نوشته شده توسط : shadi

راهنمایی خرید پک هدیه مردانه

راهنمایی خرید پک هدیه مردانه : در صورتی که میخواهید یک کادو با قیمت مناسب برای همسر خود خریداری کنید انتخاب یک پک هدیه مردانه بسیار عالی خواهد بود و می تواند همسر شما را سورپرایز و خوشحال کند.

توجه داشته باشید که برای مردن پک های مختلفی به بازار عرضه شده است که مطابق به نیاز و سلیقه همسر خود می توانید اقدام به خرید پک هدیه مردانه نمایید.

از پک های مردانه عرضه شده به بازار می توان به پک کیف پول و کمر بلند ، پک اسپری ، پک اصلاح ، پک فندک و زیرسیگاری ، پک ساعت و عینک ، پک خودکار و جاسوئیچی ، پک لیوان و دستبند و دیگر پک هایی که ممکن است در بازار ببینید اشاره داشت ، انتخاب هر یک از این ست ها برای پک هدیه مردانه باید با توجه به سلیقه مرد شما صورت بگیرد.

به طور مثال در صورتی که شوهر شما سیگاری نیست خرید پک جا سیگاری و فندک اشتباه خواهد بود و یا اگر همسر شما دوست ندارد کیف پول به همراه خود داشته باشد ما خرید این پک را به شما توصیه نمی کنیم.

با توجه داشتن به سلیقه همسر خود می توانید یکی از این پک ها را انتخاب کنید ، به طور مثال پک عینک آفتابی و ساعت یک انتخاب عالی می باشد که مورد پسند اکثر مردان قرار داده میشود.

در صورتی که کادوی شما به شخص بالای ۳۰ سال داده میشود بهتر است از کادو های پک کمربند و کیف پول چرمی استفاده شود که برای تمامی سنین قابل استفاده خواهد بود و یک پک هدیه مردانه لاکچری می باشد.

در صورتی که شما قصد خرید پک هدیه مردانه را پیدا کرده اید در ادامه این مقاله قصد داریم به شما انواع پک ها را معرفی کنیم تا بهترین انتخاب را برای هدیه مورد نظرتان داشته باشید.

خرید پک هدیه مردانه کیف چرم و کمربند

از پک های پرفروش هدیه پک های کیف و چرم می باشد که توسط برند های مختلفی به بازار عرضه شده است ، در صورتی که شما بتوانید کیف پول و کمربند را با چرم گاوی خریداری کنید در انتخاب جنس برد کرده اید.

توجه داشته باشید ، این پک هدیه را از برند های معروف خریداری کنید زیراکه هم باعث لاکچری تر شدن کادوی شما خواهد شد و هم از موضوع جنس به کار رفته شده خیال شما راحت تر خواهد بود.

در صورتی که شما برای پک هدیه مردانه از یک برند ناشناس خریداری کنید ممکن است کیفیت به کار رفته شده برای تولید این پک مناسب نبود و خیلی زود کادوی شما از بین رفته و قابل استفاده نباشد.

از برندی که دارای ست کیف و کمربند با قیمت مناسب نیز است می توان به برند Massimo Dutti  اشاره داشت که دارای ست هایی با قیمت ۱۰۰ الی ۲۵۰ هزار تومان می باشد و شما می توانید مطابق با سلیقه همسرتان یکی از ست های این برند را خریداری کنید.

البته توجه داشته باشید که کیف پول های چرم دست دوز به همراه کمربند دست دوز هم که دارای چرم گاوی باشد انتخابی عالی خواهد بود و زیبایی فوق العاده تری را نسبت به چرم های مصنوعی دارا می باشد.

خرید پک هدیه مردانه اسپری

از دیگر پک های ارائه شده به بازار برای پک هدیه مردانه می توان به پک های اسپری بدن و ادکلن اشاره داشت که یک مجموعه کامل برای مردانه می باشد و می توان گفت یک پک ضروری می باشد.

همسر شما می تواند به صورت روزانه از اسپری بدن قرار داده شده برای جلوگیری از تعرق بدن استفاده کند و همچنین از ادکلن قرار داده شده برای بیرون رفتن ها و مهمانی ها نیز استفاده کند.

توجه داشته باشید که پک هدیه مردانه اسپری و ادکلن دارای برند های مختلفی می باشد و اگر برای شما کیفیت کار دارای اهمیت می باشد و می خواهید عطر و ادکلن قرار داده شده دارای ماندگاری خوبی نیز باشد به شما خرید پک هدیه مردانه را از برند های محبوب پیشنهاد میکنیم.

پک هدیه ساعت و عینک

از محبوبترین پک ها برای شوهر های جوان و لاکچری خرید پک هدیه ساعت و عینک می باشد که می تواند شوهر شما را سوپرایز کرده و از این کادو خیلی خوشش بیاید.

توجه داشته باشید که در این پک ها عینک و ساعت های مختلفی قرار داده شده است که باید عینکی که انتخاب میکنید با توجه به صورت همسر شما باشد.

در ادامه راهنمای خرید پک هدیه مردانه باید گفت ، به طور مثال در صورتی که همسر شما عادت به زدن عینک های آفتابی گرد و یا ریبن دارد باید عینکی در این طرح و مدل برای او خریداری کنید.

همینطور در صورتی که همسر شما طرفدار ساعت های بند چرمی می باشد ، بهترین انتخاب برای شما خرید یک ساعت لاکچری بند چرمی برای پک هدیه مردانه از طرف شما می باشد.

ناگفته نماند شما می توانید برای همسر خود از دیگر پک هایی که در ابتدای این مقاله به شما معرفی کردیم خریداری کنید ولی بهترین پک ها و پرفروشترین آنها همین سه موردی بود که به صورت تخصصی مورد ارزیابی قرار داده شد.

امیدواریم این مقاله که برای پک هدیه مردانه برای شما نوشته شده است مورد پسند شما قرار داده بشود و شما توانسته باشید با این مقاله بهترین کادو را برای همسر و یا دیگر اعضای خانواده خریداری کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج

در صورتی که میخواهید یک هدیه مناسب برای شوهر خود در سالگرد ازدواج انتخاب کرده باشید ما در این مقاله قصد داریم تا راهنمایی کاملی را برای هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج قرار داده باشیم.

برا خلاف خانم ها خرید کردن هدیه برای آقایان کاری بسیار سخت می باشد ، به خصوص زمانی که قرار است شما هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج تهیه کنید و در سالگرد باید کادو ها خاص و ارزان تا جای ممکن نباشد.

البته ما در ادامه این مقاله کادوهای قیمت مناسب را به شما معرفی میکنیم که بسیار عالی برای هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج خواهد بود.

ولی قبل از اینکه به معرفی انواع کادو ها بپردازیم باید بگوییم که مهمترین موضوعی که در سالگرد ازدواج خود باید برای خرید هدیه به آن توجه داشته باشید ، سلیقه همسر شما می باشد.

ممکن است شما برای خرید یک هدیه هزینه میلیونی هم بکنید ولی چون همسر شما از آن دسته کادو خوشش نمی آید کادوی شما را دوست نخواهد داشت ، پس شما می توانید با پرداخت یک هزینه معقولانه با توجه به سلیقه ای که همسر شما دارد برای سالگرد ازدواج بهترین کادو را تهیه و خریداری کنید.

دسته بندی هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج

هدیه مناسب برای خرید سالگرد ازدواج به پنج دسته کلی تقسیم میشه که با توجه به سلیقه همسرتون از این پنج دسته می تونید کادوی مناسبی را خریداری کنید.

دسته بندی های اصلی برای خرید هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج کادو های شخص هستش میباشد ، دسته دوم کادوی سوپردازی است ، دسته سوم لوازم ضروری می باشد ، دسته چهارم هدیه خنده دار بوده و آخرین دسته از هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج هدیه سرگرم کننده می باشد.

در صورتی که میخواهید یک هدیه مردانه عالی خریداری کنید می توانید از ۳ دسته بندی اولی گفته شده انتخاب و خریداری کنید ، ولی اگر چند سال از سالگرد ازدواج شما گذشته است انتخاب هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج از دسته بندی ۴ و ۵ نیز مناسب خواهد بود.

باید گفت یک هدیه شخصی می تواند یک کادوی فوق العاده باشد و یک هدیه سوپرایزی نیز می تواند یک کادوی به یادماندنی باشد ، شما می توانید با توجه به نظر خود هر کدام از این کادو ها را انتخاب و خریداری کنید.

هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج  با کادوی شخیص

در صورتی که میخواهید برای همسر خود یک کادوی خاص و بیادماندنی را خریداری کرده باشید می توانید یک کادو که داری موضوعیت تشخیص میباشد تهیه کنید.

اما اولین سوالی که برای شما پیش میاد اینه که کادوی شخصی چی هست که باید در پاسخ گفت کادوی تشخیص میتونه یک تابلو فرش از عکس دو نفری شما باشد و همچنین می توانید تصاویر همسر خود را به صورت تابلو های گرد و مربعی بافته شده با نخ را به صورت سفارشی خریداری کنید.

در کنار تابلو فرش و همچنین تابلو های نخی سفارش می توانید یک باکس گل را نیز خریداری کرده و در کنار آن به همسر خود هدیه بدهید تا کادوی شما از آنچه که هست بهتر دیده شود و باعث سوپرایز شما نیز بشود.

هدیه سورپرایز عالی برای همسر

در صورتی که قصد خرید یک هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج به صورت سورپرایزی را دارید می توانید یک کادوی خاص که همسر شما به آن علاقه بسیار زیادی را دارد خریداری کنید.

به طور مثال در صورتی که همسر شما به موسیقی و نواختن موسیقی علاقه مند می باشد می توانید برای او یک گیتار بخرید و است خودتان و همسرتان را بر روی گیتار با تاریخ سالگردی که داشته اید حک کنید.

در صورتی که این هدیه را به همسر خود بدهید ، خیلی راحت توانسته اید شوهر خود را سوپرایز کرده و بهترین کادویی که انتظار آن را داشته است به او هدیه دهید.

توجه داشته باشید که خرید هدیه سورپرایزی کاملا به سلیقه همسر شما دارد و باید کادویی خریداری کنید که همسر شما همیشه به دنبال آن بوده است و هنگامی که شما این هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج را خریداری کنید ، توانسته اید سوپرایز را به صورت کامل انجام دهید.

خرید کادوی رمانتیک برای هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج

یکی از کادوهایی که همیشه مورد پسند آقایان برای هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج قرار میگیرد خرید یک هدیه رمانتیک و عالی می باشد که این هدیه می توان یک دسته گل باشد.

برای اینکه خرید دست گل شما به صورت رمانتیک تر دیده شود می توانید به همراه شکلات آن را به محل کار همسر خود بفرستید تا شروع کارش با دیدن دست گل های شما بوده و با خوردن شکلات ها انرژی بیشتر بگیرد.

توجه داشته باشید که اگر میخواهید یک هدیه گل و شکلاتی خریداری کنید باید تزئینات کردن با کمال صورت بگیرد تا بتواند به صورت کامل جلب توجه کند.

دیگر کادو ها برای هدیه مردانه سالگرد ازدواج

کادو به صورت لوازم ضروری شامل : کیف ، کفش ، شلوار ، کمربند و تمام چیزهایی که مرد شما به آن برای روزمره خود نیاز دارد از وسایل ضروری می باشد که میتوانید آنها را کادو بدهید.

هدیه با توجه به سلیقه و کار : شما می توانید با توجه به کار و سلیقه همسرتون یک کادوی عالی را خریداری کنید ، به طور مثال در صورتی که همسر شما بدنسازی را دوست دارد می توانید پودر پروتئین خریداری کنید و یا اگر بازی های کامپیوتری علاقه مند است می توانید جدیدترین بازی ها را برای او خریداری کنید همچنین اگر به دنبال کادویی گرانتر هستید خرید کنسول های بازی مثل پلی استیشن هم عالی خواهد بود.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

راهنمایی خرید هدیه اسپرت مردانه

راهنمایی خرید هدیه اسپرت مردانه: یک کادو عالی برای آقایان می تواند شامل یک هدیه اسپرت مردانه باشد که این کادو شامل لباس ، لوازم جانبی ، لوازم الکترونیکی ، دستگاه های گیمینگ ، کفش ، کیف اسپرت و… باشد.

ما در این مقاله سعی کرده ایم تا بهترین انتخاب ها را برای خرید یک هدیه اسپرت مردانه مورد بررسی قرار دهیم تا شما توانسته باشید .

در ادامه این مقاله چندین پیشنهاد را برای خرید یک هدیه اسپرت مردانه عالی به شما پیشنهاد خواهیم کرد ، توجه داشته باشید که شما می توانید در میان پیشنهادات صورت گرفته با توجه به سلیقه همسر خود این کادو را انتخاب کرده و به عنوان هدیه خریداری کنید.

در صورتی که شما بتوانید یک کادوی مناسب ، مطابق با چیزی که همسر شما همیشه دوست داشته است خریداری کنید ، بدون شک لبخند را بر روی چهره او مشاهده خواهید کرد و بدون شک قصد خرید هدیه شما نیز همین لبخند همسرتان می باشد.

لیست کادو های هدیه اسپرت مردانه قرار داده شده که در ادامه این مقاله معرفی میکنیم دارای انواع مختلفی می باشد تا ما توانسته باشیم تمامی سلایق که ممکن است یک آقا داشته باشد را پوشش بدهیم.

خرید لباس اسپرت به عنوان هدیه اسپرت مردانه

همانطور که مشخص است اولین چیزی که برای خرید یک هدیه اسپرت مردانه به نظر شما ممکن است برسد خرید لباس و پوشاک می باشد که یک کار آسان و در گاهی اوقات بسیار سخت می باشد.

در صورتی که همسر شما در انتخاب پوشاک خود بسیار سخت گیری می باشد و در انتخاب لباس وسواس به خرج میدهد ، خب بدون شک برای خرید هدیه اسپرت مردانه کار شما سخت خواهد بود.

به صورت کلی در صورتی که همسر شما دارای سن زیر ۲۵ سال می باشد می توانید برای او تیشرت هایی که دارای ارتفاع بلند نسبت به تیشرت های معمولی می باشد را خریداری کنید.

این تیشرت ها اکثر به صورت خاص طراحی شده و بدون شک یک هدیه اسپرت مردانه عالی برای شوهر شما می باشد ( البته توجه داشته باشید که سلیقه همسر شما نیز باید اینگونه باشد و در صورتی که همسر شما طرفدار لباس های دکمه ای می باشد خرید این تیشرت انتخابی صحیح نخواهد بود )

در ادامه راهنمای خرید هدیه اسپرت مردانه  باید گفت ، در صورتی که همسر شما از آنهایی می باشد که تیشرت و بلوز نمی پوشد می توانید یک لباس دکمه ای مردانه اسپرت را خریداری کنید که بر روی آن طرح های ساده و چهارخانه ای باشد و به صورت کلی یقه لباس هم اسپرت باشد که انتخابی عالی خواهد بود.

در هنگام خرید لباس اسپرت نیز می توانید از فروشنده کمک بگیرید و از او درخواست کنید که لباس های اسپرت را به شما برای خرید معرفی کند.

خرید کفش اسپرت مردانه برای هدیه دادن

از دیگر کادوهایی که می توانید به همسر خود بدهید ، خرید یک کفش اسپرت با طراحی خاص و زیبا می باشد ، در صورتی که همسر شما جزء افرادی می باشد که کفش های راحتی اسپرت را می بپوشد می توانید از این نوع کفش ها به عنوان هدیه اسپرت مردانه خریداری کنید.

همچنین در صورتی که میخواهید ما به شما یک کفش راحتی اسپرت را پیشنهاد بدهیم خرید کفش های volkan که به صورت اسپرت بوده و مناسب برای تمامی فصول می باشد و از راحتی بالایی هم برخوردار است انتخابی عالی خواهد بود.

قیمت کفش های volkan بسیار مناسب و ارزان می باشد و در صورتی که این کفش ها را برای همسر خود خریداری کنید راحتی کفش را نیز همسرتان متوجه خواهد شد.

قیمت محصولات کفش اسپرت volkan بین ۱۵۰ الی ۲۰۰ هزار تومان می باشد و به علت اینکه این کفش یک برند ایرانی می باشد می توانید از سایت های تخفیفی با قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان نیز این کفش را تهیه و خریداری کنید.

خرید هدیه اسپرت مردانه ساعت

از جمله کادوهایی که همیشه مناسب می باشد خرید یک ساعت اسپرت عالی می باشد ، در صورتی که همسر شما همیشه به دست خود یک ساعت می اندازد ، می توانید با خرید یک ساعت او را غافلگیر کنید.

توجه داشته باشید که ساعت های اسپرت به صورت بند چرمی و همچنین بند های مختلف دیگر به تولید رسیده است که باید شما با توجه به سلیقه همسر خودتان نوع ساعت اسپرت را انتخاب کرده و این هدیه اسپرت مردانه را خریداری کنید.

علاوه بر اینکه شما می توانید یک ساعت مچی آلانوگ برای همسر خود خریداری کنید که به صورت اسپرت طراحی شده باشد خرید ساعت های هوشمند نیز انتخابی عالی خواهد بود.

در صورتی که همسر شما علاقه کامپیوتر ، موبایل و لوازم جانبی دارد ، خرید یک ساعت هوشمند انتخابی بسیار عالی می باشد و می تواند همسر شما بسیار غافلگیر کند.

قیمت ساعت های هوشمند از ۸۰ هزار تومان آغاز میشود و تا ۱۲ میلیون تومان ادامه دارد که مطابق با بودجه ای که دارید می توانید هزینه کنید.

به صورت کلی برای خرید یک ساعت هوشمند خرید ساعت های شیائومی که قیمت بین ۲۵۰ الی ۳۵۰ هزار تومان را دارند از انتخاب های مناسب برای یک هدیه اسپرت مردانه هستند.

در صورتی که می توانید برای خرید بودجه بیشتری را قرار دهید خرید ساعت هوشمند اپل واچ که پایین ترین قیمت آن ۳٫۵ میلیون تومان می باشد هم بسیار عالی و مناسب خواهد بود.

ناگفته نماند از دیگر کادوها و هدیه اسپرت مردانه می توانید برای همسر خود هدفون ، آیپد ، لپ تاپ ، هندزفری و قاب گوشی نیز تهیه و خرید کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

راهنمایی کامل برای خرید هدیه پوشاک مردانه از فروشگاه

راهنمایی کامل برای خرید هدیه پوشاک مردانه از فروشگاه: در صورتی که قصد خرید هدیه پوشاک مردانه را برای همسر ، پدر ، برادر و یا دیگر اعضای خانواده را دارید ، به شما توصیه میکنیم که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا یک راهنمای کامل را در رابطه  با هدیه پوشاک مردانه برای شما داشته باشیم.

در صورتی که میخواهید برای همسر خود یک پوشاک مناسب را خریداری کنید باید توجه داشته باشید که همسر شما علاقه مند به چه پوشاکی می باشد ، یک پوشاک برای خرید می تواند شامل لباس ، کفش ، ساعت و شلوار باشد.

در صورتی که همسر شما دوست دارد زود به زود تیشرت خریداری کند کار شما راحت خواهد بود و هدیه پوشاک میدانه شما می توانید خرید یک تیشرت لاکچری مردانه با قیمتی بین ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومان می باشد.

البته راهنمای خرید هدیه پوشاک مردانه ما به خرید یک تیشرت ختم نمیشود و ما در این مقاله قصد داریم تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم که بهترین انتخاب را برای هدیه پوشاک مردانه مورد نظر داشته باشید.

در صورتی که شما بتوانید یک هدیه پوشاک مردانه ، متناسب به سلیقه و نیازی که همسر شما دارد خریداری کنید ، یک موفقیت عالی را در سورپرایز کردن همسرتان کسب کرده اید.

هدیه پوشاک مردانه بلوز یا تیشرت

در صورتی که میخواهید یک پوشاک عالی برای همسر خود خریداری کنید توجه داشتن به نوع سلیقه ای که همسر شما دارد از نکات مهم می باشد.

در صورتی که همسر شما طرفدار پوشیدن تیشرت های مختلف می باشد خرید پیراهن برای همسرتان یک هدیه مناسب نخواهد بود ، این موضوع به صورت برعکس قابل اجرا خواهد بود.

توجه داشته باشید که خرید هدیه پوشاک مردانه دارای قاعده خود می باشد و شما علاوه بر اینکه باید توجه کنید که همسر شما بیشتر تیشرت و یا پیراهن پوش می باشد ، باید ببینید که چه نوع تیشرت و یا پیراهنی را دوست دارد.

ممکن است همسر شما طرفدار تیشرت های بلند و لاکچری باشد که به همین علت شما هم باید چنین پوشاکی را به عنوان هدیه برای همسرتان خریداری کنید ، قیمت این تیشرت ها زیرا ۱۵۰ هزار تومان بوده و دارای طرح های متنوعی می باشد. ( برای خرید این تیشرت ها بیشتر در قسمت های بالای شهر می توانید اقدام کنید ).

ممکن است که همسر شما طرفدار تیشرت های یقه گرد و کوتاه و یا یقه هفتی باشد ، توجه به این موارد هم می تواند برای خرید هدیه پوشاک مردانه بسیار عالی باشد.

در صورتی که همسر شما از جلمه افرادی است که دوست دارد پیراهن بپوشد باید نوع پیراهن هایی که همسر شما دوست دارد را مشاهده کنید و مطابق با سلیقه ای که دارد خرید خود را انجام دهید.

در صورتی که همسر شما دوست دارد لباس های اسپرت بپوشد ، خرید یک لباس اسپرت بسیار عالی خواهد بود و در صورتی که همسر شما طرفدار لباس های دو جیب و یا جعبه ای می باشد می توانید این پیراهن ها را نیز خریداری کنید.

قیمت پیراهن های جعبه ای به طور متوسط بین ۴۰ الی ۹۰ هزار تومان می باشد که این قیمت گذاری بستگی به مکانی که میخواهید خرید خود را انجام بدهید و همچنین جنس به کار رفته شده بستگی دارد.

قیمت پیراهن های اسپرت هم بین ۷۰ الی ۳۵۰ هزار تومان می باشد که باز هم قیمت آن بستگی به مکانی که میخرید ، برند پیراهن و جنس به کار رفته شده در آن می باشد.

هدیه پوشاک مردانه برای خرید کفش

در صورتی که میخواهید با قیمت مناسب یک کفش برای همسر خود خریداری کنید ما به شما خرید از کفش های با برند ایرانی را به شما توصیه می کنیم.

خرید کفش های برند ولکان و بعضی از مدل های تن تاک که از جمله کفش های راحتی و دویدن می باشند انتخابی بسیار عالی به عنوان هدیه پوشاک مردانه هستند که می توانید این هدیه را به همسر خود بدهید.

البته ناگفته نماند در صورتی که شما هزینه بیشتری را می توانید برای کادو دادن صرف کنید ، خرید کفش های آدیداس نیز بسیار عالی می باشد که این کفش ها از راحتی و زیبایی فوق العاده ای برخوردار می باشند ولی از قیمت بالایی هم برخوردار هستند.

در صورتی که شما یک کفش اسپرت ایرانی را به عنوان هدیه پوشاک مردانه خریداری کنید باید هزینه ای بین ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومان پرداخت کنید.

و در صورتی که برای شما خرید یک کفش برند مد نظر میباشد می توانید بین ۷۰۰ الی ۶ میلیون تومان هزینه کنید.

البته موارد گفته شده برای یک کفش اسپرت می باشد ، ممکن است همسر شما طرفدار کفش های کلاسیک باشد که به همین دلیل شما باید خرید کفش های کلاسیک و چرمی را مد نظر داشته باشید.

مدل های ایرانی کفش های کلاسیک و چرمی ایرانی بسیار زیاد بوده و از قیمت های مناسبی هم برخوردار می باشند که شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید کفش تایین کرده اید اقدام به خرید نمایید.

امیدواریم این مطلب قرار داده شده برای هدیه پوشاک مردانه مناسب برای شما بوده و با کمک این مقاله توانسته باشید بهترین پوشاک را برای هدیه دادن خریداری کنید و همسرتان را با یک هدیه عالی سوپرایز کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

راهنمایی خرید هدیه ادکلن مردانه با معرفی ۳ ادکلن پرفروش

راهنمایی خرید هدیه ادکلن مردانه با معرفی ۳ ادکلن پرفروش: خرید هدیه ادکلن مردانه انتخابی عالی برای کادو دادن به همسر ، برادر ، پدر ، عمو و دیگر اعضای خانواده می باشد. ما در این مقاله سعی کرده ایم برای شما بهترین هدیه ادکلن مردانه را در برند های مختلف به شما معرفی کنیم.

در معرفی قرار داده شده برا محصولات در جهت هدیه دادن  از محبوبت ترین برند ادکلن ها و همچنین پر فروش ترین ادکلن ها استفاده شده است که می توانید با توجه به سلیقه ای که همسر ، برادر و یا پدر شما دارد این ادکلن را انتخاب کرده و به عنوان هدیه خریداری کنید.

بعضی از افراد ادکلن با بوی تند دوست دارند و برخی بوی ادکلن شیرین را دوست دارند ، شما باید در خرید خود با توجه به این موضوع اقدام به خرید هدیه ادکلن مردانه کنید ، توجه داشته باشید که بررسی کردن سلیقه مهمترین امر در خرید هدیه می باشد.

ما به شما توصیه میکنیم در صورتی که سلیقه همسر ، پدر و یا برادر خود را برای خرید هدیه نمی دانید ، یک ادکلن با بویی دلنشین خریداری کنید ، زیراکه اگر ادکلن از بوی دلنشین برخوردار باشد مورد پسند همه خواهد بود و به همین دلیل می توانید با خال راحت یک ادکلن با بوی دلنشین خریداری کنید.

ناگفته نماند در صورتی که شما بتوانید یک هدیه خوب برای همسر ، پدر و یا برادر خود خریداری کنید ، او را توانسته اید خیلی خوشحال کنید و یک سوپرایز عالی را به همراه داشته باشید. هدیه ادکلن مردانه نیز یک کادوی بسیار عالی و لاکچری می باشد که در هر بار استفاده کردن از این ادکلن به فردی که هدیه داده اید به یاد شما خواهد افتاد.

۱-    هدیه ادکلن مردانه پرادا مدل LHomme

از پرفروش ترین ادکلن های موجود در بازار که بیشتر برای کادو دادن نیز مورد استفاده قرار داده میشود ادکلن پرادا با مدل L’Homme می باشد.

در ادامه راهنمای خرید هدیه ادکلن مردانه  باید گفت ، این این ادکلن از نت هایی استفاده شده است که دارای ادکلن زنبق و کهربا می باشد که به صورت بسیار دلنشین می باشد و از ماندگاری بالایی نیز برخوردار است.

در این ادکلن از رایحه های شکوفه پرتقال ، نعناع هندی نیز استفاده شده است که باعث هرچه خوشبوتر شدن این ادکلن برای هدیه خواهد بود.

این ادکلن مناسب برای جوانان که دارای نشاط بالایی هستند و از زندگی مدرنی برخوردار می باشند انتخابی بسیار عالی و جذاب می باشد.

در صورتی که به دنبال خرید هدیه ادکلن مردانه برای همسر خود می باشید ، برای شما بهترین انتخاب این مدل از ادکلن پرادا می باشد زیرا که هم پر فروش بوده ، هم محبوب است و هم از بوی دلنشین و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.

۲-    هدیه ادکلن مردانه جورجیو آرمانی مدل Acqua Di Gio Homme

این ادکلن یک هدفه فوق العاده برای سن های مختلف و برای پیر و جوان نیز می باشد ، در صورتی که به دنبال یک هدیه ادکلن مردانه برای پدر و پدر بزرگ خود نیز هستید می توانید این ادکلن با رایحه عالی را خریداری کنید.

همچنین در ادامه راهنمایی در خرید هدیه ادکلن مردانه باید بیان داشت ، در این ادکلن از بوی نسیم دریا استفاده شده است که یک بوی خاص و همه پسند بوده و هنگامی که بر روی لباس زده میشود یک ادکلن فوق العاده را به همراه خواهد داشت.

ادکلن دلنشین و فوق العاده جورجیو آرمانی باعث شده است که هر شخصی را برای خرید این ادکلن مجذوب خود کند و در صورتی که هدیه ادکلن مردانه شما از این برند باشد بدون شک یک سوپرایز عالی خواهد بود.

این ادکلن دارای یک ماندگاری فوق العاده بوده و در آن از رایحه های میوه و چوب که انتخابی عالی برای آقایان می باشد استفاده شده است. در صورتی که به دنبال یک ادکلن خاص مردانه هستید بدون شک انتخاب ادکلن جورجیو بسیار عالی خواهد بود.

تا به اینجا ما به شما خرید دو هدیه ادکلن مردانه عالی را به شما معرفی کرده ایم که هر یک انتخابی عالی برای کادو دادن و سوپرایز کردن می باشد.

۳-    ادکلن کلوین کلاین مدل بی

این مدل ادکلن دارای سابقه ای طولانی در فروش بوده است و به علت محبوبیت بالایی که از قدیم تاکنون داشته است همواره به مقدار بالا به تولید و به فروش میرسد که به همین دلیل نیز یک هدیه ادکلن مردانه عالی برای خرید و انتخاب شما می باشد.

در این ادکلن از نوت های میوه و گل استفاده شده است و می تواند به شما احساس نشاط تازه و شاد بودن را منتقل نماید. در صورتی که شما به دنبال هدیه ادکلن مردانه با بویی فوق العاده و خاص هستید این ادکلن نیز انتخابی بسیار مناسب برای شما می باشد.

برای تولید این ادکلن از ترنج ، اسطوخودوس ، نارنگی و نعنا استفاده شده است و دارای نت های هلو و چوب می باشد که باعث هرچه دلنشین تر شدن بوی ادکلن بی شده است.

ما در این مقاله به شما سه ادکلن عالی را برای هدیه ادکلن مردانه معرفی کردیم که شما می توانید با توجه به سلیقه فردی که میخواهید به او هدیه را بدهید برند ادکلن را انتخاب کرده و اقدام به خرید و سفارش ادکلن کنید.

توجه داشته باشید ، در صورتی که بتوانید ادکلن مورد نظرتان را با توجه به سلیقه همسر ، پدر ، برادر و یا دیگر اعضای خانواده خریداری کنید ، یک سوپرایز عالی را برای آنها ایجاد کرده اید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

راهنمایی انتخاب هدیه مردانه روز پدر

راهنمایی انتخاب هدیه مردانه روز پدر: پدر شما نشان دهنده یک انسانیت کامل با مردانگی می باشد که هر شخصی پدر خود را بهترین پدر و مرد دنیا میداند که به همین دلیل دادن هدیه مردانه روز پدر از مرسوم ترین هدیه هایی ایست که سالانه فرزندان برای پدرانشان این هدیه را خریداری میکنند.

خرید هدیه مردانه روز پدر یک نوع تشکر است که فرزند می تواند از کارهایی که یکسال پدر برای فرزند انجام داده است را تشکر نماید.

به دلیل اینکه همه پدرشان رو دوست دارند همیشه می خواهند بهترین کادوها را به عنوان هدیه مردانه روز پدر بدهند تا نزد پدرشان عزیزتر شده و او را از این کادویی که داده اند خوشحال کنند.

البته ناگفته نماند که کادو دادن به پدر نباید فقط برای روز پدر باشد و شما می توانید برای مناسبت های مختلف کادو های مختلفی را آماده کرده و به عنوان هدیه به پدر خود کادو بدهید.

خرید کادو برای پدر مانند دیگر اعضای خانواده مثل خرید کادو برای همسر سخت نیست و شما می توانید از پدر خود بپرسید که چه چیزی را دوست دارید برای تو بخرم که بعد از چانه زدن بر سر اینکه پدر شما بگوید کادو لازم ندارم می توانید هدیه ای که پدر شما آن را دوست دارد برای او خریداری کنید پیدا کرده و به عنوان هدیه مردانه روز پدر به او کادو بدهید.

البته شما می توانید با دقت کردن در سلیقه پدر خود نیز یک کادوی مناسب را پیدا کرده و برای پدرتان خریداری کنید ، ما در ادامه این مقاله سعی کرده ایم بهترین کادوها را برای خرید هدیه مردانه روز پدر به شما معرفی کنیم تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

هدیه مردانه روز پدر با گوشی موبایل و لوازم جانبیش

از جمله کادو هایی که میتوانید برای روز پدر خریداری کنید یک گوشی موبایل اندرویدی با قیمت مناسب می باشد ، در صورتی که پدرتان از سن بالایی برخوردار نبوده و همچنان از گوشی های قدیمی استفاده می کند می توانید گوشی اندرویدی را به عنوان هدیه مردانه روز پدر خریداری کرده و او را سوپرایز کنید.

با توجه به زدن گروه های پیام رسان ها می توانید با خرید گوشی یک پیام رسان بر روی گوشی نصب کرده و پدرتان را در گروه های خانوادگی هم وارد کنید و چند کانال که مورد سلیقه پدرتان می باشد او را عضو کنید مانند کانال های خبری و یا فیلم و سریال که مورد پسند پدر شما باشد.

توجه داشته باشید که برای خرید هدیه مردانه روز پدر که در این قسمت گوشی موبایل می باشد ، لازم نیست شما زیاد هزینه کنید و می توانید با خرید یک گوشی موبایل با قیمت ۱ الی ۱٫۵ میلیون تومان یک تلفن همراه را خریداری کرده باشید.

از جمله گوشی های با قیمت مناسب می توان به گوشی هواوی پرایم وای ۷ اشاره داشت که به صورت دو سیمکارته بوده و برای استفاده از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها نیز انتخابی عالی خواهد بود و هنگی هم با نصب این برنامه ها نخواهد داشت.

توجه داشته باشید در صورتی که پدر شما دارای یک گوشی موبایل مناسب می باشد می توانید برای هدیه مردانه روز پدر یک پاوربانک نیز خریداری کنید ، با توجه به اینکه پدر شما همیشه دسترسی به برق نخواهد داشت و صد درصد نیاز به شارژ کردن گوشی دارد خرید هدیه پاوربانک یک ایده عالی برای روز پدر می باشد.

با پاوربانک پدر شما می تواند همیشه جلوی تلویزیون باشد و با گوشی که شارژ ندارد به پاور بانک زده و هم گوشی را داشته باشد و هم تلویزیون را که به همین دلیل این هدیه مردانه روز پدر عالی می باشد.

خرید تبلت و لپ تاپ

در صورتی که پدر شما دارای کار مهندسی بوده و با تکنولوژی سروکار دارد خرید یک تبلت و لپ تاپ از ایده های عالی برای شما می باشد.

به طور مثال در صورتی که دیگر سیستم لپتاپ پدر شما دیگر قدیمی شده و نیاز به تعویض دارد و یا برای راحتتر شدن کار هایش نیاز به تبلت خواهد داشت خرید تبلت به عنوان هدیه مردانه روز پدر یک ایده عالی و سورپرایز کننده می باشد.

قیمت لپ تاپ برای خرید شما از ۳ میلیون تومان آغاز میشود و تا ۲۰ میلیون ادامه دارد ، به طور کلی در صورتی که میخواهید یک لپ تاپ خوب را خریداری کرده باشید باید بین ۶ الی ۹ میلیون هزینه کنید.

قیمت تبلت از برند های مختلف که بدون هنگ شدن نیز باشد از ۱ میلیون تومان آغاز شده و در مارک های اپل تا ۱۵ میلیون تومان نیز ادامه دارد.

ناگفته نماند در صورتی که قصد خرید تبلت و یا لپ تاپ را به عنوان هدیه مردانه روز پدر پیدا کرده اید بهتر است مارکی که خریداری میکنید از برند های معروف باشد.

زیرا که اگر این وسیله الکترونیکی که برای هدیه مردانه روز پدر خریداری کرده اید دچار مشکل شود و دارای پشتیبانی نباشد دیگر بلا استفاده خواهد شد.

از برند های معروف تبلت می توان به سونی ، سامسونگ ، ال جی ، هواوی و اپل اشاره داشت و از برند های معروف لپ تاپ هم می توان به ایسر ، اچ پی ، ایسوس و توشیبا اشاره داشت که می توانید با توجه به بودجه و هزینه ای که میخواهید بکنید اقدام به خرید و سفارش این هدیه نمایید.

امیدواریم این مقاله که در رابطه با هدیه مردانه روز پدر بوده است مورد پسند شما واقع بگردد و شما توانسته باشید بهترین کادو را با کمک این مقاله برای روز پدر خریداری کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

راهنمای انتخاب و خرید هدیه مردانه اداری

 راهنمای انتخاب و خرید هدیه مردانه اداری: از جمله کادوهای عالی که می توانید به همسر و یا رئیس خود بدهید ، یک هدیه مردانه اداری می باشد که ما در این مقاله قصد داریم ، بررسی کنیم چه هدیه مردانه اداریمناسب خواهد بود تا هم از قیمتی مناسب برخوردار باشد و ارزان باشد و هر مناسب برای کارهای اداری باشد.

توجه داشته باشید که خرید هدیه مردانه اداری ممکن است برای شما کاری سخت باشد ، ولی اگر بتوانید یک کادوی مناسب اداری پیدا کنید توانسته اید همسر خود را بسیار خوشحال کنید و یک سوپرایز عالی را داشته باشید.

در انتخاب یک هدیه مردانه اداری باید توجه داشت که این کادو باید به صورت رسمی بوده و از جمله کادو های مناسب برای کار در اداره باشد.

برای کادو دادن به رئیس شرکت می توان کار را با هدیه دادن شکلات ، تقویم و یا سالنامه تمام کرد ، زمانی برای شما این کار سخت میشود که میخواهید یک هدیه مردانه اداری را برای همسر خود خریداری کنید.

ما در ادامه این مقاله قصد داریم جدیدترین پیشنهادات را برای خرید یک هدیه مردانه اداری بگوییم تا دیگر در انتخابی سخت در خرید هدیه تنها نبوده و با کمک این مقاله به راحتی بتوانید کادوی رسمی که میخواهید را خریداری کرده باشید.

 در اینجا پیشنهادات جذابی برایتان داریم تا بتوانید اولا بدون دغدغه فکری و دوما با روشی جدید کادویی به همکار، رئیس و یا دوستتان بدهید که جالب باشد و با همیشه متفاوت باشد.

 خرید هدیه مردانه اداری پک کادوی چرم

از اولین مواردی که برای هدیه مردانه اداری ممکن است به ذهن هر کسی دست پیدا کند خرید پک کادوی چرم می باشد که این کادو به صورت پک بوده دارای حالت رسمی نیز می باشد.

در پک های چرم در بیشتر اوقات یک کمربند چرم ، کیف پول چرم ، ساعت با بند چرم ، جاسوئیچی چرمی ، وسایل دکوری اداری و جا انگشتری قرار داده شده است که با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید تعداد موجودی های این پک متغیر خواهد بود.

در ادامه هدیه مردانه اداری  باید گفت ، به طور مثال یک پک ارزان قیمت فقط شامل کمربند ، سگک کمربند و همچنین کیف پول چرمی خواهد بود و یک پک چرم گرانقیمت شامل تمامی موارد گفته شده می باشد که با توجه به هزینه ای که میخواهید برای هدیه دادن صرف کنید می توانید پک مورد نظر را خریداری کنید.

برای پک های اداری از یک جعبه رسمی خاص استفاده شده است که در پک های گرانقیمت این جعبه به صورت چوبی بوده و در پک های ارزان قیمت دارای جعبه مقوایی شیک و جذاب می باشد.

پس اگر به دنبال یک هدیه مردانه اداری خاص می باشید بدون شک برای شما خرید این مجموعه پک اداری انتخابی بسیار عالی و مناسب خواهد بود.

قیمت های پک اداری چرم از قیمت ۱۵۰ هزار تومان آغاز میشود و تا ۲ الی ۳ میلیون ادامه دارد که با توجه به بودجه و سلیقه ای که دارید می توانید این هدیه را خریداری کنید.

ناگفته نماند که از هدیه پک چرمی میتوانید برای کادو دادن به معلم ، رئیس ، استاد ، همکار خود نیز استفاده کنید و به صورت کلی این کادو یک هدیه لاکچری ، رسمی و لوکس می باشد.

 خرید هدیه پک کادوی میوه خشک

در صورتی که قصد دارید از همکار خود دیدن کنید و به دنبال یک هدیه مردانه اداری متناسب هستید ، خب خرید پک کادوی میوه خشک انتخابی بسیار عالی خواهد بود.

از ویژگی اصلی پک کادوی میوه خشک به عنوان هدیه مردانه اداری این است که از قیمتی بسیار مناسب و ارزان برخوردار بوده و مناسب برای هر شخصی خواهد بود.

به طور مثال ممکن است برای یک شخص خرید پک چرمی مناسب نبوده و مورد سلیقه اش نباشد ، ولی خرید پک کادوی میوه خشک بسیار عالی است زیرا که تمامی افراد خوردن میوه خشک را دوست دارند.

در ادامه هدیه مردانه اداری  باید گفت ، همچنین شما می توانید پک میوه خشک را به همسر خود نیز هدیه بدهید ، تا زمانی که همسر شما به شرکت مراجعه کرد و احساس گشنگی به او دست داد از پک میوه خشکی که به او هدیه داده اید بخورد.

 دیگر هدایای برای کادو دادن اداری

از دیگر کادو هایی که می توانید به عنوان هدیه مردانه ادرای از آن استفاده شود خرید یک جا قلمی ، کمربند چرم تنها ، لباس ، رز طلایی ، رز جاودان و یا تندیس برای روی میز می باشد.

همانطور که مشخص شد شما برای خرید هدیه مردانه اداری دستی باز خواهید داشت و مهمترین عامل برای خرید یک هدیه توجه کردن به سلیقه شخص مقابل خواهد بود.

پس به شما توصیه میکنیم در صورتی که قصد خرید یک هدیه عالی را برای سوپرایز دارید حتما ابتدا سلیقه را بررسی کنید ، به طور مثال در صورتی که همسر شما دارای یک تیپ اسپرت همیشگی می باشد خرید پک چرم اداری می توان گفت برای همسر شما مناسب نخواهد بود و میتوانید برای او یک ساعت زیبا اسپرت خریداری کنید و یا همان میوه خشکی که گفته شد هم ایده ای بسیار جالب می باشد.

 امیدواریم این مقاله که در رابطه به خرید هدیه مردانه اداری نوشته شده است مورد پسند شما واقع شده باشد و شما توانسته باشید با توجه به این مطلب قرار داده شده بهترین هدیه را برای همسر ، رئیس و یا همکار خود خریداری کرده باشید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

ایده هایی برای انتخاب یک اثر هنری در دکوراسیون خانه

ایده هایی برای انتخاب یک اثر هنری در دکوراسیون خانه: یکی از سوالات متداولی که افراد مطرح می کنند ، این است که چگونه می توانم تابلوی هنری مناسب  را برای خانه خود  انتخاب کنم؟ برای اطمینان از انتخاب تابلوی مناسب برای یک فضای خاص چند دستورالعمل وجود دارد.

آثار هنری همان چیزی هستند  که به تعریف شخصیت صاحب خانه و تکمیل  فضای خانه کمک می کند. یک تابلوی هنری زیبا و مناسب می تواند بخش های مختلف خانه را به هم متصل کند  و در فضای خانه یک هماهنگی کلی به وجود آورد.

می توان گفت است که خرید یک تابلوی تزئینی و هنری  یک سرمایه گذاری است.یک سرمایه گذاری اما بزرگ که می تواند منجر به رشد شخصیت صاحب خانه و ارزش بصری خانه شود.

شاید فکر کنید که برای تهیه کردن یک تابلوی هنری زیبا و باارزش باید مبلغ زیادی هزینه کنید.اما به خاطر داشته باشید که مهم نیست ارزش مالی تابلوی انتخابی شما چقدر است.مهم این است در خرید تابلوی هنری خود بهترین انتخاب را انجام بدهید.

تابلوی مناسب برای  آشپزخانه

یکی از اتاق های فراموش شده خانه  از نظر آثار هنری ، آشپزخانه است. جالب است بدانید که از آشپزخانه اغلب به عنوان قلب خانه یاد می شود و در بسیاری موارد پرکاربردترین اتاق خانه است.

شکی نیست ، هنر باید در این مکام مهم و پررفت و آمد  گنجانده شود. کانترها یا فضاهای بالای کابینت های فضای  مناسبی برای تابلوهای هنری  هستند.

اگر می خواهید به جزئیات بیشتری در تابلوی نصب شده در آشپزخانه اشاره کنید بهتر است از تابلوهای چند تکه که تکمیل کننده یکدیگر هستند استفاده کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که برای آشپزخانه از تابلوهایی با مضمون خنده دار و شاد استفاده کنید.

شما با این کار فضایی شاد و زنده در خانه ایجاد می کنید و اعضای خانه را دعوت می کنید تا هر روز صبح با لبخند وارد آشپزخانه شوند و بعد از خوردن یک صبحانه خوب یک روز فوق العاده را آغاز کنند.

تابلوی مناسب برای اتاق خواب

اتاق خواب یکی از مکان های مهم خانه است چون فرد بعد از یک روز خسته کننده و طولانی در این اتاق به استراحت می پردازد.

پس این اتاق باید مکانی آرامبخش و سرشار از انرژی مثبت باشد.بهترین مکان برای استفاده از تابلوهای هنری در اتاق خواب ،دیوار بالای تخت و یا دیوار روبروی تخت است.

سعی کنید تابلو را طوری بر روی دیوار نصب کنید که در امتداد چشم باشد و برای دیدن آن چشم خسته نشود.می توانید برای اتاق خواب خود از تابلوهای هنری انتزاعی با رنگ های آرامبخش استفاده کنید.

اگر به عکاسی علاقه دارید می توانید از تابلوهایی با عکس منظره و طبیعت استفاده کنید.یک بوم نقاشی زیبا با رنگهای ملایم و آرامبخش می تواند بهترین گزینه برای اتاق خواب شما باشد.

پیشنهاد می کنیم به تابلوها و بوم های نقاشی موجود در وب سایت رویامد سر بزنید.مطمئنا با جستجو در میان تنوع بالای آثار هنری در این وب سایت ،اثر هنری مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد!

تابلوی مناسب برای دفتر کار

چه در خانه و چه در دفتر کار ، هنر روشی فوق العاده  برای شخصی سازی فضای شما و الهام بخشیدن به شماست. روش مورد علاقه ما برای انجام این کار ایجاد یک گالری دیواری است.

برای شروع ، شما به یک قفسه دیواری یا طاقچه نیاز دارید که بهتر است  در فضای کار  یا نزدیک  به میز کارتان نصب شود.  خوبی استفاده از ظاقچه یا شلف این است که این تنها قطعه ایی است که باید به دیوار نصب کنید و نیازی نیست برای نصب تابلوهای مختلف ،دیوار را سوراخ کنید!

حالا می توانید مجموعه ای از آثار هنری و تابلوهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید .تابلوهایی ک می توانند برای شما  الهام بخش باشد.شلف یا طاقچه شما ،شخصی ترین فضایی است که به شما اجازه می دهد همه آنچه در ذهن دارید در دفتر کارتان پیاده کنید.

پس بهترین تابلوهایی که به شما انرژی مثبت و سازنده می دهند را انتخاب کنید.مهم نست اندازه این تابلوها و یا قاب عکس ها چقدر هستند.می توانید از چند تابلو، بوم و یا قاب عکس در کنار هم استفاده کنید.

و انها را با سلیقه خودتان در کنار هم بچینید.به این ترتیب هر وقت از چیدمان اتاقتان خسته شدید می توایند جالی تابلوها را با هم عوض کنید.

 تابلوی مناسب برای حمام و دستشویی

حمام و دستشویی نیز از جمله بخش هایی هستند که معمولااز اثار هنری بی بهره هستند.بیایید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که به حمام و دستشویی خود نیز اهمیت می هند و فضای آن را استفاده از چند تابلوی زیبا و هنری تغییر می دهند.

برای انتخاب یک تابلوی مناسب باید به فضای حمام و دستشویی توجه کنید.اگر می خواهید آثار هنری مورد علاقه خود را در بالای روشویی نصب کنید بهتر است تابلوهایی با رنگ های روشن و شاد انتخاب کنید.

اگر می خواهید برای حمام مستر خود  تابلو انتخاب کنید پیشنهاد می کنم از تابلویی استفاده کنید که در ان از رنگ های آرامبخش  و ملایم استفاده شده است.

معمولا در حمام و دستشویی از تابلوهای جفت با طح های تکمیل کننده استفاده می کنند.می توانید این دو تابلو را به هم بچسبانید یا با یک فاصله کم از یکدیگر قرار دهید.

بهترین مکان برای نصب تابلو و آثار هنری در حمام در فضای بالای وان حمام است.می توانید به وب سایت رویامد سری بزنید و از تابلوهای جفت و کوچک ان وب سایت که برای نصب در حمام و دستشویی هستند دیدن کنید.قطعا انتخاب های شایسته ایی برای شما وجود دارد.

تابلوهای دیواری یکی از بهترین وسایل تزئینی خانه هستند که نیاز به صرف هزینه چندانی هم ندارند.تنها کافیست یک انتخاب هنرمندانه و حرفه ایی داشته باشید تا فضای خانه خود را تبدیل به یک مکان شخصی زیبا و منحصر به فرد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

تابلوهای دیواری بزرگ

تابلوهای دیواری بزرگآیا در خانه ایی زندگی می کنید که دور تادورتان را دیوارهای سفید فرا گرفته اند.شاید دیدن این دیوارهای سفید و یکنواخت بسیار خسته کننده باشد.اما باید بگویم که شما یکی از خوش شانس ترین افراد هستید ،چون حالا برای نشان دادن ذوق و سلیقه هنریتان فضای زیادی در اختیار دارید .

فقط کافیست کمی وقت صرف این کار کنید و با به کارگیری چند خلاقیت ساده و کوچک خانه خود را به فضایی دلچسب و البته هنری تبدیل کنید.

در ادامه با چند ایده ساده و مقرون به صرفه  آشنا خواهید شد که به شما کمک می کنند  تا با روش هایی ساده و کم خرج،بخشی از خانه خود را به یک فضای هنری فوق العاده شگفت انگیز و قابل تحسین تبدیل کنید:

از پرده هایی با نقش های بزرگ و متفاوت استفاده کنید

بهتر است سری به وسایل قدیمی و بلااستفاده تان بزنید.شاید بتوانید یک تکه از پرده قدیمی حمام  با تصویری از  یک نقاشی بزرگ پیدا کنید.

توصیه می کنم از پرده هایی با الگوهای ساده و تکرار شونده استفاده نکنید.سعی کنید پرده ایی را انتخاب کنید که یک تصویر تکی بزرگ در وسط آن قرار دارد.می توانید با نصب کردن یکی از این پرده ها بر روی دیوار راهرو یا حتی پذیرایی ،فضایی هنری و البته جالب به خانه ببخشید .

شاید بد نباشد که برای آن یک قاب چوبی بزرگ نیز تهیه کنید. با این کار شما صاحب یک تابلوی بزرگ و زیبا شده اید. یادتان باشد هیچ کس غیر از شما نمی داند که این تابلوی دیواری بزرگ و هنری ،یک تکه از پرده قدیمی و بلااستفاده شما است!

یک تکه فرش به دیوار آویزان کنید

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که یک دکوراسیون متفاوت و بر خلاف دکوراسیون های مدرن و جدید تا چه اندازه می تواند فضای خانه شما منحصر به فرد و خاص جلوه دهد؟

آویزان کردن یک تکه فرش دست بافت یکی از طرح های جسورانه ایی است که میتواند چشم هر بیینده ایی را به خود جذب کند و تحسین افراد هنرمند و هنردوست و هر کسی که از هنر لذت می برد را برانگیزد.

قالیچه های دست بافت ایرانی بهترین گزینه برای تغییر دکوراسیون خانه شما هستند.این اثار هنری بزرگ و فوق العاده ارزشمند به جای این که زیر پای ما بیفتند  قطعا شایسته این هستند که بر روی دیوار نصب شوند و از دور دیده و تحسین شوند.

البته در انتخاب قالیچه یا فرش نیز باید دقت کنید.بهتر است میان رنگ آمیزی و گل ها و طرح کلی قالیچه و دکوراسیون خانه هارمونی وجود داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم سری به وب سایت رویامد بزنید و ازفرش های دست بافت و فوق العاده ارزشمند آن دیدن کنید.قطعا می توانید از میان تنوع بالای فرش های دست بافت بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

از تابلوهای فرفورژه با طرح های مختلف استفاده کنید

یکی از ایده های ناب و دوست داشتنی برای رنگ آمیزی و طراحی دیوارهایی خسته کننده  با رنگ های تیره اتاق پذیرایی، نصب کردن تابلوهای فرفوژه سفید با طرح های مختلف است.

شاید این تابلوها از نظر قیمت ارزش چندانی نداشته باشند.اما  با چند انتخاب ساده و هشومندانه و البته هنری می توانید تابلوهای فرفوژه مختلفی را انتخاب کنید و با رعایت هارمونی میان طرح ها ،دیورا خانه خود را تزئین کنید.

اگرچه این تابلوها در سایزها و شکل های مختلف هستند اما هر کدام زیبایی خودشان را دارند ووقتی کنار هم قرار می گیرند ترکیب زیبایی رابه ایجاد می کنند.

کافی است کمی جسور باشید و ایده هایی را که در ذهن دارید عمل یکنید.مهمانها یتان قطعا عاشق این تابلوهای فرفوژه سفید دوست داشتنی خواهند شد.

از دیوار خانه خود یک گالری هنری بسازید

اگر در قسمتی از خانه خود یک دیوار بزرگ خالی و شاید قدیمی دارید نگران تزئین ان نباشید.می توانید از این بزرگ به عنوان مکانی برای برگزاری گالری هنری خود استفاده کنید.

می توانید یک تابلوی بزرگ از یک نقاشی رنگارنگ را انتخاب کنید و  کل فضای اتاق را در حال و هوای آن غرق کنید.شاید هم فکر کنید با این کار اتاق خود را سبیه به فضای کلیسا کرده اید.

خوب در این صورت می توانید چندین عکس و تابلوی بزرگ،کوچک و متوسط را در کنار هم قرار دهید.لازم نیست قاب عکس ها یا تابلوهایی که برای این دیوار در نظر گرفته اید از نظر اندازه و یا افقی و عمودی بودن با هم تناسب داشته باشند.

هر تابلویی که به نظرتان الهام بخش و زیبا است را انتخاب کنید فقط کافیست رنگ تابلوها با هم هارمونی داشته باشند.حالا آنها را با سلیقه خود و به روشی منظم کنار هم بچینید.

شاید سئوال کنید که تابلوهایی با اندازه ها و طرح های مختلف را چگونه می توان به طور منظم کنار هم چید؟ این دیگر به هنر و سلیقه شما بستگی دارد.می توانید آنها را به روشهای مختلف کنار هم قرار دده و ببینید که چطور می توان  از نظم درون بی نظمی تابلوها بی نهایت لذت برد!

مهم نیست که شما برای تزئین دیوارهای خانه خود چقدر هزینه می کنید.مهم این است که تزئین دیوارهای خانه شما نشان دهنده ذوق و سلیقه تان باشد و اول برای خودتان و سپس برای دیگران الهام بخش و دوست داشتنی باشد.



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک

تابلوهای خزه

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک: برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل شاید هیچ چیز زیباتر  و برازنده تر از تابلوهای خز زیبا و جذاب نباشند.

فضای سبز حاصل از خزه می تواند فضای خانه را تغییر و به آن حس سرزندگی و شادابی ببخشد.در ادامه با چند ایده جالب برای استفاده از تابلوهای خزه در بخش های مختلف خانه اشنا خواهیم شد:

تابلوی خزه تکه ایی از بهشت

شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که در  نگهداری از گیاهان و باغبانی کردن خیلی حرفه ایی نباشید و یا شاید اصلا به باغبانی علاقه ایی نداشته باشید اما دوست داشته باشید که فضای خانه خود را با گیاهان سبز و زیبا جذاب تر کنید.

برای این امر یک ایده جدید و زیبا وجود دارد.شما می توانید از تابلوهای خزه زیبا در اتاق پذیرایی و یا دیگر قسمت های خانه استفاده کنید و توانایی باغبانی کردن و قدرت خود را در نگهداری از گایهان به رخ دیگران بکشید.

بهتر است بدانید که این تابلوها از خزه های واقعی درست شده اند. خزه هایی که با استفاده از گلیسیرین و رنگ طبیعی حفظ شده اند و شادابی و طراوت خود را هرگز از دست نخواهند داد.

نتیجه این امر این است که شما می توانید از یک شاهکار هنری که از طبیعت بهره برده است لذت ببرید.

تابلوهای خزه در حمام

حمام یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از تابلوهای خزه است.شما با نصب تابلوی خزه زیبای خود در حمام با یک تیر دو نشان را می زنید.

اول اینکه بخار داخل حمام باعث خیس شدن و تازه شدن خزه ها می شود .دوم اینکه شما با یک انتخاب ساده طبیعت را به داخل حمام خود آورده اید.

یک حمام ساده و بی روح با نصب یکی از این تابلوهای خزه تبدیل به مکانی رمانتیک و فوق العاده خواهد شد.

آیا کسی هست که از دوش گرفتن در یک حمام زیبا و با منظره طبیعت لذت نبرد؟

تابلوهای خزه در آشپزخانه

یکی از خلاقانه ترین کارهایی که می توان انجام داد استفاده از تابلوهای خزه در فضاهای مرده و خالی آشپزخانه است.می توانید پنجره های قدیمی و آجری آشپزخانه خود را با یکی از این تابلوها پر کنید و هنگام آشپزی کردن از منظره طبیعی و زیبای آن لذت ببرید.

یکی از مهمترین مزیت های این تابلوها این است که خزه های آنها احتیاجی به آبیاری و یا نور خورشید ندارند و همچنین گرد و غبار و چربی و بوی غذا را نیز به خود جذب نمی کنند.

اگر جزو افرادی هستید که نسبت به گیاهان آلرژی دارید باید بگویم  که این گیاهان هیچ گونه بو و گرده ایی را در فضا پخش نمی کنند و هیچ گونه آسیبی به شما نمی رسانند.

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک در اتاق نهار خوری

می توانید با استفاده از یک تابلوی خزه دیوار بزرگ فضای قدیمی و بی روح اتاق نهار خوری را به یک پناهگاه رمانتیک و الهام بخش تبدیل کنید.

فضای پر جنب و جوش با سبک روستایی یک اتاق نهار خوری می تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند و از آن همه مهمتر! می تواند هر کسی را عاشق خود کند.

همانطور که  در عکس زیر  مشاهده می کنید طراحان دکوراسیون داخلی شرکت Verti Grow واقع در لندن این اثر خیره کننده را در یک اتاق ساده اجرا کرده اند.

این قطعه هنری -گیاهی علاوه بر این که فضای اتاق شما را زنده و طبیعی می کند هیچ گاه دچار پوسیدگی نمی شود و از آنجایی که نیازی به آبیاری ندارد هرگز بوی نامطبوعی نخواهد داشت.

 استفاده از تابلوهای خزه در اتاق پذیرایی

ساخت تابلوهای خزه یک ایده بسیار ناب و شگفت انگیز است.البته ما با صرف کمی خلاقیت و سلیقه می توانیم زیبایی این تابلوها را دو چندان کنیم.

می توانیم از چند برگ سرخس و چند شاخه خشک در لابه لای خزه ها  استفاده کنیم.اگر در اتاق پذیرایی خود یک دیوار سنگی دارید پیشنهاد می کنم حتما از یکی از این تابلوهای زنده و زیبا استفاده کنید.

ترکیب دیوار  سنگی و یک میز بزرگ چوبی  در کنار گیاهان سبز و زنده و با طراوت  ، فضایی روستایی به اتاق پذیرایی شما می بخشد .زیبایی فوق العاده ایی که چشم هر بیننده ایی را به خود خیره می کند!

نظر شما در باره نصب یک تابلوی خز زنده در اتاق خواب چیست؟

شاید بخت نصیب هر کسی نشود که صبح چشمانش را باز کند و با فضای سبز و طبیعی و زنده روبرو شود. لذت بیدار شدن در طبیعت لذتی وصف ناپذیر است .

اما این مسئله دیگر برای همه یک آرزو نخواهند بود.تنها کافی یک یا دو تابلوی خز زنده در اتاق خواب نصب کنید تا فضای سبز آن لذت ببرید و طبیعت را به اتاق خواب بیاورید .

این تابلوها انگار بخش کوچکی از طبیعت زنده هستند که تنها به شما اختصاص دارند و هیچ کس حق ندارد در آن وارد شود!

طبیعت اولین و تاثیرگذارترین بخش از زندگی هر کسی خواهد بود .بخشی که ما از آن برای الهام گرفتن و همچنین به آرامش رسیدن به آن پناه می بریم.

مطمئنا این موقعیت همیشه برای ما فراهم نخواهد شد که به طبیعت برویم و از فضای لذت بخش آن بهره ببریم .اما تنها کافیست با یک انتخاب هوشمندانه و البته هنرمندانه طبیعت را به خانه شخصی خود دعوت کنیم و به صورت شخصی تکه ایی از بهشت را تحت تصرف خودمان در بیاوریم.

شما میتوانید محصولات متنوع و قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی رویامد ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()