تابلو فرش مينياتوري
نوشته شده توسط : shadi

تابلو فرش مينياتوري

تابلو فرش مینیاتوري محل كار يا منزل شما را زيباتر نشان مي دهد.هميشه طرح هاي تابلو فرش خود را بروز رساني كنيد تا مشتريان بيشتري داشته باشيد و هر روز بر تعداد مشتريان شما هم افزوده شود رنگ هاي تابلو فرش مینیاتوري خود را از رنگ هاي شاد و جذاب انتخاب كنيد.

تابلو فرش مينياتوري 

تابلو فرش مينياتوري يكي از بهترين محصولات رويا مد است. تابلو فرش مینیاتوري مي تواند يكي از بهترين تابلوهاي خانگي شما باشد و منزل شما را جذاب نشان دهد.

به طور كلي تابلو فرش مینیاتوري در سالن منزل نصب مي شود تا اين بخش از خانه را زيباتر كرده و مهمانان و اهالي خانه، زيبايي و جذابيت منزل را احساس كرده و از آن لذت ببرند.

تابلو فرش مینیاتوري را مي توانيد از فروشگاه هاي مختلفي مثل رويا مد تهيه كنيد. رويا مد در زمينه طراحي و تهيه تابلو فرش سرآمد ساير شركت ها است. تابلو فرش مینیاتوري دستباف اصولا در ابعاد كوچكي است و اين ابعاد مي تواند تفاوت ايجاد كند.

فرش مینیاتوري دستباف خود هر از چند گاهي بشوريد تا تميز و نظيف ديده شود و همين امر باعث زيبا ديده شدن تابلوي منزل شما خواهد شد.

تابلو فرش مینیاتوري زيبا مي تواند در ابعاد بزرگ تري نيز طراحي و دستباف شود. هر چقدر كه ابعاد تابلو فرش مینیاتوري متنوع باشد به همان اندازه منزل شما زيباتر ديده خواهد شد.

بهتر است كه الياف تابلو فرش نرم و نازك باشد تا مشتريان بيشتري را جلب كنيد. تابلوهاي مينياتور به خودي خود زيبا و جذاب هستند، حال اگر تابلوي فرشي مينياتوري باشد زيبايي آن دوچندان شده و باعث خواهد شد تا منزل و محل مورد نظر زيباتر به نظر برسد.

طرح هاي كامپيوتري تابلو فرش مینیاتوري از ابتدا تا اجرا

بهتر است كه طرح تابلو مینیاتوري را ابتدا در كامپيوتر طراحي كرده و نقاط قوت و ضعف آن را مشخص كرده و بعد آن را با چند متخصص و طراح ديگر در ميان بگذاريد و با تاكيد بر نقاط قوت، طرح قوي تري را ايجاد كرده و به مشتريان خود ارائه كنيد.

هر چقدر كه طرح هاي تابلو فرش مینیاتوري شما زيبا و جذاب باشد به همان اندازه مشتريان بيشتري خواهيد داشت و خواهيد توانست كه تابلوهاي بيشتري را به فروش برسانيد.

تابلو مینیاتوري محل كار يا منزل شما را زيباتر نشان مي دهد.هميشه طرح هاي تابلو فرش خود را بروز رساني كنيد تا مشتريان بيشتري داشته باشيد و هر روز بر تعداد مشتريان شما هم افزوده شود رنگ هاي تابلو فرش مینیاتوري خود را از رنگ هاي شاد و جذاب انتخاب كنيد تا آن زنده و با روحي باشد.

طرح هاي فصل هاي بهار و پاييز و چشم اندازه هاي طبيعت و حيوانات مي تواند بهترين طرح ها براي تابلو فرش شما باشد تا در نهايت اين چنين تابلويي زينت بخش ديوار منزل يا محل كار شما باشد ، طوري كه زيباترين محل براي اهالي و بازديدكنندگان باشد.

خلاقيت در تابلو فرش مینیاتوري

طرح هاي كوچك براي تابلو فرش مینیاتوري مناسب بوده و شما مي توانيد طرح هاي خود را بزرگ تر كرده و گسترش دهيد و تابلو فرش زيباتري را شكل دهيد.

هميشه از طرح هاي خلاقانه استقبال كنيد تا طرح هاي شما در بازار به فروش برسد و همواره بتوانيد مشتريان خود را حفظ كنيد. گالري ها و نمايشگاه ها، جديدترين طرح ها را به نمايش مي گذارند و بدين گونه شما مي توانيد با شركت در نمايشگاه ها و گالري ها، از جديدترين طرح ها با خبر شويد.

شما مي توانيد بهترين تابلو فرش مینیاتوري را از رويا مد تهيه كرده و در منزل و محل كار خود از آن ها استفاده كرده و محل و منزل خود را زيباتر نشان دهيد.

تابلو فرش محل و منزل خود را هر از چند وقت تعويض كنيد تا دكوراسيون هم به تبع آن تغيير يافته و جالب تر و زيباتر به نظر برسد و اين كار باعث تنوع بيشتر در محل خواهد شد.

توجه كنيد كه تابلو فرش در دكوراسيون منزل و محلي كه در آن هستيد نقش مهمي بازي مي كند و هر گونه تغيير مثبت يا منفي در آن مي تواند در دكوراسيون محل و منزل هم نتايجي را به بار بياورد. الياف ابريشم بهترين الياف براي تابلو فرش دستباف است و اين چنين تابلو فرشي زيباتر ديده خواهد شد. الياف ابريشم تابلو نرم و لطيف نشان خواهد داد.

اگرچه خريد الياف ابريشم به نظر برخي گران است ولي ارزش دارد كه اين چنين سرمايه گذاري را انجام دهيد، بخاطر اين كه تابلو فرش شما زيبا و جذاب به نظر خواهد رسيد و بر شمار مشتريان شما افزوده خواهد شد.

هيجان طراحي تابلو فرش مینیاتور دستباف

طراحي تابلو فرش مینیاتوري كار هيجان انگيزي است كه هر كسي كه به آن علاقمند باشد مي تواند آن را طراحي كند و حتي مي تواند طرح هاي مختلف و گوناگوني را طراحي كند.

طرح هاي مختلف و گوناگون تابلو فرش مینیاتور دستباف باعث تنوع تابلو فرش خواهد شد. هر چقدر كه تابلو فرش مینیاتوري دستباف شما متنوع و زيبا باشد به همان اندازه مشتريان بيشتري خواهيد داشت و امروزه تابلو فرش مینیاتوري در طرح ها و رنگ هاي مختلف عرضه مي شود و تنوع و تفاوت زياد  و گسترده به انتخاب مشتريان كمك مي كند.

شما بايد در ابتدا طرح تابلو فرش مینیاتوري را آماده كرده و بعد طرح خود را عرضه كنيد. تابلوي فرش خود را مي توانيد برون سپاري كنيد.

امروزه شركت هاي بيشماري طرح شما را قبول كرده و آن را به تابلو تبديل مي كنند. سعي كنيد كه در طرح هاي تابلو فرش مینیاتوري از طبيعت و حيوانات زيبا الهام بگيريد تا يك تابلو فرش مینیاتور دستباف خوش نقشي شكل بگيرد.





:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: