نوشته شده توسط : shadi

استفاده از تابلوهای لایت

استفاده از تابلوهای لایتوقتی کلمه اثر هنری را می شنوید ، ممکن است فکر کنید که ین کلمه  به آثار هنری کلاسیک و گران قیمت اشاره دارد که به دیوار آویزان شده اند.

اما آثار هنری می توانند به موارد مختلف دیگری اشاره داشته باشد  که یک شخصیت یا یک  ارزش احساسی را به یک اتاق اضافه می کند بدون اینکه هزینه زیادی داشته باشد.

یک تابلوی نقاشی ساده ، یک قطعه هنری دست ساز و یا یک مجسمه دیواری خلاقانه می تواند ارزشی به اندازه آثار هنری فوق العاده گران قیمت و مشهور داشته باشند.

برای اضافه کردن آثار هنری به خانه خود لزومی ندارد از آثارهنری گران قیمت استفاده کنید.شاید بتوانید  از انباری مادربزگتان چند تابلوهای قدیمی زیبا و خیره کننده پیدا کنید و انها را با وسایل خانه خودتان هماهنگ کنید.

شاید هم بتوانید با وسایل ساده و ارزان قیمت و بلااستفاده ، آثار هنری زیبا و ارزشمندی را خلق کنید.

آثاری که تنها متعلق به خانه شما و شخصیت منحصر به فرد به خود را دارد. در اینجا  به چند نمونه از آثار هنری و نحوه استفاده از آنها در فضای خانه  اشاره می کنیم.

یک کاشی  را امتحان کنید

اگرچه کاشی ها وقتی روی زمین هستند خوب به نظر می رسند ، اما می توانند به عنوان یک اثر هنری  نیز استفاده شوند.

چند کاشی انتخاب کنید و برای طراحی یک دکوراسیون مدرن و خلاق ، آنها را روی  دیوار نصب کنید.گاهی چند کاشی طرح دار ساده در کنار هم و ب روی دیوار طوری خودنمایی می کنند که ارزشی بیشتر از یک تابلوی زیبا یا یک اثر هنری فاخر دارند.

فقط کافیست چند طرح زیبا را انتخاب کرده و انها را به طور  خلاقانه ای کنار هم بچینید.برای این کار ازذوق و سلیقه هنری خودتان استفاده کنید.آنچه که به شما حس خوبی می دهد قطعا مهمان هایتان را نیز خوشنود خواهد کرد.

از وسایل موجود در  فضای باز استفاه کنید

انتخاب برخی متریال و  وسایل از باغ ، مانند چوب و استفاده مجدد از آنها در یک الگوی خلاق می تواند به خلق یک قطعه هنری منجر شود که مطمئناً میهمانان از آن استقبال خواهند کرد.

شاید بتوانید چندتکه چوب زیبا را پیدا کنید و با نصب کردن آنها در کنار هم به یک بی نظمی خاص به آنها زیبایی چند برابری را هدیه بدهید.چوب یکی از عناصر طبیعت است  و علاوه بر آرامش بخش بودن به شما حس تازگی و طراوت می بخشد.

پس بد نیست چند تکه چوبی که در باغچه خانه تان بدون مصرف افتاده اند را امتحان کنید! این تخته های چوبی هر چه ناهموارتر باشند و در الگوی نامنظم تری کنار هم چیده شده باشند زیباتر خواند.

خب! به همین سادگی می توانید برای خود یک تابلوی چوبی زیبا و یک اثر هنری فوق العاده بسازید.

روش درست آویزان کردن تابلوها

گاهی اوقات فقط آثار هنری  نصب شده بر روی دیوار مهم نیستند بلکه چگونگی آویزان کردن این آثار فاخر و ارزشمند نیز مهم هستند.

به طوریکه نحوه آیوزان یک تابلو می تواند زیبایی آن را دو چندان کند و یا بر عکس می تواند تاثیر هنری ان را کمتر کند.

یادتان باشد تابلوهایتان را به نحوی ارزشمند و چشم نواز اویزان کنید. مثلا به جای استفاده از روش های سنتی مانند چسباندن تابلوها با میخ به دیوار  قاب ، ایده های خلاقانه تری از قبیل استفاده از طناب ، سیم یا زنجیر را برای جلوه ای چشمگیر تر امتحان کنید.

نکته دیگر این است که  بیش از حد بر روی متقارن بودن اثار هنری تمرکز نکنید.

هنگامی که نوبت به تابلوهای هنری می رسد و قصد دارید  قطعات جداگانه ای را  برای ایجاد یک تصویر بزرگتر در کنار هم قرار دهید لزومی ندارد آنها را به ترتیب و با نظم در کنار هم قرار دهید.

گاهی روش های غیر متقارن و نامنظم را  امتحان کنید. این می تواند روشی سرگرم کننده و جذاب برای نمایش آثار  هنری باشد.

اتاقتان را با استفاده از تابلوهای لایت  روشن کنید.

نورپردازی بخش مهمی از طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود.گاهی یک اتاق ساده و بی روح می تواند با نور پردازی درست وزیبا به فضایی شیک و یا رمانتیک و یا مجلل تبدیل شود.

پس از آثار هنری نورانی غافل نشوید.خبر خوب این است که این روزها یکی از تابلوهای زیبا و مدرن که مورد توجه خیلی از علاقه مندان قرار گرفته اند تابلوهای لایت یا همان تابلوهای نورانی هستند.

این تابلوها که با طرح ها و اندازه های مختلفی در بازار یافت می شوند دارای قابلیت اتصال به پریز برق را داشته و تنها با فشار دادن یک دکمه بخش هایی از آنها توسط ال ای دی های کوچک و رنگارنگ روشن می شوند.

این تابلوهای مدرون و زیبا می توانند فضای خانه شما را به طور کلی تغییر دهند.

تابلوهای لایت زیبایی وجود دارند که به تنوع بی نظیر خود این اجازه را به شما می دهند که از میان تنوع بالای موجود بهترین انتخاب را برای خانه داشته باشید.

قفسه هایی  با شخصیت متفاوت

قفسه های دیورای نیز می توانند به خودی خود  یک اثر هنری باشند. میتوانید به نوع چیدمانی که برای  قفسه های دیورای خود انتخاب می کنید  یک طراحی جالب روی دیوار ایجاد کنید.

این قفسه هاعلاوه بر این که بر زیبایی دیوارهای شما می افزایند و می توانید از آنها به عنوان تابلوهای دیواری متفاوت و باشخصیتی متفاوت استفاده کنید ،می توانند برای نگه داری وسایل شما نیز مکان مناسبی هستندو مجسمه های قدیمی ، شمع ، گل و یا حتی کتاب به این قفسه های شخصیتی متفاوت می بخشند.

خاطرات شخصی

دکوراسیون منزل شما باید نشانگر اشیاء مهم برای شما باشند. نترسید و اجازه بدهید که تابلوها و قاب عکس های روی دیوار بعد درونی شخصیت شما را بازگو کنند.

به کار نه تنها یک اثر هنری با حجم احساسی را وارد خانه خود کرده اید بلکه خانه خود را به عنوان فضایی منحر به فرد و مختص خودتان نشان می دهید.

می توانید یادداشت های قدیمی ، عکس های خانوادگی و یا تابلوهای نقاشی دوران کودکی تان را بر روی دیوار نصب و از نگاه کردن به آنها لذت ببرید.

پیشنهاد می کنم سری به وب سایت رویامد بزنید و آثار هنری این وب سایت دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق نهارخوری

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق نهارخوری: اگر شما جزو آن دسته از افراد ی هستید که در خانه خود یک اتاق نهار خوری دارید باید بگویم که خیلی خوش شانس هستید.

معمولا اتاق پذیرایی یکی از مهم ترین بخش های خانه است که شما و خانواده تان اغلب زمان خود را در آن سپری می کنید.

همچینین اتاق پذیرایی جایی که با مهمان هایتان در آن وقت می گذارنید.به همین دلیل قطعا نهایت تلاش خود را می کنید تا در آن فضایی دلچسب و زیبا بیافرینید.

حتما قسمت عمده بودجه خود را صرف وسایل تزینی این اتاق می کنید و برای طراحی دکوراسیون آن وقت زیادی صرف می کنید.

اتاق خواب هم بخش خصوصی خانه محسوب می شود.پناهگاهی امنی که باید برای شما آرامش و اطمینان را به همراه بیاورد.

پس برای دکور آن قطعا زحمت زیادی می کشید.اما اتاق نهار خوری جزو آن دسته از بخش هایی است که کمتر بدان توجه می شود.

معمولا تنها چیزی که در ابتدا ه بذهن می رسد این است که اتاق نهار خوری باید با میز و صندلی ست نهارخوری پر شود.

اما برای بقیه فضای اتاق نهارخوری چه فکری کرده اید؟ آیا به این فکر کرده اید که دیوارهای خالی و سفید و ساده می توانند اشتهای شما را کور کنند و یا لذت غذا خوردن را کاهش بدهند.

اتاق نهار خوری نیز مانند دیگر بخش های خانه مهم است و باید بدان توجه شود.چون غذا خوردن یکی از مهمترین  لذت های دنیا محسوب می شود و باید در آرامش انجام شود.

پس بهتر است کمی وقت بگذارید و برای دیوارهای اتاق نهار خوری خود از آثار هنری ارزشمند و زیبا استفاده کنید.بدین ترتیب می توانید حس آرامش توآم با لذت را در ساعاتی که در این اتاق صرف می کنید ،تجربه کنید.

اینکه باید برای اتاق نهارخوری خود از آثار هنری و نقاشی های ارزشمند استفاده یا یک تابلوی چاپی ساده و یا عکسی از طبیعت ، به سلیقه شما بستگی دارد.

نکته مهم این است که تابلوی انتخابی باید به شما حس خوبی بدهد و از طرفی با دیگر وسایل اتاق نهارخوری مطابقت داشته باشد.

در این جا می خواهیم به ایده هایی اشاره کنیم که با استفاده از آنها می توانید به اتاق نهارخوری خود روح ببخشید.

یک اثر هنری زیبا و فوق العاده می تواند به اتاق نهارخوری شما بعد،عمق و روح ببخشد.پس در انتخاب آن دقت کنید.

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق نهارخوری

تابلوهایی به رنگ نقره ایی یا طلایی حالا حالاها مهمان خانه شما هستند و هنوز از مد افتاده نشده اند.

پس بد نیست یک تابلوی مدرن زیبا با رنگ های غالب نقره ایی یا طلایی را برای دیوار اتاق نهارخوری انتخاب کنید.

شاید میز و صندلی هایی که در اتاق نهار خوری گذاشته اید نیز به رنگ نقره ایی یا طلایی باشند.

در این صورت اتاق نهارخوری شما اگرچه ظاهری شیک و مجلل پیدا می کند ،ظاهر مدرن خود را نیز حفظ خواهد کرد.

عکس زیر یکی از تابلوهای زیبا و مدرن جاشوا شیکر است که در آن از رگه های نقره ایی و خاکستری و طلایی استفاده شده است.

تصور کنید این تابلوی زیبا را بر روی دیوار روبری میز نهارخوری نقره ایی یا طلایی خود نصب کنید.زیبا نیست؟

 

همچنین می توانید یک تابلو از نقاشی های انتزاعی استفاده کنید.در هنگام انتخاب تابلوی انتزاعی و مدرن خود به رنگ غالب در تابلو دقت کنید.بهتر است از رنگ غالب در تابلو ، در وسایل موجود در اتاق هم استفاده شده باشد.

 

از تابلوهایی با تصاویر انتزاعی و زیبا استفاده کنید

به تابلوی زیبایی که در ادامه خواهید توجه کنید.این تابلو تحت عنوان Golden Voyage اثر ال بودین است که در آن از تن متالیک به روشی فوق العاده جذاب و خیره کننده استفاده شده است.

 

این رنگ جذاب می تواند با رنگ هر یک از وسایل موجود در اتاق نهارخوری شما هماهنگ شود چون در دورن خود یک هارمونی ذاتی دارد.

از رنگ دیوار ها گرفته تا دیگر وسایل تزئینی داخل اتاق نهارخوری , همه و همه می توانند خود را با این رنگ جذاب هماهنگ کنند.

 

از تابلوهای کوچک با اشکال هندسی غافل نشوید

یکی از روش های جذاب برای تزئین اتاق های سالن نهارخوری ، استفاده از تابلوهای کوچک در کنار هم با اشکال هندسی است.

این تابلوهای دوست داشتنی به ایجاد فضایی مدرن و جذبا در اتاق نهارخوری کمک می کنند.می توانید از تابلوهایی با نقش های مشابه استفاده کنید.

به این تابلوهای زیبا و دوست داشتنی توجه کنید.در این تابلوها، اشکال هندسی با ظرافت و دقتی خاص با تسفاده از نخ ابیشم بر روی پارچه مخمل دوخته شده اند.قطعا نمی توان جذابیت آنخا را انکار کرد!

تابلوهای دیواری برجسته

نظرتان در مورد تابلوهای دیورای برجسه با اشکال زیبا و هندسی چیست؟ می توانید چند تابلوی دیواری برجسته کوچک را خریداری کرده و به صورت نامنظم بر روی دیوار نصب کنید.

اگر این تابلوها ظاهری نامنظم دارند اما میتوانند به اتاق نهارخوری شما ظاهری دلچسب و زیبا هدیه کنند.بد نیست چند ستاره به رنگ طلایی یا نقره ایی پیدا کنید. هارمونی میان رنگ این ستاره ها با میز نهارخوریتان می تواند ظاهر جذاب سالن نهارخوری را چند برابر کند.

تابلوی نقاشی کلاسیک

شاید نقاشی های کلاسیک کمی قدیمی و یکنواخت شده باشند اما همیشه و در همه زمانها  طرفداران خودشان را دارند.

سالن نهارخوری یکی از بهترین فضاهایی است که می توانید در آن از نقاشی های کلاسیک استفاده کنید.می توانید با نصب یک نقاشی کلاسیک بر روی تابلو فرش به سالن نهارخوری خود ظاهری مجلل و سلطنتی بدهید.

البته پیشنهاد می کنم از این گونه تابلوها درکنار میز نهار خوری کلاسیک استفاده کنید.در این صورت هارمونی میان وسایل اتاق نهارخوری شما حفظ می شود.می توانید در این سالن مانند یک پاشده بنشینید و با غذا خوردن در کنار ملکه خود از زندگی  لذت ببرید!

از ظروف تزئینی به جای تابلو استفاده کنید

یکی از روشهای قدیمی و کلاسیک و البته جذاب برای تزئین دیوارهای سالن نهارخوری استفاده از ظورف زیبا و گران قیمت و قدیمی است.

سالن نهارخوری کلاسیک با میز نهارخوری و صندلی هایی به رنگ چوب که دورتادور آنها را ظروف کلاسیک و قدیمی فرا گرفته اند ما را به یاد خانه های سلطنتی می اندازند.

هنوز هم خیلی از  مردم از غذا خوردن در چنین فضاهایی لذت می برند.پیشنهاد می کنم این روش را نیز امتحان کنید.

سالن نهارخوری یکی از بخش های مهم هر خانه است که در آن اعصای خانواده برای ساعاتی کنار هم جمع می شوند و از خوردن غذا بر سر یک میز لذت می برند.

هرچه دکوراسیون سالن نهار خوری زیباتر باشد این تجربه زیبای در کنار هم بودن نیز لذت بخش تر و خوشایند تر خواهد شد.

پس پیشنهاد می کنم کمی در انتخاب وسایئل تزئینی این اتاق دقت کنید و از سلیقه و ذوق هنری خود برای تزئین آن استفاده کنید.

شما میتوانید محصولات متنوع و قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی رویامد ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

چند ایده کاربردی در رابطه با تابلوهای دیواری بزرگ

چند ایده کاربردی در رابطه با تابلوهای دیواری بزرگ: تابلوهای دیواری از بهترین ابزارهایی هستند که به خانه روح بخشیده و این قابلیت را دارند که  به تنهایی فضای کلی  خانه را تغییر دهند و به آن حس و حالی متفاوت ببخشند.

تابلوهای دیواری که از آثار هنری زیبا و معروف ساخته شده اند گزینه مناسبی برای تغییر اتمسفر خانه محسوب می شوند.

اگر دیوارهای خانه تان به شدت سفید و بی روح هستند کافیست یک تابلوی دیواری بزرگ با رنگ هایی شاد و خیره کننده انتخاب کنید و شخصا شاهد باشید که این اثر هنری چه معجزه ایی برای شما خواهد داشت.

حالا که تابلوی دیواری خود را انتخاب کرده اید باید در خانه کمی جستجو کنید تا بهترین دیوار را بریا نصب آن پیدا کنید.

دیواری که انتخاب می کنید باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا از زمینه لازم برای دیده شدن تابلوی هنری شما را داشته باشد.

دیوارهای خالی اتاق نشیمن و یا راهرو می توانند مناسب باشند.ترجیحا تابلوی فاخر خود را در فضای بین دو پنجره یا  در گوشه ایی از خانه که پر از گلدان های طبیعی است و یا مکانی که به سمت حیاط دید دارد نصب نکنید.

یک اثر هنری زیبا و فاخر باید به کانون توجه اتاق تبدیل شود در حالیکه اگر کنار یک پنجره بزرگ رو به حیاط باشدجابیت خود را از دست می دهد چون برای جلب توجه مخاطب مجبور است با عناصر طبیعت رقابت کند.

کلیه وسایل اطراف تابلوی دیواری را با  آن هماهنگ کنید

بهتر است مبلمانتان را به گونه ایی در اتاق بچینید که از تابلو در مرکز آنها قرار بگیرد به طوریکه از روی هر کدام از مبلها بنشینید بتوانید به خوبی به تابلو دید داشته باشید.

پیشنهاد می کنم  مبل ها را  به صورت u شکل بچینید.به این ترتیب زیبایی و شکوه تابلو بیش از هر زمان دیگری به چشم خواهد آمد.

یک روش دیگر این است که کاناپه اصلی را رویروی تابلو قرار داده و دیگر صندلی ها را دو رتا دور اتاق قرار دهید.به طوریکه وی همه صندلی ها به سمت تابلو باشد.

بدین ترتیب تابلوی هنری شما در مرکز توجه قرار خواهد گرفت.اگر تابلو را در اتاق خواب نصب می کنید بهترین مکان، دیوار بالای تخت است.

اگر فضای اتاق پذیرایی تان کوچک و بسته است می توانید از یک تابلوی دیواری بزرگ روی اصلی ترین دیوار آن استفاه کنید.

این کار باعث می شود که فضای اتاق بزرگتر و بازتر به نظر برسد.نصب کردن چندین تابلوی کوچک در کنار هم در اتاقی با فضای کوچک باعث می شود که اتاق کوچک تر و به هم ریخته به نظر برسد.

به دنبال تصاویری باشید که شما به خود جلب کند

وقتی به دنبال یک تابلوی خوب برای اتاق پذیرایی تان هستید سعی کنید تابلویی را انتخاب کنید که شما را به خود جب کند.

مثلا تصویر یک پل معلق که در ارتفاع بالایی قرار دارد مثال خوبی در این رابطه است.شاید چنین تابلویی شما را وادار کند که مدت طولانی تری به آن  نگاه کنید تا بتوانید جزئیات آن را کشف کنید.

وقتی مخاطب زمان بیشتری را برای نگاه کردن به یک تابلو صرف می کند این بدین معناست که تابلو ارزش هنری بالایی دارد و قطعا چنین تابلویی می تواند برای شما و مهمان هایتان الهام بخش و خیره کننده باشد.

تابلوهای دیواری چند تکه

لزومی ندارد اثر هنری مورد علاقه شما به طور کامل در یک قابل قرار داشته باشد.می توانید اث رهنری خود را بر روی چند بوم داشته باشید.

این بوم های متوانند تکمیل کننده یکدیگر باشند و در کنار هم یک تصویر کامل از اثر هنری مورد نظر شما را تشکیل بدهند.

استفاده از تابلوهای چند تکه می تواند ایده مناسبی برای پوشاندن یک دیورا بزرگ و خالی باشد.بدین ترتیب می توانید  حس خوب و فوق العاده اثر هنری خود را بر روی کل دیورا پخش کنید و فضاهای خالی اطراف تابلو را تا حد ممکن کاهش دهیدهر چه خلاقیت در وجودتان دارید در چیدمان این تابلوهیا چند تکه به کار بگیرید.

می توانید قطعات این تابلوی زیبا و رنارنگ را به هر روشی که بخواهید بر روی دیوار بچنید.این به خلاقیت و سلیقه شما بستگی دارد.

هرچقدر از خلاقیت بیشتری در چیدمان تکه های تابلو استفاده کنید جذابیت بصری بیشتری ایجاد می کنید.

علاوه بر همه این ها استفاده از تابلوها و یا بوم های چند تکه جابه جا کردن اثار هنری را ساده تر می کند و احتمال آسیب کمتری برای آنها وجود دارد.

از طرفی اگر یک تکه از تابلوها هم خراب شد و از بین رفت می توایند از تکه های دیگر آن همچنان استفاده کنید چون تابلوی شما هنوز به طور کامل از بین نرفته است.پس از قطعات باقی مانده آن لذت برید!

از تابلوهای سه بعدی استقبال کنید

حالا که یک دیورا بزرگ و سفید و خالی دارید چرا یکی از این تابلوهای سه بعدی دوست داشتنی و زیبا را امتحان نمی کنید؟ تابلوهای سه بعدی مدرنی که از قطعات مختلف تشکیل شده اند و میتوانید قطعات آنها را بر روی دیوار پخش کنید.این طرح های جسورانه می توانند فضای خانه شما را مدرن و زیبا کنند.

شاید انتخاب یک تابلوی دیواری بزرگ و یک اثر هنری خلاقانه وزیبا کار سختی باشد اما کافیست کمی وقت صرف آن کنید.یک گزنیه خوب و مناسب قطعا حس و حال خانه شما را تغییر خواهد داد.

شما میتوانید محصولات متنوع و قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی رویامد ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ایده هایی جذاب در  دکوراسیون خانه با استفاده از تابلوهای آینه ایی

ایده هایی جذاب در  دکوراسیون خانه با استفاده از تابلوهای آینه ایی: آیینه ها بهترین ابزار برای تزئین خانه به شمار می ورند.چون با انعکاس تصاویر ،فضا را بزرگتر نشان می دهند و علامه بر این منجر به انعکاس نور شده و زیبایی فضای خانه دو چندان می کنند.

تابلوهای آیینه ایی یکی از انواع تابلوهای مدرن هستند که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

شاید شما بخواهید دیوارهای خانه تان را با آیینه های بزرگ و زیبا و توکار تزئین کنید ولی این کار نیاز به صرف هزینه زیادی دارد.

باید بگوییم تابلوهای آیینه ایی امروزه دیگر جای آیینه هایتوکار و مجل گرفته اند .اگر این تابلو ها ارزانتر هستند و شما را زودتر به هدفتان می رسانند می توان گفت این تابلو ها ظاهری با شکوه تر و مجلل تر از گذشته دارند.

چون می توانید آنها در ابعاد و اشکال مختلف و همچنین در ترکیب با دیگر مواد همچون آهن و چوب پیدا کنید.

تابلوهای آیینه ایی با اشکال هندسی

در انتخاب تابلوی آیینه ایی اتاق پذیرایی خود کمی جسورانه عمل کنید.می توانید به تابلوهای خلاقانه تر و تابلوهایی که چهارچوب آنها متفاوت با دیگر تابلوهاو خارج از عرف هستند فکر کنید.

یک قاب طلایی با شکل هندسی در هم که در وسط آن یک ایینه بزرگ قرار دارد می تواند گزینه مناسب و ابلته جسورانه ایی برای اتاق پذیرایی شما باشد.

می توانید رد کنار این اثر هنری شگفت انگیز از شمع طلایی و یا یک گلدان طلایی استفاده کنید تا شکوه آن را چند برابر کنید

تابلوی آیینه ایی در حمام

هر کسی در حمام به یک  آیینه نیاز پیدا میکند.حال چه بهتر که به جای استفاده از آیینه های معمولی ، از یک تابلوی آییینه ایی در حمام خود استفاده کنید.

به این ترتیب با یک تیر دو نشان می زنید :هم از آیینه استفاده می کنید و هم به حمام خود یک دکور شیک و مدرن می بخشید.

تابلوهای آیینه ایی بزرگ برای نصب در حمام می توانند گزینه ایی مناسب باشند.یک تابلوی آیینه ایی ساده و بزرگ در بالای وان به اضافه یک لوستر زیبا و نورانی به همراه چند گلدان کوچک و شمعدان برای شما حمامی می سازد که در آن احساس پادشاه یا ملکه بودن دست بدهد.

تابلوهای آیینه ایی آویز

همانطور که می دانید  آیینه هر چقدر هم که ساده باشد باز هم زیباست .اما نمی شود زیبایی تابلوهای آویز آیینه ایی را انکار کرد.

این تابلوهای آیینه ایی زیبا و دوست داشتنی به اتاق پذیرایی شما ظاهری شیک و مدرن می بخشد .

حالا هم می توانید از آیینه آن استفاده کنید و هم میتوانید از ظاهر زیبای آن لذت بببرید.ترکیب آیینه و زنجیر می تواند شکلی و شمایلی مدرن به اتاق پذیرایی شما ببخشد و دیوارهای ساده و خسته کننده  شما را جذاب و دوست داشتنی کند.

تابلوهای آیینه ایی با اشکال بی قاعده

تابلوهایی با اشکال بی قاعده درعین بی نظمی ظاهری ، زیبایی فوق العاده ایی دارند که می توانند چشم هر بیننده ایی را به خود خیره کنند.

می توانید یکی از تابلوهای آیینه ایی با اشکال بی قاعده را با میز کنسول چوبی هماهنگ کنید.می توایند آیینه را طوری در اتاق قرار بدهید که تصویر کل اتاق را منعکس کند.

در این صورت اتاق شما بزرگتر به نظر می رسد.نظرتان در مورد انعکاس نور لوستر در آینه ایی با اشکال بی قاعده چیست؟ ایا می توانید زیبایی چنین تصویری را انکار کنید؟

تابلوهای آیینه ایی بازتابی از هنر ناب

تابلوهای آیینه ایی در قطعات مختلف که به صورت موزاییک های آیینه ایی متصل به هم هستند و از روی دیوار به سمت پایین ادامه دارند یکی از آثار هنری فوق العاده هستند که ظاهری چشم گیر و خیره کننده دارند.

این نوع تابلوها سمبلی از جنبه های مختلف شخصیتی  انسان هستند که هر کدام بخشی از تصویر روبرو را نشان می دهند اما وقتی از دور بدانها نگاهمی کنید میتوانید تصویر را به صورت کلی در آن ها ببینید.

این موازیک های آیینه ایی مثل قطعات گمشده یک اثر هنری هستند که به صورت نامنظم کنار هم قرار گرفته اند و مفهوم شگرف  وعمیقی به اتاق خواب شما می دهند.

ترکیب آیینه و فلز

نظرتان در مورد یک تابلوی بزرگ شبیه به خورشید که از ترکیب فلز و آیینه درست شده چیست؟  این تابلوهای زیبا و خیره کننده مناسب کسانی است که تمایل دارند به اتاق خود ظاهری شیک و لوکس ببخشند.

همچنین تابلوهایی که از ترکیب آیینه و سنگ ساخته شده اند امروزه نظر بسیاری از هنرمندا ن و هنردوستان را به خود جلب می کنند.

همانطور که می دانید آیینه ها از دیرباز یکی از اجزای جدایی ناپذیر خانه محسوب می شده است.

آیینه ها علاوه بر کاربردی که در خانه دارند از قدیم سمبل پاکی و روشنایی بوده اند.آیینه هار دفرهگ بسیاری از مردم جهان نماد خرد خلاق بوده و بازتابنده آسمانها و زمین است.

یکی از بهترین ایده های خلاقانه هنرمندان و طراحان،ترکیب چوب و سنگ و فلز با آیینه و خلق تابلوهای ایینه ایی با ساختارهای هندسی است.

پیشنهاد می کنیم سری به وب سایت رویامد بزنید و از تابلوهای آیینه ایی آن دیدن کنید.بد نیست برای طرحی دکوراسیون خانه تان با استفاده از این عنصر زیبا و جذاب ،با ایده های جدیدی روبرو شوید.



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

تابلوهای دیواری چند تکه

تابلوهای دیواری چند تکهبه جرات می توانم بگویم ارزش یک مغازه فروش آثار تزئینی به تابلوهایی است که در آن به فروش می رسد.

یک تابلوی تزئینی زیبا و مجلل می تواند ذهنیت ما را نسبت به جایی که برای اولین بدان وارد می شویم تغییر دهد.

امروزه  طراحان مدرن و شیک از تابلوهای دیواری چند تکه برای تزئین خانه و یا محل کار استفاده می کنند.

این تابلوهای دیواری چند تکه یکی از جدیدترین و مدرن ترین وسایل تزئینی هستند که به دنیای دکوراتیو و وسایل تزئینی دیواری رنگ و بویی تازه بخشیده اند.

شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که از ریسک کردن دوری می کنید.پس حتما دوست دارید عکسی از طبیعت را به دیوار اتاق پذیرایی تان بزنید اما تا به حال این جسارت را به خرج نداده اید .

چون احمالا با خئدتان فکر می کنید انتخاب یک عکس طبیعی کار بسیار مشکلی است و در صورتی که در انتخاب خود موفق نباشید مورد انتقاد و یا حتی تمسخر دیگران قرار خواهید گرفت.

خبر خوب برای شما دوست عزیز این است که این تابلوهای دیواری چند تکه دقیقا برای افرادی همچون شما ساخته شده اند.

به راحتی می توانید یکی از تابلوهای چند تکه زیبا با تصویری با شکوه از حیوانات را  انتخاب کنید و شکوه و جلال طبیعت را به خانه خود بیاورید.

تابلوهای چند تکه با تصاویر تکمیل کننده یکی ز بهترین گزنیه ها برای استفاده از تصاویر حیوانات است.چطور یکی از تصاویر زیبای شیر جنگل و یا گوزن های زیبا و دوست داشتنی را انتخاب کنید؟

شک نکنید که با این انتخاب زیبا،تحسین اطرافیانتان را برانگیخته خواهید کرد!بهترین کاری که می توانید انجام بدهید این است که به رنگ های غالب درون تابلوها دقت کنید.

به رنگ بدن حیوانی که نقطه عطف  تابلو محسوب می شود دقت کنید و سعی کنید کوسن هایی با همان رنگ برای مبلمان خود تهیه کنید.

شما با انتخاب ساده اما  دقیق یک هرامونی شگفت انگیز در اتاق پذیرایی خود ایجاد می کنید.

حتی می توانید از یک اباژور با رنگی نزدیک به رنگ بدن حیوان موجود در تابلو استفاده کنید تا همه چیز در اتاق پیرایی دوست دشاتین شما تکمیل شود.

 از طبیعت الهام بگیرید

یکی از بخش های طبیعت را انتخاب کنید.مثلا غروب خورشید یا تصویری از یک دریاچه و یا یک رودخانه درکنار درختان پاییزی …. هیچ چیز زیباتر از طبیعت نیست و هیچ چیز نمی تواند به اندازه طبیعت انسان را به وجد بیاورد .

تصویری از درختان پاییزی با تم نارنجی بر روی یک تابلوی چند تکه در بالای مبلمان راحتی شما که با کوسن هایی به رنگ نارنجی هماهنگ شده اند قطعا برای شما و مهمان هایتان الهام بخش و جذاب خواهد بود.

این تابلوهای چند تکه زیبا می توانند نقطه مرکزی خانه شما محسوب شوند به طوری که اگر مشکلی در دیگر وسایل و یا بخش های خانه وجود داشته باشد را به خوبی پوشش می دهند.

بوم های نقاشی چند تکه

اگر علاقه مند به هنر و آثار هنری هستید پیشنهاد می کنم بوم های نقاشی چند تکه با تصاویری انتزاعی را امتحان کنید.

یک بوم نقاشی چند تکه با تصاویر انتزاعی که در ان از رنگ های ملایم استفاده شده باشد می تواند گزینه خوبی برای اتاق پذیرایی مدرن شما باشد.

در صورت تمایل می توانید با رنگ روغن بخشی هایی از بوم نقاشی خود را پر رنگ تر کنید و بخش هایی از تصویر ان را برجسته تر نمایید.

این چیزی است که به ذوق و سلیقه هنری شما بستگی دارد.بد نیست به تابلوها و بوم های چاپی وب سایت رویامد سر بزنید.

قطعا از میان تنوع بالای موجود در تابلوها و بوم های چند تکه وب سایت خوگر یک یا دو گزینه مناسب برای شما پیدا خواهد شد.

تابلوهای دیواری چند تکه بهترین راه برای آشکار کردن ذهنیات شماست

تابلوهای دیواری چند تکه فضای مناسبی را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید آنچه در ذهن دارید را روی دیوار پیاده کنید.

شادی شما جزو آن دسته از افرادی باشید که به هنرهای زیبا علاقه دارید .

پس درنگ نکنید و یکی از تابلوهای چاپی یا بوم های نقاشی چند تکه را انتخاب کنید و با دید وسیعی که این تابلوهارا به مخاطب می دهند ، ذوق و سلیقه هنری خود را به رخ دیگران بکشید.

این تابلوهای چند تکه به تصویر هنری خانه شما عمق می بخشند و مخاطب را به دنبال  خود می کشند.



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

تابلوهای دیواری چوبی

تابلوهای دیواری چوبی: تابلوهای دیواری و آثار هنری که برای تزئین دیوار استفاده می شوند می توانند به خانه شما یک شخصیت منحصر به فرد و زیبا ببخشد.

یکی از بهترین ایده های برای تزئین دیوار استفاده از تابلوهای چوبی ویا تزئینات ساخته شده از چوب است.

می توانید به وب سایتهایی همچون وب سایت رویامد سری بزنید و از تابلوها و تزئینات چوبی آن دیدن کنید.در صورت قصد خریدنیز می توانید به سادگی یکی از بهترین تابلوهای چوبی مورد علاقه خود را به صورت   آن لاین خریداری کرده و آن را درب منزل خود دریافت کنید.

اما می خواهیم بدانیم چگونه تابلو و یا تزئینات دیواری چوبی مناسب فضای خانه را انتخاب کنیم.در ادامه ایده هایی مطرح می شوند که به شما کمک می کنند یک انتخاب دقیق و فوق العاده داشته باشید:

تابلوی چوبی منحصر به فرد خود را بسازید

شاید بخواهید تابلوی چوبی منحصر به فرد و شخصی خود را بسازید.تابلویی که نشان دهنده حس و حال درونی شما باشد و شخصیت واقعی شما را آشکار کند.

در این صورت باید بدانید که کار با چوب ساده است.برای ساختن یک تابلو و یا وسیله تزئینی چوبی لزومی ندارد حتما چوب نو  خریداری کنید.

گاهی یک تکه چوب کهنه می تواند به خانه شما حس و حالی نوستالژیک و فوق العاده زیبا ببخشد.پس بد نیست به انباری خود نگاهی بیندازید.

حتما در انباری خانه تان چند تکه چوب قدیمی و بلااستفاده پیدا می شود.می توانید چوب ها را در اندازه های مورد نظر خود تهیه کنید و آنها را رنگ کنید.

خب حالا کافیست یک شیشه مربایی خالی را با استفاده از سیم به تکه چوبتان متصل کنید.حالا داخل آن را با گل خشک پر کنید.می تونید این تابلوی هنری دست ساز فوق العاده ساده اما زیبا را با استفاده از یک میخ به دیوار آویزان کنید.

همچنین به جای شیشه مربا می توانید از حبابهای شیشه ایی استفاده کنید.کافیست این حبابهای شفاف و دوست داشتنی را با استفاده از یک قلاب به قطعه چوبی که تهیه کرده اید نصب کنید.

این تابلوهای زیبا و دوست داشتنی فضای خوبی برای کاشتن کاکتوس های  کوچک و زیبا هستند.

تابلوهای دیواری چوبی با جملات الهام بخش

یکی از جالب ترین ایده ها برای تزئین دیوارهای خانه استفاده از تابلوهای چوبی با جملات الهام بخش است.

شاید نتوان چنین تابلویی را در هر خانه ایی پیدا کرد اما گر به خانه یکی از دوستانتان رفتید و چنین تابلوی زیبا و خلاقانه ایی را در اتاق پذیرایی اش دیدید به ذوق و سلیقه هنری او شک نکنید!

می توانید با توجه به حس و حال درونی خودتان و یا علاقه مندی هایتان یک تابلوی چوبی زیبا را انتخاب کنید.

تابلویی که بر روی آن یک بیت از شعر حافظ یا سعدی یا شاعر مرود علاقه تان نوشته شده ؛ و یا جمله ایی از یک شخص مشهور که برای شما الهام بخش است.

یک جمله ساده اما پر معنا که بر  روی یک تخته چوب حکاکی و یا چاپ شده است قطعا تاثیر زیادی بر روی روحیه شما و اعضای خانواده و مهمانهایتان خواهد گذاشت.

نظرتات چیست که یکی از جمله های معروف که برای شما الهام بخش و انرژی دهنده است را انتخاب کنید و آن را بر روی یک تکه چوب قدیمی بنویسید و یا از تکنولوژی چاپ استفاده کنید ؟

می توانید این تابلوی زیبا و الهام بخش را در اتاق خوابنان نصب کنید و هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید با دیدن تابلو ، جمله مورد نظر  را به خودتان یادآوری کنید.

تابلوهای چوبی مدرن

برای اینکه به خانه خود فضایی مدرن و امروزی ببخشید می توانید از تابلوهای چوبی طرح دار استفاده کنید.

این تابلوهای چوبی اگرچه شکل و ظاهری روستایی دارند اما در ترکیب با مبلمان راحتی و تلوزیون ،ظاهری تلفیقی به خانه شما بخشیده و حس آرامش در عین مدرنیته را به شما و خانواده تان هدیه می دهد.

خوبی این تابلوها این است که نیازی نیست رنگ آنها را با وسایل خانه هماهنگ کنید.رنگ چوب در کنار هر رنگی به خوبی نمایش داده می شود و می تواند مکمل خوبی برای وسایل مدرن خانه شما باشد.

نظرتان در مورد فلش های چوبی چیست؟می توانید از چند فلش چوبی در اندازه های مختلف استفاده کنید و آنها را جهات مختلف بر روی دیوار نصب کنید.این فلش ها را در ترکیب با یک دست مبلمان ال چرمی سفید و در کنار شومینه روشن خانه تصور کنید.زیبا نیستند؟

گاهی نصب کردن چند تکه چوب اضافی و بلااستفاده به شکلی زیبا و منحصر به فرد بر روی دیوار میتواند شخصیت خانه شما را به طرز معجزه آسایی تغییر دهد.

چوب یک یاز عناصر اصلی طبیعت است که وقتی در کنار دیگر وسایل خانه قرار می گیرد میتواند برای اعضای خانه الهام بخش باشد.

همچنین عناصر طبیعت می توانند در خانه انرژی مثبت ایجاد کنند.تصور کنید به جای دور ریختن  شاخه های خشک هرس شده  درخت پیر حیاط خانه تان ، آنها را به اندازه مناسب بریده و از آنها روی دیوار یک قلب زیبا و دوست داشتنی بسازید.

حالا با رنگ کردن بخشی از این چوب ها و قرار دادن یک شاخه خشک بزرگ در بالای آن می توانید یک اثر هنری فوق العاده خلق کنید که چشم هر بیننده ایی را به خود خیره می کند.

شاید نشستن روی صندلی کنار این اثر هنری خیره کننده آرزوی خیلی از افراد  باشد. پس با این اثر هنری زیبا شما قطعا پادشاه بی بدیل خانه خواهید بود!



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

خرید هدیه برای آقایان ازسایت ویستور

خرید هدیه برای آقایان ازسایت ویستور: خرید هدیه برای آقایان می تواند یک تمرین اجتماعی دشوار باشد و اغلب بی فایده به نظر می رسد به این معنی که بسیاری از این هدایا در گوشه­ی کمد خاک می خورند و مورد استفاده قرار نمی گیرند.

حتی وقتی تمام تلاشتان را به کار می بندید و وقت خود را برای خرید هدیه برای آقایان صرف می نمایید باز ممکن است با واکنش سرد و بی طرفانه ای مواجه شوید به طوری که به سختی می توانید تشخیص دهید هدیه ی شما مناسب بوده است یا خیر.

خرید هدیه برای آقایان صرف نظر از این که چه نسبتی با شما دارند همیشه چالش بر انگیز بوده است. همه سعی می کنند با تقدیم هدیه ای شایسته و در خور، به مردانی که نقش مهمی در زندگی آن ها داشته اند، عشق و احترام هدیه کنند.

برای آن که مطمئن شوید خرید هدیه برای آقایان به خوبی صورت می گیرد ما در این قسمت ایده های جالبی برای شما داریم تا بتوانید به گونه ای حساب شده تر به خرید هدیه برای آقایان اقدام نمایید.

عینک آفتابی

هر شخصی برای محافظت از چشمان خود در برابر اشعه های مضر، به یک عینک آفتابی نیاز دارد. به همین دلیل عینک آفتابی می تواند به هنگام خرید هدیه برای آقایان مد نظر قرار گیرد. عینک های آفتابی ظاهر شیکی به استایل آقایان می دهند و بسیار کاربردی هستند. افزون بر این برخلاف لباس ها درد سر سایز و اندازه ندارند.

فروشگاه اینترنتی ویستور مجموعه ای از عینک های جذاب با محدوده قیمت متفاوت را به منظور خرید هدیه برای آقایان عرضه کرده است. اگر عینک آفتابی را جهت خرید هدیه برای آقایان انتخاب کرده اید باید توجه کنید که فریم عینک با فرم صورت شخص هدیه گیرنده متناسب باشد.

به عنوان مثال اگر صورت او گرد است به دنبال قاب های مستطیل یا مربع بروید تا ظاهری ملایم تر به صورت او داده شود. همچنین به استایل و سبک زندگی او دقت کنید. سلیقه­ی او در انتخاب لباس می تواند به شما در خرید عینک مناسب کمک کند.

خوراکی ها

حتماً دلیلی داشته که قدیمی ها می گفتند راه رسیدن به  قلب انسان معده­ی اوست. امروزه نیز برخی به جای خرید هدیه برای آقایان غذای دلخواه آن ها را در منزل طبخ می کنند اما از آن جا که آشپزی باعث می شود تا خسته به نظر برسند و آن طور که باید و شاید نتوانند خوب عمل کنند ترجیح می دهند او را به یک رستوران ببرند.

بدین منظور فروشگاه ویستور یک «پکیج  سورپرایز رستوران» فراهم کرده که با استفاده از آن می توانید اقدام به رزرو رستوران نمایید. همچنین انواعی از پک های هدیه عرضه شده است که پر از تنقلات و شکلات های خوشمزه از برندهای معروف هستند. علاوه بر این اگر جهت خرید هدیه مردانه به خوراکی علاقه مند هستید می توانید دمنوش های ویستور را امتحان کنید.

این دمنوش ها نه تنها خوشمزه هستند، بلکه خستگی را از بدن دور می کنند و موجب تجدید قوا می شوند.

کیف و ست چرمی مردانه

مردان همیشه کالاهای چرمی با کیفیت بالا را دوست دارند. بنابراین یک ست چرمی که حاوی لوازم جانبی مردانه است یک انتخاب عالی و ایده آل به منظور خرید هدیه برای آقایان است.

ست های چرمی که دارای کمربند و کیف پول هستند می توانند به کامل کردن استایل آقایان کمک کنند. هنگامی که صحبت از کیف پول و ست های چرمی مردانه است، یک طراحی ساده و باریک که در عین زیبا بودن، قادر به نگه داشتن همه­ی محتویات درون آن است می تواند انتخاب مناسبی باشد.

در فروشگاه اینترنتی ویستور انواع متنوعی از کیف، کمربند و ست های مختص آقایان وجود دارد که به هنگام خرید کادو برای آقایان می توانید آن ها را انتخاب و خریداری نمایید.

عطر، انتخابی وفادار به هنگام خرید هدیه برای آقایان

عطر ها برای هر مناسبتی ایده آل هستند و از جمله مواردی هستند که همیشه به هنگام خرید هدیه برای آقایان به کمک ما می آیند. عطر ها نه تنها متنوع هستند بلکه کاربردهای فراوانی دارند. عطر دادن به کسی نشانه­ی محبت به او است و بسته بندی های زیبا و رایحه های دوست داشتنی نشان می دهند که گیرنده ارزش صرف وقت و هزینه دارد.

عطر ها بسیار پر کاربرد هستند و روزانه بسیار مصرف می شوند. به همین دلیل بسته بندی این محصولات بسیار مهم است. بسته بندی های جذاب و در دسترس بودن آن ها از جمله مواردی است که

خرید عطر را  آسان و آن را به یکی از گزینه های همیشگی جهت خرید هدیه برای آقایان  تبدیل کرده است.

ما در ویستور طیفی از عطر های خوشبو از برند های معتبر و معروف را ارائه داده ایم که با توجه به سبک و شخصیت گیرنده می توانید آن ها را به منظور خرید هدیه برای آقایان سفارش دهید.

پک های هدیه

پک های هدیه تنوع زیادی دارند و مدت هاست خرید هدیه برای آقایان را آسان نموده اند. این پک های زیبا و فانتزی بسیار پر طرفدار و پر فروش هستند و به دلیل تنوعی که دارند می توانند طیف وسیعی از آقایان را راضی نگه دارند.

هر پک هدیه، تم خاصی دارد و به دلیل جذابیت ظاهری می تواند تأثیر مثبتی روی فرد بگذارد. در بسیاری از این پک های هدیه، ابزار و وسایلی وجود دارد که مناسب خرید هدیه برای آقایان هستند و برای آقایان طراحی و سفارشی شده اند.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

خرید هدیه برای آقایان ازسایت ویستور

خرید هدیه برای آقایان ازسایت ویستور: خرید هدیه برای آقایان می تواند یک تمرین اجتماعی دشوار باشد و اغلب بی فایده به نظر می رسد به این معنی که بسیاری از این هدایا در گوشه­ی کمد خاک می خورند و مورد استفاده قرار نمی گیرند.

حتی وقتی تمام تلاشتان را به کار می بندید و وقت خود را برای خرید هدیه برای آقایان صرف می نمایید باز ممکن است با واکنش سرد و بی طرفانه ای مواجه شوید به طوری که به سختی می توانید تشخیص دهید هدیه ی شما مناسب بوده است یا خیر.

خرید هدیه برای آقایان صرف نظر از این که چه نسبتی با شما دارند همیشه چالش بر انگیز بوده است. همه سعی می کنند با تقدیم هدیه ای شایسته و در خور، به مردانی که نقش مهمی در زندگی آن ها داشته اند، عشق و احترام هدیه کنند.

برای آن که مطمئن شوید خرید هدیه برای آقایان به خوبی صورت می گیرد ما در این قسمت ایده های جالبی برای شما داریم تا بتوانید به گونه ای حساب شده تر به خرید هدیه برای آقایان اقدام نمایید.

عینک آفتابی

هر شخصی برای محافظت از چشمان خود در برابر اشعه های مضر، به یک عینک آفتابی نیاز دارد. به همین دلیل عینک آفتابی می تواند به هنگام خرید هدیه برای آقایان مد نظر قرار گیرد. عینک های آفتابی ظاهر شیکی به استایل آقایان می دهند و بسیار کاربردی هستند. افزون بر این برخلاف لباس ها درد سر سایز و اندازه ندارند.

فروشگاه اینترنتی ویستور مجموعه ای از عینک های جذاب با محدوده قیمت متفاوت را به منظور خرید هدیه برای آقایان عرضه کرده است. اگر عینک آفتابی را جهت خرید هدیه برای آقایان انتخاب کرده اید باید توجه کنید که فریم عینک با فرم صورت شخص هدیه گیرنده متناسب باشد.

به عنوان مثال اگر صورت او گرد است به دنبال قاب های مستطیل یا مربع بروید تا ظاهری ملایم تر به صورت او داده شود. همچنین به استایل و سبک زندگی او دقت کنید. سلیقه­ی او در انتخاب لباس می تواند به شما در خرید عینک مناسب کمک کند.

خوراکی ها

حتماً دلیلی داشته که قدیمی ها می گفتند راه رسیدن به  قلب انسان معده­ی اوست. امروزه نیز برخی به جای خرید هدیه برای آقایان غذای دلخواه آن ها را در منزل طبخ می کنند اما از آن جا که آشپزی باعث می شود تا خسته به نظر برسند و آن طور که باید و شاید نتوانند خوب عمل کنند ترجیح می دهند او را به یک رستوران ببرند.

بدین منظور فروشگاه ویستور یک «پکیج  سورپرایز رستوران» فراهم کرده که با استفاده از آن می توانید اقدام به رزرو رستوران نمایید. همچنین انواعی از پک های هدیه عرضه شده است که پر از تنقلات و شکلات های خوشمزه از برندهای معروف هستند. علاوه بر این اگر جهت خرید هدیه مردانه به خوراکی علاقه مند هستید می توانید دمنوش های ویستور را امتحان کنید.

این دمنوش ها نه تنها خوشمزه هستند، بلکه خستگی را از بدن دور می کنند و موجب تجدید قوا می شوند.

کیف و ست چرمی مردانه

مردان همیشه کالاهای چرمی با کیفیت بالا را دوست دارند. بنابراین یک ست چرمی که حاوی لوازم جانبی مردانه است یک انتخاب عالی و ایده آل به منظور خرید هدیه برای آقایان است.

ست های چرمی که دارای کمربند و کیف پول هستند می توانند به کامل کردن استایل آقایان کمک کنند. هنگامی که صحبت از کیف پول و ست های چرمی مردانه است، یک طراحی ساده و باریک که در عین زیبا بودن، قادر به نگه داشتن همه­ی محتویات درون آن است می تواند انتخاب مناسبی باشد.

در فروشگاه اینترنتی ویستور انواع متنوعی از کیف، کمربند و ست های مختص آقایان وجود دارد که به هنگام خرید کادو برای آقایان می توانید آن ها را انتخاب و خریداری نمایید.

عطر، انتخابی وفادار به هنگام خرید هدیه برای آقایان

عطر ها برای هر مناسبتی ایده آل هستند و از جمله مواردی هستند که همیشه به هنگام خرید هدیه برای آقایان به کمک ما می آیند. عطر ها نه تنها متنوع هستند بلکه کاربردهای فراوانی دارند. عطر دادن به کسی نشانه­ی محبت به او است و بسته بندی های زیبا و رایحه های دوست داشتنی نشان می دهند که گیرنده ارزش صرف وقت و هزینه دارد.

عطر ها بسیار پر کاربرد هستند و روزانه بسیار مصرف می شوند. به همین دلیل بسته بندی این محصولات بسیار مهم است. بسته بندی های جذاب و در دسترس بودن آن ها از جمله مواردی است که

خرید عطر را  آسان و آن را به یکی از گزینه های همیشگی جهت خرید هدیه برای آقایان  تبدیل کرده است.

ما در ویستور طیفی از عطر های خوشبو از برند های معتبر و معروف را ارائه داده ایم که با توجه به سبک و شخصیت گیرنده می توانید آن ها را به منظور خرید هدیه برای آقایان سفارش دهید.

پک های هدیه

پک های هدیه تنوع زیادی دارند و مدت هاست خرید هدیه برای آقایان را آسان نموده اند. این پک های زیبا و فانتزی بسیار پر طرفدار و پر فروش هستند و به دلیل تنوعی که دارند می توانند طیف وسیعی از آقایان را راضی نگه دارند.

هر پک هدیه، تم خاصی دارد و به دلیل جذابیت ظاهری می تواند تأثیر مثبتی روی فرد بگذارد. در بسیاری از این پک های هدیه، ابزار و وسایلی وجود دارد که مناسب خرید هدیه برای آقایان هستند و برای آقایان طراحی و سفارشی شده اند.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

تاثیر جالب هدیه کوچک برای آقایان!

تاثیر جالب هدیه کوچک برای آقایان!: فراموش نکنید دادن یک هدیه برای آقایان از روشهای سنتی و قدیمی است که در بسیاری از مواقع  نتیجه مثبتی را به همراه داشته است و برای نشان دادن عشق و محبت می تواند یکی از بهترین روش های بیان باشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی از اعمال به صورت عجیبی بر روی روابط و زندگی زناشویی تاثیر می گذارند. این  اعمال دارای جنبه های محبت آمیز شگفت انگیزی می باشند  که باعث شادی و ایجاد حس خوشایند در آن لحظه می‌شوند و حتی تاثیر این اعمال در آینده نیز بر روابط طرفین  تاثیر جالبی دارند. برای مثال دادن یک هدیه کوچک برای آقایان بسیاری از مشکلات بین زوجین را برطرف می سازد و تاثیر عمیق  آن در ادامه ی عمر آن رابطه کتمان نشدنی است.

توجه داشته باشید که فرقی نمی کند ، هدیه‌ای که شما برای آقایان در نظر میگیرید بزرگ و کوچک باشد. بیشترین جنبه ی دادن  هدایا داشتن تاثیر عمیق معنوی می باشد ، طرف مقابل شما متوجه خواهد شد که شما به یاد او بوده اید و برای شادی او وقت و هزینه صرف کرده اید.

برای مثال دادن یک هدیه کوچک مانند گل برای آقایان می‌تواند ثابت کند که شما طرف مقابل تان را از یاد نبرده اید و برای او ارزش و احترام  قائل هستید. دادن یک  هدیه کوچک برای آقایان می‌توانند در قالب یک کتاب یا حتی یک کارت هدیه باشد . البته در نظر داشته باشید که برخی از آقایان به طلا و نقره نیز علاقمند هستند و شما می توانید اذین زیورآلات مردانه با پلاک های طلا و نقره به عنوان هدیه کوچک برای آقایان استفاده کنید.

اگر فکر می کنید که در رابطه شما مدتهاست که توجه و محبت جای خود را به دغدغه و چالش های بزرگ زندگی داده است ، بهتر است از این روش به عنوان یک راه حل برای تجدید مهر و محبت در رابطه عاطفی تان استفاده کنید.

دادن هدیه کوچک برای آقایان از راه های آسان برای داشتن یک رابطه خوب !

فراموش نکنید دادن  یک کادو کوچک برای آقایان از روشهای سنتی و قدیمی است که در بسیاری از مواقع  نتیجه مثبتی را به همراه داشته است و برای نشان دادن عشق و محبت می تواند یکی از بهترین روش های بیان باشد.

شاید شما نیز از جمله کسانی باشید که دچار سوء تفاهم در زندگی زناشویی شده اید و  دعوا های روزانه آرامش زندگیتان را از بین برده است. دادن یک هدیه کوچک برای آقایان بر اساس تحقیقات بسیاری از روانشناسان می تواند این سوء تفاهم ها را از بین ببرد و دعوا های روزانه شما را به محبت و آرامش میدهد .

این باور غلط را از ذهنتان دور کنید که برای هدیه دادن به دنبال مناسبت باشید و یا فکر کنید که باید حتماً هزینه های هنگفت را صرف کنید تا هدیه شما قابل توجه باشد.

در اکثر مواقع شما می توانید بدون آنکه مناسبتی در پیش باشد، با تهیه یک هدیه کوچک برای آقایان نشان دهید که هیچ مناسبتی با ارزش تر از وجود آن مرد در کنار شما و زندگی شما نمی باشد و مطمئن باشید که ارزش معنوی این هدیه بسیار بالاتر از آن است که شما هدیه ای را با صرف هزینه ای بسیار و با دغدغه فراهم کنید ، بدون آنکه فرصت داشته باشید محبت خود را نیز بروز دهید. شاید  شما فکر کنید که مردان  علاقه‌ای به هدیه گرفتن ندارند و بیشتر بر اساس سنت‌های رایج قدیم بهتر است آقایان در هدیه دادن پیشقدم شوند. اما مطمئن باشید که این باور غلط بوده و پیامدهای خوشایندی را به همراه ندارد .

دادن یک هدیه کوچک برای آقایان میتواند به آنان نشان می‌دهد که جنسیت برای شما در زندگی مشترک مطرح نمی باشد و مردان نیز مانند زنان دارای احساسات انسانی  می‌باشند و به مهر و محبت نیاز دارند.

اجازه ندهید تا زندگی مشترک شما تکراری و روزمره شود!

بر اساس برخی از تحقیقات نشان داده شده است که آقایان در هنگام مواجهه با سختی و مشکلات مانند کودکان خردسال نیازمند توجه بیشتری هستند، تا درک کنند که همسرشان در مسیر زندگی همراه او می باشد و در مواجه شدن با سختی ها و مشکلات تنها نمی باشند. با  فراهم کردن هدیه کوچک برای آقایان به راحتی می توانید این حس توجه و همراهی را به آنان منتقل کند.

شاید با خود فکر کنید که زندگی شما به دور از چالش ها و مشکلات میباشد دیگر نیازی به تهیه یک هدیه کوچک برای آقایان وجود ندارد. اما بهتر است در نظر داشته باشید که عادت و روزمرگی یکی از مهم  ترین آفت های بدخیم در یک رابطه عاطفی می باشد، زیرا به تدریج باعث میشود که وجود شما و همسرتان در این رابطه کمرنگ شود و طبق عادت لحظه ها را با یکدیگر بگذرانید.

اما فراهم کردن یک هدیه کوچک برای آقایان میتواند مانند یک شوک و اتفاق زیبا به زندگی شما رنگ و بوی تازه ای دهد و به همسرتان ثابت کند که تا جه اندازه شما متوجه ارزش حضور او در کنار خود هستید و اجازه نمی دهد تا مسائل روزمره باعث کمرنگ شدن حضورش شود.

شاید با خود فکر کنید چرا تا این حد تهیه یک هدیه کوچک برای آقایان ارزش دارد، پاسخ این سوال شما آن است که همسر شما به دلیل انکه درگیر مسائل کاری بسیاری است و بر اساس غریزه طبیعی مانند خانمها در بیان و بروز احساسات قوی می باشند نیازمند توجه و محبت از سوی همسرانشان هستند و این توجه می تواند در قالب دادن یک هدیه کوچک برای اقایان انجام شود و یک زندگی و رابطه عاطفی از خطر روزمرگی نجات یابد!

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

پک هدیه برای آقایان

پک هدیه برای آقایان: پک هدیه مردانه یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین هدایایی است که می توانید مرد های مشکل پسند را با آن خوشحال نمایید. این پک ها حاوی مجموعه ای از آیتم هایی هستند که تم خاصی دارند و در طراحی آن ها سلیقه و ذائقه­ی طیف وسیعی از آقایان مورد توجه قرار گرفته است.

آیا مردی که در نظر دارید برایش هدیه بخرید از موسیقی لذت می برد؟ آیا به ظاهر خود اهمیت می دهد؟ آیا قهوه دوست دارد؟ پاسخ هر چه باشد این پک ها تنوع زیادی دارند که می توانند بخش قابل توجهی از آقایان را راضی نگه دارند.

ما در ویستور، ۷ پک هدیه اختصاصی ارائه کرده ایم که حاوی انواع و اقسام هدایا و سرگرمی­هایی هستند که  به طور خاص برای آقایان طراحی و سفارشی شده اند. اگر به دنبال کادوی مناسب و درخور توجه می گردید، دیگر جستجو نکنید. پک های هدیه می توانند انتخابی ایده آل باشند و تا مدت ها در خاطر بمانند.

پک هدیه ۱، هدیه ­ای منحصر به فرد و متفاوت

این پک هدیه شامل یک ماگ منحصر به فرد با طرح تبریک روز پدر است که اگر کیو آر کد روی ماگ را با گوشی اسکن کنید آهنگ پخش خواهد شد.

این ماگ، هدیه ای خلاقانه و بی نظیر است که علاوه بر سرگرم کننده بودن، می تواند تأثیر مثبتی روی فردی که هدیه را دریافت می کند بگذارد و حال و هوای او را عوض نماید.

در کنار این ماگ متفاوت، جورابی مردانه از برند معتبر فوگو نیز قرار داده شده است. همچنین یک عدد کوکی طرح خوک به عنوان نماد سال ۱۳۹۸ در این پک وجود دارد.

پک هدیه ۲، هدیه ای ماندگار

اگر به دنبال هدیه­ای تأثیر گذار و ماندگار هستید ما به شما پک هدیه Men 02 را پیشنهاد می کنیم. در این پک، یک موزیک باکس با آهنگ های نوستالژیک قرار دارد که می تواند هدیه­ای هوشمندانه برای افرادی باشد که موسیقی دوست دارند.

گوش دادن به موسیقی با استفاده از این موزیک باکس بسیار الهام بخش است و حال و هوای دیگری دارد. پیپ و تنباکو کاپتان بلک اصل نیز آیتم دیگری است که این پک هدیه را به یک پک مردانه تبدیل کرده است.

همچنین، سه عدد شکلات فرروشر و یک جفت جوراب مردانه فوگو به همراه یک عدد کوکی سال ۱۳۹۸ نیز  در این پک قرار دارند.

پک هدیه ۳، هدیه ای کلیشه ای اما متفاوت

اگر چه هدیه دادن کراوات یا جوراب به آقایان ممکن است کلیشه­ای به نظر برسد اما گاهی اوقات این هدایا واقعاً مورد قدردانی قرار می گیرند به ویژه اگر از یک برند معتبر باشند.

یک کراوات خوب می تواند هدیه ا­ی محبوب، کلاسیک و بسیار کاربردی باشد چرا که علاوه بر مجالس و جشن ها در بسیاری از میتینگ های کاری نیز می توان از آن ها استفاده کرد.

در پک هدیه Men 03 یک کراوات یا پاپیون به همراه یک جفت جوراب مشکی مردانه  برند فوگو قرار داده شده است.

همین طور در این پک مردانه، سیگار برگ اصل گوآنتامرا، کاتر سیگار برگ،  و فندک طرح بطری جک دنیل نیز وجود دارد.

علاوه بر شکلات تابلرون مشکی و کوکی سال خوک ۱۳۹۸ که پای ثابت این پک هدیه می باشد، یک عدد گلدان کاکتوس نیز وجود دارد.

این هدیه برای افرادی که روزهای سختی را سپری می کنند می تواند نماد استقامت باشد و به پک هدیه شما معنای ویژه ای ببخشد. شما می توانید پیام مورد نظر خود را در کارت موجود در پک بنویسید.

پک هدیه ۴ و سطل ویستور

همگی آیتم های این پک هدیه درون سطل ویستور با تزیینات مخصوص روز مرد قرار گرفته اند. به مناسبت صد سالگی کمپانی کَمِل لیمیتد یک عدد سیگار نیز از این کمپانی درون سطل گذاشته شده است.

همچنین در این سطل، یک جفت جوراب طرح سیبیل، یک فندک طرح انبر، شکلات ریتر اسپرت به همراه کوکی ۱۳۹۸ نیز قرار دارند. علاوه بر این، یک ماگ ویژه­ی روز مرد و یک کارت تبریک نیز  در این پک هدیه گنجانده شده است.

۵، پک بهداشتی

این پک هدیه شامل محصولات بهداشتی است که به آقایان کمک می کند تا بدن خود را تقویت و تجدید قوا نمایند.

درون این پک هدیه شامپو، بدن شور و افتر شیو اوریفیلیم قرار داده شده است. یک جفت جوراب سرمه ای فوگو به همراه یک ست لباس اسپرت  مردانه فوگو در سایزهای مختلف نیز در این پک قرار دارند.

کوکی طرح سال خوک به همراه تزئینات و جعبه مخصوص از دیگر آیتم های پک Men05 هستند.

۶، پک چالش برانگیز

پک هدیه Men06 ویستور به روز مرد اختصاص یافته است. درون این پک، یک پازل سه بعدی قرار دارد که سرگرمی جالب و چالش برانگیزی به حساب می آید.

این پازل سه بعدی می تواند موتور، جیپ یا هلیکوپتر باشد.

همچنین در این پک هدیه یک جفت جوراب طرح سیبیل، یك عدد نوتلا ۳۵۰ گرمی و کوکی سال ۱۳۹۸ به همراه کارت تبریك قرار دارد.

۷، پک  متنوع

این پک هدیه، مجموعه ای از هدایای متنوع است. از بسته های سه عددی سیگار برگ سوماترا مشکی، فندک طرح بطری جک دنیلز به همراه کاتر سیگار برگ گرفته تا جوراب مردانه طرح دلار.

همچنین کیف لوازم بهداشتی مردانه طرح گوچی، دفترچه یادداشت، گلدان کاکتوس، سه عدد کیت کت و چوب دارچین که همگی در جعبه­ی  مخصوص ویستور قرار گرفته اند به  تنوع این پک هدیه­ شگفت انگیز افزوده اند.

پک های هدیه ولنتاین

علاوه بر پک های  نام برده شده، پک های هدیه­ ی ویژه ­ی ولنتاین نیز وجود دارند که می توانید اطلاعات مربوط به آن ها را در بخش ولنتاین مشاهده نمایید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()