد. بیشتر زیپ هایی که شما دیده اید امروزه به شکل فلزی وجود دارند. در واقع این نوع یراقها در عین اینکه زیبایی را برای شما به همراه خواهند آورد به شما پروانه می دهند که پیشه خویش را برای کاربرد هم آسان تر کنید.

یراق های تزیینی

یکی دیگر از انواع یراق آلات خاص ، یراق آلات تزئینی است که به شما این امکان را می دهد متعلق به ها برای شغل خویش بهره‌گیری کنید. امروزه دسته های تزئینی پوشاک از دسته بخش های مهم هستند که شما هم میتوانید آنها را باره بررسی قرار دهید. یراق آلات با اینکه انگار نمی شود برای انواع لباس مورد بهره‌گیری قرار گیرند اما کاملا هم درست است و شما میتوانید انواع آن را برای پوشاک خود مورد استفاده قرار دهید.

یراق آلات خاص

در این بین ولی این محصول به شما کمک خواهد کرد که پوشاک خود را مزین کنید و آن را زیباتر کنید. چه بسا این کار در عقیده شما مهم نباشد اما با پروا به اینکه امروزه صنایع مختلفی در سعی هستند تا بتوانند این نوع پوشاک ها را قشنگ کنند، این کار در واقع به شما این امکان را میدهد که شما هم بتوانید از یراق آلات خاص  بهره مند شوید و آن ها را به راحتی باره بهره‌گیری قرار دهید.

در نهایت، اگر میخواهید این محصول را خریداری کنید، میتوانید این کار را هم به چهره اینترنتی و هم به صورت حضوری خریداری کنید. این گونه یراق آلات چوبی در واقع به شما اجازه می دهند که لباس خود را زیباتر کنید. گاهی شما هم دیده اید که یکی از انواع آن ها چوبی و به شکل های مختلف هستند. این نوع یراق آلات معمولا به شما دستور می دهند که لباس خود را متفاوت با آنچه که هست داشته باشید.

شاید فکر کنید که خرید یراقها به صورت اینترنتی امکان پذیر نیست و در واقع برای شما شدنی نخواهد بود ولی اینطور نیست و شما میتوانید این شغل را به صورت اینترنتی هم اتمام دهید و بسهولت هرآنچه که احتیاج دارید را برای خویش خریداری کنید. اگر بخواهید این پیشه را به چهره اینترنتی اتمام دهید در نهایت توانا خواهید بود که هرآنچه که میخواهید را به صورت اینترنتی اتمام دهید.

شما با خرید اینترنتی به راستی راحت تر می توانید خرید خود را انجام دهید. بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که انواع مختلفی متعلق به این محصولات را انتخاب کنید و سپس آن را خریداری کنید. شما با خرید اینترنتی یراق آلات خاص ، انتخاب های بیشتری خواهید داشت و میتوانید این کار را بسهولت اتمام دهید. دقت داشته باشید که بهترین کاری که باید انجام دهید این است که با استفاده از این نوع محصول بتوانید پوشاک خود را زیباتر کنید و در نهایت آنها را مورد بهره‌گیری پیمان دهید.

اگر این محصول انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات زیورآلات

انواع یراق برای وسایل گوناگونی وجود دارد. یراق آلات زیورآلات برای اکسسوری های چوبی و فلزی و ... کاربرد فراوانی دارد و به سرهم بندی نهایی آن کمک می کند. در ادامه با نمونه هایی از این محصول با ما همراه باشید.

به گزارش دکوکده : شما از یراق آلات زیورآلات چه میدانید؟ آیا میدانستید که بدون استفاده از یراق آلات، سرهم بندی قسمت های مختلف یک ساختمان غیر شدنی خواهد بود؟ یراق آلات زیورآلات در واقع جز تقسیم هایی هستند که به شما دستور می دهند یک وسیله و یا یک وسیله را سرهم بندی کنید. احد از انواع یراق آلاتی که مورد بهره‌گیری قرار می گیرد یراق آلات زیورآلات است که در واقع برای وسیله های چوبی شما مورد کاربرد خواهد بود. شما میتوانید با به کارگیری این یراق آلات بسهولت هرآنچه که میخواهید را برای زیبایی منزل خویش داشته باشید.

یراق آلات زیورآلات دربرگیرنده چند قسمت است؟

همانطور که میدانید، امروزه استفاده از یراق آلات گوناگون به شما کمک خواهد کرد که به راحتی کابینت های خود را سرهم بندی کنید. در این تقسیم بندی می خواهیم شما را با آن آشنا کنیم. شما میتوانید در چیدمان گونه ها وسایل خانه خود از دسته درب ها و وانگهی میز ها و دیگر دسته های چوبی از یراق آلات زیورآلات کاربرد کنید. این نوع وسایل علاوه بر اینکه باعث بهتر کار کردن افزار شما خواهند شد آن ها را شیک تر نیز پرتو می دهد. این محصولات به شما فرمان می دهد که مصارف تزئینی مختلفی را برپایی کنید و خانه خود را زیباتر کنید.

لولا

یکی از مهم ترین بخش های یراق آلات زیورآلات لولاست. البته که شما هم با انواع لولا آشنا هستید و میدانید که لولا ها برای متصل شدن درب و بدنه باره کاربرد پیمان می گیرند. شما علاوه بر اینکه می توانید از لولا در جعبه های چوبی و آنتیک بهره‌گیری کنید. البته دقت داشته باشید که لولا ها در گونه ها کابینت ها و وانگهی تقسیم های دیگر نیز مورد بهره‌گیری پیمان می گیرند. لولا وانگهی به شما اجازه خواهد داد که درب های گوناگون چوبی را باز و بسته کنید که از دسته آنها می نا به درب کمد هم اشاره کرد. از آنگونه بهره‌گیری های دیگری که از این لولا ها میتوان کرد میتوان به کاربرد آن ها در جعبه های روی میز آرایشی اشاره کرد. شما میتوانید در ضمن آن ها را در انواع کمدهایی که هستی دارد نیز کاربرد کنید. معمولا به یراقهایی که در انواع استفاده از چوب ها باره بهره‌گیری قرار می گیرند یراق آلات زیورآلات گفته می شود.

دستگیره های تزیینی

یکی از انواع این محصولات به حساب می آیند دستگیره های تزیینی هستند. البته همانطور که میدانید، دستگیره هایی که از آنها استفاده می کنید هم جز یراق آلات زیورآلات می شود. شما میتوانید گونه های مختلفی از این دستگیره ها را به عنوان یراق آلات زیورآلات معرفی کنید.

پایه

این محصولات همانطور که گفته شد انواع مختلفی دارند. شما برای به کارگیری انواع جعبه های آنتیک نیازمند پایه هایی هستید که بتوانید انواع این یراقها را روی آن ها قرار دهید و بتوانید زیبایی آن ها را پرتو دهید. در این بین می توان گفت که پایه از مهم ترین دسته در خرید و فروش یراق آلات زیورآلات به احصاییه می آید.

چفت های جعبه و کمد

آنچه که باید بدانید این است که چفت های جعبه و در ضمن کمد هم از گونه یراق آلات زیورآلات هستند. بسیاری از جعبه های کوچکی که شما به عنوان جعبه هایی برای نگهداری جواهرات مورد بهره‌گیری پیمان می دهید نیز با چفت های کوچک تزئین می شوند و شما میتوانید زیبایی آنها را دو چندان کنید.

قیمت این محصول

یکی از مهم ترین دسته هایی که باید در خرید یراق آلات زیورآلات به آن دقت کنید بهاء آن است. شاید شما میتوانید از این گونه یراق آلات بهره‌گیری کنید لغایت زیبایی تمامی بخش های منزل خود را دو چندان کنید. دقت داشته باشید که این کار با پروا به برندهایی که در این مقوله هستی دارد متفاوت خواهد بود و آنچه که شما باید بدانید این است که برگزیدن و خرید این نوع محصول نیازمند رعایت نکات بسیاری است. شما باید مراقب آسیب دید آن ها باشید و در ضمن باید بدانید که این گونه یراقها ظرافت بسیاری دارند و به همین علت هم شما نمی توانید مثل گونه ها قفل ها از آن ها بهره‌گیری کنید. در ضمن این گونه یراق آلات همانند شیء آهنی هم نیستند که بتوان وزن زیادی را روی آن ها پیمان دهید.

البته باید بدانید که قیمت این محصولات هم لغایت حد زیاد زیادی به جنس آن ها وابستگی دارد. شما میتوانید انواع این محصولات را با قیمت مناسب در انواع مختلف خریداری کنید و حتی میتوانید از خرید اقساطی آن هم بهره مند شوید. دقت داشته باشید که یراق آلات بخشی نیست که شما بتوانید آن ها را نادیده بگیرید بلکه باید آن ها را با جنسی که مدنظر شماست خریداری کنید و این کار به شما کمک خواهد کرد که هرآنچه که بیچارگی دارید را برای یک خرید مناسب داشته باشید. همگی اطلاعاتی که باید را در این زمینه جمع آوری کنید و سپس اقدام به خرید آن کنید. دقت داشته باشید که از فروشنده های معتبر در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید خریدی راحت و مطمئن داشته باشید.

اگر این محصول انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات دستبند

انواع یراق برای اکسسوری های گوناگونی وجود دارد. یراق آلات دستبند برای زیورآلات چوبی و فلزی و ... کاربرد فراوانی دارد و به سرهم بندی نهایی آن کمک می کند. در ادامه با نمونه هایی از این محصول با ما همراه باشید.

به گزارش دکوکده : شما از یراق آلات دستبند چه میدانید؟ آیا میدانستید که بدون استفاده از یراق آلات، سرهم بندی قسمت های مختلف یک ساختمان غیر شدنی خواهد بود؟ یراق آلات دستبند به راستی جز تقسیم هایی هستند که به شما اجازه می دهند یک وسیله و یا یک افزار را سرهم بندی کنید. گرد از گونه ها یراق آلاتی که مورد کاربرد قرار می گیرد یراق آلات دستبند است که در واقع برای وسیله های چوبی شما مورد استعمال خواهد بود. شما میتوانید با استفاده از این یراق آلات به آسانی هرآنچه که میخواهید را برای زیبایی خانه خود داشته باشید.

یراق آلات دستبند دربرگیرنده چند قسمت است؟

همانطور که میدانید، امروزه به کارگیری یراق آلات متنوع به شما کمک خواهد کرد که به راحتی کابینت های خویش را سرهم بندی کنید. در این بخش می خواهیم شما را با یراق آلات دستبند آشنا کنیم. شما میتوانید در چیدمان کالاها وسایل منزل خویش از آنگونه درب ها و در ضمن میز ها و سایر دسته های چوبی از یراق آلات دستبند استعمال کنید. این گونه وسایل علاوه بر اینکه باعث بهتر پیشه کردن افزار شما خواهند شد آن ها را شیک تر نیز نشان می دهد. گونه ها یراق آلات دستبند به شما پروانه می دهد که مصارف تزئینی مختلفی را برپایی کنید و خانه خود را زیباتر کنید.

لولا

یکی از مهم ترین تقسیم های یراق آلات دستبند لولاست. البته که شما هم با گونه ها لولا آشنا هستید و میدانید که لولا ها برای متصل شدن درب و بدنه باره کاربرد قرار می گیرند. شما علاوه بر اینکه می توانید از لولا در جعبه های چوبی و آنتیک بهره‌گیری کنید. البته دقت داشته باشید که لولا ها در کالاها کابینت ها و همچنین دسته های سایر نیز مورد بهره‌گیری قرار می گیرند. لولا همچنین به شما پروانه خواهد عدل که درب های گوناگون چوبی را باز و بسته کنید که از دسته آنها می طاقت به درب کمد هم اشاره کرد. از جمله کاربرد های دیگری که از این لولا ها میتوان کرد میتوان به کاربرد آن ها در جعبه های روی میز آرایشی اشاره کرد. شما میتوانید در ضمن آن ها را در انواع کمدهایی که هستی دارد نیز استعمال کنید. معمولا به یراقهایی که در گونه ها به کارگیری چوب ها مورد استفاده پیمان می گیرند یراق آلات دستبند گفته می شود.

دستگیره های تزیینی

یکی از دسته هایی که جزء یراق آلات دستبند به حساب می آیند دستگیره های تزیینی هستند. البته همانطور که میدانید، دستگیره هایی که از آنها استفاده می کنید هم جز این محصولات میباشد. شما میتوانید اجناس مختلفی از این دستگیره ها را و وانگهی ادوات را به عنوان یراقها شناسایی کنید.

پایه

یراق آلات دستبند همانطور که گفته شد انواع مختلفی دارد. شما برای استفاده از کالاها جعبه های آنتیک نیازمند پایه هایی هستید که بتوانید گونه ها این یراق آلات را روی آن ها قرار دهید و بتوانید زیبایی آن ها را نشانه دهید. در این بین می توان گفت که پایه از مهم ترین تقسیم بندی ها در خرید و فروش این محصولات به شمار می آید.

چفت های جعبه و کمد

آنچه که باید بدانید این است که چفت های جعبه و در ضمن کمد هم از این نوع هستند. بسیاری از جعبه های کوچکی که شما به عنوان جعبه هایی برای حفاظت جواهرات باره بهره‌گیری قرار می دهید نیز با چفت های کوچک تزئین می شوند و شما میتوانید زیبایی آنها را دو چندان کنید.

قیمت این محصولات

یکی از مهم ترین بخش هایی که باید در خرید این محصولات به آن دقت کنید قیمت آن است. احتمالاً شما میتوانید از این نوع یراق آلات بهره‌گیری کنید تا زیبایی همگی بخش های خانه خویش را دو چندان کنید. دقت داشته باشید که این شغل با پایش به برندهایی که در این گویه وجود دارد متفاوت خواهد بود و آنچه که شما باید بدانید این است که اختصاص و خرید این گونه یراق آلات نیازمند رعایت نکات بسیاری است. شما باید مراقب آسیب دید آن ها باشید و وانگهی باید بدانید که این نوع یراق آلات ظرافت بسیاری دارند و به همین دلیل هم شما نمی توانید همانند اجناس قفل ها متعلق به ها کاربرد کنید. همچنین این نوع یراق آلات امثال شیء آهنی هم نیستند که بتوان وزن زیادی را روی آن ها پیمان دهید.

البته باید بدانید که قیمت یراق آلات دستبند هم تا کران بسیار زیادی به جنس آن ها اختصاص دارد. شما میتوانید انواع یراق آلات دستبند را با بها پسندیده در انواع گوناگون خریداری کنید و حتی میتوانید از خرید اقساطی آن هم مستفیض شوید. دقت داشته باشید که یراق آلات بخشی نیست که شما بتوانید آن ها را نادیده بگیرید بلکه باید آن ها را با جنسی که مدنظر شماست خریداری کنید و این پیشه به شما کمک خواهد کرد که هرآنچه که بیچارگی دارید را برای یک خرید مناسب داشته باشید. تمامی اطلاعاتی که باید را در این مقوله جمع آوری کنید و سپس اقدام به خرید آن کنید. دقت داشته باشید که از فروشنده های معتبر در این مقوله کمک بگیرید الی بتوانید خریدی آسان و مطمئن داشته باشید.

اگر یراق آلات دستبند انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

کفپوش چوب پنبه ای: جوانب مثبت، منفی و هزینه

کفپوش چوب پنبه ای: جوانب مثبت، منفی و هزینه کفپوش چوب پنبه ای سطح زیبا و راحتی را برای راه رفتن ایجاد می­کند. این کفپوش یک انتخاب عالی برای مکان های ورزشی، فضاهای تجاری و فضاهایی است که برای ایستادن و راه رفتن طراحی شده اند. کفپوش چوب پنبه ای به طور طبیعی در برابر آتش مقاوم است و در زمان بروز آتش ­سوزی ناگهانی هیچ نوع گاز شیمیایی یا ماده سمی ای تولید نمی­ کند. چوب پنبه اگر به خوبی نگهداری شود، ماده­ ای بسیار بادوام است.

به گزارش دکوکده : کفپوش چوب پنبه ای، سطح زیبا و راحتی را برای راه رفتن ایجاد می­کند. این کفپوش یک انتخاب عالی برای مکان های ورزشی، فضاهای تجاری و فضاهایی است که برای ایستادن و راه رفتن طراحی شده اند. سوبرین که یک ماده طبیعی در بافت چوب پنبه است، به عنوان مهارکننده قالب عمل می­کند و کفپوش را از کپک زدن محافظت می­کند و مانع از پوسیدگی آن می شود. به علاوه، سوبرین نوعی عایق طبیعی محسوب می شود که هزینه های گرمایش را کاهش می دهد. کفپوش چوب پنبه ای به طور طبیعی در برابر آتش مقاوم است و در زمان بروز آتش­سوزی ناگهانی هیچ نوع گاز شیمیایی یا ماده سمی ای تولید نمی­کند. چوب پنبه اگر به خوبی نگهداری شود، ماده ­ای بسیار بادوام است. در آمریکای شمالی، یکی از نقاط ضعف بزرگ در مورد کفپوش چوب پنبه ای، محل مبدا آن یعنی اروپا است.

هزینه کفپوش چوب­ پنبه­ ای

کفپوش چوب پنبه ای ماده گران قیمتی نیست و معمولا هزینه آن 1.10 دلار به ازای هر فوت مربع است؛ اما بسته به ویژگی ها و رنگ مواد، گاهی قیمت آن به 7.25 دلار به ازای هر فوت مربع می رسد. قیمت این فرآورده بسته به ضمانت ارائه شده توسط کارخانهء سازنده و ویژگی های عایقی و ضد صوتی مواد کفپوش می تواند متفاوت باشد.

نکات مربوط به نصب

اگر کفپوش نصب می­کنید، حتما نکات مفید زیر را به خاطر بسپارید:

  • وقتی کفپوش را در کف ساختمان نصب می­کنید، باید فاصله­ای به اندازه 2/1 اینچ را در اطراف آن خالی بگذارید؛ چرا که چوب پنبه با تغییر درجه حرارت محیط منبسط و منقبض می شود.
  • جهت جلوگیری از ایجاد هرگونه آسیب به تخته های چوب پنبه ای، از ابزاری که کارخانه سازنده برای ضربه زدن و محکم کاری تخته ها ارائه می کند، استفاده کنید.
  • پس از نصب تمام تخته کفپوش ها، از یک لایه محافظ پلی اورتان استفاده کنید تا ماندگاری بیشتری حاصل شود.
  • لازم است تخته های کفپوش در فضایی که قرار است نصب شوند، باز شوند تا با دما و رطوبت آن محیط سازگار شوند.
  • تمام تخته های کفپوش رنگ یکسانی ندارند. بنابراین آن ها را باز کنید و تلاش کنید برای ایجاد کفپوشی با طرح مناسب، تخته ها را با توجه به رنگشان در کنار هم متصل کنید.
  • قبل از اینکه کار نصب را شروع کنید، کف را بررسی کنید. کف باید تا حد امکان سطح صافی داشته باشد و حداکثر اخلاف سطح کف باید 1.8 اینچ باشد. در غیر این صورت باید بتون­کاری یا تراز کردن سطح کف انجام شود.

مزایا

کفپوش چوب پنبه ای یک فرآورده خوب و مطمئن است که می توان از آن برای پوشاندن کف فضای خانه و محل کار استفاده کرد. با این وجود، این نوع کفپوش باید از مکان هایی که در تماس با آب هستند، دور نگه داشته شود.

  • استخراج چوب پنبه به درخت هیچ آسیبی وارد نمی کند.
  • می توان از این نوع کفپوش در سیستم های گرمایش تابشی استفاده کرد.
  • این نوع کفپوش در سطوح ناهموار قابل نصب است.
  • می توان چوب پنبه را بر روی سیستم های کفپوش موجود مانند چوب یا لینولئوم (مشمع کف اتاق) نصب کرد.
  • چوب پنبه ماده مناسبی برای نصب در ساختمان های مقاوم سازی شده است.
  • چوب پنبه یک ماده عایق طبیعی است و با نصب بر روی یک زیرلایه، تقویت می شود.
  • این نوع کفپوش در پرداخت های سنگین عملکرد مناسبی دارد.
  • کفپوش چوب پنبه ای سطح گرمی را برای راه رفتن بر روی کف اتاق ایجاد می­کند.
  • می توان از این کفپوش به عنوان لایه زیرین برای نصب سرامیک، چوب یا سنگ استفاده کرد.
  • چوب پنبه قابلیت تضعیف صوت فوق العاده ای دارد.
  • نگران خراش ها نباشید. خراش ها بخشی از طرح و مدل این ماده هستند.
  • کفپوش های چوب پنبه ای با استفاده از سریش یا روش های نصب کام و زبانه قابل نصب هستند.

معایب

سیستم های کفپوش مزایای بسیار خوبی را به شما ارائه می دهند؛ اما محدودیت هایی نیز در استفاده از آن ها وجود دارد.

  • چوب پنبه یک ماده دوست دار محیط زیست است؛ اما افزودن بعضی از مواد به کفپوش موجب کاهش این ویژگی می شوند.
  • پالت رنگ محدودی برای انتخاب وجود دارد.
  • این کفپوش ها برای حفظ خواص ضد آبشان باید هر پنج سال یکبار آب بندی شوند.
  • با توجه به اینکه سطح این نوع کفپوش با روغن و گرد و غبار به سرعت کثیف می شود، نصب آن در محیطی مانند آشپزخانه توصیه نمی شود.
  • اگر مشغول بازسازی آشپزخانه هستید، بهتر است در ابتدا کابینت ها و سپس کفپوش چوب پنبه ای را نصب کنید؛ چراکه وزن کابینت ها در نهایت موجب تو رفتگی کفپوش چوب پنبه ای می­شود.
  • اگر مبلمان بر روی کفپوش قرار می گیرد، باید از کف پوش سخت چوب یا زیرلایه نمدی برای محافظت از کفپوش استفاده شود.
  • در صورت استفاده از صندلی های دارای چرخ­ گردان پایه، باید برای محافظت از کفپوش باید از کف پوش های سخت­چوب در زیر چرخ گردان استفاده کرد.
  • انتشار کربن در حین نقل و انتقال چوب پنبه نیز یک نقطه ضعف محسوب می شود.
  • اشیای تیز سطح این فرآورده را سوراخ کرده و به آن آسیب می زنند.
  • هزینه کفپوش چوب پنبه ای نسبت به کفپوش های سنتی دیگر بالاتر است.

برای آشنایی با فروشندگان و عرضه کنندگان انواع کفپوش و مشاهده جزییات محصولات به سایت خوگرپلاس وارد شوید.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

امروزه، یراق آلات یک بخش غیرقابل حذف اغلب صنایع به شمار می آیند که شما نمیتوانید بدون آن ها کار خود را آغاز کنید. در این بخش، خرید اقساطی انواع یراق آلات میتواند برای انواعی که هزینه های بسیاری دارند یک گزینه مناسب باشد. شما میتوانید یراق آلات گران قیمت را به صورت اقساط خریداری کنید و مطلوب ترین ها را برای خانه و ساختمان خود استفاده کنید.

به گزارش دکوکده : امروزه، یراق آلات یک بخش غیرقابل حذف اغلب صنایع به شمار می آیند که شما نمیتوانید بدون آن ها کار خود را آغاز کنید. در این بخش، خرید اقساطی انواع یراق آلات میتواند برای انواعی که هزینه های بسیاری دارند یک گزینه مناسب باشد. شما میتوانید یراق آلات گران قیمت را به صورت اقساط خریداری کنید و مطلوب ترین ها را برای خانه و ساختمان خود استفاده کنید.

خرید اقساطی انواع یراق آلات

انواع مختلفی از یراق آلات وجود دارد که با کیفیت های مختلف شما میتوانید از آن ها در بازارهای مختلف بهره مند شوید. بیشتر افرادی که اقدام به خرید یراق آلات می کنند اما آن ها را در صنایع مختلف مانند کابینت سازی، ساختمان سازی و ... مورد استفاده قرار می دهند و در واقع حجم زیادی از این نوع مصالح مورد نیاز است.

خرید اقساطی یراق آلات میتواند راهی مناسب برای افرادی باشد که میخواهند از بهترین ها در صنعت خود استفاده کنند اما بودجه به نسبت کمی در اختیار دارند. این کار در واقع فرصت را برای مشتریان ایجاد خواهد کرد و آن ها میتوانند با پیش پرداخت های مناسب، اقلامی را خریداری کنند که به آن نیاز دارند و اقساط آن را به صورت ماهیانه پرداخت کنند.

قیمت بالای برخی از یراق آلاتی که در بازار موجود است باعث می شود که خریدران اغلب توانایی مالی برای خرید آن ها را نداشته باشند و نتوانند این محصولات را خریداری کنند. به همین دلیل هم در این زمینه تسهیلات بسیار زیادی ارائه می شود که شما میتوانید توسط آنها خرید اقساطی را انجام دهید. البته ناگفته نماند که شرایط اقتصادی کنونی هم درخرید اقساطی انواع یراق آلات دخیل بوده است و بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای اینکه خرید آن ها به طور کل انجام نشود، از خرید و فروش اقساطی یراق آلات استفاده کنند.

خرید اقساطی انواع یراق آلات و مزایای آن

خرید اقساطی یراق آلات مزایای بسیاری دارد. امروزه برند های مختلفی در زمینه یراق آلات فعالیت می کنند و سودهای هنگفتی را نیز دریافت می کنند تا این نوع یراق ها را به قیمت هایی که می خواهند به فروش برسانند. اگر شما از یک مکان معتبر خرید خودرو را انجام دهید خواهید دید که میتوانید سود بسیاری در این زمینه دریافت کنید. البته اگر که ماه های بسیاری برای بازپرداخت آن ها دسته بندی شود در نهایت خرید اقساطی یراق آلات می تواند به ضرر فروشنده تمام شود و به همین علت گفته می شود که بهتر است شرایط یکسانی را برای خرید اقساطی یراق آلات ایجاد کرد.

تورم هایی که به صورت ناگهانی ایجاد میشوند نیز باعث میشوند که فروشنده نتواند به صورت منظم بازپرداخت های خود را انجام دهد. البیته از جمله مزایا خرید اقساطی یراق آلات میتوان این نکته را گفت که شما میتوانید در مدت زمان کوتاهی آن چه که باید را خریداری کنید و از نظر کیفیت نیز مطمئن باشید. عده ای از افراد سودجو در این زمینه به دنبال فروش اقساطی محصولاتی هستند که کیفیت لازم را ندارد پس بهتر است که شما خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید.

از اصلی ترین مزایای خرید اقساطی یراق آلات میتوان به این موضوع اشاره کرد که هم اکنون به خریداران کم درآمد یک فرصت داده می شود که بتوانند با پیش پرداخت های کمتر اجناس مورد نظر خود را تهیه و به راحتی خریداری کنند. در این صورت دیگر نیازی نیست که این افراد یک بودجه کلان را برای کار خود کنار بگذارند و میتوانند خرید های ویژه ای را برای خود ایجاد کنند. از سوی دیگر، با توجه به اینکه نرخ فروش هم توسط فروشندگان افزایش پیدا می کند، سود دوجانبه ای برای هردوطرف حاصل خواهد شد که میتواند برای آنها مفید باشد.

مشکلات خرید اقساطی

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که در زمینه خرید اقساطی یراق آلات ایجاد میشوند بازپرداخت های مربوطه است. با توجه به اینکه هم اکنون خریداران و فروشندگان از نوسانات بازار اقتصادی مطلع هستند، ممکن است که بازپرداخت های آن ها به موقع صورت نگیرد و همین امر به نوبه خود میتواند ضررهایی را برای فروشنده ایجاد کند. در این صورت، برخی از مراکزی که در زمینه بازپرداخت فعالیت می کنند تسهیلاتی را به صورت جریمه های نقدی در نظر میگیرند که در نهایت ممکن است به ضرر خریداران باشد.

گزینه ای که در زمینه خرید اقساطی یراق آلات مناسب به نظر می رسد، خرید توسط وام های بانکی است. شما میتوانید محصول خود را خریداری کنید و سپس وام خود را به بانک پرداخت کنید. با توجه به اینکه بازار اقتصادی هم اکنون در حال دگرگونی است نمی توان گفت که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. ممکن است که در صورت کاهش ناگهانی قیمت هم فروشنده و خریدار هر دو متضرر شوند.

به طول کل، حتی اگر معایب خرید اقساطی یراق آلات را نیز در نظر بگیرید، اما باز هم این کار ممکن است تنها راه حل برای عده ای از افراد باشد. پس با خرید اقساطی یراق آلات از فروشنده های معتبر در این زمینه، میزان مشکلات را تا حد زیادی کاهش دهید و یک خرید مناسب و مطمئن را تجربه کنید.

اگر یراق آلات انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

خرید یراق آلات خیاطی

خرید یراق آلات خیاطی : یراق آلات خیاطی یکی از بخش هایی است که امروزه مورد توجه عده بسیاری در زمینه ساخت و ساز خیاطی قرار گرفته است. ولی آیا شما با یراق آشنایی دارید؟ آیا میدانید که به چه قصد از این یراقها استفاده می شود؟ در این دسته با ما به اتفاق شوید تا با یراق آلات خیاطی آشنا شوید.

به گزارش دکوکده : یراق آلات خیاطی یکی از بخش هایی است که امروزه مورد توجه عده بسیاری در زمینه ساخت و ساز خیاطی قرار گرفته است. ولی آیا شما با یراق آشنایی دارید؟ آیا میدانید که به چه قصد از این یراق آلات استفاده می شود؟ در این دسته با ما به اتفاق شوید تا با یراق آلات خیاطی آشنا شوید.

یراق آلات چیست؟

اولین کاربردی که از یراق آلات در تاریخ وجود دارد یراق اسب بوده است که گاهی برای افسار و در ضمن زین های متصل به آن مورد کاربرد قرار میگرفته است. بعد ها و با گذشت زمان بسیار، گونه ها مختلفی از این یراق آلات برپایی شده است که امروزه استعمال های بسیاری برای آن ها دیده می شود. اگر بخواهیم شما را به طور کل با یراق آلات آشنا نماییم باید بگوییم که در واقع یراقها ابزاری هستند از جنس فلز که آبکاری شده اند و تحت همین عنوان هم در بازار به فروش می رسند. همه این ادوات و قالب ها برای مصارف گوناگونی موردنظر هستند که از آنگونه آنها میتوان به استفاده از یراق آلات خیاطی اشاره کرد.

 

انواع یراق آلات خیاطی

خرید یراق آلات خیاطی : یراق آلات خیاطی هم گونه ها مختلفی دارند. همانطور که میدانید این گونه یراقها به راستی ابزاری هستند که در عین زیبایی مایه باز و بسته شدن آرامتر خیاطی خانه شما خواهند شد. تفاوتی ندارد که خیاطی منزل شما از چه جنسی است. شما میتوانید با به کارگیری دستگیره های زیبا و جالب پروا آن ها را تزئین کنید و نمای زیبایی به آشپزخانه خویش ببخشید.

یراق آلات خیاطی از دو منظر قابل پروا هستند. آن ها برای یک قسمت از منزل باره کاربرد پیمان می گیرند که در همه موعد هایی که منزل هستید روز خویش را سپری خواهید کرد. نخستین بخشی که باید به آن دقت کنید وظیفه ای است که شما به این یراق آلات محول خواهید کرد، اول برای باز و بسته کردن درب خیاطی و دوم برای اضافه کردن زیبایی به این بخش از خانه.

در انتخاب یراق آلات البته باید توجه داشته باشید که جنس و کیفیت یراقها باره عقیده شما چگونه است. بعضا دیده می شود که شما میخواهید از این یراق آلات برای مفتوح و بسته کردن راحت تر درب ها بهره‌گیری کنید. در این حال باید بدانید که کیفیت بر زیبایی مستولی خواهد شد و شما باید دستگیره ای را برگزیدن کنید که با آن راحت تر هستید. برگزیدن یک دستگیره که زیبا و ظریف است اما کارایی خاصی ندارد عملا بی هوده خواهد بود. شدنی است که بخشی از این ظرافت در مواجه با ضربه ای بشکند و برآیند اینکه شما با دشواری ها بسیاری در گویه به کارگیری این محصول رو به رو شوید.

دسته بندی یراق آلات خیاطی

معمولا یراق آلات خیاطی را به دو بخش دسته بندی می کنند. بخش اول دربرگیرنده لولا هاست. این لولا ها در واقع بلبرینگ های مکانیکی هستند که دو جسم جامد را به آسانی به یکدیگر متصل خواهند کرد و به طور همه پروانه می دهند الی یک زاویه محدود هم برای چرخش بین آن ها برپایی شود. به عبارت سایر این گوشه چرخش در تاثیر این نوع محصول بسیار مهم خواهد بود چرا که مشابه یک گسترده عمل می کند. معمولا یکتا از انواع این گونه یراق آلات آرام بند است که مایه می شود درب باره نظر شما به آرامی بسته شود.

بخش دوم ولی دربرگیرنده جک ها می شود. جک به راستی ابزاری به حساب می آید که برای درب خیاطی عمودی بازشو باره کاربرد پیمان می گیرد و با بردباری وزن درب مایه مقاوم پایدار گذاشتن درب خیاطی اثناء باز ابقاء خواهد شد. جک خیاطی ولی گونه ها مختلفی دارد که از آنگونه آن میتوان به جک گازی، جک پمپی، جک اتوبوسی و وانگهی جک آرام بند اشاره کرد.

بخش بعدی شامل ریل ها می شود. در ماضی از ریل ها برای حرکت کردن در فایل ها و وانگهی کمدها و خیاطی ها از زوار چوبی استفاده می شود. افزار یراق آلاتی که از ان تحت عنوان ریل یاد می شود میتوان گفت که به تازگی با فناوری های جدید یکپارچه کردن  شده است و به چهره متحرک مورد استفاده است.

این محصول چه مزایایی دارد؟

این نوع یراق آلات در واقع برای باز و بسته کردن آسان خیاطی مورد استفاده پیمان می گیرند. دقت داشته باشید که این گونه یراق آلات برای پایه های خیاطی هم مورد استفاده قرار می گیرند و بسهولت مایه می شود که خیاطی شما هم باره کاربرد پیمان می گیرد. به کارگیری این محصول باعث می شود تا بسهولت اقدام به نصب یک افزار راحت برای خیاطی خویش کنید. احتمالاً شما هم دورانی را به یاد می آورید که با هربار باز و بسته کردن درب خیاطی صداهای بسیاری از آن ها برپایی می شد که اندکی ناخوشایند بود اما امروزه با استفاده از این محصول و به گزیده تر لولاهای آرام بند این دشوار هم حل شده است و شما میتوانید از تکنولوژی حتی در باز و بسته کردن درب ها نیز کاربرد کنید.

اگر یراق آلات خیاطی انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات خطوط انتقال برق

اینکه شما بدانید یراق آلات مورد استفاده در شبکه توزیع برق کدام هستند در واقع به شما کمک خواهد کرد که اگر میخواهید در این شبکه خریدی را انجام دهید کار خود را آسان تر کنید. دقت داشته باشید که یراق آلات خطوط انتقال برق در واقع با سایر یراق آلاتی که می دانید و می شناسید متفاوت هستند و حتی جنس آن ها نیز متفاوت است چرا که باید توانایی توزیع قدرت برق را نیز داشته باشند.

به گزارش دکوکده : اینکه شما بدانید یراق آلات مورد استفاده در شبکه توزیع برق کدام هستند در واقع به شما کمک خواهد کرد که اگر میخواهید در این شبکه خریدی را انجام دهید کار خود را آسان تر کنید. دقت داشته باشید که یراق آلات خطوط انتقال برق در واقع با سایر یراق آلاتی که می دانید و می شناسید متفاوت هستند و حتی جنس آن ها نیز متفاوت است چرا که باید توانایی توزیع قدرت برق را نیز داشته باشند.

 

یراق آلات خطوط انتقال برق چند نوع هستند؟

یراق آلات مورد استفاده در توزیع بر این پایه اند :

1- كراس آرم یا کنسول 2- راک

1- كراس آرم یا كنسول : جهت حفاظت سیم ها و مقره ها روی پایه ها از كراس آرم کاربرد می شود . طول آن به پارامترهای زیادی از قبیل ولتاژ خط (فاصله بین فازها) و باد و یخ و برگ ارتباط دارد معمولا كراس آرم های با درازا 120 سانتی متر و 244 سانتی متر در شبكه پخش به كار میرود .كنسول ها توسط پیچ . مهره هایی به پایه محكم می شوند از لحاظ شكل نصب روی ستون ها به سه تقسیم ستونی ، جانبی (پرچمی) ، جناقی (کانادایی) بخش می شوند . در هریک از این كنسول ها برای افزایش استحكام ، بازوی نگهدارنده نیز نقش مؤثری بر عهده دارند .

كراس آرم ها از نظر جنس بر دو نوع هستند :

1-كراس آرم چوبی 2- كراس آرم فولادی (فلزی)

2- راک : اصولا از راك در شبكه های اختناق ضعیف روی پایه های چوبی 9 متری و روی پایه های بتنی 12 متری كه شبكه های 20kv بالای آن احداث شده است استفاده می گردد . راكها از یک تسمه فولادی گالوانیزه تشکیل شده است كه تعدادی اتریه بر روی آن جوش خورده است . راک ها معمولا دو مقره ای و سه نقره ای و پنج نقره ای هستند.

در صنعت برق و یراق آلات خطوط انتقال برق، توزیع انرژی برق اساساً در دو سطح تنگنا لاغر و خفگی میانه چهره می گیرد:

۱-  خط های خفگی ضعیف:

برق مصرف کنندگان عادى با خط هاى تنگنا لاغر تأمىن مى شود. این خط ها آخرىن سرنوشت از شبکهٔ عظیم و گسترده برق رسانى را پیش از تحویل انرژى به مصرف کننده تشکیل میدهند. خط هاى خفگی لاغر رایج در سراسر مملکت از گونه ۳۸۰/۲۲۰ ولتى و معمولاً به صورت ۵ سیمه اند.

انرژی الکتریکی برق های اختناق لاغر حائز ولتاژ ۳۸۰/۲۲۰ ولت بوده و وظیفۀ برق رسانی به خانه ها و مکان های داخل شهر را بر دوش دارند. این تیرهای برقی حائز پنج سلسله سیم می باشند که ترتیب قرار گیری آن ها به شرح ذیل می باشد:

یراق آلات خطوط انتقال برق خط های فشار متوسط:

شبکه های خفقان میانه عمومی در ایران، با ولتاژهای ۳۳ ، ۲۰ و ۱۱ کیلو ولتی شغل می کنند،که در این میان، ولتاژ ۲۰ کیلو ولت رایج ترین آنها است و امروزه نیز، ایجاد و توسعۀ شبکه های تنگنا میانه به طور بنیادین با ولتاژ ۲۰ کیلو ولت صورت می گیرد.در برخی از شهرها نیز که از دیر باز ولتاژ ۱۱ کیلو ولت معمول بوده است، رفته رفته جای خود را به ولتاژ ۲۰ کیلو ولت داده اند.

رساندن انرژی و توان به مراکز مصرف بیشتر با خط هاى ۶۳ یا (۶۶) یا ۱۳۲ کیلو ولتى صورت مى گیرد. این دسته از فعالیت توان رسانى را در اصطلاح شبکه هاى فوق پخش مى نامند.

یراق آلات خطوط انتقال برق معمولاً به دو چهره دسته‌بندی می‌شوند:

یراق آلات خطوط انتقال برق شعاعی:

در شبکۀ شعاعی خطوط توزیع بعد از جدا شدن از پست توزیع به منبع دیگری متصل نمی‌شوند. از این روش معمولاً در شبکه‌های روستایی با مصرف‌کننده‌های دور افتاده کاربرد می‌شود. از شبکه‌های اتصال یافته معمولاً در شهرها بهره‌گیری می‌شود. در این شبکه مسیرهای توزیع حائز دو یا چند همبستگی به مسیرهای سایر هستند پس مصرف‌کننده‌ها چندین راه برای پیوندیدن به منبع دارند.

قیمت این محصولات

همانطور که میدانید، انواع یراق آلات خطوط انتقال برق در جنس های مختلفی وجود دارند. شما میتوانید از این نوع یراق آلات استفاده کنید تا امنیت خطوط برق  را دو چندان کنید. البته دقت داشته باشید که به دلیل وجود برندهای مختلف در این زمینه قیمت هر یک از این یراق آلات متفاوت خواهد بود. آنچه که باید در مورد این یراق آلات بدانید این است که استفاده از آن ها نیازمند رعایت نکات بسیاری است از جمله اینکه شما باید مراقب صدمه دیدن آن ها باشید.

این نوع یراق آلات به صورت ظریف ساخته می شوند و مانند یک شیء آهنی نیستند که بتوانید وزن زیادی را روی آن ها قرار دهید. البته اگر جنس شما مرغوب باشد بدون حتم میتوانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید اما به هر صورت رعایت احتیاط از مهم ترین نکات است. بهترین کاری که میتوانید در زمینه خرید یراق آلات خطوط انتقال برق انجام دهید این است که با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید چرا که شما نمی توانید هرآنچه که باید را بشناسید و ممکن است که در خرید این نوع یراق آلات دچار مشکل شوید، اما فردی که بارها این کار را انجام داده است هم با قیمت انواع یراق آلات خطوط انتقال برق آشناست و همین که به شما کمک خواهد کرد خریدی آسان داشته باشید.

اگر یراق آلات خطوط انتقال برق انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

الوار روکش لایه (LVL)

به گزارش دکوکده : روکش لایه (LVL)، یک فرآورده مهندسی شده چوبی با مقاومت بالا است. LVL   از روکش ­هایی که تحت حرارت و فشار به هم متصل می ­شوند، ساخته می­ شود. این فرآورده در کاربردهای سازه­ای دائمی مانند تیرها و قایق­ ها مورد استفاده قرار می­ گیرد. تیر (الوار) روکش لایه (LVL)

تیر روکش لایه (LVL)، یک فرآورده مهندسی شده چوبی با مقاومت بالا است. LVL   از روکش ­هایی که تحت حرارت و فشار به هم متصل می­ شوند، ساخته می­ شود. این فرآورده در کاربردهای سازه­ای دائمی مانند تیرها و قایق­ ها مورد استفاده قرار می­ گیرد.

تیر روکش لایه (LVL)، یک فرآورده مهندسی شده چوبی با مقاومت بالا است که در درجه اول برای کاربردهای سازه­ای مورد استفاده قرارمی­گیرد. LVL از نظر استحکام با چوب ماسیو، بتون و فولاد قابل مقایسه است و با اتصال روکش­های باریک پوست کنده شده یا برش خورده به یکدیگر و تحت فشار و حرارت ساخته می­شود. LVL در دهه 1970 ارائه شد و در حال حاضر در کاربردهای سازه­ای دائمی از جمله تیرهای I شکل، تیرهای سردر، پارلین­ ها، قوس­ های خرپایی و قالب­سازی استفاده می­شود.  می­توان LVL را در جاهایی که در آن­ها از الوار برش خورده استفاده می­شود، به کار برد. یکی از مهمترین مزایای این فرآورده این است که تقریبا با هر طولی تولید می­شود؛ تنها محدودیت آن، انتقال به محل مصرف است.

روکش­ ها قبل از لایه ­ای شدن، خشک می­شوند و الیاف هر روکش به صورت موازی با سایر لایه­ ها قرار می­ گیرند. این موضوع باعث می­شود که LVL نسبت به چوب ماسیو مستحکم ­تر، مستقیم ­تر و یکنواخت­ تر باشد و بر بعضی از محدودیت­ های طبیعی چوب مانند گره ­ها (که کاهش دهنده مقاومت هستند)، غلبه شود. در LVL به جای ویژگی­ های ایزوتروپیک در تخته ­لایه، ویژگی­ های اورتوتروپیک به فرآورده منتقل می­شود. الوار روکش لایه کمتر دچار هم­کشیدگی و تاب­خوردگی می­شود و به این ترتیب، دوام و ماندگاری این فرآورده مهندسی شده چوبی افزایش می ­یابد. همچنین تیر روکش لایه از بارهای سنگین­تر و طول دهانه بلندتر از الوار معمولی، پشتیبانی می­کند.

اندازه­ های هر بخش، از ورقه ­های با 1200 میلی­متر عرض یا بیلت بریده می­شوند. قابلیت برش اشکال مختلف از ورقه­ های LVL، امکان تنوع ساختاری را با کاربرد اشکال زاویه ­ای و منحنی فراهم می­کند.

الوار روکش لایه یکی از مصالح ساختمانیمقرون به صرفه و پایدار است و قابلیت اطمینان ساختاری و استحکام بالایی را ارائه می­دهد.

توجه: می­توان بعضی از اعضای LVL - Laminated Veneer Lumber را با چندین لایه در زاویه­ های قائم قرار داد تا استحکام برشی عضو تقویت شود. این فرآورده­ ها با عنوان LVLهای دارای اتصال متقاطع شناخته می­شوند و نیاز به سفارش ویژه دارند؛ چراکه این فرآورده یک کالای متدوال نیست.

برای آشنایی با فروشندگان و عرضه کنندگان انواع الوار، تخته، چوب و مشاهده جزییات محصولات به سایت خوگرپلاس وارد شوید.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

بررسی یراق آلات خطوط انتقال نیرو

بررسی یراق آلات خطوط انتقال نیرو : فرآیند جابجایی توان الکتریکی را انتقال انرژی الکتریکی می گویند. این پروسه معمولاً شامل انتقال انرژی الکتریکی از مولد یا تولید کننده به پست های پخش تقریبا  شهرها یا مراکز گردهمایی صنایع است و از این پس یعنی تحویل انرژی الکتریکی به مصرف کننده ها درمحدوده توزیع انرژی الکتریکی است . در این تقسیم است که استفاده از یراق آلات خطوط انتقال نیرو اهمیت بسیاری می یابد.

به گزارش دکوکده : فرآیند جابجایی توان الکتریکی را انتقال انرژی الکتریکی می گویند. این پروسه معمولاً شامل انتقال انرژی الکتریکی از مولد یا تولید کننده به پست های پخش تقریبا  شهرها یا مراکز گردهمایی صنایع است و از این پس یعنی تحویل انرژی الکتریکی به مصرف کننده ها درمحدوده توزیع انرژی الکتریکی است . در این تقسیم است که استفاده از یراق آلات خطوط انتقال نیرو اهمیت بسیاری می یابد.

انتقال انرژی الکتریکی به ما فرمان می دهد تابه راحتی و بدون متحمل شدن هزینه حمل سوخت ها و وانگهی جدای از آلودگی تولید شده از برآفروختن سوخت ها در نیروگاه ، از انرژی الکتریکی بهره‌گیری کنیم . حال آنکه در بسیاری موارد انتقال منابع انرژی همانند باد یا آب سدها غیر شدنی است و تنها راه ممکن انتقال انرژی الکتریکی است . انتقال انرژی الکتریکی بدست خطوط به راستی بیچارگی به یراق آلات خطوط قدرت دارد که به شما این امکان را می دهد دسته های مختلف را در ساحل هم نگه دارید.

انرژی الکتریکی را می توان به طور اقتصادی به فاصله های بعید انتقال داد. برق از نیروگاه لغایت مراکز بار به وسیله خطوط انتقال تنگنا قوی انتقال می یابد . یک خط انتقال را می تاب به یک لوله آب تشبیه کرد که هر چه تنگنا آب بیشتر و لوله بزرگتر باشد آب اکثریت در لوله جریان خواهد یافت . به همین طریق هر چه ولتاژ بیشتر باشد و قطر سیم ارشد باشد انرژی الکتریکی بیشتری از خط انتقال عبور خواهد کرد. فرقی ندارد که فاصله های دور را میخواهید پوشش دهید یا فاصله های نزدیک، در هر چهره یراق آلات خطوط انتقال نیرو احد از دسته های مهم است.

هر چه ولتاژ اغلب باشد فرآوری و انتقال ارزانتر تمام می شود زیرا از رابطه افزایش ولتاژ مایه کاهش جریان برای مقدار معین نا می شود . هر چه جریان کمتر باشد اندازه کابل ها ، سوئیچ گیرهای حفاظتی کوچکتر و تلفات توان خط نیز کنترل و کمتر می شود.

یراق آلات خطوط انتقال نیرو خط های تنگنا متوسط:

شبکه های خفگی متوسط عمومی در ایران، با ولتاژهای ۳۳ ، ۲۰ و ۱۱ کیلو ولتی شغل می کنند،که در این میان، ولتاژ ۲۰ کیلو ولت رایج ترین آنها است و امروزه نیز، برپایی و توسعۀ شبکه های تنگنا متوسط به طور اساسی با ولتاژ ۲۰ کیلو ولت چهره می گیرد.در برخی از شهرها نیز که از دیر باز ولتاژ ۱۱ کیلو ولت معمول بوده است، رفته رفته جای خود را به ولتاژ ۲۰ کیلو ولت دیتا اند.

رساندن انرژی و توان به مراکز مصرف بیشتر با خط هاى ۶۳ یا (۶۶) یا ۱۳۲ کیلو ولتى صورت مى گیرد. این تقسیم از کار و جنبش طاقت رسانى را در اصطلاح شبکه هاى فوق توزیع مى نامند.

یراق آلات خطوط انتقال نیرو

یراق آلات خطوط انتقال نیرو معمولاً به دو صورت دسته‌بندی می‌شوند:

یراق آلات خطوط انتقال نیرو شعاعی:

در شبکۀ شعاعی خطوط پخش بعد از متمایز شدن از پست پخش به منبع دیگری متصل نمی‌شوند. از این طریق معمولاً در شبکه‌های روستایی با مصرف‌کننده‌های دور افتاده استعمال می‌شود. از شبکه‌های پیوندیدن مکشوف معمولاً در شهرها استفاده می‌شود. در این شبکه مسیرهای پخش دارای دو یا چند پیوستگی به مسیرهای دیگر هستند پس مصرف‌کننده‌ها چندین گذرگاه برای اتصال به منبع دارند.

قیمت این محصول

همانطور که میدانید، انواع یراق آلات خطوط انتقال نیرو در جنس های مختلفی وجود دارند. شما میتوانید از این گونه یراق آلات استفاده کنید لغایت امنیت خطوط برق  را دو چندان کنید. البته دقت داشته باشید که به انگیزه هستی برندهای گوناگون در این مقوله قیمت هر یک از این یراق آلات متفاوت خواهد بود.

آنچه که باید در باره این یراق آلات بدانید این است که استفاده از آن ها نیازمند رعایت نکات بسیاری است از دسته اینکه شما باید مراقب صدمه رویت آن ها باشید. این گونه یراق آلات به صورت ظریف ساخته می شوند و مانند یک شیء آهنی نیستند که بتوانید وزن زیادی را روی آن ها پیمان دهید. البته اگر جنس شما مرغوب باشد بدون حتم میتوانید بدون نگرانی متعلق به استفاده کنید ولی به هر چهره رعایت احتیاط از مهم ترین نکات است.

بهترین کاری که میتوانید در مقوله خرید یراق آلات خطوط انتقال نیرو انجام دهید این است که با یک متخصص در این گویه رایزنی کنید چرا که شما نمی توانید هرآنچه که باید را بشناسید و شدنی است که در خرید این گونه یراق آلات دچار سخت شوید، ولی فردی که بارها این شغل را سپریدن دیتا است هم با قیمت انواع یراق آلات خطوط انتقال نیرو آشناست و همین که به شما کمک خواهد کرد خریدی آسان داشته باشید.

در چند دهه اخیر، ترقی صنعت در جوامع بشری سبب رشد تند صنعت برق و تولید و انتقال شده و این خود سبب افزایش شبکه‌های توان و به کارگیری ولتاژهای بالا گردیده است. از زمانی که خطوط انتقال نیرو با ولتاژهای بالا به حریم زندگی انسان  نزدیک  شد، بحث و رسیدگی محیط آثار سو احتمالی میدان های الکتریکی و مغناطیسی اطراف این خطوط بر پیرامون زیست به خصوص انسان ها مورد پروا محافل علمی بوده است. این در حالی است که کاستی ها فوق نه فقط در پیرامون های حاشیه ای شهر طهران که محل برپایی بلاتکلیف کاربری‌های احسن شهری مختلفی در میان بافت‌های مسکونی غیررسمی طبقه گزند پذیر به هستی آورده، بلکه در مناطق مرکز و شمالی شهر نیز به فراوانی دیده می‌شود..

در حال آماده فقط تامین برق کافی نیست، بلکه گونه برق رسانی که با محیط زیست سازگار باشد و از آلودگی صوتی، آلودگی خاک در پرتو نشت روغن از تجهیزات، آلودگی‌های میدان‌های مغناطیسی و الکتریکی و آلودگی‌های بصری و مهم تر از کل این‌ها، تصویر نامطلوب ذهنی (آلودگی ذهنی یا معنایی) بازدارندگی نماید، در اولویت قرار دارد.

اگر یراق آلات خطوط انتقال نیرو انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات خطوط هوایی شبکه های توزیع

یراق آلات خطوط هوایی شبکه های توزیع نوعی از خطوط انتقال هستند که در آن از دکل‌ها و تیرها برای نگه داشتن کابل‌ها بالای سطح زمین کاربرد می‌شود. از آن جایی که در این نوع خطوط از هوا به عنوان عایق کابل‌ها کاربرد می‌شود این شیوه انتقال یگانه از کم هزینه‌ترین و رایج‌ترین روش‌های انتقال است.

به گزارش دکوکده: یراق آلات خطوط هوایی شبکه های توزیع نوعی از خطوط انتقال هستند که در آن از دکل‌ها و تیرها برای نگه داشتن کابل‌ها بالای سطح زمین کاربرد می‌شود. از آن جایی که در این نوع خطوط از هوا به عنوان عایق کابل‌ها کاربرد می‌شود این شیوه انتقال یگانه از کم هزینه‌ترین و رایج‌ترین روش‌های انتقال است.

تولید یراق آلات خطوط هوایی شبکه های توزیعراحت تر بوده و در هر نقطه و محل می توان به وسیله شبکه هوایی، به سرعت جریان برق را برقرار نمود. به طور کلی سیستم های هوایی برخلاف سیستم زمینی، بسیار کم هزینه تر و ارزان ترند زیرا به کندن کانال، هزینه های گرفتن مجوزهای حفاری، لوله های اخص و … نیازی نداشته و در باره خود کابل ها نیز حفاظ و عایق گران قیمت، اتصالات و غلاف های آب بندی گران جهت امکانات ویژۀ ضد آب کردن تجهیزات زیرزمینی هستی ندارد. درست همین خرج های گزاف سرمایه گذاری است که سیستم های زمینی را چندین برابر گران تر از سیستم های هوایی کرده است.

این نوع یراقها و تحلیل تابلو برق تولید شرکت ادیسون بدست کالنجی

نتیجه آن که این محصول به سبب هزینه ها، در نظر دریافت راکتانس بالا، پسندیده بودن با چگالی بار ناچیز و آفت به زیبایی محیط اطراف بایستی در مناطق مختصر جمعیت، دور افتاده و بین شهری و خطوط انتقال زمینی به سبب راکتانس پایین، پسندیده بودن برای چگالی های بالای بار، زیبایی و سایر برتری های بیان شده در مناطق پر ازدحام و شهری به حرفه گرفته شوند. به عقیده می رسد در سنه های اجداد به دلیل فزونی و تراکم جمعیت، رشد خطوط انتقال زمینی بسیار بالاتر از رشد خطوط هوایی باشد.

انرژی الکتریکی دکل‌ها و این یراقها وتیرهایی که برای نگه داشتن کابل‌ها بهره‌گیری می‌شود می‌توانند از جنس چوب، فولاد، بتون، آلومینیوم و در بعضی موارد پلاستیک مسلح باشند. به طور کلی کابل‌ها باره کاربرد در خطوط هوایی از جنس آلومینیوم هستند (که البته با نواری از فولاد در تو مسلح شده‌اند). از کابل‌های مسی در بعضی خطوط انتقال ولتاژ میانه و ولتاژ ذیل و محل یکدلی به مصرف‌کننده استفاده می‌شود.

نمودار تک خطی تولید، انتقال و توزیع انرژی الکتریکی توسط یراق آلات خطوط هوایی شبکه های توزیع

به‌طور کلی یراق آلات خطوط هوایی شبکه های توزیع ولتاژ میانه معمولا انرژی کمتر از ۲۰ کیلوولت را با استفاده از پست‌های ترانسفورماتوری که گاهی به‌صورت نصب‌شده بر روی تیرهای انتقال قرار دارند، و نیز خط ولتاژ ذیل (کمتر از ۱۰۰۰ ولت) را شامل می‌شود.

در بخش پخش انرژی الکتریکی و یراقهای خط هوایی اندازۀ ولتاژها نسبت به ولتاژهای بخش انتقال کمتر می باشد. مقادیر ولتاژهای بالای خطوط انتقال در تقدیر پخش توسط ترانسفورماتورها به ولتاژهای ۴۰۰ ولت سه فاز و ۲۳۰ ولت تک فاز تبدیل می شوند لغایت در مصرف کننده های سه فاز و تک فاز مورد کاربرد پیمان گیرد.

انرژی الکتریکیسیستم های قدرت، وظیفۀ تامین انرژی الکتریکی را از مرحلۀ تولید تا مصرف به عهده دارند. این سیستم ها به چهار تقسیم عمده تولید، انتقال، توزیع و سرویس به مشترکین تقسیم می شود. امروزه، باتوجه به گستردگی پیشه و جنبش های چرخۀ تأمین برق در انواع مراحل « تولید، انتقال، توزیع برق و خدمات بعداز فروش به مشترکین »، لزوم احتیاط اغلب و اختصاصی تر به هر کدام از این شاخه های صنعت برق را جدی تر کرده است.

در صنعت برق و یراق آلات خطوط هوایی شبکه های توزیع، توزیع انرژى برق اساساً در دو سطح تنگنا لاغر و فشار میانه صورت مى گیرد:

۱-  خط های فشار ضعیف:

برق مصرف کنندگان عادى با خط هاى خپگی لاغر تأمىن مى شود. این خط ها آخرىن تقدیر از شبکهٔ عظیم و مفصل برق رسانى را پیش از تحویل انرژى به مصرف کننده ساختن مى دهند. خط هاى خپگی لاغر رایج در سراسر کشور از گونه ۳۸۰/۲۲۰ ولتى و معمولاً به چهره ۵ سیمه اند.

انرژی الکتریکی برق های خفگی لاغر دارای ولتاژ ۳۸۰/۲۲۰ ولت بوده و وظیفۀ برق رسانی به خانه ها و فضا های داخل شهر را بر عهده دارند. این تیرهای برقی دارای پنج رشته سیم می باشند که ترتیب پیمان گیری آن ها به شرح پایین می باشد:

یراق آلات خطوط هوایی شبکه های توزیع خط های اختناق متوسط:

شبکه های اختناق میانه عمومی در ایران، با ولتاژهای ۳۳ ، ۲۰ و ۱۱ کیلو ولتی شغل می کنند،که در این میان، ولتاژ ۲۰ کیلو ولت رایج ترین آنها است و امروزه نیز، برپایی و توسعۀ شبکه های خفقان متوسط به طور اساسی با ولتاژ ۲۰ کیلو ولت صورت می گیرد.در برخی از شهرها نیز که از قدیم ولتاژ ۱۱ کیلو ولت معمول بوده است، رفته رفته جای خویش را به ولتاژ ۲۰ کیلو ولت داده اند.

رساندن انرژى و نا به مراکز مصرف بیش تر با خط هاى ۶۳ یا (۶۶) یا ۱۳۲ کیلو ولتى صورت مى گیرد. این تقسیم از تکاپو توان رسانى را در اصطلاح شبکه هاى فوق توزیع مى نامند.

یراق آلات خطوط هوایی شبکه های توزیع معمولاً به دو صورت دسته‌بندی می‌شوند:

انواع شعاعی:

در شبکۀ شعاعی خطوط پخش بعد از جدا شدن از پست توزیع به منبع دیگری متصل نمی‌شوند. از این طریق معمولاً در شبکه‌های روستایی با مصرف‌کننده‌های دور افتاده کاربرد می‌شود. از شبکه‌های اتصال یافته معمولاً در شهرها کاربرد می‌شود. در این شبکه مسیرهای توزیع حائز دو یا چند پیوستگی به مسیرهای دیگر هستند پس مصرف‌کننده‌ها چندین مسیر برای اتصال به منبع دارند.

اگر یراق آلات خطوط هوایی انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات خط انتقال

میتوان گفت که امروزه استفاده از یراق آلات خط انتقال به شما کمک خواهد کرد که شبکه هایی را با توجه به برپایی سازه های خطوط هوایی و همچنین انواع مختلف این خطوط برپا کنید. در ایران هم شبکه های مختلفی وجود دارد که به شما اجازه می دهد کار آشنایی با یراق آلات خط انتقال را انجام دهید. در این بخش با ما و معرفی یراق آلات خط انتقال همراه شوید.

به گزارش دکوکده : میتوان گفت که امروزه استفاده از این محصول به شما کمک خواهد کرد که شبکه هایی را با توجه به برپایی سازه های خطوط هوایی و همچنین انواع مختلف این خطوط برپا کنید. در ایران هم شبکه های مختلفی وجود دارد که به شما اجازه می دهد کار آشنایی با یراق آلات خط انتقال را انجام دهید.

مشخصات فنی یراق آلات خط انتقال ممکن است با آنچه که شما تصور می کنید متفاوت باشد. دقت داشته باشید که اغلب اتصالاتی که در این نوع یراق آلات خط انتقال مورد استفاده قرار می گیرد از آلیاژ های مختلفی استفاده می کنند که از جمله آنها می توان به آلومینیوم و چدن نرم اشاره کرد. کلیه قطعات آهنی در این زمینه برای اینکه از زنگ زدگی جلوگیری شود باید گالوانیزه شوند.

دقت داشته باشید که این کار همچنین کیفیت آن ها را نیز افزایش می دهد. واضح است که هرچقدر هم از انواع مختلفی از یراق آلات در این زمینه استفاده شود، آنچه که مهم است پایداری و مقاومت این نوع یراق آلات است که بتوان توسط آن ها انرژی برق را انتقال داد. آنچه که باید بدانید این است که برق شوخی بردار نیست و اگر شما از انواع مختلف اما بی کیفیتی در این زمینه استفاده کنید ممکن است که با مشکلات بسیاری رو به رو شوید.

 

انتقال انرژی الکتریکی با کمک یراق آلات خط انتقال

اینکه شما بتوانید کار انتقال انرژی الکتریکی را با کمک این محصول انجام دهید در واقع آسان نیست. این فرآیند معمولا شامل بخش های مختلفی می شود که هریک از آن ها به شما کمک می کنند که کار خود را انجام دهید. فرایند جابه جایی انرژی الکتریکی که توسط یراقهای خطوط انتقال انجام می شود در واقع در محدوده های مختلفی انجام خواهد شد که البته میتوان گفت که به دلیل سادگی و همچنین کم بودن هزینه سوخت میتوان گفت که بهترین کار استفاده از همین محصول است. در نهایت، در بسیاری از موارد میتوان گفت که انتقال انرژی هایی مانند باد و همچنین آب شدنی نیست و تنها مسیری که میتوانید توسط آن ها انتقال را انجام دهید مسیر های هوایی است.

در شبکه برق رسانی عمومی اما میتوان گفت که محلی که در آن انرژی فراوری می شود با سایر انرژی ها متفاوت است و میتوان گفت که احداث نیروگاه ها در مکان های مختلف معمولا محدودیت های بسیاری دارد. لذا گفته می شود که بهترین کار این است که شما بتوانید بهترین راه را برای استفاده از یراق آلات خط انتقال انجام دهید و آن ها را به صورت هوایی و یا زمینی نصب کنید.

در شبکه هایی که کار برق رسانی را انجام می دهند معمولا گفته می شود که برای انتقال انرژی الکتریکی باید یک فاصله ای در بین نیروگاه ها وجود داشته باشد چرا که ولتاژ بالا می تواند شما را دچار مشکل کند و معمولا هم پایه های فلزی و یا تیرهای بتونی بزرگ در این زمینه برای شما مشکل ساز خواهند شد چرا که انتقال در آن ها غیر ممکن است.

معمولا در این نوع تاسیسات، جریان های انتقالی هم بزرگتر هستند و به همین دلیل هم ممکن است کار شما سخت تر شوند. در این بین استفاده از یراق آلات خط انتقال مناسب میتواند راهی درست در زمینه نصب خطوط انتقال باشد.

یراق آلات خط انتقال در سیستم های هوایی و زمینی

زمانی که صحبت از معایب و مزایای نصب یراق آلات خط انتقال به میان می آید باید بدانید که سیستم های الکتریکی در واقع مقرون به صرفه تر هستند. شما میتوانید با بررسی انواع یراقها هوایی و زمینی در نهایت با مقایسه وضعیت ساختمان و بهره برداری از بخش های مختلف آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

در این محصول انرژی الکتریکی را میتوان به دو دسته مختلف تقسیم بندی کرد:

  • زمینی

شاید اولین نوع از این یراقها را بتوان نوع زمینی دانست. تاسیس این نوع خطوط، علاوه بر اینکه خطرات بسیار زیادی را به همراه دارد، هزینه های هنگفتی را نیز در بر دارد و بسیار گران قیمت تر از سایرین است. برای ایجاد هرگونه انشعاب از این طریق، شما باید بتوانید وسایل گران قیمت را تهیه کنید که در نهایت میتواند هزینه های مربوطه را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. بهترین کاری که در این زمینه میتوانید انجام دهید این است که از نوع هوایی استفاده کنید.

  • هوایی

یکی دیگر از انواع یراق آلات خطوط انتقال، یراق های خطوط انتقال هوایی است که در آن از دکل ها و همچنین تیرهای مختلفی استفاده می شود تا بتوان کابل ها را در سطحی بالای سطح زمین قرار داد. معمولا گفته می شود که در این روش، از هوا به عنوان عایق استفاده می شود و این شیوه از رایج ترین شیوه های انتقال به شمار می آید. به طور کل گفته می شود که احداث شبکه های هوایی آسان تر است و شما میتوانید در هر نقطه و هر محل به وسیله این شبکه ها یک سری انتقالات برقی را انجام دهید. دقت داشته باشید که به طور کل، اگر بخواهید از سیستم های زمینی استفاده کنید، هزینه های بیشتری را متقبل خواهید شد.

اگر یراق آلات خط انتقال انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات درب سردخانه داری اجناس گوناگون و دارای تنوع زیاد است . برای نصب احتیاج به نصب یراق آلات و اتصالات درب سردخانه دارد. لولا ، ریل ، قفل استوپ و دستگیره نمونه هایی از یراق آلات درب سردخانه می باشند.

گزارش دکوکده : یراق آلات درب سردخانه داری اجناس گوناگون و دارای تنوع زیاد است . برای نصب احتیاج به نصب یراق آلات و اتصالات درب سردخانه دارد. لولا ، ریل ، قفل استوپ و دستگیره نمونه هایی از یراق آلات درب سردخانه می باشند.

روش به کارگیری یراق آلات

  • انجام تست آب نمک برای بازدارندگی از فرسودگی و زنگ زدگی در نقاط مرطوب

  • تحمل وزن و پایداری کافی

  • سایزبندی استاندارد برای سرعت در اجرای پیشه و مقرون به صرفه بودن

لولا

برای اتصالِ در به دیواره از لولا استفاده می شود که باعث باز و بسته شدن درهای سردخانه می شود. لولا از یراق آلات درب سردخانه بسیار مهم میباشد.همچنین لولا باعث به حرکت در آمدنِ در میشود. لولا ها حائز گونه ها مختلف و با وظایف بی بدیل می باشند. متریال مورد کاربرد در لولاها معمولا از جنس آهن و استیل است .

یراق آلات درب سردخانه

وظایف لولا

یکی از وظایف لولا روی درِ سردخانه، احتمال وزن درب سردخانه می باشد. به انگیزه بردباری وزن لنگه بازشو، لولا نقش مهمی به عهده دارد . عدم به کارگیری لولا ی با کیفیت واستاندارد مایه خسارت های مالی و جانی می گردد. لولا های باره استعمال در ساخت پنجره و در باید تحمل وزن الی ۱۳۰ گیلوگرم را نیز داشته باشد. این محصول داری کالاها گوناگون و حائز تنوع بسیار است. برای نصب در نیاز به نصب یراقها و اتصالات دارد. لولا ، ریل ، قفل استوپ و دستگیره نمونه هایی از آن می باشند.

قفل

برای استقرار ایمنی بروی درهای شیشه ای سردخانه قفل نصب می کنند. قفل درِ سردخانه دارای انواع مختلفی می باشد. و یکی از آنها همین محصول است. آلیاژه های استاندارد در ساخت قفل بسیار مهم می باشد زیرا عدم به کارگیری آن با از پیشه افتادن چرخ دنده ها مایه از شغل افتادن درب و پنجره نیز می شود.

انواع قفل درب سردخانه

  • قفل دستگیره ای یا فرودگاهی

  • قفل کمری قلبی درب سردخانه

  • قفل مدل کمری دستبندی درب شیشه ای

  • قفل شب پاراگراف (لاتین) کلنگی

  • قفل درب سردخانه

  • ریل

یکی از انواع یراق آلات درب سردخانه ریل می باشد که معمولا بروی پروفیل نصب میشود. کیفیت ریل زیاد اهمیت دارد. متریال ریل ها به طور معمول از نوع استیل و آلومینیوم تغییر ناپذیر می باشد. این نوع متریال برای استقرار مقاومت در برایر شرایط آب و هوایی مختلف استعمال می شود.

ریل درب سردخانه

قیمت یراق آلات درب سردخانه

جهت اطلاع از بها یراق آلات و قطعات مربوط به درب سردخانه به قسمت “قیمت یراق آلات در سایت خوگرپلاس” مراجعه کنید. همچنین میتوانید با “تماس با ما” از بها لحظه ای آگاه و وانگهی از مشاوره جهت خرید انواع یراق بهره بگیرید.

دستگیره

یکی دیگر از یراق آلات درب سردخانه دستگیره می باشد. جنس دستگیره معمولا از استیل است و در رنگهای گوناگون در بازار موجود می باشد. دستگیره در تاثیر کثرت در زیبایی درِ شیشه ای دارد اجناس مختلفی از دستگیره ایرانی و بیگانه هستی دارد.

ویژگی های دستگیره درب سردخانه

  • مرغوب بودن جنس دستگیره با ضخامت استاندارد برای ممانعت از شکسته شدن

  • مقاومت کافی زوارهای جای پیچ دستگیره

  • بلند بودن اهرم دستگیره درب سردخانه برای عملکرد بهتر

  • آلیاژ مرغوب شفت چهار طرف دستگیره و جلوگیره از هرز شدن دستگیره

انواع دستگیره درب شیشه ای سردخانه

  • دستگیره استیل مشعلی

  • دستگیره استیل مکعبی

  • دستگیره استیل طلایی

  • دستگیره استیل مارپیچی

  • استوپ

استوپ در پایین درب سردخانه پیمان می گیرد. استوپ مایه مایه می شود درب به راحتی باز و بسته  شود. داخل اسکوپ را با روغن پر میکنند تا سرما و حرارت تاثیر منفی روی تحرک آن برپایی نکنند.

  • قفل درب سردخانه

  • بست

برای مقاوم نگه داشتن و در ضمن برای یکدلی شیشه به شیشه یا شیشه به حصار از اریکه استفاده میگردد جنس و متریال بست میتواند سرب ، آهن و آلومینیوم آبکاری شده باشد.

از نمونه های اریکه درب سردخانه میتوان از سرب خشک آبکاری شده ، آهنی آبکاری شده ، استنلس استیل و آلومینیومی با آبکاری را  میتوان نام برد.با پایش به محل نصب و گوشه آن ، نوع وهمچنین اندازه اریکه ها انتخاب می شود. تخت در کالاها گوناگون در بازار موجود است.

انواع یراق آلات درب سردخانه

  • بست درب سردخانه

  • انواع بست درب سردخانه

  • بست اسپایدری شیشه به حصار و بین دو شیشه

  • بست ایرانی و خارجی

  • بست نبشی شیشه به شیشه ایرانی و خارجی

  • بست شیشه به بارو ایرانی و خارجی

در نهایت میتوان گفت که یکی از بهترین کارهایی که میتوانید برای خرید این محصول انجام دهید این است که از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید. این به شما کمک خواهد کرد که آنچه را که باید خریداری کنید و بسهولت خرید خویش را به آن ها سفارش دهید. اجناس مختلفی از یراقها وجود دارد که به کارگیری آن ها همگی به کار شما بستگی دارد. شما میتوانید از اجناس مخلتفی از آن ها بهره مند شوید و هرآنچه که احتیاج است را خریداری کنید. بهترین کاری که میتوانید در این زمینه انجام دهید این است که از یک کارآزموده در این زمینه کمک بگیرید تا در نهایت بتوانید کار خود را به خوبی انجام دهید.

اگر این محصول انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

انواع یراق آلات درب ضدسرقت

به گزارش دکوکده : انواع یراق آلات درب ضدسرقت همان‌طور که از نام جک اتوبوسی پیداست، مکانیسم آن مشابه درب اتوبوس بوده و دارای دو گونه آرام‌بند و ساده است. عملکرد جک آرام‌بند به‌گونه‌ای است که درب کابینت را زیاد آرام، روان و بی‌صدا می‌بندد. شاید شما به عنوان یک فرد با انواع درب های دیگر آشنا باشید و بدانید که معمولا استفاده از یراق آلات درب ضدسرقت در انواع درب ها مورد استفاده است. در این بخش با ما و معرفی یراق آلات درب ضدسرقت همراه شوید.

دستگیره؛ یراق آلات درب ضدسرقت

یکی از اجزای اصلی کابینت دستگیره است. دستگیره کابینت باید علاوه بر زیبایی، کاربردی باشد. دستگیره‌ها به ۲ بخش تک ‌پایه و دو پایه بخش می‌شوند که هرکدام حائز گونه ها نوین و کلاسیک هستند. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع یراق آلات درب ضدسرقت آشنا کنیم.

یراق آلات درب ضدسرقت

یکی دیگر از مهم‌ترین گونه ها یراق آلات، یراق آلات درب هستند که از عقیده ایمنی و زیبایی اهمیت ویژه‌ای دارد. یراق آلات درب در گونه ها و اندازه‌های مختلفی به بازار ارائه می‌شود که از انواع آن می‌توان به دستگیره، قفل، سیلندر، آرام‌بند، جک، لولا، زبانه، اسپانیولت، چشمی، ضربه‌گیر، دریچه پست، شب بند و … اشاره کرد. یراق آلات درب ضدسرقت اما امروزه از سایر انواع یراق آلات مهم تر هستند چرا که این انواع بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگیره درب

دستگیره درب از پاره ها مهم در دکوراسیون بوده و از لحاظ امنیت از اهمیت فوقانی برخوردار است. گونه ها دستگیره را می‌توان به دستگیره پلاک، روزت، درب ورودی، توپی، ضربه‌ای و الکترونیکی تقسیم‌بندی کرد. این بخش هم از جمله مهم ترین بخش های یراق آلات درب ضدسرقت است.

قفل

یکی از مهم‌ترین پاره ها درب، قفل است که از سیلندر و مغزی برپایی می‌شود. قفل یگانه از یراق آلات مهم جهت افزایش امنیت محل شغل یا سکونت بوده و به ۴ دسته قفل درب حیاط، ورودی آپارتمان، تو ساختمان و قفل درب آهنی بخش می‌شود که هرکدام دارای انواع متفاوتی هستند.

با پروا به تنوع انواع دستگیره‌ها، انتخاب سیلندر و قفل متناسب از اهمیت زیاد فوقانی برخوردار است؛ که در مقاله‌ای جداگانه به بررسی آن می‌پردازیم. در این بخش میخواهیم شما را با قفل که جزئی از یراق آلات درب ضدسرقت است آشنا کنیم.

گرچه در برگزیدن قفل، آیتم امنیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ اما آشنایی به اندکی سخن را باز کنید قفل بدون داشتن کلید مهارت مفیدی است و در عین حال به شما تذکر می‌کند که برای بالا بردن امنیت خانه و وسایلتان نباید صرفا به قفل کردن در بسنده کنید. الان در ویدیو ذیل با ما همراه باشید لغایت ببینیم چگونه می‌توان به‌راحتی و در پهنا چند ثانیه قفل را بدون کلید باز کرد. در این بخش با ما و آشنایی با یراق آلات درب ضدسرقت همراه شوید.

درب ضد سرقت همانطور که از نام آن مشخص است، نوعی از درب است که از ورود سارقین و به طور کل ورود غیرمجاز افراد جلوگیری خواهد کرد. البته گفته می شود که این اطمینان برای شما صددرصد نخواهد بود اما یراق آلات درب ضد سرقت به گونه ای ساخته می شوند که بتوانند امنیت را برای درب شما ایجاد کنند و به طور کل تفاوت های بسیاری با درب های معمولی دارند. برخلاف درهای معمولی، این نوع درها در برش، اهرم و همچنین دستکاری قفل ها به گونه ای طراحی شده اند که امنیت بیشتری داشته باشند و شما میتوانید با استفاده از نرده های حفاظتی آکاردئونی، امنیت را تا حد بسیار بیشتری برای آن ها برقرار کنید. دقت داشته باشید که این درب ها معمولا با استانداردهای جهانی ساخته می شوند و به همین دلیل هم میتوانند برای شما بسیار کارآمد باشند. اگر شما هم میخواهید از انواع این یراق آلات درب ضدسرفت استفاده کنید باید بدانید که این نوع یراق آلات معمولا متفاوت با انواع دیگر ساخته می شوند و به گونه ای هستند که امنیت را برای ساختمان شما فراهم کنند و جنس آن ها نیز مرغوب تر و محکم تر است.

شما میتوانید با نصب این درب ها با خیالی آسوده منزل خود را قفل کنید و برای سفر و یا بیرون رفتن با خیالی راحت کار خود را انجام دهید و مطمئن باشید که خانه شما ایمن است. همواره مسئله نگهداری از خانه ها با صرف هزینه ناچیز گرد از دغدغه های افراد به احصاییه میرود که وجود درب های ضد دزدی تا نزدیک بسیار زیادی از این نگرانی کاسته و بازار زیاد احسان در تمام کشورها و همچنین کشور ایران را به خود برگزیدن دیتا است. و مایه کاهش سرقت از منازل شده است که البته پروا به این نکته بسیار حائز اهمیت است که نوع انتخاب و سفارش درب با محل مورد بهره‌گیری ی آن رابطه ی مستقیم دارد به طور نمونه درب های مورد کاربرد در ویلا کارخانجات و ادارات باید به مراتب حائز امنیت و پایداری اکثریت نسبت به درب منازل باشد و از ورق فولادی ضخیمتری نسبت به درب منازل بهره‌گیری میشود و وانگهی ساختار درب ها برای محیط‌ های مختلف متفاوت میباشد و متناسب با محل باره نظر از عایق صوتی ، عایق نم ، عایق حرارت و برودت ، ضد اسید و سایر عایق ها کاربرد میشود شما میتوانید با استفاده از یراق آلات درب ضدسرقت این نوع درب ها را به آسانی نصب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

اگر یراق آلات درب ضدسرقت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

معرفی انواع پایه کابینت

به گزارش دکوکده : معرفی انواع پایه کابینت بدون شک شما هم میدانید که آشپزخانه یکی از پرتردد ترین بخش های خانه است. در این بین استفاده از کابینت هایی که جنس مناسب دارند به شما کمک خواهند کرد که کار خود را راحت تر انجام دهید. انواع پایه کابینت یکی از بخش هایی است که نگهدارنده کابینت شماست اما به چشم نمی آید در صورتی که یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید از آن استفاده کنید و جز آیتم های اصلی به شمار می آید. بدون شک شما هم میدانید که آشپزخانه یکی از پرتردد ترین بخش های خانه است. در این بین استفاده از کابینت هایی که جنس مناسب دارند به شما کمک خواهند کرد که کار خود را راحت تر انجام دهید. انواع پایه کابینت یکی از بخش هایی است که نگهدارنده کابینت شماست اما به چشم نمی آید در صورتی که یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید از آن استفاده کنید و جز آیتم های اصلی به شمار می آید.

دقت داشته باشید که همه ی کابینت ها در واقع دارای پایه هایی نگهدارنده هستند. کار انواع پایه کابینت اما نگه داشتن کابینت روی سطوح مختلف است. حالا فرض کنید که این نوع پایه ها از جنس مرغوبی نباشند. چه مشکلاتی ممکن است که برای شما پیش بیاید؟ ممکن است که حتی از پایه های مناسبی برای کابینت خود استفاده نکند و به همین دلیل هم مدتی بعد دچار مشکل خواهید شد چرا که جنس نامرغوب توانایی مقاومت در برابر کابینت شما را نخواهد داشت. در زمان جابه جایی هم این پایه ها یکی از بخش های اصلی به شمار می آیند.

کاربرد انواع پایه کابینت چیست؟

معرفی انواع پایه کابینت : یکی از مهم ترین چیزهایی که باید بدانید این است که کاربرد انواع پایه کابینت چیست؟ شما میتوانید انواع پایه کابینت را به پایین کابینت های خود اضافه کنید تا آنها را بالا بیاورید و روی زمین ثابت نگه دارید. انواع پایه کابینت در واقع شبیه به پایه مبل برای شما عمل خواهد کرد و تفاوتی ندارد که شما از کابینت های مدل کلاسیک استفاده می کنید و یا کابینت های مدرن، در هر صورت باید از این نوع پایه ها برای ثابت نگه داشتن کابینت خود استفاده کنید.

انواع پایه کابینت چوبی

همانطور که میدانید، در بسیاری از کابینت هایی که امروزه ساخته می شوند از پایه چوبی استفاده می شود. این نوع پایه ها در واقع هم سطح با پایه های پوسته هستند و نقش نگهدارنده روی سطوح را برعهده دارند و همچنین برای افزایش نما و جلوه دادن به طرح کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرند. البته استفاده از نوع چوبی تا حد بسیار زیادی بستگی به طرح کابینت شما دارد. از جمله مزیت های این نوع پایه های کابینت میتوان به قطر، ضخامت و همچنین نوع چوب اشاره کرد که با توجه به آن ها عوامل دیگری مانند زیبایی، رنگ پذیری و همچنین استقامت هم به میان خواهد آمد.

پلاستیکی

زمانی که صحبت از پایه پلاستیکی به میان می آید در واقع نمی توان گفت که منظور پلاستیک های معمولی است. این نوع پلاستیک ها معمولا از نوع فشرده هستند که توانایی مقاومتی بسیار بالایی دارند. این نوع از پایه ها معمولا از جنس پلاستیک مرغوب و نامرغوب در بازار یافت می شوند که به طور حتم انواع مرغوب آن ها بسیار مورد استفاده هستند. نکته ای که باید در مورد این نوع پایه ها بدانید این است که در رنگ های مختلفی در بازار یافت می شوند که از جمله آنها میتوان به طلایی، نقره ای، سفید و همچنین قهوه ای اشاره کرد. تعویض راحت و همچنین دسترسی آسان کاربران نیز از جمله مزایای این نوع پایه های کابینت است.

پایه های فلزی

یکی دیگر از انواع پایه های کابینت، پایه فلزی است. شما میتوانید این نوع از پایه ها را در انواع محصولات کابینتی مشاهده کنید که معمولا به طرح های مختلفی وجود دارند که از جمله آنها میتوان به ال شکل، لوله ای یا استوانه ای اشاره کرد. این نوع پایه ها معمولا مزایای بسیار زیادی دارند و حتی توسط کاربران مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. شما میتوانید انواعی از این پایه های کابینت را از جنس های مختلفی مانند آلومینیوم خریداری کنید.

چرا استفاده از این محصول کاربردی است؟

شاید تصور کنید که بدون استفاده از انواع پایه کابینت هم میتوانید کار خود را انجام دهید البته این کار صحیح نیست. بدون شک یکی از پراستفاده ترین انواع پایه های کابینت پایه چوبی است. این نوع پایه ها علاوه بر اینکه زیبایی را برای شما به ارمغان می آورند پایه های کابینت شما را نیز محکم خواهند کرد. آنچه باید بدانید این است که شما میتوانید این کار را به آسانی انجام دهید اما یک نصاب در این زمینه می تواند به شما کمک کند. بهترین نوع این محصول اما از نوعی است که ضد زنگ باشد. در واقع این نوع پایه ها معمولا از جنس استیل هستند و پس از آن ها می توان گفت که انواع پایه کابینت آلومینیوم آبکاری، آلومینیوم بدون آبکاری و همچنین پلیمری از بهترین نوع آن هستند.

جنس انواع پایه کابینت معمولا ابتدای استفاده از آن ها مشخص است. شما میتوانید از نظر کیفیت مواد آن ها را به خوبی تشخیص دهید  دقت داشته باشید که باید ابتدا قطعه پلاستیکی را از قطعه آلومینیومی جدا کنید. سپس باید لوله ها را در میان انگشت شصت قرار دهید و سپس با فشار انگشتان سعی کنید که بدنه های لوله را به سمت داخل در امتداد لوله ها قرار دهیم.  انواع پایه کابینت همانطور که گفته شد انواع مختلفی دارد و اینکه کدام یک از آنها برای شما بهترین نوع انواع پایه کابینت است در واقع تماما به خودتان بستگی دارد و همچنین بودجه شما نیز در این بخش موثر خواهد بود.

اگر پایه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

در گذشته استفاده از کابینت های امروزی که به لطف یراق آلات کابینت زیبایی های چشم نوازی دارند، رایج نبود. اما با گذشت زمان و پیشرفت در عرصه معماری دکوراسیون داخلی، پای این وسایل کاربردی در عین زیبایی و جذابیت، به منازل ما باز شد. در ادامه به اهمیت یراق آلات کابینت بیشتر می پردازیم.

به گزارش دکوکده : یراق آلات کابینت هیچ کس منکر این موضوع نیست که آشپزخانه، قلب خانه می­باشد و طراحی زیبای آن نقش موثری در جذابیت و زیبایی منزل دارد البته جلوه های بصری نیز در این زمینه بی تاثیر نخواهد بود. استفاده از کابینت ها در انواع مختلف اما نه به شکل امروزی، از گذشته های دور در زندگی انسان ها وجود داشته است. آن زمان که نیاکان ما از محفظه های گنجه مانند چوبی با ظاهری جذاب استفاده می­کردند، استفاده از کابینت های امروزی که به لطفیراق آلات کابینت زیبایی های چشم نوازی دارند، رایج نبود. اما با گذشت زمان و پیشرفت در عرصه معماری دکوراسیون داخلی، پای این وسایل کاربردی در عین زیبایی و جذابیت، به منازل ما باز شد!

کابینت بخشی از مبلمان فضایی است که از کمدهای یکپارچه در طرح ها و جنس های مختلف، جای گذاری شده اند. این کمدها برای قرار گیری مواد غذایی، ظروف و وسایل آشپزخانه و مواردی از این قبیل استفاده می­ شوند. کابینت ها انواع مختلفی دارند، برخی از چوب ساخته شده اند و برخی دیگراز ورق های پی وی سی. گاهی نیز در طراحی آن ها از سنگ های کورین استفاده می­شود. جدا از جنس این وسایل، آن چه اهمیت دارد، نقش آنان در دسترسی بهتر و راحت تر به لوازم آشپزخانه است!

اهمیت یراق آلات کابینت

با رشد چشمگیر معماری داخلی و نیز تنوع سلیقه ها در بین مردم جامعه، هر روز شاهد طراحی زیبا و بی نظیری در زمینه کابینت و وسایل آشپزخانه هستیم. یراق آلات کابینت آن دسته از وسایلی هستند که کابینت سازان برای زیبایی بخشیدن به کابینت ها و نیز کاربردی کردن هر چه بیشتر این وسایل، از آن ها استفاده می­کنند. ساده ترین کابینت های موجود در منازل را هم می­توان با استفاده از یراق آلات کابینت نظیر دستگیره های زیبایی که در بازار موجود است، به کابینتی زیبا و جالب تبدیل کرد و به فضای آشپزخانه جذابیت بخشید!

شاید این سوال ذهنتان را مشغول کرده باشد که منظور ما از یراق آلات کابینت چه وسایلی است؟! یراق آلات کابینت شامل وسایلی مانند لولاهای کابینت، جک ها، دستگیره ها، اکسسوری ها و وسایلی از این قبیل می­باشد.

دلایل مصرف این محصولات و اهمیت یراق آلات کابینت در کابینت سازی

امروزه اهمیت یراق آلات کابینت به دلیل باز کردن درب قفسه و کشوهای کابینت و نیز افزایش زیبایی این وسایل بسیار مورد توجه قرار می ­گیرند.

پس هنگامی که برای انتخاب یراق آلات کابینت اقدام می­کنید، نکات فوق را در انتخاب یراق آلات کابینت مورد نظرتان، به کار بگیرید تا در عین زیبایی از وسایلی با کاربرد فراوان بهره مند شوید. چرا که انتخاب دستگیره ی بسیار زیبا و ظریفی که به علت ظرافت استفاده چندانی نداشته باشد و به هنگام باز کردن درب کابینت ها از شدت ظرافت بشکند، بی فایده است. زیبایی و کارایی یراق آلات کابینت را به طور همزمان در نظر داشته باشید تا از خریدتان پشیمان نشوید!

دسته بندی یراق آلات کابینت

یراق آلات کابینت به گروه های زیر تقسیم بندی می­شوند:

  • لولاها

لولا بلبرینگی مکانیکی می­باشد که با ایجاد یک زاویه محدود چرخشی بین دو جسم جامد، آن ها را به هم متصل می­نماید و دقیقا مشابه مفصل عمل می­کند. در معمولی ترین دسته بندی لولاها، لولاهای ساده و آرام بند قرار می­گیرند. اما گفتنی است که لولاهای کابینت انواع گوناگونی دارند.

  • جک ها

جک ابزاری است که به منظور باز شدن درب کابینت به صورت عمودی، استفاده می­شود. جک با تحمل وزن درب کابینت، باعث ثابت ماندن آن هنگام باز بودن می­شود و انواع مختلفی از قبیل جک گازی، جک پمپی، جک اتوبوسی و... دارد.

  • ریل ها

یکی از یراق آلات کابینت که به منظور حرکت راحت و آسان کشوهای کابینت مورد استفاده قرار می­گیرد،یراقی تحت عنوان ریل می­باشد. امروزه با پیشرفت چشمگیر علم و تکنولوژی، پمپ هایی با هدف آرام بسته شدن ریل ها به آن ها افزوده شده است. ریل های برقی، جدیدترین ریل های موجود در بازار هستند.

  • اکسسوری ها

اکسسوری در لغت به معنای متعلقات و لوازم کمکی می­باشد. اکسسوری ها در کابینت های آشپزخانه به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی کابینت برای نگهداری وسایل آشپزخانه در داخل کابینت می­شوند و بدین ترتیب لذت استفاده از فضای آزاد را به شما هدیه می­دهند! اکسسوری ها انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می­توان به مجیک کرنرها، سبدهای سوپر مارکت، سیستم های کشویی و... اشاره کرد.

  • دستگیره ها

یکی از مهم ترین اجزای اصلی دکوراسیون کابینت آشپزخانه و نیز یراق آلات کابینت، دستگیره ها می­باشند. در انتخاب دستگیره ها، باید علاوه بر توجه به زیبایی آن­ها، کاراییشان را نیز در نظر گرفت تا مبادا حین انجام وظایف محوله، از فرط ظرافت شکسته شوند. امروزه در فروشگاه های یراق آلات کابینت، دستگیره ها را در دو مدل کلاسیک و مدرن خواهید دید.

پایه های کابینت به منظور افزایش ارتفاع کابینت ها از سطح آشپزخانه استفاده می­گردند.گاهی نیز صاحب خانه ها اصرار دارند که کف آشپزخانه را به طور مرتب، بشویند. در این مواقع برای جلوگیری از خیس شدن کابینت ها و نفوذ آب در بدنه آن ها، استفاده از پایه های کابینت که قابلیت افزایش ارتفاع را دارند، توصیه می­شود. این پایه ها که پیچ هایی برای رگلاژ دارند، امکان هماهنگی درز بین درب های کابینت را فراهم می­کنند و در دو نوع پلاستیکی و فلزی و نیز با ارتفاع های متفاوت، در بازار موجود هستند.

امروزه با پیشرفت چشمگیر صنایع، یراق آلات کابینت و آشپزخانه جدیدی در حال ورود به بازار هستند. با این اوصاف، تولید کنندگان کابینت آشپزخانه نیز در صدد خرید جدیدترین یراق آلات کابینت به منظور تامین نیازهای مشتری و جلب رضایت آنان می­باشند.

اگر کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات چرم اجزائی کوچک و غالبا فلزی هستند که در هر صنعتی از قبیل کابینت سازی، در و پنجره سازی و حرفه هایی از این قبیل، استفاده می­شوند. این ابزار کوچک اما مهم در هر شغلی که باشند، گستردگی و تنوع زیادی در زمینه کاربرد و طرح دارند. شغل چرم دوزی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و هنرمند چرم دوز، علاوه بر ابزار چرم دوزی، یراق آلات چرم نیز نیاز دارد. این هنر بی نظیر یراق آلات مخصوصی دارد که هر کدام به یک جنبه از اثر، زیبایی می­بخشند و کار نهایی را جذاب تر می­کنند. به گزارش دکوکده : یراق آلات چرم اجزائی کوچک و غالبا فلزی هستند که در هر صنعتی از قبیل کابینت سازی، در و پنجره سازی و حرفه هایی از این قبیل، استفاده می­شوند. این ابزار کوچک اما مهم در هر شغلی که باشند، گستردگی و تنوع زیادی در زمینه کاربرد و طرح دارند. شغل چرم دوزی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و هنرمند چرم دوز، علاوه بر ابزار چرم دوزی، یراق آلات چرم نیز نیاز دارد. این هنر بی نظیر یراق آلات مخصوصی دارد که هر کدام به یک جنبه از اثر، زیبایی می­بخشند و کار نهایی را جذاب تر می­کنند.

یراق آلات چرم

همان گونه که پیش تر نیز گفتیم، این محصول آن دسته از وسایلی هستند که در هنر و صنعت چرم دوزی استفاده می­شوند. از جمله مهم ترین یراق آلات چرم، می­توان به مدبرها و گازگیرها، قفل، دکمه، حلقه و مارک فلزی اشاره کرد. هر کدام از این یراق آلات چرم، استفاده به خصوصی در زمینه چرم دوزی دارند.

در ساخت محصولات گوناگون چرمی، از قبیل انواع کیف ها اداری و کیف پول های چرمی مردانه و زنانه، کفش های چرمی و نیز دستبندهای چرمی از این محصول، استفاده گسترده ای می­شود. برای مثال در تولید کیف های چرم، یراق آلاتی نظیر حلقه و قفل، سگک و بندگیر به کار گرفته می­شود و نیز در ساخت دستبندهای چرمی از دکمه های چهار پارچه یا زیر و رو منگنه، استفاده شده و بسته به نوع دستبند ، پلاک های دستبندی خاصی را جهت زیبایی بخشیدن به آن، به کار می­برند.

یراق آلات چرم جدا از بحث مصنوعی یا طبیعی بودن آن، برای انواع چرم یکسان است. در ادامه به معرفی تعدادی از یراق آلات چرم می­پردازیم:

  • مدبرها و گازگیرها

یکی از یراق آلات چرم که اکثرا در ساخت کیف ها مورد استفاده قرار می­گیرند، مدبرها و گازگیرها هستند. مدبرها و گازگیرها به منظور اتصال بند کیف به بدنه چرمی آن، مورد استفاده قرار می­گیرند. گاز گیر به محل اتصال بند کیف به بدنه چرمی کیف وصل شده و مدبر نیز به حلقه اتصال گازگیر، وصل می­شود.

مدبرها علاوه بر استفاده در تولید کیف، در سایزهای کوچک تر به منظور استفاده به عنوان آویز کلید و جا سوییچی هم تولید می­گردد.

  • زیر و رو و منگنه

از دیگر این محصولات، زیر و رو و منگنه است. منگنه ها در صنعت چرم دوزی، دولایه چرم را به یکدیگر وصل می­کنند. از دیگر موارد استفاده از منگنه ایجاد سوراخ به منظور رد کردن تریشه های تزیینی برای زیباتر ساختن وسیله چرمی نظیر کیف و کفش است.

  • قفل

از انواع دیگر آن، می­توان به قفل که وظیفه بسته نگه داشتن چیزی و یا مکانی را دارد، اشاره کرد. از ویژگی های مهم قفل این است که این وسیله جز با کلید خودش، توسط هیچ شی دیگری باز نمی­شود. قفل ها نه تنها در چرم دوزی، بلکه در تمام صنعت ها نقش مهمی داشته و دارند. قفل هایی که در صنعت چرم دوزی استفاده می­شوند، اکثرا فاقد کلید هستند و فقط نقش یک اتصال دهنده را ایفا می­کنند. این وسیله ها تنوع بالایی دارند که از جمله آن ها می­توان به قفل های رمزی و قفل های فشاری اشاره کرد. بسته به نوع وسیله ای که با استفاده از چرم ساخته می­شود، از قفل مناسب استفاده می­گردد.

  • دکمه

از دیگر این محصولات، می­توان به دکمه اشاره کرد. دکمه های چهار پارچه، دکمه های پیچی و دکمه های آهنربایی از جمله دکمه های مورد استفاده در صنعت چرم دوزی هستند. برای نصب دکمه های چهار پارچه، از وسیله ای تحت عنوان پرچ کن استفاده می­گردد. پرچ کن ها که با توجه به دکمه های چهار پارچه در دو سایز بزرگ و کوچک موجود هستند نیز جزء این محصولات محسوب می ­شود.

  • حلقه

یکی از یراق آلات چرم که در صنعت چرم دوزی بسیار هم مورد استفاده قرار می­گیرد، حلقه ها هستند. برخی از حلقه ها زنجیره اتصال دارند. این نوع محصول اکثرا به منظور اتصال بند کیف به بدنه کیف استفاده می­شود. گفتنی است که این حلقه ها بسیار ضخیم تر و محکم تر از حلقه های مورد استفاده در تهیه و ساخت زیور آلات است تا بتواند مقاومت لازم برای تحمل وزن کیف را، از خود نشان دهد.

  • مارک فلزی

از دیگر محصولات مورد استفاده در صنعت چرمدوزی، مارک های فلزی هستند که به منظور تزیین وسایل چرمی اعم از کیف، کفش و دستبندهای چرمی استفاده می­شوند. مارک های فلزی انواع مختلفی مانند گوشه، پل پایدار و دوپایه دارند.

  • زنجیر و بند

بند از جمله اساسی ترین این محصولات است که بسیار هم کاربرد دارد. بند ها را هم می­توان به صورت آماده از فروشگاه های یراق آلات چرم، تهیه کرد و هم می­توان با استفاده از چرم موجود و نیز وسایلی همچون گازگیر و مدبر ساخت و با استفاده از انواع دیگر، آن را به بدنه وسیله مورد نظر مانند کیف چرمی وصل کرد.

  • علاوه بر جنس، در هنگام خرید قیمت آن ها را نیز به عنوان یکی از نشانه های مرغوبیت کالا، در نظر بگیرید.
  • اگر یراق آلات انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.


:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات درب و انواع متعدد آن

یراق آلات درب و انواع متعدد آن امروزه منظور از واژه یراق، ابزار آلاتی فلزی است که می­توان با ذوب کردن فلزات و شکل دادن به آن ها توسط قالب های خاص، تولید کرد و در زندگی روزمره از آن ها استفاده نمود. استفاده از این ابزارها در تمام دوران زندگی انسان وجود داشته ولی گاها مورد بی توجهی قرار گرفته اند. از جمله مهم ترین یراق آلات مورد استفاده در زندگی های امروزی، یراق آلات درب است.

به گزارش دکوکده : یراق آلات درب و انواع متعدد آن واژه یراق ریشه در زمان های بسیار قدیم دارد. آن دورانی که انسان موفق شد با ذوب کردن فلزات وسایل مورد نیاز زندگی خود را بسازد، واژه یراق را برای نام گذاری افسار و زین اسب و چهارپایان به کار گرفت. پس از گذشت چند وقت و با ظهور سلاح هایی فلزی نظیر شمشیر و نیزه، یراق به وسایلی فلزی اطلاق شدکه در هنگام جنگ و درگیری مورد استفاده قرار می­گرفتند. اما امروزه منظور از واژه یراق، ابزار آلاتی فلزی است که می­توان با ذوب کردن فلزات و شکل دادن به آن ها توسط قالب های خاص، تولید کرد و در زندگی روزمره از آن ها استفاده نمود.

 

استفاده از این ابزارها در تمام دوران زندگی انسان وجود داشته ولی گاها مورد بی توجهی قرار گرفته اند. از جمله مهم ترین یراق آلات مورد استفاده در زندگی های امروزی، یراق آلات درب است.

 

یراق آلات درب

 

با نگاهی به اطرافمان متوجه یراق آلات درب موجود در محل زندگی و محل کارمان خواهیم شد. دستگیره ها، مغزی و وسایلی از این قبیل جزء جدایی ناپذیر یراق آلات درب هستند. ما در تمام دوران زندگیمان به یراق آلات مختلف، مخصوصا یراق آلات درب نیاز داریم تا بتوانیم امنیت منازل خود را در مقابل تهدیدات گوناگون تضمین کنیم. به همین جهت دقت در انتخاب صحیح و با کیفیت یراق آلات درب، زمینه امنیت و آسایش زندگی ما را فراهم خواهد ساخت.

 

یراق آلات درب های ورودی ساختمان، ویژه و مخصوص بوده و در طرح های متنوع و سایزهای مختلف در بازار موجود می­باشند. یراق آلات درب شامل وسایلی همچون دستگیره درب، قفل درب، سیلندر و مغزی، جک آرام بند، چشمی، شب بند، ضربه گیر، لولا و دریچه می­باشد. گفتنی است که یراق آلات درب به منظور حفظ زیبایی منزل و نیز تامین امنیت آن، اهمیت بسیار زیادی دارند. پس لازم است که در حین خرید این دسته از وسایل، نهایت دقت را به خرج داده و کیفیت آن ها را در اولویت قرار دهیم.

 

انواع یراق آلات درب

 

  • دستگیره

 

دستگیره های درب ساختمان، از جمله یراق آلات درب هستند که تحت تاثیر پیشرفت وسایل ساختمانی قرار گرفته و از نظر طراحی ، رنگ و جنس به طرز چشمگیری مدرن و متفاوت شده اند. صرف نظر از جنس درب های ساختمان که ممکن است چوب، ام دی اف و یا هر ماده دیگری باشند، دستگیره ها از جمله مهم ترین متعلقات درب به منظور کاربردی شدن آن هستند. در هنگام خرید دستگیره ها، توجه به نکاتی از جمله قیمت، جنس، طراحی و سهولت نظافت بسیار ضروری می­باشد. انتخاب درست این وسایل موجب زیبایی چشمگیر درب های موجود در ساختمان و در نتیجه زیبایی کل فضای ساختمان خواهد شد. دستگیره ها در انوع و جنس های مختلف در بازار موجود می­باشند. دستگیره های چوبی، دستگیره های کریستال، دستگیره های سبز، دستگیره های لوکس و ... از جمله دستگیره های موجود در بازار می­باشند.

 

  • قفل

 

قفل های نخستین با استفاده از چوب ساخته می­شدند و باز کردن آن ها کاری بسیار ساده بود. به تدریج و با پیشرفت علم، قفل های جدید تر و پیچیده تری به بازار آمدند. از جمله مهم ترین این محصولات که نقش مهمی در حفظ امنیت منزل و محل کار شما دارد، قفل می­باشد. ویژگی بسیار مهم قفل این است که جز با کلید مخصوص خودش، توسط هیچ شی دیگری باز نمی­شود. این وسیله بر روی تمام درب ها نصب شده و با توجه به نوع آن، سیلندر و مغزی خاصی دارد. قفل ها در 4 دسته قفل درب ورودی آپارتمان، قفل درب حیاط و پارکینگ، قفل درب های داخل آپارتمان و قفل درب آهنی تقسیم بندی می­گردند.

 

  • سیلندر و مغزی

 

تمام درب های موجود در ساختمان، دستگیره و قفل دارند اما با توجه به نوع درب، سیلندر و مغزی استفاده شده در آن ها متفاوت است. درب های ورودی آپارتمان و نیز درب سرویس های بهداشتی، مغزی و سیلندر مخصوصی را می­طلبد تا کارایی درست و لازم داشته باشد. این سیلندرها در اندازه های مختلف موجود بوده و قابلیت نصب بر روی تمام قفل های سیلندر خور را دارند. سیلندرها معمولا از برنج و سرب ساخته می­شوند.

 

  • آرام بند

 

آرام بند یا به اصطلاح جک لولایی، وسیله ای است که درب ساختمان را پس از باز شدن، به آرامی می­بندد. آرام بند عمل بستن در را با استفاده از فنر نجام می­دهد. انتخاب آرام بند مناسب، به ویژگی هایی نظیر وزن و عرض در بستگی دارد. این عضو مهم از یراق آلات درب، در اوزان 60 کیلو، 60 تا 80 کیلو، 80 تا 120 کیلو و از 120 کیلو به بالا موجود می­باشد. اغلب جک های آرام بند از لحاظ سرعتی درب را در سه مرحله متوالی می­بندند. این ویژگی مختص آرام بندهای برقی می­باشد. این دسته از یراق آلات درب دو نوع آرام بند بازویی و آرام بند ریلی در بازار موجود می­باشند.

 

  • چشمی

 

چشمی درب ساختمان، امکان دیدن سمت دیگر در، بدون باز کردن آن را برای اهالی ساختمان فراهم می­کند. این نوع از یراق آلات درب، زاویه های دید متفاوتی داشته و لنز آن از شیشه های سنگین و ضد خراشیدگی ساخته می­شود که با گذر زمان، ضعیف نمی­شود.

 

  • شب بند

 

از دیرباز تا کنون همواره مسئله امنیت محل سکونت افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است و برای برقراری و حفظ آن تلاش های بسیاری صورت گرفته است. شب بند قابل حمل، یکی از انواع قفل های عرضه شده در بازار می­باشد که پشت درب های مختلف نصب شده و امکان باز شدن آن در هر زمانی که شما بخواهید، فراهم است. با استفاده از این وسیله، دیگر نگران باز شدن درب منزلتان نباشید!

 

اگر یراق آلات درب و انواع متعدد آن انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یکی از شرکت های معتبر ایرانی که به عنوان یکی از برترین شرکت ها در زمینه تولید انواع ابزارآلات، از جمله ابزارآلات برق خودرو شناخته می شود، شرکت خوگرپلاس می باشد. این شرکت با بهره گیری از نیروهایی کاردان و با تجربه، سعی در تولید ابزارآلات با کیفیت خوب و در عین حال با قیمت مناسب نموده است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با چند مورد از پرکاربردترین ابزارآلات برق خودرو آشنا کرده و درباره هرکدام به اختصار توضیحاتی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 به گزارش دکوکده : ابزارآلات برق خودرو شامل دسته ای از ابزار آلات هستند که برای تست کردن جریان برق انواع اتومبیل ها استفاده می شوند. این نوع ابزار آلات، امروزه با پیشرفت تکنولوژی ساخت قطعات و ابزار آلات، بسیار پیشرفته تر از قبل شده اند و کار برق خودرو، و تست مسیر برقی اتومبیل ها و پیگیری خرابی در این سیستم، بسیار راحت تر از قبل صورت می پذیرد.

در خصوص ابزار آلات برق خودرو، دسته ای از ابزار آلات تحت عنوان ابزارآلات تستر یا آزمایش کننده مسیر برقی خودرو وجود دارند که با برنامه ای که روی این ابزار آلات نصب شده است، مسیر برق خودرو را چک کرده و در صورت خراب بودن و یا مشکل داشتن هرقطعه، روی این برنامه مشکل نشان داده خواهد شد و می توان آن قطعه را تعویض و یا تعمیر نمود. شرکت های بسیاری در زمینه تولید ابزارآلات برق خودرو فعالیت خود را در سطح کشور آغاز نموده اند و به فروش این نوع ابزارآلات می پردازند.

یکی از شرکت های معتبر ایرانی که به عنوان یکی از برترین شرکت ها در زمینه تولید انواع ابزارآلات، از جمله ابزار آلات برق خودرو شناخته می شود، شرکت خوگرپلاس می باشد. این شرکت با بهره گیری از نیروهایی کاردان و با تجربه، سعی در تولید ابزارآلات با کیفیت خوب و در عین حال با قیمت مناسب نموده است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با چند مورد از پرکاربرد ترین ابزارآلات برق خودرو آشنا کرده و درباره هرکدام به اختصار توضیحاتی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

پرکاربردترین ابزارآلات برق خودرو

ابزار آلات برق خودرو، شامل دسته ای از ابزار آلات هستند که برای خطاگیری و پی بردن به مشکل سیستم برقی خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه این مقاله، شما را با چند مورد از پرکاربردترین این نوع ابزارآلات آشنا می کنیم و در مورد کاربری این ابزار و نحوه استفاده از آن ها توضیحاتی به صورت مختصر ارائه می کنیم.

  • تستر مدار صنعتی: یکی از مهم ترین و پرکاربردترین ابزارآلات برق خودرو که دارای کاربرد زیادی در تعمیرگاه ها بوده و از آن جهت تعیین سالم بودن مدار برقی خودرو استفاده می شود، تستر مدار صنعتی خودرو می باشد. این نوع ابزار، دارای نمایشگری از نوع LED  می باشد. همچنین دارای ولت متر برای اندازه گیری اختلاف پتانسیل الکتریکی بین دو سر مدار می باشد. این نوع ابزار، دارای قدرت تشخیص سیلندر معیوب بوده که یکی از مهم ترین کاربرد های این ابزار به شمار می آید. همچنین به عنوان یکی دیگر از مهم ترین کاربرد های این نوع ابزارآلات برق خودرو تستر مدارصنعتی می تواند تعداد دور موتور را بر اساس تعداد جرقه هایی که می زند، محاسبه کند. این نوع ابزار دارای آدابتور فندکی نیز می باشد. آداپتور فندکی وسیله ای است که به کمک آن می توان این نوع ابزار را شارژ نمود.

  • تستر چراغ دار ولتاژ خودرو: از دیگر ابزارآلات برق خودرو که دارای کاربرد ویژه ای در تعمیرگاه های برق خودرو می باشد، تستر های چراغ دار ولتاژ خودرو می باشند. این نوع ابزار، دارای 85 سانتی متر کابل می باشد. بعلاوه تستر چراغ دار ولتاژ خودرو، به عنوان یکی از ابزارآلات برق خودرو پرکاربرد، دارای بدنه فلزی بوده که این بدنه فلزی محکم، از آن دربرابر شکستگی و خرابی محافظت می کند. همچنین قسمت سر این ابزار، از جنس برنج می باشد.

  • دستگاه ولت متر یا مولتی متر: یکی دیگر از تستر هایی که از آن برای بررسی مسیر برقی خودرو، و بطور خاص برای تعیین ولتاژ دو سر باتری از آن استفاده می شود، دستگاه ولت متر یا همان مولتی متر می باشد. این دستگاه، یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها در تعمیرگاه های خودرو ها و آن هایی که به طور تخصصی کار برق خودرو را انجام می دهند، می باشد. معمولا این دستگاه به عنوان دستگاه پایه ای و اساسی برای شروع کار در این حرفه لازم می باشد. این دستگاه توسط بسیاری از شرکت ها در سراسر ایران، که کار تولید ابزار آلات برق خودرو را انجام می دهند، طراحی و تولید شده و به فروش می رسد. یکی از این شرکت های برتر ایرانی، شرکت خوگرپلاس است که در زمینه تولید انواع ابزارآلات برق خودرو، از قبیل مولتی متر سرآمد شرکت های ایرانی می باشد.

میزان ولتاژ دوسر باتری بایستی در حالت خاموش بین 12.6 تا 12.8 باشد. این میزان توسط دستگاه مولتی متر اندازه گیری می شود. به این طریق که دو سیم دستگاه را به دوسر مثبت و منفی باتری ماشین اتصال می دهیم و به این طریق، میزان ولتاژ دوسر باتری نشان داده خواهد شد. اگر میزان ولتاژ دوسر باتری تقریبا پایین تر از 12 باشد، به این معنی است که باتری خودرو شما کم بوده و در حال تخلیه و خالی شدن است.

کلام آخر

در این مقاله، سعی شد تا شما را با چند مورد از پرکاربردترین ابزارآلات برق خودرو آشنا کرده و در مورد کاربری آن ها و مزایای استفاده از آن ها توضیحاتی را ارائه دهیم. امیدواریم این مقاله مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.

اگر ابزارآلات برق خودرو انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات کیف از جمله وسایل ضروری که همه و به طور ویژه تر خانم ها بسیار به آن علاقه مندند و در انواع مختلف نیز موجود است، کیف می­باشد. اندازه کیف ها متناسب با مورد استفاده آن ها، کوچک، متوسط و حتی بزرگ می­باشد.کیف وسیله ای برای نگه داری و حمل سایر وسایل شخصی است که با به کار گیری یراق آلات کیف ساخته شده و مورد استفاده همگان قرار می­گیرد.

به گزارش دکوکده : یراق آلات کیف از جمله وسایل ضروری که همه و به طور ویژه تر خانم ها بسیار به آن علاقه مندند و در انواع مختلف نیز موجود است، کیف می­باشد. اندازه کیف ها متناسب با مورد استفاده آن ها، کوچک، متوسط و حتی بزرگ می­باشد.کیف وسیله ای برای نگه داری و حمل سایر وسایل شخصی است که با به کار گیری یراق آلات کیفساخته شده و مورد استفاده همگان قرار می­گیرد.

ماجرای ساخت کیف مربوط به قرن شانزدهم میلادی می­باشد. اگرچه از آن زمان تا به حال شکل کیف تغییرات چشمگیری پیدا کرده است، اما موارد استفاده از آن همان است که قرن ها پیش بوده است. در آن دوران کیف ها جزئ جدایی ناپذیر و پارچه ای دیگری برای نگه داری جداگانه پول داشتند. کیف های مربوط به آن زمان غالبا از جنس ابریشم بوده و سبد کوچکی از جنس چوب به پایین آن ها دوخته شده بود. اما به مرور زمان و روی کار آمدن طراحان نامدار مد، کیف ها تغییرات بسیاری را تجربه کرده و در نهایت به شکل امروزی در آمدند.

یراق آلات کیف

در ساخت کیف، محصولات بسیار متنوعی مورد استفاده قرار می­گیرند. یراق آلات کیف وسایلی هستند که زیبایی و استحکام محصول نهایی را تضمین می­کنند. برخی از آن ها جزء جدایی ناپذیر کیف هستند و برخی دیگر صرفا جنبه تزئینی داشته و بر زیبایی کیف می­افزایند. ازجمله این لوازم می­توان به موارد زیر اشاره کرد.

انواع یراق آلات

  • سگک

یکی از یراق آلات کیف که وظیفه به هم بستن دو بخش مجزا به یکدیگر را دارد، سگک می­باشد. سگک وسیله ای دو قسمتی است که یک بخش آن به یک سر و دسته دیگرش به سر دیگر وصل می­شود. استفاده ار این وسیله قبل از اختراع و رواج زیپ به شکل امروزی، بسیار متداول بود. مصرف کنندگان با توجه به مورد استفاده ای که سگک می­کنند و نیز به تقاضای مد، سگک هایی با قاب ها، شکل ها و اندازه های متفاوت را بر می­گزینند. سگک ها با وجود پیشرف های چشمگیر دنیای امروز، هنوز هم طرفداران خاص و موارد استفاده وسیعی دارند. دامنه استفاده از سگک ها، فراتر از صرف محکم کردن کمربند رفته است!

  • مدبر ها و گازگیر ها

از دیگر یراق آلات کیف که در ساخت این وسیله بسیار پر اهمیت است، مدبر و گازگیر می­باشد. به منظور اتصال بند کیف به بدنه آن از این دو وسیله به همراه هم استفاده می­گردد. نحوه اتصال بند هم به این صورت است که گازگیر به محل اتصال بند کیف به بدنه کیف متصل شده و مدبر به حلقه اتصال گازگیر وصل می­گردد. سپس مدبر به کمک یک حلقه کیف، بند کیف را نگه می­دارد. گاها برای اتصال دسته کیف به بدنه آن، از وسیله ای تحت عنوان جا دسته کیف هم استفاده می­کنند. افرادی که تمایل به خرید مدبر ها و گازگیر ها دارند، بهتر است در هنگام خرید این نوع از محصولات، مطابقت آن را از نظر جنس و رنگ با دیگر یراق آلات مورد استفاده، در نظر بگیرند. مدبرها علاوه بر ساخت کیف، در سایزهای کوچک تر به منظور تهیه آویز کیف و یا آویز کلید، کاربرد دارند.

  • حلقه

حلقه از جمله این محصولات است که با هدف اتصال بند کیف به بدنه آن، مورد استفاده قرار می­گیرد. این وسیله که گاها جنبه تزئینی داشته و به منظور زیبایی بخشی به کار گرفته می­شود، در مدل ها و رنگ های گوناگون تولید می­گردد.

  • بند و زنجیر

از دیگر این محصولات، بند آن است که هم می­توان آن را به صورت آماده از فروشگاه های یراق آلات کیف خریداری کرد و هم می­توان آن را از جنس خود کیف دوخت. بند های آماده و زنجیرها غالبا در دوخت کیف های مجلسی مورد استفاده قرار می­گیرند و با استفاده از یراق آلاتی نظیر مدبر و گازگیر به بدنه کیف نصب می­شوند. اگر قصد خرید بند و یا زنجیر برای کیف خود را دارید، همخوانی رنگ و طرح این وسایل با کیفتان را در نظر داشته باشید.

  • دکمه آهنربایی

دکمه آهنربایی از جمله این محصولات است که به منظور برقراری اتصال درب کیف هایی نظیر کیف های مجلسی، کیف پول و کیف موبایل استفاده می­شود. این نوع دکمه متشکل از دو بخش که یکی از آن ها به بدنه کیف و دیگری به درب کیف متصل می­شود، می­باشد که به وسیله نیروی مغناطیسی موجود در آهنربا، به هم وصل می­شوند.

  • زیپ

برای نگه داری موقت دو لبه کیف، یکی از یراق آلات کیف به نام زیپ مورد استفاده قرار می­گیرد. این وسیله که پیوندی موقت بین دو لبه کیف ایجاد می­کند، از دو نوار پارچه ای که هر نوار تعدادی دنده های ریز زیپ نر و ماده دارد، تشکیل شده است. این دنده ها گاها فلزی و در اکثر مواقع پلاستیکی می­باشند. وسیله ای کشویی با لغزیدن در یک جهت موجب قفل شدن زیپ و با لغزیدن در جهت دیگر زمینه باز شدن آن را فراهم می­کند.

  • مارک فلزی

استفاده از این محصول همانند مارک فلزی، زیبایی دو چندانی به کیف بخشیده و به شناخته شدن تولید کننده آن کمک می­کند. این مارک ها که قابلیت پرچ شدن و یا چسبیدن به کیف را دارا هستند، در رنگ ها و طرح های مناسبی تولید می­شوند.

اگر یراق آلات کیف انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات شیشه سکوریت یکی از جدیدترین نسل های شیشه در دنیای امروزی، شیشه سکوریت می­باشد. اختراع این نوع شیشه، زمینه ساز تحولات بزرگی در صنعت شیشه شد. سال های طولانی است که بشر شیشه را شناخته و از آن استفاده های گوناگونی می­کند. از جمله محصولات این وسیله پر طرفدار شیشه سکوریتی است که به همراه این محصول، در زندگی بسیاری از ما نقش پر رنگی را ایفا می­کند.

به گزارش دکوکده : یراق آلات شیشه سکوریت یکی از جدیدترین نسل های شیشه در دنیای امروزی، شیشه سکوریت می­باشد. اختراع این نوع شیشه، زمینه ساز تحولات بزرگی در صنعت شیشه شد. سال های طولانی است که بشر شیشه را شناخته و از آن استفاده های گوناگونی می­کند. از جمله محصولات این وسیله پر طرفدار شیشه سکوریتی است که به همراه یراق آلات شیشه سکوریت، در زندگی بسیاری از ما نقش پر رنگی را ایفا می­کند.

تولید شیشه سکوریت در طی فرآیندی کاملا عملیاتی حرارتی بر روی شیشه های مورد استفاده در مصارف ساختمانی، انجام می­شود. این فرآیند قابلیت اجرا بر روی شیشه های گوناگون، نظیر شیشه های رنگی، رفلکتیو، چاپ شده و لعاب خورده را دارد. به عبارت دیگر شیشه سکوریت محصولی از شیشه های ذکر شده در بالا می­باشد.

یراق آلات شیشه سکوریت

یراق آلات شیشه سکوریت تنوع زیادی داشته و نقش مکملی مهمی در کنار این نوع شیشه ایفا می­کنند. از جمله این محصولات می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگیره شیشه سکوریت

یکی از مهم ترین یراق آلات شیشه سکوریت، دستگیره می­باشد. دستگیره ها از جمله عناصر تشکیل دهنده و تکمیل کننده درب ها و پنجره ها فارغ از نوع آن ها می­باشند. در دوره های مختلف و با وجود سبک های گوناگون معماری، دستگیره ها جایگاه ویژه ای داشته و دارند. دستگیره ها در شکل ها و اندازه های مختلفی طراحی و به بازار عرضه می­شوند. با استفاده از این گروه از یراق آلات شیشه سکوریت می­توان درب و یا پنجره های سکوریتی را باز و بسته و یا در مواقع دلخواه، قفل کرد. تنوع طرح و جنس دستگیره های شیشه سکوریت بسیار بالا بوده و می­توان گفت برای هر سلیقه متفاوتی، دستگیره متفاوتی نیز وجود دارد.

  • ریل شیشه سکوریت

از جمله پر اهمیت ترین یراق آلات شیشه سکوریت، که غالبا برای درب های کشویی شیشه ای مورد استفاده قرار می­گیرد، ریل شیشه سکوریت است. ریل شیشه سکوریت قطعه ای است که قابلیت نصب بر روی لنگه شیشه ای ثابت مجاور و یا بر روی پروفیل اطراف درب شیشه ای را دارد و معمولا از جنس استیل ضد زنگ و یا آلومینیوم آب دیده و روکش دار ساخته می­شود. همین ویژگی باعث می­شود که این ریل در مقابل رطوبت هوا و زنگ زدن مقاوم بوده و آسیبی نبیند. این دسته از یراق آلات شیشه سکوریت موجب حرکت روان درب ریلی در هنگام باز و بسته شدن می­گردد. جنس این ریل استیل مقاوم در برابر رطوبت هوا و زنگ زدگی می­باشد.

  • فریم شیشه سکوریت

یکی از کاربردی ترین این محصولات، فریم شیشه سکوریت می­باشد. این فریم ها قابلیت رنگ شدن با استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک را دارند و غالبا در سه رنگ سفید، طوسی و بی رنگ به بازار عرضه می­شوند. فریم درب های شیشه ای با هدف هماهنگی با محیط اطراف درب، به صورت استیل ضد زنگ و نیز آلومینیومی روکش دار، موجود است. این قطعه از یراق آلات شیشه سکوریت در اطراف شیشه قرار گرفته و به همین دلیل تنوع بالایی در رنگ و طرح آن به کار گرفته می­شود تا پاسخ گوی تمام سلایق گوناگون باشد.

  • استوپ شیشه سکوریت

استوپ شیشه سکوریت از جمله مهم ترین این محصولات است. این وسیله در زمان نصب و اجرای درب های شیشه ای مورد استفاده قرار می­گیرد تا زمینه نرمی، سهولت و امنیت درب به هنگام باز و بسته شدن را فراهم سازد. داخل استوپ شیشه سکوریت با نوعی روغن پر می­شود که مانع تاثیرگذاری منفی بر حرکت روان و راحت درب، در اثر نوسانات دمایی د فصل های مختلف سال می­گردد. استوپ ها با توجه به محل استفاده از درب شیشه سکوریتی و چگونگی باز و بسته شدن این درب ها، در انواع مختلف طراحی، تولید و به بازار عرضه می­گردد. در حال حاضر استوپ روکار و استوپ توکار از جمله مهم ترین استوپ های موجود، می­باشند.

  • بست شیشه سکوریت

یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین این محصول، بست شیشه به دیوار است. این بست به منظور اتصال شیشه به دیوار مورد استفاده قرار می­گیرد. همچنین این بست برای اتصال دو شیشه به یکدیگر نیز کاربرد دارد. این قطعه از جنس استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر رطوبت هوا بوده و طراحی و آبکاری متفاوت آن، سبب تمایزش با دیگر یراق آلات شیشه سکوریت شده است.

  • قفل شیشه سکوریت

قفل از جمله یراق آلات شیشه سکوریت است که به منظور ایجاد امنیت بر روی انواع درب ها و نیز درب ساخته شده از شیشه سکوریت، نصب می­گردد. استفاده از قفل از دیرباز تا کنون در شکل های مختلف آن رایج بوده است. مصارف خاص و امنیتی قفل شیشه سکوریت موجب شده است که انواع گوناگونی از آن تولید و به بازار عرضه شود. جنس، شکل و محل نصب قفل شیشه سکوریت موجب تنوع در آن ها شده و همان طور که می­دانید بیشترین کاربرد قفل شیشه سکوریت برقراری امنیت مکان مورد نظر توسط انواع درب های شیشه ای می­باشد. در حال حاضر قفل شیشه سکوریت در دو نوع داخلی و وارداتی موجود است.

  • لولای شیشه سکوریت

این دسته از محصولات قطعه ای مفصل مانند است که وظیفه اتصال دو طرف یک وسیله به هم را بر عهده دارد به گونه ی که بین آن ها زاویه ای چرخشی ایجاد می­شود. تمامی درب ها نظیر درب های ساخته شده از شیشه سکوریت، به این وسیله نیاز دارند تا بتوانند باز و بسته شوند. لولاهای شیشه سکوریت علاوه بر متنوع بودن از لحاظ مصرف، در جنس و ماده اولیه نیز متفاوت هستند.

اگر یراق آلات شیشه سکوریت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

تاریخچه یراق آلات

تاریخچه یراق آلات به زمان های بسیار دوری بر می­گردد که مردم با ذوب کردن فلزات و شکل دهی به آن ها به وسیله قالب های گوناگون، وسایل مورد نیازشان را می ­ساختند. در ابتدا یراق به وسایلی نظیر افسار و زین چهارپایان اطلاق می­شد. با گذشت زمان مردم هرگونه سلاح و ابزار فلزی مانند شمشیر و نیزه را یراق نامیدند. امروزه با پیشرفت های چشمگیر در زمینه های مختلف، واژه یراق کاربرد متفاوتی از آن چه که در گذشته به آن نسبت داده می­شد، دارد. به گزارش دکوکده : تاریخچه یراق آلات شاید بسیاری از شما واژه یراق آلات را نشنیده باشید و خیلی هایتان نیز این کلمه کمتر به گوشتان خورده باشد. اما این موضوع از اهمیت فوق العاده زیاد این قطعه های کوچک و بزرگ فلزی نخواهد کاست!

اگر پس از خواندن این متن نگاهی کلی به اطرافتان بیندازید، متوجه خواهید شد که تا کنون از یراق آلات متنوع  بیشماری در زندگیتان استفاده کرده اید، بدون آن که نامشان را بدانید و یا اشتیاقی به شناخت آن ها داشته باشید.

تاریخچه پیدایش یراق آلات به زمان های بسیار دوری بر می­گردد که مردم با ذوب کردن فلزات و شکل دهی به آن ها به وسیله قالب های گوناگون، وسایل مورد نیازشان را می­ساختند. در ابتدا یراق به وسایلی نظیر افسار و زین چهارپایان اطلاق می­شد. با گذشت زمان مردم هرگونه سلاح و ابزار فلزی مانند شمشیر و نیزه را یراق نامیدند. امروزه با پیشرفت های چشمگیر در زمینه های مختلف، واژه یراق کاربرد متفاوتی از آن چه که در گذشته به آن نسبت داده می­شد، دارد.

امروزه تمام وسایل فلزی آبکاری شده با نام یراق آلات تولید و به بازار عرضه می­شوند. یراق آلات در زندگی های مدرن مصارف گوناگونی دارند. به عبارت دیگر ابزارهای فلزی که اجزای تشکیل دهنده آن ها از طریق آب کردن فلزات به دست آمده و توسط قالب های ویژه شکل داده شده اند، جزء یراق آلات هستند.

زندگی امروزه همه ما، به شکل های گوناگونی به یراق آلات بستگی دارد. اگر کابینت های منزلتان کشوهای ریلی دارند، اگر کمد لباس هایتان لولا دارد، اگر درب اتاقتان دستگیره دارد و هزاران امای دیگر مشابه این اما ها، باید بدانید که شما هم با یراق آلات مختلفی در ارتباط هستید! پیشرفت یراق آلات و حضور آن ها در زندگی ما به همین جا ختم نشده و بی شک ما در سال های آتی شاهد پیشرفت های چشمگیری در این زمینه خواهیم بود.

تصور کنید که جکی برای کابینت های آشپزخانه شما ساخته نمی­شد و یا درب منزلتان دستگیره نداشت! آنگاه خواهید فهمید که بدون استفاده از یراق آلات محصولات نهایی نقص های غیر قابل جبرانی داشته و قابل استفاده نخواهند بود.

انواع یراق آلات

اکنون که با معنای یراق آلات آشنا شدیم و به اهمیت حضور آن ها در زندگی روزمره خود پی بردیم، لازم است که انواع مختلف یراق آلات را نیز بشناسیم. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

  • یراق آلات بادی

این دسته از یراق آلات دارای قدرت بسیار زیادی که از طریق فشرده سازی و یا هوا ایجاد می­شود، می­باشند. از جمله یراق آلات بادی که در بازار موجود ست و در زندگی بسیاری از ما نیز نقش پراهمیتی بازی می­کند، دمنده، مکنده بادی، جک بادی، آچار ضربه ای و تفنگ بادی می­باشد. خیلی از ما روزانه با این دسته از وسایل سر و کار داشته ایم، بدون آن که بدانیم با نوعی یراق بادی کار کرده ایم!

  • یراق آلات دستی

یراق آلات دستی از جمله ساده ترین و در عین حال پر کاربرد ترین یراق آلات هستند که به طور وسیعی در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می­گیرند. از مهم ترین یراق آلات بادی که در بازار موجود می­باشد، پیچ گوشتی، آچار، انبردست و سوهان است که بدون شک همه شما بارها با آن کار کرده اید.

  • یراق آلات رنگ آمیزی

یراق آلات رنگ آمیزی شامل وسایلی نظیر غلطک های برقی، قلم مو، رنگ پاش برقی و ابزارهایی از این قبیل می­باشند که برای کاربردهای هنری و نقاشی مورد استفاده خیل وسیعی از مردم قرار می­گیرند.

  • هیدرولیک

یراق آلات پالایشگاهی از جمله مهم ترین یراق آلات هیدرولیکی می­باشند. این دسته از یراق آلات به دلیل اهمیت بسیار زیادی که در زمینه های گوناگون دارند، در شکل ها و انواع مختلفی، طراحی، تولید و به بازار عرضه می­شوند.

  • یراق آلات برقی

استفاده از انواع مختلف موجود در این دسته، نیازمند دقت زیاد و مهارت بالایی می­باشد. اگرچه استفاده از این وسایل راحتی زیادی را برای شما به ارمغان می­آورد، اما کار کردن با آن ها احتیاط زیادی را می­طلبد. چکش هیدرولیک و دریل واگن هیدرولیک نمونه هایی از انواع گوناگون یراق آلات برقی می­باشد.

  • ساختمانی

یراق آلات ساختمانی از مهم ترین و پر کاربرد ترین یراق آلاتی هستند که در ساختمان سازی کاربرد داشته و بی شک همه ما با آن ها آشنایی داریم. آجر بر، کفساب، شیشه بر، ماله و دوربین نقشه برداری از جمله یراق آلاتی هستند که نقش بسیار موثری در پیشرفت کارهای ساختمانی دارند.

  • یراق آلات دیزلی و بنزینی

وسایلی نظیر الکترو پمپ و موتور ژنراتور که کاربردهای دیزلی دارند، از جمله یراق آلات دیزلی می­باشند. این دسته از وسایل نیز بسیار کاربردی و مهم هستند.

مثال هایی از این محصولات در وسایل گوناگون

از جمله مهم ترین یراق آلات در پنجره دوجدارهمی­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسپانیولت
  • دستگیره
  • لولا
  • جلوقفلی
  • سیلندر

این وسایل همچنین در ساخت درب نیز بسیار پر اهمیت هستند. در زیر به برخی از آن ها اشاره مختصری می­کنیم:

  • دستگیره
  • قفل
  • سیلندر و مغزی
  • آرام بند
  • چشمی
  • شب بند

اگر یراق آلات انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات پارتیشن اصطلاح پارتیشن در فرهنگ لغت فارسی تعریف نشده است و این کلمه به همان شکل لاتین آن یعنی partition نوشته و تلفظ می­شود. این کلمه در زبان فارسی تحت عنوان جدا کننده تعریف می­شود. بنابراین پارتیشن می­تواند هر جسمی نظیر دیوار بین دو فضا باشد. این جدا کننده ها ممکن است از جنس چوب، سنگ، آهن، شیشه و … باشند. بنابراین کلمه پارتیشن به جنس و ماده خاصی اشاره ندارد.

به گزارش دکوکده : یراق آلات پارتیشن اصطلاح پارتیشن در فرهنگ لغت فارسی تعریف نشده است و این کلمه به همان شکل لاتین آن یعنی partition نوشته و تلفظ می­شود. این کلمه در زبان فارسی تحت عنوان جدا کننده تعریف می­شود. بنابراین پارتیشن می­تواند هر جسمی نظیر دیوار بین دو فضا باشد. این جدا کننده ها ممکن است از جنس چوب، سنگ، آهن، شیشه و ... باشند. بنابراین کلمه پارتیشن به جنس و ماده خاصی اشاره ندارد.

از دوران گذشته تا کنون از جمله مسائل پر اهمیت در تمامی مشاغل، فضای مورد استفاده توسط شاغلین بوده است. همه ما به خوبی می­دانیم که چیدمان فضای محل کار با منزل بسیار متفاوت است. پارتیشن بندی فضای موجود کمک می­­کند که محل های کار مرتب تر، زیباتر و شکیل تر به نظر بیایند. گفتنی است که ترجیح مردم همکاری با شرکت هایی است که دکوراسیون و مبلمان اداری زیباتر و منظم تری داشته باشند.

تغییرات متفاوتی که صاحبان مشاغل سالانه در دکوراسیون فضای کار خود انجام می­دهند و نیز لزوم وجود دکور و چیدمان متحرک، افراد را بر این داشت که پارتیشن را در فضای کاری خود استفاده کرده و نظم و زیبایی را به صورت همزمان به اتاق کار و یا شرکت خود ببخشند. از جمله مهم ترین انواع پارتیشن که کاربرد زیادی نیز دارد، پارتیشنی است که از شیشه ساخته شده و تحت عنوان پارتیشن شیشه ای نام­گذاری شده است. این نوع پارتیشن در شکل های مختلفی نظیر پارتیشن اداری، پارتیشن فریم لس، پارتیشن کلاسیک و پارتیشن ریلی طراحی، تولید و به بازار عرضه می­گردد. شیشه های مورد استفاده در این نوع پارتیشن از قبل اندازه گیری و سپس نصب می­شوند. در ادامه به بررسی یراق آلات پارتیشن هایی می­پردازیم که با استفاده از شیشه سکوریت تولید می­گردند.

یراق آلات پارتیشن

یراق آلات پارتیشن در انواع مختلفی موجود می­باشند. در ادامه به معرفی هر یک ازیراق آلات پارتیشنمی­پردازیم.

انواع یراق آلات

  • شیشه سکوریت

شیشه از جمله مهم ترین یراق آلات پارتیشن شیشه ای می­باشد. با استفاده از شیشه سکوریت و تولید پارتیشن های شیشه ای نظیر پارتیشن فریم لس، می­توان زیبایی چشمگیری به فضای مورد نظر بخشید. شیشه سکوریت مورد استفاده در این دسته از پارتیشن ها، در طرح ها و رنگ های مختلف و نیز انواع گوناگونی همچون شیشه شفاف، شیشه ساتینا و شیشه لاکوبل موجود می­باشد.

  • فریم

از جمله مهم ترین یراق آلات پارتیشن هایی که با به کارگیری شیشه سکوریت تولید می­شوند، فریم می­باشد. فریم بندی شیشه سکوریت، زمینه ثابت نگه داشتن شیشه سکوریت روی ریل اصلی را فراهم می­سازد. این فریم ها از جنس استیل و یا آلومینیوم تولید می­گردند.هر شیشه توسط دو فریم عمودی تحت عنوان فریم بغل و دو فریم افقی تحت عنوان فریم کف احاطه می­شود.

  • لولای پارتیشن

بسیاری از شما با پارتیشن ها سر وکار داشته و از آن ها استفاده می­کنید و به خوبی می­دانید که پارتیشن ها درب دارند. باز و بسته شدن این درب ها در گرو استفاده از دسته ای از یراق آلات پارتیشن به نام لولای پارتیشن می­باشد. این لولاها تنوع بالا و وظایف منحصر به فردی دارند. علاوه بر این ها، این لولاها جنس های متفاوتی نظیر استیل 201، استیل 304، آهنی با روکش کروم و ... دارند.

  • استوپ

این دسته از یراق آلات پارتیشن، به منظور سهولت در باز و بسته شدن درب پارتیشن ها بر روی آن نصب می­شوند. این وسیله با ابعاد 70 تا 130 سانتی متر در پارتیشن های ساخته شده از شیشه سکوریت مورد استفاده قرار می­گیرند. به منظور راحتی حرکت درب پارتیشن در شرایط آب و هوایی مختلف، از روغن های مخصوصی در این وسایل استفاده می­کنند.

  • دستگیره

دستگیره از جمله کاربردی ترین یراق آلات پارتیشن می­باشد. این قطعه متنوع که بر اساس سلیقه و نیاز مشتری طراحی و به بازار عرضه می­گردد، از جمله قطعاتی است که نقش موثری در زیبایی پارتیشن دارد. مواد اولیه در ساخت این دستگیره ها آلیاژهای محکمی هستند که در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت می­کنند. معمولا دستگیره ها را از جنس استیل که بسیار سبک، مقاوم و زیبا است، می­سازند. به دلیل تنوع در طرح و رنگ این دستگیره ها، مشتریان با توجه به محل مورد استفاده و نیز سلیقه شخصی خود، دامنه نتخاب بسیار گسترده ای دارند.

  • چسب uv

از دیگر یراق آلات پارتیشن هایی که با استفاده از شیشه سکوریت ساخته می­شوند، چسب uv می­باشد. از ویژگی های مهم این چسب این است که برای خشک شدن باید در معرض تابش اشعه uv یا فرابنفش قرا بگیرد. بنابراین این چسب تنها در مواردی کاربرد دارد که یکی از سطوح مورد استفاده شیشه باشد، تا اشعه فرابنفش بتواند از آن عبور کرده، به چسب تابیده و زمینه خشک شدن آن را فراهم کند.

  • شاسی آهن کشی

شاسی آهن کشی از جمله یراق آلات پارتیشن بسیار کاربردی می­باشد. در نصب پارتیشن هایی که در ساخت آن ها شیشه سکوریت به کار گرفته شده است، پس از انجام عمل شاسی کشی، آهن هایی تولید شده و در دهانه شبکه های آهنی نصب می­شود. این گونه از قاب های آلومینیومی به فریم لس آهن مشهور هستند. این دسته از یراق آلات دور تا دور لبه شیشه های پارتیشن را با عرض یک سانتی متر می­­پوشانند.

اگر یراق آلات انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات تابلوسازی آیا تا به حال به سر در مغازه ها توجه کرده اید؟! بی شک با دیدن تابلوهای سر در مغازه ها متوجه این موضوع شده اید که از جمله مهم ترین ابزارهای لازم برای دیده شدن تابلو و تابلوسازی می­باشد. تابلوها با استفاده از یراق آلات تابلوسازی ساخته و تکمیل شده و انواع گوناگونی دارند. در ادامه چهار مورد از پرکاربرد ترین تابلوهای مورد استفاده را مورد بررسی قرار می­دهیم: به گزارش دکوکده : یراق آلات تابلوسازی آیا تا به حال به سر در مغازه ها توجه کرده اید؟! بی شک با دیدن تابلوهای سر در مغازه ها متوجه این موضوع شده اید که از جمله مهم ترین ابزارهای لازم برای دیده شدن تابلو و تابلوسازی می­باشد. تابلوها با استفاده از یراق آلات تابلوسازی ساخته و تکمیل شده و انواع گوناگونی دارند. در ادامه چهار مورد از پرکاربرد ترین تابلوهای مورد استفاده را مورد بررسی قرار می­دهیم:

  • تابلو چلنیوم

این دسته از تابلوها از جمله پر طرفدارترین و پر تقاضا ترین تابلوهای موجود در بازار می­باشند. شکل حروف در این نوع تابلوها برجسته بوده و قابلیت قرارگیری بر روی سطوح مختلف را دارند. حروف مورد استفاده در تابلوهای چلنیوم از سطحی پلاستیکی با رنگ دلخواه و لایه ای از چلنیوم که در رنگ های نقره ای، طلایی، مشکی و سفید موجود می­باشد، ساخته می­شوند. در ساخت این تابلوها از نور استفاده شده و همین موضوع زیبایی چشمگیری به کار می­بخشد.

  • تابلو پلاستیکی

حروف استفاده شده در این نوع تابلو نیز به صورت برجسته بوده و در ساخت آن تنها از پلاستیک بهره می­گیرند. این امر زمینه روشنایی تابلو و نیز نورانی تر شدن حروف به کار برده شده در آن را فراهم می­سازد. هرچند که خوانایی حروف از کنار را کاهش می­دهد.

  • تابلو فلزی

ساخت این دسته از تابلوها نیز مبتنی بر حروف برجسته بوده و این حروف به دلیل فلزی بودن قابلیت عبور نور از خود را ندارند. گفتنی است که به منظور نصب این حروف بر روی سطوح مورد نظر با استفاده از پیچ، آن ها را به صورت پایه دار طراحی می­کنند. این پایه ها موجب ایجاد فاصله بین حروف و سطح کار شده که فضایی مناسب برای قرار دادن لامپ های ال ای دی و نور پردازی می­باشد.

  • تابلو ال ای دی ثابت

این دسته از تابلوها با به کار گیری ال ای دی های کوچک ساخته شده و قابلیت اجرای هر طرحی را دارند. استفاده از چراغ های با رنگ متفاوت، موجب زیبایی چشمگیر این دسته از تابلوها شده است. به منظور جذابیت بخشیدن به این تابلوها، می­توان 2 تا 8 مدل رقص نور روی ال ای دی های به کار برده شده در آن نصب کرد.

یراق آلات تابلوسازی

در ساخت و تکمیل تابلوهایی که پیش تر مورد بحث قرار دادیم، محصولات گوناگونی مورد استفاده قرار می­گیرند. اسپیسر تابلو، پلکسی گلاس، چسب پلکسی گلاس کلروفرم، لوله پلکسی، گوشه پلکسی، کاتر طلق، میلگرد پلکسی و پایه تابلو آویز از جمله این محصولات می ­باشند که در ادامه با برخی از آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

انواع یراق آلات تابلوسازی

  • اسپیسر تابلو (پایه پلکسی)

اسپیسر یا به عبارت دیگر فاصله انداز از جمله کاربردی ترین یراق آلات تابلوسازی می­باشد. این قطعه فلزی که از دو قسمت پیچ و مهره تشکیل شده است، در ساخت انواع تابلو مورد استفاده قرار گرفته و با وجود روکش مقاومی که دارد، از هر گونه خرابی و زنگ زدگی در امان می­باشد. این دسته از یراق آلات تابلوسازی به منظور نصب انواع تابلوها به دیوار یا سطوح دیگر مورد استفاده قرار می­گیرد. پایه های پلکسی در ابعاد مختلف با طول و قطرهای متنوع طراحی و به بازار عرضه می­گردند.

  • پلکسی گلاس

این دسته از یراق آلات تابلوسازی نوعی پلاستیک شفاف و شبیه شیشه هستند. جنس این یراق آلات از نوعی پلی کربنات شفاف می­باشد. مقاومت زیاد پلکسی گلاس ها در مقایسه با شیشه، از جمله دلایل تمایل مصرف کنندگان به این دسته از یراق آلات تابلوسازی می­باشد. پلکسی گلاس ها به صورت صفحاتی با رنگ های گوناگون در ابعاد 1/2*1/8 و ضخامت 1 میلی متر تا 40 میلی متر و در دو نوع مات و شفاف طراحی، تولید و به بازار عرضه می­شوند.

  • چسب پلکسی گلاس کلروفرم

یکی از پرکاربردترین یراق آلات تابلوسازی چسب پلکسی گلاس می­باشد. غالبا چسب پلکسی گلاس را تحت عنوان کلروفرم می­شناسند. خوب است بدانید که بر خلاف تصور بسیاری از شما، کلروفرم چسب و یا رزین نبوده و حلالی شیمیایی، فرار و فاقد رنگ می­باشد که آن ها را به منظور چسباندن پلکسی گلاس ها در تابلوسازی مورد استفاده قرار می­دهند. اگرچه برای چسباندن این قطعات، استفاده از چسب هایی نظیر چسب 123 و چسب آکواریوم نیز رواج دارد، اما چسب کلروفرم موجب تمیزی کار نهایی می­گردد. جالب است بدانید که این دسته از یراق آلات تابلوسازی تنها قابلیت چسباندن پلکسی گلاس ها را داشته و استفاده از آن برای چسباندن هر ماده دیگری موجب ذوب شدن آن ماده و نیز تغییر شکل آن خواهد شد.

  • لولا پلکسی

لولا پلکسی از جمله یراق آلات تابلوسازی است که در ساخت باکس پلکسی گلاس و جعبه های پلکسی کاربرد فراوانی دارد. این لولاهای شفاف که در دو سایز 5/2 و 5/4 سانتی متری در بازار موجود می­باشند، با استفاده از چسب پلکسی گلاس به انواع باکس ها نصب می­شوند.

  • میلگرد پلکسی

میلگرد به سطوحی با مقطع دایره ای شکل و توپر اطلاق می­گردد. این دسته از یراق آلات تابلوسازی تحت عنوان میلگرد پلکسی بسیار پر کاربرد بوده و در رنگ ها و اندازه های مختلفی در بازار موجود می­باشد.

  • کاتر پلکسی بر

از جمله رایج ترین یراق آلات تابلوسازی که به منظور برش ورق های پلکسی گلاس مورد استفاده قرار می­گیرد، کاتر پلکسی بر است. عمق برش توسط این وسیله قابل تنظیم می­باشد.

  • لوله پلکسی

لوله های پلکسی از جمله یراق آلات تابلوسازی با سطح مقطعی دایره ای و تو خالی و ساخته شده از پلکسی گلاس ها می­باشند. این لوله ها که در اندازه ها و طول های مختلف موجود می­باشند، جنبه های مختلف صنعتی و تزئینی داشته و به راحتی در مجاورت ورق های پلکسی گلاس استفاده می­شوند.

اگر یراق آلات انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

پنجره

به گزارش دکوکده :یراق آلات پنجره بر گرفته از دو واژه پن به معنای بستن و جره به معنای دارای قرینه و متقارن می­باشد. پنجره نوعی ورودی است که به منظور عبور نور در دیوار، در و یا وسایل نقلیه جایگذاری می­شود. این وسایل که غالبا شیشه های شفاف و یا مات دارند، با استفاده از فریم یا همان چهارچوب در جای خود مستقر می­شوند. برخی از پنجره های شیشه دار، با استفاده از باز کردن شیشه ها امکان تهویه هوای درون فضای بسته ای همچون منزل را فراهم می­کنند. برخی دیگر نیز با بسته نگه داشتن شیشه ها، مانع ورود آلودگی هوا و نیز سر و صدا می­گردند. از جمله یراق آلات پنجره که برای بسته نگه داشتن این وسیله مورد استفاده قرار می­گیرد، قفل و یا دستگیره می­باشد.

امروزه پنجره ها تنها منفذی برای ورود نور و تهویه هوا نیستند. گذشت زمان زمینه پیشرفت این وسایل را فراهم نموده و آنان را به یکی از عواملی که موجب زیبایی هنر معماری و ساختمان سازی می­شود، بدل کرده است.

انواع پنجره

پنجره ها با توجه به نوع باز شدن آن ها در دسته های مختلفی تقسیم بندی شده و موجود می­باشند:

  • پنجره لولایی

از جمله پرکاربردترین پنجره های مورد استفاده در منازل، پنجره های لولایی می­باشند. پنجره های لولایی از بخش های ثابت و متحرک و بازشویی تشکیل شده است که بخش های متحرک با استفاده از لولا باز و بسته می­شود.

  • پنجره کشویی

این پنجره ها بیشتر در منازلی که فضای بسیار کوچکی دارند، مورد استفاده قرار می­گیرند. در این نوع پنجره نیز چند قسمت ثابت و چند قسمت متحرک و بازشو در کنار هم قرار دارند. قسمت های متحرک پنجره های کشویی، هنگام باز شدن بر روی یک ریل به طرف چپ یا راست حرکت می­کنند.

  • پنجره دوجداره ثابت

این پنجره ها همان گونه که از نامشان پیداست، فاقد قابلیت باز شدن هستند. این وسایل صرفا به منظور فراهم کردن نور فضا مورد استفاده قرار می­گیرند.

یراق آلات پنجره

در ساخت پنجره ها وسایل گوناگونی تحت عنوان یراق آلات پنجره مورد استفاده قرار می­گیرند. این دسته از یراق آلات پنجره به پنجره این امکان را می­دهند که کارایی لازم را داشته و زیبایی مورد نیاز را نیز به محیط ببخشد.

انواع یراق آلات پنجره

در ادامه به بررسی چند مورد از یراق آلات پنجره خواهیم پرداخت:

  • دستگیره پنجره

دستگیره پنجره، درست همانند دستگیره درب یکی از کاربردی ترین یراق آلات پنجره می­باشد. این وسیله با هدف باز و بسته نمودن پنجره مورد استفاده قرار گرفته و کارایی بسیار زیادی دارد. دستگیره ها از دو قسمت مجزا که اولی به عنوان پایه بر روی قسمت ثابت پنجره نصب و دومی نیز بخش متحرک دستگیره است که بر روی قسمت بازشوی پنجره قرار گرفته و با قرار دادن زبانه دستگیره در جای خود، زمینه قفل شدن آن را فراهم می­کند.

  • حفاظ پنجره

این دسته از یراق آلات پنجره، که با استفاده از آهن، آلومینیوم و در مواردی نیز استل ساخته می­شود، انواع گوناگونی نظیر فرفورژه، ثابت و متحرک دارد. حفاظ پنجره سازه ای سازمانی جهت جلوگیری از ورود سارقین به منزل می­باشد. در گذشته حفاظ ها را در قسمت داخل پنجره تعبیه می­کردند، اما امروزه حفاظ های تولید شده را بیرون از پنجره ها نصب می­کنند! این گروه از یراق آلات پنجره، علاوه بر خاصیت زیبایی بخشی، باید محکم بوده و مقاومت بالایی نیز داشته باشند تا بتوانند مانع ورود عومل خارجی به منزل شوند.

  • لولای پنجره

دسته ای از یراق آلات پنجره، تحت عنوان لولا، در انواع گوناگونی نظیر چوبی، آهنی و کابینتی ساخته می­شود. لولا ها بر اساس جنس چهارچوب پنجره تولید شده و گفتنی است که علاوه بر جنس آن ها، نحوه آبکاریشان نیز متفاوت می­باشد. انتخاب نوع این دسته از یراق آلات پنجره، بر مبنای سلیقه مشتری و یا توصیه نجار و آهنگر می­باشد.

  • شیشه پنجره

اولین شیشه های تولید شده، شیشه تخت یا همان شیشه معمولی بودند. این در حالی است که امروزه بسیاری از کارخانه ها، شیشه را به شیوه فلوت می­سازند که در آن ضخامت شیشه های تولیدی یکسان بوده و پس از انجام مراحل برش کاری، می­تواند مورد استفاده قرار بگیرد. شیشه های تخت دسته ای از یراق آلات پنجره هستند که پس از شکستن به تکه هایی با لبه برنده تبدیل می­شوند.این شیشه ها در دو نوع رنگی و یا کاملا شفاف در بازار موجود بوده و میزان شفافیت آن ها قابل کنترل می­باشد. شیشه های تخت قابلیت تبدیل به آینه، شیشه سکوریت، شیشه لمینت و انواع دیگر شیشه را نیز دارند.

  • فریم پنجره

یکی از انواع یراق آلات پنجره فریم آهنی می­باشد. این فریم ها دهانه دقیقی به منظور نصب شیشه داشته و همین امر موجب کیپ بودن پنجره می­گردد. برای ساخت فریم های آهن پروفیل های با ابعاد 60*30 و یا 50*30 را مورد استفاده قرار می­دهند. از نکات دیگر استفاده از این فریم ها، ضد زنگ و رنگ کاری آن ها به منظور پیشگیری از زنگ زدگی و خوردگی آن ها می­باشد. عدم قرارگیری مناسب فریم ها در زمان نصب پنجره، موجب باز و بسته شدن پنجره خواهد شد.

  • لاستیک درزگیر پنجره

این دسته از یراق آلات پنجره، نقش بسیار مهمی در عایق بندی صوتی و حرارتی پنجره ایفا می­کنند. از جمله مهم ترین عواملی که باید در عایق بندی پنجره ها مد نظر قرار بگیرد، انتخاب درست نوع لاستیک از نظر منعطف بودن آن، دوام در برابر عوامل جغرافیایی و نیز عدم ترک برداشتن است. لاستیک های زیر به ترتیب، جزء بهترین لاستیک ها از لحاظ کیفیت می­باشند

اگر یراق آلات انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

پنجره

به گزارش دکوکده :یراق آلات پنجره بر گرفته از دو واژه پن به معنای بستن و جره به معنای دارای قرینه و متقارن می­باشد. پنجره نوعی ورودی است که به منظور عبور نور در دیوار، در و یا وسایل نقلیه جایگذاری می­شود. این وسایل که غالبا شیشه های شفاف و یا مات دارند، با استفاده از فریم یا همان چهارچوب در جای خود مستقر می­شوند. برخی از پنجره های شیشه دار، با استفاده از باز کردن شیشه ها امکان تهویه هوای درون فضای بسته ای همچون منزل را فراهم می­کنند. برخی دیگر نیز با بسته نگه داشتن شیشه ها، مانع ورود آلودگی هوا و نیز سر و صدا می­گردند. از جمله یراق آلات پنجره که برای بسته نگه داشتن این وسیله مورد استفاده قرار می­گیرد، قفل و یا دستگیره می­باشد.

امروزه پنجره ها تنها منفذی برای ورود نور و تهویه هوا نیستند. گذشت زمان زمینه پیشرفت این وسایل را فراهم نموده و آنان را به یکی از عواملی که موجب زیبایی هنر معماری و ساختمان سازی می­شود، بدل کرده است.

انواع پنجره

پنجره ها با توجه به نوع باز شدن آن ها در دسته های مختلفی تقسیم بندی شده و موجود می­باشند:

  • پنجره لولایی

از جمله پرکاربردترین پنجره های مورد استفاده در منازل، پنجره های لولایی می­باشند. پنجره های لولایی از بخش های ثابت و متحرک و بازشویی تشکیل شده است که بخش های متحرک با استفاده از لولا باز و بسته می­شود.

  • پنجره کشویی

این پنجره ها بیشتر در منازلی که فضای بسیار کوچکی دارند، مورد استفاده قرار می­گیرند. در این نوع پنجره نیز چند قسمت ثابت و چند قسمت متحرک و بازشو در کنار هم قرار دارند. قسمت های متحرک پنجره های کشویی، هنگام باز شدن بر روی یک ریل به طرف چپ یا راست حرکت می­کنند.

  • پنجره دوجداره ثابت

این پنجره ها همان گونه که از نامشان پیداست، فاقد قابلیت باز شدن هستند. این وسایل صرفا به منظور فراهم کردن نور فضا مورد استفاده قرار می­گیرند.

یراق آلات پنجره

در ساخت پنجره ها وسایل گوناگونی تحت عنوان یراق آلات پنجره مورد استفاده قرار می­گیرند. این دسته از یراق آلات پنجره به پنجره این امکان را می­دهند که کارایی لازم را داشته و زیبایی مورد نیاز را نیز به محیط ببخشد.

انواع یراق آلات پنجره

در ادامه به بررسی چند مورد از یراق آلات پنجره خواهیم پرداخت:

  • دستگیره پنجره

دستگیره پنجره، درست همانند دستگیره درب یکی از کاربردی ترین یراق آلات پنجره می­باشد. این وسیله با هدف باز و بسته نمودن پنجره مورد استفاده قرار گرفته و کارایی بسیار زیادی دارد. دستگیره ها از دو قسمت مجزا که اولی به عنوان پایه بر روی قسمت ثابت پنجره نصب و دومی نیز بخش متحرک دستگیره است که بر روی قسمت بازشوی پنجره قرار گرفته و با قرار دادن زبانه دستگیره در جای خود، زمینه قفل شدن آن را فراهم می­کند.

  • حفاظ پنجره

این دسته از یراق آلات پنجره، که با استفاده از آهن، آلومینیوم و در مواردی نیز استل ساخته می­شود، انواع گوناگونی نظیر فرفورژه، ثابت و متحرک دارد. حفاظ پنجره سازه ای سازمانی جهت جلوگیری از ورود سارقین به منزل می­باشد. در گذشته حفاظ ها را در قسمت داخل پنجره تعبیه می­کردند، اما امروزه حفاظ های تولید شده را بیرون از پنجره ها نصب می­کنند! این گروه از یراق آلات پنجره، علاوه بر خاصیت زیبایی بخشی، باید محکم بوده و مقاومت بالایی نیز داشته باشند تا بتوانند مانع ورود عومل خارجی به منزل شوند.

  • لولای پنجره

دسته ای از یراق آلات پنجره، تحت عنوان لولا، در انواع گوناگونی نظیر چوبی، آهنی و کابینتی ساخته می­شود. لولا ها بر اساس جنس چهارچوب پنجره تولید شده و گفتنی است که علاوه بر جنس آن ها، نحوه آبکاریشان نیز متفاوت می­باشد. انتخاب نوع این دسته از یراق آلات پنجره، بر مبنای سلیقه مشتری و یا توصیه نجار و آهنگر می­باشد.

  • شیشه پنجره

اولین شیشه های تولید شده، شیشه تخت یا همان شیشه معمولی بودند. این در حالی است که امروزه بسیاری از کارخانه ها، شیشه را به شیوه فلوت می­سازند که در آن ضخامت شیشه های تولیدی یکسان بوده و پس از انجام مراحل برش کاری، می­تواند مورد استفاده قرار بگیرد. شیشه های تخت دسته ای از یراق آلات پنجره هستند که پس از شکستن به تکه هایی با لبه برنده تبدیل می­شوند.این شیشه ها در دو نوع رنگی و یا کاملا شفاف در بازار موجود بوده و میزان شفافیت آن ها قابل کنترل می­باشد. شیشه های تخت قابلیت تبدیل به آینه، شیشه سکوریت، شیشه لمینت و انواع دیگر شیشه را نیز دارند.

  • فریم پنجره

یکی از انواع یراق آلات پنجره فریم آهنی می­باشد. این فریم ها دهانه دقیقی به منظور نصب شیشه داشته و همین امر موجب کیپ بودن پنجره می­گردد. برای ساخت فریم های آهن پروفیل های با ابعاد 60*30 و یا 50*30 را مورد استفاده قرار می­دهند. از نکات دیگر استفاده از این فریم ها، ضد زنگ و رنگ کاری آن ها به منظور پیشگیری از زنگ زدگی و خوردگی آن ها می­باشد. عدم قرارگیری مناسب فریم ها در زمان نصب پنجره، موجب باز و بسته شدن پنجره خواهد شد.

  • لاستیک درزگیر پنجره

این دسته از یراق آلات پنجره، نقش بسیار مهمی در عایق بندی صوتی و حرارتی پنجره ایفا می­کنند. از جمله مهم ترین عواملی که باید در عایق بندی پنجره ها مد نظر قرار بگیرد، انتخاب درست نوع لاستیک از نظر منعطف بودن آن، دوام در برابر عوامل جغرافیایی و نیز عدم ترک برداشتن است. لاستیک های زیر به ترتیب، جزء بهترین لاستیک ها از لحاظ کیفیت می­باشند

اگر یراق آلات انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات پلاستیکی دسته ای از مواد مصنوعی و نیمه مصنوعی که با استفاده از فرآیند بسپارش یا پلیمریزاسیون، به دست می­آیند را پلاستیک می­گویند. این مواد گروهی از بسپار های افزایشی یا تراکمی می­باشند که تنها به صورت مصنوعی موجود بوده و به شکل طبیعی یافت نمی­شوند. پلاستیک ها قابلیت تبدیل به اشکال گوناگون را دارند و شکل پذیری خوب آن ها یکی از ویژگی های برجسته شان، می­باشد.

به گزارش دکوکده : یراق آلات پلاستیکی دسته ای از مواد مصنوعی و نیمه مصنوعی که با استفاده از فرآیند بسپارش یا پلیمریزاسیون، به دست می­آیند را پلاستیک می­گویند. این مواد گروهی از بسپار های افزایشی یا تراکمی می­باشند که تنها به صورت مصنوعی موجود بوده و به شکل طبیعی یافت نمی­شوند. پلاستیک ها قابلیت تبدیل به اشکال گوناگون را دارند و شکل پذیری خوب آن ها یکی از ویژگی های برجسته شان، می­باشد.

پلاستیک ها تحت فرآیندهای حرارتی و مکانیکی، به یراق آلات پلاستیکی گوناگونی تبدیل می­شوند. پلاستیک ها قبل از عرضه به بازار به موادی نظیر ضد بلوک ها، آنتی اکسیدان ها، پایدار کننده های گرمایشی، لغزنده کننده ها، رنگ ها و تاخیر انداز های شعله وری نظیر آنتمران آغشته می­کنند.

تقسیم بندی پلاستیک ها

پلاستیک ها با توجه به ساختار مولکولی که دارند، در سه گروه مختلف تقسیم بندی می­شوند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

  • ترموپلاستیک ها

این دسته از پلاستیک ها قابلیت نرم و سخت شدن به دفعات مکرر را  با استفاده از گرم کردن و یا سرد کردن، دارند.

  • ترموست ها

این گروه از پلاستیک ها در حین فرآیند شکل گیری، یک شکل همیشگی به خود گرفته و با گرم کردن مجدد نیز تغییر نکرده و نرم نخواهد شد.

  • الاستومرها

این دسته از پلاستیک ها دارای خاصیت کشسانی می­باشند. برداشتن نیرویی که موجب تغییر شکل این پلاستیک ها گشته است، باعث بازگشت آن ها به حالت اولیه خواهد شد.

مشخصات عمومی پلاستیک ها

  • وزن مخصوص
  • استحکام
  • استحکام در برابر ضربه
  • سختی
  • خزش
  • خواص گرمایی
  • ویژگی های الکتریکی
  • جذب رطوبت
  • مقاومت در برابر تحلیل
  • مقاومت در برابر آتش

یراق آلات پلاستیکی

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، یکی از ویژگی های مهم پلاستیک ها، شکل پذیری آنان است. این دسته از مواد به دلیل سبکی در ساخت بسیاری از وسایل و نیز یراق آلات پلاستیکمورد استفاده قرار می­گیرند.

  • مثال هایی از یراق آلات پلاستیکی

یراق آلات پلاستیکی انواع متعدد و متنوعی دارند. در ادامه مواردی از یراق آلات پلاستیکی را به اختصار مورد بررسی قرار می­دهیم.

  • پایه پلاستیکی کابینت و مبل

از جمله مهم ترین یراق آلات پلاستیکی مورد استفاده در وسایلی نظیر مبل و کابینت، پایه های پلاستیکی این وسایل می­باشد. عدم انتخاب پایه مبل و پایه کابینت به تناسب فضای مورد نظر، موجب پیدایش مشکلاتی نظیر پوسیدگی، شکستگی و ترک خوردگی آن ها می­شود. پایه های مبل و کابینت انواع مختلفی داشته و در جنس های مختلفی از قبیل پلاستیک، تولید و به بازار عرضه می­شوند. از آن جا که پایه های مبل و کابینت از جمله مهم ترین قسمت های این وسایل می­باشند، بنابراین ساخت آن ها از موادی همچون پلاستیک که بسیار مقاوم بوده و پوسیده نمی­شود، سبب جذب طرفداران بسیاری خواهد شد.

  • بست کمربندی پلاستیکی

این نوع از یراق آلات پلاستیکی، نوعی نگه دارنده با هدف خوشه کردن سیم ها و کابل های الکتریکی می­باشد. این دسته از یراق آلات پلاستیکی به دلیل صرفه اقتصادی و نیز سهولت استفاده به منظور بستن دو یا چند شی به یکدیگر، در زمینه های مختلفی همچون صنعت برق و سایر صنایع دیگر، مصارف خانگی بسیار گسترده ای نیز دارند. بست های کمربندی در دو گروه بست های کمربندی پلاستیکی و بست های کمربندی استینلس استیل طراحی، ولید و به بازار عرضه می­شوند. بست های کمربندی پلاستیکی نسبت به شرایط محیطی حساسیت نشان داده و از این شرایط تاثیر می­پذیرند، به همین دلیل باید در محیط های خشک و خنک نگه داری شوند.

  • پایه یو پلاستیکی

پایه یو پلاستیکی از جمله پر کاربرد ترین یراق آلات پلاستیکی می­باشد که در زیر باکس های وسایلی نظیر کابینت قرار می­گیرد. به دلیل استفاده وسیع این پایه ها در زیر یخچال، آن ها را با نام پایه یخچالی نیز می­شناسند. این پایه ها برای ورق 16 میل مناسب بوده و به دلیل عدم نیاز به سوراخ کاری و نیز سهولت در حین نصب، نسبت به پایه های فلزی طرفداران بیشتری دارند.

  • جا کابلی پلاستیکی

از دیگر یراق آلات پلاستیکی پر طرفدار، جا کابلی می­باشد. کابل های موجود بر روی میز و نیز محل کار موجب به هم ریختگی و بی نظمی محیط می­گردد. این کابل ها موجب تاثیر منفی بر زیبایی محل شده و عاملی برای شلوغی محسوب می­شوند. استفاده از جا کابلی، موجب هوشمندانه شدن محیط و زیبایی آن می­گردد. این محصولات چاره ای برای پنهان کردن اتصالات و کابل ها می­باشد.

  • پیچ و مهره پلاستیکی

پیچ پلاستیکی از جمله پرکاربرد ترین وسایل در صنایع گوناگون می­باشد، که به صورت میله ای مدور با ابعاد مختلف و ساخته شده از پلاستیک می­باشد. سطح این وسیله شیارهای دورانی شکل مرتبی داشته و ابتدای میله مدور آن شکل های هندسی مختلفی از قبیل 4 گوش، 6 گوش و گرد دارد. گروه دیگر از یراق آلات پلاستیکی، مهره های پلاستیکیهستند که حلقوی شکل بوده و شیارهایی دورانی به عنوان دنده بر روی سطح داخلی آن ها دیده می­شود.

  • دستگیره پلاستیکی

دستگیره وسیله ای است که به عنوان نقطه ورود نیرو انتخاب شده و از آن برای باز و بسته کردن درب کابنیت و یا کشو استفاده می­شود. محل نصب این دسته از یراق آلات پلاستیکی، سلیقه ای می­باشد. دستگیره ها در سبک ها و طرح های متفاوتی طراحی شده و به بازار عرضه می­گردند.

  • گونیا پلاستیکی

نجاران در ساخت انواع باکس ها و کابینت ها به نوعی اتصال تحت عنوان اتصال 90 درجه نیز دارند. این اتصال موجب پیوند دو صفحه با زاویه 90 درجه به یکدیگر می­شود. این دسته از یراق آلات پلاستیکی در سایز کوچک در کابینت های آشپزخانه و نیز کمد ها مورد استفاده قرار می­گیرند.

اگر یراق آلات پلاستیک انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

آشنایی با یراق آلات تابلو برق تابلو برق جعبه ای از فلزی یا غیر فلزی می­باشد که از دو قسمت بیرونی و درونی تشکیل و به منظور نصب وسایل الکتریکی و ارتباط آن ها به وسیله هادی ها مورد استفاده قرار می­گیرد. امکان دسترسی به برخی از این تابلو میسر، برخی از آن ها سلول بوده و گروهی دیگر محفظه کاملا بسته ای هستند که امکان ارتباط با درون آن ها برقرار نیست. به گزارش دکوکده : آشنایی با یراق آلات تابلو برق تابلو برق جعبه ای از فلزی یا غیر فلزی می­باشد که از دو قسمت بیرونی و درونی تشکیل و به منظور نصب وسایل الکتریکی و ارتباط آن ها به وسیله هادی ها مورد استفاده قرار می­گیرد. امکان دسترسی به برخی از این تابلو میسر، برخی از آن ها سلول بوده و گروهی دیگر محفظه کاملا بسته ای هستند که امکان ارتباط با درون آن ها برقرار نیست.

گروه آخر خود به سه دسته اصلی، نیمه اصلی و فرعی یراق آلات تابلو برق تقسیم بندی می­شوند. تابلوهای اصلی مربوط به پست برق بوده و تابلوهای نیمه اصلی از آن ها تغذیه می­کنند. گروه سوم نیز در موتور خانه ها و روشنایی ها مورد استفاده قرار گرفته و ضمن تغذیه از تابلوهای اصلی، به منظور توزیع و کنترل سیستم های برق استفاده می­شوند.

این وسایل که با استفاده از تکمیل و مورد استفاده قرار می­گیرند، از وارد شدن شوک های الکتریکی به کاربران و کارکنان پیشگیری کرده و تجهیزات موجود در آن موجب حفاظت این تابلوها در مقابل عوامل محیطی همچون باد، باران، برف و ... می­شود. این تابلوها همچنین به منظور تقسیم مساوی نیروی برق بین تجهیزات گوناگون استفاده می­شوند.

از دیگر وظایف این دسته از تابلوها اصلاح ضریب توان می­باشد. فیوزها و قطع کننده های موجود در این دسته از تابلوها، موجب پیشگیری از نشتی جریان شده و آن را به طور مساوی در سر تا سر مدار توزیع می­کند.

منابع انرژی متعددی در تابلوهای برق موجود و مورد استفاده می­باشند که از پر اهمیت ترین مراکز تولید نیرو بوده و نقش مهمی در تولید و توزیع برق ایفا می­کنند. ساخت این تابلو ها نیازمند نیروهای تخصصی و فنی بسیاری بوده و با توجه به اولویت بندی ها، مراحل مختلفی دارد.

یراق آلات تابلو برق

تابلوهای برق از وسایل گوناگونی تحت عنوان یراق آلات تابلو برق ساخته شده است. تابلوهای برق به سه قسمت کلی دسته بندی می­شوند. قسمت درونی که تجهیزات در آن قرار گرفته، قسمت بیرونی شامل بدنه تابلو برق است و نیز قسمت ارتباطات که سیم ها در آن قرار دارند.

  • مثال هایی از یراق آلات تابلو برق

تابلوهای برق از یراق آلات تابلو برق بسیار متنوعی ساخته می­شوند که در ادامه برخی از آن ها را مورد بررسی قرار می­دهیم:

  • کلید زیمنس

دسته ای از یراق آلات تابلو برق، تحت عنوان کلید زیمنس در بسیاری از تابلوهای برق با هدف حفاظت و کنترل برق ورودی در کارخانه های گوناگون، مورد استفاده قرار می­گیرند. کلیدهای زیمنس در مقابل اضافه بار و نیز جریان اتصال کوتاه از تجهیزات صنعتی موجود در کارخانجات مراقبت به عمل می آورد. فیوز های موجود در تابلوهای برق توانایی انجام مداوم و عاری از خطای عمل حفاظت موضعی را نخواهند داشت. به همین دلیل استفاده از کلیدهای زیمنس در این دسته از تابلوها ضروری می­باشد. این دسته از یراق آلات تابلو برق، بلافاصله پس از قطع مدار در اثر جریان بالا، می­توانند مجددا مورد بهره برداری قرار گیرند.

  • لولا

لولا وسیله ای مفصل مانند می­باشد که به منظور اتصال دو قطعه به یکدیگر با زاویه چرخش معینی حور محور لولا، مورد استفاده قرار می­گیرد. این دسته از محصولات، در انواع مختلفی موجود و در وسایل متفاوتی مورد استفاده قرار می­گیرند. رایج ترین لولاهای مورد استفاده در تابلوهای برق لولا سه تکه، لولا مخفی فلزی، لولا تخت، لولا سیواکن و لولا تابلو می­باشد.

  • بدنه تابلو برق

این دسته از یراق آلات تابلو برق، با هدف نگه داری از تجهیزات نصب شده در این دسته از تابلوها و همچنین محفوظ نگه داشتن آن ها در مقابل برخورد های ناخواسته طراحی شده اند. این بدنه ها از موادی نظیر کامپوزیت، پلاستیک و یا آهن ساخته می­شوند. ضخامت ورق های تابلوهای آهنی به مواردی مانند محل استقرار تابلو، محل ورود و خروج هادی ها، شکل بدنه، شکل ساخت بلوک و ... بستگی دارد. این دسته از محصولات، به صورت قطعه ای ساخته شده و بعد از جوشکاری و رنگ آمیزی در محل مورد نظر نصب می­شوند.

  • نوار دور درب آب بندی

این دسته از یراق آلات تابلو برق تحت عنوان نوارهای لاستیکی و اسفنجی، به دلیل اهمیتی که در درزگیری درب تابلوهای برق در مقابل عواملی همچون رطوبت و گرد و غبار دارند، در ساخت این تابلوها نقش بسیار مهمی را ایفا می­کنند. این دسته از نوارهای اسفنجی لاستیکی بسیار سبک و نرم بوده و به سبب ارتجاعی بودن آن به منظور آب بندی، هوابند، درزگیر، گردگیر و نیز لرزش گیر در صنایع گوناگون و نیز در صنعت برق مورد استفاده قرار می­گیرند.

  • مهره کف گلند پید

این دسته از محصولات، به منظور اتصال لوله های خرطومی فلزی به جعبه تقسیم های پلاستیکی و یا فلزی مورد استفاده قرار می­گیرند. گلند دو پیچ بعد از برداشتن مهره ای که به همراه دارد، آماده نصب به رزوه محل مورد نظر می­باشد. این دسته از یراق آلات تابلو برق به همراه مهره موجود، به حفره موجود متصل می­شود.  این گروه از محصولات در محیط هایی نظیر سیستم های روشنایی، سیم کشی و کابل کشی های صنعتی ... مورد استفاده قرار می­گیرند.

اگر یراق آلات تابلو برق انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات تخت تاشو بسیاری از مردم از وجود فضای کم در اتاق خواب خود ناراضی بوده و این مشکل را دلیل استفاده از وسایلی نظیر تخت خواب می­دانند. به عنوان پیشنهادی مفید برای این افراد، می­توان تخت تاشو را نام برد. تخت تاشو پس از استفاده، امکان جمع شدن به سمت دیوار را داشته و بدین ترتیب فضای خالی زیادی در اتاق خواب را برایتان به ارمغان می آورد. به گزارش دکوکده : یراق آلات تخت تاشو بسیاری از مردم از وجود فضای کم در اتاق خواب خود ناراضی بوده و این مشکل را دلیل استفاده از وسایلی نظیر تخت خواب می­دانند. به عنوان پیشنهادی مفید برای این افراد، می­توان تخت تاشو را نام برد. تخت تاشو پس از استفاده، امکان جمع شدن به سمت دیوار را داشته و بدین ترتیب فضای خالی زیادی در اتاق خواب را برایتان به ارمغان می آورد.

 

همچنین این گروه از تخت ها زمینه قرار گیری وسایلی نظیر کمد، میز آرایشی، آینه قدی و وسایلی از این دست را، در کنار خود فراهم نموده و فضایی بی نظیر را در اتاق خواب شما ایجاد می­کند. تخت های تاشو مدل ها های متنوع و طرح های گوناگونی دارند و گاها به صورت عمودی و بعضی مواقع نیز به صورت افقی باز و بسته می­گردند. یراق آلات تخت تاشو انواع گوناگون و متعددی دارند و زمینه ساخت این تخت ها به صورت یک نفره و نیز دو نفره را فراهم می آورند.

 

تخت های تاشو ضمن تاشو وکم جا بودن، همه وظایف یک سرویس خواب معمولی را نیز انجام می­دهند. این تخت ها با توجه به سایز تشک موجود در بازار، در ابعاد گوناگون طراحی، تولید و به بازار عرضه می­شوند. این تخت ها در حالت عادی، 40 سانتی متر عمق داشته و این عمق با توجه به استفاده از تشک های ضخیم تر، تا سقف 60 سانتی متر نیز قابل افزایش می­باشد. از آن جا که فریم فلزی تخت های تاشوی عمودی متفاوت از فریم تخت های افقی می­باشد، در هنگام خرید باید عمودی یا افقی بودن تخت را مد نظر داشته و با توجه به نوع آن به خرید تشک بپردازیم.

 

یراق آلات تخت تاشو

 

در تولید تخت های تاشو که ضمن استفاده از تختی راحت برای خواب، موجب ایجاد فضای آزاد در اتاق خواب می­گردند، یراق آلات تخت تاشو در انواع متعدد و متنوع مورد استفاده قرار می­گیرند. یراق آلات تخت تاشبه تعداد فراوان موجود می­باشند، که در ادامه به اختصار به معرفی برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

 

مثال هایی از یراق آلات تخت تاشو

 

جک گازی

 

جک ابزاری مکانیکی با قابلیت وارد کردن نیرویی بسیار زیاد که به منظور بلند کردن اجسام سنگین مورد استفاده قرار می­گیرد. این دسته از یراق آلات تخت تاشو که نوع گازی آن در ساخت این نوع تخت مورد استفاده قرار می­گیرد، غالبا نیرویی خطی را با به کارگیری رزوه و یا سیلندر هیدرولیک به وسیله دارای وزن سنگین وارد می­کند. جک مورد استفاده در تخت تاشو، در واقع کفی مورد استفاه در تخت خواب می­باشد که زمینه باز و بسته شدن این نوع تخت را فراهم می­کند. به عبارت دیگر جک های گازی در کف تخت خواب قرار گرفته و این وظیفه را انجام می­دهند. این نوع جک ها در دو دسته تمام کلاف و نیم کلاف که هردو عملکرد و مقاومت یکسانی داشته و از نظر کارایی نیز تفاوت چشمگیری ندارند، موجود می­باشند.

 

فرنگ تخت مهره دار

 

این گروه از یراق آلات تخت تاشو به ظاهر شبیه لولای مورد استفاده در درب ها می­باشند. تفاوت این یراق آلات تخت تاشو با لولا در این است که لولا ها با هدف اتصال درب به چهارچوب و نیز باز و بسته شدن آن با یک زاویه چرخشی مناسب مورد استفاده قرار می­گیرند، اما فرنگ تخت به منظور اتصال قطعات یک تخت تاشو به یکدیگر، استفاده می­گردد. استفاده از این گروه از محصولات در نصب تخت ها، موجب نامگذاری آن ها تحت عنوان فرنگ تخت خواب شده است. فرنگ ها انواع تنوع و متعددی داشته و نصبشان نیز بسیار ساده می­باشد. استفاده از این محصول در هنگام نصب بدنه، آسیبی به رنگ و بدنه تخت خواب وارد نخواهد کرد. فرنگ ها از یک قسمت گونیایی که به بدنه تخت و سمتی صاف که به ابتدا و انتهای تخت نصب می­شود، تشکیل شده اند.

 

یراق ال شکل

 

این دسته از یراق آلات تخت تاشو، زمینه اتصال تخت به دیوار را فراهم می­کنند. یراق ال شکل با استفاده از گالوانیزه روکش شده و بدین ترتیب ضد زنگ بوده و استقامت و زیبایی آن ها محفوظ می­ماند. به منظور تقویت استحکام و ایمنی این دسته از وسایل، آن ها را از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید و سپس جهت استفاده به بازار عرضه می­کنند.

 

یراق میله ای

 

یراق میله ای دسته ای از این محصولات می­باشد که با استفاده از روکش گالوانیزه ضد زنگ شده و زیبایی دو چندانی می­یابد. این یراق به منظور نگه داری جک گازی تخت خواب تاشو بر روی این نوع تخت مورد استفاده قرار می­گیرد. این دسته از یراق آلات نیز با هدف افزایش ایمنی و همچنین کیفیت محصول، از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته می­شوند.

 

یراق یو شکل

 

یراق های یو شکل، گروهی از یراق آلات تخت تاشو هستند که با استفاده از روکش گالوانیزه در مقابل زنگ زدگی مقاوم شده  نیز زیبایی چشمگیری یافته اند. استفاده از مواد اولیه با کیفیت به منظور افزایش طول عمر ین محصولات، اصلی بسیار مهم و غیر قابل انکار می­باشد.

 

بست فلزی

 

بست های فلزی در تخت های تاشو با هدف اتصال کلاف تخت به درب آن مورد استفاده قرار می­گیرند. رعایت اصل استفاده از روکش گالوانیزه به منظور افزایش زیبایی و مقاومت و نیز استفاده از مواد اولیه مرغوب برای حفظ ایمنی و کیفیت کار، در این دسته از یراق آلات تخت تاشو نیز به چشم می­خورد.

 

اگر یراق آلات تخت تاشو انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

ام دی اف، فرآورده چوبی به منظور استفاده در وسایلی نظیر سرویس خواب، کابینت آشپزخانه، میز و غیره است. روکش های چوبی در طرح ها و رنگ های مختلف را می­توان روی ورقه های ام دی اف قرار داده و از آن ها در ساخت وسایلی مانند کابینت، میز و نیز سرویس خواب مورد استفاده قرار داد. تخت خواب هایی از این جنس که با استفاده از یراق آلات تخت خواب ام دی اف ساخته و پرداخته می­شوند، از جمله محبوب ترین و پر طرفدارترین وسایل ساخته شده از ام دی اف می­باشند.

به گزارش دکوکده : همه شما نام ام دی اف را بارها و بارها شنیده اید! آیا می­دانید ام دی اف مخفف چه اصطلاحی است؟! ام دی اف (MDF) مخفف شده عبارت Medium Density Fibreboard به معنی تخته فیبر دارای چگالی متوسط می­باشد. این تخته چوب نوعی فرآورده چوبی به منظور استفاده در وسایلی نظیر سرویس خواب، کابینت آشپزخانه، میز و وسایلی از این قبیل و ترکیبی از تکه های کوچک چوب نرم و چوب سخت که همان فیبر چوبی می­باشد، است.

برای ساخت این تخته فیبرها تکه های ریز و درشت چوب را با مقداری رزین و موم مخلوط می­کنند. سپس ترکیب به دست آمده را در معرض گرما فشرده سازی و پرس می­کنند تا محصول نهایی به دست آید. روکش های چوبی در طرح ها و رنگ های مختلف را می­توان روی ورقه های ام دی اف قرار داده و از آن ها در ساخت وسایلی مانند کابینت، میز و نیز سرویس خواب مورد استفاده قرار داد. تخت خواب هایی از این جنس که با استفاده از یراق آلات تخت خواب ام دی اف ساخته و پرداخته می­شوند، از جمله محبوب ترین و پر طرفدارترین وسایل ساخته شده از ام دی اف می­باشند.

مزایای ام دی اف

  • تولید ام دی اف فرآیندی نسبتا ارزان می­باشد. به همین دلیل انتخابی مقرون به صفه برای وسایل مورد نیاز منزل است.
  • استفاده از خرده چوب های بازیافتی در ساخت ام دی اف موجب شده است که این گونه از چوب ها، نقش مهمی در حفظ محیط زیست داشته باشند.
  • ورقه های ام دی اف قابلیت پذیرش روکش هایی با طرح ها و رنگ های مختلف را دارند. بنابراین تنوع رنگ  و طرح این ورقه ها بسیار بالا و به همین دلیل بسیار پر طرفدار می­باشند.
  • سطح صاف ام دی اف ها موجب می­شود که چسباندن مواد دیگر بر روی آن ها به سهولت انجام شود.
  • در ساخت ام دی اف ها موادی شیمیایی به کار گرفته می­شوند که موجب مصونیت این ورقه ها در مقابل آسیب آفاتی نظیر موریانه می­گردند.
  • ام دی اف ها در مقابل انبساط و انقباضات دمایی مقاوم می­باشند.

امروزه ام دی اف ها از جمله با کیفیت ترین و کار آمدترین مواد موجود در بازار به منظور ساخت وسایلی از قبیل تخت خواب می­باشند. تنوع زیاد، استحکام بالا و قیمت مناسب ام دی اف ها سبب استقبال فراوان مردم از آن ها شده است.

یراق آلات تخت خواب ام دی اف

در ساخت تختخواب هایی از جنس ام دی اف، یراق آلات تخت خواب ام دی اف بسیار گوناگونی مورد استفاده قرار می­گیرند. در ادامه به بررسی و معرفی برخی یراق آلات تختخواب ام دی اف خواهیم پرداخت:

  • مثال هایی از یراق آلات تخت خواب ام دی اف
  • فرنگ تخت خواب ام دی اف

از جمله پر کاربردترین این محصولات، تخت فرنگی می­باشد. این دسته از یراق آلات تخت خواب ام دی اف، دارای ورقه ای ضخیم بوده و در مقایسه با سایر فرنگ های مورد استفاده در امور دیگر بسیار مقاوم می­باشند. فرنگ ها به وسیله یک پیچ کوتاه به یکدیگر متصل شده و اگر این پیچ ها باز شوند، بدنه های تخت از یکدیگر جدا می­گردند.

  • اتصال الیت

در صنایع چوب و نجاری به منظور اتصال دو قطعه چوب به یکدیگر از اتصالات متنوعی استفاده می­کنند. از جمله پر طرفدار ترین اتصالات که قیمت مناسبی نیز دارد، اتصال الیت می­باشد. این گروه از یراق آلات تخت خواب ام دی اف، قابل جداسازی از هم بوده و موجب اتصال سریع و قوی ورقه های ام دی اف به یکدیگر می­شوند. اتصالات الیت زمینه اتصال دائم یا موقت قطعات را به یکدیگر فراهم می­کند. این قابلیت موجب می­شود که شما در هنگام جا به جایی، قطعات تخت خواب را از یکدیگر جدا کرده و سپس با استفاده از یراق آلات تختخواب ام دی اف تحت عنوان اتصال الیت، مجددا قطعات جدا شده را به هم متصل کنید. این گروه از محصولات در انواع گوناگونی نظیر الیت سیلندر بلند، الیت سیلندر کوتاه، الیت دو طرفه، الیت صفحه بند و ...، به بازار عرضه می­شوند.

  • پیچ فیکس

در کارگاه های نجاری و مخصوصا در ساخت تخت خواب های ام دی اف، انواع گوناگونی از اتصالات جدا شدنی و جدا نشدنی مورد استفاده قرار می­گیرند. یکی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایلی که موجب اتصال دو صفحه ام دی اف به یکدیگر می­شود و در ابعاد و اندازه های متنوع موجود می­باشد، پیچ است. پیچ یکی از این محصولات و از نوع اتصالات جدا شدنی می­باشد که در ساخت این دسته از وسایل، بسیار مورد استفاده قرار می­گیرد. پیچ های فیکس و نیز پیچ های ام دی اف از جمله انواع مختلف این دسته از یراق آلات تخت خواب ام دی اف می­باشند.

  • گونیا و نگه دارنده طبقه

گونیا و نگه دارنده طبقه از جمله یراق آلات تخت خواب ام دی اف جدا شدنی می­باشد که در انواع مدل های ساده و فانتزی در بازار موجود است. این گروه از محصولات، بسیار کاربردی بوده و در دو نوع ثابت و تاشو طراحی شده و به بازار عرضه می­گردد. با استفاده از گونیا می­توان به سادگی صفحات ام دی اف موجود در تخت خواب را به یکدیگر وصل کرد.

اگر یراق آلات ام دی اف انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

یراق آلات پنجره دو جداره آلومینیومی برگرفته از دو کلمه پن به معنای بستن و جره به معنای دارای تقارن می­باشد. در واقع پنجره نوعی ورودی ایجاد شده در دیوار، درب و وسایل نقلیه به منظور عبور نور و تهویه هوا است. پنجره های آلومینیومی، دسته ای از این ورودی ها هستند که در ساخت آن ها، پروفیل های آلومینیومی را به کار می­گیرند. پروفیل های آلومینیومی دارای ساختاری نقره ای رنگ با جلای فلزی و نیز قابلیت شکل پذیری فوق العاده زیاد می­باشند که بافتی نرم و سبک دارند.

به گزارش دکوکده : یراق آلات پنجره دو جداره آلومینیومی برگرفته از دو کلمه پن به معنای بستن و جره به معنای دارای تقارن می­باشد. در واقع پنجره نوعی ورودی ایجاد شده در دیوار، درب و وسایل نقلیه به منظور عبور نور و تهویه هوا است. پنجره های آلومینیومی، دسته ای از این ورودی ها هستند که در ساخت آن ها، پروفیل های آلومینیومی را به کار می­گیرند. پروفیل های آلومینیومی دارای ساختاری نقره ای رنگ با جلای فلزی و نیز قابلیت شکل پذیری فوق العاده زیاد می­باشند که بافتی نرم و سبک دارند.

سبکی وزن و مقاومت در برابر زنگ زدگی از جمله خواص آلومینیوم می­باشد. پنجره های آلومینیومی مورد استفاده در معماری ساختمان ها، به دو دسته تقسیم می­شوند. گروه اول پنجره های آلومینیومی قدیمی هستند که در بسیاری از ساختمان ها، شکل کشویی آن ها را مورد استفاده قرار می­دهند. نوع دوم پنجره های آلومینیومی، نسل دو جداره آن­هاست که عایق قوی صدا و حرارت می­باشد.

این دسته از پنجره ها، توسط یراق آلات پنجره دو جداره آلومینیومی ساخته و پرداخته شده و سپس به منظور استفاده مشتریان به بازار عرضه می­گردد.

نسل اول پنجره های آلومینیومی باه به کار بردن میلگرد و اتصال آن ها به هم ساخته می­شد و بنابراین افزایش کیفیت این پنجره ها از طریق دو جداره سازی آن ها ممکن نبود. پس از این مدل از درب و پنجره های آلومینیومی، نسل دوم این ابزار تحت عنوان اس تی طراحی، تولید و به بازار عرضه شد.

این دسته از پنجره های آلومینیومی قابلیت دو جداره شدن را داشتند. اما وجود درزهایی در این پنجره ها سبب ناکار آمدی دوجداره بودن آن ها گشت. همین مشکلات سبب شد که نوع جدیدی از پنجره های آلومینیومی اس تی تحت عنوان پنجره دوجداره ترمال بریک به بازار عرضه گردد. این دسته از پنجره های آلومینیومی عایق قوی حرارت بودند و همین امر از دلایل برتری آنان بر نسل های گذشته پنجره دو جداره آلومینیومی بود.

آلومینیوم ضریب انتقال حرارت بسیار بالایی داشته که به همراه ویژگی دو جداره بودن پنجره ها،  موجب عدم انتقال حرارت در پروفیل می­گردد.

پنجره های دو جداره آلومینیومی دارای مزایای بسیاری نظیر امنیت بالا، عایق حرارتی، جلوگیری از هدر رفت انرزی، پیشگیری از آلودگی صوتی، عدم احتیاج به رنگ آمیزی، عدم نفوذ گرد و غبار، مقاومت در مقابل تغییرات آب و هوایی و کاهش هزینه های ناشی از گرمایش و سرمای ساختمان می­باشد.

یراق آلات پنجره دو جداره آلومینیومی

یراق آلات پنجره دو جداره آلومینیومی، از جمله مهم ترین و کاربردی ترین اجزای درب و پنجره های دو جداره می­باشند. گفتنی است که یراق آلات پنجره دو جداره آلومینیومی بسیار متعدد و متنوع بوده ومشتریان با توجه به سلیقه خود و نیز به تناسب محیط مورد استفاده، امکان انتخاب آن ها را دارند. در ادامه به معرفی و بررسی برخی از کاربردی ترین یراق آلات پنجره دو جداره آلومینیومی خواهیم پرداخت:

  • مثال هایی از یراق آلات پنجره دو جداره آلومینیومی
  • لولا

از جمله مهم ترین یراق آلات پنجره دو جداره آلومینیومی، لولا ها می­باشند. این دسته از یراق آلات، تمام وزن لنگه بازشو را تحمل کرده و در صورت استفاده از نوع نا مرغوب آن ها به سادگی می­شکنند. لولا ها قطعاتی مفصل مانند هستند و به منظور باز و بسته شدن پنجره ها، حضور آن ها الزامی می­باشد.

  • قفل

یکی از کاربردی ترین یراق آلات پنجره دو جداره آلومینیومی قفل ها می­باشند که عدم استفاده از نوع بی کیفیت این قطعات موجب از کار افتادن چرخ دنده ها شده و فشار زیادی را بر دستگیره ها و نیز اسپانیولت وارد می­کند. این وسایل ابزاری برای قفل کردن و در صورت نیاز باز کردن پنجره ها می­باشند.

  • دستگیره

دستگیره پنجره، یکی از پر اهمیت ترین یراق آلات پنجره دو جداره آلومینیومی است. دستگیره ها با هدف باز و بسته نمودن پنجره طراحی و تولید می­شوند و بسیارپر کاربرد هستند. این وسایل از دو بخش متمایز که بخش اول در نقش پایه بر روی قسمت ثابت پنجره نصب و بخش دوم نیز قسمت متحرک دستگیره می­باشد که قرار گرفتن بر روی قسمت بازشوی پنجره و قرار دادن زبانه دستگیره در جای خود، امکان قفل شدن پنجره را فراهم می­سازد.

  • سیلندر

این دسته از محصولات که بهترین نوع آن از جنس برنج به همراه روکش آلومینیوم می­باشد، با توجه به اندازه و نوع پروفیل آلومینیومی به کر برده شده در پنجره دو جداره انتخاب می­شود. قسمت اهرم مرکزی سیلندر با هدف افزایش ایمنی، باید به هنگام خارج شدن کلید از سیلندر، از مرکز خارج گردد. این اهرم مرکزی نباید در وقت هایی نظیر وقت سرقت، از اهرم سیلندر خارج شود. با این کار، سیلندر به برقراری امنیت کمک خواهد کرد.

  • زبانه

زبانه از جمله این محصولات می­باشد که در و نوع کوتاه و بلند طراحی می­گردد. این وسیله در هنگام باز و بسته شدن پنجره آلومینیومی در جای خود قرارگرفته و بدین صورت فشار وارده بر لولاها را به طرز چشمگیری می­کاهد.

  • اسپانیولت

اسپانیولت یکی از کاربردی ترین یراق آلات پنجره دو جداره آلومینیومی است که از قسمت چرخ دنده تولید می­شود. استفاده از آلیاژهای با کیفیت در ساخت این قطعات، موجب افزایش عمر مفید و عدم فرسودگی آن می­شود.    نصب یراق آلات پنجره دو جداره آلومینیومی که از کیفیت کافی برخوردار نیستند بر روی پنجره های آلومینیومی دوجداره، مشکلاتی نظیر شکستن دستگیره  و یا هرز شدن پیچ ها را به دنبال خواهد داشت و این امر موجب عدم کارایی پنجره آلومینیومی خواهد شد.

اگر این محصول انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

یراق آلات برنجی ،شامل مجموعه ای از آلیاژهای مس با حداکثر 40 درصد عنصر روی است.تغییر مقدار روی موجود در این آلیاژ، زمینه را برای تغییر خواص کلی آلیاژ فراهم می­کند. برنج های cu-zn به همراه عناصر اضافی نظیر قلع، آلومینیوم، سیلیسیوم، منگنز، نیکل و سرب، برنج های آلیاژی نامگذاری می­شوند.

به گزارش دکوکده : یراق آلات برنجی ،شامل مجموعه ای از آلیاژهای مس با حداکثر 40 درصد عنصر روی است.تغییر مقدار روی موجود در این آلیاژ، زمینه را برای تغییر خواص کلی آلیاژ فراهم می­کند. برنج های cu-zn به همراه عناصر اضافی نظیر قلع، آلومینیوم، سیلیسیوم، منگنز، نیکل و سرب، برنج های آلیاژی نامگذاری می­شوند. عناصر آلیاژی که موجب بهبود برخی از خواص برنج خالص می­گردند، به ندرت بیش از 4 درصد می­شوند. این عناصر قابلیت استفاده در موارد دیگر را نیز دارند. از برنج در ساخت یراق آلات برنجی که بسیار پر کاربرد و پر اهمیت هستند، استفاده می­شود.

آشنایی با برنج و خواص آن

  • خواص فیزیکی برنج

برنجی نوعی آلیاژ دودویی حاوی عناصر مس و روی و دارای نقطه ذوب 1652-1724 درجه فارنهایت می­باشد. اکثر آلیاژهای برنج دامنه انجماد بسیار پائینی داشته  و به موجب وجود فلزات دیگر در مس نقطه ذوب کمی دارند. هر اندازه دامنه انجماد کمتر و پائین تر باشد، سیالیت آلیاژ بهبود خواهد یافت. اما این امر زمینه افزایش حجم انقباض متمرکز را در پی دارد.

  • ویژگی های مهم برنج

برنج به دلیل شکل و رنگ خاصی که دارد، در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می­گیرد. می­توانید با استفاه از این آلیاژ طلایی رنگ در دکوراسیون منزل، زیبایی چشم نوازی به منزلتان ببخشید! همچنین برنج در مکان هایی مانند مغزی قفل ها، که نیازمند اصطکاک پائین می­باشند، به کار برده می­شود. آلیاژ برنج همچنین در سازهای موسیقی بخاطر خاصیت آکوستیکی کاربرد دارد.

برنج در مقابل اکسایش مقاومت بسیاری داشته و کدر و لکه دار نمی­شود. این آلیاژ در مقایسه با مس و روی خاصیت چکش خواری بیشتری داشته و دمی ذوبی بین 900 تا 940 درجه سانتی گراد دارد. با استفاده از تغییر نسبت مخلوط روی و مس، می­توان سختی و نرمی این آلیاژ را دستکاری کرد. وجود مس در داخل برنج موجب ایجاد خاصیت میکروب کشی در آن می­گردد. به همین دلیل مواردی مانند دستگیره اتاق های بیمارستان و سایر وسایل فلزی رایج موجود در این مکان را از برنج می­سازند.

یراق آلات برنجی

یراق آلات برنجی دسته ای از وسایل ساخته شده از آلیاژ برنج هستند که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می­گیرند. در ادامه مواردی از یراق آلات برنجی پر کاربرد را معرفی کرده و بررسی می­کنیم.

  • مثال هایی از یراق آلات برنجی
  • بست غلطکی برنجی

بست غلطکی برنجی از جملهیراق آلات برنجی می­باشد که به منظور اتصال دو صفحه چوبی به یکدیگر مورد استفاده قرار می­گیرد. چفت غلطکی برنجی بهترین گزینه برای استفاده در درب هایی است که می­خواهید به سادگی آن ها را باز و بسته کنید. این بست دارای طول 70 میلی متر بوده و موجب اتصال دو صفحه چوبی با قابلیت سهولت در باز و بسته شدن آن ها می­شود. این دسته از یراق آلات برنجی با به کار گیری آلیاژ برنج ساخته شده و به همین دلیل رنگی طلایی و زیبا دارد.

  • سیلندر برنجی

سیلندر موجود در قفل از جمله مهم ترین اجای سازنده قفل می­باشد. این دسته از یراق آلات برنجی وظیفه خواندن کلید را عهده دار هستند. به عبارت دیگر سیلندرها تعیین کننده این موضوع می­باشند که کدام کلید موجب باز شدن قفل می­گردد. این گروه از یراق آلات برنجی با توجه به نوع کلید به انواع گوناگونی نظیر سیلندر معمولی، سیلندر کامپیوتری، سیلندر ناودانی، سیلندر چهارسو، سیلندر سرویسی، سیلندر دو شیار و ... تقسیم بندی می­شوند.

  • دستگیره برنجی

این دسته از یراق آلات برنجی، به سبب فلز استفاده شده در آن ها، دارای رنگی زرد تا مسی و متمایل به قرمز می­باشند. هرچه میزان مس موجود در آلیاز برنج بیشتر باشد، این رنگ به قرمزی می­گراید. این دسته از یراق آلات برنجی در دو سبک کلاسیک و مدرن طراحی، تولید و برای استفاده مشتریان به بازار عرضه می­گردند. دستگیره ها محل تمرکز نیروی ورودی به منظور باز کردن درب می­باشند.

  • شیر آلات برنجی

شیر آلات برنجی از جمله پر مصرف ترین یراق آلات برنجی مورد استفاده در صنایع مختلف می­باشند. شیر آلات برنجی به صورت رزوه ای متصل شده و غالبا به صورت توپیچ دندانه می­گردند. این دسته از یراق آلات برنجی انواع گوناگونی دارند:

  • شیر فلکه کشویی برنجی : این دسته از شیر آلات که اصطلاحا به شیر آلات on/off معروف هستند، وظیفه قطع و وصل جریان را بر عهده دارند.
    • شیر سوزنی برنجی : این دسته از شیر آلات به منظور تنظیم جریان شیر آلات فوق، مورد استفاده قرار می­گیرند.
    • شیر یکطرفه برنجی : در موارد بسیار کمی جریان سیال در خلاف جهت اصلی خود حرکت می­کند که موجب وارد شدن آسیب به سایر اقلام می­گردد. استفاده از شیر یکطرفه به سیال اجازه می­دهد که فقط در یک جهت عبور کند.
    • شیر گازی برنجی : این دسته از شیر آلات نیز به منظور قطع و وصل جریان سیالاتی نظیر آب و گاز مورد استفاده قرار می­گیرند.
  • ظروف برنجی

آلیاژ برنج از جمله مهم ترین آلیاژهای مورد سفارش طب سنتی می­باشد. این آلیاژ موجب جذب فلز روی شده و فلز مس نیز دارد. از گذشته های دور تا کنون دسته ای از یراق آلات برنجی تحت عنوان ظروف ساخته شده از آلیاژ برنج را به خاطر وجود فواید گوناگون نظیر خاصیت ضد میکروبی، مورد استفاده قرار می­دهند.

اگر یراق آلات برنجی انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

 

انواع یراق آلات استیل بر سه مفهوم دلالت دارد: فولاد، آلیاژی از آهن و کربن یا همان فولاد ضد زنگ، فولادی مقاوم در برابر خوردگی و استیل با فرمول شیمیایی COCH3. در علم مواد، فولاد زنگ نزن یا همان استیل، آلیاژی از فولاد و متشکل از آهن، کروم و نیکل است. به گزارش دکوکده : انواع یراق آلات استیل بر سه مفهوم دلالت دارد: فولاد، آلیاژی از آهن و کربن یا همان فولاد ضد زنگ، فولادی مقاوم در برابر خوردگی و استیل با فرمول شیمیایی COCH3. در علم مواد، فولاد زنگ نزن یا همان استیل، آلیاژی از فولاد و متشکل از آهن، کروم و نیکل است.

حداقل درصد جرمی کروم موجود در استیل 5/10 درصد و حداکثر درصد جرمی کربن موجود در آن 2/10 درصد می­باشد. استیل به موجب دارا بودن خاصیت غیر فعال شدن، مقاومت بسیار بالایی در مقابل خوردگی دارد که این مقاومت با افزودن مقدار کروم، افزایش خواهد یافت. تشکیل لایه ای غیر فعال بر روی سطح استیل که پیوند شدیدی با لایه زیرین خود دارد، مانع تماس زیاد استیل با محیط اطراف و در نتیجه خوردگی آن می­گردد.

این دسته از فولادهای زنگ نزن به دلیل مقاومت بی نظیری که در مقابل خوردگی از خود نشان می­دهند، در ساخت یراق آلات استیل بسیار مورد توجه می­باشند.

استیل ها در شکل های متفاوتی نظیر ورق استیل، صفحه استیل، میله استیل، سیم استیل و نیز لوله استیل طراحی و تولید شده و در ساخت وسایلی نظیر وسایل آشپزی، دستگاه های جراحی، لوازم خانگی بزرگ، مصالحساختمانی در سختمان های بزرگ و تجهیزات صنعتی و ... مورد استفاده قرار می­گیرند.

از دیگر ویژگی های استیل که زمینه محبوبیت آن در ساخت یراق آلات استیل را فراهم نموده است، سهولت تمیز و استریل کردن وسایل ساخته شده از استیل با استفاده از بخار و عدم احتیاج به پوشش سطحی می­باشد.

استیل به طور صد در صد قابل بازیافت بوده و پس از ذوب شدن و قالب گیری مجدد، دوباره به چرخه حیات باز خواهد گشت. 68 تا 80 درصد از استیل های موجود در بازار، با استفاده از بازیافت ضایعات تامین می­شوند. گفتنی است که استیل مقاومت بی نظیری در برابر دماهای بسیار بالا تا حد 1000 درجه سانتی گراد و دماهای خیلی پائین تا حد -200 درجه سانتی گراد دارد. استیل های حاوی نیکل توانایی جذب توسط آهنربا را ندارند. اما در صورتی که استیل حاوی نیکل نبوده و فقط کروم داشته باشد، جذب آهنربا خواهد شد.

یراق آلات استیل

مقاومت منحصر به فرد استیل در مقابل خوردگی و نیز ظاهر زیبا و درخشان آن، موجب شده است که استفاده از آن در تهیه یراق آلات استیل بسیار مورد توجه قرار بگیرد. یراق آلات استیل در انواع متعدد و نیز متنوعی طراحی و تولید شده و سپس به منظور استفاده مشتریان روانه بازار می­شوند. در ادامه مطلب به معرفی و بررسی نمونه هایی از یراق آلات استیل خواهیم پرداخت.

  • نمونه هایی از یراق الات استیل
  • پیچ و مهره استیل

این دسته از یراق آلات استیل از لحاظ ساختاری تفاوت چشمگیری با نمونه های آهنی و یا فولادی نداشته و تنها فرق پیچ و مهره استیل با همنوعان آهنی خود، در آلیاژ به کار گرفته شده در آن است. این دسته از یراق آلات استیل در مناطق دارای آب و هوای گرم و مرطوب که فلزات در آن جا دچار زنگ زدگی و خوردگی می­شوند، طرفداران پر و پا قرصی دارند. مقاومت پیچ و مهره های استیل در مقابل خوردگی ناشی از وجود عنصر کروم در آن می­باشد. پیچ های استیل در انواع گوناگونی نظیر پیچ آلن استیل، پیچ استوانه ای استیل، پیچ خودکار استیل و ...، دربازار موجود می­باشند.

  • نرده استیل

این گروه از یراق آلات استیل به دلیل کیفیت بالا و زیبایی چشمگیری که دارند، گزینه مناسبی جهت استفاده در مکان های مهم هستند. نرده های استیل از نظر کیفی در چند درجه مختلف تولید شده و به بازار عرضه می­شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. این دسته از یراق آلات استیل در رنگ های مختلف و مدل های گوناگونی موجود بوده و سلیقه و توان مالی همه مشتریان را ارضا می­کنند.

  • محافظ استیل

این دسته از یراق آلات استیل تحت عنوان محافظ به منظور استفاده در نقاط مختلف ساختمان طراحی شده اند. حفاظ های ساخته شده توسط آلیاژ استیل، بسیار مقاوم و با دوام بوده و نمای چشم نوازی را به ساختمان می­بخشند. حفاظ های استیل بدون هیچ گونه جوشکاری و تنها با استفاده از اتصالات استیل، نصب شده و از ورود افراد ناشناس به مکان مورد نظر جلوگیری می­کنند. این دسته از حفاظ ها نیازی به رنگ کاری نداشته و با گذشت زمان دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی­شوند.

  • شیر آلات استیل

شیر آلات استیل گروهی از یراق آلات استیل می­باشند که به موجب تماس با آب لک نشده و به سادگی با یک دستمال تمیز خواهند شد. شیر آلات غیر استیل با گذشت زمان دچار خوردگی شده و سرب موجود در آلیاژ را به آب شرب وارد می­کنند که همین امر زمینه ابتلا به سرطان راتشدید می­کند. اما شیر آلات استیل ضمن مقاومت در مقابل خوردگی، دوام بسیار بالایی نیز دارند.

  • پایه مبل استیل

در اکثر موارد پایه مبل های راحتی را از جنس چوب می­سازند. اما گاهی اوقات طراحان به منظور ایجاد تنوع و نیز زیبایی بخشی، از آلیاژ استیل در ساخت این دسته از یراق آلات استیل استفاده می­کنند. مهم ترین مزایای استیل در ساخت پایه های مبل، مقاومت و زیبایی چشمگیر این آلیاژ می­باشد.

  • دستگیره استیل

دستگیره ها نقطه تمرکز نیروهایی هستند که به منظور گشودن درب از طرف فرد به وسیله وارد می­شود. دستگیره ها از جنس های مختلفی نظیر چوبی و فلزی و نیز استیل و در طرح های گوناگونی همچون دستگیره های مدرن و کلاسیک طراحی و تولید می­شوند. این دسته از یراق آلات استیل بسیار مقاوم و زیبا هستند و گذشت زمان موجب خوردگی و از بین رفتن آن­ها نخواهد شد.

اگر یراق آلات استیل انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 اسفند 1398 | نظرات ()