نوشته شده توسط : shadi

میز ال ای دی ام دی اف برای فضاهای کوچک مناسب است؟: میز تلویزیون این روزها جزئی از ملزومات خانه ها به حساب می آیند و در دکوراسیون تاثیر به سزایی دارند؛

به همین دلیل در فروشگاه های مختلف شاهد انواع میز ال ای دی هستیم که در رنگ ها، جنس ها و مدل های مختلف وجود دارند.

میز ال ای دی ام دی اف برای فضاهای کوچک مناسب است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از این جنس ها که طرفداران خاص خود را دارد، ام دی اف است؛ اما میز ال ای دی ام دی اف مناسب برای خانه شما چه میزی است؟

در این مقاله قصد داریم که مدل های مختلف میزهای ال ای دی را معرفی کنیم که انتخاب برای شما آسان شود. با ما همراه باشید تا با ایده های تازه ای آشنا شوید.

میز ال ای دی ام دی اف پایه دار

در خرید میز تلویزیون اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، سبک دکوراسیون منزل شما است. با توجه به سبک چیدمان منزل خود انتخابی هوشمندانه انجام دهید و هارمونی مناسبی در منزل خود ایجاد کنید.

این نوع میزهای پایه دار در همه سبک ها کاربرد دارند و با جنس های مختلف در بازار یافت می شوند. در بسیاری از این نوع میزها کشوهایی تعبیه شده است که جهت انسجام وسایل خانه طرحی کاربردی است.

در خرید میز تلویزیون باید ابعاد فضای خانه خود را در نظر بگیرید؛ زیرا این میزها در سایزهای مختلفی وجود دارند.

اگر فضای خانه شما کوچک است، میزی کوچکتر از ۱۱۰ سانتی متر برای خانه شما مناسب است؛ پس به سراغ میزهای بزرگ نروید.

نکته دومی که در خرید میز ال ای دی ام دی اف خود باید به آن دقت کنید، سایز تلویزیون شما است. میز تلویزیون باید از هر طرف ۱۰ سانتی متر بزرگ تر از ال ای دی باشد.

تصور نکنید که با خرید میزهای با ابعاد کوچک فضای کمتری از خانه شما اشغال می شود؛ اگر میز تلویزیون از ابعاد ال ای دی کوچکتر باشد، جلوه زیبایی به خانه نمی دهد.

میز تلویزیونی دیواری گزینه ای کم جا در خانه های کوچک

امروزه با کوچک تر شدن فضای خانه ها استفاده از میز تلویزیونی دیواری طرفداران زیادی پیدا کرده است. این نوع میزها در جنس های مختلف ام دی اف، چوب، فلز یا حتی ترکیبی از چوب، فلز و شیشه وجود دارند.

اما استفاده از ام دی اف به دلیل قیمت مناسب، کیفیت و تنوع بالا امروزه بسیار مرسوم شده است و سازندگان را تشویق به استفاده از این جنس در طرح های خود می کند؛

پس یکی از گزینه های مناسب در خرید میز تلویزیون میز ال ای دی ام دی اف است.

مزایای استفاده از میز تلویزیونی ال ای دی ام دی اف دیواری

یکی از مزیت های استفاده از میزهای تلویزیون دیواری نسبت به مدل های پایه دار اشتغال کمترین فضا در محیط نشیمن است

و این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که در فضای خانه خود از وسایل دکوری بیشتری استفاده کنید.

زاویه مناسب جهت تماشای تلویزیون یکی از دغدغه های همه تماشاگران است. از مزیت های این نوع میزها تعیین زاویه مناسب برای افرادی است که ساعات زیادی را مشغول به تماشای برنامه های تلویزیون هستند؛

در واقع میزهای پایه دار ارتفاع مشخصی دارد که قابل تغییر نیست؛ اما نوع دیواری آن ها امکان تغییر ارتفاع را برای کاربران فراهم می کند.

از دیگر مزیت های میز ال ای دی ام دی اف قیمت مناسب آن است. اگر دکوراسیون خانه شما سبکی مدرن دارد، این نوع از میزها انتخاب مناسبی جهت خرید میز تلویزیون است.

در خرید میز خود توجه داشته باشید که رنگ و مدل آن با سایر وسایل خانه همخوانی داشته باشد.

میز ال ای دی ام دی اف خود را طراحی کنید

معمولا افراد در خرید میز تلویزیون حساسیت زیادی به خرج نمی دهند و بسیاری از افراد ال ای دی را به همراه میز تلویزیون آن خریداری می کنند.

این نوع میزها از جنس و کیفیت بالایی برخوردار نیستند و تاثیر زیبایی در دکوراسیون خانه شما ندارد.

به شما پیشنهاد می کنیم که از میزهای ال ای دی در فروشگاه های مختلف بازدید کنید. حتی اگر میز دلخواه خود را پیدا نکردید، طرح مد نظر خود را به یک سازنده ارائه کنید؛

در این صورت میزی با ابعاد متناسب با فضای خانه خود سفارش می دهید.

همچنین انتخاب جنس میز نیز به عهده شما است. با توجه به بودجه ای که جهت خرید میز تلویزیون کنار گذاشته اید، جنس میز مد نظر خود را انتخاب کنید.

توصیه می کنیم که در این مورد خساست به خرج ندهید و جنسی با کیفیت برای میز خود در نظر بگیرید.

اگر قصد ندارید، برای میز خود هزینه بسیاری کنید، میز ال ای دی ام دی اف بهترین گزینه است. ام دی اف جنسی است که در کنار قیمت پایین کیفیت بالایی دارد.

کلام آخر

امروزه تلویزیون های ال ای دی در ابعاد و مدل های مختلف وجود دارد و میزهای متنوعی مخصوص آن ها طراحی شده است.

این میزها در دکوراسیون منازل تاثیر بسیاری دارند که با خرید میز تلویزیون متناسب با سبک خانه خود جلوه ای خاص به آن می دهید.

وجود میزهای ال ای دی ام دی اف مختلف در بازار انتخاب را برای خریداران سخت کرده است. در این مقاله سعی کردیم، اطلاعاتی در جهت خرید میز برای فضاهای کوچک ارائه کنیم؛

در همین راستا سایت خوگر با ارائه محصولات متنوع از فروشگاه های مختلف در خدمت شما عزیزان است.

فروشگاه خوگر امکان خرید اینترنتی میز تلویزیون، مقایسه مدل های مختلف و  مشاهده قیمت آن ها را برای کاربران خود میسر کرده است؛

پس دیگر نگران دستیابی به فروشگاه جهت خرید میز تلویزیون نباشید و با خیالی آسوده از خوگر خرید کنید.



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

صندلی راک گرد چگونه است؟: استفاده از صندلی راک در چیدمان منزل ظاهری شیک و خاص به محیط می دهد.

همین زیبایی خاص موجب شده است که بسیاری از افراد به کمک این صندلی چیدمان و دکوراسیون جذابی را برای اتاق های نشیمن، مطالعه و حتی پذیرایی خود ترتیب دهند.

با توجه به اینکه چیدمان هر منزلی با دیگری متفاوت خواهد بود؛ ساخت صندلی های راک نیز درگیر این تنوع جالب شده است.

صندلی راک گرد چگونه است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این رابطه ممکن است که نام صندلی راک گرد را شنیده باشید و برای شما سوال پیش بیاید که چه شکل و شمایل و خصوصیاتی دارد.

با آشنایی با این نوع شاید مشتاق شوید که یک نمونه از آن را برای اتاق خود تهیه کنید. بنابراین در ادامه با ما همراه باشید که این صندلی را به شما معرفی کنیم.

صندلی راک گرد چه خصوصیاتی دارد؟

صندلی راک گرد تمامی خصوصیات راکینگ چیرها را دارد. یک راکینگ چیر که به آن صندلی گهواره ای نیز گفته می شود؛ پایه هایی به شکل منحنی دارد که پایه های بالایی به بدنه اصلی متصل می شوند.

این منحنی ها موجب می شوند که زمانی که شخصی روی صندلی می نشیند؛ با یک حرکت کوچک صندلی شروع به تاب خوردن کند. این حرکت آرامبخش باعث می شود که بسیاری از تنش های روزانه ما از بین برود.

در زمان مطالعه، استراحت، چرت میان روز یا حتی زمانی که از کار روزانه خسته هستیم؛ یک صندلی راک به کمک ما می آید.

شاید به این نکته توجه نکرده باشید؛ اما هنگام تاب خوردن روی این صندلی، در واقع مقدار قابل توجهی نیز کالری می سوزانید و حتی سیستم جریان خون در بدن شما بهبود پیدا می کند.

گذشته از تمامی این مزایا صندلی های راک ظاهر خاص و جالبی دارند و انواع مختلفی از آن ها ساخته می شود. صندلی راک گرد نمونه جالبی از این وسیله است.

شکل ظاهری صندلی های راک 

تمامی صندلی های راک جهان در برخی المان ها با یکدیگر مشترک هستند. این المان همان پایه های منحنی است که موجب شکل گیری حرکت آن می شود.

علاوه بر این مسئله، تمامی اجزای این صندلی قابل تغییر هستند. همه ما این نوع از صندلی را با تصاویری که از مادر بزرگ ها هنگام انجام بافتنی کنار شومینه در خاطر داریم؛ به یاد می آوریم.

در صورتی که اشکالی نیز وجود دارند که همانند مبل تک نفره هستند و فقط پایه های آن ها متفاوت است.

در خصوص شکل ظاهری صندلی راک گرد باید بدانید که طراحی جالب و خاصی دارد که به جرات به عنوان یکی از زیباترین مدل های این وسیله شناخته می شود.

جذابیت این نوع در دستگیره های آن است. در این مدل دستگیره ها به صورت دو دایره بزرگ ساخته شده اند که در دو طرف صندلی قرار گرفته اند و انتهای آن ها به پایه ها می چسبد.

جنس صندلی های راک گرد

صندلی راک گرد نیز همانند اکثر راکینگ چیرها با استفاده از چوب ساخته می شود. البته این مدل باید از نوعی از چوب که انعطاف بیشتری دارد؛ ساخته شود.

به این دلیل که با تکان های زیاد به سرعت شکسته و خراب نشود و ماندگاری خود را تا مدت زمانی که انتظار داریم؛ حفظ کند. البته اکثر این مدل اجناس تا سالیان سال قابل استفاده هستند.

با توجه به گستردگی و تنوعی که در صنعت مد و دکوراسیون وجود دارد؛ شکل ظاهری تمامی وسایل و اجزای مختلف نیز دستخوش تغییر می شوند.

این تغییرات موجب می شود که از متریال مختلفی در ساخت و تولید وسایل استفاده کنند. بنابراین بهره گیری از فلزات و پارچه های رنگارنگ در ساخت صندلی راک گرد نیز چندان دور از ذهن نیست.

با این وجود هر اندازه که مدل های جدیدی وارد بازار شوند؛ همچنان انواع کلاسیک و خاص مشتریان و طرفداران خود را دارند. به همین جهت نیز خط تولید مدل های کلاسیک هرگز متوقف نخواهد شد.

کاربرد صندلی های راک گرد

شما در هر بخش از منزل که بخواهید؛ قادر هستید که از صندلی راک گرد استفاده کنید. اگر در هنگام مطالعه به آرامش بیشتری احتیاج دارید؛ یک نمونه از این وسیله را در کنار قفسه کتاب های خود قرار دهید.

در صورتی که در حیاط خود یک منظره فوق العاده دارید و هوا نیز آنقدر دل انگیز است که به سختی می توان که از آن دل کند؛

این صندلی را روی ایوان منزل خود بگذارید و در هنگام غروب آفتاب خود را به یک فنجان چای دعوت کنید.

این صندلی حتی یک هدیه بسیار مناسب برای مادر یا پدر سالمند شما خواهد بود. زیرا با کمک آن احساس آرامش و آسودگی بیشتری را تجربه خواهندکرد.

خرید صندلی راک گرد

حال که با خصوصیات، کاربرد و مزایای این وسیله آشنا شدید؛ شاید به این فکر کنید که یک نمونه از آن را برای گوشه ای از منزل خود و اوقاتی که به آرامش نیاز دارید؛ تهیه کنید.

جهت خرید صندلی راک ممکن است که به فروشگاه های مختلف مراجعه کنید؛ البته اگر زمان لازم برای این کار را در اختیار داشته باشید.

همچنین احتمال دارد که مورد مناسب و دلخواه خود را پیدا کنید و شاید نیز این اتفاق نیافتد.

این روزها استفاده از ویژگی خرید اینترنتی بسیار محبوب شده است؛ اما شاید شما جهت خرید کالاهای دکوراسیونی خود از این گزینه استفاده نمی کردید.

وجود فروشگاه های اینترنتی معتبری همچون خوگر که در آن تنوع بی نظیری از کلیه اجناس دکوراسیونی وجود دارد؛

این امکان را به شما می دهد که موردی که به آن احتیاج دارید را از بین چندین مدل باکیفیت و زیبا انتخاب کنید.

سخن پایانی

تاب خوردن و ریلکسیشن روی یک صندلی گهواره ای یا راک هرگونه استرسی را که در یک روز پرتنش کاری به شما تحمیل شده است؛ خنثی می کند. این وسیله انواع مختلفی دارد که صندلی راک گرد یکی از انواع آن است.

این نوع دستگیره های گردی دارد که ظاهری زیبا و خاص به آن می بخشد. همانند دیگر انواع این مدل از صندلی در اکثر موارد از جنس چوب های باکیفیت و منعطف ساخته می شود؛

اما این بدین معنا نیست که از متریال دیگری در ساخت آن استفاده نمی شود.

به همین دلیل در این مقاله به معرفی این صندلی پرداختیم و گفته شد که این صندلی را در هر نقطه ای از منزل که دوست دارید؛ قرار دهید و از استفاده از آن لذت ببرید.

در نهایت نیز دانستید که بهتر است که این صندلی را از سایت خوگر تهیه کرده و بدون اتلاف وقت از خرید خود استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

صندلی راک کوچک مناسب چه فضاهایی است؟: نشیمنی که امروزه جایگاه ویژه ای بین افراد دارد؛ صندلی محسوب می شود.

صندلی ها از انواع مبلمان های ساده نیز به حساب می آیند. این نشیمن ها به دلیل کاربرد بسیار زیادی که دارند؛ در مرکز توجه طراحان قرار می گیرند.

به عبارتی، امروزه شاهد تنوع بسیاری در زمینه انواع صندلی های موجود در بازار هستید. صندلی راک نیز از صندلی های محبوب و پرطرفدار محسوب می شود.

این صندلی قدمت چندین و چند ساله دارد. بدین معنا که از گذشته تا کنون افراد بسیاری از آن استفاده می کنند.

صندلی راک کوچک مناسب چه فضاهایی است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : صندلی های راک علاوه بر ظاهر زیبایی، از نظر سلامتی نیز فواید چشمگیری دارند. به عبارتی، صندلی راک امروزه به عنوان ابزار ارتقا سلامت محسوب می شود.

در نوع خود تاثیر چشمگیری بر ارتقا سلامت افراد دارد. همچنین باید بدانید که صندلی راک کوچک بین انواع سایزهای صندلی راک، طرفداران خاص خود را دارد. از این رو که فضای کم تری را به خود اختصاص می دهند.

امروزه خرید اینترنتی صندلی راک نیز از طریق سایت های فروشگاهی امکان پذیر است. اگر قصد خرید اینترنتی صندلی راک کوچک را جهت استفاده در فضای محدود دارید؛

سایت خوگر باکیفیت ترین مدل ها را با قیمت های استثنایی در بازار ارائه می دهد. جهت مشاهده این تنوع چشمگیر به سایت خوگر مراجعه کنید.

صندلی راک کوچک متناسب با چه فضاهایی است؟

انتخاب سایز و ابعاد لوازم خانگی همیشه از اولویت گزینه های خرید محسوب می شود. لازم به ذکر است که این مورد در ارتباط با خرید صندلی ها نیز صدق می کند.

به عبارتی، قریب به اکثر افراد به دلیل محدودیت فضا به دنبال خرید صندلی راک کوچک هستند.

صندلی راک کوچک در دو ابعاد بزرگ سال و خردسال قابل استفاده است. بدین معنا که صندلی های راک امروزه در سایزهای متفاوت به بازار عرضه می شوند.

همچنین صندلی های راک در سایزهای کوچک و مختص کودکان نیز تعبیه شده اند.

این نوع صندلی ها امروزه تنوع شایان ذکری دارند که متناسب با هر دکوراسیون و فضا خواهد بود. بنابراین خرید صندلی راک را در سایزها و مدل های متفاوت از سایت خوگر تجربه کنید.

سایت خوگر علاوه بر تنوع ظاهری بسیار، قیمت های قابل توجهی نیز دارد. در ادامه فضاهای متناسب با صندلی راک کوچک را به شما معرفی می کنیم:

صندلی راک کوچک متناسب با فضاهای سنتی

صندلی های راک به دلیل قدمت دیرینه ای که دارند؛ اکثر مواقع در فضاهای سنتی از آن ها استفاده می شود.

به همین سبب قریب به اکثر افراد به دنبال خرید صندلی راک های کوچک درخور فضای سنتی منزل خود هستند. از این رو که امروزه اکثر منازل فضای کوچک و محدودی جهت اجرای ایده های دکوراسیونی دارند.

بهتر است بدانید که صندلی های راک به صورت ذاتی، سنتی طراحی می شوند. نکته قابل توجه تغییر ابعاد آن ها است. بدین معنا که امروزه صندلی های راک در اندازه ها و ابعاد متفاوت طراحی و تولید می شوند.

چنانچه قصد خرید اینترنتی صندلی راک در اندازه کوچک متناسب با فضای سنتی را دارید؛ سایت خوگر با کیفیت ترین انواع آن را با قیمت های استثنایی به شما ارائه می دهد.

صندلی راک کوچک متناسب با فضاهای کودکانه

چیدمان و نوع دکوراسیون امروزه نقش بسیار پررنگی در اتاق کودکان دارد. به عبارتی، از نوزادی تا بزرگسالی دکوراسیون اتاق کودکان در حال تغییر است.

صندلی راک در ابعاد کوچک از جمله لوازم دکوری در فضاهای کودکانه محسوب می شود.

به عبارتی، تولیدکنندگان صندلی راک های کوچک را در ابعاد کودکانه نیز تولید می کنند. لازم به ذکر است که این نوع صندلی ها امروزه طرفداران خاص خود را دارد.

همچنین از این صندلی های راک در ابعاد کوچک در محیط های بزرگتری همچون مهدکودک ها نیز استفاده می شود. به طوری که کودکان با استفاده از آن ها آرامش کسب کرده و در اکثر مواقع به خواب می روند.

صندلی راک کوچک متناسب با فضاهای مدرن

استفاده از هر نوع لوازم و وسایلی در چیدمان ها و دکوراسیون ها قوانین و قواعد خاص خود را دارد.

رنگ از برجسته ترین قواعد همخوانی در دکوراسیون و چیدمان به شمار می رود. این موضوع با گذشت زمان نیز تغییر یافته است.

بدین معنا که امروزه شما قادر به خرید صندلی راک در ابعاد کوچک اما متناسب با دکوراسیون های مدرن هستید. به عبارتی، استفاده از این نوع صندلی ها جلوه خاصی به محیط می دهد.

همچنین باید بدانید که استفاده از صندلی راک در ابعاد متفاوت نیز امکان دارد.

اما اکثر فضای خانه ها محدودیت قابل توجهی دارد که استفاده از این نوع صندلی ها را در اندازه های بزرگ غیرممکن می کند.

به همین سبب توصیه می شود که از صندلی های راک کوچک در چیدمان های مدرن استفاده شود. چنان که ضمن اشغال فضای کم تر، باعث افزایش جلوه دکوراسیون شما خواهد شد.

نتیجه گیری

در چیدمان و دکوراسیون استفاده از لوازم و ابزاری که قدمت دیرینه دارند؛ جلوه خاصی به فضا می بخشد.

به همین سبب قریب به اکثر افراد به دنبال خرید این نوع لوازم جهت استفاده در چیدمان منازل خود هستند. صندلی های راک نیز از جمله این نوع لوازم محسوب می شود.

با این تفاوت که گذر زمان منجر به تغییر قابل توجهی در مدل ها و ابعاد صندلی های راک شده است.

به همین سبب صندلی های راک امروزه فروش بیشتری نسبت به سال های گذشته دارند. به خصوص طرفداران صندلی های راک در ابعاد کوچک بیش از مدل های دیگر است.

از این رو که صندلی های راک در ابعاد و اندازه های کوچک قابلیت استفاده در هر فضایی با هر دکوراسیونی را دارند. به همین دلیل در این مقاله به فضاهایی که از این نوع صندلی در آن ها استفاده می شود؛ پرداختیم.

در نهایت اگر به دنبال کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب در خرید اینترنتی صندلی راک هستید؛‌ سایت خوگر بهترین گزینه محسوب می شود.

از این جهت که تنوع قابل توجهی همراه با قیمت و کیفیت مناسب را به مشتریان ارائه می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

بهترین خشکشویی لباس عروس چگونه باید باشد؟ پس از اتمام مراسم عروسی یکی از مسائلی که عروس خانم ها به آن توجه می کنند شستشو و پاکیزه کردن لباس عروس به عنوان یادگاری شب عروسی است. از آنجا که لباس عروس با سایر لباس ها تفاوت هایی دارد، شستن و تمیز کردن آن نیز کمی فرق خواهد داشت.

بهترین خشکشویی لباس عروس چگونه باید باشد؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : این نوع لباس ها به دلیل زیوآلاتی که در آن به کار گرفته شده است، آسیب پذیری بیشتری دارند. بنابراین، باید بهترین روش جهت شستن این دسته از لباس ها استفاده شود. بدین ترتیب باید به دنبال بهترین خشکشویی لباس عروس باشید و فکر این که آن را با ماشین لباس شویی خانگی بشویید را از سر بیرون کنید.

خشکشویی لباس عروس یکی از مواردی است که باید به صورت تخصصی و با بهره بردن از شوینده های مناسب انجام شود. بهره مندی از خدمات مراکز معتبر خشکشویی ماندگاری لباستان را بالا می برد و به نوعی تضمین مناسب جهت پاکیزه شدن لباس به روش درست به حساب می آید.

ما در این مقاله قصد داریم خصوصیات و ویژگی های یک خشکشویی لباس عروس مناسب را با شما در میان بگذاریم. اگر نیازمند کسب اطلاعات در این رابطه هستید بهتر است با ما تا پایان همراه باشید و تمامی نکات را به خاطر بسپارید.

بهترین خشکشویی لباس عروس

بسیاری از لباس ها به دلیل بافت و زیورآلاتی که دارند حساسیت بیشتری را خواهند داشت. بنابراین در زمان شستشوی آنها باید نهایت دقت به کار گرفته شود. عدم توجه به این موضوع ممکن است به بافت پارچه و تزئینات آن آسیب وارد کند.

لباس عروس یکی از این لباس ها است که در هنگام شستشوی آن باید دقت زیادی به خرج داد. از آنجا که این دسته از لباس ها بیشتر در معرض کثیفی قرار دارند، بنابراین، تمیز کردن آنها باید با استفاده از روش های خاصی انجام شود.

لازم به ذکر است که بهترین راه شستشوی لباس عروس، بهره مندی از روش های پیشرفته خشکشویی است. زیرا در اغلب موارد از حلال های خاص بدون آسیب رساندن به بافت پارچه استفاده می شود و بدین ترتیب لباس عروس بدون آنکه آسیبی ببیند، تمیز و پاکیزه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه به بررسی جزیی تر خواهیم پرداخت.

بهترین خشکشویی لباس عروس چگونه است؟

همانطور که در ابتدا اشاره شد، لباس عروس به دلیل وجود زیورآلات و تزئینات مختلف بر آن، باید با روش مناسبی شسته شود. این لباس را نباید با آب شستشو دهید؛ زیرا به بافت پارچه آسیب خواهد رسید و همچنین تزئینات آن از بین می روند. اطلاع از نحوه شستشو در این موارد به شما کمک می کند که با خیال راحت از این روش برای شستشوی لباس عروس خود استفاده کنید.  بهترین خشکشویی ها از مراحل زیر برای شستشوی آن استفاده می کنند:

بررسی لباس توسط کارکنان

اولین مرحله ای که در بهترین خشکشویی لباس عروس انجام خواهد شد، بررسی لباس عروس است. کارکنان لباس را از نظر جنس و تزئینات به کار رفته در آن بررسی می کنند. بنابراین، این مرحله تعیین کننده مراحل دیگر نیز خواهد بود.

انتخاب حلال مناسب

در این مرحله، حلال مناسبی برای لباس عروس مورد نظر انتخاب می شود. از آنجا که در مرحله قبل نوع پارچه و تزیینات آن بررسی شده است ، انتخاب نوع حلال در این مرحله کار آسانی به نظر می رسد. در نتیجه حلال با توجه به جنس و بافت پارچه جهت تاثیر بیشتر انتخاب خواهد شد.

انتخاب نحوه شستشو

در این مرحله کارکنان بهترین روش را برای شستشوی لباس عروس مورد نظر انتخاب می کنند. البته میزان کثیفی و لکه های موجود روی لباس یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب نحوه شستشو است. در نتیجه، هر چه لکه های روی لباس بیشتر باشد نیازمند روش قوی تری خواهد بود.

لکه بری

در این مرحله لباس هایی که دارای لکه هستند، لکه بری می شوند. زیرا عدم انجام این کار منجر به جاماندن جای لکه ها بر لباس خواهد شد. بنابراین، در ابتدا لکه های موجود بر لباس به طور کامل پاک می شوند و سپس مراحل بعدی انجام خواهد شد.

استفاده از ماشین های مخصوص

در این مرحله استفاده از دستگاه های مخصوص موجب آلودگی زدایی لباس ها خواهد شد. این ماشین ها اغلب بدون آب کار می کنند و با استفاده از چرخش آنها، کثیفی های لباس عروس پاک می شود. بنابراین، این مرحله یکی از اصلی ترین مراحل بهترین خشکشویی لباس عروس به شمار می آید.

خشک کردن لباس

در این مرحله جریان هوای گرم مطبوعی به ماشین ها ورود پیدا می کند. بدین ترتیب، لباس عروس به طور کامل خشک می شود و دیگر جای نگرانی بابت خیس بودن آن وجود ندارد. با انجام این کار، لباس عروس آماده مراحل بعدی خواهد شد.

بوزدایی لباس

همانطور که از نام این مرحله پیدا است، استفاده از باد مناسب جهت بوزدایی لباس عروس کاری است که در این مرحله انجام می شود. با انجام این کار آلودگی ها و بوهای نامطبوعی که بر آن باقیمانده است زدوده خواهد شد. بنابراین، لباس بوی خوبی می گیرد.

اتو و صاف کردن لباس عروس

این مرحله همانطور که از نامش پیدا است به اتو کردن لباس عروس اختصاص دارد. پس از شستشوی لباس توسط ماشین  های ذکر شده، کارکنان لباس را خارج می کنند و اگر نیاز به اتو و صاف کردن بود از اتو پرسی استفاده خواهند کرد.

بسته بندی لباس

مرحله پایانی خشکشویی لباس عروس به بسته بندی آن مربوط می شود. در این مرحله لباس جهت جلوگیری از کثیف شدن دوباره آن در بسته بندی های مناسبی قرار داده می شود. بدین ترتیب لباس شما تمیز و پاکیزه در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

سخن پایانی

لباس عروس از آن دسته لباس هایی است که نیازمند بهره مندی از روش های خاصی برای شستشو است. زیرا جنس این لباس بسیار حساس است و اغلب دارای آلودگی و لکه های بیشتری است. بنابراین انتخاب بهترین روش کاری است که افراد باید انجام دهند.

خشکشویی لباس عروس بهترین راه است. بسیاری از افراد به دنبال کسب اطلاع از نحوه کار این دسته از خشکشویی ها هستند. ما در این مقاله، نحوه کار خشکشویی لباس عروس را به تفصیل توضیح داده ایم.

پیشنهاد ما بهترین خشکشویی لباس عروس است؛ واش لین را با خیالی آسوده انتخاب کنید و سفارش خود را به راحتی ثبت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

به خشکشویی کت و شلوار ارزان اعتماد کنیم؟ خشکشویی از روش های شستشو و تمیزی انواع پارچه، لباس، پرده، مبل، کت و شلوار و غیره است. به علت اینکه در روند خشکشویی از آب استفاده نمی شود، به بافت پارچه آسیب نمی زند به همین علت مناسب ترین روش شستشو برای تمیزی لباس ها از جمله کت و شلوار است. اما بیشتر افراد فکر می کنند هزینه خشکشویی زیاد است. حال سوالی که مطرح می شود این است که به خشکشویی کت و شلوار ارزان اعتماد کنیم؟

به خشکشویی کت و شلوار ارزان اعتماد کنیم؟

به گزارش ابینترنتی مجله دکوکده : در این مقاله به بررسی روش شستشو در خشکشویی می پردازیم که ابتدا با آن آشنا شوید و در نهایت متوجه شوید ممکن است به برخی لباس ها با شستشوی خانگی آسیب وارد کنید! ضرری که  با شستشو با آب به برخی از لباس ها وارد می شود اگر بخواهید جبران کنید هزینه آن بیشتر از خشکشویی است!

پیشنهاد می کنیم با بهره گیری از خدمات خشکشویی واشین لین، تجربه ای متفاوت با قیمت مناسب داشته باشید.

انتخاب خشکشویی کت و شلوار ارزان!

اکثر خانم ها برای کمک به چرخه اقتصاد خانواده، لباس ها را به روش خانگی شستشو می دهند. انواع و اقسام لباس با طرح و رنگ های گوناگون مانند کت و شلوار و لباس راحتی را در یک ماشین لباسشویی کوچک قرار می دهند و با یک ماده شوینده، تمامی لباس ها را شستشو می دهند! چه کار اشتباهی!

لباس های مجلسی مانند کت و شلوار و لباس های مجلسی زنانه نیاز به روش خاصی برای شستشو دارند. به علت جنس پارچه و ساختار آن ها باید از مواد شوینده مخصوصی استفاده کرد.

حال احتمالا بیشتر افراد پس از خراب کاری های انجام شده تصمیم به انتخاب خشکشویی کت و شلوار ارزان می گیرند. اما برای آنکه هزینه زیادی پرداخت نکنند ارزان ترین خشکشویی را انتخاب می کنند!

پیشنهاد ما این است به جای انتخاب دم دست ترین خشکشویی با قیمت ارزان که ممکن است از مواد شوینده نامناسب و دستگاه های قدیمی استفاده کند، بهترین مرکز را با قیمت مناسب برگزینید.

بهتر است ابتدا با روش شستشوی لباس ها در خشکشویی آشنا شوید که راحت تر به آن ها اعتماد کنید.

آشنایی با روش شستشو در خشکشویی

یکی از روش های شستشوی لباس از جمله کت و شلوار خشکشویی است. علت انتخاب چنین نامی برای این مرکز، عدم استفاده از آب در فرآیند شستشو است. برخی از پارچه ها از جمله ابریشم در برخورد با آب آسیب می بینند. همچنین ممکن است لباس هایی که با آب شسته می شوند کوتاه و کوچک شوند و دیگر قابل استفاده نباشند.

برای حفظ ساختار و حالت لباس ها باید از مواد شوینده غیر قطبی مانند پرکلرواتیلن استفاده کرد. این ماده بسیار موثر در لکه زدایی نیز هست.

در روش خشکشویی، لباس ها را درون دستگاه های بزرگ و پیشرفته قرار می دهند. با اضافه کردن یک محلول شیمیایی به آن فرآیند شستشو شروع می شود. در پایان پس از خروج از دستگاه، لباس ها کاملا خشک هستند!

اگر کت و شلوار شما کثیف شد، بهتر است آن ها را به خشکشویی کت و شلوار ارزان نبرید!

لکه زدایی در خشکشویی به بهترین نحو صورت می گیرد؛ زیرا لکه روی لباس به روش انحلال پذیری یعنی تحت فشار از بین می روند.

محلول شوینده مورد استفاده در خشکشویی ها پرکلرواتیلن است. بهتر است با این ماده بی خطر بیشتر آشنا شویم و روش تمیزی لباس ها با این محلول را بدانیم.

پرکلرواتیلن محلولی شگفت آور

این حلال بسیار سنگین تر از آب است. وقتی در دستگاه ریخته می شود در انتهای کار به روش تقطیر جدا شده و از دستگاه خارج می شود و مجدد مورد استفاده قرار می گیرد.

پرکلرواتیلن لکه های ناشی از روغن و چربی را در خود حل می کند و از بین می برد. این ماده مانند بنزین است اما بو ندارد و بی خطر است. همچنین از بید زدن لباس جلوگیری می کند.

از دیگر مواد شوینده مورد استفاده در خشکشویی ها، سکاپور، تترا کلرو اتن و دی اکسید کربن مایع است. این حلال ها بی خطر و مناسب لکه زدایی هستند. توجه داشته باشید که خشکشویی کت و شلوار ارزان ممکن است از مواد شوینده اشتعال زا برای لباستان استفاده کند و آسیب جبران ناپذیری به شما وارد کند.

اگر لباستان لک شد بهتر است برای لکه زدایی به خشکشویی ببرید. ابتدا به وسیله مقداری پنبه ذرات اضافه لکه را از بین می برند و مقداری ماده سکاپور را به همراه پرکلرواتیلن در دستگاه می ریزند که لباستان بعد از شستشو کاملا تمیز و درخشان است و دیگر اثری از لکه نخواهید دید.

خشکشویی بهترین روش شستشوی کت و شلوار

اکنون که با روش شستشو آشنا شدید و مواد شوینده مورد استفاده در خشکشویی ها را شناختید، بهتر است ریسک تمیز کردن خانگی لباس های گران قیمت خود مانند کت و شلوار را کنار بگذارید و بهترین خشکشویی با قیمت مناسب را انتخاب کنید. اما مواظب

باشید که فریب قیمت خشکشویی کت و شلوار ارزان را نخورید!

پارچه های کت و شلواری بسیار گران قیمت هستند. دوخت این لباس ها متفاوت از دیگر لباس ها است و برای حفظ ساختار و حالت ایستایی روش شستشوی و اتوکشی آن ها متفاوت است.

لازم به ذکر است که کت و شلوار را نباید با اتوهای معمولی، اتو بکشید. زیرا بور و کدر می شوند و ممکن است بسوزند.

در خشکشویی، لباس ها در انتهای کار کاملا خشک هستند به همین علت اتوکشی آن ها بسیار راحت است. همچنین این مراکز از دستگاه های اتو بخار و پرس برای لباس ها استفاده می کنند.

با مزایای گفته شده برای خشکشویی دیگر نگرانی را از خود دور کنید و با خیال راحت لباس خود را به این مراکز بسپارید.

کلام آخر

با پیشرفت تکنولوژی و با توسعه علم و فناوری، مراکز خشکشویی آنلاین شروع به کار و ارائه خدمات کرده اند. این مراکز با ارائه خدمات در محل مورد نظر، رقیب جدی برای خشکشویی های قدیم و محلی هستند.

پیشنهاد می دهیم با انتخاب خشکشویی واش لین، از امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین، خدمات خشکشویی انواع کت و شلوارهای مردانه و زنانه، خشکشویی تخصصی مبلمان، پرده و لباس های مجلسی با قیمت مناسب بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

به خشکشویی کت و شلوار ارزان اعتماد کنیم؟ خشکشویی از روش های شستشو و تمیزی انواع پارچه، لباس، پرده، مبل، کت و شلوار و غیره است. به علت اینکه در روند خشکشویی از آب استفاده نمی شود، به بافت پارچه آسیب نمی زند به همین علت مناسب ترین روش شستشو برای تمیزی لباس ها از جمله کت و شلوار است. اما بیشتر افراد فکر می کنند هزینه خشکشویی زیاد است. حال سوالی که مطرح می شود این است که به خشکشویی کت و شلوار ارزان اعتماد کنیم؟

به خشکشویی کت و شلوار ارزان اعتماد کنیم؟

به گزارش ابینترنتی مجله دکوکده : در این مقاله به بررسی روش شستشو در خشکشویی می پردازیم که ابتدا با آن آشنا شوید و در نهایت متوجه شوید ممکن است به برخی لباس ها با شستشوی خانگی آسیب وارد کنید! ضرری که  با شستشو با آب به برخی از لباس ها وارد می شود اگر بخواهید جبران کنید هزینه آن بیشتر از خشکشویی است!

پیشنهاد می کنیم با بهره گیری از خدمات خشکشویی واشین لین، تجربه ای متفاوت با قیمت مناسب داشته باشید.

انتخاب خشکشویی کت و شلوار ارزان!

اکثر خانم ها برای کمک به چرخه اقتصاد خانواده، لباس ها را به روش خانگی شستشو می دهند. انواع و اقسام لباس با طرح و رنگ های گوناگون مانند کت و شلوار و لباس راحتی را در یک ماشین لباسشویی کوچک قرار می دهند و با یک ماده شوینده، تمامی لباس ها را شستشو می دهند! چه کار اشتباهی!

لباس های مجلسی مانند کت و شلوار و لباس های مجلسی زنانه نیاز به روش خاصی برای شستشو دارند. به علت جنس پارچه و ساختار آن ها باید از مواد شوینده مخصوصی استفاده کرد.

حال احتمالا بیشتر افراد پس از خراب کاری های انجام شده تصمیم به انتخاب خشکشویی کت و شلوار ارزان می گیرند. اما برای آنکه هزینه زیادی پرداخت نکنند ارزان ترین خشکشویی را انتخاب می کنند!

پیشنهاد ما این است به جای انتخاب دم دست ترین خشکشویی با قیمت ارزان که ممکن است از مواد شوینده نامناسب و دستگاه های قدیمی استفاده کند، بهترین مرکز را با قیمت مناسب برگزینید.

بهتر است ابتدا با روش شستشوی لباس ها در خشکشویی آشنا شوید که راحت تر به آن ها اعتماد کنید.

آشنایی با روش شستشو در خشکشویی

یکی از روش های شستشوی لباس از جمله کت و شلوار خشکشویی است. علت انتخاب چنین نامی برای این مرکز، عدم استفاده از آب در فرآیند شستشو است. برخی از پارچه ها از جمله ابریشم در برخورد با آب آسیب می بینند. همچنین ممکن است لباس هایی که با آب شسته می شوند کوتاه و کوچک شوند و دیگر قابل استفاده نباشند.

برای حفظ ساختار و حالت لباس ها باید از مواد شوینده غیر قطبی مانند پرکلرواتیلن استفاده کرد. این ماده بسیار موثر در لکه زدایی نیز هست.

در روش خشکشویی، لباس ها را درون دستگاه های بزرگ و پیشرفته قرار می دهند. با اضافه کردن یک محلول شیمیایی به آن فرآیند شستشو شروع می شود. در پایان پس از خروج از دستگاه، لباس ها کاملا خشک هستند!

اگر کت و شلوار شما کثیف شد، بهتر است آن ها را به خشکشویی کت و شلوار ارزان نبرید!

لکه زدایی در خشکشویی به بهترین نحو صورت می گیرد؛ زیرا لکه روی لباس به روش انحلال پذیری یعنی تحت فشار از بین می روند.

محلول شوینده مورد استفاده در خشکشویی ها پرکلرواتیلن است. بهتر است با این ماده بی خطر بیشتر آشنا شویم و روش تمیزی لباس ها با این محلول را بدانیم.

پرکلرواتیلن محلولی شگفت آور

این حلال بسیار سنگین تر از آب است. وقتی در دستگاه ریخته می شود در انتهای کار به روش تقطیر جدا شده و از دستگاه خارج می شود و مجدد مورد استفاده قرار می گیرد.

پرکلرواتیلن لکه های ناشی از روغن و چربی را در خود حل می کند و از بین می برد. این ماده مانند بنزین است اما بو ندارد و بی خطر است. همچنین از بید زدن لباس جلوگیری می کند.

از دیگر مواد شوینده مورد استفاده در خشکشویی ها، سکاپور، تترا کلرو اتن و دی اکسید کربن مایع است. این حلال ها بی خطر و مناسب لکه زدایی هستند. توجه داشته باشید که خشکشویی کت و شلوار ارزان ممکن است از مواد شوینده اشتعال زا برای لباستان استفاده کند و آسیب جبران ناپذیری به شما وارد کند.

اگر لباستان لک شد بهتر است برای لکه زدایی به خشکشویی ببرید. ابتدا به وسیله مقداری پنبه ذرات اضافه لکه را از بین می برند و مقداری ماده سکاپور را به همراه پرکلرواتیلن در دستگاه می ریزند که لباستان بعد از شستشو کاملا تمیز و درخشان است و دیگر اثری از لکه نخواهید دید.

خشکشویی بهترین روش شستشوی کت و شلوار

اکنون که با روش شستشو آشنا شدید و مواد شوینده مورد استفاده در خشکشویی ها را شناختید، بهتر است ریسک تمیز کردن خانگی لباس های گران قیمت خود مانند کت و شلوار را کنار بگذارید و بهترین خشکشویی با قیمت مناسب را انتخاب کنید. اما مواظب

باشید که فریب قیمت خشکشویی کت و شلوار ارزان را نخورید!

پارچه های کت و شلواری بسیار گران قیمت هستند. دوخت این لباس ها متفاوت از دیگر لباس ها است و برای حفظ ساختار و حالت ایستایی روش شستشوی و اتوکشی آن ها متفاوت است.

لازم به ذکر است که کت و شلوار را نباید با اتوهای معمولی، اتو بکشید. زیرا بور و کدر می شوند و ممکن است بسوزند.

در خشکشویی، لباس ها در انتهای کار کاملا خشک هستند به همین علت اتوکشی آن ها بسیار راحت است. همچنین این مراکز از دستگاه های اتو بخار و پرس برای لباس ها استفاده می کنند.

با مزایای گفته شده برای خشکشویی دیگر نگرانی را از خود دور کنید و با خیال راحت لباس خود را به این مراکز بسپارید.

کلام آخر

با پیشرفت تکنولوژی و با توسعه علم و فناوری، مراکز خشکشویی آنلاین شروع به کار و ارائه خدمات کرده اند. این مراکز با ارائه خدمات در محل مورد نظر، رقیب جدی برای خشکشویی های قدیم و محلی هستند.

پیشنهاد می دهیم با انتخاب خشکشویی واش لین، از امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین، خدمات خشکشویی انواع کت و شلوارهای مردانه و زنانه، خشکشویی تخصصی مبلمان، پرده و لباس های مجلسی با قیمت مناسب بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

خشکشویی کت و شلوار دامادی را به کجا بسپاریم؟ سپردن لباس های گران قیمت و ارزشمند به خشکشویی نیازمند بررسی های ویژه ای است. چرا که هر خشکشویی امکان شستن لباس هایی نظیر کت و شلوار دامادی، لباس عروس و مواردی از این قبیل را ندارد. شستن این دسته از لباس ها نیازمند تجربه، دانش و البته حساسیت بالا است.

خشکشویی کت و شلوار دامادی را به کجا بسپاریم؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این مقاله به شما کمک می کنیم بهترین خشکشویی کت و شلوار دامادی را انتخاب کنید. در این خصوص اطلاعاتی را به شما می دهیم که با اتکا به آن، امکان انتخاب بهترین خشکشویی را داشته باشید. از این رو توجه شما را به ادامه مطلب جلب می کنیم.

خشکشویی کت و شلوار دامادی در خشکشویی هایی با تجهیزات حرفه ای

مکانیزه شدن صنعت خشکشویی شرایط تازه ای را برای صنعت خشکشویی به وجود آورد. از این رو ماشین های صنعتی با ویژگی های جدیدی هر ساله روانه بازار می شوند که هر کدام نسبت به ماشین قبلی با آسیب کمتر و البته تمیز تر تمام منسوجات را می شویند. از این رو به روز بودن تجهزیات هم چنین تعداد مناسب تجهیزات در خشکشویی ها موضوع مهمی است.

فراموش نکنید، هنگامی که خشکشویی به اندازه کافی لباسشویی دارد، تفکیک رنگ و جنس لباس ها را بهتر انجام می دهد؛ بدین ترتیب احتمال آسیب به لباس ها نیز کمتر می شود.

خشکشویی هایی با تجربه بالا

تجربه بالا نه تنها به مدیریت خشکشویی ارتباط دارد، بلکه تمام کارکنان بزرگ و کوچک خشکشویی های معتبر نیز باید به اندازه کافی تجربه و البته دانش داشته باشند. خشکشویی کت و شلوار دامادی نیاز به باتجربه ترین پرسنل دارد. پرسنلی که خود در انجام کارشان حساس تر از هر شخص دیگری باشند. در واقع این ویژگی ها سبب می شود تمامی منسوجات از جمله حساس ترین آن ها یعنی کت و شلوار دامادی به بهترین شکل ممکن شسته شوند.

خشکشویی هایی با خدمات ویژه

بهتر است بدانید خشکشویی های معتبر تنها به بهترین نحوه شستن منسوجات بسنده نمی کنند. بلکه خشکشویی کت و شلوار دامادی علاوه بر آن که بهترین شستشو را انجام می دهد، خدمات دیگری را نیز انجام می دهد. هدف از انجام خدمات دیگر در خشکشویی های صاحب نام، آسوده خاطری بیشتر مشتری است. به گونه ای که مشتری بدون کوچکترین نگرانی، به کارها و فعالیت های روزانه خود بپردازد.  در ادامه به توضیح این خدمات می پردازیم.

خدمات حمل و نقل برای خشکشویی کت و شلوار دامادی

گاهی ممکن است، کت و شلوار دامادی شما نیاز به شستشو داشته باشد، اما به دلیل مشغله زیاد کاری وقت  مراجعه حضوری حتی به نزدیک ترین خشکشویی را نداشته باشید؛ وجود چنین مشلاتی سبب شد، خشکشویی های معتبر به تکمیل خدمات خود فکر کنند و گزینه حمل و نقل را نیز در روند کار خود قرار دهند.

بدین ترتیب بهتر است خشکشویی کت و شلوار خود را به مرکزی بسپارید که تمام منسوجات از جمله کت و شلوارتان را از درب منزل تحویل گرفته و بعد از انجام خدمات شستشو آن هم به بهترین نحو، آن را درب منزل به شما تحویل دهند.

سرعت در خشکشویی برای کت و شلوار دامادی

گاهی ممکن است برای تمیز شدن منسوجات خود، وقت زیادی نداشته باشید، به خصوص اگر آن منسوجات کت و شلوار دامادی یا لباس عروس باشد. در این صورت بهترین گزینه ای که شما را در انتخاب خشکشویی مناسب راهنمایی می کند، میزان سرعت آن مرکز است. بدین ترتیب برای آن که بدانید خشکشویی کت و شلوار دامادی خود را به چه مرکزی بسپارید، قبل از هر اقدامی مدت زمان لازم را برای تحویل کت و شلوار خود جویا شوید.

خشکشویی هایی با فاکتور قیمت مشخص

گاهی مشخص نبودن قیمت در همان ابتدای کار، مشکلات زیادی را به وجود می آورد؛ به عنوان مثال ممکن است شما قیمت کمتری را برای خشکشویی کت و شلوار دامادی درنظر گرفته باشید، اما بعد از اتمام کار متوجه شوید که قیمت تمام شده، بیش از آن چیزی بوده که شما فکر می کردید. از این رو بهتر است کت و شلوار دامادی و دیگر منسوجات خود را به مراکزی بسپارید که از همان ابتدا، قیمت مشخصی را به شما ارائه می دهند. این نکته روند کار تمام خشکشویی های حرفه ای است.

شرایط خسارت احتمالی در خشکشویی برای کت و شلوار دامادی

حتی اگر خشکشویی انتخاب کنید که تمام نکات گفته شده را داشته باشد، ضرورت ایجاب می کند که قوانینی برای خسارات احتمالی وضع شده باشد. این موضوع جدا از اینکه میزان اطمینان مدیریت خشکشویی را نسبت به عملکرد خود به مشتری می رساند، در صورت بروز چنین مشکلی از خسارت به شما جلوگیری می کند. بدین ترتیب بهتر است مرکزی را برای خشکشویی کت و شلوار دامادی انتخاب کنید که قوانین استانداردی برای خسارات احتمالی ترتیب داده باشد.

سخن آخر

همانطور که کت و شلوار دامادی لباسی منحصر به فرد است، خشکشویی کت و شلوار دامادی نیز باید یکتا و منحصر به فرد باشد. از این مقاله نتیجه می گیریم، برای انتخاب بهترین خشکشویی به تجهیزات، تجربه کارکنان، خدمات ویژه و قیمت مشخص دقت کنیم.

فراموش نکنید که درکنار هم بودن تمام این ویژگی های فرایند خوبی را سبب می شود که نتیجه آن تمیزی و سلامتی کامل کت و شلوار دامادی را به ارمغان خواهد آورد.

در نهایت برای اطلاعات بهتر، خشکشویی واش لین را به شما معرفی می کنیم. ما با مدیریت قوی، کارکنان باتجربه، تجهیزات فوق حرفه ای و خدمات حمل و نقل سریع، نه تنها کت و شلوار دامادی، بلکه حساس ترین منسوجات را به بهترین روش و البته در کمترین زمان شسته و تحویل می دهیم.

کارکنانی حساس تر از شما



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

خشکشویی کت و شلوار دامادی را به کجا بسپاریم؟ سپردن لباس های گران قیمت و ارزشمند به خشکشویی نیازمند بررسی های ویژه ای است. چرا که هر خشکشویی امکان شستن لباس هایی نظیر کت و شلوار دامادی، لباس عروس و مواردی از این قبیل را ندارد. شستن این دسته از لباس ها نیازمند تجربه، دانش و البته حساسیت بالا است.

خشکشویی کت و شلوار دامادی را به کجا بسپاریم؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در این مقاله به شما کمک می کنیم بهترین خشکشویی کت و شلوار دامادی را انتخاب کنید. در این خصوص اطلاعاتی را به شما می دهیم که با اتکا به آن، امکان انتخاب بهترین خشکشویی را داشته باشید. از این رو توجه شما را به ادامه مطلب جلب می کنیم.

خشکشویی کت و شلوار دامادی در خشکشویی هایی با تجهیزات حرفه ای

مکانیزه شدن صنعت خشکشویی شرایط تازه ای را برای صنعت خشکشویی به وجود آورد. از این رو ماشین های صنعتی با ویژگی های جدیدی هر ساله روانه بازار می شوند که هر کدام نسبت به ماشین قبلی با آسیب کمتر و البته تمیز تر تمام منسوجات را می شویند. از این رو به روز بودن تجهزیات هم چنین تعداد مناسب تجهیزات در خشکشویی ها موضوع مهمی است.

فراموش نکنید، هنگامی که خشکشویی به اندازه کافی لباسشویی دارد، تفکیک رنگ و جنس لباس ها را بهتر انجام می دهد؛ بدین ترتیب احتمال آسیب به لباس ها نیز کمتر می شود.

خشکشویی هایی با تجربه بالا

تجربه بالا نه تنها به مدیریت خشکشویی ارتباط دارد، بلکه تمام کارکنان بزرگ و کوچک خشکشویی های معتبر نیز باید به اندازه کافی تجربه و البته دانش داشته باشند. خشکشویی کت و شلوار دامادی نیاز به باتجربه ترین پرسنل دارد. پرسنلی که خود در انجام کارشان حساس تر از هر شخص دیگری باشند. در واقع این ویژگی ها سبب می شود تمامی منسوجات از جمله حساس ترین آن ها یعنی کت و شلوار دامادی به بهترین شکل ممکن شسته شوند.

خشکشویی هایی با خدمات ویژه

بهتر است بدانید خشکشویی های معتبر تنها به بهترین نحوه شستن منسوجات بسنده نمی کنند. بلکه خشکشویی کت و شلوار دامادی علاوه بر آن که بهترین شستشو را انجام می دهد، خدمات دیگری را نیز انجام می دهد. هدف از انجام خدمات دیگر در خشکشویی های صاحب نام، آسوده خاطری بیشتر مشتری است. به گونه ای که مشتری بدون کوچکترین نگرانی، به کارها و فعالیت های روزانه خود بپردازد.  در ادامه به توضیح این خدمات می پردازیم.

خدمات حمل و نقل برای خشکشویی کت و شلوار دامادی

گاهی ممکن است، کت و شلوار دامادی شما نیاز به شستشو داشته باشد، اما به دلیل مشغله زیاد کاری وقت  مراجعه حضوری حتی به نزدیک ترین خشکشویی را نداشته باشید؛ وجود چنین مشلاتی سبب شد، خشکشویی های معتبر به تکمیل خدمات خود فکر کنند و گزینه حمل و نقل را نیز در روند کار خود قرار دهند.

بدین ترتیب بهتر است خشکشویی کت و شلوار خود را به مرکزی بسپارید که تمام منسوجات از جمله کت و شلوارتان را از درب منزل تحویل گرفته و بعد از انجام خدمات شستشو آن هم به بهترین نحو، آن را درب منزل به شما تحویل دهند.

سرعت در خشکشویی برای کت و شلوار دامادی

گاهی ممکن است برای تمیز شدن منسوجات خود، وقت زیادی نداشته باشید، به خصوص اگر آن منسوجات کت و شلوار دامادی یا لباس عروس باشد. در این صورت بهترین گزینه ای که شما را در انتخاب خشکشویی مناسب راهنمایی می کند، میزان سرعت آن مرکز است. بدین ترتیب برای آن که بدانید خشکشویی کت و شلوار دامادی خود را به چه مرکزی بسپارید، قبل از هر اقدامی مدت زمان لازم را برای تحویل کت و شلوار خود جویا شوید.

خشکشویی هایی با فاکتور قیمت مشخص

گاهی مشخص نبودن قیمت در همان ابتدای کار، مشکلات زیادی را به وجود می آورد؛ به عنوان مثال ممکن است شما قیمت کمتری را برای خشکشویی کت و شلوار دامادی درنظر گرفته باشید، اما بعد از اتمام کار متوجه شوید که قیمت تمام شده، بیش از آن چیزی بوده که شما فکر می کردید. از این رو بهتر است کت و شلوار دامادی و دیگر منسوجات خود را به مراکزی بسپارید که از همان ابتدا، قیمت مشخصی را به شما ارائه می دهند. این نکته روند کار تمام خشکشویی های حرفه ای است.

شرایط خسارت احتمالی در خشکشویی برای کت و شلوار دامادی

حتی اگر خشکشویی انتخاب کنید که تمام نکات گفته شده را داشته باشد، ضرورت ایجاب می کند که قوانینی برای خسارات احتمالی وضع شده باشد. این موضوع جدا از اینکه میزان اطمینان مدیریت خشکشویی را نسبت به عملکرد خود به مشتری می رساند، در صورت بروز چنین مشکلی از خسارت به شما جلوگیری می کند. بدین ترتیب بهتر است مرکزی را برای خشکشویی کت و شلوار دامادی انتخاب کنید که قوانین استانداردی برای خسارات احتمالی ترتیب داده باشد.

سخن آخر

همانطور که کت و شلوار دامادی لباسی منحصر به فرد است، خشکشویی کت و شلوار دامادی نیز باید یکتا و منحصر به فرد باشد. از این مقاله نتیجه می گیریم، برای انتخاب بهترین خشکشویی به تجهیزات، تجربه کارکنان، خدمات ویژه و قیمت مشخص دقت کنیم.

فراموش نکنید که درکنار هم بودن تمام این ویژگی های فرایند خوبی را سبب می شود که نتیجه آن تمیزی و سلامتی کامل کت و شلوار دامادی را به ارمغان خواهد آورد.

در نهایت برای اطلاعات بهتر، خشکشویی واش لین را به شما معرفی می کنیم. ما با مدیریت قوی، کارکنان باتجربه، تجهیزات فوق حرفه ای و خدمات حمل و نقل سریع، نه تنها کت و شلوار دامادی، بلکه حساس ترین منسوجات را به بهترین روش و البته در کمترین زمان شسته و تحویل می دهیم.

کارکنانی حساس تر از شما



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

چند ترفند شستن پرده های توری و مخمل : پرده ها به عنوان یکی از اجزای اصلی دکوراسیون خانه در زیبایی محیط تاثیر بسزایی دارند. از آنجایی که پرده ها همیشه در معرض گرد و خاک و آلودگی های هوا هستند، شستن و پاکیزه نگهداشتن آن ها هر چند وقت یک بار ضروری است.

چند ترفند شستن پرده های توری و مخمل

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : روش شستشو و برق انداختن پرده، با توجه به جنس و نوع دوخت، متفاوت است. شست و شوی هر کدام از پرده های توری، مخمل، پلیسه و ساتن روش خاص خود را می طلبد. اگر می خواهید پرده هایی پاکیزه و براق داشته باشید، در ادامه شما را با چند ترفند شستن پرده با پارچه های تور و مخمل آشنا می کنیم. همراه ما باشید.

ترفند شستن پرده های توری

پرده های توری به دلیل ظرافتی که دارند ظاهری زیبا به محیط می دهند. نوع بافت پرده توری باعث می شود به راحتی گرد و خاک را به خود جذب کند. بنابراین شست و شوی آن، چه با دست چه در ماشین لباسشویی با دانستن چند ترفند شستن پرده، کار بسیار راحتی است.

شستن پرده های توری با دست

برای شستن و برق انداختن پرده های توری کافی است ابتدا پرده ها را از چوب پرده جدا کنید. سپس در ظرفی بزرگ مثل سطل، تشت یا وان، محلولی از یک ماده شوینده ملایم، یک یا دو قاشق غذاخوری آمونیاک و مقداری آب گرم درست کنید.

مواد را کاملا با هم مخلوط کنید. پرده ها را به آرامی درون محلول گذاشته طوری که تمام قسمت های آن زیر آب قرار گیرد. در نظر داشته باشید که پرده های توری نباید چنگ زده شوند.

پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پرده را از آب درآورید. اگر پرده ها کاملا تمیز شده اند، آن ها را آبکشی کنید به این صورت که ظرف مورد نظر را دوباره با آب گرم پر کنید و پرده را داخل آن قرار داده و ماساژ دهید. این کار را انقدر تکرار کنید تا زمانی که تمام مواد شوینده از پرده خارج شود.

در انتها، پس از اینکه آب اضافی از پرده خارج شد، آن را لای حوله ای تمیز بگذارید که رطوبت از آن گرفته شود. در نظر داشته باشید که هیچ وقت پرده توری را فشار ندهید.

برای از بین بردن چرک مردگی و سیاهی های پرده از محلول آب سرد و سرکه، یا محلول جوش شیرین و آب گرم استفاده کنید. به اینصورت که پس از درست کردن محلول، پرده را برای چند دقیقه در آن بخوابانید و سپس آبکشی کنید.

در نهایت، کارآمدترین ترفند شستن پرده برای از بین بردن لکه های گرد و غبار این است که پرده را چند دقیقه ای در محلول سرکه (نصف یک فنجان)، نمک (یک فنجان)، زاج سفید یا سولفات (یک قاشق غذاخوری) و شکر (یک قاشق غذاخوری) قرار دهید و سپس آبکشی کنید.

شستن پرده های توری در ماشین لباسشویی

ترفند شستن پرده در لباسشویی متفاوت است. در این روش، بهتر است به درجه حرارت آب و نوع ماده شوینده دقت کنید.

درجه حرارت آب باید روی درجه ملایم تنظیم شود؛ سرد یا حداکثر ولرم. آب گرم به بافت تور آسیب میزند. از آنجایی که بافت پرده های توری بسیار ظریف است، ماده شوینده انتخابی باید ملایم و مناسب شستن پرده های توری باشد.

ترجیحا از برنامه خشک کن لباسشویی استفاده نکنید. احتمال دارد سرعت چرخش بالا به هنگام خشک کردن باعث پارگی پارچه شود.

پس از شستشو با حوله ای رطوبت اضافی را بگیرید و پرده را زیر نور آفتاب روی سطحی تمیز پهن کنید که خشک شود.

ترفند شستن پرده های مخمل

پارچه مخمل از ابریشم، پنبه و کتان تولید می شود. استفاده از این نوع پرده کنار پرده های توری جلوه زیبایی به خانه شما می دهد. برای جلوگیری از نور زیاد بهترین انتخاب، پرده های مخمل هستند که به دلیل تنوع رنگ و ضخامت، طرفداران زیادی دارند.

به دلیل قیمت بالای این نوع پارچه، برای حفظ و نگهداری آن و جلوگیری از هر نوع هزینه اضافی بهتر است با ترفند شستن پرده مخمل آشنا شویم.

شستن پرده های مخمل با دست

شستن دستی این نوع پرده ها به شستشوی آن ها با ماشین لباس شویی اولویت دارد. در این روش آسیب کمتری به بافت پارچه می رسد.

قبل از هر کار، ابتدا گرد و خاک روی پرده را با جارو برقی بگیرید. اگر روی پرده لکه ای هست، آن را با کمک صابون برطرف کنید؛ به این صورت که صابون را در کمی آب ولرم قرار دهید و کف حاصل از آن را با دستمال نخی روی لکه ها بکشید. فشار دست نباید زیاد باشد چون باعث می شود پرزهای مخمل از بین برود.

پرده ها را در محلولی از آب سرد و ماده شوینده ملایم برای چند دقیقه قرار دهید. بهتر است ماده شوینده مایع باشد. احتمال دارد پودرها پس از شستشو در بافت مخمل باقی بمانند یا باعث بروز لکه شوند. پس از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه پرده ها را از محلول درآورید و آبکشی کنید.

شستن پرده های مخمل با ماشین لباسشویی

برای شستن پارچه مخمل در لباسشویی باید به برچسب های مراقبت از پرده و دستورالعمل های ماشین دقت کنید. حتما یک برنامه شستشوی ملایم را انتخاب کنید.

قبل از هر چیز پرده ها را با دور ملایم در آب سرد بشویید؛ با این کار گرد و غبار موجود در بافت پارچه از بین می رود. سپس از ماده شوینده ملایم و آب ولرم برای شستشو استفاده کنید. آب گرم پارچه را از شکل طبیعی خود خارج می کند. برای گرفتن آب اضافی از خشک کن استفاده نکنید؛ به جای آن، آب اضافه را با دست بگیرید و همان طور مرطوب آویزان کنید.

اگر پارچه مخمل شما رنگ پس می دهد بهترین ترفند شستن پرده استفاده از خدمات خشکشویی است.

سخن پایانی

جنس پارچه نقش بسیار مهمی در انتخاب ترفند شستن پرده و براق کردن آن دارد. با در نظر گرفتن موارد ذکر شده دیگر نیازی نیست نگران از بین رفتن پرده های خانه خود باشید.

نظافت مداوم پرده در طول عمر، پاکیزگی و براقی پرده ها نقش بسزایی دارد. کارآمدترین ترفند شستن پرده، زدودن مداوم گرد و خاک و لکه ها از پرده ها است.

سایت واش لین با ارائه خدماتی فوق العاده، شما کاربران گرامی را در امر شستشوی پرده ها یاری می رساند. با مراجعه به این سایت پاکیزگی و آرامش را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shadi

آیا خدمات خشکشویی شستن پرده را شامل می شود؟ در دنیای امروز، صنعت خشکشویی حسابی جای خود را در خانواده ها باز کرده است. چرا که خدمات ویژه ای برای شستشوی انواع منسوجات به افراد ارائه می دهد و بدین ترتیب با ارائه خدمات مناسب نه تنها کار افراد خانواده را سریع تر می کند، بلکه انواع منسوجات را به بهترین شکل ممکن می شوید.

آیا خدمات خشکشویی شستن پرده را شامل می شود؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از خدمات خشکشویی شستن پرده است؛ پرده ها در دسته منسوجات با ابعاد بزرگ و شستشوی سخت قرار می گیرند چرا که حفظ رنگ و بافت وکیفیت پارچه در آن ها بسیار اهمیت دارد. همچنین پرده ها از وسایل تزیینی خانه به حساب می آیند از این رو زیبایی همیشگی آن ها اهمیت خاصی دارد. توجه داشته باشید این زیبایی زمانی حاصل می شود که شستشوی آن به بهترین نحوه ممکن و بدون آسیب به بافت و رنگ آن انجام شود.

برای آنکه بدانید خشکشویی های معتبر با چه دقتی این کار را انجام می دهند، نظر شما را به ادامه مطلب جلب می کنیم.

یکی از مهم ترین خدمات خشکشویی شستن پرده است!

اگر به حفظ جنس و رنگ پرده خود اهمیت می دهید، باید بدانید که کارکنان خشکشویی به آن بیشتر از شما اهمیت می دهند. به گونه ای که شستن انواع پرده ها را در دسته شستشوی ویژه قرار می دهند و آن ها را متناسب با جنس و رنگشان تفکیک می کنند.

خشکشویی ها قوانین خاصی برای شستن هر جنس پرده، مانند پرده ای با جنس تور، مخمل، زبرا، ساتن و جنس های دیگر دارند. حتی در غلظت مواد شوینده نیز دقت بسیار بالایی دارند.

انواع پرده ها چگونه در خشکشویی شسته می شود؟

مراکز خشکشویی برای شستن انواع پرده ها ابتدا آن ها را براساس رنگ و جنس از یکدیگر تفکیک می کنند و سپس دور لباسشویی صنعتی را بسته به جنس و بافت آن تنظیم خواهند کرد. جالب است بدانید خشکشویی ها منسوجات را نه در آب بلکه در محلول های تمیز کننده قرار می دهند. محلول هایی که مراکز خشکشویی از آن استفاده می کنند غلظت های متناسب با جنس و رنگ پارچه دارند.

شستن پرده در خشکشویی براساس رنگ

از آن جا که یکی از خدمات خشکشویی شستن پرده است، کارکنان آن در شستن پرده ها با رنگ های گوناگون ترفند های ویژه ای دارند که نشان از تبهر آن ها است. به عنوان نمونه، آن ها محلول های ویژه ای را برای شستن پرده سفید استفاده می کنند؛ به گونه ای که محلول سبب درخشان شدن پرده می شود.

کارکنان خشکشویی از همان محلولی که برای شستن پرده سفید بهره می برند، جهت تمیزی پرده های مشکی یا تیره استفاده نمی کنند. بلکه محلول مخصوص پرده های تیره به گونه ای است که به ثبات رنگ پرده ها کمک می کند. بدین ترتیب هر کدام از رنگ های تیره و روشن قوانین و قواعد خاص خود را دارند. و این گونه پرده شما به بهترین نحو ممکن شسته می شود.

لکه بری پرده در خشکشویی

درصورتی که پرده شما لک دارد، بهتر است این موضوع را به خشکشویی گزارش دهید. در این صورت کارکنان خشکشویی ابتدا پرده را لکه گیری می کنند و سپس اقدام به شستن کل آن خواهند کرد.

خدمات خشکشویی های معتبر به چه صورت است؟

خشکشوی های معتبر خدمات خود را محدود به شستشوی مناسب نمی کنند؛ بلکه در کنار شستشوی بی نقص خود خدمات دیگری نظیر دریافت منسوجات از درب منزل و تحویل آن ها به درب منزل دارند. بدین ترتیب در کنار استفاده از خدمات خشکشویی شستن پرده، از خدمات دیگر مراکز معتبر خشکشویی نیز بهره مند می شوید.

بهترین انتخاب برای شستن پرده چیست؟

همانطور که می دانید، امکان شستن پرده با دست و ماشین لباسشویی نیز مهیا است. به گونه ای که شما با رعایت یک سری اصول و قوانین هنگام شستشو و مربوط به جنس پرده ، پرده خود را می شویید. به عنوان نمونه برای شستن پرده با دست بهتر است از آب سرد استفاده کنید و برای شستن پرده با ماشین لباسشویی باید درجه دور لباسشویی را کم کرده و آب کشی را با آن انجام ندهید.

اما برای آن که بهترین راه برای شستن پرده را بدانیم باید میزان آسیب های احتمالی هنگام شستشو را درنظر بگیریم. برای مثال، ماشین لباسشویی بیشترین آسیب را به پرده خواهد زد؛ از این رو شستن پرده با دست بهتر از ماشین لباسشویی است اما سپردن پرده به خشکشویی معتبر، از دو راه حل دیگر نیز بهتر است. چرا که در این روش پرده به بهترین نحو ممکن تمیز می شود. شستشوی پرده کار تخصصی است که از دست هر شخصی بر نمی آید حتی اگر فکر کنید که خود به بهترین نحو ممکن شستشوی پرده را انجام می دهید، باید بدانید که خشکشویی علمکرد چندین برابر شما را دارد.

آیا خشک کردن پرده شامل خدمات خشکشویی است؟

همانطو که یکی از خدمات خشکشویی شستن پرده است، خشک کردن آن نیز از خدمات آن محسوب می شود. این مراکز با اتوهای بخار بزرگ خود، روش منحصر به فردی برای اتوکشی دارند. به گونه ای که اتوکشی نیز جزوی از مراحل شستشوی آن ها به حساب می آید.

سخن آخر

همانطور که خواندید، متوجه شدیم که از دیگر خدمات خشکشویی شستن پرده نیز هست. در این مقاله نکات مهم در رابطه با نحوه شستن پرده را توسط خشکشویی بیان کردیم. فراموش نکنید، اگر پرده شما لک دارد، این موضوع را به خشکشویی گزارش داده تا قبل از شستشو، لکه گیری پرده را انجام دهند. همانطورکه گفتیم محلول های مورد استفاده برای شستن پرده تیره با روشن متفاوت است. همچنین پرده ها براساس جنس های گوناگون به روش های متفاوتی شسته می شوند.

خشکشویی واش لین در زمینه شستشوی انواع پرده، تبهر خاصی دارد. ما با تجربه فراوان در زمینه خدمات شستشو، پرده شما را با هر جنس، ظرافت و رنگی که داشته باشد، به بهترین نحو ممکن می شوییم. در کنار این خدمت، کارکنان حرفه ای ما پرده شما را از میله جدا کرده و پایین می آورند و بعد از آن خود پرده را برای انجام عملیات شستشو به خشکشویی می برند. ما بعد از انجام خدمات لازم مجددا پرده را درب منزل به شما تحویل می دهیم و درصورت علاقه خود آن را نصب می کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()