تابلوهای تزیینی مینیاتوری
نوشته شده توسط : shadi

تابلوهای تزیینی مینیاتوری

تابلوهای تزیینی مینیاتوری يكي از بهترين تابلوها براي تزيين ديوار است. خانه تكاني به ما می آموزد که در مورد زندگی ساده و با حداقل تأثیرات زیست محیطی – و نحوه چگونگی نگهداری وسایل در هنگام فضای بسیار کم را به ما مي آموزد.

شما مي توانيد این تابلوها را در بالاي تخت خواب يا روبروي ميز غذاخوري نصب كنيد و يك فضاي رويايي را ايجاد كنيد.

 تابلوهای تزیینی مینیاتوری به راحتي حمل مي شوند و حتي مي توانيد در اتاق خواب نيز نصب كنيد. بعد از صرف غذا يا قهوه مي توانيد با تماشا كردن تابلوهای مینیاتوری به لحاظ بصري استراحت كنيد.

نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری ديواری در اتاق نشيمن

نصب تابلوهای مینیاتوری در بخش هاي مختلف خانه باعث خواهد شد تا فضاي خانه شما زيباتر به نظر برسد. مي توانيد این تابلوها را در ميان وسايل خانه هم نصب كنيد.

 نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری در سرويس هاي بهداشتي

واحدهاي آپارتماني كوچك سرويس هاي بهداشتي كوچكي دارند. مالكان خانه بايد در نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری از هوش خود استفاده كنند. نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری در سرويس هاي بهداشتي تا حدي مي تواند يك ايده زيركانه باشد.

نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری بالاي پنجره ها و درهاي داخل منزل

نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری كنار قاشق و چنگال و ساير وسايل آشپزخانه باعث خواهد شد تا يك آشپزخانه رويايي داشته باشيد.

بسیاری از خانه های ریز و درشت از پله هایی برخوردار هستند که به یک انبار اتاق خواب می روند و این گزینه های جالب توجه برای ذخیره سازی است.

در اینجا ، یک قفسه باریک در فضای پائین از پله ها ریخته شده است ، اما این امکان وجود دارد که بتوانید از فضای زیر پله ها استفاده کنید.

بخش هاي مرتفع منزل بسیاری از خانه های ریز و درشت از پله هایی برخوردار هستند که به یک انبار اتاق خواب منتهي مي شوند و این گزینه های جالب توجه برای ذخیره سازی و انبار است.

در اینجا ، یک قفسه باریک در فضای پائین در پله ها قرار دارد، اما این امکان وجود دارد که بتوانید از فضای زیر پله ها نيز براي نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری استفاده كنيد.

نصب تابلوهای مینیاتوری كنار وسايل آشپزخانه

قفسه آشپزخانه یک ترفند براي انباركردن در یک آشپزخانه کوچک است که باعث صرفه جویی در فضای کابینت و نگه داشتن وسایل آشپزی در دسترس آسان و فوری می شود.

برخی از ظروف حلقوی را اضافه کنید و حتی می توانید وسایل تختخواب ، ادویه جات ترشی جات ، یا گیاهان تازه را بچینید و كنار آن ها تابلوهای تزیینی مینیاتوری را نصب كنيد.

نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری به صورت چند لايه

چشم و ذهن خود را به روشهای خلاقانه برای استفاده مجدد از مواد قدیمی باز نگه دارید ، و هزینه کمتری را نیز متوجه خواهيد شد.

كنار حوله های آویزان ، نردبان را بر روی یک دیوار خالی تابلوهای تزیینی مینیاتوری را نصب كنيد، یا یک جعبه را با چند قلاب پیچ در زیر ، برای یک نقطه چند کاره برای وسایل آشپزخانه یا هر چیز دیگری در آشپزخانه يا محل ديگري از منزل خود قرار دهيد.

نصب تابلوهای مینیاتوری بالاي مبلمان

مبلمان که می تواند کوچک يا بزرگ باشد ، انتخاب عملی نهایی برای یک فضای کوچک است. صندلی های تاشو در صورت عدم استفاده می توانند كنار گذاشته شوند ، در حالی که مبل کلاسیک كنار میز مي تواند از شلوغي منزل بكاهد و منزل شما را زيباتر نشان دهد.

نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری كنار وسايل آشپزخانه

این ترفند آشپزخانه به اندازه کافی خوب است. از این ایده استفاده کنید ، تابلوهای تزیینی مینیاتوری بالای اجاق گاز یا پشت درب خود آویزان کنید و مي توانيد با اين كار فضاي آشپزخانه را زيباتر نشان دهيد. اين تابلوها باعث زيبا شدن فضاي آشپزخانه خواهد شد.

نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری در اتاق خواب ماشين هاي باري ترانزيت

نصب تابلوهای مینیاتوری در اتاق خواب ماشين هاي باري ترانزيت باعث زيبا ديده شدن اتاق خواب ماشين خواهد شد.

شما مي توانيد قسمت هاي مختلف خانه و ماشين خود را با اين تابلوها تزيين كنيد.

نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری كوچك در بخش هاي مختلف منزل

نصب تابلوهای تزیینی كوچك در آشپزخانه باعث زيبا ديده شدن فضاي آشپزخانه خواهد شد. اين تابلوها مي توانند از مواد مختلف مواد اوليه مختلفي ساخته شوند. از چوب و MDF ساخته مي شود. می توان آن ها را در هر نوع واریانت ، از نظر اندازه ، سبک ، انواع چوب و ظاهر و غیره درخواست کرد و قیمت ها متفاوت است.

مواد اوليه

مینیاتورها در روغن ، آبرنگ و عاج نقاشی شده اند ، اما عمدتاً با آبرنگ نقاشي مي شوند. بسیاری از مینیاتورهای هلندی و آلمانی با روغن نقاشی می شدند ، و به طور معمول اینها روی مس نقاشي مي شوند. و پرتره هایی روي مس نقاشي شدند ، و غالبا با همان ماده ، به بسیاری از هنرمندان بزرگ ایتالیایی ، به ویژه از مکتب بولونیا ، منتسب می شود. گفته می شود ساموئل کوپر چند نقاشی را با روغن روی مس اجرا کرده است.

از حدود سال ۱۶۵۰ به بعد ، بسیاری از مینیاتورهای خوب در مینای زجاجیه اجرا شدند. ژان پیتوت ۱۶۰۷-۱۶۹۱ بزرگترین نقاش این ماده بود و بهترین عکسهای پرتره خود را در لوئیز چهاردهم فرانسه از پاریس نقاشی کرد. پسرش در همان حرفه جانشین او شد. سایر هنرمندان ماهر دوره کریستین فریدریش زینک (درگذشت ۱۷۶۷) و یوهان ملشیور دینگلینگر بودند. بسیاری از این هنرمندان یا فرانسوی یا سوئیسی بودند ، اما بیشتر آنها از انگلیس بازدید کردند و مدتی در آنجا کار کردند. بزرگترین نقاش پرتره مینایی انگلیسی هنری استخوان (۱۸۵۵-۱۷۵۵) بود. مجموعه بزرگی از تولید مثل مینا کوچک نقاشی های مشهور او در مجموعه سلطنتی انگلیس است.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.





:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: