تابلو دیواری جدید
نوشته شده توسط : shadi

تابلو دیواری جدید

آیا به دنبال عوض کردن دکوراسیون خانه ی خود هستید؟ ما در اینجا درمورد یک راه ناب برایتان خواهیم گفت. خرید تابلو دیواری جدید می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. امروزه در تولید و عرضه ی تابلوها خلاقیت و نوآوری های زیبا و جذابی صورت گرفته است. بهتر است شما نیز از قافله عقب نمانید.

تابلو دیواری جدید

تابلو دیواری جدید، ویوو و زیبایی جدیدی را به فضاهای شما خواهد آورد. هرگاه از عوض کردن دکوراسیون سخن گفته می شود، همه به فکر عوض کردن مبلمان و پرده ها و فرش ها هستند.

در اینجا یک پیشنهاد فوق العاده برای شما آماده کرده ایم. تابلوهای قدیمی خود را با یک تابلو دیواری جدید تعویض کنید.

تابلوهای جدید می تواند روحیه ی شما را تازه کند و جان دوباره ای به فضاهای شما بدهد. در اینجا انواع تابلو دیواری جدید را به شما معرفی می کنیم.

امیدواریم بتوانید در پایان یکی از بهترین ها و مناسب ترین ها را برای خود انتخاب کنید. شاید از خود بپرسید که آیا این تابلوها اصلا مگر به چشم می آیند.

جواب بله است. دیوارها بخش زیادی از خانه ی ما را به خود اختصاص داده اند و در دید ناظر قرار دارند. برای همین نصب یک تابلو دیواری جدید بر روی دیوار، همیشه در دید است. بعضا بیشتر از فرش و مجسمه های گوشه ی اتاق!

ایده های تابلو دیواری جدید

در اینجا برای شما از تعدادی از تابلوهای جدید صحبت خواهیم کرد که می توانید به آنها فکر کنید. ایده ی تابلو دیواری به سبک فصل، که در آن هر فصل را به تناسب ویژگی ها و رنگ هایش به تصویر می کشید و در هر فصل، تابلوی مربوط را نصب می کنید. این ایده تنوع را به داخل خانه ی شما می آورد.

تابلو نقاشی با طرح های انتزاعی، امروزه این نوع تابلو دیواری جدید، بیشتر از قبل توجه ها را به خود جلب کرده است.

این تابلوها حرف واضحی برای گفتن ندارند. برای همین است، که می توانید ساعت ها به آن خیره شوید و برای خود خیالبافی کنید.

تابلوهای انتزاعی، طرح جدیدی هستند که می توانید در اتاق کار، پذیرایی و یا محل کار خود از آنها استفاده کنید.

تابلوهای چند تکه

این نوع تابلوها نظر همه را به خود جذب می کند. تابلو دیواری جدید از نوع چند تکه یک انتخاب عالی برای دیوارهای نشیمن و پذیرایی خانه ی شماست.

تابلوهای چندتکه را می توانید در اندازه های متخلف به صورت منظم و نامنظم در کنار هم بچینید. به یاد داشته باشید که فاصله ی میان تکه ها نباید خیلی کم و خیلی زیاد باشد، اندازه ای معادل ۵ سانتی متر مناسب است.

البته که در کنار این ها نکته های دیگری نیز وجود دارد که برای دیگر تابلوها نیز بهتر است آنها را رعایت کنید که به شما خواهیم گفت.

تابلو دیواری لاکچری و فانتزی 

تابلوهای فانتزی، رویایی هستند. می توانید در ابعاد کوچک آنها را بر روی دیوارهای خود نصب کنید. سبک داخل خانه ی خود را در نظر بگیرید.

اگر کلاسیک است که تابلوهای با منظره ی گل و گیاه می تواند الهام بخش باشد. اگر سبک خانه ی شما مدرن است، تابلوهای مدرن و مفهومی را می توانید تهیه کنید.

تابلو دیواری جدید را کجا نصب کنید

محل نصب تابلو دیواری جدید بسیار مهم است، آن را حتما در معرض دید قرار دهید. مهمان ها در کجای خانه ی شما می نشینند. یکی از اضلاع اصلی را انتخاب کنید و تابلوی خود را بر آن نصب کنید.

از دیگر گزینه هایی که میتوانیم برای تابلو دیواری جدید خانه ی شما معرفی کنیم، تابلوهای دیواری بزرگ است که با کیفیت و رزولوشن بالایی چاپ و ساخته می شوند. این تابلوها برای فضاهای بزرگ فوق العاده هستند.

بعلاوه شما خودتان نیز می توانید تابلو دیواری مورد نظر خود را بسازید. طریقه ی ساخت تابلو دیواری را در همین پیج دنبال کنید. در آنجا ایده های جدید و بسیار کاربردی و راحتی برای شما جمع آوری شده است.

تابلوهای جدید

نظر شما در مورد تابلوهایی که نوشته و خطاطی شده اند چیست؟ به کدام شاعر یا اندیشمند علاقه دارید؟ یکی از بهترین حرف ها و سخنان او را قاب کنید و بر دیوار خانه ی خود نصب کنید.

البته که قرار نیست، تابلو دیواری شما حتما منظره ای از طبیعت یا افراد باشد. می تواند یک آیه ی زیبا از قرآن کریم یا سخنی ارزشمند از بزرگان باشد. این دیگر کاملا به سلیقه و علاقه ی شما برمی گردد.

تابلوهای دیواری را باید با ملاحظه انتخاب کرد. تابلوها بر دیوار قرار می گیرند. البته که می توانید انواع رومیزی و زمینی را نیز تهیه کنید.

اما متداول ترین حالت برای تابلوها، نصب بر روی دیوار است. محل نصب نباید بالاتر از آکس چشم باشد. بهتر است برای فردی که بر روی مبل نشسته است، وضوح داشته باشد.

اندازه ی تابلویی که خریداری می کنید را زیاد بزرگتر از فضاهای خود انتخاب نکنید، قرار نیست تمام آنچه به چشم می آید، یک تابلو باشد.

در کل می توان گفت، یکی از بهترین راههای برای ایجاد یک تفاوت در خانه و دکوراسیون خود، خرید یک تابلو دیواری جدید است.

اما حتما پیش از خرید خود، ایده های جدید و تازه وارد شده به بازار را چک کنید. گاه با قیمت مناسب می توانید جدیدترین ها را به منزل خود ببرید.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.





:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: