فرش وینتیج ترک
نوشته شده توسط : shadi

فرش وینتیج ترک :فرش وینتیج عبارت است از فرش های کهنه نمایی که شبیه فرش های دستبافت یا ماشینی کهنه هستند. از آنجایی امروزه افراد زیادی به فرش های دستبافت کهنه علاقه دارند ولی قیمت این فرش ها سرسام آور است؛ فرش وینتیج جایگزین آن ها شده است.

بنابراین شما نیز جهت کاهش هزینه های خود می توانید، فرش وینتیج را تهیه کنید. در خرید فرش وینتیج باید به انواع این فرش ها و ویژگی های آن ها توجه کنید. زیرا قیمت فرش های وینتیج تحت تاثیر خصوصیات آن ها است.

فرش وینتیج ترک

به گزارش اینترنتی مجله دکوکدهفرش وینتیج نیز مانند فرش های عادی دارای انواع مختلفی از نظر رنگ، طرح، نقش، متراژ وغیره است. همچنین فرش های وینتیج دارای انواع ماشینی و دستبافت هستند. در این مقاله جهت آشنایی شما با یکی از بهترین فرش ها به معرفی فرش وینتیج ترک می پردازیم.

ویژگی های فرش وینتیج ترک

فرش ترک وینتیج همانطور که گفته شد یکی از انواع فرش های کهنه نما است که به دو شکل دستبافت و ماشینی وجود دارد. البته امروزه نمونه فرش ماشینی ترک بسیار معروف تر و پرفروش تر است. فرش ترک وینتیج نسبت به دیگر فرش ها، ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی دارد که در ادامه برخی از مهم ترین نکات آن را شرح می دهیم. طوری که در خرید این فرش دچار مشکل نشوید.

رنگ بندی روشن

یکی از مهم ترین خصوصیات فرش ترک وینتیج رنگ بخصوص این فرش ها است. همانطور که می دانید فرش های وینتیج در انواع رنگ ها تولید می شوند. اما فرش های ترک وینتیج طیف رنگی بخصوصی دارند که تنها سلیقه برخی افراد است. به شکلی که این فرش ها در رنگ های روشنی همچون کرمی، قرمز روشن، خاکستری وغیره بافته می شوند.

هارمونی با دکوراسیون های مختلف

مهم ترین دلیل افراد در خرید فرش های وینتیج ترک و پرطرفدار بودن رنگ روشن این فرش ها، ایجاد هارمونی بسیار مناسب با تمامی محیط ها است. زیرا رنگ روشن و خنثی فرش های ترک با تمامی دکوراسیون ها و محل های مختلف همچون منازل، رستوران ها، کافه ها و بسیاری مکان های دیگر به راحتی هماهنگی ایجاد می کند.

طرح شکل های هندسی

به طور کلی فرش ها بر اساس محل بافت و افراد بافنده آن دارای طرح ها و نقش های متنوعی هستند. فرش ترک یکی از انواع طرح فرش ها است. این نوع فرش برخلاف فرش های سنتی ایرانی در نقش های آن از گل ها و بوته ها استفاده نشده است.

بلکه طرح فرش های وینتیج شکل های هندسی دارد. به صورتی که در این فرش ها شکل هایی همچون مستطیل، مربع، لوزی وغیره بسیار به چشم می خورد. طرح ساده و شیک فرش های وینتیج باعث می شود که شلوغی و آشفتگی محل مورد نظر شما را کاهش دهد.

با استفاده از این فرش ها در دکوراسیون خود می توانید مبل ها و میزهایی که دارای طراحی زیاد نقش دار هستند، استفاده کنید؛ بدون اینکه آشفتگی در دکور ایجاد شود.

طول عمر زیاد و عدم پرز دهی

یکی از مهم ترین مسائل در خرید فرش مقاومت و ماندگاری آن است. مبنای این ویژگی جنس و الیاف به کاررفته در فرش است. فرش های وینتیج ترک جنسی بسیار مقاوم تر از فرش های دیگر دارند. به طوری که با خرید آن ها می توانید نسبت به کارایی فرش خود تا سال ها اطمینان حاصل کنید.

همچنین الیاف به کاررفته در فرش وینتیج به صورتی است که هیچ گونه پرزی ایجاد نمی کند. شاید توجه کرده باشید که بسیاری از فرش ها در زمان خرید و در ابتدایی ترین روزهای استفاده از آن، پرز زیادی به وسایل و لباس های شما می چسبد. به همین جهت با خرید فرش های وینتیج با این مشکل رو به رو نخواهید شد.

قیمت فرش وینتیج ترک

از جمله نکات قابل توجه در خرید فرش قیمت آن ها است. قیمت یک فرش بر اساس ویژگی ها، مقاومت، متراژ وغیره قابل افزایش یا کاهش است. به همین جهت فرش های وینتیج ترک نیز دارای قیمت های مختلفی هستند.

به شکلی که هر اندازه متراژ فرش مورد نظر شما بیشتر باشد؛ قیمت آن بالاتر خواهد بود. همچنین کیفیت، مقاومت، جنس فرش ترک وینتیج باعث افزایش قیمت آن است. اما نکته قابل توجه این است که قیمت فرش های وینتیج نسبت به فرش های دستبافت کهنه بسیار ارزان تر است.

همانطور که می دانید فرش های دستبافت کهنه با توجه به قدمت و مقاومت زیاد آن ها، قیمت سرسام آوری دارند. اگر علاقه مندان به این نوع فرش ها، فرش وینتیج را تهیه کنند؛ هزینه کم تری را پرداخت خواهند کرد.

فرش وینتیج ترک خود را آنلاین بخرید

خرید فرش وینتیج به دو روش آنلاین و خرید از فروشگاه های فرش انجام می شود. قیمت خرید فرش به صورت آنلاین، بسیار ارزان تر از خرید حضوری است. زیرا در خرید آنلاین افراد نمی توانند جنس و چگونگی فرش را لمس کنند. در عین حال عکس و ویژگی های فرش در سایت ارائه می شود.

همچنین در خرید آنلاین فرش شما از مشاوره رایگان در رابطه با قیمت آن، جنس فرش، رنگ، طرح فرش وغیره بهره مند خواهید شد. ضمن اینکه بسیاری از سایت های فروش فرش ترک وینتیج، فرش خریداری شده توسط شما را به صورت رایگان به محل مورد نظر ارسال می کنند.

بنابراین جهت بهره مندی از فرشی با کیفیت ضمن پرداخت کمترین هزینه و برخورداری از خدمات سایت های فروش فرش وینتیج، بهتر است به این سایت ها مراجعه کنید و فرش مورد نظر خود را بخرید.

بنابراین جهت بهره مندی از تمام ویژگی های فرش وینتیج می توانید آن را از سرای ابریشم خریداری کنید.

 

اگر فرش ترک وینتیج انتخاب شما است می توانید به سایت سرای ابریشم مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: